'Eerlijk is eerlijk: er is wel wat niveauverschil, of je bij PSV traint of hier'

    'Eerlijk is eerlijk: er is wel wat niveauverschil, of je bij PSV traint of hier'

    donderdag 18 oktober 2018 om 08:40

    Luuk Koopmans wordt dit seizoen door PSV verhuurd aan MVV, maar desondanks pikt de doelman zo nu en dan een training mee in Eindhoven. Koopmans vertelt dat in gesprek met dagblad De Limburger.

    Best opvallend: enkele dagen vòòr de clash tussen MVV en Jong PSV in de Keuken Kampioen Divisie stond Koopmans, doelman van de formatie uit Maastricht dus, op het trainingsveld van de tegenstander. "Als het uitkomt, kan ik bij PSV trainen. Dat is de afspraak die we aan het begin van het seizoen hebben gemaakt", legt de sluitpost uit. 

    "Het is goed dat ik zo nu en dan naar Eindhoven ga, om daar een beetje binding mee te houden. En eerlijk is eerlijk: er is natuurlijk wel wat niveauverschil of je nou bij PSV traint of hier. Daar word ik beter van. Uiteindelijk is het ook goed voor het team hier."

    De afgelopen twee seizoenen kwam Koopmans weinig in actie bij PSV. Hij kampte met diverse schouderblessures. Onlangs werd zijn contract verlengd door de kampioen van Nederland. 

    Plaats een reactie

    dhrwobo +26807
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:43
    Wel apart om inderdaad ook te trainen bij je concurrent, maar mooi dat hij op deze manier ook betrokken blijft bij ons PSV. Ik betwijfel wel of hij het ooit tot PSV 1 gaat schoppen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:48
    En toch vond ik hem toen in de laatste periode bij Oss wel goed. Heeft denk ik voor zichzelf wel de stap te groot gemaakt, had eerst lekker voor een club boven in de JL onderin de ED moeten kiezen .

    Al dat huren/verhuren is toch ook niks.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2245
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:07
    Zeker nu PSV Unterstall heeft gekocht gaat deze Koopmans geen kans krijgen.
    Vind ik leuk
    HanV +4359
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:20
    Ze hebben natuurlijk ook nog PSV 2, dat speelt op dit moment ook nog voor zo lang het duurt in de KeukenKampioenDivisie.
    Vind ik leuk
    Thobar +4360
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:26
    Misschien heb je het niet meegekregen maar de regels zijn inmiddels veranderd. Alleen spelers tot 23 jaar mogen bij de Jong teams in de voetbalpiramide meedoen. Koopmans is bijna 25 dus is niet speelgerechtigd voor Jong PSV.
    Vind ik leuk
    HanV +4359
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:12
    Ik had niet gekeken hoe oud hij is, je hebt helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    GoMax33 +155
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:48
    Jeroen Zoet is de beste keeper ooit
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:54
    Zeg dan gewoon helemaal niets.... je reactie slaat als een varkenslul op een drumstel!

    En hoezo zeg je als supporter van Fortuna zo iets? Jullie kiepert heeft al 18 keer kunnen grabbelen, onze Jeroen 3 keer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 09:02]
    Vind ik leuk
    GoMax33 +155
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:59
    Mijn reactie slaat als een Jeroen Zoet op een Daniel Schwaab, idd...
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:03
    Gab leg je telefoon weg dadelijk pakt de leraar hem af! O nee je hebt herfstvakantie.
    Vind ik leuk
    GoMax33 +155
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:16
    Ik zeg toch niks verkeerd? :) Jij zegt dat Zoet slecht is dus? Ik noem hem goed.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:30
    Sow! Ik dacht dit is iemand die op de middelbare school zit. Man man wat heb ik me vergist, je speelt waarschijnlijk nog met Lego.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:01
    Oohhh geen wonder dat jij nu op VP bent;)
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:42
    Nee pik ik heb gewoon een vrije dag! 😉
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:13
    Hahah dat heb je goed voor elkaar pik😋
    Vind ik leuk
    Onderkan +257
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:57
    Dat doet hij ook wekelijks he pino!
    Vind ik leuk
    Thobar +4360
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:27
    Idd van RKC.
    Vind ik leuk
    Ron83 +299
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:27
    @Gomax33 Dat betwijfel ik, vond en vind Gomes nog altijd beter...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:36
    Vond Gomes bij PSV een heel stuk beter. Dus dat Zoet de beste ooit is is niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    Bruurke +432
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:01
    Er stond wat anders, hij heeft zijn reactie veranderd.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9486
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:00
    Goed bezig koopie
    Vind ik leuk
    Stom +331
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:41
    Met Jeroen Zoet, Eloy Room, Yanick van Osch, Mike van de Meulenhof, Hidde Jurjus, Lars Unnerstall en Luuk Koopmans zit PSV wel heel ruim in de keepers.

    Jurius gaat niet meer doorbreken. Het zou voor iedereen leuk zijn als Zoet een keer voor een leuk prijsje vertrekt. Dan blijft er echter nog steeds een hoop concurrentie over voor de rest...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14410
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:00
    Gemeente betaald, dus wat maakt het uit?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:48
    @jcjwz: hoeveel punten is jullie achterstand ook weer jaloers ajax mannetje? Triester dan jij gaat t niet worden hier hopelijk stumpert.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws