Het niveau van Feyenoord, daar krijg je een beetje angst voor

    "Het niveau van Feyenoord, daar krijg je een beetje angst voor"

    woensdag 10 oktober 2018 om 17:56

    Jan Boskamp maakt zich zorgen over het niveau van 'zijn' Feyenoord. De Rotterdammers spelen simpelweg niet goed genoeg, zo oordeelt de voormalig voetballer en trainer. 

    Afgelopen weekend kwam Feyenoord op bezoek bij Willem II niet verder dan 1-1. "Ik kijk elke wedstrijd voor de tv. Het is mijn cluppie, maar als je me vraagt of ik al een goede wedstrijd heb gezien...dan kan ik er niet een noemen", zegt Boskamp tegen Voetbal Inside. "Ik heb dit jaar in principe nog geen goede wedstrijd gezien."

    "Als ik terugdenk aan de wedstrijden tegen Trencin, De Graafschap en nu Willem II...dat mag gewoon niet. Het niveau van Feyenoord, daar krijg je een beetje angst voor. Normaal gesproken moet Feyenoord die ploegen overlopen en dat doen ze niet, zeker niet vergeleken met die andere twee topclubs."

    Feyenoord staat derde in de Eredivisie met zeven punten minder dan koploper PSV. Nummer twee Ajax heeft twee punten meer dan de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. 

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    repeP +1279
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:58
    Clasie uit het team zetten en Ayoub of Kökcü voor hem laten spelen en Feyenoord gaat direct tig meer swingen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:07
    Ik hoop dat je gelijk hebt, al denk ik dat er meer mis is bij Feyenoord dan alleen Clasie!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:49
    Dat ben ik met je eens. Maar Clasie er uit en iets meer creativiteit en voetbal er in zou al een beging zijn!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:22
    Dat kun je niet maken. Dan breek je die jongen helemaal af. In Engeland en België vinden ze hem niet goed genoeg... Feyenoord is zijn laatste kans..
    Vind ik leuk
    Toets +165
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:27
    is Clasie belangrijker dan Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:44
    Het gaat om het menselijke.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:32
    Dus Feyenoord is er om Clasie tevreden te houden?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:44
    Het gaat om het menselijke. Had hem dan niet gehaald.
    Vind ik leuk
    Toets +165
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:08
    Hij was toch gehaald om Feyenoord beter te maken? Vooralsnog lijkt dat er niet helemaal uit te komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:37
    Is da zijn fout? De club heeft hem teruggehaald met de uitspraak dat hij een versterking is. Dan hebben een aantal mensen die voor aankoop, scouting en analyses verantwoordelijk zijn hun werk matig gedaan, toch?
    Vind ik leuk
    Toets +165
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:49
    Fout wil ik het niet noemen maar dan moet je hem iig niet laten staan. Of er moeten geen alternatieven zijn natuurlijk.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:27
    Als Clasie niet goed genoeg is, dan ligt dat aan Clasie.

    Er is weinig menselijks aan top-voetbal. Daarvoor heb je amateur voetbal.
    Vind ik leuk
    Harry.f +236
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:42
    Dus 7 ton per jaar opstrijken en niet presteren? Amrabat ging weg omdat Clasie zijn plaats kreeg, is dat abnormaal dat hij vertrok? Neen want Clasie behoort niet in de basis. Hij werd weggespeeld tegen AZ. Wachten we op een grote zeperd tegen Ajax? Wees gerust want ik voorzie een debacle voor feyenoord.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:45
    Ik zag Clasie bij het programma in de auto bij andy.

