Löw pikt er twee Oranje-internationals uit: Atletisch, snel, dynamisch

    Löw pikt er twee Oranje-internationals uit: "Atletisch, snel, dynamisch"

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 16:36zo 18-11-2018 om 16:36

    Het Nederlands elftal is maandagavond favoriet voor de Nations League-wedstrijd tegen Duitsland. Dat stelt Joachim Löw, bondscoach van de Duitsers.

    Löw is vol lof over Oranje. "Nederland heeft onder de nieuwe bondscoach een zeer goede ontwikkeling doorgemaakt", oordeelt hij in gesprek met de NOS. "Ze zijn atletisch, snel, dynamisch, lijken goed op elkaar ingespeeld. Oranje heeft voorin individuele kwaliteit met Memphis Depay en Ryan Babel en de beleving is top. De resultaten spreken ook voor zich."

    "Nederland heeft met 2-0 van de wereldkampioen gewonnen, heeft met 3-0 van de vorige wereldkampioen gewonnen", vervolgt Löw. "Dan is het voor mij logisch dat zij als favoriet aan de wedstrijd beginnen."

    De overwinning van het Nederlands op Frankrijk was slecht nieuws voor Duitsland, dat één wedstrijd voor het einde al zeker is van degradatie uit de elitegroep van de Nations League. Löw: "Dat wilden we natuurlijk vermijden, dus hebben wij geduimd voor Frankrijk. Maar het was volledig verdiend. Nederland was in iedere minuut de betere ploeg. Ze waren zeer overtuigend."

    Poll

    Wat wordt Duitsland - Nederland?

    (3469 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 november 2018 om 16:39
    Hé hij noemt en roemt Frenkie niet !

    Dát wordt weer een overwinning maandag
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 16:46]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:41
    Pure onderschatting van Löw.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:03
    Nee hoor, onderdeel van de psychologische oorlogsvoering.
    Vind ik leuk
    Castromann +7992
    zondag 18 november 2018 om 16:52
    Blijven Duitsers he.
    Kunnen ook zomaar met 3-0 winnen van Nederland
    Eerste wedstrijd kregen de duitsers ook best welwat kansen.... alleen het vizier stond niet scherp.
    Zie enorme kans van Sane voor zo wat open goal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:54
    Was ook meer bedoeld als grap
    Ik denk dat de beginfase bepalend wordt voor de wedstrijd maandag
    Vind ik leuk
    Castromann +7992
    zondag 18 november 2018 om 18:04
    😉
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 21:01
    Precies! Gaat maandag om gogme. De duitsers hebben praktisch niks te verliezen (zijn al gedegradeerd, hooguit een zeperd voor eigen publiek), terwijl wij praktisch deelname aan de finaleronde niet meer kunnen ontgaan, maar dan mogen we niet verliezen ...! Wat tegenstander betreft de beroerdste, onberekenbaar en dol op fesstjes bederven (uitzwaaiwedstrijd J. Cruyff). Zullen gebrand zijn ons een hak te zetten, zal als een dubbele overwinning aanvoelen!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    zondag 18 november 2018 om 17:01
    Hoe kan het he? Frenkie is toch de eerste waar je aan denkt bij Oranje? 😜
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 17:07
    Fout je denkt altijd als eerste aan frenk dan pas aan oranje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 17:21
    Nederland is Frenkie, en Frenkie is Nederland.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:13
    Nederrenkie !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 18:17
    Hahaha :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:32
    Frenkrijk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 18:34
    Amsterdam ook een andere naam geven. Amsterfrenkie.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:41
    Mannen wat zijn we weer heerlijk bezig . Al moet ik zeggen dat jullie frenk te kort doen . Heel Europa is in de ban van frenk dus ik zeg eufrenka
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 18:43
    FIFA staat ook voor Frenkie.

    ''Frenkie Internationale de Football Association''
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 19:42
    Iamsterfrenk !
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 19:46
    :)

    Ik denk dat ik een coffeeshop ga openen in A'dam met de naam Frenkie. Kassa!

    ''Coffeeshop Frenkie''

    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 17:06
    Een schande . Ik zeg we bannen low wij willen niks meer van hem en van giggs weten .
    Vind ik leuk
    Koeien +2754
    maandag 19 november 2018 om 09:25
    Waarom, omdat ie op de foto wéér aan z'n vinger zit te ruiken?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 17:20
    Die kan Frenkie zijn naam niet uitspreken door de zenuwen. Het dun loopt door de broek, hij is Frenkie aan het verdringen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:45
    Hij kan zich beter bezig houden met duitsland
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    zondag 18 november 2018 om 16:47
    Sjonge en dan vergeet hij de overige negen nog die in het veld staan.
    En dan heb ik het nog niet eens over de wissels.

    Löw is de weg kwijt. Einde oefening!!!
    Vind ik leuk
    Oeb +215
    zondag 18 november 2018 om 16:50
    Löw die duitsland in underdog positie duwt,heel bewust,hoopt natuurlijk dat Oranje ze onderschat...word gewoon een moeilijke pot voor Oranje
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    zondag 18 november 2018 om 16:51
    Dat hij Babel noemt zeg. Die werkt hard, maar kan nog maar net mee...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:58
    Zou hij het echt gezegd hebben ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:57
    Maandag de knock-out voor die Mannschaft.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 17:02
    Nederland - Duitsland? Ik geloof dat Gelsenkirchen echt in Duitsland ligt...
    Vind ik leuk
    pietprecies +7787
    zondag 18 november 2018 om 17:07
    Grijs gebied.. Twente/Schalke ligt op de grens, Twente heeft meer met Duitsland dus ik twijfel nog
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 21:58
    Schalke ligt wel een stukje verder over de grens...
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5525
    zondag 18 november 2018 om 17:08
    Bijna in Limburg
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 21:57
    Ik geloof dat het wel 70 km over de grens is. Ooit van aardrijkskunde of geografie gehoord?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5525
    zondag 18 november 2018 om 23:30
    Duh. Ooit van sarcasme gehoord
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 06:17
    Op dit forum niet
    Vind ik leuk
    MR - +132
    zondag 18 november 2018 om 17:16
    Duitsland speelt THUIS tegen Nederland, en dan Nederland favoriet - laten we even rustig kijken... Bovendien raar dat hij het 3-0 verlies als argument aanhaalt, want dan gebruik je je eigen prestaties als excuus! Overigens mag ik hem als persoon wel hoor, dus dat is geen probleem.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 17:19
    Leuk voor Memphis die erkenning. In Nederland wilt het nog niet vlotten met dat eeuwige gezeik. Al zie je een lichte aardverschuiving ontstaan.
    Vind ik leuk
    Muscles +968
    zondag 18 november 2018 om 17:22
    NL gewoon super scherp spelen voor de winst. Duitsers hebben pas verloren als ze in de bus terug zitten geldt nog steeds😉
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5632
    zondag 18 november 2018 om 18:15
    En dan nog zie ik ze ervoor aan uit te stappen en er alsnog eentje in te prikken. Ik vrees dat het echt een moeilijke pot gaat worden.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    zondag 18 november 2018 om 17:24
    Lowtje probeert zand in de oogjes te strooien
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 17:34
    Het is maar te hopen dat die 2 heel blijven, je moet er niet aan denken dat Luuk de Jank er in komt, je schaamt je kapot. Zijn selectie is me nog steeds een raadsel
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 18:22
    Voor de bank prima, is een type spits die je kan gebruiken als je oorlog wilt maken. Als je met hoge ballen speelt is er geen betere op dit moment. Kan je dat zien tussen jouw haat door?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:44
    Grootste raadsel blijft tete.
    Die zit op de tribune naar Memphis te kijken bij Lyon...
    nummer 4 van Frankrijk....

    Ik noem maar even nummer 4 van Frankrijk gezien mijn clubke veel over zich heen kreeg na de verliespartijen tegen maar de nummer 5 van Engeland en nummer 4 van Italië.

    yep hiep hiep hoi...ik ben een domme calimero....mooie goal weer van Kane van de nummer 5 van Engeland.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:40
    huh niet Frenkie & Matthijs...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:45
    "Nederland heeft met 2-0 van de wereldkampioen gewonnen, heeft met 3-0 van de vorige wereldkampioen gewonnen"

    ... en daarvoor ook de regerend Europees kampioen met 3-0 verslagen ...
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1329
    zondag 18 november 2018 om 20:04
    Miss is het wat verstandiger om de euforie wat te temperen.
    Allemaal mooi en aardig hoor maar ik zag de eerste 35 minuten frenkie die niet aan voetballen toe kwam doordat griezman alleen maar mee bewoog met hem.bergwijn die heel veel moeite had .

    Ik wil ze eerst onder echte weerstand zien.

    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 20:41
    Low: wat een ongelooflijke kut Frenkie..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws