L'Equipe: PSG is na De Jong en De Ligt bezig met derde Ajax-speler

L'Equipe: PSG is na De Jong en De Ligt bezig met derde Ajax-speler

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 00:02do 10-01-2019 om 00:02

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 00:11do 10-01-2019 om 00:11

Paris Saint-Germain heeft het oog laten vallen op Donny van de Beek. Dat meldt L'Equipe. De Franse grootmacht was al in de markt voor Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt. De vraagprijs van Ajax, dat niet zal willen meewerken aan een deal, wordt geschat op twintig miljoen euro.

Het is geen geheim dat De Jong bovenaan het verlanglijstje staat van PSG, dat naarstig op zoek is naar een nieuwe middenvelder. PSG zou hem voor 75 miljoen euro willen overnemen. Woensdagavond pakt L'Equipe, de belangrijkste sportkrant van Frankrijk, uit met het nieuws dat de technisch directeur Antero Henrique bezig is met nóg een Ajacied. De komst van Van de Beek zou prioriteit hebben.

PSG wil volgens L'Equipe in de winterse transferperiode zakendoen, zodat trainer Thomas Tuchel met onmiddellijke ingang over Van de Beek kan beschikken. Het is niet duidelijk of PSG ook al een bod heeft neergelegd bij Ajax. Edwin van der Sar, algemeen directeur van Ajax, liet woensdag nog weten dat het de intentie is om de Ajax-selectie bij elkaar te houden in januari.

Achter de schermen zou PSG echter druk bezig zijn met de komst van Van de Beek. De 21-jarige middenvelder moet de Franse problemen op het middenveld oplossen. Sinds het pensioen van Thiago Motta aan het eind van afgelopen seizoen zit PSG in de maag met de positie, die nu wordt ingevuld door Marco Verratti. De Italiaan heeft echter nauwelijks concurrentie.

Van de Beek beschikt bij Ajax over een contract tot medio 2022. Hij verloor in de eerste seizoenshelft zijn basisplaats onder Erik ten Hag, waarna zaakwaarnemer Guido Albers liet weten dat een transfer bespreekbaar was. Van de Beek vocht zich echter terug en speelde voor de winterstop 23 wedstrijden, waarin hij vijf keer scoorde en zes assists gaf. Hij wordt volgens L'Equipe ook begeerd door AS Roma, Manchester United en Tottenham Hotspur.

Plaats een reactie

Mosquito +21962
donderdag 10 januari 2019 om 00:07
Wordt steeds leuker zo al die geruchten.
Vind ik leuk
Dodito +105
donderdag 10 januari 2019 om 01:56
PSG in de markt voor half AJAX. Misschien kan AJAX er een dependance van maken ;-) AJAX-Paris
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 01:59]
Vind ik leuk
Plattekar bv +34542
donderdag 10 januari 2019 om 06:49
@mosquito : Daar zal de penningmeester het zeker mee eens zijn 😁
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:09
Ik vind er niks aan.. zou liever alle spelers houden voor een paar jaar. Geld zat dus daar hoeft het niet voor.
Vind ik leuk
benny-boys +2042
donderdag 10 januari 2019 om 09:15
Bij aankoop van 2 spelers, 3e GRATIS.
Vind ik leuk
Florian87 +12184
donderdag 10 januari 2019 om 00:09
Het sprookjesboek uit Parijs komt iedere week met een nieuw hoofdstuk:D
Vind ik leuk
Hast58 +914
donderdag 10 januari 2019 om 00:45
Die boeken komen toch uit Denemarken. Sprookles van H.C.Andersen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
donderdag 10 januari 2019 om 00:49
De ligt, de jong & vd beek samen voor 170 miljoen. Strik erom en doorgaan. Ik zou het niet eens zo’n onrealistische stunt vinden als ze renato sanches halen.
Vind ik leuk
Mosquito +21962
donderdag 10 januari 2019 om 01:26
Ja en dan gaan ook nog Ziyech, Tagliafico en Neres weg.
Kan je weer opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14553
donderdag 10 januari 2019 om 01:37
En bij PSV straks misschien wel Lozano Luuk Bergwijn Zoet en PSV kan weer opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
Mosquito +21962
donderdag 10 januari 2019 om 01:44
Hoop t nie
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:17
Verschil is alleen dat wanneer Bergwijn en Lozano zouden vertrekken, er niks meer over blijft van PSV. Dat zijn 2 toppertjes. De rest imo niet. Voor de rest zou er ook nooit een bedrag boven de 15 betaald gaan worden( met de kwalitiet van nu). Wat betreft van de Beek. Deze jongen wordt zwaar onderschat in Nederland. Is een complete middenvelder. Beheerst alles een beetje. En is nog heel jong. Vind hem in de CL wedstrijden bij de betere spelers horen van Ajax. Dat hij in verband wordt gebracht met clubs als AS Roma, PSG, Arsenal, en Dortmund is dan ook helemaal niet gek. Die gaat uiteindelijk gewoon naar een topclub.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Die gaan naar ajax
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
donderdag 10 januari 2019 om 01:41
Die lijken hoe dan ook weg te gaan. Als je zo’n klapper kunt maken kan je dus ook een renato sanches oid halen als vervanger. Bereid je maar vast voor op een leegloop..
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 07:46
Ik verbaas me ook altijd erover dat er supporters zijn die maar alleen kijken naar het geld. Ja, dan heb je 170 miljoen en dan ?
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Je kunt ze toch niet behouden. De hele top aast erop met 10x hun salaris, die gaan hoe dan ook weg. Als je ze dan met zn 3e naar 1 club kunt laten gaan voor een prachtig bedrag is dat toch gewoon een goede zaak? Zeker als je voor minder dan de helft 3 goede vervangers kunt halen. Er stroomt dan ook een gravenberch door bijvoorbeeld.

Ik zie ze ook liever blijven, maar dat de jong en de ligt raak je hoe dan ook kwijt.
Vind ik leuk
Enden +4803
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
20 miljoen. Haha wat een grap
Vind ik leuk
yonnd +45
donderdag 10 januari 2019 om 00:17
20 is best een prima bod, hij is een nuttige speler die overal goed in is maar nergens echt in uitblinkt. Ik vind vooral dat hij wat minder scherp is geworden. Hij scoorde vroeger wat makkelijker dan nu.

Dit artikel is natuurlijk onzin maar hij moet nog wel wat stappen maken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:30
Eens met wat je zegt. Van de Beek is een prima voetballer, maar het laatste jaar staat ie beetje stil in zijn ontwikkeling.
Vind ik leuk
Benniewies +5401
donderdag 10 januari 2019 om 01:27
Valt wel mee toch?
Hij heeft gewoon nu een andere rol in elftal. Zeker als Tadic en Ziyech spelen. Die moet hij meer ruimte geven, zodat hij minder bij de goal komt. Alleen die kans in de CL had hij zeker moeten maken.
Vind ik leuk
14forever +9057
donderdag 10 januari 2019 om 02:43
Sommige luitjes hier, kijken alleen wat een speler doet met de bal. Niet wat zijn rol is of wat hij doet zonder bal.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10316
donderdag 10 januari 2019 om 08:10
Klopt.

Schijnt dat hij verdienstelijk kan zingen.

Maar daar hoor je hier niemand over!
Vind ik leuk
14forever +9057
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Sukkeltje
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
donderdag 10 januari 2019 om 13:54
Haha goeie! Maar 14forever heeft natuurlijk wel een punt, met alleen ziyech’s op het middenveld wordt je compleet overlopen.
Vind ik leuk
yonnd +45
donderdag 10 januari 2019 om 14:09
Ja dat laatste bedoel ik, dat mis ik nog bij hem. Beslissender zijn op de belangrijke momenten. Iets wat Klaassen wel deed bij Ajax. Hij hoeft geen 20 goals te maken in een seizoen maar 10-15 kan hij zeker maken op die positie.

CL was een goed voorbeeld en ook tegen Heracles miste hij de kans op 1-0.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 05:47
Wat wil je ook als je je moet meten met de reservebank, hij moet niet lopen mauwen maar laten zien dat TH niet om hem heen kan.
Vind ik leuk
yonnd +45
donderdag 10 januari 2019 om 14:13
Ja vooral de scherpte is er wat af. Tegen Heracles miste hij de kans op de 1-0 en tegen Bayern en Benfica had hij ook een open kans die hij miste.

Als je echt een stap verder wilt zetten moet je dat soort kansen afmaken. Klaassen heeft Ajax vaak wel bij de hand genomen door doelpunten te maken op belangrijke momenten. Dat mis ik nog wat bij Van De Beek.
Vind ik leuk
Dodito +105
donderdag 10 januari 2019 om 01:58
Ja maar 20 is wel erg minimaal. 30-35 is toch al snel de standaard voor een goede speler. Net zoals ze bij Lozano spreken over 30, lijkt me dat dat ook richting de 40-45 moet lopen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 01:58]
Vind ik leuk
AFP +3030
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
Dus PSG heet voortaan Ajax Paris ?
Vind ik leuk
yuuup +10902
donderdag 10 januari 2019 om 05:22
Het zal mij verbazen als er uiteindelijk meer dan één Ajacied zal spelen. Hoe zou je Tottenham dan moeten noemen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 05:39
Amsterdam Hotspurs
Vind ik leuk
NikosMachlas +1502
donderdag 10 januari 2019 om 06:22
Ajax Tottendam...
Vind ik leuk
AFP +3030
donderdag 10 januari 2019 om 10:32
AFC Spurs Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
zou leuk zijn voor hem
maar zijn er nog ajaxieden over die noet aan een transfer worden gelinkt ???
Vind ik leuk
El Pibe +1407
donderdag 10 januari 2019 om 00:19
😞
Luke, snel aanpassen en nooit meer doen (AjaCied!..)
☺️
Vind ik leuk
AFP +3030
donderdag 10 januari 2019 om 00:35
Eijting.
Vind ik leuk
KevinMe +280
donderdag 10 januari 2019 om 01:04
Lamprou
Vind ik leuk
Benniewies +5401
donderdag 10 januari 2019 om 02:01
Veltman
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
donderdag 10 januari 2019 om 05:58
Schuurs
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 05:58]
Vind ik leuk
NikosMachlas +1502
donderdag 10 januari 2019 om 06:23
Cassiera, die willen ze zelf als huurling niet meer hebben.
Vind ik leuk
rexxo +12346
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
DvdB vind ik al niet goed genoeg voor basis Ajax en dan zou PSG hem willen hebben.

Zijn ze op de redactie al begonnen met de vrijdagmiddag borrel?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:23
😄 dit dus
Vind ik leuk
NikosMachlas +1502
donderdag 10 januari 2019 om 06:25
Misschien zoeken ze gewoon een aanvoerder voor het tweede team een echte kartrekker die er altijd voor gaat. Donny past prima in dat profiel en 20miljoen kunnen ze daar wel missen.
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
donderdag 10 januari 2019 om 00:11
Zeg maar gerust, steeds gekker maar het zijn gelukkig van die onzingeruchten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 00:14]
Vind ik leuk
Mosquito +21962
donderdag 10 januari 2019 om 00:15
Staat wel in die Franse krant waar VP naar verwijst.
Prioriteit van Tuchel.
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
donderdag 10 januari 2019 om 00:17
Je moet die geruchten met een enorme korrel zout nemen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:18
Eerder met een vrachtwagen vol zout 😉
Vind ik leuk
Mosquito +21962
donderdag 10 januari 2019 om 00:21
Zou eerder denken interesse in Ziyech, maar Donny is toch wel onverwacht.
Komt niet zomaar uit de lucht vallen dit lijkt me.
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
donderdag 10 januari 2019 om 00:37
Ach, als ik al die geruchten moet gaan geloven dan zat Ten Hag nu zonder selectiespelers.
Vind ik leuk
Mosquito +21962
donderdag 10 januari 2019 om 00:41
Ik geloof best dat er interesse is.
Van louter interesse raak je geen spelers kwijt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:13
Met alle respect maar donny is toch nooit geen 20 miljoen waard? Heus wel leuk talentje hoor maar voor een speler zonder vaste basisplaats enzo gaat dit natuurlijk nergens over..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:17
Beter het voetbal volgen dan had je geweten dat Donny zijn basisplaats gewoon terug heeft bij Ajax !
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Dan moet die pas gaan voor 50 miljoen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:18
Zie jij weleens wedstrijden van Ajax? In het begin stond ie er vaak niet in, maar de laatste tijd heeft hij juist een basisplaats.
Vind ik leuk
hamora +36
donderdag 10 januari 2019 om 00:14
Wat een vreselijke bullshit allemaal. Ik stop met lezen van dit soort ranzige nietszeggende vooral onbetrouwbare en onzorgvuldige berichtgeving.....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:29
Ach, niemand verplicht je het om te lezen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:45
Ze hebben er ook pilletjes voor hoor.
Vind ik leuk
Patje41 +1188
donderdag 10 januari 2019 om 00:15
Blind op het middenveld, magallan achterin, de jong of vd beek mag weg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:16
Ze zijn daar echt dom en kunnen niet luisteren. In de winterstop laat Ajax niemand gaan, kom na het einde van het seizoen maar terug Franse stokbroden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
donderdag 10 januari 2019 om 00:28
Van de Beek en ook Wober zijn geen onomstreden basisspelers. Bij een goed bod kan Ajax overwegen om te verkopen.
Vind ik leuk
Maan88 +6555
donderdag 10 januari 2019 om 00:31
Neres ook nog
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
donderdag 10 januari 2019 om 00:35
Klopt. Alleen zou ik die niet verkopen. Daar zit nog heel veel rek in.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:03
Maar nu moeten ze die spelers niet weg laten gaan, ze hebben nu een goed ingespeeld team.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17186
donderdag 10 januari 2019 om 00:16
Lekker blijven Donny, beter nog 2 jaar rijpen als direct op de bank bij PSG.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:24
Is het toevallig komkommertijd?🤔
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 00:25]
Vind ik leuk
Guust +6403
donderdag 10 januari 2019 om 00:25
Ze kopen de hele Arena inclusief spelers en staff.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
donderdag 10 januari 2019 om 00:26
20M wat weinig. 30-35M zit er wel in. Hij is een soort verbeterde versie van Davy Klaassen. Ook heel allround en geen echte punten waar hij in uitblinkt. En ook altijd hardwerkend.
Vind ik leuk
Laliga +2759
donderdag 10 januari 2019 om 00:26
Zal wel niet , leuke speler en nuttig voor ajax maar iniedergeval nog niet klaar voor europese top zoals de bovengenoemde clubs united en psg
Vind ik leuk
Oud Fluks +1104
donderdag 10 januari 2019 om 00:28
En maar lekker de boel gek gek maken koopclub PSG !
Vind ik leuk
Oud Fluks +1104
donderdag 10 januari 2019 om 00:29
1x gek teveel , waarom kan er niet veranderd worden !
Vind ik leuk
Mosquito +21962
donderdag 10 januari 2019 om 00:38
Kan wel.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1104
donderdag 10 januari 2019 om 08:17
Krijg op het moment geen veranderen in beeld !
Vind ik leuk
Maan88 +6555
donderdag 10 januari 2019 om 00:30
Hou toch op zeg.. wat een onzin. Met alle respect voor VdBeek en ajax maar dit is echt onzin.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1106
donderdag 10 januari 2019 om 00:37
Donny concurrent van verratti Uh huh
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 00:38
43 miljoen voor Neres. Het volgende bericht is in de maak.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:45
Veel geld, maar is geen noodzaak Neres nu te verkopen. Bruikbare speler. Lainez, mocht die komen, zal er ook niet direct staan, dus gewoon op je trepan blijven staan Marc!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 00:49
Clubs naderen accoord wat betreft Lainez aldus Verweij.
Vind ik leuk
2cents +61635
donderdag 10 januari 2019 om 01:00
In Mexico en Sevilla gaan ze al uit van Betis, aldus de lokale Verweij’s aldaar.

Wie is er meer betrouwbaar? Wordt dit een nieuwe Richarlison?

Lainez zelf liet vorige week in een tv interview weten naar Ajax te willen, dus als hij dat om andere redenen dan alleen geld wil dan komt het goed.

43 miljoen voor Neres kun je niet echt meer weigeren bij de komst van Lainez. Als verkoop je dan wel de garantie op goals en assists.
Vind ik leuk
Maan88 +6555
donderdag 10 januari 2019 om 07:39
Met alle respect voor ajax maar waarom zou he naar ajax gaan?
Als je naar een lekker warm land als Spanje kan gaan waar je bij betis een betere competitie hebt, speelt tegen wereldsterren, beter salaris, je eigen taal kan spreken, landgenoten tegen komt waaronder guardado aanvoerder van Mexico. Vanuit die jonge gezien is Betis het meest logisch.
Vind ik leuk
2cents +61635
donderdag 10 januari 2019 om 08:14
Vanuit jou gezien, denkend voor die jongen.

Er zullen toch ook wel redenen kunnen zijn naar Ajax te willen?

Eredivisie als begin voor een 18 jarige. Na Ajax maken spelers vaak mooie transfers. Bij Betis wordt al een clausule genoemd van 100 miljoen mocht hij later weer weg willen. Champions League voetbal. Kansen voor jonge spelers. Zomaar een paar.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
Wie zegt dat hij bij Betis een beter salaris krijgt? Dat verzin ter plekke.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Verweij is altijd wel goed geïnformeeerd hoor. Zat met Neres en Tagliafico ook goed om maar een paar voorbeelden te noemen. Veel van die pauper sites met hun eigen Verweij's brengen allemaal onzin in de wereld alleen maar voor de clicks. Ajax verkoopt nou eenmaal. Dan kies ik toch voor de huiskrant ondanks dat ik er een tering hekel aan heb en dan met name aan die lul met vingers Driessen. 100% zeker weten doe je het toch niet aangezien Ajax ook genoteerd staat en daar dus geen uitspraken over zal doen. Afwachten, hier gaat nog wel een paar weken overheen vermoed ik.
Vind ik leuk
2cents +61635
donderdag 10 januari 2019 om 11:17
Zo heeft Betis ook een huiskrant, waarin ze ook heel stellig zijn.

Verweij zit er goed in, dat klopt en daarom ook een goede reden om hem te volgen. Maar niet alle buitenlandse tegenhangers zijn minder geïnformeerd.

Dat de clubs het nagenoeg eens zijn betekent ook precies dat. De speler kan inmiddels al lang op een heel ander spoor zitten met een club die ook bereid is te betalen wat Ajax wil betalen.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Dat is voornamelijk Marca en AS en die schrijven ook veel onzin. Dat kan je wel merken aan al dat Frenkie en de Ligt nieuws wat bijna dagelijks de wereld in wordt geslingerd. Italiaanse sites idem. Het verkoopt.

Voorlopig zijn het nog allemaal geruchten zolang Ajax nog geen persbericht heeft geplaatst. Ik neig alleen eerder een Verweij te geloven vanwege bovenstaande. Heb vertrouwen in Overmars in ieder geval. We gaan het zien de window is net pas open dus er kan nog van alles gebeuren.
Vind ik leuk
2cents +61635
donderdag 10 januari 2019 om 11:49
Dit ging over een krant uit Sevilla.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 12:10
En welke huiskrant is dat dan?
Vind ik leuk
2cents +61635
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Estadio Deportivo
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 12:25
En dat is de huiskrant van Betis of van Sevilla?
Vind ik leuk
2cents +61635
donderdag 10 januari 2019 om 12:36
Is er nog een sportkrant gevestigd in Sevilla?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 12:59
Dat weet ik niet. Dat zal jij wel beter weten maar het lijkt mij dat er nog wel meer kranten zijn in Sevilla. Ik ken alleen AS, Mundo en Marca.
Vind ik leuk
2cents +61635
donderdag 10 januari 2019 om 13:29
Meer kranten, dit is echter een sportkrant en die zijn er denk ik niet zoveel specifiek gericht op Sevilla.
Vind ik leuk
tikkietoe +6162
donderdag 10 januari 2019 om 00:54
Kan die PSG sjeik niet beter Ajax gelijk opkopen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:11
Psg maand
Vind ik leuk
Nr14always +4042
donderdag 10 januari 2019 om 02:07
De sprookjes van de gebroeders Grimm, wat een onzin en daarbij is het een crappy club een bij mekaar gekocht zootje.
Vind ik leuk
Yass +138
donderdag 10 januari 2019 om 03:49
Krijg storing van al die geruchten .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 03:49
Er is zelfs belangstelling voor Sjaak Swart van Leipe Loetje United
Vind ik leuk
PoepWagen +2187
donderdag 10 januari 2019 om 05:25
Ik las het eerst niet goed en dacht "Van Beek". Zou idd een mooie klus zijn voor Gert-Jan maar helaas.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
donderdag 10 januari 2019 om 05:33
Wat een gekkigheid... ik dacht dat de telegraftak een erge krant was.....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:00
Lekker wakker worden zo met al dat Ajax nieuws!

Zullen we maar gelijk de hele selectie richting Frankrijk brengen?
Vind ik leuk
NikosMachlas +1502
donderdag 10 januari 2019 om 06:07
Ze kunnen beter de opleiding kopen daar in Frankrijk. Man man echt een graftakkenclub ik hoop dat er niemand heen gaat, want wat heb je daar nou meer dan in Amsterdam? Competitie is ook maar matig in de breedte en cl speel je met ajax ook. Dat beetje geld kan je elders bij een mooiere club ook krijgen dan nog maar te zwijgen over het feit je altijd tussen die Franse egotrippers je tijd door moet brengen. Overmars moet per direct elke aanleiding naar psg lekker de nek omdraaien, niemand naar Frankrijk.
Vind ik leuk
pim4ever +1094
donderdag 10 januari 2019 om 06:28
PSG speelt ook wel eens tegen de Ajax jeugd en wordt dan meestal flink afgedroogd, ik snap dus dat ze geïnteresseerd zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:36
Er zijn hier een paar joden bang dat jullie geen kampioen meer worden dit jaar
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
donderdag 10 januari 2019 om 06:37
Fata Manana 😂
Vind ik leuk
WilcoS64 +4035
donderdag 10 januari 2019 om 06:41
Leuke speler hoor, maar bij PSG? Lijkt me fake nieuws.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:53
Waarom blijft het bij PSV zo rustig ?
Vind ik leuk
hollister +813
donderdag 10 januari 2019 om 07:05
Omdat het CL geld van dit seizoen nog moeten worden uitgekeerd.. ze hebben minder financiele armslag
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:35
Maar waarom word er niet geboden op een Lozano of andere topper. Ze staan wel nummer 1 in Nederland.
Vind ik leuk
stratumseind +195552
donderdag 10 januari 2019 om 07:48
psv is een voetbalclub vandaar
Vind ik leuk
Blindsy +19102
donderdag 10 januari 2019 om 06:57
Dit gaat deze winter niet gebeuren. Het voordeel van het zélf hebben van een gevulde kas; je hóeft niet zonodig.
Vind ik leuk
benny-boys +2042
donderdag 10 januari 2019 om 09:43
Blindsy, dat roepen jullie al 4 jaar en vooral zo doorgaan en je eigen voor ….. zetten.
Vind ik leuk
Blindsy +19102
donderdag 10 januari 2019 om 10:37
Ik zou mijn account even opentrekken. Met 'jullie' voel ik mij behoorlijk aangesproken. Je kunt mensen met minder kwetsen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:58
Ondertussen in ons grote dierenbos...
Vind ik leuk
hollister +813
donderdag 10 januari 2019 om 07:03
200 miljoen voor deze 3 spelers en ze hebben een deal.. lol
Vind ik leuk
Jajaja +611
donderdag 10 januari 2019 om 07:09
Strik erom en weg. Mentaal geen topspeler en qua spel dit seizoen niet overtuigend
Vind ik leuk
Het Brein +4823
donderdag 10 januari 2019 om 07:34
Kansloze club voor Van de Beek..
Vind ik leuk
stratumseind +195552
donderdag 10 januari 2019 om 07:46
Hilarisch meer kan ik er niet van zeggen
Vind ik leuk
Molletje +2704
donderdag 10 januari 2019 om 07:49
De vraagprijs voor een basisspeler uit de eigen jeugd, die ook nog eens international is en een doorlopend contract heeft t/m 2022 wordt geschat op 20 miljoen?

Typische Franse arrogantie om zo te denken.

Voor minder dan 40 miljoen gaat onze Donny nergens heen.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 10 januari 2019 om 08:16
typisch nederlandse arrogantie om een niet uitblinkende speler op 40 miljoen te schatten. We hebben het over de eredivisie hoor. Sterspelers zoals De Ligt, Frenkie, Neres, Bergwijn of een Lozano kan je wel boven de 30 miljoen schatten. De rest nog niet
Vind ik leuk
Molletje +2704
donderdag 10 januari 2019 om 08:30
Je voetbalspel en kwaliteiten kunnen ook dusdanig onopvallend en nuttig zijn, dat andere spelers om je heen uitblinken, maar het wel meteen opvalt wanneer je niet mee doet.

Daarbij...

Kluivert ging voor 17 miljoen, was geen international en had een contract voor 1 jaar

Neres is geen basisspeler, geen international, een contract t/m 2023 en volgens Overmars 50 miljoen waard.

Neem dit feit mee in je beredenering en dan valt het wel mee dat 40 miljoen aan de hoge kant is. Het komt in ieder geval dichter in de buurt van de vraagprijs dan 20 miljoen.

Heeft dus met logica te maken ipv arrogantie.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 10 januari 2019 om 10:12
Tja we zijn een beetje doorgeslagen denk ik...
Vind ik leuk
Molletje +2704
donderdag 10 januari 2019 om 10:22
Ja, helaas wel.

Het bosman-arrest en de vercommercialisering van het voetbal hebben er voor gezorgd dat het voetbal tegenwoordig draait om in de 1e plaats geld en daarna om voetbal.

Het is een gekke (voetbal)wereld geworden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:02
Waarom kopen ze niet gewoon de hele club op? AFC Ajax Germain..
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 10 januari 2019 om 08:14
De jong en de Ligt snap ik maar Donny??? die komt veelste kort op dit niveau.
Ik schat donny op hetzelfde niveau als Klaassen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:18
Als ze nou de vader van de Ligt en de moeder van de Jong kopen dan hebben ze over 20 jaar een goede aanvaller
Vind ik leuk
05443 +8
donderdag 10 januari 2019 om 08:26
Al die nare reacties.Blijkbaar kunnen ze zelf thuis het balletje niet laten rollen.Arme vrouw/vriendin.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:58
Verbeek ook weg misschien ? Nerez wel weg voor zo'n hoog bod lijkt me. Wober weg. In juni Frenkie en Mathijs. Der komt vast nog wel wat uit de eigen jeugd hopelijk, als dan Uit duitsland de frenkie vervanger gekocht is en verder niemand weg gaat staat er weer een goed Ajax
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:10
Kunnen we aub ophouden met dat ellenlange over en weer gebash tussen PSV en Ajax?

Dat de spelers van Ajax nu stijgen in waarde in logisch, en op basis van Europese resultaten volkomen terecht. So be it. Dit is toch alleen maar goed voor het Nederlands voetbal?

En des te knapper is het, als het psv het opnieuw flikt tegen deze monsterbedragen. Ook... So be it. Laat elkaar gewoon in de waarde.

PSV en Ajax hebben elkaar nodig, om elkaar als concurrent naar een hoger level te tillen.

Dus kap met 020 en Pisvee. Het zijn gewoon Ajax en PSV, en ik ben momenteel ontzettend trots op het Nederlandse voetbal. En daar dank ik Ajax ook voor. Prettige dag nog heren
Vind ik leuk
Mari +12539
donderdag 10 januari 2019 om 09:20
Overmars moet maar een boodschap inspreken: don't call us we'll call you
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:18
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier....>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:46
Ajax moet waken niet teveel spelers te laten vertrekken.
Dit kan ten koste van hun geweldig spel gaan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:32
Nou dan kun je toch vragen wat je wilt gewoon 50 miljoen strik er om en weg en dan krijg je ook geen Younes taferelen. Of hij blijft als het teveel is en dan gewoon aan het einde vanhet seizoen verkopen. Leuk toch al dat gedoe rond de transfers nu Ajax zulke grote toppers heeft lopen .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws