De Ligt geniet van sfeer in de Kuip: 'Ja, dan krijg je wel kippenvel'

    De Ligt geniet van sfeer in de Kuip: 'Ja, dan krijg je wel kippenvel'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 23:48vr 16-11-2018 om 23:48

    Matthijs de Ligt is tevreden met zijn optreden tegen Frankrijk. Volgens de centrale verdediger had Oranje de hele wedstrijd controle. Verder gaf hij ook commentaar op zijn onderlinge duel met Kylian Mbappé . 

    In de beginfase van de wedstrijd slaagde De Ligt erin een op snelheid dribbelende Mbappé af te stoppen. "Hij probeert langs mij te gaan en ik pak de bal af. Dat gebeurt gewoon toch?", aldus een lachende De Ligt voor de camera van FOX Sports. "Ik denk dat ik vandaag goed gespeeld heb", voegt hij eraan toe.

    De verdediger van Ajax stelt op het eind genoten te hebben van de sfeer in de Kuip. "In de wedstrijd zelf is het moeilijk te genieten, omdat je toch de focus moet behouden. Maar op het eind, als je ziet hoe het stadion tekeergaat, helemaal na die 2-0. Ja, dan krijg je wel kippenvel."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90968
    vrijdag 16 november 2018 om 23:52
    Heeft ook een prima wedstrijd gespeeld. Gelukkig waren de Fransen vandaag niet bij machten. Waren ze dat wel dan had je ook een betere Mbappe gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:55
    Ach, dan hadden we ook een NOG betere De Ligt gehad. Problem solved.
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    vrijdag 16 november 2018 om 23:55
    Dubbel-op verhaaltje.

    Frankrijk was idd niet op zijn best vandaag, maar Oranje stoorde ook (vooral dmv de Roon) erg goed!

    "Les Bleus' leken dit als een tussendoor-potje te beschouwen, waar Koeman zijn mannen op scherp had gezet voor een finale-wedstrijd!

    Ik heb genoten vanavond iig!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:59
    M'bappe is gewoon een verdediger van formaat tegen gekomen vandaag. Het wonderkind van de verdedigers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:04
    Het woordje ophemelen komt vast uit Am-ster-dam.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:07
    Terecht toch dat de Ligt de credits krijgt. Net zoals ik de Kuip de credits geef voor een fantastische oranje sfeer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:07
    Iedereen een 9 zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:13
    Helemaal mee eens inclusief de Kuip, supporters en technische staf.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:25
    De Kuip blijft toch het stadion met de meeste sfeer . Is wel hard nodig aan een goede renovatie
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1957
    zaterdag 17 november 2018 om 09:19
    Ik vind toch dat die lampen een 10 moeten krijgen niet 1 keer uitgevallen haha, man wat ben ik gek op dat stadion!
    Vind ik leuk
    Romo +993
    zaterdag 17 november 2018 om 00:42
    O tegen mij zat je anders te mekkeren, omdat ik zei dat ik ze liever in de kuip zie spelen,.
    Je ziet het ik ben niet de enige, en dat heeft niets te maken met voor welke ckub je bent.
    De Kuip is n ouwe bak, maar voor dit soort wedstrijden gewoon meer een voetbal tempel
    Als er ooit een ander stadion komt, zal.die sfeer ook nooit meer zo zijn dan nu
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 12:54]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:45
    Nee, jij zat gelijk de ArenA af te zagen. Das nergens voor nodig. De Kuip is 't mooiste stadion in NL voor Oranje maar dat betekent niet dat de ArenA slecht is. Tegen Duitsland zagem we ook een geweldig resultaat en een prima sfeer.
    Vind ik leuk
    Romo +993
    zaterdag 17 november 2018 om 01:03
    Ik zaag de arena niet af
    Waarom.zou ik...het is gewoon een modern mooi stadion.
    Ik vind het alleen niks, als Oranje er speelt en iedereen doet alsof ze op het vrijtjof bij Andre Rieu zitten.
    Dat heb ik gezegd ...


    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 01:15
    Dan begreep ik je verkeerd.
    Vind ik leuk
    Romo +993
    zaterdag 17 november 2018 om 01:33
    De Arena is een mooi stadion...daar ga ik toch niks verkeerds over zeggen, dat is helemaal niet relevant.

    Sportieve groet
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:28
    Het is een modern stadion, dat mooi mag je weglaten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:24
    Wat waren ze weer goed . Vind de uitslag niet heel gek wij hebben in ons aller oranje nu voor 700 miljard aan spelers staan
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:46
    Echt een heerlijk team waar iedereen voor elkaar door 't vuur gaat.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2503
    zaterdag 17 november 2018 om 00:32
    Wtf lul je ? Volgens zijn het onze verdiensten vandaag dat ze Frankrijk niet lieten spelen zo als ze wilde dus ga lekker ergens anders je duimpjes halen
    Vind ik leuk
    thierryer +1784
    zaterdag 17 november 2018 om 08:07
    Ken er nog eentje. Als oranje wat scherper was geweest dan was het 4-0 geworden:-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:53
    Ik heb echt met verbazing zitten afvragen: waar de f is Mbappe gebleven... is ie gewisseld... douchen?
    Nee die zat om en om in de broekzak van vDijk en de Ligt.
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    vrijdag 16 november 2018 om 23:57
    "Stuivertje Wisselen' noemen ze dan :P

    Beide spelers speelden alsof ze al wel 10 jaar zo, elk teampje spitsen domineren.
    Heb echt genoten van Oranje vanavond! :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:59
    Een duo van wereldklasse echt waar.
    Ik vind het wel zonde dat we zo’n luxe probleem hebben dat we zelfs de Vrij op de bank kunnen zetten.
    Is wel weer lekker om bij blessures van 1 van de 2 hem achter de hand te hebben.
    Of Akè.
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    zaterdag 17 november 2018 om 00:03
    Dat is idd een luxepositie die Oranje nu heeft idd!

    De Vrij is ook een goede, en ervaren verdediger!
    Het feit dat een Virgil van Dijk hem (nog nét!) uit de basis houdt, zegt toch ook wel wat over het te negatieve beeld wat de meeste Nederlanders hebben over onze eigen competitie, en de producten daarvan?

    Zie ons hier zo even weer staan dan bv!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    Henk3 +850
    vrijdag 16 november 2018 om 23:58
    Die hele hype rondom die gozer is zwaar overtrokken..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:01
    Omdat M'bappe z'n stempel niet kon drukken? De Ligt is gewoon een uitzonderlijk goede verdediger die gewoon de allerbeste wordt. Check de cijfers eens van M'bappe!
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    zaterdag 17 november 2018 om 00:05
    Totaalplaatje: De Ligt speeldeuiterst solide natuurlijk, maar werd door zijn medespelers ook zeer goed geholpen!

    (Hype niet groter maken dan dat hij is!)

    Blind, van Dijk, en vooral Dumfries waren ook zeer sterk aanwezig vanavond in de Kuip!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:09
    Iedereen was geweldig! Maar ligt:) gewoon ff de Ligt eruit omdat hij te maken had met fenomeen M'bappe. En dat deed hij voortreffelijk. Die jongen wordt toch gewoon 1 vd beste. Hoeveel topwedstrijden heeft nu wel niet gespeeld?
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    zaterdag 17 november 2018 om 00:13
    Voor zn leeftijd mag je hem dr idd uitpikken.
    Het hele elftal deed het voortreffelijk vanavond, en dat een jonkie er dan gewoon in meedraait alsof hij een vedette is, is idd mooi om te zien.

    Frenkie de Jong viel wat minder op vanavond, maar kreeg ook meer aandacht van de Fransen, net als bv Depay.

    De Ligt staat aan het begin van zijn carriére nu. Virgil van Dijk staat bijna op zijn piek - heeft nog wel een paar goede jaren te gaan zo, Blind net zo. Dumfries echter, liet vanavond zien misschien wel een van dé allergrootste talenten van Nederland te zijn. Die was overal te vinden op de rechterkant!

    Ik wil nog niet spreken over 'een aankomende gouden lichting' maar er zit wel weer wat in het vat voor Oranje, op deze manier!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:17
    Met alles eens wat je zegt behalve de Jong. Die speelde gewoon weer waanzinnig. Hij loopt altijd vrij, speelt alles vooruit in de juiste snelheid, speelt simpel wanneer 't moet en kan een briljante steekbal geven. 't enige waar hij nog moet aan werken is z'n afstandsschot waardoor hij een goal of 6-8 kan maken in een seizoen. Maar ook daar zit progressie in.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:00
    Ja de jong was gewoon de belangrijkste speler op het veld. Altijd aanspeelbaar, altijd ruimte zoeken. Heb hem 1 bal zien verspelen in de 70ste minuut. Voor de rest altijd een oplossing.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:49
    Ik zag gister de statistieken van 'm deze wedstrijd, waren waanzinnig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:51
    Een assist is soms nog wel mooier. Kan genieten van een mooie steekpass
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2782
    zaterdag 17 november 2018 om 00:18
    Alleen Blind hoort er niet in
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:22
    Blind was ook gewoon goed. Koeman heeft voor de zoveelste keer gelijk gekregen. De minste was De Roon.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17250
    zaterdag 17 november 2018 om 00:37
    Dan heb je De Roon vandaag niet bekeken. Ik dacht aan hem als stofzuiger maar die gast strooide bij tijd en wijle met passes waar een onderbroek vochtig van wordt....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:47
    Misschien let jij als Feyenoorder meer op zijn stofzuigende gedrag. Ik let meer op wat hij daarna met de bal doet. Zijn pas vond ik echt heel matig
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:21
    Stofzuigers moeten gewoon de bal inleveren bij de spelverdeler, de Jong in dit geval.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:49
    De Roon was gewoon top vandaag en inderdaad hij gaf een paar mooie ballen. Zal mij verbazen als Atlanta hem kan behouden.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2782
    zaterdag 17 november 2018 om 00:39
    Blind blijft een zeer middelmatige voetballer en zie hem liever op de bank! En Ake hoort daar te staan
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:46
    Zoals ik al vaker gezegd heb, de hele wereld ziet het verkeerd, behalve jij..
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2782
    zaterdag 17 november 2018 om 09:08
    Alleen de Ajax supportertjes vinden hem goed en de rest van de wereld vind het onbegrijpelijk, dat er zo middelmatige slak erin staat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 09:20
    Wat jij wil.
    Vind ik leuk
    Iggy +4002
    zaterdag 17 november 2018 om 01:05
    En nou opzouten, door Ajax geobsedeerde droeftoeter!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:51
    Laat die gast met z'n geprovoceer. Hij houdt niet van voetbal, hij komt alleen maar hier om te etteren.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2782
    zaterdag 17 november 2018 om 09:09
    Vond het een geweldige wedstrijd, behalve dat Blindje speelde
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    Henk3 +850
    zaterdag 17 november 2018 om 00:06
    Nee, omdat ik het een overschatte speler vind. Hem wordt toegedicht de nieuwe Messi/Ronaldo te zijn. Dat is hij gewoon niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:10
    Die heb je zelf verzonnen. Niemand heeft hem nooit met Messi of Ronaldo vergeleken. Als ik jou moet geloven ziet de hele wereld het verkeerd, behalve jij.
    Vind ik leuk
    Henk3 +850
    zaterdag 17 november 2018 om 10:37
    Men doet niet anders dan Mbappe vergelijken met Messi en Ronaldo man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:11
    Hij is helemaal niet overschat, geen enkele speler kan zulke waanzinnige statistieken weerleggen op deze leeftijd nu als M'bappe. Messi/Ronaldo niveau gaan we misschien wel nooit meer zien. Maar er gaan nieuwe jongens opstaan en daar is M'bappe er 1 van.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 00:12]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 06:14
    En jij bent gewoon Henk3🤪

    Klaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:02
    Hij is nog maar 19 jaar hea.
    De Ligt en hij zijn wereldtalenten die al beter zijn dan menig spelers op hun posities.
    Als hij dan weer uitgerekend tegen ons een mindere dag heeft is dat een compliment waard naar onze verdedigers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:08
    Ja joh, iedere keer zijn zijn tegenstanders niet in vorm of treft hij een zwakke tegenstander. Wist je trouwens dat afgunst een slechte eigenschap is?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:12
    Je hebt gelijk Henk. Die Mbappé kan er geen klote van.
    Vind ik leuk
    Henk3 +850
    zaterdag 17 november 2018 om 10:39
    Haha, ik zeg niet dat hij een slechte speler is. Het is gewoon geen Ronaldo of Messi. De hype is overtrokken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 12:45
    Of niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:53
    Ik had verwacht dat hij zou zeggen dat hij weer op 80% had gespeeld in Rotterdam !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:54]
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +298
    zaterdag 17 november 2018 om 00:10
    De Ligt speelde zelfs op 70% , Nederland stond gewoon super goed en de meeste duels werden al vaak op het middenveld al gewonnen. Het was gewoon erg goed vanavond en Frankrijk is dan wel wereldkampioen, maar als je kijkt waar ze dan mee komen. Zonzi en Digne.. Vorig jaar zeiden we nog dat ze wel 2 elftallen op konden stellen die beter waren dan Oranje. Het kan verkeren. Credits aan Koeman, die heeft wel veel.balans in dit basis elftal gebracht!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 09:42
    Vooral de balans klopt helemaal Goed gezien van Koeman

    Zelfs Ziyech zou er nu niet in staan op het middenveld
    Vind ik leuk
    Niels92 +30463
    vrijdag 16 november 2018 om 23:53
    Als het zo is dat de spelers kicken op de sfeer in de Kuip, gewoon de kwalificatie wedstrijden straks afwerken in Rotterdam.

    Je hoort het vaak genoeg dat de spelers van het Nederlands elftal graag spelen in de Kuip, wanneer dat extra krachten ter weeg brengt waardoor de teamprestaties ons landje beter laten spelen, geen discussie meer maken en gewoon in Rotterdam spelen :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:54
    Desnoods met kaarsjes als de verlichting uitvalt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:56
    En als we ons kwalificeren gewoon een jaar lang gratis stroom voor die gasten.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30463
    vrijdag 16 november 2018 om 23:58
    Geeft wel een leuk saamhorigheid gevoel, 47.000 kaarsjes branden, mooier kan je het niet krijgen :)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10222
    vrijdag 16 november 2018 om 23:56
    Zou niet verkeerd zijn Niels😉
    Vind ik leuk
    Niels92 +30463
    vrijdag 16 november 2018 om 23:57
    Mij maakt het echt niet uit, de sfeer en de prestaties staan voorop :)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10222
    zaterdag 17 november 2018 om 00:08
    1 voor alle en alle voor 1 👍
    Vind ik leuk
    Niels92 +30463
    zaterdag 17 november 2018 om 00:11
    Ik moet je heel eerlijk bekennen, ik volg Nederland niet eens echt, toen ik in een flits zag dat ze op 1-0 kwamen ben ik het pas gaan kijken de tweede helft, ik ben niet echt een oranje fan, maar hoop wel altijd dat ze het goed doen, en als de kuip daar een bijdrage aan kan leveren, dan moeten ze gewoon in de kuip spelen :)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10222
    zaterdag 17 november 2018 om 00:26
    Jaaa maar als ze het WK spelen volg je toch wel😉
    Vind ik leuk
    Niels92 +30463
    zaterdag 17 november 2018 om 00:30
    Ik mag niet liegen dus ik zal eerlijk zijn, ik zal er niet speciaal voor thuisblijven :)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10222
    zaterdag 17 november 2018 om 00:45
    En als ze de finale zouden spelen van het WK.......Dan moet je wel toch als voetbal fanaat toch niels kom op man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:54
    Ik ben zo'n oranje fan dat 't me geen moer uit maakt dat er 11 Feyenoorders in staan als ze de wereldtitel pakken.
    Vind ik leuk
    chicken +11867
    zaterdag 17 november 2018 om 01:11
    Dat kan je makkelijk zeggen ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 01:14
    Haha, nee meen 't echt, het maakt me niet uit van welke club ze erin staan. Als ze maar eens die wereldtitel een keer winnen.
    Vind ik leuk
    chicken +11867
    zaterdag 17 november 2018 om 01:21
    Maakt me ook geen moet uit hoor. Als lands eer maar hoog gehouden wordt.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10222
    zaterdag 17 november 2018 om 03:36
    Kijk zo moet het ook kunnen zolang wel die prijs nou maar eens winnen.
    We waren er zo dichtbij geweest paar keer😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 06:16
    Wat zeg jij nou...ik ben geen oranje fan???

    Ben je überhaupt wel een Nederlander gozer..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:25
    Hey Nielson..... waarom zou je dat doen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 17:25
    Dit is een grote mensen forum.

    Wegwezen oma duck
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:12
    Hele kop is uit zijn verband getrokken. Er wordt gevraagd of hij van de sfeer kon genieten. Het woord Kuip is helemaal niet gevallen.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +239
    zaterdag 17 november 2018 om 00:20
    Daarom ben ik ook een voorstaander van RDK.. IK
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    zaterdag 17 november 2018 om 00:28
    Helemaal mee eens Niels. Al zouden ze het liefst in de Koel spelen....
    Als het gevoel goed is voor die gasten moet de KNVB daar gehoor aan geven.
    Vind ik leuk
    Harry.f +348
    zaterdag 17 november 2018 om 00:42
    De lange leegte...
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    vrijdag 16 november 2018 om 23:54
    'thias speelde een uitstekende pot, net als zijn medespelers Dumfries, van Dijk, Blind... en...

    Eigenlijk speelde het héle Nederlandse Elftal als een geoliede machine, zoals we al onder onze grootste bondscoaches hebben zien spelen.

    Felicitaties voor het hele team, maar Dumfries en De Roon in het bijzonder. En daarnaast, onze 'aankomend supercoach': Ronald Koeman!

    Deze 2-0 is een prestatie die de wereld overgaat! Net als de vernietigende 1-5 tegen Spanje, in Brazilië.

    Nederland bouwt een gevreesde reputatie op! ^^
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:14
    Ik ben wat voorzichtiger over de impact van Ronald Koeman op langere termijn. Bij de clubs die hij heeft getraind is er een rode draad te ontdekken: uitstekend in het eerste seizoen, een stuk minder in het tweede.

    Ik weet niet waar het precies aan ligt. Is zijn methode dan uitgewerkt? Zijn spelers zijn "maniertjes" dan zat? Verliest hij zelf scherpte omdat hij alweer een nieuwe uitdaging nodig heeft? Of heeft hij gewoon een slechte hand in het kiezen van versterkingen?

    Het is prachtig wat hij nu doet met dit team, want daar heeft hij wel degelijk een belangrijk aandeel in. Ik wacht nog even af of dit ook zo blijft. Zijn 'track record' heeft 'ie tegen, maar misschien is bondscoach wel de meest ideale job voor hem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:28
    Klopt wel wat je zegt, maar dit is een andere situatie. Hij werkt nu niet dagelijks met die gasten. Plus dat je veel meer keus in spelers hebt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:55
    Haha mooie opmerking !
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    vrijdag 16 november 2018 om 23:55
    Is hij ook niet gewend sfeer 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:56
    Jeetje jij bent schattig.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    vrijdag 16 november 2018 om 23:57
    Dankje😊😊😊😊
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:58
    Graag gedaan.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5149
    zaterdag 17 november 2018 om 00:34
    Zo te zien wordt je er verlegen van .
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    zaterdag 17 november 2018 om 00:37
    Niet de eerste keer dat ik zo iets hoor de laatste 2 weken hoor en die ander vind ik veel belangrijker 😉
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5149
    zaterdag 17 november 2018 om 00:38
    Wie is die andere 😲
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    zaterdag 17 november 2018 om 00:42
    Gaat je niks aan 😘
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5149
    zaterdag 17 november 2018 om 00:44
    Ik wil liever weten hoe jij eruit ziet😁 Tenminste als je een dame bent...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    zaterdag 17 november 2018 om 00:45
    1 Nope
    2 Nope
    3 Als je nog steeds niet weet dat ik geen dame ben is er iets flink met je mis....
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5149
    zaterdag 17 november 2018 om 00:52
    Hoe meer dames hier, hoe leuker het erop wordt op VP.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    zaterdag 17 november 2018 om 00:53
    Je spreekt met Timmio

    Ga alsjeblieft heen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 06:20
    Waar zie jij dames dan?😆 en wat moeten die hier met al dat voetbal praat..niet vrouw onvriendelijk bedoelt ofzo 🤪
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8667
    zaterdag 17 november 2018 om 08:42
    niemand houdt je tegen: laat je gerust verbouwen.

    Het gezeur heb je al in je :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:55
    "In de wedstrijd zelf is het moeilijk te genieten, omdat je toch de focus moet behouden. Maar op het eind, als je ziet hoe het stadion tekeergaat, helemaal na die 2-0. Ja, dan krijg je wel kippenvel."

    Zal wel raar zijn geweest om dat ze zeggen haha.

    Off-topic:
    Vraag me eigenlijk af of ze op het veld die trillingen ook voelen die je op tribunes wel voelt.
    Heeft hier iemand ervaring mee?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13940
    vrijdag 16 november 2018 om 23:59
    Ja ze dachten eerst dat het een aardbeving was, de doelpalen vielen zowat om... wat denk je zelf?
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    zaterdag 17 november 2018 om 19:20
    Het grasveld zal je niet zo voelen beven, maar die zgn drukgolf vd tribunes als de hele kuip zo ontploft... weet niet wat het is, maar het is 'zwaarder' als in de Arena, vind ik. Dat is ook een oer-loeiend lawaai, maar de Kuip komt er iets nog bovenuit....tis ook geen kwestie van horen(decibels) je 'vóelt' het meer...

    Mijns inziens is dit iets wat elke fan voor zich of haarzelf moet ervaren: Zorg dat je minstens een keertje in de Arena bent geweest, en ZEKER een keer in de Kuip!...Als je dat hebt ervaren... naja, dan wil je t Philips-stadion ook wel es zien, of de Galgenwaard, de Grolsch Veste, Euriborg, 'Abe', PkL, t Kasteel, etc :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:56
    De Ligt word echt per week beter. Niet normaal, wat een beest! Die Mbappé ligt vanavond om z'n mammie te roepen en heeft nachtmerries van de Ligt!😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:57
    Genoten van dit Nederlands elftal en wat was die dumpfries goed zeg ! En dat zeg ik als AJAX supporter
    Vind ik leuk
    Benniewies +1414
    vrijdag 16 november 2018 om 23:59
    Ja laat iedereen die Mbappe maar de hemel in prijzen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:03
    Dat is toch ook gewoon een topper! Hij kan 't moeilijk in z'n eentje.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1414
    zaterdag 17 november 2018 om 00:06
    Eerlijk... Het is een leuke speler, maar wordt een beetje teveel de hemel in geprezen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:21
    Terecht als je zulke dingen laat zien. Hij is bij PSG onderhand al belangrijker dan Neymar.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6227
    zaterdag 17 november 2018 om 00:05
    Het is ook heel lang geleden dat er in de Kuip goed voetbal gespeeld werd.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13940
    zaterdag 17 november 2018 om 00:08
    22 Oktober, 2017 voor het laatst 😜
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    zaterdag 17 november 2018 om 00:36
    Jammer dat je de saamhorrigheid weer moet verpesten Jan.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6227
    zaterdag 17 november 2018 om 00:43
    Af en toe een klein plaag stootje moet toch kunnen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 01:00
    Niet op deze avond! De Kuip was net zo fenomenaal vanavond als 't team!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:09
    Een gouden gozer, een voorbeeld voor iedereen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:16
    Misschien had frankrijk een slechte dag, maar het zou ook zomaar kunnen dat dat kwam omdat nederland een zeer goede wedstrijd speelde. achterin staat het als een huis en ook de roon haalt veel weg, vandaag was frenkie defensief goed bezig en daarnaast is hij in balbezit eigenlijk altijd goed.
    ik ben geen psv fan maar moet dumfries een groot compliment geven, speelde heel sterk en bleef maar gaan. Alleen jammer dat het niet sneller beslist wordt, de kansen op een grote zege lagen er
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:49
    Precies dat!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15411
    zaterdag 17 november 2018 om 00:48
    Maandag Duitsland die zeer gebrand zullen zijn op een overwinning.
    Dan zal Nederland zich moeten bewijzen.
    En ook onze (vandaag totaal niet geteste) verdediging.

    Pas dan kunnen we kijken waar we staan cq hoe ver we zijn.
    Vind ik leuk
    Farmer +12742
    zaterdag 17 november 2018 om 19:25
    Duitsland zal voor de eer willen presteren in hun eigen huis, maar met 1 uit 3, vs 6 uit 3 van Nederland, en 7 uit 4 van Frankrijk, is Duitsland, met deze ene wedstrijd nog te gaan, uitgespeeld, en zeker van degradatie....

    "Und dán kömmen die Höllander nochmal".....de gifbeker zal leeg moeten voor die Mannschaft, denk ik. Nederland is bij winst, groepswinnaar van Poule A, en avanceert naar de P-O voor een EK-ticket, als ik me niet vergis?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1151
    zaterdag 17 november 2018 om 01:07
    Begrijp ik, dat maakt die nooit mee in die zielloze betonnen bak waar hij in speelt.
    Vind ik leuk
    Iggy +4002
    zaterdag 17 november 2018 om 01:11
    Aldus een zielloze droeftoeter.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13783
    zaterdag 17 november 2018 om 05:30
    Lekker in de Kuip spelen dus, die interlands.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:20
    Weer eens wat anders dan in dat theater in Amsterdam vol met succesfans
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:34
    Ik denk dat Frankrijk Pogba enorm heeft gemist. Die stuurt regelmatig m'bappé weg.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34255
    zaterdag 17 november 2018 om 09:43
    Dat krijg je in amsterdam niet haha (inkoppertje).
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:27
    eigenlijk zonde dat de kuip op is
    Vind ik leuk
    whiskey33 +296