    Het is nu al een klein zielig hoopje mens. Die gewoon zo graag wilt voetballen. Heeft zelfs een halve finale wk gespeeld. Hij heeft 2 jaar vrijwel niets gespeeld en mist dus elke vorm van ritme. Laat hem gewoon 14 potjes staan en beslis dan.
    Vind ik leuk
    Harry.f +236
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:48
    Last hem zijn ritme opdoen in het tweede team, dit kan zo niet doorgaan. Ook de andere spelers weten dat er betere opties zijn en dit werkt tegen onze club.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:51
    Laatste overwinning van Feyenoord bij Ajax dateert volgens mij nog van de tijd voordat Hitler captain van Duitsland werd.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:57
    Niet erg smaakvol, dit.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:01
    Beetje humor..
    Vind ik leuk
    satesaus +798
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:53
    Ja, om te beginnen de beleidsbepalers en technische staf.
    Ik ben als Feyenoorder echt Feyenoord-moe! Een slechte transferzomer, een selectie zonder balans en kwaliteit, een trainerstaf die niets toevoegd, beleidsbepalers die alleen maar onzin verkopen, zoals altijd geen rode cent en niet te vergeten de stadionsoap!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:30
    Goed om te lezen dat er meer Feyenoorders Feyenoord moe zijn.
    Vind ik leuk
    Toets +165
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:26
    Als Feyenoord supporter zou ik me ook zorgen maken om dat Stadion, dat lijkt me een enkele reis naar de 2e divisie.
    Vind ik leuk
    satesaus +798
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:37
    Vorig seizoen vond ik het zo knap dat het ajax-publiek de letters ajax op de tribune konden laten zien, een mooie tifo-actie. Maar toen bleek dat het stadion gewoon leeg was.... en dat was eredivisie met kans op kampioenschap. Nu gaat het wat beter, met toch 5 punten achterstand, en uit alle hoeken en gaten komen ze weer. Net kakkerlakken....
    Vind ik leuk
    Toets +165
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:50
    was je vergeten het stadion te op tijd te verlaten?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:40
    Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe coach, heb al 3 jaar geen fatsoenlijk spel gezien
    Vind ik leuk
    Romo +772
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:06
    Vilhena er uit ipv Clasie
    Clasie moet het vuile werk.opknappen voor Vilhena net als vorige jaren El Ahmadi dit deed, daar door komen deze jongens zelf niet aan voetballen toe.
    Het zelfde geld voor Berghuis die 2 gasten hebben veel te veel krediet!

    O dan ook een andere trainer graag
    Vind ik leuk
    repeP +1279
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:45
    Clasie vuil werk opknappen? Kijk je de wedstrijden waarin hij mee doet voor Feyenoord wel dit seizoen?

    Clasie is te traag voor snelle middenvelders van tegenstanders, zowel in verdedigende als aanvallend opzicht. Hij komt amper in de duels, waarop hij niet weinig op Immers gelijkt met dat die bij Feyenoord speelde. Wat Clasie daarentegen heel goed kan is ronddobberen rond de middencirkel en anderen wijzen op wat zij moeten doen.
    Vind ik leuk
    Romo +772
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:30
    Jouw mening...
    In mijn ogen is dat Vilhena een blinde draver die alleen oog heeft voor zichzelf en elke week zijn vent laat lopen
    El Ahmadi heeft jaren lang het vuile werk voor hem opgeknapt, maar nu hij er niet meer is valt hij finaal door de mand
    Als was hij dat bij mij al.langer.

    Mss moet jij ook ff opletten.
    Clasie is niet top..
    Maar wie wel.op v Persie na?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 23:33]
    Vind ik leuk
    repeP +1279
    donderdag 11 oktober 2018 om 01:43
    Vilhena speelde vorig seizoen veel dieper. Met als gevolg meer doelpunten van zijn kant.

    Toornstra speelde het seizoen daarvoor vaak als valse rechtsbuiten wat resulteerde in veel doelpunten van Toornstra.

    Het is maar waar je als trainer voor kiest. Voor namen op bepaalde posities of voor spelers die hebben aangetoond in bepaalde posities veel te scoren.

    Waarom een Berghuis niet linksbuiten? Omdat hij dan niet zijn favoriete Robben-move kan maken?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:24
    lol,
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:59
    Boskamp zal makkelijk mee kunnen bij Feyenoord als de tank in de verdediging.
    Vind ik leuk
    repeP +1279
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:06
    Sinds Kramer zijn snacks op het veld echter not done anymore.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:21
    Zo zie je maar, ze hadden Kramer nooit weg moeten doen. Het kwaad straft zichzelf.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:18
    Je kan hem zo voor het doel leggen idd
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:00
    De derde plaats verbloemt nog het een en ander, dat zal o.a. met wat gelukkige overwinningen en de matigheid van de rest te maken hebben.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    Clutchy +311
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:02
    zullen wel 5de worden hoogsthaalbare denk
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:21
    Waarom? Vitesse, AZ zijn ook niet best. Nee Feyenoord wordt best of the rest. Op grote achterstand van PSV en Ajax. Dat is je worst nightmare he, 50 miljoen investeren en dan blijkt PSV beter..... oei oei
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:28
    Feyenoord heeft de meeste kans op de 3e plek idd.en ze hebben iets wat AZ en Vitesse niet hebben, de Kuip! En het zijn echt geen makkelijke potjes voor de top 2 tegen Feyenoord!
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:32
    De Kuip dus?
    Met de komst van de VAR zullen die ik ook minder goedkope onterechte penalties krijgen.
    Die gratis punten zijn ze nu ook kwijt.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31567
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:34
    Vast ja. Alsof ajax en psv niet genoeg lompe.penalties hebben gekregen.
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:20
    Nee, als je heel eerlijk bent weet jij ook dat jullie in de loop der jaren veel dubieuze pingels hebben gehad van scheidsrechters die geïntimideerd waren door de Kuip.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:34
    Ja de VAR. Die zien idd alle hands ballen en penalty’s goed. Die heeft zich al bewezen ja! Gaat niet alleen om zulke momenten, de Kuip brengt toch echt wel iets meer dan het stadion van AZ met alle respect!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:49
    Ik vind het redelijk vergelijkbaar. Als az thuis speelt met vol stadion die gaan klappen met boekjes dan kan het ook heel sfeervol zijn. Az az retekatet!
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:46
    Met VAR waren heel wat Feyenoord-Ajax wedstrijden inderdaad anders gelopen, maar niet in Amsterdams voordeel.
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:18
    Wat dacht je van Younes die de bal zowat achter de reclameborden haalde en mocht doorspelen waaruit Ajax scoorde....
    Ja ja,de VAR
    Vind ik leuk
    Legion73 +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:48
    Ik kan nog een goedkope penalty herinneren tijdens Ajax - Utrecht en die week erop weer tijdens Heerenveen - Ajax
    Maar ja ,toen was er de Graafschap
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    13 +13182
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:48
    Ga jij dan maar eens checken hoe lucky Feyenoord al het 4e seizoen op rij met penalties is, not.
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
    Dankje voor je aardige woorden. Maar we moeten eerlijk zijn; het is in de Kuip makkelijker voor Ajax.... helaas.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:35
    Voor Ajax misschien. Maar er zijn nog 16 andere teams! Al doet NAC het er ook aardig.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:39
    In de Kuip valt het mee hoor. Ik heb het net hieronder gezet als reactie op iemand die maar weer wat riep. Toen ik die cijfers nog niet zo lang geleden zag was ik ook enigszins verbaasd moet ik zeggen 😉
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:55
    Nou Kaar, die statistieken lopen over tientallen jaren. Als je die van de laatste tien seizoenen erbij pakt, schrik je.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:25
    Ja ik heb het over alle edities die in competitieverband in de Kuip zijn gespeeld en aangezien zij bij voorkeur ver terug kijken in het verleden (i.p.v. bijvoorbeeld de laatste 4 jaar🤗) ben ik nu ook ver terug gegaan 😀
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:07
    Haha, ja die laatste vier jaar doen pijn bij hen.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:39
    hahahaha brilliant :)
    Vind ik leuk
    Clutchy +311
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:40
    Je bedoelt voor PSV? want Ajax wint er bijna altijd
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:45
    Wat zei ik dan?..
    Vind ik leuk
    Clutchy +311
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:57
    Dat het voor de top 2 niet makkelijk is maar ajax wint vrij wel altijd
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:58
    Ja ook Feyenoord kan het Ajax nog lastig maken! De laatste jaren stellen ze idd teleur tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:35
    Winnen altijd in de Kuip? Ken je feiten. In 60 keer heeft Ajax er 21 gewonnen en Feyenoord 19 en het doelsaldo is nagenoeg gelijk. Uit is een ander verhaal maar het ging om de wedstrijden in de Kuip. Dus altijd is rijkelijk overdreven, vind je niet?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:54
    Altijd is idd overdreven maar volgens mij hebben we in 2012 voor het laatst van ze gewonnen in de Kuip.
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:06
    Klopt, de laatste 10 jaar 5 gelijkspelen, 4 keer verloren en 1 keer gewonnen.
    Vind ik leuk
    Clutchy +311
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:05
    We hadden t over de laatste jaren ;)
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:31
    Ohhhhh.... maar ik dacht dat jullie het liever niet zo graag over de laatste jaren hebben ;)
    Vind ik leuk
    Clutchy +311
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:40
    Nee hoor, spreek je later wel ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:40
    Voor mij mag Ajax winnen van Feyenoord.
    Het is toch een concurrent van Vitesse samen met AZ voor plek 3.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:16
    Gelukkig hebben de andere (met name PSV) dit jaar alles met gemak gewonnen...

    Met dit elftal is 3e worden helaas een goede prestatie. Mochten we de beker winnen dan hebben we een top seizoen.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:40
    Hoezo met name PSV?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:48
    Uit tegen Fortuna en Pec Zwolle in blessure tijd de 2-1 scoren? Uit tegen Nac hadden ze het volgens mij ook erg lastig en scoorde pas in blessure tijd de bevrijdende 2-0.

    En dat van de 8 competitie wedstrijden. Neemt niet weg dat ze terecht 1ste staan hoor.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:56
    klopt maar had Ajax het wel makkelijk tegen Heracles (gelijkspel), VVV (met pijn en moeite + "hulp" VAR) en Fortuna (vorige week)?

    Ik snap dan ook met name PSV dan ook niet
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:40
    Ah je hebt gelijk. Om de een of andere reden had ik het idee dat Psv dit seizoen meer “gelukkige” overwinningen heeft behaald dan Ajax.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:03
    Dat idee leeft wel vaker maar je ziet dat het wel mee valt ;)
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:37
    Het is vorige jaar fout gegaan. De beker winst verbloemde een hele boel. Feyenoord eindigde meer dan 20 punten achter PSV toen PSV kampioen werd. Dat is echt veelste veel voor een club die doelstelling kampioen worden heeft.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:51
    De doelstelling is totaal onrealistisch en slechts geuit wegens de eerdere kritiek dat Feyenoord alleen Europees voetbal als doelstelling had. Met dit team kunnen ze wel beter voetballen dan ze nu laten zien maar we zijn van de 3 veruit kwalitatief het minste.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:07
    Dus moet je logische doelstellingen hebben toch? onder druk van de supporters komt feyenoord met doelstellingen die helemaal niet reeel zijn. Als je oren laat hangen naar de supporters dan kan je beter een andere job gaan zoeken. Feyenoord houdt nu de supporters een sprookjesboek voor en er zijn nog aardig wat supporters die ook daadwerkelijk denken dat het kan gebeuren ook...
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:38
    Gio krijgt deze doelstellingen ook maar door vanuit de directie. Daar moet je eerder een Van Geel en De Jong op afrekenen dan Gio.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:04
    Ik zeg ook niet dat Gio hier schuldig aan is, maar de club Feyenoord moet eens in de spiegel kijken. En of dat nieuwe stadion Feyenoord erop gaat helpen betwijfel ik ook :)
    Ze moeten uitkijken dat ze niet een te grote schoen gaan aantrekken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12704
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:04
    Het is dat ze veteraan Van Persie nog hebben, voor de rest is het inderdaad vrij middelmatig..
    Vind ik leuk
    SanKev +759
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:09
    Het spel is niet goed maar wat resultaat betreft valt het in de ED nog mee. Ze staan 2 punten achter Ajax, dat is prima. En dat PSV tot zover alles heeft gewonnen is vrij uitzonderlijk
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1311
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:11
    Die heeft er verstand van. Topper!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:23
    Ik denk dat je dit niet al te dramatisch moet opvatten. Er komt een moment dat de klik wordt gevonden, daarna gaat het vast weer crescendo.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:59
    En dan komt er ook meteen 100 miljoen uit de lucht vallen en een nieuwe TD die daar wat slims mee doet....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31567
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:32
    Knap nog dat we 3de staan.

    Dank van persie.
    Vind ik leuk
    Kuip +7458
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:00
    ‘Geen daden, maar woorden’ is het adagium de laatste jaren bij Feyenoord. Nog steeds geen nieuw stadion, een hopeloze trainer die gewoon mag blijven zitten en een steeds mindere selectie en toch maar blijven roepen dat ze meedoen voor het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:33
    Kortom: Raad van Commisarissen is niet serieus te nemen, Van Geel verprutst alles en bepaalt alles en een trainer die vrijwel niks goed kan doen. Er moet een gehele reorganisatie komen en misschien een investeerder(?!).
    Vind ik leuk
    Kuip +7458
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:47
    Zo is het maar net.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:42
    Hoe kan je de trainer iets kwalijk nemen als hij het steeds met een mindere elftal moet doen? 3de plaats is het maximale voor Feyenoord en volgens mij staan ze daar.
    Vind ik leuk
    Kuip +7458
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:34
    Er zijn trainers die met een minder elftal er het maximale uithalen. Louis van Gaal werd ooit derde op een WK met een allerbelabberdst elftal en werd met AZ kampioen van Nederland.
    Van Bronckhorst haalt er helemaal niets uit.
    Zelfs met dit materiaal kan er beter gepresteerd worden dan nu. Als Guardiola trainer van Feyenoord zou zijn dan zou die met dit zelfde elftal kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:40
    hahaha nee guardiola zal met dit elftal geen kampioen worden, het is kwalitatief veel minder dan PSV en Ajax. Gio heeft al een wereld prestatie geleverd om met dit elftal kampioen te worden. Echter als je maar met hetzelfde elftal blijft werken en de goede spelers vertrekken en je krijgt er mindere voor terug dan moet je ook geen wonderen verwachten. Feyenoord staat waar het hoort te staan, 3de en een aardige achterstand van de koploper.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:05
    Snap nog steeds niet dat Ayoub er niet in staat bij Feyenoord hij is echt goed .
    Vind ik leuk
    Tebannet +103
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:11
    Wij niet
    Vind ik leuk
    Mari +8616
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:15
    Zo slecht kan het niet zijn, maar 2 punten minder dan Ajax.
    Vind ik leuk
    johny +19
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:20
    Ik kan gewoon niet begrijpen dat Martin van Geel de raad van commissarissen en de directie zo lijdzaam toezien hoe ons clubje ten gronde gaat zonder iets te doen. Wordt het niet eens tijd voor een frisse wind in ons stadion ? En wordt het niet eens tijd voor een harde hand ? En wordt het niet eens tijd voor echte nieuwe spelers en niet voor die neppers die als maar op de bank belanden . Met andere woorden wat doen die scouts van Feyenoord zijn het blinde laat hun eens de donkere zonnebril afzetten en laat deze sukkels eens geen spelers te gaan halen hier in de sub top. Bij deze denk ik dat Martin van Geel bang is als hij nieuwe spelers gaat halen dat hij weer met miskopen naar huis komt vandaar dat hij huiverig is om geld uit te gaan geven voor nieuwe spelers,daarom geloof ik niet dat er nieuwe spelers gaan komen tijdens de winterstop .
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:36
    1 Van Geel weg
    2 Raad reorganiseren
    3 Ervaring toevoegen aan de directie, in mijn ogen toch zeker één man uit het buitenland die een club kan opbouwen met goede spelers.
    4 Iemand halen die een beleid weg kan zetten en alles goed monitort.
    5 Scouting opzetten
    6 Nieuwe technische staf.
    Klaar
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:42
    inclusief de coach?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:35
    Uiteraard, die hoort bij de staf.
    Vind ik leuk
    ronnieb +520
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:22
    Bij Feyenoord ligt nheel veel aan het feit ndat de trainer de spelers niet in hun kracht laat spelen. Al jaren niet. Het is heel simpel. Ga naar 3-5-2 zonder Juste, Malacia en Clasie en breng Tapia en Ayoub. Dan speelt iedereen in z'n kracht.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:44
    3 man eruit en er 2 bij zetten. ga je dan standaard met 10 man spelen?
    dat ajax of psv dat gaat doen snap ik ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:23
    Wat zorgelijker is de matheid in die ploeg. Niemand lijkt het erg te vinden dat het gaat zoals het gaat. Ik kan me niet voorstellen dat je als Feyenoorder iedere keer voor lul wil staan. Dat Trencin was al een drama, naar die lijn zetten ze gewoon door. Het wordt tijd dat er nieuwe spelers en trainers komen. Dat gaat nu langzaam aan alleen maar slechter.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:44
    niet veel anders dan vorige jaar toch?
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1378
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:23
    Leuke foto van Jan zo van.

    Hoe werkt die kolere ding xD 🤣
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    Blindsy +11255
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:24
    Zeg jij het maar, Jan. Hopelijk luistert men wél naar jou...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:25
    Feyenoord wordt kampioen.
    Vind ik leuk
    Mama +76
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:53
    Zo is het. En anders volgend jaar
    Vind ik leuk
    035 +5579
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:55
    Dat denk ik ook Wim.😊
    Vind ik leuk
    Kaar +646
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:43
    Maar vlak PSV niet uit hè, dat is wel een serieuze concurrent 😉
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:32
    De klad zat er al vorig seizoen in. Na het kampioenschap zijn er spelers vertrokken die het niveau van Feyenoord aanzien gaven. Kuyt, Elia, El ahmadi, Kasdorp en Kongolo. zijn er niet meer en Feyenoord heeft daar niet goed op ingespeeld.. Er loopt genoeg talent rond op Varkenoord. Die moet je een kans geven.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:46
    Buiten dat er goed talent rond loopt zijn de aankopen om de spelers die jij noemt te vervangen natuurlijk 20 stappen terug. Feyenoord haalt te veel spelers voor de toekomst maar ze moeten juist spelers halen die er gelijk staan.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:57
    Dat is een moeilijk verhaal. Geld is een grote factor. Ajax en PSV kunnen salarissen betalen die niet passen bij de begroting van Feyenoord.Een aantal jaar geleden toen het er financieel slecht aan toe ging moest Feyenoord het ook doen met zoveel jeugd en dat pakte goed uit. Feyenoord kwam uit de rode cijfers. Er lopen op dit moment een aantal toppers in wording rond op Varkenoord. Ze zijn tussen de 16 en 18 jaar. Dit jaar is al verloren dus waarom niet de jeugd een kans geven. De kans is groot dat die gasten er volgend seizoen staan.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:05
    dat verhaal ken ik ook maar als je 9 miljoen binnen haalt uit verkoop van spelers dan moet je dat bedrag ook wel weer herinvesteren. Het geld wat feyenoord uit de CL pot heeft gekregen hebben ze verder schulden afgelost en de acoomodatie verbetert.

    Om nu de jeugd al in te zetten kan je ze ook al vermoorden.
    Spelers van 16 tot 18 slagen niet snel in de eredivisie (uitzondering daar gelaten) dus vind ik het logisch dat Feyenoord het rustig aan doet met ze.
    Dat je ze vaker moet in laten vallen ben ik mee eens.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:46
    Jan heeft een beetje angst voor onze club.
    Wij allemaal zo schrijven we.
    Eigenlijk is er niets positiefs te melden.
    Eigenlijk toch wel!
    "We zijn en we blijven we de beste supporters van heel de wereld.

    Dat is de kracht van onze club.
    Zonder ons zijn ze helemaal niets.

    Laten we derhalve laten zien dat wij , ook nu we dik in de malaise zitten , de beste supporters willen blijven.

    Hoe kunnen we dat laten zien.?

    Met moddergooien naar alles en iedereen binnen Feyenoord.?
    Lullen over PSV en Ajax?
    Andere opstellingen maken?

    Laten we zorgen dat onze club verdiend 3de wordt.

    Hoe dat weet ik niet.
    Het zal toch niet zijn dat we dat ook niet worden.

    Supporters verenig u en zorg ervoor.
    Er is nu genoeg gezeurd en geklaagd.
    Nu wordt tijd de boot te keren.
    Laat ons zijn zoals Robin.
    Onze held!!
    Positief en zeer wijs,

    Hoe kunnen wij zijn zoals Robin?






    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    Pimman +3920
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:57
    Als Jan Boskamp dát over zijn eigen club zegt is het serieus erg! Hij geboot afgelopen weken van Ajax en PSV. Hij is wel een Feyenoordfan die durft te zeggen zoals het is en dat siert hem.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2038
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:07
    Ik vond ze tijdens de JC Schaal prima spelen..
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:47
    vond je? eerste helft hadden ze niks te vertellen en tweede helft 1 grote kans gehad. Zo zie je maar dat een prijs veel verbloemd!
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2038
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:21
    Naja, misschien viel PSV toen ook wel tegen.. Vond ze namelijk niet minder dan PSV.
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:26
    klopt, al werd er wel een terechte doelpunt afgekeurd ;)
    Vind ik leuk
    Romo +772
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:10
    Dat het spel niet goed is weten we al 4 jaar.
    Dus waarom houden ze Gio dan aan?

    Met deze trainer wordt het niets meer
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:48
    denk jij dat een andere trainer met dit materiaal meer uit de selectie haalt? het materiaal is gewoon heel matig!
    Vind ik leuk
    Romo +772
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:52
    Zeker weten...voor de volle 100%

    Dit matriaal is zo slecht niet.
    Maar je ziet dat er geen chemie meer is
    Trouwens ik vind het voetbal onder Gio ondanks het kampioenschap al jaren belabberd.

    De koek is op
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:58
    Ik vind het materiaal dus wel slecht. in de verdediging vind ik de backs oke, centraal erg matig. Middenveld vind ik alleen Vilhena voldoen aan kwaliteit wat Feyenoord moet nastreven. Voorin hebben Jorgensen, RvP en Berghuis en niveau dus dat is erg matig als je doelstelling kampioen worden is. Bovendien worden de aankopen ook steeds dramatischer.
    Vind ik leuk
    Romo +772
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:02
    Nou dan verschillen wij van mening.
    Ik denk.dat er uit deze selectie veel meer te halen is....
    Metbeen andere trainer
    En ik.vind Vilhena verschrikkelijk niks meer dan een blinde draver die puur voor zichzelf loopt te voetballen elke week zijn vent laat lopen waardoor je op het middenveld met 2 man komt te staan
    El Ahmadi heeft jaren lang de gaten en zijn fouten gecorrigeerd
    Ik zeg Vilhena er uit!

    Berghuis idem dito
    Hebben beide veel te veel krediet

    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:44
    Dat kan natuurlijk en dat is ook niet erg dat je een andere mening heb ;)
    Over berghuis en Vilhena ben ik het wel mee eens dat ze minder zijn dan voorgaande seizoenen. Maar wie moet je daarvoor in de plek zetten? Berghuis laat altijd wel leuke dingen zien in de wedstrijd maar inderdaad te weinig.
    Naast Vilhena vind ik Clasie ook helemaal niks en dat is dodelijk als je 2 spelers op het middenveld heb en die niet renderen.
    Vind ik leuk
    Romo +772
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:18
    Ja juist, dus moet Vilhena zijn taak uitvoeren. Clasie is ook minder maar wie niet, maar die heeft 2 jaar niet gespeeld dus die wil ik nog wel even het voordeel van de twijfel geven

    Als Vilhena en Berghuis zo blijven spelen, moet hij toch ingrijpen dan maar Ayoub en Sinestera proberen
    Anderen worden ook gewisseld...
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:01
    Daar heb je gelijk in, misschien zijn ze wel laconiek geworden omdat ze onmisbaar zijn
    Vind ik leuk
    Romo +772
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:36
    Ja juist en weten dat ze toch niet gewisseld worden, daarom mag je ze best ff prikkelen.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:41
    Als Boskamp het al niet meer ziet zitten is het wel heel erg...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 03:28
    Gio speelt altijd met hetzelfde elf, als hij nou een keer wijzigingen toepast en creatief is, hij ziet toch ook dat het niet gaat. Gooi een tapia centraal achter, Ayoub in het midden en geef el hankouri speeltijd..
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:43
    Dus ook dit zegt iets over de aardige trainer. Hij maakt niemand beter en stelt spelers op die minder zijn dan wat op de bank zit. Het is werkelijk waar een schande dat een Clasie in Feyenoord 1 speelt !!!!
    Vind ik leuk
    Romo +772
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:55
    Clasie speelt slecht door Vilhena
    Die verdedigd als n drol en speelt zn eigen wedstrijdjes
    Clasie moet dus de rol overnemen van El Ahmadi die zich de pletter liep voor die blinde draver....
    Vind ik leuk
    Henk020 +41
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:32
    Wordt vanaf dit seizoen dus de top 2?
    Vind ik leuk
    Korm +35596
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:48
    dat is het altijd op een uitzondering daar gelaten
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:08
    Lol.
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:14
    Hadden ze Zlatan maar.
    Vind ik leuk
    Beukenbv +13
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:08
    Van Geel moet Gio zn ontslag geven en daarna mag het bestuur van Geel zn koffers laten pakken.
    Een nieuwe td zal nooit beginnen met ontslaan van de trainer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:08]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:07
    Het Gio effect is uitgewerkt. Logisch ook. Mooie prijzen, maar om ajax en psv bij te houden heb je een harde coach nodig. Niet Bosz, misschien een buitenlander die 100% hollands spreekt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws