'Real-doelwit' Hazard stellig: 'Ja, ik ben de beste van de wereld'

    'Real-doelwit' Hazard stellig: 'Ja, ik ben de beste van de wereld'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 20:50do 11-10-2018 om 20:50

    Eden Hazard is wervelend aan het nieuwe seizoen begonnen bij Chelsea. De 27-jarige Belg vindt zich daardoor weer terug op het verlanglijstje van Real Madrid. Hoewel hij op zoek is naar de ultieme erkenning, sluit hij een januari-transfer uit.

    Hazard voedde deze week nog de geruchten over een transfer naar de Koninklijke. Real zal echter in ieder geval tot komende zomer geduld moeten hebben. Gevraagd of hij mogelijk in januari vertrekt bij Chelsea, is de aanvaller duidelijk. "Nee", zegt hij tegen Sky Sports.

    Ook op de vraag of hij zichzelf momenteel als de beste speler ter wereld ziet, is Hazard duidelijk: "Ja". Vervolgens kwam de vraag of de Rode Duivel dan niet naar La Liga moet verkassen om de Gouden Bal te kunnen winnen, aangezien de laatste tien winnaars (telkens Cristiano Ronaldo of Lionel Messi) voor Barcelona of Real Madrid actief waren. "Dat is waarom ik misschien wil gaan, ja."

    Hazard verkeert in grootse vorm met zeven goals in de laatste zes Premier League-duels, maar hij denkt dat hij nog beter kan. "Natuurlijk kan ik beter worden. Ik kan vaker scoren en meer assists geven. Het team helpt me daar goed bij", besluit de aanvaller, die het dinsdag met België opneemt tegen Oranje.

    Plaats een reactie

    j-roen11 +1471
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:58
    Lekker bescheiden ook.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2898
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
    Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2187
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:16
    Zo kennen we ook nog ene ibrahimovic.. sommige spelers zijn nou eenmaal zo
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:54
    Oh ja? Gaan we die twee nu echt vergelijken?

    Deze vent zit in een “flow” had Mertens ook, maar (nog) niet het niveau van Ibra.
    Daarbij als je gaat roepen (en geen Ibra heet) dat je de beste bent terwijl Ronaldo en Messi niet geblesseerd (of 40) zijn, ben je niet serieus te nemen.

    ;-)
    Vind ik leuk
    Dani82 +2187
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:09
    Ik vergelijk die 2 niet met elkaar zoals je ziet. Ik zeg hiermee alleen dat hazard dus dezelfde karakter trekjes heeft als ibra;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:46
    Dat Ibra het heeft geroepen is toch ook behoorlijk dommig, en ik kijk liever naar Hazard als naar die lange! En heel slecht was hij voor zijn flow toch ook niet? volgens voetbalt hij nou niet bepaald op amateur niveau! Alleen bij een shit club, dat is zijn probleem
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:34
    “Kijk liever naar Hazard als die lange”.
    Nog jong zeker, of niet?
    Is een beetje als in mijn tijd zeggen “ik kijk liever naar Finidi dan Bergkamp”
    Een technishe spits heeft altijd iets meer dan een buitenspeter (Ronaldo misschien uitgezonderd) imo.
    Maar goed dat smaken verschillen.

    ;-)

    Ps: voor zijn flow was hij wel slecht, hij heeft zn ups and downs.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:35]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    zaterdag 13 oktober 2018 om 21:21
    Het gaat erom wat ik nu het liefst kijk, ik kijk geen oude meuk terug er zijn teveel wedstrijden en ik leef in het nu. En nee ik ben niet te jong, Ibra in zijn hoogtijdagen was echt grandioos maar das even terug vandaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 04:36
    Zolang die spelers het waar maken mogen ze het van mij zo vaak zeggen als ze willen 😉
    Vind ik leuk
    Bertus +6098
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:25
    Zeker voor een Belg want als een Nederlander zoiets roept dan staan de Belgen vooraan om het over dikke nekken te hebben.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2898
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
    Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19939
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
    Oké...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
    Belgiës bluf durf wel , maar prima speler .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
    Daar heeft hij zelf überhaupt ook niet zoveel over te zeggen, in de zin dat het uitgesloten is dat Chelsea een absolute sterspeler in januari laat gaan. Zijn huidige contract loopt de zomer van 2020, als hij geen nieuw contract tekent (naar verluidt zijn ze dan bereid om hem zo'n 300.000 pond per week te gaan betalen), is aankomende zomer het uitgelezen moment om hem te verkopen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1279
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
    Goede speler maar de beste...nee.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:05
    Zeker op dit moment, Messi en Ronaldo zijn uit vorm
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +915
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:22
    Messi heeft er al meer dan 10 gescoord dit seizoen
    Vind ik leuk
    Gerro +7230
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:59
    In eindhoven kennen ze Messi in igg wel en in Londen inmiddels ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:17
    en wat heeft Eindhoven met een topic over Hazard te maken , die roept dat ie de beste van de wereld is , en dat ie in de winter niet gaat vertrekken ???
    Vind ik leuk
    Madrileen +412
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:12
    6 goals en 4 assists in de La Liga? Van waar die 10 goals man.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5164
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:52
    Hij zal waarschijnlijk Cl en Beker er bij rekenen.
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +915
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
    Precies, alles samen. En 6 goals en 4 assist is ook niet slecht in 7 duels en een invalbeurt. Hij is toch vrijwel iedere wedstrijd beslissend geweest
    Vind ik leuk
    Sytz +3549
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:36
    huh
    Vind ik leuk
    rexxo +2058
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:30
    Een Messi uit vorm is nog beter dan deze Belg.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1867
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:07
    Whahaha, totdat die een keer tegenover Messi komt te staan!
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:28
    Origineel
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1867
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:58
    Dank je
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1184
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:15
    Heb je dan ook een plaat voor je kop? "Ja!" Antwoordde Hazard
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1184
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:15
    Hazard kan het altijd maar een seizoen volhouden, dan is het weer 2 seizoenen matig.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:23
    Kom jij net uit een grot gekropen? Of kom je vanonder een steen?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:16
    This is fake news.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:24
    Verkeerde interpretatie van een interview met hazard
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1771
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:20
    Een belg met grootheidswaan. Hij heeft wel wat weg van Napoleon.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:26
    Een geluk voor de nations league. Zit Nederland ook nog eens op een tornooi. Check your facts en neem dit niet als waarheid aan. Hazard heeft dit nooit beweerd.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:48
    Ook eens? Ik weet dat het minderwaardigheidscomplex van de Belgen richting Nederland groot is, maar ik hoef je toch niet op ons beider palmares te wijzen, toch?
    Het gaat nu eens minder, maar wen er niet aan.
    Geniet jij nu maar gewoon van het mooie Belgische elftal, en van het feit dat Hazard eindelijk weer 'on fire' is. Waar een nieuwe Chelsea-trainer grotendeels voor verantwoordelijk is. Mooi toch?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:50]
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:26
    Ook fake news, Napoleon had een gemiddelde lengte. Dat hij klein zou zijn was Britse propaganda.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 21:28]
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:26
    Btw, sneijder had wel al de lengte van Napoleon
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:31
    Beetje verkeerd geformuleerd van VP. Het antwoord was namelijk als volgt “als je het over de laatste 3 maanden bekijkt denk ik wel dat ik momenteel de beste ben” das iets helemaal anders dan ik ben de beste. En ik ga daar volledig mee akkoord hij is momenteel echt superieur
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:43
    Met dit soort opmerkingen doe jij jouw naam wel eer aan...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:48
    Hoezo dan? Messi en Ronaldo zijn weleens in betere doen geweest.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:04
    Nederland kan alleen maar dromen van zo'n speler. En van een groot toernooi
    Vind ik leuk
    timm0s +524
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:30
    Hoezo dromen? Robben is misschien niet meer beter dan Hazard op dit moment maar ik zie Hazard niet zo goed worden als een Robben op de top van zijn kunnen.
    Verder is Hazard op dit moment misschien wel de beste ik kan dat niet goed oordelen.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:36
    Hazard is beter dan de beste robben. Punt.
    Vind ik leuk
    timm0s +524
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:47
    Ik denk dat jij beter lekker verder kan dromen ;)
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:15
    Beetje zoals België voor deze generatie spelers bedoel je ?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:04
    Noem dan iemand die de laatste 3 maanden beter was? Als je het dan een rare redenering vind 🤔
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:16
    Messi....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:17
    Hazard 8w/7g/3a
    Messi 8w/6g/4a

    En hazard speelt gewoon beter momenteel als Messi. Tegen Tottenham was hij echt fantastisch maar Over het algemeen toch onder zijn normaal niveau.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:17]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:31
    Dat maakt hem geen betere speler dan Messi die cijfers. Hebben dus evenveel bijgedragen. Messi is technisch nog steeds beter dan hazard. Ook laat Messi al seizoenen lang zien wat scoren is terwijl hazard soms een leuke periode heeft.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    Nog eens het artikel ging over de laatste 3 maanden.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:58
    Dat had ik al gelezen....Messi is beter. Belgische overmoed begint grootse vormen aan te nemen. Helaas vertroebelt dat hun objectiviteit.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:46
    Ik vind jouw reactie ook eerder subjectief. Of ieder zijn objectiviteit hè...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:07
    Beste Vinnie, Napoleon was geen Belg. Hij is verslagen in Belgie (Waterloo). Toch een historisch belangrijk feit.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1771
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:54
    Neem t eens met een korreltje zout. De bron van het verhaal heeft zelden waarde.
    Vind ik leuk
    rexxo +2058
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:31
    Hij is ook net zo lang
    Vind ik leuk
    gustare +614
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:27
    Goede voetballer, maar komt toch echt nog niet bij Messi en Ronaldo in de buurt.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:28
    Wacht maar tot hij volgende week de Ligt tegenover zich heeft. Dan piept ie wel anders!😎
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:30
    De ligt 2 weken thuis met een verkoudheid na de match...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:33
    Een Vlaming die voor PSV is?
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:34
    ?? Heeft dit iets te maken met bovenstaand artikel?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:36
    Nee hoezo?
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:39
    Rare vraag. Ik ben dan van Barcelona ook. Moet ik dan ook Spanjaard zijn?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:41
    Nee, maar ik vind het grappig dat je speciaal een account aanmaakt om je speler te verdedigen en dan heel onopvallend PSV en United als favoriete clubs hebt. En dat je je dan in de kaarten laat kijken doordat je ‘match’ ipv ‘wedstrijd’ zegt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 21:43]
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:05
    Ojee volgend mij is match en wedstrijd hetzelfde ..
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:06
    En mijn account bestaat al langer dan vandaag. In reageer amper. Duidelijk waarom ook...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:11
    Zeker duidelijk, je bent echt zeldzaam defensief. Misschien zit je vandaag gewoon niet lekker in je vel, dat overkomt ons allemaal.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:38
    Zeker wel lekker in mijn vel. Gewoon allergisch aan bullshit
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:51
    Ik ga dinsdag gewoon lekker genieten als Vlaming van hopelijk een mooie wedstrijd van mijn landgenoten en hopelijk ook van die ajaxcieden kijk er al naar uit, gaan leuke duels worden de ligt - Lukaku 😁
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:56
    De Ligt krijgt wel wat hulp van Van Dijk ;-). Kan me nog een 16-jarige Lukaku herinneren die 2 keer scoorde tegen Ajax. Mooie kerel is het ook. Jammer dat hij nu met een labiele Mourinho opgescheept zit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:25
    Ik denk momenteel fysiek de sterkste spits dus gaat leuk worden tegen 2 fysiek sterke CV
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:39
    Is dat niet hetzelfde als een Limburger die voor Ajax is?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:23
    Net zoals veel kids nu fan zijn van Barcelona enz. Was in mijn kinderjaren Het AJAX legendarisch en de beste van de wereld en die liefde is gebleven en het is een dikke 2 uur rijden vanuit Antwerpen dus valt reuze mee en er hebben al heel wat leuke jongens uit Antwerpen bij Ajax gespeeld. Dus de Liefde is terecht
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:34
    Ik bedoelde het positief heh.Dacht dat mensen je niet serieus namen, dat doe ik wel.
    Zo ga ik paar x per jaar naar Schalke, en staat Antwerp na de Kerst op de rol. Mooi toch?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:36
    Mijn vraag was ook niet voor ‘Simpele Belg’.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:37
    Mijn antwoord was n antwoord op n reactie die Simpele Belg aan mij gaf.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:38
    Ah ok, ik dacht dat je mij bedoelde toen je zei dat je dacht dat mensen hem niet serieus namen. Je opmerking over een Limburger die voor Ajax is was namelijk aan mij gericht.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:39]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:54
    Het is mijn vaste 'grap' om een Ajax-sympathisant die graag trollt te vragen hoe het leven in Limburg is.
    Lekker erbij willen horen, grote mond, ik woon in zo'n dorp waar een deel voor Ajax is en het is altijd van dat soort volk. Treiterig spul die ongetwijfeld ooit de weg van de minste weerstand hebben bewandeld in hun clubkeuze (de meest succesvolle, lekker makkelijk) en dan er lekker bij horen, met praatjes en gesar. Geef mij maar een Tilburger die hartstochtelijk over Willem II kan redevoeren, zonder n ander in zijn keuze belachelijk te maken.
    Dit alles vat ik samen onder 'hoe is t in Limburg'? Duidelijk toch? Je zal vast hebben getrolld, anders zou ik dat niet hebben gezegd.

    Van mij mag het hoor maar 'Ik word daar zo moe van'. Geniet nu gewoon van je eigen cluppie, of van voetbal in t algemeen en laat een ander in zijn waarde.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:40
    Ik heb niemand getrollt, misschien moet je het teruglezen. En als jij in zo’n dorp woont, hoe kan je daar dan kritiek op leveren als je zelf voor Feyenoord bent? Feyenoord heeft eveneens een landelijke aantrekkingskracht, mede door successen in het verleden en het idee dat die club staat voor de ‘arbeiders’/underdogs in onze samenleving. Daar kan je van houden, maar dat maakt je niet beter dan iemand in je dorp die meer met Ajax heeft.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:49
    Het dorp waar ik woon ligt op 25km van Rotterdam. Provinciaals, maar wel in ZH, onder de rook van Rotterdam.
    Dan nog steeds mag je voor Ajax zijn, wat boeit het mij. Maar zodra ik arrogante poeppraat hoor, ga ik er met gestrekt been in.
    Wat iedereen daar verder van vindt, zal mij aan mijn achterste oxideren.
    Je analyse over de tegenpartij is ook juist, trouwens. Ook sneu, om als Groninger die voor de NAM werkt op n plant, Hand in Hand te roepen. Maar dat vind ik.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:55
    Haha prima, maar kan je mijn arrogante uitspraak in dit topic aanwijzen? Ik reageerde op een undercover-Belg die in dit topic geen kans onbenut liet om Hazard op te hemelen en Nederland af te kraken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:05
    Ik voelde het helemaal niet als negentien aan hoor ik wou alleen mijn liefde voor de club even belichamen 😁 en Antwerpen in de kerstperiode altijd mooi he 👍
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:52
    Ga je ook nog wel eens naar de Bosuil? Of was je nen paarsen Beer?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:49
    Een paarse 😁
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:36
    Haha. Moet weer denken aan die aflevering van Foute Vrienden dat die Antwerpen-fan verliest en als straf als paarse beer de Beerschot-aanhang moet aanmoedigen 👍.
    Verder ben je niet te benijden, Germinal, Wilrijk, wat een gedoe.
    Ben je nu Beerschot Wilrijk-fan of is dat een nepclub?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:29
    1 van de beste wereld is die zoiezo ! wat een generatie spelers hebben die belgen toch :d jammer dat ze geen wereldkampioen zijn geworden. moet ik een beetje denken aan nederland in 98 had ook zo generatie maar ook maar 4de op wk
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:35
    En ook toen eindigden Kroatië en Frankrijk hoger.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:40
    Even geleden Spanje bij jullie ook... zucht...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:42
    Beetje raar dit, ik heb niets slechts over België gezegd en hoopte deze zomer van harte dat ze kampioen zouden worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:45
    maar we pakten ze wel terug met 5-1 :d dat verlichte de pijn wel een beetje
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:46
    Een klein beetje dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    De beste winnen helaas niet altijd
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1427
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:40
    De wereld op zijn kop, een Belg met een grote bek, en NLers zeer bescheiden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:53
    Er zijn ook nuchtere bescheiden Belgen hoor. Ik heb jaren voor Orange zitten juichen terwijl wij thuis zaten en ben me er ook van bewust dat het binnen 5jaar met onze generatie gedaan kan zijn terwijl er met Orange met een De Ligt, De Jong, Bergeijk enz... dat jullie er toekomstgewijs beter opstaan maar tot dan geniet ik er even van dat we voor een keertje is een echte goede ploeg hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:57
    De beste speler van de wereld? Wat een mafkees. Hij staat niet eens in de top 10!
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:08
    Pfff. Zielige site hier
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:17
    “Een geluk voor de nations league. Zit Nederland ook nog eens op een tornooi”

    “Btw, sneijder had wel al de lengte van Napoleon“

    “Nederland kan alleen maar dromen van zo'n speler. En van een groot toernooi“

    “De ligt 2 weken thuis met een verkoudheid na de match...”

    “Even geleden Spanje bij jullie ook... zucht...“

    Iets met een pot en een ketel. Uitdelen en incasseren, hoort erbij.


    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:39
    Woord en weerwoord. Ik zorg vooral voor het weerwoord
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:41
    Een dappere strijder, dat ben je.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:46
    Aha een liefhebber van het sarcasme...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:54
    Hoe zo? Messi, Ronaldo, Modric, Mbappe, Neymar, Suarez, Iniesta, Rakitic, Ramos, Neuer om er een paar te noemen zijn alvast beter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173843
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:52
    Eden lijkt wel een Brabander
    Vind ik leuk
    Mo +11769
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:22
    Er is eigenlijk maar 1 man van wie we dit soort uitspraken accepteren en erom lachen (mocht hij dit serieus bedoeld hebben want dan zit er toch iets niet goed in de bovenkamer), en dat is Zlatan. Die kan dit soort dingen gewoon zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:54
    Zelfs Zlatan is nu nog steeds bryer dan Hazard.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:36
    'Bryer'? Straattaal?
    Vind ik leuk
    Juppes046 +376
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:37
    Hij is een geweldige voetballer, maar hij staat absoluut niet in de top 25 allertijden. Messi en Ronaldo duidelijk wel. Mbappe en Neymar vind ik trouwens beter dan Hazard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:28
    Mbappe is nu beter hoor dan hazard wat heeft hij gewonnen dan ? Haha
    Vind ik leuk
    Degier +515
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:17
    Jan Boskamp kent deze jongen goed en het schijnt een erg bescheiden en aardige gast te zijn. Ik neem aan dat zijn opmerking dan ook gewoon meer als een geintje moet worden gezien.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33634
    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:25
    Arrogante belgen 😂
    Vind ik leuk
    Blindsy +13502
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:34
    Gaat 'ie toch wel wat makkelijk aan een Portugees, Kroaat en Argentijn voorbij.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:26
    Hij ziet zichzelf als de beste speler van de wereld! Daarmee is hij het toch niet per definitie? Iedere VP reaguurder, ziet zichzelf ook als de beste in zijn soort op zijn of haar werk, vereniging of waar dan ook! Hazard mag dat zo zien! Of hij hij een spiegel nodig heeft? Jazeker, net zo goed als wij allemaal!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1844
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:43
    Hij heeft zeker familie in Amsterdam zitten. Wat een arrogante speler. Hij kan leuk voetballen maar om dan te zeggen dat je de beste ter wereld bent. Messi, Ronaldo en dan een treetje lager Modric en Mbappe dat zijn de beste van de wereld. Wat moet ik braken van Hazard. Bah.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:44]
    Vind ik leuk
    Kevinm +1875
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:56
    Haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:32
    Die snelkookpan is echt de snaak swart van PSV!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws