'Speurend Real Madrid ziet kans schoon: nieuwe poging bij Inter na PSV-debacle'

'Speurend Real Madrid ziet kans schoon: nieuwe poging bij Inter na PSV-debacle'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 13:18wo 12-12-2018 om 13:18

De Champions League-uitschakeling van Internazionale biedt mogelijk kansen voor Real Madrid op de winterse transfermarkt. Het Spaanse AS schrijft woensdag dat Real, dat op zoek is naar een aanvaller, overweegt om een bod uit te brengen op Mauro Icardi. 

Dinsdag tekende superspits Icardi tegen PSV (1-1) voor zijn vierde doelpunt in zes Champions League-duels. De goal van de Argentijn bleek niet voldoende voor Inter om zich te plaatsen voor de achtste finales van het miljardenbal. Tottenham Hotspur veroverde de tweede plaats in Groep B achter FC Barcelona. 

Dat de Italiaanse topclub er wéér niet in is geslaagd om in Europa potten te breken, zou Icardi steeds meer frustreren. Afgelopen zomer was er óók al sprake van Madrileense belangstelling voor Icardi, die pikant genoeg een verleden heeft bij Barcelona. Via Sampdoria belandde de goalgetter in 2013 bij Inter. Namens de Nerazzurri staat Icardi (25) op liefst 119 doelpunten in 200 officiële duels.

Woensdagavond viel op de tribunes van het Giueseppe Meazza-stadion van Inter een huilende Wanda Nara te ontwaren. De vrouw én zaakwaarnemer van Icardi was in tranen na het debacle tegen PSV. Afgelopen zomer had Nara volgens AS al meerdere keren contact met Real Madrid. 

Poll

Is Icardi de perfecte spits voor Real?

(1761 stemmen)

Plaats een reactie

Marco S +6533
woensdag 12 december 2018 om 13:24
Gaan ze niet shoppen bij psv dan?
Vind ik leuk
dhrwobo +35656
woensdag 12 december 2018 om 13:27
Nee, maar Icardo bij Real zou wel gaaf zijn. Al betekent dat wel einde Benzema. Zou die de omgekeerde weg bewandelen? Benzema naar Inter? Zou niet misstaan opzich.
Vind ik leuk
Marco S +6533
woensdag 12 december 2018 om 13:29
Real zie ik eerder Neymar halen.. Benzema en inter is wel haalbaar
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:46
Neymar is niet te betalen in vergelijking met Icardi.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3156
woensdag 12 december 2018 om 16:21
Ha tuurlijk maar dat zeggen ze niet want het gaat om Lozano; Bergwijn; Dumfries en Zoet.
Daar kunnen de PSV-ers hier niet tegen worden ze geen kampioen meer.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:24
Lekker wijf zeg die Wanda Nara......;-)
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
woensdag 12 december 2018 om 13:28
Beetje een poederhoofd als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:33
Niks poederhoofd, google maar eens zou ik zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:50
Net even gedaan, niks mis mee..
Vind ik leuk
Knollie +443
woensdag 12 december 2018 om 14:06
Net even gedaan. Mijn smaak is het niet.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:30
Niet echt een chique dame, net als haar man Icardi na heel dat debacle met Maxi Lopez.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:56
Ach, soms maak je de verkeerde leuze, misschien was Lopez prive wel heel dom of een grote eikel...
Vind ik leuk
Johnny Cash +7942
woensdag 12 december 2018 om 15:38
Ik vind het maar een lelijk wijf hoor. Die zus is wel lekker 😉
Vind ik leuk
stratumseind +185318
woensdag 12 december 2018 om 13:28
Real is al te laat , Johnny heeft gisteren Icardi en wanda direct mee terug naar eindhoven genomen.
Wanda overigens gaat direct weer door naar Jerez airport want die moet getroost worden en daar kom ik dan weer voor in beeld
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 13:34]
Vind ik leuk
El Cazador +8081
woensdag 12 december 2018 om 13:40
De wens van de gedachten, Stratum
Vind ik leuk
stratumseind +185318
woensdag 12 december 2018 om 13:46
is waarschijnlijk ook een beetje aan de prijzige kant
Vind ik leuk
Bizzy +22368
woensdag 12 december 2018 om 14:22
Lekker man alle hoeken van Cadiz laten zien :)
Vind ik leuk
stratumseind +185318
woensdag 12 december 2018 om 14:28
voor wanda offer ik me graag op.....iemand moet het doen
Vind ik leuk
Johnny Cash +7942
woensdag 12 december 2018 om 15:39
Ik heb niets gedaan hoor
Vind ik leuk
stratumseind +185318
woensdag 12 december 2018 om 16:51
onzen johnny johnny
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 13:28
Zou een prima spits voor ze zijn, echt een geweldige spits die bij elke topclub weleens genoemd is.

die wanda narra is wel heel bleh btw.
Vind ik leuk
jari11 +1505
woensdag 12 december 2018 om 16:24
Ja bah he die omgebouwde wijfen, achja ieder zijn voorkeur.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:32
Wanda doe ff normaal joh
Vind ik leuk
Springbok +1332
woensdag 12 december 2018 om 13:32
Wanda Icardi klinkt niet zo goed als Wanda Metropolitano haha.
Vind ik leuk
windforce11 +2975
woensdag 12 december 2018 om 13:34
Ik wil Wanda wel troosten...
Vind ik leuk
stratumseind +185318
woensdag 12 december 2018 om 13:35
te laat ......
Vind ik leuk
tollie +879
woensdag 12 december 2018 om 13:34
Ze huilt vast omdat ze nu wat minder zakgeld krijgt denk ik..
Vind ik leuk
El Cazador +8081
woensdag 12 december 2018 om 13:41
Een huilende WAG doet het altijd goed.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:57
Vind icardi een prima spits denk alleen dat real dan nog steeds hun spitsen probleem oplost. Ze moeten een meer gearriveerde spits aanschaffen
Vind ik leuk
markie +1737
woensdag 12 december 2018 om 14:06
Geweldige spits
Vind ik leuk
wildlife +73
woensdag 12 december 2018 om 14:08
Beter kopen ze Ronaldo terug.
Vind ik leuk
Mari +10667
woensdag 12 december 2018 om 14:45
Kunnen ze beter Bergwijn halen
Vind ik leuk
Come on Utreg +28369