Derde officiële wedstrijd in Ajax 1: Voor mij is het weer lekker

    Derde officiële wedstrijd in Ajax 1: "Voor mij is het weer lekker"

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 21:14di 25-09-2018 om 21:14

    Kostas Lamprou staat voor zijn derde officiële wedstrijd in het shirt van Ajax. De Griekse doelman mag woensdag minuten maken in het bekerduel met de amateurs van Te Werve.

    "Voor mij is het weer lekker dat ik een wedstrijdje mag keepen", vertelt Lamprou aan Ajax TV. "De laatste keer was vriendschappelijk tegen FC Utrecht, maar die werd na twintig minuten afgelast. Het is het mooiste dat er is als je op het veld mag staan. Ik ben blij dat ik mag keepen."

    Vaak is het zo dat reservekeepers de bekerduels mogen keepen, maar dat is steeds minder vaak een zekerheid. Lamprou: "Als ik een dag of twee dagen van tevoren hoor dat ik mag spelen, is dat genoeg. Ik hoef niet te weten dat ik alles mag keepen. In dat opzicht vind ik het prima. Zoveel mogelijk wedstrijden spelen zou fijn zijn."

    Lamprou ziet het duel met Te Werve niet als dé manier om zich te revancheren na de 3-0 tegen PSV van zondag. "We hebben niets gezegd over revanche. Met alle respect, we moeten gewoon winnen. Niet alleen omdat het een amateurclub, maar Ajax wil alles winnen. Als het geen beker was wil je ook winnen. Dat creëert een goed gevoel."

    Plaats een reactie

    Niels92 +30497
    dinsdag 25 september 2018 om 21:14
    Gaat die kabouter morgen keepen? Wat een weelde, een kabouter op goal :(
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:26
    Kaboutertje ten Hag moet natuurlijk wel een beetje voor zijn medekabouter opkomen
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    dinsdag 25 september 2018 om 21:32
    Is er geen topicje geweest van de o19 vandaag?
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    dinsdag 25 september 2018 om 21:40
    Ik ben blij, ons aller Ajax o19 heeft PSV verslagen met 4-2 :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22134
    dinsdag 25 september 2018 om 21:44
    Kan toch nog 1 van jullie teams winnen ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    dinsdag 25 september 2018 om 21:46
    Ja he, goed van ze!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22134
    dinsdag 25 september 2018 om 21:47
    Mag je zeer zeker trots op zijn :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    dinsdag 25 september 2018 om 21:49
    Trots ben ik altijd, ik ben geen type wat alleen in goede tijden trots is op zijn club. En ook geen type wat opeens vaak online te zien is wanneer zijn club wint, zoals een aantal hier!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22134
    dinsdag 25 september 2018 om 21:50
    Dat valt zeer te prijzen natuurlijk. Zoals het ook hoort uiteraard
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    dinsdag 25 september 2018 om 21:51
    Ja he!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22134
    dinsdag 25 september 2018 om 21:51
    Top
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Freddyst +290
    woensdag 26 september 2018 om 05:01
    Helemaal top, vandaag 55 jaar geworden, en zo lang ik mij kan herinneren Ajax fan. Nooit zal ik veranderen van club als het slecht gaat, ik ben nu eenmaal een voetballiefhebber. En qua voetbal is er voor mij maar 1 club en dat is Ajax.
    Als ik kijk naar PSV erger ik mij kapot aam het spel wat ze spelen, natuurlijk waren ze afgelopen zondag veel sterker dan Ajax en de afgelopen 4 jaar kampioen. Maar dit seizoen is nog lang en PSV verliest echt nog wel punten want op bezoek hier in de arena is geen gelopen pot voor ze.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    dinsdag 25 september 2018 om 21:49
    Er winnen nog sar van onze teams hè, niet zo naar doen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22134
    dinsdag 25 september 2018 om 21:51
    Is dit een van de sar pun?
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    dinsdag 25 september 2018 om 22:04
    Zat? Geen idee wat die autocorrect heeft gedaan. Sorry.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22134
    dinsdag 25 september 2018 om 22:08
    Aha geen probleem ik maak zo vaak typfouten 😅

    En ja ajax wint gewoon zat, maae soms wil ik even pwstwn wanneer ons eerste van die van jullje wint ok ;)
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    dinsdag 25 september 2018 om 22:17
    Weet ik wel, en dat mag ook best.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    dinsdag 25 september 2018 om 21:54
    Dat is niet raar doen, dat is even de polonaise lopen, over een paar dagen is het weer wat rustiger op de site, de boys moeten zich nu even laten horen dat ze er nog zijn :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22134
    dinsdag 25 september 2018 om 21:56
    Dat mag ik toch ook wel? Ik bedoel maar, ik ben hier altijd. Als zelfs IK het recht niet heb even de polonaise te lopen weet ik het ook niet meer :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    dinsdag 25 september 2018 om 21:58
    Van mij part loop je de polonaise tot je een hielspoor oploopt, je doet maar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    woensdag 26 september 2018 om 06:15
    Spelers rust gunnen en rouleren , pakte vorige keer ook goed uit...... alhoewel ik niet weet of er bij jullie 1 is die van zondag moe geworden is....
    Vind ik leuk
    MN223 +1185
    woensdag 26 september 2018 om 08:41
    Ja, Tadic. Die heeft last van zijn kaakspieren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    dinsdag 25 september 2018 om 21:19
    Lamprou...
    Dat is toch Grieks voor lampje??
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:19
    Wat?! is het een psv’er?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    dinsdag 25 september 2018 om 21:23
    Ja, de infiltrerende intrigant...
    Vind ik leuk
    Rodajc +15843
    dinsdag 25 september 2018 om 21:51
    Klopt. Speelt eigenlijk bij de verkeerde club.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11197
    dinsdag 25 september 2018 om 21:58
    Nee, Grieks voor "ik laat me graag als kansloze reserve gebruiken voor een aardige salarisstrook".

    Of Grieks voor "ik schreeuw graag op de trainingen tegen m'n teamgenoten om ze zogenaamd scherp te houden".
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    dinsdag 25 september 2018 om 22:05
    Een slechte opstelling maken is Hagohopelos
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:21
    Zijn optredens passen meestal bij zijn lengte als keeper; lachwekkend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:25
    Zegt een groningen supporter ;-) volgens mij ben jij van het Padtje af
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11197
    dinsdag 25 september 2018 om 21:40
    Weet je wel wie hij is?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:56
    Ja een keepende clowns dwerg. Doet me denken aan onze oud keeper luciano die was ook 1,50 meter.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1254
    dinsdag 25 september 2018 om 21:21
    Verschil zal je niet merken
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    dinsdag 25 september 2018 om 21:28
    Lamprou ziet winst op Te Werve als revanche voor afgelopen zondag. Dat is de juiste attitude, tekenend voor een topclub als Ajax ;-)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1254
    dinsdag 25 september 2018 om 21:50
    Dat staat er niet, maar hij zegtcwel dat je er een goed gevoel bij krijgt, een amateur club verslaan. Ennnnnnn door
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    dinsdag 25 september 2018 om 22:10
    Letterlijk: "Lamprou ziet het duel met Te Werve niet als dé manier om zich te revancheren na de 3-0 tegen PSV van zondag".

    Ik kan er niets anders van maken. Het accent op DE heeft de functie om aan te geven dat de wedstrijd tegen deze amateurs EEN manier is ;-)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1254
    dinsdag 25 september 2018 om 22:14
    Zo kan je het lezen, iets later zegt hij wat de wedstrijd wel kan doen, een goed gevoel geven
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    dinsdag 25 september 2018 om 21:33
    Slechter dan Onana afgelopen zondag zal hij het niet doen. Die was mede schuldig aan alle drie de tegendoelpunten. Ik verwacht niet dat Te Werve zo vaak zal scoren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:34
    Onana zal toch nog wel geschorst worden na zondag. Dus kan Lamprou alvast wennen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:36
    Dat is al bekend gemaakt, de keeper van Ajax kan niet geschorst meer worden, de overtreding is namelijk door de scheidsrechter en de VAR beoordeeld, geen schorsing voor Onana.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:36
    Okee. Bedankt dat wist ik nog niet. Wel erg raar want het was een echte elleboog.
    Vind ik leuk
    Mo +11806
    dinsdag 25 september 2018 om 21:38
    Dan hebben de amateurs van Te Werve zowaar zelfs een kans.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    dinsdag 25 september 2018 om 21:40
    Als PSV-er gok in deze keer op 0-5.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    dinsdag 25 september 2018 om 21:55
    Te Werve is slecht
    Wordt dubbele cijfers
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    dinsdag 25 september 2018 om 21:58
    Oké dank je 0-10 dan.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    dinsdag 25 september 2018 om 22:03
    Geen dank
    Ik ga zelf voor 0-11

    Of 0-40
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws