'Dembélé bijzonder hardleers: Fransman verslaapt zich en mist training Barcelona'

'Dembélé bijzonder hardleers: Fransman verslaapt zich en mist training Barcelona'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 15:15zo 09-12-2018 om 15:15

Ousmane Dembélé blijkt bijzonder hardleers. De 21-jarige Fransman verscheen daags na de overtuigende 4-0 zege op Espanyol bijna twee uur te laat op de training van FC Barcelona, meldt RAC 1.

De ochtendtraining van de Spaanse kampioen stond voor 11.00 uur op het programma, maar Dembélé was in geen velden of wegen te bekennen. Pas rond 13.00 uur meldde de aanvaller zich op het trainingscomplex van de club. Dembélé bood zijn verontschuldigingen aan in de kleedkamer en verklaarde dat het een vergissing was. RAC 1 meent echter te weten dat hij in slaap was gevallen.

Het is niet voor het eerst dat Dembélé te laat is bij Barça. Zo was hij op 8 november onbereikbaar, ondanks herhaaldelijke pogingen van de club om hem te pakken te krijgen. Dembélé verklaarde later dat hij buikgriep had. Die verklaring bleek afdoende, want een straf van de Catalanen bleef uit. Ook op de levensstijl van de Franse international was desondanks al meermaals kritiek.

Dembélé was zaterdagavond tegen Espanyol nog uitstekend op dreef. Op aangeven van uitblinker Lionel Messi tekende hij voor het tweede doelpunt.

Plaats een reactie

Mosquito +18218
zondag 9 december 2018 om 15:24
Ach verslapen kan gebeuren.
Vind ik leuk
Sanders +4223
zondag 9 december 2018 om 15:25
Tsja, het zijn geen robots die je het veld op stuurt. Ze hebben allemaal hun eigen gebruiksaanwijzing.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:29
Mensen die op de bouw werken zijn ook geen robots , maar als die 2 keer per week te laat komen , worden ze ontslagen .
Vind ik leuk
Stuiter +391
zondag 9 december 2018 om 15:35
Inderdaad. Ik werk dan niet in de bouw, maar ik denk, wanneer ik dit zo zou doen, ik behoorlijk snel bij mijn manager op gesprek mag komen.
Vind ik leuk
HJR +8335
zondag 9 december 2018 om 15:50
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je ergens werkt. Maar in zo'n korte tijd.
Bij mij op het werk is verslapen of te laat komen een officiele waarschuwing. Vervolgens een boete. Maar dat is volgens tot max 45 min. Langer krijg je een mega boete.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:27
Schande gewoon zo goed betaald worden en je zo gedragen .
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 15:30]
Vind ik leuk
Rabarber +1743
zondag 9 december 2018 om 15:32
Net als je humor. Origineel joh.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:11
Jij ben slim 🤣
Vind ik leuk
Streaker +3687
zondag 9 december 2018 om 15:27
Een dikke klap in de nek en verbannen naar Jong Barcelona.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:27
Zo krijg je vanzelf budget voor Frenkie.
Vind ik leuk
Iefmeister +7919
zondag 9 december 2018 om 15:28
Heeft hij geen broer of familielid die dit soort dingen kan regelen en daarmee voorkomen.
Onzin van Barca dat ze dit zo laten ontsporen.
Vind ik leuk
Stuiter +391
zondag 9 december 2018 om 15:45
Ik weet niet of dat zou kunnen, maar ik zou mij toch behoorlijk schamen wanneer ik op die leeftijd niet eens zoiets simpels zou kunnen, als op tijd komen en daar iemand anders voor nodig heb.
Vind ik leuk
Iefmeister +7919
zondag 9 december 2018 om 16:10
Dat snap ik wel maar je ziet er best veel die ongebruikelijk gedrag vertonen. Het is ook een idiote wereld. Van der Vaart heeft dat ook nodig gehad bijvoorbeeld. Zijn broer deed dat.
Vind ik leuk
Stuiter +391
zondag 9 december 2018 om 16:16
Ik wist niet dat van der vaart dit ook nodig had? Leuk feit om mee te krijgen vandaag.

Ja, ik vind het apart, maar ik zie bij de cliënten waar ik mee werk, dit gedrag ook terug. Dus is het zo ongebruikelijk? ;)
Vind ik leuk
Nummer Diez +3074
zondag 9 december 2018 om 21:07
Volledig eens met u , maar dat zit in hun cultuur ,nonchalant ten top , zonde echt zonde! Zou inderdaad beter zijn als er een deel van zijn familie zou zijn om hem in te tomen , maar zoals het nu gaat moeten ze echt maatregelen nemen tegen Dembélé ,punt aan de lijn
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:09]
Vind ik leuk
G.Kopf +3384
zondag 9 december 2018 om 15:28
Verkopen voor 10 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:31
Ik heb me ook wel eens verslapen. Kan gebeuren... Niet moeilijk overdoen. Kan 1 keer gebeuren...

Maar deze jongen is al zovaak te laat gekomen dat je nu wel moet ingrijpen. Miss verbieden om te gamen?
Vind ik leuk
Stuiter +391
zondag 9 december 2018 om 15:36
Gewoon doen wat je met een klein kind zou doen: naar bed sturen, geen tv op zijn slaapkamer en mobieltje inleveren.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:53
Precies! Als je vroeg gaat slapen zal je niet zo gauw meer verslapen. Ik heb het idee dat hij gewoon tot 3 uur s'nachts zit te gamen.
Vind ik leuk
Stuiter +391
zondag 9 december 2018 om 17:15
Het zou goed kunnen. We zullen het denk ik wel gaan horen uiteindelijk. Tot die tijd kunnen we er lekker over blijven speculeren.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3074
zondag 9 december 2018 om 21:13
Ik denk dat deze kerel gewoon zijn familie mist, moeder , vader , zus of broer, om het even wat , maar zo helemaal alleen in deze wereldstad lijkt mij niet echt evident voor dit jong talent, en niet vergeten dat hij 10001 vrienden zal hebben met zijn status , waarvan een groot deel daar van kan en zal profiteren, laat dat duidelijk zijn !
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:33
Laten ze die jongen dan ook een Barcelonawekker geven voor op z'n slaapkamertje !
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 15:34]
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
zondag 9 december 2018 om 15:38
Dat Barcelona hem niet in de etalage zet, zo'n gast verdiend het niet om het shirt van Barcelona te dragen.

Twee uur verslapen, hoe dan?
Of weet die kneus niet hoe je een wekker moet zetten?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:54
Slaapt door de wekker heen, omdat hij pas om 3 uur zijn PlayStation uitzetten. Heb ik ook wel is gehad geloof mij dan hoor je die wekker niet meer.
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
zondag 9 december 2018 om 17:02
Maar zou jij het risico op verslapen nemen als je minimaal 200.000 per week casht?
Die gast heeft de motivatie van een zandkorrel en zou gewoon nergens meer aan prof voetballen toe mogen komen.

Laat hij zich maar lekker verslapen terwijl hij zijn krantenwijk nog moet lopen, met alle respect voor de krantenlopers.
Vind ik leuk
power +6534
zondag 9 december 2018 om 15:39
Hij leert niet van zijn fouten, hij krijg miljoenen per jaar als nog te laat komen. Het is allemaal niet meer te accepteren voor een grote club net als Barca, lekker afscheid nemen van hem.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 15:40]
Vind ik leuk
rexxo +5823
zondag 9 december 2018 om 15:44
Sierd voorspelde dit al gister bij zijn wissel.

''Die gaat meteen door naar zijn spelcomputer fortnite spelen ouwe gamer, nachtbraker''
Vind ik leuk
Marco S +6554
zondag 9 december 2018 om 15:56
Wat een simpele..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:47
Ik denk eerlijk gezegd ook dat zijn omgeving niet goed is voor hem. Zijn vrienden zijn er vaak volgens de media en die geven vast ook een slechte invloed op hem. Natuurlijk is die oud genoeg om zijn eigen beslissingen te nemen, maar ik denk niet dat die daar 'sterk' genoeg voor is. Echte vrienden zouden hem laten slapen ipv laten gamen en hem op tijd wakker maken voor zijn 'werk'. Is wel het minste wat ze kunnen doen als ze gratis overnachten in hotel Dembele en waarschijnlijk helemaal niks hoeven te betalen aan eten, drinken en etc
Vind ik leuk
Koenbres +1621
zondag 9 december 2018 om 16:52
Kom op jongen, zo bevoorrecht om zoveel te kunnen verdienen met voetballen zorg dan dat je in ieder geval optijd komt
Vind ik leuk
Snoun +342
zondag 9 december 2018 om 17:10
D d d d d doet ie goed!
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
zondag 9 december 2018 om 17:10
21 en dan nog zo'n kinderachtig ventje. zonde. Hier moet liverpool niet aan beginnen.
Vind ik leuk
berwi +473
zondag 9 december 2018 om 17:25
gewoon 50.000 boete geven voor elke keer
dat hij te laat is
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws