Twijfels over contractverlenging Van Bronckhorst: 'Gaat wel een item worden'

    Twijfels over contractverlenging Van Bronckhorst: 'Gaat wel een item worden'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:16

    De toekomst van Giovanni van Bronckhorst bij Feyenoord is nog onduidelijk. De trainer is in het bezit van een aflopend contract. Clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International voorspelt dat de partijen rond de winterstop in gesprek gaan.

    Volgens Krabbendam is het geen uitgemaakte zaak dat Van Bronckhorst in De Kuip blijft. "Ze kennen elkaar natuurlijk door en door, maar dat gaat zeker wel een item worden", zegt hij bij RTV Rijnmond, opgetekend door FR12. "Als ik Van Bronckhorst was zou ik het ook niet willen. Je hebt nu zolang bij Feyenoord gezeten, hebt alles gewonnen wat er te winnen valt. Je moet ook een keer verder."

    "En dat geldt voor de club en het elftal ook", vervolgt Krabbendam. "Het is niet goed als er jarenlang alleen maar dezelfde trainer voor de groep staat. Op een gegeven moment heb je gewoon een andere dynamiek nodig. En ik kan me voorstellen dat Van Bronckhorst ook wel eens een deurtje verder wil kijken."

    Geert den Ouden houdt een slag om de arm. "We concluderen met z'n allen dat de selectie van Feyenoord op dit moment niet goed genoeg is om kampioen van Nederland te worden. Waarom moet je dan een trainer wegsturen? Misschien moet je de selectie verbeteren, zodat Van Bronckhorst de kans krijgt om nog een keer kampioen te worden."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:26
    Twijfels????? Zijn ze nou helemaal belazert, wegwezen met van Bronckhorst................Mijn God, kom maar maar die reactie,s dat hij ze zogenaamd kampioen heeft gemaakt etc. etc met die andere prijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:27
    Gio moet gewoon de eer aan zichzelf houden
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:29
    Ik ben het gewoon met jou eens. Mag dat ook? 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:34
    HaHa, jij mag het met mij eens zijn, en als er toch reactie,s komen dat hij ze kampioen heeft gemaakt en dat hij ook die andere prijzen heeft gewonnen dan ga ik daar echt niet meer op in, want dan hebben ze nog nooit van o.a. Dick Advocaat, Dirk Kuyt en KEA gehoord die meer hebben bijgedragen aan de prijzen als van Bronckhorst als trainer zijnde. Zo, pfffffffffff lang verhaal dus ik hoop dat het gelezen maar dat er niet op gereageerd wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:40
    Doe ik lekker toch.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:43
    En Elia, Karsdorp, Kongolo.. Jorgensen die zn beste seizoen uit zn carrière speelt...

    Kampioen ondanks Gio, niet dankzij.
    Vind ik leuk
    Ropa +146
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:46
    Hij heeft ze toch ook zogenaamd kampioen gemaakt?
    Ik weet het nog goed. De hele eredivisie speelde het mee...
    Man man, dat was lachen joh. Ze geloven het nu nog steeds.
    Vind ik leuk
    Romo +851
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:53
    Je hebt gelijk wegwezen liever vandaag nog als morgen
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1060
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:26
    Ik zou wel een een ervaren coach voor die groep willen zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:26
    ten Hag lijkt me geschikt voor feyenoord
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:30
    Heb jij zó'n hekel aan Feyenoord? 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:33
    Nee totaal niet ,is een zeer mooie club.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:41
    Dan heb ik liever dat Ten Hag in Amsterdam blijft 😉.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:27
    Elkaar de hand geven en beide een nieuwe weg inslaan .
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:29
    Gewoon naar Fenerbahçe gaan ;-)
    Vind ik leuk
    Obl93 +2316
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:29
    Gio out, Bosz in?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:30
    Heeft die jaren geleden al niet genoeg ellende aangericht?
    Vind ik leuk
    Obl93 +2316
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:20
    Als technisch directeur toch?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:31
    Van mij mag het. Maar die ligt niet lekker bij het Legioen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5384
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:37
    Klopp! Maar die zal wel niet willen. Bosz is een krentekakker, hoeft van.mij niet terug te komen. Hij heeft trouwens weinig ervaring met prijzen winnen als coach.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:40
    Als hij nou net als bij Heracles, Vitesse en Ajax een mooie ploeg kan formeren met een uitstekend tactisch plan? Gaat hij in Rotterdam meemaken hoe leuk het is om prijzen te pakken 😂.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:20
    Duurt altijd een maand of 2 voordat hij het spel naar zijn hand kan zetten. Als hij dan nog niet is ontslagen: prima optie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:22
    Juust.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3035
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:16
    Klopp 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:25
    ....krijgen bedoel je?🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:29
    Gewoon lekker doorgaan een andere trainer laat deze voetballers echt niet beter spelen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:29
    “We concluderen met z’n allen dat de selectie van Feyenoord op dit moment niet goed genoeg is om kampioen van Nederland te worden. Waarom moet je dan een trainer wegsturen?"


    Omdat diezelfde trainer misschien al drie jaar geen speler beter maakt? Daar waar het zijn voorgangers wel is gelukt? Misschien ligt het niet (alleen) aan het niveau van de aankopen maar juist aan het niveau van de staf? Die Geert den Ouden... echt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:36
    You tell 'em, Gordo!
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:02
    Wat klink je ook vanavond weer wijs en volwassen. Ik geniet 👍🏼
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:12
    Ik heb zo m'n dagen. Af en toe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:31
    Stopen ciozie Jan boskamp wel trainer worden bij feyenoord dat zou vet zijn. 😁
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:36
    Met de nadruk op 'vet'?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:49
    Prachtgozer
    Vind ik leuk
    Blindsy +12277
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:56
    Werelds! Doen we Kuyt meteen als assistent?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:56
    Echte mannen 💪
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:32
    Als je als trainer binnen één heel kalender jaar al hebt gevraagd aan je spelers of je nog wel de juiste man bent voor de groep, dan mag je jezelf ook wel achter de oren krabben lijkt mij. Kijk ook eens naar de dingen die niet goed gingen.

    Nogmaals, we zijn allemaal blij met de prijzen, maar structureel gaan er elke wedstrijd veel dingen niet goed en dat is al jaren zo. Er veranderd niks aan. Kortom een trainer die zijn eigen fouten/mindere kwaliteiten niet kan verbeteren is gewoon niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:33
    Ik zou Gio nog niet weg doen. Maar er moet méér ruimte komen voor nieuwe spelers komen en vooral krachtige spelers!!
    Vind ik leuk
    Romo +851
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:58
    Hou op
    Genoeg nw spelers, die heeft hij al met ruzie weg zien lopen
    En de anderen gaan naar de kl... op de bank of tribune
    Als het zo doorgaat lopen Vermeer en Ayoub in de winterstop ook weg
    Dankzij Gio
    Vind ik leuk
    Prof(.) +236
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:38
    Behaalt het maximale resultaat(De afgelopen jaren)! Van Geel die mag wel een deurtje verder kijken, haalt alleen maar middelmaat en ver daar onder!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 20:42]
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:41
    Wie is Krabbedam?? Feijenoord clubwatcher mijn aars , lult gewoon wat uit zijn nek.....
    Vind ik leuk
    barry m +351
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:41
    maak john de wolf trainer.
    Als ik aan hem denk denk ik aan feyenoord.
    de tijd dat hij speler was bij feyenoord was het ook spannender om naar de top 3 van nederland te kijken ( psv, ajax en feyenoord )

    goed idee?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:54
    Nee.
    Vind ik leuk
    barry m +351
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:02
    wie wel dan?
    of wil je dat gio blijft?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:09
    Gio weg. Dan graag of Peter Bosz, of Fred Rutten of Mitchell v.d. Gaag. Echte oefenmeesters die spelers beter maken en een ploeg structureel goed voetbal laten spelen.
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:04
    Fred Rutten?! Doe die maar niet. Dat vind ik zo’n halve tamme.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:10
    Hehe, ja als je 'm hoort praten geef je er geen stuiver voor. Maar spelers beter maken en een selectie naar een hoger niveau tillen, kan-ie wel. Boeit mij het hoe-ie praat. Zolang het maar niet dat platte Brabants is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:42
    Ik heb geen enkele twijfel.
    Vooral NIET verlengen in het belang van de club....
    Vind ik leuk
    gerard.. +258
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:43
    Het is klaar met van bronckhorst zijn loopbaan zit er op als hoofdtrainer. Gelukkig kampioen geworden door Kuyt. Ik zou niet weten waar hij trainer van zou kunnen worden de ideale schoonzoon. Nee misschien meer TD worden Van Geel opvolgen zou me beter lijken.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1416
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:58
    Wie zal erin tuinen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:04
    Doen doen doen doen echt een top trainer hahaha
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:15
    Als Ajax fan; verlengen.

    Als voetbalfan; twijfels, wtf die man presteert niets en er zit geen progressie in het team qua spel. Hij wisselt een aanvaller voor een verdediger als hij 1/0 voorstaat. Heeft geen ballen👎🏻

    Wel wereldgoal tegen Uruguay in halve finale WK in Afrika, mooiste van dat toernooi in mijn beleving. Zoeeeeef
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:15
    Martijn Krabbendam van Voetbal International
    volgens mij ben jij ook al eeuwen bij VI.
    Waarom ga jij niet verder?
    Vind ik leuk
    poklane +4914
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:20
    Bij contractverlenging mogen de tokkies van mij het Maasgebouw bestormen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:23
    Ik vind dat van bronckhorst moet blijven. Hij doet het opzich goed en hij kent de club natuurlijk uit zijn voetbal jaren.
    Vind ik leuk
    Romo +851
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:01
    Ja en dan mag je blijven
    Vorig seizoen 34 pnt achter PSV... en nu ook alweer n straatlengte.
    Hij maakt geen speler beter, en het voetbal is bagger
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:27
    Weg met deze man. !!!
    Vind ik leuk
    Mjblinker +785
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:31
    Guardiola lijkt me een redelijke opvolger van Gio; Zidane zou het ook kunnen; voor de rest wordt het al snel minder dan Gio. Hmm, Van Bommel zou ook direkt aan de slag mogen gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:09
    als gio weg zou gaan dan wil ik Bosz als nieuwe trainer
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:17
    Dirk
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:29
    Ik zou het contract van Gio niet verlengen hij heeft lang genoeg voor dezelfde groep gestaan. Daar komt bij dat ik merkt dat het spel van Feyenoord zeer matig is en er niet beter op wordt. Over het kampioenschap moet ik ook opmerken wat k hier al eerder heb gedaan, zonder Kuyt en Elia was hij nooit geen kampioen geworden, nu leunt hij weer op van Persie maar daar gaat hij het dit seizoen niet mee redden.Niet verlengen dus en een bekende ervaren trainer voor de groep. Verder is onder dit schrijven al geschreven waarbij ik mij bij aansluit er is geen speler die beter word, waar blijft onze jeugd, nee stoppen met Gio het is een prima man niets mis mee, maar de club is het belangrijkste.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2532
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:29
    Niet verlengen en haal Bosz of schuif Dirkie naar voren
    Vind ik leuk
    Romo +851
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:02
    Mee eens
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:50
    Chemie is weg. Spelers stralen geen vertrouwen en spelvreugde uit. Spelers worden individueel niet beter en er zijn geen voetbal lijnen of patronen te herkennen. Allemaal door gebrek aan kwaliteit van trainers. Ayoub en Tapia krijgen geen kans terwijl iedereen ziet dat Clasie en Vilhena dit seizoen als natte kranten spelen. 0,0 creativiteit. Juist op het middenveld ontbreekt dit.
    Statisch en angstig en behoudend, zo wordt er gespeeld. Precies wat Gio zelf ook uitstraalt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 02:50
    Lekker een stap maken naar Rangers ofzo, of een kleine club uit Spanje en vanuit daar lekker veder bouwen.
    In elk geval een club waar die de kans kan krijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 03:16
    Help ons alsjeblieft van deze trainer en leidensweg af .
    Stoppen met die vent
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31702
    zaterdag 20 oktober 2018 om 05:42
    Opzouten aub. Dank voor alles maar nou is het wel goed geweest.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +841
    zaterdag 20 oktober 2018 om 06:44
    Gio had al weg moeten zijn. Sympathieke jongen hoor, kind vd club, maar het is echt tijd om verder te kijken, en dan zou ik vol voor Bosz gaan. De oude sentimenten dat ie als technisch directeur grove fouten had gemaakt kan ik niks mee. Zegt alleen maar dat hij een trainer is,en niet in de wieg is gelegd als technisch directeur.
    Eenzelfde situatie zie je nu bij Groningen met Ron Jans, die ook niet goed de rol van technisch directeur in kan vullen.
    Daarom Peter Bosz halen. Een betere optie is er momenteel niet.
    Vind ik leuk
    orion73 +1447
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:33
    Gewoon een andere trainer voor de groep. Men is op elkaar uitgekeken dat merk je bij de spelers tussen de regels door in interviews. Daarnaast is geen enkele speler beter geworden onder hem en lijkt het veldspel werkelijk helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:26
    zucht
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:32
    Daar heeft Geert den Oude gelijk in
    Vind ik leuk
    repeP +1168
    zondag 21 oktober 2018 om 04:14
    Feyenoord heeft denk ik helemaal geen twijfels inzake de positie van van Bronckhorst. Het zijn de media die er een ding van proberen te maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws