'Terugkeer naar Real lonkt voor Spaans international door spotgoedkope clausule'

    'Terugkeer naar Real lonkt voor Spaans international door spotgoedkope clausule'

    vrijdag 9 november 2018 om 08:41

    Real Madrid wil Mario Hermoso al na twee jaar terughalen naar de Spaanse hoofdstad. De 23-jarige verdediger maakt dit seizoen indruk bij Espanyol en kreeg zelfs een uitnodiging van bondscoach Luis Enrique voor de Spaanse nationale ploeg.

    Real Madrid zit centraal achterin krap in zijn opties, doordat Jesus Vallejo nog altijd niet helemaal fit is. De Koninklijke denkt de problemen te kunnen tackelen met de komst van Hermoso, zo meldt het doorgaans goed ingevoerde Marca. De mandekker doorliep de jeugdopleiding van de club, maar vertrok in 2017 naar Espanyol. In Catalonië is hij uitgegroeid tot een onbetwiste basisspeler.

    Dat resulteerde dus al in een oproep voor de Spaanse ploeg, maar ook een terugkeer naar Real Madrid lonkt. De Champions League-winnaar heeft de optie om Hermoso in januari voor 7,5 miljoen euro op te halen. Onder meer Arsenal-manager Unai Emery is echter ook zeer geïnteresseerd in de verdediger, die dit seizoen nog geen minuut miste in La Liga en al twee keer scoorde.

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 november 2018 om 08:53
    Dat zijn nog eens clausules!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 10:28
    Inderdaad. Hebben ze slim gedaan.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    vrijdag 9 november 2018 om 08:55
    Die gaat naar Real toe.
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1102
    vrijdag 9 november 2018 om 12:51
    Zou je denken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 08:55
    Ik zou bij Espanyol blijven zitten, wanneer Varane en Ramos beide fit zijn kan hij weer banken. Denk aan je eigen toekomst en wacht tot een Ramos bijvoorbeeld gestopt is, dan zou je die plek mooi over kunnen nemen.
    Vind ik leuk
    Bdog +5805
    vrijdag 9 november 2018 om 09:04
    ben bang dat hij het niet helemaal zelf voor het zeggen heeft in deze.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 09:17
    Ik lees het nu terug, en je hebt inderdaad gelijk, als hij dan ook daadwerkelijk gaat spelen zou het mooi zijn voor die jongen, maar zoals ik al zei als Ramos en Varane beide fit zijn zit hij weer op de bank.

    We zullen het vanzelf merken...
    Vind ik leuk
    Ron jans +357
    vrijdag 9 november 2018 om 15:51
    Vreemd eigenlijk dat iemand dat niet zelf kan bepalen. Heeft een speler het niet voor het zeggen of hij uiteindelijk een contract bij een club tekent?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 9 november 2018 om 10:44
    Is Ramos wel tanende moet ik zeggen! Ontegenzeggelijk een leider in het veld maar het word er niet beter op!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:08
    Dat is zo, maar je bent het met me eens dat Ramos voorlopig zijn basisplek nog niet hoeft af te staan.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 9 november 2018 om 11:52
    Nog niet idd
    Vind ik leuk
    Leozao +4240
    vrijdag 9 november 2018 om 09:11
    Zou wel geinig zijn als hij naar Arsenal zou gaan..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    vrijdag 9 november 2018 om 14:06
    Veel te guur en koud
    Vind ik leuk
    Leozao +4240
    vrijdag 9 november 2018 om 14:08
    Beetje trots en temperament, en het zou zomaar kunnen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:44
    kijk hier kunnen we mee door HA _HA _HA
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110