Derksen: 'Fenerbahçe-voorzitter schold spelers helemaal verrot'

Derksen: 'Fenerbahçe-voorzitter schold spelers helemaal verrot'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 10:44di 23-10-2018 om 10:44

Een nieuwtje van Johan Derksen over Phillip Cocu. De Snor weet op basis van 'een goede spion' dat Fenerbahçe-voorzitter Ali Koc tekeer is gegaan tegen de spelers na de 0-0 tegen Sivasspor van afgelopen zaterdag. Ook voorspelt Derksen dat het einde van Cocu in Turkije eraan zit te komen.

"Ik heb een goede spion bij Fenerbahçe. Wat daar gebeurd is, is een wonder", zegt Derksen bij Veronica Inside. "Een Turkse voorzitter heeft nog nooit zolang zijn poot stijf gehouden als deze man. Hij is nu in de kleedkamer verschenen na de wedstrijd. Hij heeft de spelers helemaal verrot gescholden. Hij is de rijkste man van Turkije."

Volgens Derksen maakt Cocu een grote fout in Turkije. "Cocu maakt de fout die Frank de Boer, Ronald Koeman en alle Nederlandse trainers in het buitenland maken. Ze willen allemaal technisch verzorgd, Nederlands voetballen. Opbouwen van achteruit, hoog drukzetten. Hij heeft daar een team van overbetaalde vedettes die het vuile werk niet op willen knappen, maar wel de show willen stelen. Wat Cocu doet is vechten tegen de bierkaai."

"Ze gaan naar een andere cultuur en willen daar spelen zoals ze succes hadden bij PSV, Ajax en Feyenoord. Het gaat helemaal mis, omdat die jongens zich daar niet op willen offeren. Ze willen de bal hebben en iets leuks doen. Daar moet je anders mee omgaan en een heel andere manier van spelen inbrengen."

"Donderdag spelen ze tegen Anderlecht en zondag tegen Galatasaray. Als dat ook mislukt, denken ze dat ook het krediet bij de voorzitter op is. Die mensen staan echt al weken met ingepakte koffers. Ik weet zeker dat ze hopen dat ze de poen meekrijgen. Dit is toch geen leven voor die mensen?"

Lees meer over:Süper LigFenerbahce

Plaats een reactie

luccerd +3072
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:53
Riep Derksen niet al na 2 wedstrijden dat Cocu ontslagen zou worden?
Vind ik leuk
MedusAZ +4444
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:18
Zeker, en gelijk krijgt hij ook. Maar de vraag is wanneer ;-)
Vind ik leuk
Monnikehuize +1950
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:53
heldere analyse voor zon oude seniele man
Vind ik leuk
Admat +435
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:56
Cocu is een wespennest ingedoken. Verkeerde moment ingestapt. Dat is de fout die Frank de boer en Ronald Koeman ook hebben gemaakt. Niet eens persé dat ze de Nederlandse school willen introduceren. Cocu staat nou niet echt bekend om zn offensieve speelstijl
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6971
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:07
Dat wist je toch van tevoren bij Fenerbahce
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:01
betweter Derksen weet het weer , maar als je aan zijn vriend Nijhuis komt
net als gisteren avond dat zijn de apen gaar ,tjonge wat een waardeloze gozer ,en dan ik ben ook scheids geweest idd niet hoger dan 5e klasse
onder afdeling oftewel de lagere elftallen 3-4-5 elftallen van een club
bahbah als hij zijn zin niet krijgt wordt ie kwaad
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 14:33]
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:25
Ik vind Derksen een van de weinige mensen op tv, die tv nog een beetje interessant maakt. Wel mijn humor en hij is ook nog eens messcherp die ouwe.
Vind ik leuk
VetPens +314
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:36
helemaal mee eens
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6044
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:04
Een nieuw nieuwtje...welke stagiair is dit?

Nieuwtjes zijn vaak nieuw he?
Vind ik leuk
Zultkop +6734
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:31
Da's die stagiair uit rukkerveenschekanaal.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 13:32]
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:05
We hebben de C gehad, nu de F? (Wat zijn ze laat).
Vind ik leuk
Koeien +4223
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:22
Toch verbazingwekkend hoe Derksen overal bronnetjes heeft die smeuig voetbalnieuws de wereld in kunnen helpen wat door geen enkele andere bron bevestigd kan worden.

Zo zou Promes zijn vrouw meppen, zou Cocu juist graag ontslag willen, is Makkelie homo, enz.,enz.,enz

Die domme trut kan beter voor de Viva gaan werken ofzo.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6044
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:44
En als een verontwaardigde geit reageren als iemand een andere mening is toegedaan...
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:05
En bovendien, een voorzitter die zijn spelers stijf scheld in Turkije.... Wat is daar bijzonder aan, daar heb je geen spion voor nodig. Gewoon weer interessant doen van die oude man. We hebben het hier over een land waar mensen in ambassades worden vermoord.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 01:15
Sukkel in welke lands ambassades dan..?
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 01:17]
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
woensdag 24 oktober 2018 om 10:35
Als je je vraag in begrijpelijk Nederlands kunt stellen wil ik er best op antwoorden.
Probeer het dan gelijk ook zonder te schelden want dat is een zwaktebod.
Vind ik leuk
Smithsonian +45167
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:15
Had er nooit naar toe moeten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:53
Derksen lul niet man idioot met uitschelden ALI KOÇ heeft nooit gescholden
Vind ik leuk
Benniewies +6141
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:07
Was jij erbij?
Vind ik leuk
goekie4 +1648
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:40
Lijkt er wel op.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:02
Cocu en verzorgd voetbal 😂 misschien moet hij weer op de counter antivoetbal gaan spelen. Hopen op geluk, dat werkte in Nederland ook.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:32
Toch 3x succes mee gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:31
Derksen en Valentijntje D een mooi setje bij elkaar.
Vind ik leuk
ELD070 +983
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42
Als je een Nederlandse coach neemt dan weet je toch als club ook dat je een coach neemt die verzorgd voetbal wilt spelen? Zijn vaak trainers met een duidelijke visie die belangrijker is dan op korte termijn winst boeken.
Bij grote clubs heb je die tijd vaak niet, als het aan begin niet loopt kost het je vaak al de kop.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:49
... en de trainer trok ie aan zunne neus!
Vind ik leuk
BS +1394
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:12
Johan Derksen onze PopiJopi, wat een vervelende kerel is dat toch. Wil altijd zijn gelijk hebben en zegt zoveel onzin, dat je eigenlijk daardoor in een deuk ligt. Alle sporten waarvan hij niet houdt kraakt hij af, het hoogtepunt was gisteren dan wel over Max Verstappen, hij vindt het helemaal niets, terwijl deze jongen al een status heeft opgebouwd dat de hele wereld hem kent. Gelukkig zag vd Gijp het helemaal anders, en lachte Derksen maar uit.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:12
Niet luisteren naar die bromsnor Derksen beter weetertje ..Cocu blijft zijn werk doen
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:15
Derksen gaat weer eens gelijk krijgen..
Vind ik leuk
Shelbourne +6191
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:36
Ontslag lijkt me onvermijdelijk. Cocu bakt er heel weinig van, hoe jammer ik dat ook vindt als fan van Cocu.

Het is ook niet slim om naar zo’n land te gaan waar een hele andere mentaliteit heerst als in Nederland. Ga dan naar Spanje toe waar hij in ieder geval de taal spreekt. Of naar Duitsland. Desnoods België of Zwitserland om daar een topclub te trainen, geen stap omhoog maar wel de mogelijkheid tot de nodige buitenland ervaring. Hoe dan ook, zelfs al is zijn keuze onhandig dan nog doet hij het heel slecht.
Vind ik leuk
Dekkie +75
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:59
Hou vol derksen en je krijg uiteindelijk wel gelijk.
Na nog 1 wedstrijd of misschien 10 wedstrijden of misschien wel na 5 jaar wordt Cocu wel een een keer ontslagen.
Misschien neemt hij wel ontslag en krijg je geen gelijk.
Vind ik leuk
Markus80 +3083
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:02
Nu ligt het aan de spelers? Je kunt een paar keer geluk hebben, maar dit keer moet Cocu het zelf doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws