L'Equipe: PSG is na De Jong en De Ligt bezig met derde Ajax-speler

L'Equipe: PSG is na De Jong en De Ligt bezig met derde Ajax-speler

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 00:02do 10-01-2019 om 00:02

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 00:11do 10-01-2019 om 00:11

Paris Saint-Germain heeft het oog laten vallen op Donny van de Beek. Dat meldt L'Equipe. De Franse grootmacht was al in de markt voor Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt. De vraagprijs van Ajax, dat niet zal willen meewerken aan een deal, wordt geschat op twintig miljoen euro.

Het is geen geheim dat De Jong bovenaan het verlanglijstje staat van PSG, dat naarstig op zoek is naar een nieuwe middenvelder. PSG zou hem voor 75 miljoen euro willen overnemen. Woensdagavond pakt L'Equipe, de belangrijkste sportkrant van Frankrijk, uit met het nieuws dat de technisch directeur Antero Henrique bezig is met nóg een Ajacied. De komst van Van de Beek zou prioriteit hebben.

PSG wil volgens L'Equipe in de winterse transferperiode zakendoen, zodat trainer Thomas Tuchel met onmiddellijke ingang over Van de Beek kan beschikken. Het is niet duidelijk of PSG ook al een bod heeft neergelegd bij Ajax. Edwin van der Sar, algemeen directeur van Ajax, liet woensdag nog weten dat het de intentie is om de Ajax-selectie bij elkaar te houden in januari.

Achter de schermen zou PSG echter druk bezig zijn met de komst van Van de Beek. De 21-jarige middenvelder moet de Franse problemen op het middenveld oplossen. Sinds het pensioen van Thiago Motta aan het eind van afgelopen seizoen zit PSG in de maag met de positie, die nu wordt ingevuld door Marco Verratti. De Italiaan heeft echter nauwelijks concurrentie.

Van de Beek beschikt bij Ajax over een contract tot medio 2022. Hij verloor in de eerste seizoenshelft zijn basisplaats onder Erik ten Hag, waarna zaakwaarnemer Guido Albers liet weten dat een transfer bespreekbaar was. Van de Beek vocht zich echter terug en speelde voor de winterstop 23 wedstrijden, waarin hij vijf keer scoorde en zes assists gaf. Hij wordt volgens L'Equipe ook begeerd door AS Roma, Manchester United en Tottenham Hotspur.

Plaats een reactie

Mosquito +17985
donderdag 10 januari 2019 om 00:07
Wordt steeds leuker zo al die geruchten.
Vind ik leuk
Dodito +105
donderdag 10 januari 2019 om 01:56
PSG in de markt voor half AJAX. Misschien kan AJAX er een dependance van maken ;-) AJAX-Paris
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 01:59]
Vind ik leuk
Jurm +1163
donderdag 10 januari 2019 om 06:26
Overschatte speler. Deed hij eigenlijk mee in Eindhoven? Al die clubs zouden toch ook naar PSV ajax hebben gekeken??? In de CL véél geluk gehad met de loting én tegen Benfica 2x gruwelijk veel geluk gehad. Bayern uit vorm en verkeerde coach(ajax trouwens ook, ten Hag wil je écht niet de hele dag aan moeten horen met zijn irritante stem). Maw vd Beek bankzitter in Parijs, gevalletje Bazoer enz.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 06:40]
Vind ik leuk
firewire2 +633
donderdag 10 januari 2019 om 06:46
jaloers ofzo of ruzie met je vriendin? gefrustreerd mannetje
Vind ik leuk
rexxo +5598
donderdag 10 januari 2019 om 09:45
He is een echte uitblinker met zijn hoogstaande reacties op dit forum.

Iedereen is zwaar onder de indruk van zijn literaire hoogstandjes op topics.



[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
donderdag 10 januari 2019 om 06:52
Hey Jurm, ik.als psv supporter vind dat je er echt naast zit. Ajax heeft, ondanks de 3-0 in Eindhoven, de beste selectie. Dat deze uitelkaar gaat vallen voor een vrachtwagen vol geld is logisch. Maar tegelijkertijd jaloersmakend. En dat ben jij ook blijkbaar.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
donderdag 10 januari 2019 om 07:11
👍
Vind ik leuk
Jurm +1163
donderdag 10 januari 2019 om 14:53
plattekar lekker likes scoren is jouw doel schijnbaar. Alles wat ik gezegd heb klopt, maar ga vooral door met likes scoren. Jij bent toch ook niet jaloers op het geld van ajax ofwel dan? Wij de prijzen, ajax het geld, mooi verdeeld toch.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:53]
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
donderdag 10 januari 2019 om 14:54
Ik ben plattekar niet
Vind ik leuk
Jurm +1163
donderdag 10 januari 2019 om 15:30
zo kom ik het dichtste in de buurt van zijn reactie en voor zover ik het kan overzien begon ik mijn reactie met plattekar en niet zeg Sjonnie...
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:32]
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
donderdag 10 januari 2019 om 15:33
Reageer dan niet op mij kneus
Vind ik leuk
Jurm +1163
vrijdag 11 januari 2019 om 12:36
zozo meteen schelden om niks
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
donderdag 10 januari 2019 om 15:45
Hier is de enige echte Platte Kar, die Likes wil scoren door te zeggen dat ik INDERDAAD jaloers ben op wat er bij Ajax gebeurd.....En ff kijken...bijna 100 likes. Zo weer een succesvolle dag !
Vind ik leuk
Jurm +1163
vrijdag 11 januari 2019 om 12:35
aiaiai ik ben ook PSV supporter, maar ik schaam me voor jou.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
vrijdag 11 januari 2019 om 12:42
Denk niet dat platte kar daar wakker van ligt
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
vrijdag 11 januari 2019 om 17:29
Dat heb je goed ingeschat, Cash 🤣
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:04
Prijzen....vooral Internationaal.....
14 C.L. wedstrijden achter elkaar, niet één gewonnen...…
Groots, Jurm… pracht resultaat voor Nederland......
Vind ik leuk
jari11 +1532
donderdag 10 januari 2019 om 07:14
Klopt wel, en door dat het uit elkaar gaat vallen gaan jullie er wss weer vandoor met de schaal! Echt stupide van Ajax
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
donderdag 10 januari 2019 om 08:59
Ik denk dat het wel mee zal vallen. de Ligt is buitencategorie. Met al dat geld kan Ajax heel veel kwaliteit halen. Ik zou wel Ziyech behouden als ik Ajax was...dat is wel een sleutelfiguur. Met Tadic , Blind en Dolberg, doe je gewoon weer mee hoor
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:43
Geldt ook voor PSV waar mensen roepen Bergwijn, Lozano vertrekken, je moet veel geld op tafel leggen voor spelers die nog maar net doorgebroken zijn als speler met uitzondering van de Ligt. Ziyech wil ook alleen maar naar een topclub.

Al die rare dromen van mensen over wie er vertrekt bij Ajax en PSV, eerst maar eens zien van hoe en wat.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
Ik denk nog steeds dat er behalve de Ligt niemand vertrekt ook Frenkie niet, die heeft speeltijd nodig en/of hij deze krijgt bij PSG is maar de vraag.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:55]
Vind ik leuk
hollister +269
donderdag 10 januari 2019 om 07:17
Kijk zo kan het ook... wordt nog spannend genoeg dit seizoen.. en dat willen we toch ook met elkaar?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:17
Zo kan het dus ook. Top reactie Platte Kar. Alleen kost dit soort "onzin" ons wel regelmatig de titel. Weet heus wel dat geld belangrijk is, maar bij ons af en toe een beetje te. Maar ik riep in '95 al dat die beursgang het slechtste was wat men kon doen.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 07:19
Goede reactie op dat kinderachtige gedrag!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:46
Buiten dat alle topclubs in Europa houden van de Beek in de gaten omdat ze zijn potentie en talent zien, dat Jurm dit niet ziet of wil zien zegt eigenlijk alles over Jurm.

Vind ik leuk
Dybala +246
donderdag 10 januari 2019 om 06:52
Hahaha een gefrustreerde gloeilamp
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:14
Maar wat doen wij dan goed dat onze spelers dan toch zoveel "waard" zijn ? 😉
Vind ik leuk
hollister +269
donderdag 10 januari 2019 om 07:16
Kut he boertje? Al die interesse voor Ajax spelers met gefrustreerder bedragen waar jullie van dromen... en het jaar wordt nog voor jullie... helemaal geen prijzen dit jaar... we lopen bij jullie weg... en dat zal de komende jaren gebeuren
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:19
Kan het wat minder Hollister ? Want welke prijzen zijn we dit seizoen al zeker van ? Behalve dan die belachelijke voor onze spelers. Eerst winnen en dan roepen.
Vind ik leuk
hollister +269
donderdag 10 januari 2019 om 07:24
Ik zeg toch niet dat wij alle prijzen gaan winnen? Wij kunnen er nog 3 winnen .. PSV nog 1 en die gaat denk ik ook gewoon naar ons... ik reageer op dat gefrustreerd mannetje die ons loopt af te zeiken vanwege de belachelijke prijzen die wij krijgen voor onze spelers
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:44
Ok, maar laat je gewoon niet kennen joh. Dat de kans bestaat ( moeten het nog wel waarmaken) dat wij straks het Nederlandse voetbal domineren groter is dan dat zij dat doen wekt jaloezie op. En de prijzen zijn idd belachelijk. Maar ja, als"men" dat wil betalen zeggen wij nuet we doen het voor de helft. Prettige dag nog.
Vind ik leuk
Quareck +7223
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Door zijn gedrag na te doen? Neem een voorbeeld aan plattekar, en dat geldt voor veel mensen hier trouwens!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:25
Quareck. Ik zeg ten eerste dat we het nog maar waar moeten maken. Dus wie doe ik na ?Ten tweede regeert geld ( en corruptie) het voetbal. Kijk maar welke teams er vaak ( niet altijd) het verste komen. Juist, diegene met het meeste geld. Dus als Ajax het meeste geld heeft is de kans het grootst dat...........Maar alleen in Nederland. Europees gezien zijn we te klein. Zeker als je het structureel gaat bekijken. En platte kar vind ik ( op dit forum) een prima vent. Jij ook nog een prettige dag.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 13:34
Hollister, je reageert op 'een gefrustreerd mannetje', en daar mag je zeker op reageren. Maar als je zelf als een gefrustreerd mannetje reageert ben je geen haar beter toch?
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:36
Geniet er maar van want als psv de titel wint is het de laatste voor de komende jaren.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:00
Dat ligt eraan hoe we het in Europa doen . En hoe de Ajacieden in Oranje presteren. Want PSV was afgelopen seizoenen toch ook kampioen ?Als PSV kampioen word maar het in Europa niet draaid........
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:56
Onana, de doelen zijn vergeven en Onana wil geen tweede keeper zijn. De Ligt zal vertrekken. Ziyech wil alleen naar een topclub en Roma heeft al anderen gekocht omdat ze Ziyech te duur vonden. Frenkie zou mij niet verbazen als hij nog een jaar blijft die acht ik nog niet rijp genoeg voor zo'n overstap.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:57]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:01
Maar wij moeten er nog wel een 2-de keeper. Want Lamproe heeft in Florida bewezen dat dat nodig is
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
Ja vreselijk, die tuinkabouter kan niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:46
Die prijzen moeten eerst nog wel betaald worden, ik heb niet het idee dat wij veel spelers kwijt raken behalve de Ligt dus ook Frenkie niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Prima dan toch ? Laat maar blijven.
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 07:44
Al die belangstelling voor de spelers gaat bij Ajax nog onrust veroorzaken de tweede seizoenshelft. Daar kun je vergif op innemen. Tel daarbij op de extra wedstrijden die Ajax gaat spelen in de beker en CL en ik geef PSV toch nog wel kans.

Zonder dit alles had Ajax inderdaad de meeste kans...
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Nee hoor dat is al het hele seisoen zo die belangstelling.
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 12:38
Na de winter wordt dat allemaal veel serieuzer, spelers gaan benaderd worden, zaakwaarnemers worden onrustiger. Let maar op
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:42
Beetje gekleurde bril, denk je niet?
Vind ik leuk
Basik013 +539
donderdag 10 januari 2019 om 07:57
Hahahaha jankbal
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:59
Zakdoekje erbij, je bent wel erg overstuur man. Van de beek is de motor op het middenveld, altijd aan het sleuren. Je weet wel, wat Hendrix ook doet, maar dan ook nog kunnen voetballen. Jullie konden niet winnen van Inter (wat niet meer is dan Europese suptop), speelden met een voorsprong alleen maar achteruit tegen de spurs en maakten niets af tegen een slecht Barcelona. Wees blij dat er nog één club is die wat punten vergaart voor NL
Vind ik leuk
Polly11 +4026
donderdag 10 januari 2019 om 08:58
Voor je naam ben je niet echt objectief.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:18
Ok, goeie input man
Vind ik leuk
Quareck +7223
donderdag 10 januari 2019 om 09:09
Hendrix heeft meer gewonnen dan de ligt, van de beek en de jong bij elkaar, dus hij zal toch wel iets kunnen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:09]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:17
Ja er zijn wel meer (middelmatige) spelers met en grotere lijst van verdiensten dan van de beek en de en Jong. Zegt niet zoveel over wat een speler als Hendrix kan en net zo min iets over de wat de twee laatstgenoemden aan potentie hebben, toch?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:19]
Vind ik leuk
Quareck +7223
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
Die potentie ziet iedereen. Maar Hendrix wordt vaak als amateur bestempeld. Zou hij in een kampioenselftal 34 wedstrijden per jaar spelen als hij een Matige speler is? Dan is de rest wel erg goed.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:32
Zeg niet dat Hendrix een waardeloze voetballer is, maar hij is in alle opzichten niet beter dan van de Beek. Denk dat de internationale interesse in van de Beek dat wel onderschrijft. Verder zegt het niveau van Hendrix niet veel over de prestaties van PSV.
Daarnaast en om een vergelijking te maken, wordt bijvoorbeeld Blind ook door velen hier weggezet als miskoop en waardeloze voetballer (persoonlijk zie ik dat anders, maar toch), maar heeft de man wel de halve finale van een WK gespeeld (en eerder dat WK de assist der assists gegeven), de EL gewonnen, staat hij met Ajax op slechts twee punten achter op PSV (in wat voor beide clubs een belachelijk goed seizoen is gezien het aantal punten dat ze hebben vergaard tov andere seizoenen), is hij door in de CL en kan hij de beker nog winnen. Van hem wordt wel gezegd dat hij te slecht is voor Ajax, terwijl Ajax prima presteert met hem. Kortom, de prestaties van de club kunnen nog steeds prima zijn terwijl er een matige speler in het team rondloopt.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:39
Is misschien een amateur als dat zo vaak geroepen wordt, maar dat was meestal wel door de eigen fans natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:31
En toch, ik bedoel hier echt niets mee, is het wel apart dat er voor Ajax spelers vaak meer betaald( ook onterecht) word dan voor die van PSV. Dit is niet cynisch bedoeld, maar een feit. Dit moet een oorzaak hebben. Jullie ( verkoop) toppers waren Ruud, Romario en Ronaldo toch ? En Lozano gaat jullie ook aardig wat pegels opleveren. Niet wegdoen onder de 45 miljoen.
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 09:38
En toch wonnen wij van Ajax. Wat zegt dat over Ajax ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:42
Dat PSV die dag een stuk beter was dan Ajax en dat Hendrix waarschijnlijk een aardige pot speelde. Dat zegt het, niet echt iets meer dan dat eigenlijk.
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 09:47
Misschien waren Barcelona, Inter en Spurs die dag ook wel beter ? Oftewel dom gelul...
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:41
Niks Ajax had offday.
Ajax won de laatste thuis wedstrijd ook met 3-0 wat zegt dit over PSV?
Vind ik leuk
Iggy +4100
donderdag 10 januari 2019 om 08:04
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Jan ref +540
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Willen ze jouw wel iedere dag lezen met je irritante commentaar wat nergens op slaat?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Vreemde conclusie, jij beweerd het dus beter te weten dan de hele top in Europa. Alle clubs van Real t/m City houden van de Beek in de gaten omdat ze zijn potentie en talent zien maar jij, de noob weet het beter...tsja!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:09
Ga volleyball volgen want hier heb je geen verstand van
Vind ik leuk
RGB +574
donderdag 10 januari 2019 om 13:22
Knelt je dwangbuis?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:08
Pure frustratie. Sorry, ik herken dit onmiddelijk.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
donderdag 10 januari 2019 om 06:49
@mosquito : Daar zal de penningmeester het zeker mee eens zijn 😁
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:09
Ik vind er niks aan.. zou liever alle spelers houden voor een paar jaar. Geld zat dus daar hoeft het niet voor.
Vind ik leuk
benny-boys +1651
donderdag 10 januari 2019 om 09:15
Bij aankoop van 2 spelers, 3e GRATIS.
Vind ik leuk
Florian87 +11668
donderdag 10 januari 2019 om 00:09
Het sprookjesboek uit Parijs komt iedere week met een nieuw hoofdstuk:D
Vind ik leuk
Hast58 +867
donderdag 10 januari 2019 om 00:45
Die boeken komen toch uit Denemarken. Sprookles van H.C.Andersen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
donderdag 10 januari 2019 om 00:49
De ligt, de jong & vd beek samen voor 170 miljoen. Strik erom en doorgaan. Ik zou het niet eens zo’n onrealistische stunt vinden als ze renato sanches halen.
Vind ik leuk
Mosquito +17985
donderdag 10 januari 2019 om 01:26
Ja en dan gaan ook nog Ziyech, Tagliafico en Neres weg.
Kan je weer opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13236
donderdag 10 januari 2019 om 01:37
En bij PSV straks misschien wel Lozano Luuk Bergwijn Zoet en PSV kan weer opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
Mosquito +17985
donderdag 10 januari 2019 om 01:44
Hoop t nie
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:17
Verschil is alleen dat wanneer Bergwijn en Lozano zouden vertrekken, er niks meer over blijft van PSV. Dat zijn 2 toppertjes. De rest imo niet. Voor de rest zou er ook nooit een bedrag boven de 15 betaald gaan worden( met de kwalitiet van nu). Wat betreft van de Beek. Deze jongen wordt zwaar onderschat in Nederland. Is een complete middenvelder. Beheerst alles een beetje. En is nog heel jong. Vind hem in de CL wedstrijden bij de betere spelers horen van Ajax. Dat hij in verband wordt gebracht met clubs als AS Roma, PSG, Arsenal, en Dortmund is dan ook helemaal niet gek. Die gaat uiteindelijk gewoon naar een topclub.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Die gaan naar ajax
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
donderdag 10 januari 2019 om 01:41
Die lijken hoe dan ook weg te gaan. Als je zo’n klapper kunt maken kan je dus ook een renato sanches oid halen als vervanger. Bereid je maar vast voor op een leegloop..
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 07:46
Ik verbaas me ook altijd erover dat er supporters zijn die maar alleen kijken naar het geld. Ja, dan heb je 170 miljoen en dan ?
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Je kunt ze toch niet behouden. De hele top aast erop met 10x hun salaris, die gaan hoe dan ook weg. Als je ze dan met zn 3e naar 1 club kunt laten gaan voor een prachtig bedrag is dat toch gewoon een goede zaak? Zeker als je voor minder dan de helft 3 goede vervangers kunt halen. Er stroomt dan ook een gravenberch door bijvoorbeeld.

Ik zie ze ook liever blijven, maar dat de jong en de ligt raak je hoe dan ook kwijt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:52
Er gaat niemand weg zolang er geen zak geld bij Overmars op het bureau staat met de naam van de betrokken speler.
Vind ik leuk
Enden +4422
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
20 miljoen. Haha wat een grap
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 00:17
20 is best een prima bod, hij is een nuttige speler die overal goed in is maar nergens echt in uitblinkt. Ik vind vooral dat hij wat minder scherp is geworden. Hij scoorde vroeger wat makkelijker dan nu.

Dit artikel is natuurlijk onzin maar hij moet nog wel wat stappen maken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:30
Eens met wat je zegt. Van de Beek is een prima voetballer, maar het laatste jaar staat ie beetje stil in zijn ontwikkeling.
Vind ik leuk
Benniewies +1831
donderdag 10 januari 2019 om 01:27
Valt wel mee toch?
Hij heeft gewoon nu een andere rol in elftal. Zeker als Tadic en Ziyech spelen. Die moet hij meer ruimte geven, zodat hij minder bij de goal komt. Alleen die kans in de CL had hij zeker moeten maken.
Vind ik leuk
14forever +8874
donderdag 10 januari 2019 om 02:43
Sommige luitjes hier, kijken alleen wat een speler doet met de bal. Niet wat zijn rol is of wat hij doet zonder bal.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
donderdag 10 januari 2019 om 08:10
Klopt.

Schijnt dat hij verdienstelijk kan zingen.

Maar daar hoor je hier niemand over!
Vind ik leuk
14forever +8874
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Sukkeltje
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
donderdag 10 januari 2019 om 13:54
Haha goeie! Maar 14forever heeft natuurlijk wel een punt, met alleen ziyech’s op het middenveld wordt je compleet overlopen.
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 14:09
Ja dat laatste bedoel ik, dat mis ik nog bij hem. Beslissender zijn op de belangrijke momenten. Iets wat Klaassen wel deed bij Ajax. Hij hoeft geen 20 goals te maken in een seizoen maar 10-15 kan hij zeker maken op die positie.

CL was een goed voorbeeld en ook tegen Heracles miste hij de kans op 1-0.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 05:47
Wat wil je ook als je je moet meten met de reservebank, hij moet niet lopen mauwen maar laten zien dat TH niet om hem heen kan.
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 14:13
Ja vooral de scherpte is er wat af. Tegen Heracles miste hij de kans op de 1-0 en tegen Bayern en Benfica had hij ook een open kans die hij miste.

Als je echt een stap verder wilt zetten moet je dat soort kansen afmaken. Klaassen heeft Ajax vaak wel bij de hand genomen door doelpunten te maken op belangrijke momenten. Dat mis ik nog wat bij Van De Beek.
Vind ik leuk
Dodito +105
donderdag 10 januari 2019 om 01:58
Ja maar 20 is wel erg minimaal. 30-35 is toch al snel de standaard voor een goede speler. Net zoals ze bij Lozano spreken over 30, lijkt me dat dat ook richting de 40-45 moet lopen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 01:58]
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
Dus PSG heet voortaan Ajax Paris ?
Vind ik leuk
yuuup +9960
donderdag 10 januari 2019 om 05:22
Het zal mij verbazen als er uiteindelijk meer dan één Ajacied zal spelen. Hoe zou je Tottenham dan moeten noemen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 05:39
Amsterdam Hotspurs
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:22
Ajax Tottendam...
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 10:32
AFC Spurs Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
zou leuk zijn voor hem
maar zijn er nog ajaxieden over die noet aan een transfer worden gelinkt ???
Vind ik leuk
El Pibe +1323
donderdag 10 januari 2019 om 00:19
😞
Luke, snel aanpassen en nooit meer doen (AjaCied!..)
☺️
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 00:35
Eijting.
Vind ik leuk
KevinMe +274
donderdag 10 januari 2019 om 01:04
Lamprou
Vind ik leuk
Benniewies +1831
donderdag 10 januari 2019 om 02:01
Veltman
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
donderdag 10 januari 2019 om 05:58
Schuurs
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 05:58]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:23
Cassiera, die willen ze zelf als huurling niet meer hebben.
Vind ik leuk
rexxo +5598
donderdag 10 januari 2019 om 00:10
DvdB vind ik al niet goed genoeg voor basis Ajax en dan zou PSG hem willen hebben.

Zijn ze op de redactie al begonnen met de vrijdagmiddag borrel?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:23
😄 dit dus
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:25
Misschien zoeken ze gewoon een aanvoerder voor het tweede team een echte kartrekker die er altijd voor gaat. Donny past prima in dat profiel en 20miljoen kunnen ze daar wel missen.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
donderdag 10 januari 2019 om 00:11
Zeg maar gerust, steeds gekker maar het zijn gelukkig van die onzingeruchten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 00:14]
Vind ik leuk
Mosquito +17985
donderdag 10 januari 2019 om 00:15
Staat wel in die Franse krant waar VP naar verwijst.
Prioriteit van Tuchel.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
donderdag 10 januari 2019 om 00:17
Je moet die geruchten met een enorme korrel zout nemen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:18
Eerder met een vrachtwagen vol zout 😉
Vind ik leuk
Mosquito +17985
donderdag 10 januari 2019 om 00:21
Zou eerder denken interesse in Ziyech, maar Donny is toch wel onverwacht.
Komt niet zomaar uit de lucht vallen dit lijkt me.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
donderdag 10 januari 2019 om 00:37
Ach, als ik al die geruchten moet gaan geloven dan zat Ten Hag nu zonder selectiespelers.
Vind ik leuk
Mosquito +17985
donderdag 10 januari 2019 om 00:41
Ik geloof best dat er interesse is.
Van louter interesse raak je geen spelers kwijt.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 00:12
Alle spelers zijn in trek bij Ajax😉 van wissel spelers tot basis spelers.
Vind ik leuk
jaja_PSV +47905
donderdag 10 januari 2019 om 00:17
Ben blij joh.
Ik hoop met je mee dat Ajax wordt leeggekocht in de winter.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:26
Dat hoop jij als Psver uiteraard niet. Jij weet ook wel dat er bij Ajax altijd andere grootheden opstaan,
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 00:51
Ajax word niet leeg gekocht daar zorgt Overmars wel voor, en vervangers worden optijd gehaald. En voor ieder hangt een fors prijskaartje om de nek.

En alleen maar een goed teken alle interesse dat betekent dat Ajax het goed doet, we laten ons zien in Europa. En in de winter gaan geen bepalende spelers weg.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:13
Met alle respect maar donny is toch nooit geen 20 miljoen waard? Heus wel leuk talentje hoor maar voor een speler zonder vaste basisplaats enzo gaat dit natuurlijk nergens over..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:17
Beter het voetbal volgen dan had je geweten dat Donny zijn basisplaats gewoon terug heeft bij Ajax !
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Dan moet die pas gaan voor 50 miljoen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:18
Zie jij weleens wedstrijden van Ajax? In het begin stond ie er vaak niet in, maar de laatste tijd heeft hij juist een basisplaats.
Vind ik leuk
hamora +29
donderdag 10 januari 2019 om 00:14
Wat een vreselijke bullshit allemaal. Ik stop met lezen van dit soort ranzige nietszeggende vooral onbetrouwbare en onzorgvuldige berichtgeving.....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:29
Ach, niemand verplicht je het om te lezen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:45
Ze hebben er ook pilletjes voor hoor.
Vind ik leuk
Patje41 +951
donderdag 10 januari 2019 om 00:15
Blind op het middenveld, magallan achterin, de jong of vd beek mag weg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:16
Ze zijn daar echt dom en kunnen niet luisteren. In de winterstop laat Ajax niemand gaan, kom na het einde van het seizoen maar terug Franse stokbroden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
donderdag 10 januari 2019 om 00:28
Van de Beek en ook Wober zijn geen onomstreden basisspelers. Bij een goed bod kan Ajax overwegen om te verkopen.
Vind ik leuk
Maan88 +5749
donderdag 10 januari 2019 om 00:31
Neres ook nog
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
donderdag 10 januari 2019 om 00:35
Klopt. Alleen zou ik die niet verkopen. Daar zit nog heel veel rek in.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:03
Maar nu moeten ze die spelers niet weg laten gaan, ze hebben nu een goed ingespeeld team.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
donderdag 10 januari 2019 om 00:16
Lekker blijven Donny, beter nog 2 jaar rijpen als direct op de bank bij PSG.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:24
Is het toevallig komkommertijd?🤔
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 00:25]
Vind ik leuk
Guust +5844
donderdag 10 januari 2019 om 00:25
Ze kopen de hele Arena inclusief spelers en staff.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
donderdag 10 januari 2019 om 00:26
20M wat weinig. 30-35M zit er wel in. Hij is een soort verbeterde versie van Davy Klaassen. Ook heel allround en geen echte punten waar hij in uitblinkt. En ook altijd hardwerkend.
Vind ik leuk
Laliga +2495
donderdag 10 januari 2019 om 00:26
Zal wel niet , leuke speler en nuttig voor ajax maar iniedergeval nog niet klaar voor europese top zoals de bovengenoemde clubs united en psg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:28
En maar lekker de boel gek gek maken koopclub PSG !
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:29
1x gek teveel , waarom kan er niet veranderd worden !
Vind ik leuk
Mosquito +17985
donderdag 10 januari 2019 om 00:38
Kan wel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:17
Krijg op het moment geen veranderen in beeld !
Vind ik leuk
Maan88 +5749
donderdag 10 januari 2019 om 00:30
Hou toch op zeg.. wat een onzin. Met alle respect voor VdBeek en ajax maar dit is echt onzin.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1008
donderdag 10 januari 2019 om 00:37
Donny concurrent van verratti Uh huh
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 00:38
43 miljoen voor Neres. Het volgende bericht is in de maak.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:45
Veel geld, maar is geen noodzaak Neres nu te verkopen. Bruikbare speler. Lainez, mocht die komen, zal er ook niet direct staan, dus gewoon op je trepan blijven staan Marc!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 00:49
Clubs naderen accoord wat betreft Lainez aldus Verweij.
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 01:00
In Mexico en Sevilla gaan ze al uit van Betis, aldus de lokale Verweij’s aldaar.

Wie is er meer betrouwbaar? Wordt dit een nieuwe Richarlison?

Lainez zelf liet vorige week in een tv interview weten naar Ajax te willen, dus als hij dat om andere redenen dan alleen geld wil dan komt het goed.

43 miljoen voor Neres kun je niet echt meer weigeren bij de komst van Lainez. Als verkoop je dan wel de garantie op goals en assists.
Vind ik leuk
Maan88 +5749
donderdag 10 januari 2019 om 07:39
Met alle respect voor ajax maar waarom zou he naar ajax gaan?
Als je naar een lekker warm land als Spanje kan gaan waar je bij betis een betere competitie hebt, speelt tegen wereldsterren, beter salaris, je eigen taal kan spreken, landgenoten tegen komt waaronder guardado aanvoerder van Mexico. Vanuit die jonge gezien is Betis het meest logisch.
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 08:14
Vanuit jou gezien, denkend voor die jongen.

Er zullen toch ook wel redenen kunnen zijn naar Ajax te willen?

Eredivisie als begin voor een 18 jarige. Na Ajax maken spelers vaak mooie transfers. Bij Betis wordt al een clausule genoemd van 100 miljoen mocht hij later weer weg willen. Champions League voetbal. Kansen voor jonge spelers. Zomaar een paar.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
Wie zegt dat hij bij Betis een beter salaris krijgt? Dat verzin ter plekke.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Verweij is altijd wel goed geïnformeeerd hoor. Zat met Neres en Tagliafico ook goed om maar een paar voorbeelden te noemen. Veel van die pauper sites met hun eigen Verweij's brengen allemaal onzin in de wereld alleen maar voor de clicks. Ajax verkoopt nou eenmaal. Dan kies ik toch voor de huiskrant ondanks dat ik er een tering hekel aan heb en dan met name aan die lul met vingers Driessen. 100% zeker weten doe je het toch niet aangezien Ajax ook genoteerd staat en daar dus geen uitspraken over zal doen. Afwachten, hier gaat nog wel een paar weken overheen vermoed ik.
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:17
Zo heeft Betis ook een huiskrant, waarin ze ook heel stellig zijn.

Verweij zit er goed in, dat klopt en daarom ook een goede reden om hem te volgen. Maar niet alle buitenlandse tegenhangers zijn minder geïnformeerd.

Dat de clubs het nagenoeg eens zijn betekent ook precies dat. De speler kan inmiddels al lang op een heel ander spoor zitten met een club die ook bereid is te betalen wat Ajax wil betalen.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Dat is voornamelijk Marca en AS en die schrijven ook veel onzin. Dat kan je wel merken aan al dat Frenkie en de Ligt nieuws wat bijna dagelijks de wereld in wordt geslingerd. Italiaanse sites idem. Het verkoopt.

Voorlopig zijn het nog allemaal geruchten zolang Ajax nog geen persbericht heeft geplaatst. Ik neig alleen eerder een Verweij te geloven vanwege bovenstaande. Heb vertrouwen in Overmars in ieder geval. We gaan het zien de window is net pas open dus er kan nog van alles gebeuren.
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:49
Dit ging over een krant uit Sevilla.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 12:10
En welke huiskrant is dat dan?
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Estadio Deportivo
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 12:25
En dat is de huiskrant van Betis of van Sevilla?
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 12:36
Is er nog een sportkrant gevestigd in Sevilla?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 12:59
Dat weet ik niet. Dat zal jij wel beter weten maar het lijkt mij dat er nog wel meer kranten zijn in Sevilla. Ik ken alleen AS, Mundo en Marca.
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 13:29
Meer kranten, dit is echter een sportkrant en die zijn er denk ik niet zoveel specifiek gericht op Sevilla.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 01:01
43 miljoen nu voor Neres geboden zijn de geluiden.
De nieuwe regel in China, elk transfer bedrag moet ook betaald worden en gestopt worden in de Chinese opleiding dus dat word 86 miljoen wat ze moeten aftikken haha waar halen ze toch het geld vandaan..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:06
Is er echt 43 miljoen op Neres geboden?
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 01:07
Volgens Verweij
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:08
Ik kan het haast niet geloven... 🤔🤔
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 01:09
Twitter
@MikeVerweij
·
36 m
BREAKING: Guangzhou Evergrande verhoogt bod bij #Ajax op David #Neres tot 43 MILJOEN EURO. Verkoop alleen bespreekbaar na komst Diego #Lainez ... Clubs naderen akkoord over talentvolle Mexicaan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:12
Thnx!

Wanneer Lainez komt dan is het een werelddeal, dan met de verkoop van Neres kom je zo'n 1 miljoen in de + met transfergeld wat er is uitgegeven en verkocht is dit seizoen.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 01:14
Daarmee doet Ajax het zeker goed, wel jammer dat Neres dan weggaat. Een aparte carrière move niet echt verstandig qua carrière planning.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:19
Ja dat wel, liever had ik Neres erbij gehouden maar die zal in China met gemak 7 tot 8 miljoen per jaar krijgen, denk dat Neres ook wel denkt paar jaar spelen in China en hij kan zijn hele familie een mooie toekomst geven.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 06:42
Qua prijsverhouding in Brazilië is het goedkoper dan in NL, kan hij nu ook al zorgen voor een mooie toekomst voor zijn fam en ook in de komende jaren. Het gaat ook om zijn voetbal toekomst, je komt op jonge leeftijd naar Europa met een plan, en dat is via Ajax naar de grote competities gaan. Hij is nu zichtbaar voor die competities door te spelen in de CL bijvb, zichtbaar voor het Braziliaans elftal wat zijn droom is. Om dan naar China te gaan waar je minder zichtbaar word, en waar je niet makkelijk wegkomt omdat ze veel voor je hebben betaald tja ik weet niet of dat voor zijn carrière nou zo goed is.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
11 mln is volgens andere ongeveer het geboden loon.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
Chinezen zijn gek op gokken. Wie zal het zeggen? Er zit een hoop geld daar dat kan ik je wel vertellen.
Vind ik leuk
tikkietoe +5766
donderdag 10 januari 2019 om 00:54
Kan die PSG sjeik niet beter Ajax gelijk opkopen?
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 01:01
Ajax is onbetaalbaar, dus niet te koop..
Vind ik leuk
tikkietoe +5766
donderdag 10 januari 2019 om 01:45
Dat verklaard waarom PSG nu 3 Ajacieden stukje bij beetje proberen binnenhengelen ja. ;)
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 06:35
Dat zijn spelers, je had het over Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:11
Psg maand
Vind ik leuk
Nr14always +180
donderdag 10 januari 2019 om 02:07
De sprookjes van de gebroeders Grimm, wat een onzin en daarbij is het een crappy club een bij mekaar gekocht zootje.
Vind ik leuk
Yass +138
donderdag 10 januari 2019 om 03:49
Krijg storing van al die geruchten .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 03:49
Er is zelfs belangstelling voor Sjaak Swart van Leipe Loetje United
Vind ik leuk
PoepWagen +1981
donderdag 10 januari 2019 om 05:25
Ik las het eerst niet goed en dacht "Van Beek". Zou idd een mooie klus zijn voor Gert-Jan maar helaas.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
donderdag 10 januari 2019 om 05:33
Wat een gekkigheid... ik dacht dat de telegraftak een erge krant was.....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:00
Lekker wakker worden zo met al dat Ajax nieuws!

Zullen we maar gelijk de hele selectie richting Frankrijk brengen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:07
Ze kunnen beter de opleiding kopen daar in Frankrijk. Man man echt een graftakkenclub ik hoop dat er niemand heen gaat, want wat heb je daar nou meer dan in Amsterdam? Competitie is ook maar matig in de breedte en cl speel je met ajax ook. Dat beetje geld kan je elders bij een mooiere club ook krijgen dan nog maar te zwijgen over het feit je altijd tussen die Franse egotrippers je tijd door moet brengen. Overmars moet per direct elke aanleiding naar psg lekker de nek omdraaien, niemand naar Frankrijk.
Vind ik leuk
pim4ever +1080
donderdag 10 januari 2019 om 06:28
PSG speelt ook wel eens tegen de Ajax jeugd en wordt dan meestal flink afgedroogd, ik snap dus dat ze geïnteresseerd zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:36
Er zijn hier een paar joden bang dat jullie geen kampioen meer worden dit jaar
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
donderdag 10 januari 2019 om 06:37
Fata Manana 😂
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
donderdag 10 januari 2019 om 06:41
Leuke speler hoor, maar bij PSG? Lijkt me fake nieuws.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:53
Waarom blijft het bij PSV zo rustig ?
Vind ik leuk
hollister +269
donderdag 10 januari 2019 om 07:05
Omdat het CL geld van dit seizoen nog moeten worden uitgekeerd.. ze hebben minder financiele armslag
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:35
Maar waarom word er niet geboden op een Lozano of andere topper. Ze staan wel nummer 1 in Nederland.
Vind ik leuk
stratumseind +185941
donderdag 10 januari 2019 om 07:48
psv is een voetbalclub vandaar
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 06:57
Dit gaat deze winter niet gebeuren. Het voordeel van het zélf hebben van een gevulde kas; je hóeft niet zonodig.
Vind ik leuk
benny-boys +1651
donderdag 10 januari 2019 om 09:43
Blindsy, dat roepen jullie al 4 jaar en vooral zo doorgaan en je eigen voor ….. zetten.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 10:37
Ik zou mijn account even opentrekken. Met 'jullie' voel ik mij behoorlijk aangesproken. Je kunt mensen met minder kwetsen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:58
Ondertussen in ons grote dierenbos...
Vind ik leuk
hollister +269
donderdag 10 januari 2019 om 07:03
200 miljoen voor deze 3 spelers en ze hebben een deal.. lol
Vind ik leuk
Jajaja +393
donderdag 10 januari 2019 om 07:09
Strik erom en weg. Mentaal geen topspeler en qua spel dit seizoen niet overtuigend
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
donderdag 10 januari 2019 om 07:19
Incheckmoment Sjaak Swart in het Hilton hotel van PSG:

Bonjour...Je suis Jacques.....

Pardon Jacques?

Qui qui Jacques Zwart euh..Jacques Cousteau euh..Jacques Noir

Aaaah Qui Qui.....

Je suis Monsieur Noir...Pappa de Donny...Maradonny....

Maradonna????? Es tu le Papa de Maradonna?

Qui qui Maradonna van Beek.

Excuses moi Monsieur Noir...nous ne le savons pas Maradonna van Beek.

Nous ne le savons pas???? Maradonny van Beek!

Euh Monsieur Noir un moment si vous plait...

Vous appelez la police pour un moment, ce Monsieur Noir est a peu fou...
Vind ik leuk
Het Brein +4532
donderdag 10 januari 2019 om 07:34
Kansloze club voor Van de Beek..
Vind ik leuk
stratumseind +185941
donderdag 10 januari 2019 om 07:46
Hilarisch meer kan ik er niet van zeggen
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 07:49
De vraagprijs voor een basisspeler uit de eigen jeugd, die ook nog eens international is en een doorlopend contract heeft t/m 2022 wordt geschat op 20 miljoen?

Typische Franse arrogantie om zo te denken.

Voor minder dan 40 miljoen gaat onze Donny nergens heen.
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 08:16
typisch nederlandse arrogantie om een niet uitblinkende speler op 40 miljoen te schatten. We hebben het over de eredivisie hoor. Sterspelers zoals De Ligt, Frenkie, Neres, Bergwijn of een Lozano kan je wel boven de 30 miljoen schatten. De rest nog niet
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 08:30
Je voetbalspel en kwaliteiten kunnen ook dusdanig onopvallend en nuttig zijn, dat andere spelers om je heen uitblinken, maar het wel meteen opvalt wanneer je niet mee doet.

Daarbij...

Kluivert ging voor 17 miljoen, was geen international en had een contract voor 1 jaar

Neres is geen basisspeler, geen international, een contract t/m 2023 en volgens Overmars 50 miljoen waard.

Neem dit feit mee in je beredenering en dan valt het wel mee dat 40 miljoen aan de hoge kant is. Het komt in ieder geval dichter in de buurt van de vraagprijs dan 20 miljoen.

Heeft dus met logica te maken ipv arrogantie.
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 10:12
Tja we zijn een beetje doorgeslagen denk ik...
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 10:22
Ja, helaas wel.

Het bosman-arrest en de vercommercialisering van het voetbal hebben er voor gezorgd dat het voetbal tegenwoordig draait om in de 1e plaats geld en daarna om voetbal.

Het is een gekke (voetbal)wereld geworden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:02
Waarom kopen ze niet gewoon de hele club op? AFC Ajax Germain..
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 08:14
De jong en de Ligt snap ik maar Donny??? die komt veelste kort op dit niveau.
Ik schat donny op hetzelfde niveau als Klaassen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:18
Als ze nou de vader van de Ligt en de moeder van de Jong kopen dan hebben ze over 20 jaar een goede aanvaller
Vind ik leuk
05443 +3
donderdag 10 januari 2019 om 08:26
Al die nare reacties.Blijkbaar kunnen ze zelf thuis het balletje niet laten rollen.Arme vrouw/vriendin.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:58
Verbeek ook weg misschien ? Nerez wel weg voor zo'n hoog bod lijkt me. Wober weg. In juni Frenkie en Mathijs. Der komt vast nog wel wat uit de eigen jeugd hopelijk, als dan Uit duitsland de frenkie vervanger gekocht is en verder niemand weg gaat staat er weer een goed Ajax
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:10
Kunnen we aub ophouden met dat ellenlange over en weer gebash tussen PSV en Ajax?

Dat de spelers van Ajax nu stijgen in waarde in logisch, en op basis van Europese resultaten volkomen terecht. So be it. Dit is toch alleen maar goed voor het Nederlands voetbal?

En des te knapper is het, als het psv het opnieuw flikt tegen deze monsterbedragen. Ook... So be it. Laat elkaar gewoon in de waarde.

PSV en Ajax hebben elkaar nodig, om elkaar als concurrent naar een hoger level te tillen.

Dus kap met 020 en Pisvee. Het zijn gewoon Ajax en PSV, en ik ben momenteel ontzettend trots op het Nederlandse voetbal. En daar dank ik Ajax ook voor. Prettige dag nog heren
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 09:20
Overmars moet maar een boodschap inspreken: don't call us we'll call you
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:18
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier....>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 11:46
Ajax moet waken niet teveel spelers te laten vertrekken.
Dit kan ten koste van hun geweldig spel gaan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:32
Nou dan kun je toch vragen wat je wilt gewoon 50 miljoen strik er om en weg en dan krijg je ook geen Younes taferelen. Of hij blijft als het teveel is en dan gewoon aan het einde vanhet seizoen verkopen. Leuk toch al dat gedoe rond de transfers nu Ajax zulke grote toppers heeft lopen .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws