Immers: 'Toen hij bij Real Madrid speelde, vond ik het een verschrikkelijk ventje'

    Immers: 'Toen hij bij Real Madrid speelde, vond ik het een verschrikkelijk ventje'

    maandag 15 oktober 2018 om 16:18

    Lex Immers heeft jarenlang een pesthekel gehad aan Cristiano Ronaldo. Hij kon de Portugese vedette niet uitstaan toen deze nog in dienst was van Real Madrid. Nu Ronaldo bij Juventus speelt, 'is het oké'. 

    ADO-middenvelder Immers blijkt groot fan te zijn van Lionel Messi. "Ik ben een Messi-man. Alleen maar Messi, Messi, Messi", zegt de Hagenaar voor de camera van Voetbal International

    "Andere jongens in de kleedkamer zijn meer van Ronaldo. Die vinden 'm fantastisch. Sheraldo Becker, Ricardo Kishna... Zij zijn helemaal van Ronaldo, vinden hem helemaal fantastisch. Nu Ronaldo bij Juve speelt, vind ik het ook wel oké. Toen hij nog bij Real Madrid speelde, vond ik het echt een verschrikkelijk ventje."

    "Nu vind ik het wel oké", voegt Immers daar aan toe. "Nu scoort-ie voor Juventus. Maar: ik ben écht een Messi-man. Ik kijk altijd. Mijn vrouw wordt soms gek van me, als ik 's avonds om kwart voor twaalf nog steeds naar Barcelona zit te kijken."

    Plaats een reactie

    NunoGomes +15
    maandag 15 oktober 2018 om 16:25
    Next
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:26
    Het gaat immers om de goals.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4267
    maandag 15 oktober 2018 om 16:26
    Niet dan?
    Vind ik leuk
    035 +5853
    maandag 15 oktober 2018 om 16:30
    Ja toch?😀
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:26
    Hij mag toch ook een voor keur hebben, niks mis mee toch ????
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:39
    Piet Keur?
    Vind ik leuk
    imho +1017
    maandag 15 oktober 2018 om 17:10
    Oei, uit de oude doos. Herinner hem van de voetbalplaatjes in zijn eerste periode bij Haarlem. Zijn voetbalkwaliteiten echter kan ik me niet echt meer herinneren
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:06
    die had hij ook niet veel ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:59
    Voor kennissen, Piet Likeur
    Vind ik leuk
    Zymotic +150
    maandag 15 oktober 2018 om 16:26
    Jezus..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4731
    maandag 15 oktober 2018 om 16:40
    Nee, Lex
    Vind ik leuk
    markie +942
    maandag 15 oktober 2018 om 18:14
    Wie? Mijn zus?
    Vind ik leuk
    Dani82 +1965
    maandag 15 oktober 2018 om 16:30
    Ik ben ook meer een beugelsdijk man dan een immers man....
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    maandag 15 oktober 2018 om 16:31
    Messi is ook beter dan Ronaldo, Ronaldo fans kunnen dat alleen niet accepteren en gaan dan van alles roepen.

    Waarom is Messi beter? Heel simpel, Ronaldo doet dingen die iedereen kan, hij doet ze alleen beter dan alles en iedereen.

    Messi kan dingen die niemand anders kan, namelijk met de bal als een touwtje aan je voeten om een speler heen lopen die daar vervolgens helemaal niets tegen kan doen.

    Ronaldo is zo goed als hij is door ontiegelijk hard te werken en door in een aantal normale zaken erg uit te blinken (kracht, snelheid, schieten, vrije trap), Messi is zo goed als hij is door zijn unieke talent.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4267
    maandag 15 oktober 2018 om 16:35
    Zo goed dat hij Argentinië aan 2 WK s en copa s heeft geholpen en zo gied dat hij laatste 5 jaar 5 C.L s heeft gepakt.....
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:46
    Wel een simpele kijk daarop! Net of je in je eentje kan winnen in een teamsport.
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    maandag 15 oktober 2018 om 16:50
    Nogal onnozel om teamprestaties erbij te halen om persoonlijke prestaties mee te quantificeren.

    Precies waar ik dus op doel, Ronaldo fans gaan altijd los met de grootste onzin, moeten inderdaad teamprestaties gebruiken om iets over de persoonlijke kwaliteiten te proberen te zeggen.

    Messi is gewoon beter, je hebt geen enkel echt argument genoemd waarom Ronaldo beter zou zijn.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17682
    maandag 15 oktober 2018 om 17:08
    Hoe vaak is Ronaldo dan wereldkampioen geworden?
    Vind ik leuk
    PutaBarca +554
    maandag 15 oktober 2018 om 16:36
    Correctie: Jij vindt Messi beter dan Ronaldo. Wat is het toch met mensen die hun mening verkondigen alsof het een feit is haha.
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    maandag 15 oktober 2018 om 16:50
    Ik ben het orakel van VP, als ik iets zeg dan is het zo.
    Vind ik leuk
    PutaBarca +554
    maandag 15 oktober 2018 om 17:24
    Als je bedoelt het orakel in onzin verkondigen dan heb je het helemaal goed
    Vind ik leuk
    Te ligt +279
    maandag 15 oktober 2018 om 19:07
    Leg de cijfers eens naast elkaar. Dan heb je de feiten.... Ronaldo ligt nog een beetje voor maar is ook ouder. Ik denk als Messi de lijn door trekt hij Ronaldo aan het eind van de tellingen voorbij is ..
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8712
    maandag 15 oktober 2018 om 16:38
    Ronaldo en Messi zijn 2 verschillende aanvallers die beide van een buitencategorie zijn. Persoonlijk vind ik Messi zijn spel leuker om naar te kijken maar snap goed dat anderen Ronaldo geweldig vinden. Laten we blij zij dat we 2 van zulke geweldenaren hebben mogen zien spelen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    maandag 15 oktober 2018 om 16:51
    Eens, maar ik geef alleen aan waarom Messi in mijn ogen beter is en ik heb nog geen goed argument gehoord van iemand die beweerd dat Ronaldo beter is.

    Het is toch gewoon een feit dat niemand anders kan wat Messi kan? Ook Ronaldo niet.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8712
    maandag 15 oktober 2018 om 17:09
    Ik vind Messi de laatste jaren wel minder worden terwijl Ronaldo beter lijkt te worden met de jaren.

    Ik heb wel hoge verwachtingen van Mbappe. Hopelijk vertrekt hij snel uit Frankrijk.
    Vind ik leuk
    Te ligt +279
    maandag 15 oktober 2018 om 19:07
    Ronaldinho!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:39
    Ik denk wel dat Ronaldo een hogere topsnelheid heeft. Acceleratie ook wellicht maar Messi is kleiner dus op de eerste meters wel wendbaarder. Messi kan beter dribbelen. Ronaldo heeft wat meer fysiek. Beiden hebben een aardige vrije trap. Ronaldo kan beter koppen. Ze zouden eens een partijtje Messi vs Ronaldo moeten organiseren zonder andere spelers.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4731
    maandag 15 oktober 2018 om 16:52
    Beide hebben ontiegelijk veel talent en beide blinken uit in meerdere facetten van het spel. Messi heeft bijvoorbeeld ook een geweldige vrije trap en Ronaldo kan ook geweldig dribbelen. Het zijn twee fanstastische spelers alleen heeft iedereen een eigen voorkeur. Er zijn nog meer goede spelers waar de ene wel en de ander geen voorkeur voor heeft.

    Een van de mooiste dingen aan voetbal is de verscheidenheid aan spelers die allemaal succesvol zijn. Of je 170cm of 195cm bent, iedereen kan succesvol zijn als speler. De ene is snel, de ander behendig, een geweldige pass in de benen of fysiek een beest. Allemaal kan van pas komen op het veld
    Vind ik leuk
    CR.17 +230
    maandag 15 oktober 2018 om 17:13
    Als ronaldo fan ben ik het daarmee eens;) m
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    maandag 15 oktober 2018 om 17:26
    @Foebele

    Meningen zijn inwisselbaar soms.
    De andere spelers rondom Messi zorgen dat hij zich kan presenteren.
    Je kan ook zeggen Ronaldo laat Portugal schitteren.
    En Messi Argentina niet. Dus wie heeft dan meer inbreng?
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    maandag 15 oktober 2018 om 17:31
    Ronaldo laat Portugal schitteren? Lelijker het EK winnen dan Portugal is niet mogelijk, ze hebben alleen maar gewonnen door de nieuwe opzet, anders hadden ze de poulefase niet doorgekomen.

    Ronaldo heeft ook het grootste deel van zijn interland carriere teleurgesteld, ze hebben juist beide aangetoond ook gewoon van deze planeet te zijn bij hun nationale elftallen en dat het inderdaad te maken heeft met de top teams waar ze bij hun clubs in speelde.

    Dat is overigens ook iets wat ik hier al weken roep, ze blonken zo extreem uit omdat hun teams zoveel beter waren dan de rest in hun competitie.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    maandag 15 oktober 2018 om 17:48
    Ja, maar hun teams zijn ook gemaakt voor hen.
    Ik heb die docu gezien over Ronaldo, die man doet er alles voor.

    Ik stel mezelf de gewetensvraag maakt talent een speler groter dan iemand die er alles voor doet? Wat is het antwoord?

    Ik vind de mens Messi aardiger, maar dan loopt Messi na de wedstrijd langs Ronaldo en dan roept Ronaldo hem en vraag zijn eigen zoontje, wie is beter Papa of Messi en dan zegt dat ventje Messi... das toch ook wel weer groots van CR?

    Ik wil ze niet vergelijken eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Te ligt +279
    maandag 15 oktober 2018 om 19:09
    Portugal laat schitteren? Haha welke wedstrijden waren dat? Hij was alleen maar bezig met hoe slecht z'n team genoten waren.. de finale die gewonnen werd was Ronaldo geblesseerd?
    Vind ik leuk
    Dani82 +1965
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:04
    Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:32
    Intresting frontpage news...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:32
    Zie persoonlijk liever ook Messie als Ronaldo, maar ieder z,n mening daar omtrent.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4267
    maandag 15 oktober 2018 om 16:37
    Messi de choker wanneer de druk groot wordt die Messi?
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +301
    maandag 15 oktober 2018 om 16:38
    Wie de beste is moet iedereen zelf weten maar ik geloof niet dat je hem ooit hebt zien voetballen dan. Waarschijnlijk te gefixeerd op CR7.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1522
    maandag 15 oktober 2018 om 16:34
    Leuk om te weten LEX
    Nu ik deze info weet kan ik vanavond met een gerust hart slapen
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    maandag 15 oktober 2018 om 17:28
    Maar kan je met deze info ook morgen weer gezond weer op?
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +301
    maandag 15 oktober 2018 om 16:37
    Ik vind Immers een verschrikkelijk ventje...hoeft toch ook niemand te weten.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:52
    Ik heb je avatar in glas in lood thuis staan voor het raam.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +301
    maandag 15 oktober 2018 om 18:10
    En toch voor PSV? 😉
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 16:42
    Als je ipv zo laat Barca kijken nu eens op tijd naar bed gaat om te rusten en de dag erna net dat beetje extra scherpte pakt? Zo leeft Ronaldo in ieder geval wel voor zijn werk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    maandag 15 oktober 2018 om 16:44
    Je wilt t niet missen
    Vind ik leuk
    rexxo +1341
    maandag 15 oktober 2018 om 16:45
    BREAKING:
    Dankzij Frenky de Jong wordt de dividend belasting niet afgeschaft.
    Die jongen is echt van alle markten thuis.
    Vind ik leuk
    Socrates +695
    maandag 15 oktober 2018 om 16:53
    Ronaldo schijnt Lex Immers ook helemaal niet leuk te vinden...
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    Piccolo +169
    maandag 15 oktober 2018 om 17:06
    Nee!!! Immers is een Messi man!?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5632
    maandag 15 oktober 2018 om 17:21
    Ik haat niemand, waarom zou ik!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26598
    maandag 15 oktober 2018 om 17:21
    Vanwege de vriendschappelijke band tussen ADO en Juve is CR7 nu ineens wel goed genoeg voor 'Mess-man' Immers?

    Manmanman
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:54
    Goed nieuws ... Wilt u thuis geld verdienen door op een computer of laptop te werken van 4 tot 6 uur per dag, dan betaalt Google $ 25368 tot 35294 per maand en krijgt u elke maand een uitbetaling via Google. U kunt hier kijken ......

    ❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥ 𝐰­𝐰­𝐰.E­a­r­n­9­1.𝐜­𝐨­𝐦
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:57
    Eigenlijk moeten we deze 2 grootheden niet vergelijken.over 50 jaar spreken we nog over 't tijdperk Messi/Ronaldo.Persoonlijk heb ik iets meer met Messi.Vindt z'n spel vermakelijker om te kijken.
    Vind ik leuk
    Futre +3108
    maandag 15 oktober 2018 om 18:15
    Immers klinkt helemaal niet simpel.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:28
    Yes right! Alsof de Ronaldo van Juventus veel verschilt met de Ronaldo van Real Madrid. Het verschil is dat hij nu andere medespelers heeft!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:35
    Lexie heeft verstand van voetbal
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:44
    Wat een vent!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:43
    Wat een nutteloze kut artikel. Wie wil nou weten wat Pietje vindt van Ronaldo? Net of iemand dat interesseert?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1306
    maandag 15 oktober 2018 om 22:23
    Zo Ja Immers gij snapt t. En niet weer dat gezeik laten we genieten van beide en blij zijn dat we ze kunnen zien. Er is toch echt maar 1 baas begrijp je het spelletje voetbal dan is er maar 1 conclusie en dat is Messi als je van individuele sporten houd kun je idd beter tennis kijken ofzo.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:46
    Oei.... Ronaldo zit nu wel even te shaken hoor! Immers die hem niet aardig vindt....
    Vind ik leuk
    aartstyle +1287
    dinsdag 16 oktober 2018 om 08:21
    Sheraldo Becker en Ricardo Kishna zijn Ronaldo fan. En lex immers voor Messi. El ghazi was ook al zo'n Ronaldo fan. Heel ergens ver weg zie ik een causaal verband.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 08:57
    Lionel Immers 😆😆
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:43
    Ik begrijp niet dat z’n nutteloos artikel zoveel nutteloze nietszeggende reacties kan opleveren.

    Ik ben onder de indruk.
    Vind ik leuk
    allround +1659
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:25
    Wat een interview??!!! En wat een lege reacties. Messi en Ronaldo zijn twee wereld voetballers, die beide goede zaken doen voor goede doelen. ZO!!! dan ben je voor Messi, waardeer dan ook de klasse van Ronaldo! en andersom........... Het zijn twee totaal verschillende persoonlijkheden en voetballers. Kom beste voetballiefhebbers, dit is toch een discussie om appels en peren!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:47
    Doe mij maar de originele ronaldo
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws