'Real-doelwit' Hazard stellig: 'Ja, ik ben de beste van de wereld'

'Real-doelwit' Hazard stellig: 'Ja, ik ben de beste van de wereld'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 20:50do 11-10-2018 om 20:50

Eden Hazard is wervelend aan het nieuwe seizoen begonnen bij Chelsea. De 27-jarige Belg vindt zich daardoor weer terug op het verlanglijstje van Real Madrid. Hoewel hij op zoek is naar de ultieme erkenning, sluit hij een januari-transfer uit.

Hazard voedde deze week nog de geruchten over een transfer naar de Koninklijke. Real zal echter in ieder geval tot komende zomer geduld moeten hebben. Gevraagd of hij mogelijk in januari vertrekt bij Chelsea, is de aanvaller duidelijk. "Nee", zegt hij tegen Sky Sports.

Ook op de vraag of hij zichzelf momenteel als de beste speler ter wereld ziet, is Hazard duidelijk: "Ja". Vervolgens kwam de vraag of de Rode Duivel dan niet naar La Liga moet verkassen om de Gouden Bal te kunnen winnen, aangezien de laatste tien winnaars (telkens Cristiano Ronaldo of Lionel Messi) voor Barcelona of Real Madrid actief waren. "Dat is waarom ik misschien wil gaan, ja."

Hazard verkeert in grootse vorm met zeven goals in de laatste zes Premier League-duels, maar hij denkt dat hij nog beter kan. "Natuurlijk kan ik beter worden. Ik kan vaker scoren en meer assists geven. Het team helpt me daar goed bij", besluit de aanvaller, die het dinsdag met België opneemt tegen Oranje.

Plaats een reactie

j-roen11 +1967
donderdag 11 oktober 2018 om 20:58
Lekker bescheiden ook.
Vind ik leuk
Klopper456 +2970
donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
Vind ik leuk
Dani82 +2763
donderdag 11 oktober 2018 om 23:16
Zo kennen we ook nog ene ibrahimovic.. sommige spelers zijn nou eenmaal zo
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:54
Oh ja? Gaan we die twee nu echt vergelijken?

Deze vent zit in een “flow” had Mertens ook, maar (nog) niet het niveau van Ibra.
Daarbij als je gaat roepen (en geen Ibra heet) dat je de beste bent terwijl Ronaldo en Messi niet geblesseerd (of 40) zijn, ben je niet serieus te nemen.

;-)
Vind ik leuk
Dani82 +2763
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:09
Ik vergelijk die 2 niet met elkaar zoals je ziet. Ik zeg hiermee alleen dat hazard dus dezelfde karakter trekjes heeft als ibra;)
Vind ik leuk
DeanJayden +11132
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:46
Dat Ibra het heeft geroepen is toch ook behoorlijk dommig, en ik kijk liever naar Hazard als naar die lange! En heel slecht was hij voor zijn flow toch ook niet? volgens voetbalt hij nou niet bepaald op amateur niveau! Alleen bij een shit club, dat is zijn probleem
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:34
“Kijk liever naar Hazard als die lange”.
Nog jong zeker, of niet?
Is een beetje als in mijn tijd zeggen “ik kijk liever naar Finidi dan Bergkamp”
Een technishe spits heeft altijd iets meer dan een buitenspeter (Ronaldo misschien uitgezonderd) imo.
Maar goed dat smaken verschillen.

;-)

Ps: voor zijn flow was hij wel slecht, hij heeft zn ups and downs.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:35]
Vind ik leuk
DeanJayden +11132
zaterdag 13 oktober 2018 om 21:21
Het gaat erom wat ik nu het liefst kijk, ik kijk geen oude meuk terug er zijn teveel wedstrijden en ik leef in het nu. En nee ik ben niet te jong, Ibra in zijn hoogtijdagen was echt grandioos maar das even terug vandaar
Vind ik leuk
Alex Koopman +1394
vrijdag 12 oktober 2018 om 04:36
Zolang die spelers het waar maken mogen ze het van mij zo vaak zeggen als ze willen 😉
Vind ik leuk
Bertus +7193
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:25
Zeker voor een Belg want als een Nederlander zoiets roept dan staan de Belgen vooraan om het over dikke nekken te hebben.
Vind ik leuk
Klopper456 +2970
donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
Het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21103
donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
Oké...
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
Daar heeft hij zelf überhaupt ook niet zoveel over te zeggen, in de zin dat het uitgesloten is dat Chelsea een absolute sterspeler in januari laat gaan. Zijn huidige contract loopt de zomer van 2020, als hij geen nieuw contract tekent (naar verluidt zijn ze dan bereid om hem zo'n 300.000 pond per week te gaan betalen), is aankomende zomer het uitgelezen moment om hem te verkopen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 21:05]
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
Goede speler maar de beste...nee.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
donderdag 11 oktober 2018 om 21:05
Zeker op dit moment, Messi en Ronaldo zijn uit vorm
Vind ik leuk
pvdsmissen +985
donderdag 11 oktober 2018 om 21:22
Messi heeft er al meer dan 10 gescoord dit seizoen
Vind ik leuk
Gerro +8444
donderdag 11 oktober 2018 om 21:59
In eindhoven kennen ze Messi in igg wel en in Londen inmiddels ook.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 23:17
en wat heeft Eindhoven met een topic over Hazard te maken , die roept dat ie de beste van de wereld is , en dat ie in de winter niet gaat vertrekken ???
Vind ik leuk
Madrileen +431
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:12
6 goals en 4 assists in de La Liga? Van waar die 10 goals man.
Vind ik leuk
Nvd88 +6185
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:52
Hij zal waarschijnlijk Cl en Beker er bij rekenen.
Vind ik leuk
pvdsmissen +985
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
Precies, alles samen. En 6 goals en 4 assist is ook niet slecht in 7 duels en een invalbeurt. Hij is toch vrijwel iedere wedstrijd beslissend geweest
Vind ik leuk
Sytz +4037
donderdag 11 oktober 2018 om 21:36
huh
Vind ik leuk
rexxo +6747
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:30
Een Messi uit vorm is nog beter dan deze Belg.
Vind ik leuk
PoepWagen +2066
donderdag 11 oktober 2018 om 21:07
Whahaha, totdat die een keer tegenover Messi komt te staan!
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 21:28
Origineel
Vind ik leuk
PoepWagen +2066
donderdag 11 oktober 2018 om 21:58
Dank je
Vind ik leuk
FcG4Ever +1208
donderdag 11 oktober 2018 om 21:15
Heb je dan ook een plaat voor je kop? "Ja!" Antwoordde Hazard
Vind ik leuk
FcG4Ever +1208
donderdag 11 oktober 2018 om 21:15
Hazard kan het altijd maar een seizoen volhouden, dan is het weer 2 seizoenen matig.
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 21:23
Kom jij net uit een grot gekropen? Of kom je vanonder een steen?
Vind ik leuk
The Iceman +14480
donderdag 11 oktober 2018 om 21:16
This is fake news.
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 21:24
Verkeerde interpretatie van een interview met hazard
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
donderdag 11 oktober 2018 om 21:20
Een belg met grootheidswaan. Hij heeft wel wat weg van Napoleon.
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 21:26
Een geluk voor de nations league. Zit Nederland ook nog eens op een tornooi. Check your facts en neem dit niet als waarheid aan. Hazard heeft dit nooit beweerd.
Vind ik leuk
Blindsy +17208
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:48
Ook eens? Ik weet dat het minderwaardigheidscomplex van de Belgen richting Nederland groot is, maar ik hoef je toch niet op ons beider palmares te wijzen, toch?
Het gaat nu eens minder, maar wen er niet aan.
Geniet jij nu maar gewoon van het mooie Belgische elftal, en van het feit dat Hazard eindelijk weer 'on fire' is. Waar een nieuwe Chelsea-trainer grotendeels voor verantwoordelijk is. Mooi toch?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 07:50]
Vind ik leuk
The Iceman +14480
donderdag 11 oktober 2018 om 21:26
Ook fake news, Napoleon had een gemiddelde lengte. Dat hij klein zou zijn was Britse propaganda.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 21:28]
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 21:26
Btw, sneijder had wel al de lengte van Napoleon
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:31
Beetje verkeerd geformuleerd van VP. Het antwoord was namelijk als volgt “als je het over de laatste 3 maanden bekijkt denk ik wel dat ik momenteel de beste ben” das iets helemaal anders dan ik ben de beste. En ik ga daar volledig mee akkoord hij is momenteel echt superieur
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 22:07
Beste Vinnie, Napoleon was geen Belg. Hij is verslagen in Belgie (Waterloo). Toch een historisch belangrijk feit.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
donderdag 11 oktober 2018 om 22:54
Neem t eens met een korreltje zout. De bron van het verhaal heeft zelden waarde.
Vind ik leuk
rexxo +6747
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:31
Hij is ook net zo lang
Vind ik leuk
gustare +655
donderdag 11 oktober 2018 om 21:27
Goede voetballer, maar komt toch echt nog niet bij Messi en Ronaldo in de buurt.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:29
1 van de beste wereld is die zoiezo ! wat een generatie spelers hebben die belgen toch :d jammer dat ze geen wereldkampioen zijn geworden. moet ik een beetje denken aan nederland in 98 had ook zo generatie maar ook maar 4de op wk
Vind ik leuk
The Iceman +14480
donderdag 11 oktober 2018 om 21:35
En ook toen eindigden Kroatië en Frankrijk hoger.
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 21:40
Even geleden Spanje bij jullie ook... zucht...
Vind ik leuk
The Iceman +14480
donderdag 11 oktober 2018 om 21:42
Beetje raar dit, ik heb niets slechts over België gezegd en hoopte deze zomer van harte dat ze kampioen zouden worden.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:45
maar we pakten ze wel terug met 5-1 :d dat verlichte de pijn wel een beetje
Vind ik leuk
The Iceman +14480
donderdag 11 oktober 2018 om 21:46
Een klein beetje dan.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
De beste winnen helaas niet altijd
Vind ik leuk
MOKUM*** +1901
donderdag 11 oktober 2018 om 21:40
De wereld op zijn kop, een Belg met een grote bek, en NLers zeer bescheiden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:53
Er zijn ook nuchtere bescheiden Belgen hoor. Ik heb jaren voor Orange zitten juichen terwijl wij thuis zaten en ben me er ook van bewust dat het binnen 5jaar met onze generatie gedaan kan zijn terwijl er met Orange met een De Ligt, De Jong, Bergeijk enz... dat jullie er toekomstgewijs beter opstaan maar tot dan geniet ik er even van dat we voor een keertje is een echte goede ploeg hebben.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 15:54]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:57
De beste speler van de wereld? Wat een mafkees. Hij staat niet eens in de top 10!
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 22:08
Pfff. Zielige site hier
Vind ik leuk
The Iceman +14480
donderdag 11 oktober 2018 om 22:17
“Een geluk voor de nations league. Zit Nederland ook nog eens op een tornooi”

“Btw, sneijder had wel al de lengte van Napoleon“

“Nederland kan alleen maar dromen van zo'n speler. En van een groot toernooi“

“De ligt 2 weken thuis met een verkoudheid na de match...”

“Even geleden Spanje bij jullie ook... zucht...“

Iets met een pot en een ketel. Uitdelen en incasseren, hoort erbij.


[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 22:22]
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 22:39
Woord en weerwoord. Ik zorg vooral voor het weerwoord
Vind ik leuk
The Iceman +14480
donderdag 11 oktober 2018 om 22:41
Een dappere strijder, dat ben je.
Vind ik leuk
Reinout1 +29
donderdag 11 oktober 2018 om 22:46
Aha een liefhebber van het sarcasme...
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 23:54
Hoe zo? Messi, Ronaldo, Modric, Mbappe, Neymar, Suarez, Iniesta, Rakitic, Ramos, Neuer om er een paar te noemen zijn alvast beter.
Vind ik leuk
stratumseind +191275
donderdag 11 oktober 2018 om 22:52
Eden lijkt wel een Brabander
Vind ik leuk
Mo +12261
donderdag 11 oktober 2018 om 23:22
Er is eigenlijk maar 1 man van wie we dit soort uitspraken accepteren en erom lachen (mocht hij dit serieus bedoeld hebben want dan zit er toch iets niet goed in de bovenkamer), en dat is Zlatan. Die kan dit soort dingen gewoon zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 23:54
Zelfs Zlatan is nu nog steeds bryer dan Hazard.
Vind ik leuk
Blindsy +17208
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:36
'Bryer'? Straattaal?
Vind ik leuk
Juppes046 +395
donderdag 11 oktober 2018 om 23:37
Hij is een geweldige voetballer, maar hij staat absoluut niet in de top 25 allertijden. Messi en Ronaldo duidelijk wel. Mbappe en Neymar vind ik trouwens beter dan Hazard.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:28
Mbappe is nu beter hoor dan hazard wat heeft hij gewonnen dan ? Haha
Vind ik leuk
Degier +1503
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:17
Jan Boskamp kent deze jongen goed en het schijnt een erg bescheiden en aardige gast te zijn. Ik neem aan dat zijn opmerking dan ook gewoon meer als een geintje moet worden gezien.
Vind ik leuk
Smithsonian +41059
vrijdag 12 oktober 2018 om 06:25
Arrogante belgen 😂
Vind ik leuk
Blindsy +17208
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:34
Gaat 'ie toch wel wat makkelijk aan een Portugees, Kroaat en Argentijn voorbij.
Vind ik leuk
Jopi1982 +827
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:26
Hij ziet zichzelf als de beste speler van de wereld! Daarmee is hij het toch niet per definitie? Iedere VP reaguurder, ziet zichzelf ook als de beste in zijn soort op zijn of haar werk, vereniging of waar dan ook! Hazard mag dat zo zien! Of hij hij een spiegel nodig heeft? Jazeker, net zo goed als wij allemaal!
Vind ik leuk
Kevinm +1884
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:56
Haha
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:32
Die snelkookpan is echt de snaak swart van PSV!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws