Update: 'Transfer naar Ajax van de baan: directeur kondigt vertrek Lainez aan'

Update: 'Transfer naar Ajax van de baan: directeur kondigt vertrek Lainez aan'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 22:30do 10-01-2019 om 22:30

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 22:31do 10-01-2019 om 22:31

Diego Lainez lijkt zijn loopbaan voort te gaan zetten bij Real Betis. Volgens ESPN verwacht de Spaanse club Lainez dit weekend op het vliegveld van Sevilla te kunnen ontvangen, waardoor Ajax achter het net zou vissen.

Volgens ESPN heeft Diego Lainez ervoor gekozen om zijn loopbaan bij Real Betis te vervolgen. De Mexicaanse vleugelaanvaller van Club América wordt al lange tijd door Ajax begeerd, maar een journalist beweert dat Betis Lainez dit weekend al in Spanje verwacht. Toch vrezen de Spanjaarden nog voor een verbeterd bod van Ajax, waardoor de strijd om Lainez weer zou kunnen losbarsten.

Donderdag maakte De Telegraaf al bekend dat een bod van Ajax op de achttienjarige Lainez is geaccepteerd. De Amsterdammers geven aan dat ze hopen dat de aanvaller voor Ajax kiest en daarmee voor 'de ideale springplank naar de Europese top'. De speler moet er zelf wel nog uitkomen met een club en lijkt nu dus voor het Spaanse Betis te hebben gekozen. 

Update 22.30 uur: Diego Lainez zou definitief de overstap maken naar Real Betis. Volgens Televisa Deportes heeft Club América-directeur Santiago Banos de overstap van de achttienjarige vleugelaanvaller naar Spanje bevestigd. Dat is een forse tegenvaller voor Ajax. Ook de Amsterdammers waren lange tijd dicht bij de komst van Lainez, zo schreef onder meer De Telegraaf

De onderhandelingen tussen Real Betis en Club América zouden inmiddels zijn afgerond. Lainez vliegt donderdag nog naar Sevilla om zijn handtekening te zetten. Andrés Guardado speelde een belangrijke rol in zijn keuze voor de Spanjaarden.

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Fail.. achja, Neres niet laten gaan
Vind ik leuk
voebtalie +792
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Heb ook liever een speler die zich al bewezen heeft.. Neres dus.
Vind ik leuk
Aal +22899
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
Al die weken die zeiktopics over Lainez hier op VP.... volgende mogelijke Amsterdamse aanwinst maar gaan hypen hier!!
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Precies alles voor de kliks en die amsterdammertjes trappen er telkens weer in
Vind ik leuk
ficusje +2540
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Op naar de volgende soap,kunnen toch niet met buitenlandse clubs meten.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Euro knallers wel afvallers
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:44
Moet dit grappig zijn?
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Wat jij wil ik noem gewoon feiten op
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
feiten of meningen?
Vind ik leuk
John Garp +3136
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Ik denk dat jij nog geen feit zou herkennen al zou die op je neus staan dansen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:11
Over neus gesproken 😂😜
Vind ik leuk
Iggy +4098
donderdag 10 januari 2019 om 22:06
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:51
Ja je moeder wel ja kk boef
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
We zitten gewoon bij de beste 16 van Europa pik
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
Dit jaar ja..
Knap hoor, maar het is nou niet zo dat dat structureel is of zo..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Mwah laatste jaren hebben we europees wel een stijgende lijn te pakken. Het verschil met de absolute top is natuurlijk nog gigantisch, maar het gat met de sup-top wordt wel een stuk kleiner
Vind ik leuk
Fc hamkel +1434
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
He hé eindelijk een volwassen en realistische reactie van hoe het echt is klasse man en niet van die schapen die van alles de lucht in bleeeren.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:18
Ja hopelijk kunnen Ajax en Psv de aansluiting vinden bij de Europese sup-top. Hopelijk doen we het de komende jaren ook beter dan onze concurrenten op de coëfficiëntenlijst (België, portugal, Rusland etc..)
Vind ik leuk
Oyias +21
donderdag 10 januari 2019 om 22:31
Ik vind ons zelf beter dan Rusland Psv & Ajax vs St Petersburg & Loko Moscow let the fight begin!
Vind ik leuk
hollister +266
donderdag 10 januari 2019 om 20:44
Wij halen de komende jaren structureel CL.. jullie mogen het eens gaan proberen in de EL.. misschien dat jullie dan kunnen overwinteren
Vind ik leuk
Werner1913 +9497
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
He droeftoeter, PSV heeft drie jaar geleden nog overwinterd. Selectief geheugen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
gefeliciteerd?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:22
Psv heeft al 3 jaar geen duel meer gewonnen in de CL en zijn sinds dit seizoen de SLECHTSTE NL CLUB OOIT in de CL
https://www.voetbal.com/news/_n3461111_/psv-sluit-de-cl-af-als-slechtste-nederlandse-club-ooit/?fbclid=IwAR0hz4Lh0t7ddJX7hRaxIxhHhe9Hg9xOvn14tsFe0JBNwegKDiXRbUK0gb4
___
https://www.ad.nl/dossier-psv-in-champions-league/psv-wacht-sinds-2-1-tegen-cska-al-drie-jaar-op-zege-in-cl~ab656b96/
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:12
En ondanks dat, toch een mexicaan in ons elftal. 😜
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 03:43
Bedoel je dat jankende babytje die telkens over ze eigen voeten struikelt?, dat is net een farfannetje die bakte er ook niks van en ging ook steeds op ze knieën voor de scheids omdat ie wist dat ie zonder schwalbes niet kon winnen geweldig die zie je naar PSV geen naam meer hebben, hoor je niks meer van dan, net als al die andere psvers die mislukken in buitenland depay lucky luck enigste die nog beetje goed was is robben maar helaas is die van grunningen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 03:44]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:30
Farfan heeft nog jaren verdienstelijk gespeelt in onder meer duitsland. Wat betreft lozano ben ik het met je eens. Dat geduikel kunnen we idd beter laten aan spelers zoals suarez, Nerez, huntelaar enz enz dat past veel beter bij hun style idd.
Vind ik leuk
Oyias +21
donderdag 10 januari 2019 om 22:33
Echt jammer man waren die penal's maar goed benut dan waren we door en steeg de prijs van de PSV spelers en geld van uefa 🤑🤑
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Waar baseer je het op ? Wij halen de komende jaren structureel cl ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:55
Heb je het nou over mijn geliefde Heerenveen?
Vind ik leuk
Orphen89 +2991
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Beste 16 niet nee elk jaar nee, maar Uefa Coëfficiënt nu 24e, dat gaat over de prestaties van de afgelopen 5 jaar.
Dan heb je nog de 10 year Coëfficiënt, daar staat Ajax nu 21e.

feit is dus dat Ajax zowel over de laatste 5 als over de laatste 10 jaar gezien bij de top 25 van Europa behoort. Dat is dan dus behoorlijk structureel goede prestaties neerzetten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:03
Nu nog een prijs pakken... Als dat in Nederland al niet lukt, wat is dat coëfficientiecijfer dan waard?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 17:31
Als je in buitenland al uitgelachen word omdat je alleen in Nederland kan voetballen dan krijg je mooie naam wil je nu zeggen, maar als in Nederland nou met een kleuter gedachte word gedacht en KNVB beker word verkloot door jeugd van PSV ja dan betwijfel ik of dat jeugd wel goed is voor buitenland hahaha.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:26
Tuurlijk,altijd geluk PSV zag je de laatste jaren tegen dit soort tegen standers hadden ze geluk verprutsen ze het weer.
en nu weer "we hadden het zo moeilijk we hebben goed gespeeld",kijk naar de afgelopen jaren ze kunnen niet eens voetballen en ze staan boven aan met "geluk" stelletje prutsers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 23:29]
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
Nee wel bij PSV structureel einde poulfase
Vind ik leuk
RGB +605
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
In ieder geval beter dan Betis. Dat stelt echt niks voor.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Klopt daar krijg je ook een prijs voor de kast puilt uit de laatste 4 jaar
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:56
Super knap is die mickey Mouse poule haha!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
mwah 3 voorrondes gespeeld en de poulfase gehad en nog steeds ongeslagen. PSV had inderdaad een moeilijkere poul, maar wat is nou knapper ongeslagen uit een gemiddelde poul komen of kansloos laatste worden in een moeilijkere poul 🤔
Vind ik leuk
Tismewat +184
donderdag 10 januari 2019 om 22:00
Jongens laat je nou niet zo uit de tent lokken...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:24
Ajax 28ste, Bayern 2de, Benfica 23ste, AEK 90ste
psv 39ste, Barca 3de, Tottenham 22ste, Inter 55ste
Vind ik leuk
Reyvoetbal +373
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Beste 16??
Van andere landen doen de nummers 1 tot en met 4 mee aan de CL....de meeste zonder voorronde...
Dus eehh de beste 16???
Grappig van je
Vind ik leuk
whdijk +669
donderdag 10 januari 2019 om 21:44
nog even ja!! Psv nr 1. de stand liegt niet!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:22
Ik zou ook niet op Nederlandse plastic grasvelden willen voetballen...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:55
F te enky de Jong gaat naar Excelsior. Hij is daar in de buurt gesignaleerd en een plaatselijke journalistaat wist te vertellen dat hij daar geheime gesprekken heeft gevoerd. Zucht
Vind ik leuk
Ove +774
donderdag 10 januari 2019 om 22:03
Real Betis = geen woorden maar daden
Vind ik leuk
RGB +605
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
Betis geen woorden maar daden? Net als die club van jou stelt het niks voor. Hele domme zet van die jongen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Leg eens uit waarom jij hier dan op hebt geklikt en gereageerd?
Vind ik leuk
rpaulp50 +12248
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Jij dus ook met deze bijdrage....
Vind ik leuk
Enden +4423
donderdag 10 januari 2019 om 20:32
Haha dat die Amsterdammertjes erin trappen snap ik nog wel. Maar dat jij kliks geeft en erin trapt... nog mooier
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Wat een gelul zeg
Vind ik leuk
M.de jong +207
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Waar kom jij dan vandaan, kneus
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Jij dus ook....
Vind ik leuk
Mr. O +1313
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
Jij trapt er ook in Paul... Lul niet joh🤭
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:23
Nee maar dit topic is wel leuk
Vind ik leuk
Mendix +19
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Blijkbaar niet alleen Amsterdammertjes xD
Vind ik leuk
chicken +13269
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Niet slagvaardig genoeg...

Betis handelde sneller vermoed ik.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Nee hij wilde niet alleen voor onderhandelingen gebruikt logisch ff die kille club gebruiken slim
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Nu graag in het Nederlands?
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:01
Hij gebruikt ajax zoals jij de wc gebruikt
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:19
met liefde 🤣🤣?
Vind ik leuk
Hast58 +878
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
Toen ik dat een paar dagen geleden zei kreeg ik de halve VP over me heen.(lekker warm hoor) Een paar weken geleden met de uiterste prijs een poging moeten doen toen was Betis helemaal nog niet in beeld. Dan had het al beklonken geweest of een paar weken geleden al afgeketst. Dan hadden ze nog weken gehad om te schakelen, maar nee alleen maar melken, melken en nog eens melken. Niet geleerd van die blamage vorig jaar met die Richarlison zeker.
Vind ik leuk
chicken +13269
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Als je overtuigd bent van hem kun je meteen neerleggen wat gevraagd wordt..

Sommige worden erg opgewonden van dit topic trouwens..
Vind ik leuk
Hast58 +878
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Zo is het voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is er niet meer bij. Wel vreemd als er op Wober geboden wordt is alles zo in kannen en kruiken.
Vind ik leuk
chicken +13269
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Zegt iets over de clubs misschien...

Kan ook zijn dat die Mexicanen stevige eisen hadden. We weten het niet en het is nog niet voorbij.

Zelf denk ik dat lainez naar Europa vliegt. Betis..
Vind ik leuk
hollister +266
donderdag 10 januari 2019 om 20:45
Blijf jij maar lekker vermoeden... pfff
Vind ik leuk
Tfoe +3860
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
Dat weet ik wel zeker.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
Lainez is een van de grootste talenten van Mexico tuurlijk had het leuk geweest als we hem hadden kunnen binnenhalen met het oog op volgend seizoen. Tadic of ziyech had hij dit seizoen toch nooit uit de basis gespeeld.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Moet dat dan?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
nee dat moet niet... Wat ik wil zeggen is dat het voor ajax op dit moment niet veel uitmaakt of Lainez nou wel of niet komt aamgezien wel al betere spelers hebben op zijn positie.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:24
Vraag ik me af paar dagen geleden las ik overal wereld talent en Messi 2.0 etc en nu kan hij niet eens die euro knallers eruit spelen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Het is inderdaad een groot talent die pas 18 jaar oud is.. Dat hij ziyech of Tadic uit de basis zou kunne spelen heb ik een hard hoofd in. En er zal nooit een messi2.0 zijn..
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:30]
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:29
Ok het kan maar hard gelach dat echte talenten toch eieren voor het geld kiezen zie ook wober
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:00
Nou, als er blessures of kaarten in het spel zijn en deze jongen is inderdaad zo getalenteerd.. Of ten hag wil weer eens iets anders. Ik als psv fan ben in elk geval stiekem toch een beetje opgelucht. Zelfs als guardado er niet meer speelt is die nog belangrijk voor ze haha..
Vind ik leuk
hollister +266
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
je kan en mag ook gewoon naar een andere voetbalsite hoor... haha.. zelfs in de media veruit nr 1
Vind ik leuk
Op afstand +931
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Is er geen nieuws over Frenckie ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Hij heeft zelf gezegd dat hij deze winter blijft (op Ajax.nl)
Vind ik leuk
John Garp +3136
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Ik zie dat het wat met je doet.

Vervelend voor je, ik hoop oprecht dat VP vanaf vandaag meer rekening gaat houden met anders gestemden.
Vind ik leuk
Tfoe +3860
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Ik ben een ajacied ,en het het helemaal met je eens.
Word er echt niet goed van van al die roddels die komt dat bod en uiteindelijk gaan ze poef..........zo ergens anders heen....Nou ik heb een nieuwtje....
Ajax was kansloos zodra die Spaanse prutsclub om de hoek kwam kijken.En Ajax is mooi gebruikt om de prijs op te drijven.
Net als richarlison. En weer trapt die tuinkabouter erin...
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Jaja, nou achteraf heb je in één keer liever Neres.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48109
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Zo gaat dat bij de Ajax mannen...

Daar waar ze winst maken bij een lagere aankoopsom (nieuws vorige week), maakt Ajax nu mega winst. Ze kopen immers deze Mexicaan niet meer.

Ps Neres zal in woede uitbarsten. Die gaat staken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:43]
Vind ik leuk
Niels92 +31268
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Heb je Neres net gesproken ?
Vind ik leuk
jaja_PSV +48109
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Wat denk jezelf?
Die wil naar China om miljoenen te verdienen.
Vind ik leuk
Niels92 +31268
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Neres lijkt mij geen type om moeilijk te doen, of is het de hoop die jij hebt dat het gaat gebeuren?
Vind ik leuk
Mr. O +1313
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Allemaal suggestieve onzin die jaja weer uitkraamt. Die gast leert het nooit, kunt beter tegen een cavia praten.
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Ach zonder Lainez en Ajax wordt Ajax dit seizoen makkelijk kampioen, waar maken we ons druk mensen ?
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Inderdaad vandaar dat ze al 4 jaar tweeds staan 😂😂😂
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Ach Paultje spijt me voor jou, maar Ajax wordt dit seizoen kampioen en gaat weer overwinteren in de CL. Het wordt stil en kil aan de overkant.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Mwah ik gun Ajax alles hoor maar ik denk dat jullie wel patent hebben de komende 10 jaar voor de tweedsste plek zie ook CL plek in groep
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:30
Paultje wees nou niet zo bijdehand en onrustig, ik beloof je Ajax wordt de terechte kampioen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Kampioen van de 2de plek
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Paultje, Ajax wordt de terechte winnaar van ED-competitie, geloof me.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:35
Eerste divisie kan indd proficiat alvast
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:41
Paul maak je borst maar nat, Ajax wordt de schitterende kampion van de ED.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Net als deze speler komt achter het netje worden jullie kampioen dus tweeds
Vind ik leuk
Eppo1979 +47
donderdag 10 januari 2019 om 23:19
Als je het zo zeker weet dan zet je alles wat je hebt op Ajax. Dus je huis salaris etc... ik wacht je screenshot af dat je dit doet! Een echte man maakt zijn woorden waar! Dus benieuwd of jij een echte man bent of zo’n bluffer met alleen een grote bek
Vind ik leuk
RGB +605
donderdag 10 januari 2019 om 22:57
Welke plek hadden jullie ook weer in de CL-groep?
Vind ik leuk
hollister +266
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
En jij denkt dat Overmars zich uit het veld laat slaan.. dat onze scouting maar 1 speler op het oog had... die mexicaanse Tacovreters zijn blijkbaar niet te vertrouwen... met hun 40 % doorverkoop... deze mislukt transfer zegt ook heel veel over de contracten van jullie corrupte Mexicaantjes.. Overmars maar verder met Argentijntjes en Braziliaantjes... meer succes mee
Vind ik leuk
Quareck +7254
donderdag 10 januari 2019 om 20:56
Haha, je trekt je al weken af op deze speler en ineens zijn alle
Mexicanen slecht, met voorop natuurlijk een PSV’er. Pak je verlies als een man, knulletje
Vind ik leuk
jaja_PSV +48109
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
De grachten lopen weer vol met tranen
Vind ik leuk
Niels92 +31268
donderdag 10 januari 2019 om 21:23
Niet van mij :)

Ik zei het gisteren nog dat Ajax ermee moest stoppen. Je moet je nooit gek laten maken door dat soort gasten uit een of ander drugskartel landje :)
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 22:05
Goed lezen is ook een kunst.
Waar zegt hij dat die Mexicanen slechte spelers zijn Troll.
Vind ik leuk
Romario9 +12614
donderdag 10 januari 2019 om 22:14
Ik lach me rot als deze speler naar Betis gaat. Dat was maar een degradatieclubje en maakte geen schijn van kans tegenover het grote Ajax. En Ajax zou de Mexicaanse markt wel ff onder de neus van PSV vandaan pikken. En meer van dat soort Amsterdamse grootspraak.

Gracias Andrés!
Vind ik leuk
Zultkop +5970
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Je bent nou niet echt van het stigmatiserende he?!
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1365
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Of vluchten.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5542
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Ach, zegt veel dat je jou hier bijna niet ziet en dan is er een gerucht over dat ie niet komt en dan ben je er opeens...

Laten we maar afwachten, de ene keer gaat ie naar Ajax, de andere keer naar Betis.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Iedereen loopt weg wel cash kunnen ze anders een bedrijf kopen of een land ofzo
Vind ik leuk
Ove +774
donderdag 10 januari 2019 om 21:48
Welkom bij ons aller Real Betis
Vind ik leuk
Romario9 +12614
donderdag 10 januari 2019 om 22:09
😂
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Lekker zeg zit je met een ontevreden speler.
Neres kon 11 miljoen per jaar verdienen in China.
Vind ik leuk
slechtekont +4838
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Everton, Pjaca, Vargas, genoeg alternatieven voor dat bedrag. Jammer, maar wordt wel heel veel geld.
Vind ik leuk
Ginovanni +20622
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
Juist, Polska!

Graag of niet. Dan maar niet!!

Neres hier houden, dan is er in feite niks aan de hand.👍
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:19
Wanneer het waar is over Neres en het salaris in China 7 miljoen + per jaar, heeft Overmars veel werk aan de winkel om Neres bij Ajax te houden!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:37
Neres verkopen voor 43 miljoen. Heb je nog 3 weken om een capabele speler terug te halen.
Die mag dan ook wat meer kosten.
Dat moet toch te doen zijn.?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:40
Nee geen risico nemen, Neres niet verkopen voor er een vervanger is..
Vind ik leuk
chicken +13269
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Als ze weten dat je, een speler nodig hebt en geld hebt...
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12036
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
Die mag ook wat meer kosten 😂😂😂
Vind ik leuk
hollister +266
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Overmars lekker Neres en Wober verkopen... en dan Pedrihno proberen binnen te hengelen in de laatste week... houdt je nog geld over en heb je 2 prima vervangers voor de 2 reserves die dan vertrokken zijn
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:22
Nieuwe update op espn: de vlucht is geannuleerd van de voorzitter uit spanje en er is nog geen nieuwe vlucht geboekt.

Het is dus weer afwachten :')
En VP loopt wat achter.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:22]
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Huili huili Ajax kille club daar wil geen hond heen
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Alleen lui als Frenkie en Sanchez idd.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Daarom willen ze ook zsm weg koekoek blijven denken
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Ze willen zo graag dat hun nieuwe club de hoofdprijs overmaakt aan Ajax. Prima dan(Y).
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Ja een zak geld kan je PSV kopen wordt je ook eens kampioen koor knaapje
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 21:35
Want op die manier zijn we natuurlijk al 33x kampioen geworden in Amsterdam.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:39
In het verleden behaalde resultaten... met name voor 1970
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Na 1970 werden we vaker kampioen dan welke andere club dan ook. Maar dat telt zeker ook even niet?;)
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:51
1980 dan?
Vind ik leuk
Remko +379
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Lossen jullie die geleende belastingcenten nou maar eerst af,dan kan de belastingbetaler misschien weer wen beetje trots worden op psv, en dan mag je verder kletsen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
Alex Koopman +1224
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Dat slaat echt kant nog wal, idd kerel ze willen zsm weg bij een van de beste twee clubs van NL en heeft verder ook niks te maken met het lage niveau hier vergeleken met het niveau in het buitenland...... Koekoek, blijven denken!
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
Precies hier geef ik jou gelijk
Vind ik leuk
M.de jong +207
donderdag 10 januari 2019 om 20:39
Vertonghen, alderweireld, eriksen, huntelaar,Suárez, Ibrahimovic, ect. Zou hij meer namen kunnen noemen, nog actief bij wie zijn hart nog ligt inAmsterdam? En die een beetje op Niveau speelt?
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
Nee meer zijn er niet een kwal van een Zweed en paar andere kwalletjes passen daar prima
Vind ik leuk
benny-boys +1673
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Ze kunnen Ramselaar nog kopen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Liever niet, misschien kunnen jullie die nog ergens bij een kringloopwinkel slijten, en anders gewoon bij het grofvuil zetten in Utrecht, dan pikt Van Seumeren hem wel op!
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Kijk dit bedoel ik nou, elke kans aangrijpen om Ajax te vernederen en als je tegenreacties krijgt dan is het pas huili huili, r#th#nd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:05]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:19
kijk eens op een willekeurige topic over Feyenoord of PSV... En lees dan nog eens wat je net zelf schrijft AFP. Iets van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet???
Vind ik leuk
Breezer4u +1832
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Kille club? En dat weet je omdat je elke thuiswedstrijd in vak 427 zit? Maar vooruit omdat je toch (zij het op een onaardige negatieve manier) wat probeert toe te voegen krijg je van mij een like.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Geef ik jou ook! Ja kille club blijkt toch uit alles Ziyech uitgekotst beste speler uitkotsen schande wereldspeler uitkotsen zegt genoeg
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
Breezer4u +1832
donderdag 10 januari 2019 om 20:33
Het zit diep blijkbaar, Hij is iemand die snel botst met supporters. Kijk naar Heerenveen en Twente. Keur het niet goed, maar om dat als voorbeeld te nemen is niet echt steekhoudend.
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Volgens mij ben jij overspannen Paul, kan niet anders te zien aan je ophitsige reacties.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Whaha het zit erg diep dat jullie alweer achter het net vissen bij een echt talent
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Ach Paultje, koop maar pakken tissues bij de LIDL als Ajax kampioen wordt. Het zal erg kil worden bij jullie op het Stadhuispleintje.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
4 jaar niks maat dat doet vast pijn de kans wordt wel steeds groter dat Ajax een keer kampioen wordt kopen kopen kopen die schaal dan maar 😂😂😂
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Paulte, Ajax wordt kampioen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Ga jij eens fatsoenlijk Nederlands leren schrijven want dat blijkt al moeilijk voor jou te zijn. Laat staan dat jij verstand hebt van voetballen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:34
Wat heeft het een met het ander van doen dan ik zie verband niet... wellicht zijn dit de verbanden die de supporters van Ajax ook maken kampioen van de tweede plek maakt je nog geen nummer 1!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:34]
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Breezr4U, laat die Paulhuynh, hij is een notoire onbenul, heeft weinig in het leven, is ballenjongen op de Herdgang.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
WoW dat zou een mooi baantje zijn daar droomt de hele wereld van! Begrijp dat jij er ook over droomt👍👍👍
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Paultje Ajax wordt een mooie kampioen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Afptje wc eend is om te drinken
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:55
Paultje, Ajax=kampioen !
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:22
AFP, welk Ajax? het tweede team of de vrouwen?
Vind ik leuk
RGB +605
donderdag 10 januari 2019 om 23:03
Moet je dan ook op je knietjes voor Fons Spooren?
Vind ik leuk
wattenstaafje +22677
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Huili huili paultje
Vind ik leuk
Erwin34 +92
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Hahaha zegt de supporter van de meest kille club van het land. En het grootste stille theater publiek wat er is.
Lachwekkend mannetje.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Ben je wel eens in de arena geweest bioscoop is er niks bij
Vind ik leuk
hollister +266
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Iedere 2 weken 53000 man sukkeltje.. meer dan in dat kippenhok van jullie
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:52
53000 nono’s
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
Haha de no show ratio van PSV is verweg het grootste van de top drie. Terwijl er in de opblaasboot maar 30.000 toeschouwers kunnen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Bioscoopje die arena Kuip is veruit mooiste stadion daarna Eindhoven indd op plaats 28 arena
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:10
Haha ga jij dat sfeerloze Guus Meeuwis stadion nu echt verheerlijken? Een gemiddelde begrafenis is gezelliger. Psv fans mogen nooit, maar dan ook nooit een Ajacied wijzen oo gebrek aan sfeer. Blijf jij eens van de drugs af.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Heb niks met Guus maar de arena is toch wel bekend om zijn slechte sfeer behalve in de CL en ooit eens tegen Twente jaren terug toen de gulden nog van hout was
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:13
Haha nee PSV fans staan er juist door iedereen om bekend van een sfeerloos vroeg zaterdagavond stadionetje. Geen sfeeracties, bijna geen geluid. 3 keer 30 seconde come on PSV en voor de rest 88:30 minuten lang stil.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1365
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Nooit overdrijven ook veel lege stoeltjes in het verleden. Dit jaar iets meer.
Vind ik leuk
Ove +774
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
op teletekst
Vind ik leuk
rpaulp50 +12248
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Mede dankzij spelers die wel wilde is er 252 miljoen verdient in 5 jaar.
"Ajax is crying all the way to the Bank"
Vind ik leuk
chicken +13269
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
En wat zou dat inhouden?
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Dat dezelfde media die in december beweerden dat ie naar Ajax kwam en vanmiddag beweerden dat ie naar Betis zou gaan het nog steeds niet weten :-)
Vind ik leuk
Mesut Özil +5542
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Is dit echt waar of een geintje?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:03
Zijn de updates rondom deze transfer ergens te volgen?
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Dit staat nergens op die site
Vind ik leuk
Joodje +248
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
Blijf bij ons ga niet weg...

Volgende ochtend;
50 Miljoen bod

Doei Neres
Vind ik leuk
M.de jong +207
donderdag 10 januari 2019 om 20:46
Eens, alleen ik vind het wel jammer. Bij neres heb ik het idee dat het wel eens een alla Boerigter kan worden. Begon uitstekend, maar he ziet dat neres elke wedstrijd meer minder plezier erin gaat krijgen. Mede natuurlijk door zijn plaats op de bank,maar ook zijn spel komt niet uit de verf. (De laatste wedstrijden op Bayern na dan)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:50
Het nivo van de ED laat het niet toe om een bank te hebben met allemaal basisspelers. Als het ook maar even tegenzit krijg je onrust. In potentie is dat vd Beek, huntelaar en Neres. Twee hebben er al iets over gezegd. Door het nu aantrekken van nog meer kwaliteit van buitenlandse afkomst wordt dat gevaar alleen maar groter.als psv’er hoop ik op mooie ajax winter transfers. Het liefst grote namen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10865
donderdag 10 januari 2019 om 22:20
Blijkbaar hebben de Mexicanen alleen maar liefde om naar psv te gaan.
De Taco Brothers🌽🌽
Vind ik leuk
wattenstaafje +22677
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Next
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Jammer en door...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Vooral jammer voor die jongen 🤗
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Terecht geen hond wil naar die kille club alleen voor de euro komen ze ieuw auw
Vind ik leuk
Erwin34 +92
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Hahahaha geen hond wil naar die kille club ik voel veel afgunst van een theater publiek fan, naar de grootste club van het land. Als ze in het buitenland over Pisvee beginnen zeggen alle spelers Who the fuck is PSV. Elk jong talent wil naar Ajax.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:53
Ja dat is te zien weer
Vind ik leuk
Werner1913 +9497
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Zelfs Lainez... en Pisvee... Serieus? Hoe oud ben je? Treurwilg.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1365
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Kom jij wel eens op de harde weg?Wie is PSV de warme club die bovenaan staat Erwin.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Haha een nieuwe Eindhovense internetgekkie actief. Paul hoe trots ben jij op de derde club van Nederland PSV?
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:10
Ja het valt op tussen de Ajax vrienden. Wc eenden kennen niet tegen een andere mening want wc eend prijst wc eend
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Waarom nu de Calimero uithangen. Wat kunnen wij Ajax fans nu doen aan het feit dat Ajax de allergrootste club is van ons land.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Grote neuzen ja 😊
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Haha ja wel geld, aanzien en veel respect. PSV is en blijft in alles de derde club van Nederland. Kunnen wij niks aan doen
Vind ik leuk
kcim +3049
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Idd. Tevens als je als grootste mexicaans talent ooit kiest voor Betis dan heb je zelf weiing vertrouwen in jouw kwaliteiten maar vooral topsport mentaliteit.
Zou je bijvoorbeeld kiezen voor Lyon, Monaco, Roma, RB Leipzig, Arsenal, Spurs etc in plaats van Ajax zou ik het goed begrijp ik. Maar Betis?
Vind ik leuk
Fentas +276
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Helaas, al zou ik zijn keus wel begrijpen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Keus van een kneus ???
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Nee van een weldenkend mens
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Daarom ook het vraagteken 🤗
Vind ik leuk
Fentas +276
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Zo gek is het toch niet dat die jongen van 18 kiest voor een club waar hij zijn eigen taal kan blijven praten en waar de in Mexico onwijs populaire Guardado speelt die hem daar opweg kan helpen?
Vind ik leuk
kcim +3049
donderdag 10 januari 2019 om 21:23
Oeps dit gemist.
M.a.w. hij kiest voor de veiligheid en vertrouwelijkheid inplaatst van de top bereiken?
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
vrijdag 11 januari 2019 om 05:56
2de is niet top
Vind ik leuk
kcim +3049
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
Ik niet. Maar Ben benieuwd naar jouw argumenten.
Vind ik leuk
MojoRisin +13562
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Neres dus niet verkopen..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:15
Tja de vraag is of ze dat echt gaan weigeren wanneer het waar is dat er 43 miljoen is geboden! Ik mag toch hopen dat ze het tegen houden...
Vind ik leuk
chicken +13269
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Dan gewoon dat hele bedrag inzetten en een toppertje halen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5542
donderdag 10 januari 2019 om 20:06
Onzin.
Vind ik leuk
Coach 101 +287
donderdag 10 januari 2019 om 20:06
Weet niet of Overmars sneller had moeten handelen om dit te kunnen voorkomen of dat het weer sensatie is...
Vind ik leuk
#Keizerout +37658
donderdag 10 januari 2019 om 20:15
Ik weet niet of je altijd sneller had kunnen handelen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:06
Goede keuze.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5542
donderdag 10 januari 2019 om 20:08
Tuurlijk middenmoot boven CL😂👌🏻
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Waardevolle toevoeging ook die tweet. Schept een hoop duidelijkheid.
Vind ik leuk
Harmmm +137
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Ik hoop dat ze Neres nu houden. (Als PSV'er zijnde)
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
donderdag 10 januari 2019 om 20:08
😂 it takes a special kind of Brands to hable esponyol ,.. ik zei t al eerder

Fata morgana

Vind ik leuk
ihvmmdk +6934
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Hey Marcel, we verkopen hem (Lozano) voor twaalf miljoen euro en een veertig procent doorverkooppercentage. Ja of nee?
Meesterhandelaar die jongen :D
Vind ik leuk
Voetbal@com +1634
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Lozano...erg fijn dat hij wel bij PSV voetbalt, los van de deal.
Prachtige en onvoorspelbare voetballer die in beweging blijft.
De az goal van vorig jaar was een mooie mbt inzet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Beetje jammer dat hij last heeft van de val- en overdrijfziekte.. hopelijk kan Van bommel als ouwe schooper vroeger dat uit hem praten.
Vind ik leuk
kloakatv +81
donderdag 10 januari 2019 om 20:08
Wat een soap 😄 GTST is er niks bij...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Als die al zo twijfelt lekker naar spanje gaan dan 👋👋
Vind ik leuk
Smithsonian +37783
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Sevilla of amsterdam. Makkelijk zat.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:37
Amsterdam natuurlijk!
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Tuurlijk😂😂😂
Vind ik leuk
Smithsonian +37783
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
Neah
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Dat espn is net zo geloofwaardig als mark rutte
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
ESPN is tegenwoordig een web zoekend medium dat geen eigen nieuws lijkt te halen. Gisteren kwamen zij nog met het bericht dat de TD van Betis Lainez geen prioriteit vond. Vanmiddag riepen ze dat hij Lainez naar Spanje zou vliegen. Om vervolgens met het bericht te komen dat die tickets weer zijn gecanceld.

Er heerst een soort hysterie in Mexico waarbij niemand nog lijkt te weten wat er echt waar is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:10]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5542
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Van wanneer is dat bericht van gecanceld?
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
45 minuten geleden werd het doorgestuurd. Van hoe laat het originele bericht was weet ik niet precies.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5542
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
Dank je.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Ergens rond 18:30 om 17:53 werd gezegd dat hij op weg was naar Betis
Vind ik leuk
#Keizerout +37658
donderdag 10 januari 2019 om 20:17
Misschien gaat het wel helemaal niet goed met die TD en klopt het allemaal.
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
ESPN wordt door de Mexicanen ook niet meer serieus genomen als nieuws brenger.

Maar alles kan natuurlijk.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1634
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
eigenlijk toch te zot voor woorden in deze wereld al die lijntjes, berichten, Twitter etc etc.

Je bent Overmars, dan bel je hem toch direct op, telefoon nummer is neem ik aan bekend, en vraag hem wat hij nu doet gezien al dat gezever op internet.

Als hij dan zegt, ik ga naar Betis dan lach je hem nog even uit, en als hij komt dan zeg je, mooi en tot binnenkort.
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Overmars zit niet zoals wij of VP nieuwsberichten afbreken struinen maar spreekt gewoon met direct met kamp Lainez.

Gisteravond “wist” men in Mexico én Sevilla al “zeker” dat hij naar Betis zou gaan.

Zou raar zijn als dat daadwerkelijk rond was en Overmars alsnog vandaag een akkoord bereikte met de club. Dat doet hij alleen als kamp Lainez de optie Ajax nog serieus neemt.
Vind ik leuk
Werner1913 +9497
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
Of kamp Lainez / Club America roept wat om de druk op Betis te verhogen...?
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Of op Ajax...
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20578
donderdag 10 januari 2019 om 22:42
Gaat het dan toch niet door? :/
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Blijkbaar niet. Lekker werken daar in Latijns Amerika.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20578
donderdag 10 januari 2019 om 22:45
Lees reactie beetje onderaan hier... Staat nergens dat het officieel is....
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
Zijn club heeft het zojuist bekend gemaakt.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20578
donderdag 10 januari 2019 om 22:53
Oke balen...
Vind ik leuk
2cents +57548
donderdag 10 januari 2019 om 22:58
Ook voor Neres misschien. Zolang hij blijft is hey voor ons voorlopig ok. Voorlopig had Lainez toch niet gespeeld.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20578
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Waarom dan een verbeterd bod als je bod al geaccepteerd is door de club? Vaag verhaal..
Vind ik leuk
Mesut Özil +5542
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Klinkt ongeloofwaardig inderdaad.
Vind ik leuk
jochempje +3704
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
Het bod naar de speler zelf.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20578
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Oja, te snel gelezen ;)
Vind ik leuk
Bizzy +22425
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Bedoeling is dat Ajax meer moet betalen. Journalist Espn kan een stroman zijn van Club America.

Zo langzamerhand weet je niet wie je moet geloven. Is die vz van Betis uberhaupt in Mexico ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20578
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
Hehe tja... Ik zie het morgen ochtend wel :)
Vind ik leuk
plein19 +2513
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Graag of niet. Maar dit zeik steeds met spelers uit zuid en midden Amerika is irritant
Vind ik leuk
JanTa48 +6737
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Geen man overboord dan blijft Neres gewoon, ook geen straf.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Datzelfde ESPN schreef in december dat ie zo goed als zeker naar Ajax zou gaan.
We zullen rustig zien dus.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Het is nou ook niet zo dat Ajax niet presteert zonder hem. Was misschien een leuke en goede voetballer, maar zonder hem redden we het ook wel. En trouwens, bij zoveel twijfel, moet je zo een speler niet eens meer willen toch?
Vind ik leuk
ajax1973 +2360
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
ook goed toch er komt wel weer een ander
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
JC040 +31
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Aaaaaiii deze doet pijn in Amsterdam
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:21
Waarom zou het pijn moeten doen dan?
Vind ik leuk
AllAdIn +20860
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
Dat vraag ik mij ook af 😂
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Hoeveel pijn zal het doen als Ajax per ongeluk wel kampioen zou worden....
Vind ik leuk
AllAdIn +20860
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Al die kinderachtige hatertjes maken er zo'n punt van joh, terwijl wij gewoon denken van we merken het wel en komt hij niet dan gewoon door.

No big deal.. 😁
Vind ik leuk
2-1 +945
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
yeah right. niet heel geloofwaardig...
Vind ik leuk
AllAdIn +20860
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Gewoon de reacties lezen, dan kom je al een heel eind.. 😏
Vind ik leuk
2-1 +945
vrijdag 11 januari 2019 om 08:03
Als er bij PSV een deal op deze manier zou knappen zou ik daar stevig van balen. En ik ga er vanuit dat dat bij jullie niet anders zal zijn. Maar dat gaat natuurlijk niemand hier neerzetten....
Vind ik leuk
AllAdIn +20860
vrijdag 11 januari 2019 om 08:05
Het is jammer, maar er zijn ergere dingen dan het mislopen van Lainez hoor.
Vind ik leuk
2-1 +945
vrijdag 11 januari 2019 om 08:06
Oh absoluut waar.
Vind ik leuk
Garinsha +4868
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
Telegraaf.... wat is hiervan waar?!
Vind ik leuk
Voetbal@com +1634
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
Ola Marc, vamos a la Betis.
Muchias Gracias para el bod de 15 miljoenos...daardoor krijg ik bij Betis nog meeros...

Ajax fans ben maar blij dat hij haar Betis gaat, dani 2.0 die de grachten afstruint.

Ik vind het muy stom van hem, zeker met de wetenschap wat Mexicanen in Nederland allemaal hebben bereikt.

Ben benieuwd of El Kayatti van Den Haag nog naar Feyenoord vertrekt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
jochempje +3704
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
Diezelfde Dani die Ajax naar de halve finale CL-schoot? Daar wil ik er nog wel één van.
Vind ik leuk
JC040 +31
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
Marcieeee... als je kan rekenen.. dan rekent er maar niet op!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
doet ie het of doet ie het niet.......

Het grappige van dit verhaal zijn wel de reacties hier van onze diemense vrienden: Het ene moment is het een wonderkind en het andere is ie plots niet goed genoeg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:17
Laat mensen toch gewoon even hun teleurstelling verwerken 🤗 ..................



....doen een over een paar maanden ook bij jou wanneer je geen kampioen wordt 😎
Vind ik leuk
Voetbal@com +1634
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
el salvador...el no salvador..
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:19
Kan je me 2 mensen hier laten zien die eerst beweerden dat het een wonderkind was en die nu stellen dat ie niet goed genoeg is?
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
wel 20 ook
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Mooi. Begin maar vast met een lijstje dan.
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
heb jij niet zo n draai wielletje aan je muis ?
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Jawel. Gezocht en niet gevonden. Jij was zo stellig. Dus kom gerust met twee voorbeelden.
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
ze staan zelfs in dit topic om nog maar niet te spreken over die vele andere topics over lainez de afgelopen week.
Het ene moment is het geweldig gedaan overmars dit is een echt pareltje , lozano en guti zijn erbij vergelijken amateurs .
Vervolgens strik om neres lainez is veel beter en nu we hebben neres nog ....

lees hieronder maar weer eens : neres heeft een beter beter schot ,lainez is een lastig ventje.....

zoals gezegd scroll zelf maar een eind raak , ik weet wat ik lees.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
Jij ziet ze kennelijk bij bosjes. We wachten rustig je voorbeelden af. Of zou t dan toch wel meevallen allemaal?:-)
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
als je zelf te lam bent om te scrollen dan zal het allemaal wel mee vallen inderdaad.

De voorbeelden die ik geef staan zelfs hier in dit topic.
Maar ook de voorbije topics over lainez voorbeelden genoeg met dezelfde strekking.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
Jij kan ze simpel vinden. Ik zocht, maar vond ze niet.
Je neemt nogal je tijd met je posts hier, maar de tijd nemen om ook maar 1 goed voorbeeld te noemen: ho maar.

Laten we maar concluderen dat het kennelijk allemaal wel meevalt.
Je kan ons natuurlijk van anders doen overtuigen....
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
heb ik al drie keer gedaan : scroll maar naar beneden....

Maar maak je niet druk arie , morgen komt ie naar schiphol
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Hoop geouwehoer. Geen enkel voorbeeld.
Niet echt sterk bezig Stratum.
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
pffff en ik dacht dat ik een lamzak was :

Chebaisit
Edgar Manuyarian
AFP
kiko kiko
janta

etc etc

En nog een laatste tip : vergelijk dat hier allemaal eens met het eerste lainez gaat naar ajax topic..... een wereld van verschil
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
Stratum, ik AFP had in eerdere mails al aangegeven dat Ajax Lainez moest laten gaan, vervelend ventje. En ach het is maar een klein gebouwde Mexicaantje, geen sterke Argentijn of brede Braziliaan.
Wat zit je nou weer te zeperen Stratum ?
Als Lainez toch naar Ajax komt dan moet hij wat laten zien, bij iedere fout zal hij door de supporters van de beste club van Nederland, Ajax dus, worden afgevoerd.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 21:30
Lekker sterk.
De enige waar ik wat van kan terugvinden is AFP. Die vond in een ander Lainez topic al hetzelfde als ie hier schreef.

Je zal toch echt met iets beters moeten komen.
Vind ik leuk
Jordaan +1331
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
Ik reageer er niet meer op, same old story🤦🏻‍♂️😉
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:39]
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 20:39
Jup. T is wel een tikkeltje zielig soms haha.
Vind ik leuk
Jordaan +1331
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Voor iemand die zelf vaak om bewijzen vraagt is hij nu wel erg gebrekkig daarin. En waar gaat het allemaal over, wat is de intentie moet je je altijd afvragen. Maargoed, like i said same old story.

Op naar een mooi 2019 voor Ajax! Ajacied! Fijne avond verder!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:51]
Vind ik leuk
Zultkop +5970
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Ctrl+F
Vind ik leuk
M.de jong +207
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Laat hem eerst maar 1 aanwijzen. Was vandaag op de radio dat vooral oudere mensen fake nieuws verspreiden. Misschien valt stratumseind wel onder deze categorie
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:20
EDIT VP: reactie verwijderds
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Bewijs het eens dan.....
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
scroll zelf maar door de lainez topics de afgelopen week
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Precies pochen met niks. Uiteindelijk komen ze alleen voor de euro knallers maar liever wil niemand naar die kille club alleen als er geen andere optie is voor de euris voor de familie dan maar
Vind ik leuk
M.de jong +207
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Je hebt het over 'plots' dus over deze topic, en niet over afgelopen week. Je wilt alleen maar irritant doen met je uitspraak
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
wat jij wil
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Onze vriend is er weer.stukje bluf
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:52
vertel mij wat .........
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
Jij doet het nu zo voorkomen dat alle Ajax supporters zo hebben gereageerd. Dat is eigenlijk wat ik bedoel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
Wat praat jij een hoop stront. Als je iets roept en vervolgens iemand je vraagt om het te bewijzen dan moet je niet met zo een dom argument komen. Maar dat somt jou als persoon wel mooi samen.
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
somt samen .... ok mooi
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
Je moet echt is professionele hulp zoeken.
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Blijf jij dan nog een tijdje Nederlandse les volgen op school?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Is moet eens zijn
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:40
Ze kunnen geen keuzes maken stratum.
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
daar hebben ze wel vaker last van.....
Vind ik leuk
Hvdp +1390
donderdag 10 januari 2019 om 21:33
Waar ligt Diemen ?
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 21:37
google eens en er zal een wereld voor je open gaan
Vind ik leuk
Hvdp +1390
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Als jij het nu eerst eens doet !
Ik weet echt niet wat de eindhalte van lijn 9 met Ajax te maken heeft.
Of denk je dat Ajax nog. Steeds in de meer speelt?
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
was dat maar zo , dan was het tenminste nog een voetbalclub
Vind ik leuk
Hvdp +1390
donderdag 10 januari 2019 om 21:58
Je google’t snel
Goed gedaan man
Vind ik leuk
windforce11 +3000
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
Hahahahaha
Vind ik leuk
MokumXXX +698
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
No pasa nada! Vergeten en verder zoeken, heb er alle vertrouwen in dat Marc een schaduwlijst heeft.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
Ajax moet niet hoger bieden is hij niet waard, dan liever Neres, die heeft een beter schot en is een betere afmaker dan Lainez.
Lekker laten lopen want dat welles nietes spelletjes in de media ben ik ook al zat.
Succes VP met het vervolg.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Neres is ook gewoon de betere voetballer. Geef mij David maar. Zijn performance tegen Bayern was van een extreem hoog niveau. Neres, de bal zéér kort aan de voet, (niet af te pakken) de absolute over-mijn-lijk-mentaliteit (zie zijn goal in de Arena tegen Az geloof ik waar hij eerst behoorlijk getackeld werd om vervolgens door te vechten en een paar spelers voorbij te gaan alsof ze er niet stonden om vervolgens de bal kiezelhard in het doel te rammen.) en de man die vaak diep gaat waardoor hij bereikt kan worden.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Tuurlijk blijven dromen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Ik geef gewoon mijn mening. Neres is in mijn ogen een gruwelijk groot talent. Daar kun je het mee eens zijn of niet.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
vrijdag 11 januari 2019 om 05:58
Ok is ook goed indd maar wel voor de nummer 2 geen top
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:39
Prachtig dat ieder zijn of haar (hoewel, er zullen vermoed ik weinig vrouwmensen hier op Voetbal Primeur zitten, maar misschien zit ik wel gigantisch fout.) mening heeft. Anders zou er geen doedelzak meer aan zijn.
Vind ik leuk
Jordaan +1331
donderdag 10 januari 2019 om 20:17
Een top talent, dus jammer.
Maar graag of niet, dan maar in de zomer opzoek naar een ander toppertje.
Vind ik leuk
Cappie +7496
donderdag 10 januari 2019 om 20:20
No es oficial.

Volgens Google Translate... het is NIET officieel...
Vind ik leuk
Roeptoeter +9323
donderdag 10 januari 2019 om 20:21
Jammer. Dan schakelt Overmars nu door naar de volgende op zijn lijst.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1634
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
verrek denkt Marc nu, de volgende op de lijst is Steven Berghuis van Feyenoord. Even Martin bellen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Nee Lozano
Vind ik leuk
fritsie +618
donderdag 10 januari 2019 om 20:21
Lekker laten gaan nu. Hij heeft zijn keuze gemaakt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Ik ben niet verbaasd dat hij naar Spanje gaat. Wij hebben Neres.
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Ik heb al in eerdere mails aangegeven dat het een lastig ventje is. Ajax gewoon laten gaan, de chemie tussen Ajax en Lainez was er nooit en bij tegenvallende prestaties gaat het Ajaxpubliek Lainez het leven zuur maken. Goede spelers genoeg.
Vind ik leuk
Zultkop +5970
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Aan wie mail jij dan? Vp redactie?
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Mijn algemene reactie.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Overmars heeft toch geld zat. En dat blijft nu gelukkig voor hem ... zo.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Overmars heeft sowieso geld zat ook als hij hem wel weet te strikken.
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Zei ik toch ajaciedjes.
Vind ik leuk
Mo +11868
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Gooi je er 3 of 4 miljoen bovenop, als hij komt vang je toch 43 miljoen voor Neres.
Vind ik leuk
kikokiko +32
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Rot dan maar lekker op, en veel plezier met het bank zitten.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Krijg wel trek van al die berichten. Zo maar even taco mundo bellen.
Vind ik leuk
Twanno17 +108
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Lees nu via twitter dat Lainez zijn vliegtuigstoelen naar Madrid gecanceld zijn... Er is hoop :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
http://www.espn.com.mx/futbol/mexico/nota/_/id/5157143/lainez-programado-para-viajar-este-jueves-a-espana?platform=amp&__twitter_impression=true
Vind ik leuk
AFP +1182
donderdag 10 januari 2019 om 20:32
Lainez naar Betis ? Ga dan naar Atletico of een gelijkwaardige ploeg. Betis is geen Sevilla.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Met geld is niet alles te koop en al helemaal geen titel ha
Vind ik leuk
de buffels +811
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
joepie de poepie
Vind ik leuk
Joey_S +80
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Wie wil er nou niet voor Real spelen??? Lainez in spanje: ‘kan niet wachten tot ik in het bernabeu speel’.. coach: ‘over 2 maanden spelen we daar uit’ 😂
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Tja Ajax is natuurlijk ook geen PSV qua uitstraling...., logisch toch ...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Nee psv heeft big veel ijn te halen
Vind ik leuk
Bas s +23
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Graag of niet anders rot hij maar op naar Spanje
Vind ik leuk
JoeyC +3346
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Valt hem niet kwalijk te nemen. Spreekt Spaans en Guardado speelt bij Betis. Begrijpelijke keuze.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Ik voorzie een probleem voor Ajax. Straks heb je 350 mio gekregen voor:
De Jong, De Ligt, vd Beek, Zyech, Neres, Wober, Tagliafico en Onana en kun je weer bouwen aan een nieuw team. De enige manier die dan overblijft om kampioen te worden is PSV kopen.
Vind ik leuk
Pancev +743
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
En dan wordt 'ie zomaar opeens een voormalig Ajax-target in toekomstige berichtgeving. Of is het allemaal een spelletje en wordt er geprobeerd het onderste uit de salariskan te halen vanuit Kamp Lainez?
Vind ik leuk
j-roen11 +1840
donderdag 10 januari 2019 om 20:49
Beklonken is dat volgens mij nog lang niet. Als het klopt ik ben er niet rouwig om. Als ik mexicaan was ging ik ook liever in sevilla wonen, gelet op taal, cultuur, salaris en competitie. De man heeft evenveel met ajax als sevilla niks dus. Daarbij heb ik het niet op mexicanen, moet de eerste sympathieke nog tegenkomen, zelfs cesar milan is een naar mannetje. Ik weet het ik mag geen heel volkstammen over een kam scheren. Hoe dan ook hoop dat het dit mannetje voor de wind gaat!
Vind ik leuk
B3v3r +741
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Is te hopen dat ze niet zo lang op hun geld moeten wachten als PSV toen met Robert
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Dat zegt 1 journalist ja moet ik nog maar zien denk dat hij gewoon naar Ajax gaat hoor
Vind ik leuk
johan2602 +64
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Begrijp niet dat ajax altijd zolang wacht met een speler aantrekken
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:52
Het is graag of niet ajax moet daar geen tijd meer insteken er lopen nog genoeg spelers rond zoals meneer Lainez met meer kwaliteit en voor minder.Of is meneer Lainez soms de nieuwe meneer Messi?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Geen enkel ander medium geeft dit bericht. Hebben ze weer de vriend van iemand uit Mexico gesproken?
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Wat is ajax toch een grote club. Richarlison ging liever naar watford en deze jongen gaat nog liever bij Betis voetballen Hahah. En ze hebben het constant over uitstraling!! Lachwekkend natuurlijk.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
Alleen supporters net als wc eend die prijzen ook wc eend aan de rest van de wereld heeft lak aan die kille kleuter €€€ club
Vind ik leuk
2-1 +945
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
geloof toch niet al die berichten op internet. En dat zeg ik als psv'er. Wacht gewoon rustig af. En gaat het echt niet door, zo zijn er nog tientallen zogenaamde nieuwe messi's....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Mexicanen houden van warmte.....
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Dan heb je niks te zoeken bij dat clubje uit adam !! Die fluiten hun eigen spelers nog uit!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:59
Lozano en gut niet blijkbaar
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:47
Jij verraad volk en vaderland dus,
Vind ik leuk
Mad Max +595
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Guardado heeft er zich mee bemoeit.
Vind ik leuk
Benniewies +1853
donderdag 10 januari 2019 om 20:59
Odegaard? Over 3 jaar dan naar Heerenveen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Gewoon afwachten. Er is nog niets besloten. Het is de voetbalwereld hè. En oh ja , journalisten 😉
Vind ik leuk
Zazu +389
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
Haha
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Hoe serieus is het hier nog, ik ga me in ieder geval eens bedenken, 100 topics over hetzelfde, zijn alle fatsoenlijke schrijvers op vakantie ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
De kop doet vermoeden dat het definitief is, de tekst zet de deur nog open..?
Vind ik leuk
Frietbakker +5577
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Die spaanse " journalisten" gelooft helemaal niemand meer toch
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:13
Hij gaat op de bank daar
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
De name is Guardado die hem heeft ingepraat om naar Betis te gaan. Er gaat geen ene Mexicaan naar Ajax!!!
Vind ik leuk
FISH +465
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
niet ene, maar 2
Vind ik leuk
Mad Max +595
donderdag 10 januari 2019 om 21:37
Helemaal niks in Amsterdam
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:49
ajax moet tanken in de Bronx, Mexicanen willen naar de Kampioenen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Er kijken veel naar soccernews🤗
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Dit is toch om te gieren je kan nog zoveel geld bieden als een speler niet wil heb je nog niks
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:27
Schijnbaar nog niets officieel, maar ik zou zeggen ga lekker naar die galbak van een guardado in Sevilla, halen lainez binnen om Ajax in het kampioenschap te dwarsbomen, mag hopen dat het een flop wordt in Spanje, kan hier slecht tegen, en maar roepen ik wil naar Ajax, laat me gaan bah, hoop dat je het naar de zin krijgt met je familie en zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Hoezo wil Betis het kampioenschap van Ajax dwarsbomen? Ze willen dezelfde speler, meer niet toch?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
laat me raden, je bent autistisch, draagt en roze slip en eens per jaar heb je feest..........op een bootje in de grach
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
Hahahaha hier hebben we de gemiddelde ajacied.
Vind ik leuk
pietprecies +9422
donderdag 10 januari 2019 om 21:28
Prima toch, als ie komt leuk, zo niet, dan gaat Neres nergens heen :-)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:55
Overmars, die geldwolf brengt hem op de fiets naar China....
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Precies. Maar of je daar nou zo blij mee moet zijn haha?
Vind ik leuk
Jonafca +7
donderdag 10 januari 2019 om 21:29
Als je betis kiest over Amsterdam mag je snel weg, die hoef ik nu ook niet meer te zien hoor
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
En richarlison koos watford boven ajax hahahah.. Wat een uitstraling dat ajax zeg haha
Vind ik leuk
Jonafca +7
donderdag 10 januari 2019 om 22:25
Watford begrijp ik ergens nog wel, boven aan middenmoot premier league. Niet heel gek, maar Betis?
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 21:30
Ajax wil Lozano en Alvarez als de deal niet door gaat..... 😁 😁 😁
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
Mooi, geld genoeg, dus geen probleem, 235 miljoen
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 22:33
Je weet toch dat Lozano 25 kost bij buitenlandse transfer.
Bij een binnenlandse krijgt PSV maximaal 20 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Als hij kiest voor Betis, dan is dat zo. Als hij zelf niet overtuigd is van Ajax kan ik daar niet wakker van liggen. Jammer is het wel.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6139
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Tja dat zei ik al de hele dag. En al die ajacieden me maar uitlachen.

Eerste poging Magallan , Overmars te laks

Richarlison, Overmars te traag met hand op de knip.

Lainez, 2 jaar lang gescout en Overmars weer te lang gewacht. 11 miljoen bieden en maar wachten om 15 miljoen te bieden en weer te laat te zijn.

Ontsla die man toch eens 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 22:35
Overmars is niet te laat.
Betis kwam er tussen.
Maar zolang niks definitief is blijf ik hopen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6139
donderdag 10 januari 2019 om 23:27
Dus Overmars is te laat. Je bent 2 jaar met deze jongen bezig. Ligt hij te steggelen om 3 miljoen. Betis betaald de vraagprijs meteen en hoppa binnen.

Ajax is weer misbruikt net als met Richarlison en Overmars is de joker.

Lachwekkend weer. Die man kan er helemaal niks van
Vind ik leuk
WilcoS64 +2309
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Ga maar lekker degradatie voetbal in Spanje spelen, veel leuker dan CL natuurlijk.
Vind ik leuk
Koenbres +1621
donderdag 10 januari 2019 om 21:50
Degradatievoetbal hahaha. Eerst de ranglijst bekijken voor je iets schrijft is toch best makkelijk
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
Degradatie voetbal ? als 6e in la liga?
Vind ik leuk
Blac-ca +486
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Hahahahahahaha wordt nog n spannende week hahahahahaha
Vind ik leuk
Pancev +743
donderdag 10 januari 2019 om 21:42
Guardado de doorslaggevende factor?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Toch knap dat dat boeren clubje het meestal wel lukt. Jammer Ajax, hoop voor jullie dat neres blijft. Voor PSV hoop ik dat die weggaat :)
Vind ik leuk
ReneAjax +7612
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Nou lekker dan, geen Lainez.
https://www.youtube.com/watch?v=5WZMzT0_JGU

Twee jaar lang voor Jan Lul gescout.
Hij kiest voor Betis, omdat de Spaanse competitie een betere competitie is.
En ze spelen in Spanje niet op kunstgras.

Mag hopen dat Betis niet snel het geld betaald.
Succes op de bank in Spanje en dat Diego er lang mag blijven zitten !
Vind ik leuk
Il Gordo +14743
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Ja, Betis betaalt miljoenen om een 18-jarig talent op de bank te laten zitten. Ik denk dat-ie z'n kansen wel gaat krijgen. En goed begeleid wordt door landgenoot Guardado.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6139
donderdag 10 januari 2019 om 23:30
Overmars prutser. En maar de hand boven het hoofd houden. Die kan er echt helemaal niks van.

Magallan wat de eerste keer flopte. Richarlison en nu dit weer.

Comedycapers is er niks bij
Vind ik leuk
Vooruit +142
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Is een hard gelag voor de Telegraafnapraters dat Ajax véél minder beroemd is dan ze denken en dat spelers die door Ajax worden gewenst voor een andere club kiezen van het niveau Betis.
Vind ik leuk
Ove +774
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
Overmars eruit ,Annet ophalen
Vind ik leuk
WilcoS64 +2309
donderdag 10 januari 2019 om 22:38
Betis heeft met 35 titels, 6x CL, 18 nationale bekers, 8 wereldbekers etc natuurlijk een beter palmares dan Ajax.
Vind ik leuk
wil +1227
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Journalisten praat
Vind ik leuk
Come on Utreg +28441
donderdag 10 januari 2019 om 22:04
La Liga staat net ff hoger aangeschreven dan de ED..

Neres maar binnenboord houden dan.
Vind ik leuk
Hoeness +534
donderdag 10 januari 2019 om 22:11
Met eeb zakje geld lukt niet alles..
Vind ik leuk
Pancev +743
donderdag 10 januari 2019 om 23:06
Gelukkig maar Uli (of is het Dieter?).
Vind ik leuk
Hoeness +534
donderdag 10 januari 2019 om 23:08
Uli
Vind ik leuk
Gelukshand +162
donderdag 10 januari 2019 om 22:16
Misschien moet VP even zelf kijken naar ESPN Global en dan naar transfertalk. Daar staat namelijk helemaal geen gerucht. Alleen juist de ontkenning van hun zelf dat Lainez naar Betis gaat, omdat de telegraaf claimt dat Ajax en America een deal hebben. En volgens hun is het dus niet in kannen en kruiken:

12.37 GMT: Earlier, we brought you news that Real Betis sporting director Lorenzo Ferrer has travelled to Mexico to negotiate the signing of Ajax target Diego Lainez from Club America. But Telegraaf claim that Ajax are still in the hunt and the choice now stands with the 18-year-old.

Verder staat er niks, over een mogelijke deal. Alleen de spaanse versie, die melden dat, maar die meldingen zijn van in de ochtend. Net als de spaanse media zelf en de engelse versie daarvan melden ook niks.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20578
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
Pfieuw... bedankt hehe ;)
Vind ik leuk
Mozes24 +164
donderdag 10 januari 2019 om 22:20
Logische keuze! Betis is een veel meer aansprekende club dan Ajax.
Vind ik leuk
Caniggia +1036
donderdag 10 januari 2019 om 22:22
Eerst zien dan geloven hij kan zomaar in Amsterdam op de stoep staan.Bij Betis moet hij nog maar laten zien een versterking te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:27
Liever geen Mexicaanse kliek. Adios
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:29
Wel grappig dat elke ajacied deze jongen de hemel in prijst. En nu hij niet lijkt te komen is neres beter? Lainez heeft duidelijk een grotere potentie dan Neres. Ik vind het vooral jammer dat het mislukt. Liever 43 mil pakken op neres en deze jongen op rechts zetten. Maargoed Neres is ook top dus either way is de rechterflank in orde.
Vind ik leuk
Il Gordo +14743
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Totdat de zomer van 2019 aanbreekt. Wie dan?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
Dat lijken me zorgen voor de zomer. Bovendien als Ajax ver komt in de CL is de kans groter dat spelers als Neres nog een jaar blijven.
Vind ik leuk
Il Gordo +14743
donderdag 10 januari 2019 om 22:57
Zorgen die je nu al had weg kunnen nemen.

Ik denk dat spelers langer willen blijven als ze zien dat ze in seizoen 2019-2020 ook CL spelen. Dat wordt lastig aangezien je per definitie een voorronde moet spelen, ook als kampioen. Als Neres ziet dat De Ligt, De Jong en Ziyech vertrekken dan geeft-ie zelf in de zomer ook de vinger aan Flappie en Marc.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:26
Dat zit er dik in, maar misschien is dat ook de reden dat Lainez liever in Spanje gaat ballen. Hij zal ook vast wel doorhebben dat de toppers er volgend jaar er niet meer zijn. Ik denk dat volgend seizoen sowieso een ramp wordt voor Ajax al hoop ik van niet. Maar ik ben bang dat zeker 4/5 basisspelers vertrekken in de zomer.
Vind ik leuk
Zazu +389
donderdag 10 januari 2019 om 22:32
Marc kont Mars... Gaat verliezen... Haha.... Dank je Guardado..
Vind ik leuk
WilcoS64 +2309
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Guardado is een vieze schopper.
Vind ik leuk
2-1 +945
donderdag 10 januari 2019 om 22:42
hahahahaha...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Haha...was je zo bang dat hij bij Ajax terecht zou komen???? Waarom dan??? Anders bedank je Guardado niet met een lach....Haha.
Vind ik leuk
yuuup +9974
donderdag 10 januari 2019 om 22:37
Het blijven Mexicaanse ratten.
Vind ik leuk
Il Gordo +14743
donderdag 10 januari 2019 om 22:39
Nou zijn het opeens ratten. Hoe dan?
Vind ik leuk
yuuup +9974
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Twee benenbrekers bij PSV gezien, een duikelaar/matennaaier. Nu dit weer. Kan nu niet zeggen dat ik er een warm gevoel bij krijg nee.
Vind ik leuk
Il Gordo +14743
donderdag 10 januari 2019 om 22:46
En als Lainez wel had getekend? Werd je dan wel gekieteld van binnen?
Vind ik leuk
yuuup +9974
donderdag 10 januari 2019 om 22:54
Misschien vanwege de reacties uit het PSV-kamp wel.
Vind ik leuk
Il Gordo +14743
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
Wauw.
Vind ik leuk
2-1 +945
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Omdat die jongen voor een andere club kiest ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:38
Geen Lainez dan maar Lens of Babel?! In die vijver kan ajax vissen tegenwoorig!
Vind ik leuk
stratumseind +187209
donderdag 10 januari 2019 om 22:39
Wacht ff een uur en de telegraaf heeft wel weer iemand die weet dat ie toch een ticket naar schiphol heeft geboekt........
Vind ik leuk
2cents +57548