Premier League-droom bij Willem II: 'Ik wil dat andere clubs me waarderen'

    Premier League-droom bij Willem II: 'Ik wil dat andere clubs me waarderen'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 17:46do 06-12-2018 om 17:46

    Willem II-middenvelder Daniel Crowley heeft helder voor ogen waar het met zijn carrière heen moet. De Premier League is en blijft het doel.

    "Spelen in de Premier League is een droom van iedereen. Ook van de Nederlandse jongens en de andere spelers hier", zegt Crowley tegen Omroep Brabant. "Ik vind het de beste competitie van de wereld. Ik blijf er hard voor werken. Het is mijn eigen doel, maar ik kan dat niet bereiken zonder mijn ploeggenoten. Als we niet winnen wordt het alleen maar moeilijk. Daarom moeten we blijven winnen: voor de club, de fans, de trainers en onszelf."

    De oud-speler van Arsenal en Aston Villa (21) heeft geduld. "Het is een droom, een verre droom. Ik maakte me vroeger zorgen over de toekomst, maar daar kan ik niets mee. Ik moet me elke dag concentreren, beter worden als speler en persoon. Dit is de eerste keer dat ik zoveel wedstrijden constant heb gespeeld en ik ben blij hier, waarom dan veranderen? Ik zou liegen als ik zeg dat ik niet wil dat andere clubs me waarderen, maar ik concentreer me alleen op Willem II."

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 17:55
    Snap hemmm. Als ik prof voetballer was geweest en ik kon kieze uit alle clubs, had ik 100 procent voor Arsenal gekozen. London vind ik sowieso al een van de mooiste steden van Europa (met Praag en Wrocław) En dat moet als top voetballer genieten zijn om daar te spelen, met die echte Engelse achterban, sfeer en competitie
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:29
    Een stad waar het 80% van het jaar regent zou ik nog niet dood gevonden willen worden ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:49
    Ik hou wel van regen. Geen probleem mee. Ik kan juist niet tegen enorme hitte
    Vind ik leuk
    benny-boys +1301
    donderdag 6 december 2018 om 19:59
    Verkeerd onderwerp.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 21:34
    Ik hou wel van regen, wtf man. Niemand die van regen houd. Jij wel weer. Gekkie.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 17:58
    So wat kan die jongen makkelijk voetballen, nu nog leren wat vaker de juiste keuze te maken en hij kan ver komen
    Vind ik leuk
    Tilburgia +305
    donderdag 6 december 2018 om 19:48
    Heeft vaak ook met loop-acties van medespelers te maken! Deze jongen daar gaan wij nog veel plezier van hebben.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 20:11
    Ja dat is ook zeker waar, toch is hij nog wel vaak op fouten te betrappen. Buiten dit zijn er elke wedstrijd wel momenten dat we nu al van hem kunnen genieten
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:03
    Deze speler heft een aantal wedstrijden met Arsenal U23 gespeeld. Voor wat betreft Villa U23... slechts een handje vol wedstrijdjes.

    Hij heeft wel een aantal wedstrijden in de League One (derde niveau) voor Oxford United en Barnsley gespeeld.

    Het is wel suggestief om schrijven oudspeler van Arsenal en Aston Villa terwijl dit slechts de jeugd betrof. In het onderschrift van het Twitter bericht staat het wel goed.

    Hij zal nog heel erg veel moeten groeien om dat niveau (Premier League) te halen, maar alle success toegewenst!
    Vind ik leuk
    Zekur +340
    donderdag 6 december 2018 om 19:06
    Ontzettend goede voetballer. Dat zijn de jongens waarvoor je naar het stadion komt. Maar de premier league lijkt me wat hoog gegrepen. Maar hij mag ambitieus zijn!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws