Update: 'Transfer naar Ajax van de baan: directeur kondigt vertrek Lainez aan'

Update: 'Transfer naar Ajax van de baan: directeur kondigt vertrek Lainez aan'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 22:30do 10-01-2019 om 22:30

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 22:31do 10-01-2019 om 22:31

Diego Lainez lijkt zijn loopbaan voort te gaan zetten bij Real Betis. Volgens ESPN verwacht de Spaanse club Lainez dit weekend op het vliegveld van Sevilla te kunnen ontvangen, waardoor Ajax achter het net zou vissen.

Volgens ESPN heeft Diego Lainez ervoor gekozen om zijn loopbaan bij Real Betis te vervolgen. De Mexicaanse vleugelaanvaller van Club América wordt al lange tijd door Ajax begeerd, maar een journalist beweert dat Betis Lainez dit weekend al in Spanje verwacht. Toch vrezen de Spanjaarden nog voor een verbeterd bod van Ajax, waardoor de strijd om Lainez weer zou kunnen losbarsten.

Donderdag maakte De Telegraaf al bekend dat een bod van Ajax op de achttienjarige Lainez is geaccepteerd. De Amsterdammers geven aan dat ze hopen dat de aanvaller voor Ajax kiest en daarmee voor 'de ideale springplank naar de Europese top'. De speler moet er zelf wel nog uitkomen met een club en lijkt nu dus voor het Spaanse Betis te hebben gekozen. 

Update 22.30 uur: Diego Lainez zou definitief de overstap maken naar Real Betis. Volgens Televisa Deportes heeft Club América-directeur Santiago Banos de overstap van de achttienjarige vleugelaanvaller naar Spanje bevestigd. Dat is een forse tegenvaller voor Ajax. Ook de Amsterdammers waren lange tijd dicht bij de komst van Lainez, zo schreef onder meer De Telegraaf

De onderhandelingen tussen Real Betis en Club América zouden inmiddels zijn afgerond. Lainez vliegt donderdag nog naar Sevilla om zijn handtekening te zetten. Andrés Guardado speelde een belangrijke rol in zijn keuze voor de Spanjaarden.

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Fail.. achja, Neres niet laten gaan
Vind ik leuk
voebtalie +2325
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Heb ook liever een speler die zich al bewezen heeft.. Neres dus.
Vind ik leuk
Aal +23427
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
Al die weken die zeiktopics over Lainez hier op VP.... volgende mogelijke Amsterdamse aanwinst maar gaan hypen hier!!
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Precies alles voor de kliks en die amsterdammertjes trappen er telkens weer in
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Op naar de volgende soap,kunnen toch niet met buitenlandse clubs meten.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Euro knallers wel afvallers
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:44
Moet dit grappig zijn?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Wat jij wil ik noem gewoon feiten op
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
feiten of meningen?
Vind ik leuk
John Garp +4781
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Ik denk dat jij nog geen feit zou herkennen al zou die op je neus staan dansen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:11
Over neus gesproken 😂😜
Vind ik leuk
Iggy +4522
donderdag 10 januari 2019 om 22:06
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:51
Ja je moeder wel ja kk boef
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
We zitten gewoon bij de beste 16 van Europa pik
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
Dit jaar ja..
Knap hoor, maar het is nou niet zo dat dat structureel is of zo..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Mwah laatste jaren hebben we europees wel een stijgende lijn te pakken. Het verschil met de absolute top is natuurlijk nog gigantisch, maar het gat met de sup-top wordt wel een stuk kleiner
Vind ik leuk
Fc hamkel +1516
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
He hé eindelijk een volwassen en realistische reactie van hoe het echt is klasse man en niet van die schapen die van alles de lucht in bleeeren.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:18
Ja hopelijk kunnen Ajax en Psv de aansluiting vinden bij de Europese sup-top. Hopelijk doen we het de komende jaren ook beter dan onze concurrenten op de coëfficiëntenlijst (België, portugal, Rusland etc..)
Vind ik leuk
Oyias +22
donderdag 10 januari 2019 om 22:31
Ik vind ons zelf beter dan Rusland Psv & Ajax vs St Petersburg & Loko Moscow let the fight begin!
Vind ik leuk
hollister +762
donderdag 10 januari 2019 om 20:44
Wij halen de komende jaren structureel CL.. jullie mogen het eens gaan proberen in de EL.. misschien dat jullie dan kunnen overwinteren
Vind ik leuk
Werner1913 +10639
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
He droeftoeter, PSV heeft drie jaar geleden nog overwinterd. Selectief geheugen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
gefeliciteerd?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:22
Psv heeft al 3 jaar geen duel meer gewonnen in de CL en zijn sinds dit seizoen de SLECHTSTE NL CLUB OOIT in de CL
https://www.voetbal.com/news/_n3461111_/psv-sluit-de-cl-af-als-slechtste-nederlandse-club-ooit/?fbclid=IwAR0hz4Lh0t7ddJX7hRaxIxhHhe9Hg9xOvn14tsFe0JBNwegKDiXRbUK0gb4
___
https://www.ad.nl/dossier-psv-in-champions-league/psv-wacht-sinds-2-1-tegen-cska-al-drie-jaar-op-zege-in-cl~ab656b96/
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:12
En ondanks dat, toch een mexicaan in ons elftal. 😜
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 03:43
Bedoel je dat jankende babytje die telkens over ze eigen voeten struikelt?, dat is net een farfannetje die bakte er ook niks van en ging ook steeds op ze knieën voor de scheids omdat ie wist dat ie zonder schwalbes niet kon winnen geweldig die zie je naar PSV geen naam meer hebben, hoor je niks meer van dan, net als al die andere psvers die mislukken in buitenland depay lucky luck enigste die nog beetje goed was is robben maar helaas is die van grunningen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 03:44]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:30
Farfan heeft nog jaren verdienstelijk gespeelt in onder meer duitsland. Wat betreft lozano ben ik het met je eens. Dat geduikel kunnen we idd beter laten aan spelers zoals suarez, Nerez, huntelaar enz enz dat past veel beter bij hun style idd.
Vind ik leuk
Oyias +22
donderdag 10 januari 2019 om 22:33
Echt jammer man waren die penal's maar goed benut dan waren we door en steeg de prijs van de PSV spelers en geld van uefa 🤑🤑
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Waar baseer je het op ? Wij halen de komende jaren structureel cl ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:55
Heb je het nou over mijn geliefde Heerenveen?
Vind ik leuk
Orphen89 +3478
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Beste 16 niet nee elk jaar nee, maar Uefa Coëfficiënt nu 24e, dat gaat over de prestaties van de afgelopen 5 jaar.
Dan heb je nog de 10 year Coëfficiënt, daar staat Ajax nu 21e.

feit is dus dat Ajax zowel over de laatste 5 als over de laatste 10 jaar gezien bij de top 25 van Europa behoort. Dat is dan dus behoorlijk structureel goede prestaties neerzetten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:26
Tuurlijk,altijd geluk PSV zag je de laatste jaren tegen dit soort tegen standers hadden ze geluk verprutsen ze het weer.
en nu weer "we hadden het zo moeilijk we hebben goed gespeeld",kijk naar de afgelopen jaren ze kunnen niet eens voetballen en ze staan boven aan met "geluk" stelletje prutsers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 23:29]
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
Nee wel bij PSV structureel einde poulfase
Vind ik leuk
RGB +1330
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
In ieder geval beter dan Betis. Dat stelt echt niks voor.
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Klopt daar krijg je ook een prijs voor de kast puilt uit de laatste 4 jaar
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 20:56
Super knap is die mickey Mouse poule haha!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
mwah 3 voorrondes gespeeld en de poulfase gehad en nog steeds ongeslagen. PSV had inderdaad een moeilijkere poul, maar wat is nou knapper ongeslagen uit een gemiddelde poul komen of kansloos laatste worden in een moeilijkere poul 🤔
Vind ik leuk
Tismewat +331
donderdag 10 januari 2019 om 22:00
Jongens laat je nou niet zo uit de tent lokken...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:24
Ajax 28ste, Bayern 2de, Benfica 23ste, AEK 90ste
psv 39ste, Barca 3de, Tottenham 22ste, Inter 55ste
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1687
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Beste 16??
Van andere landen doen de nummers 1 tot en met 4 mee aan de CL....de meeste zonder voorronde...
Dus eehh de beste 16???
Grappig van je
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:22
Ik zou ook niet op Nederlandse plastic grasvelden willen voetballen...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:55
F te enky de Jong gaat naar Excelsior. Hij is daar in de buurt gesignaleerd en een plaatselijke journalistaat wist te vertellen dat hij daar geheime gesprekken heeft gevoerd. Zucht
Vind ik leuk
Ove +2668
donderdag 10 januari 2019 om 22:03
Real Betis = geen woorden maar daden
Vind ik leuk
RGB +1330
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
Betis geen woorden maar daden? Net als die club van jou stelt het niks voor. Hele domme zet van die jongen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Leg eens uit waarom jij hier dan op hebt geklikt en gereageerd?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13530
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Jij dus ook met deze bijdrage....
Vind ik leuk
Enden +4762
donderdag 10 januari 2019 om 20:32
Haha dat die Amsterdammertjes erin trappen snap ik nog wel. Maar dat jij kliks geeft en erin trapt... nog mooier
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Wat een gelul zeg
Vind ik leuk
M.de jong +215
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Waar kom jij dan vandaan, kneus
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Jij dus ook....
Vind ik leuk
Mr. O +1624
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
Jij trapt er ook in Paul... Lul niet joh🤭
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:23
Nee maar dit topic is wel leuk
Vind ik leuk
Mendix +110
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Blijkbaar niet alleen Amsterdammertjes xD
Vind ik leuk
chicken +14847
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Niet slagvaardig genoeg...

Betis handelde sneller vermoed ik.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Nee hij wilde niet alleen voor onderhandelingen gebruikt logisch ff die kille club gebruiken slim
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Nu graag in het Nederlands?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:01
Hij gebruikt ajax zoals jij de wc gebruikt
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:19
met liefde 🤣🤣?
Vind ik leuk
Hast58 +914
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
Toen ik dat een paar dagen geleden zei kreeg ik de halve VP over me heen.(lekker warm hoor) Een paar weken geleden met de uiterste prijs een poging moeten doen toen was Betis helemaal nog niet in beeld. Dan had het al beklonken geweest of een paar weken geleden al afgeketst. Dan hadden ze nog weken gehad om te schakelen, maar nee alleen maar melken, melken en nog eens melken. Niet geleerd van die blamage vorig jaar met die Richarlison zeker.
Vind ik leuk
chicken +14847
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Als je overtuigd bent van hem kun je meteen neerleggen wat gevraagd wordt..

Sommige worden erg opgewonden van dit topic trouwens..
Vind ik leuk
Hast58 +914
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Zo is het voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is er niet meer bij. Wel vreemd als er op Wober geboden wordt is alles zo in kannen en kruiken.
Vind ik leuk
chicken +14847
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Zegt iets over de clubs misschien...

Kan ook zijn dat die Mexicanen stevige eisen hadden. We weten het niet en het is nog niet voorbij.

Zelf denk ik dat lainez naar Europa vliegt. Betis..
Vind ik leuk
hollister +762
donderdag 10 januari 2019 om 20:45
Blijf jij maar lekker vermoeden... pfff
Vind ik leuk
Tfoe +3858
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
Dat weet ik wel zeker.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
Lainez is een van de grootste talenten van Mexico tuurlijk had het leuk geweest als we hem hadden kunnen binnenhalen met het oog op volgend seizoen. Tadic of ziyech had hij dit seizoen toch nooit uit de basis gespeeld.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Moet dat dan?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
nee dat moet niet... Wat ik wil zeggen is dat het voor ajax op dit moment niet veel uitmaakt of Lainez nou wel of niet komt aamgezien wel al betere spelers hebben op zijn positie.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:24
Vraag ik me af paar dagen geleden las ik overal wereld talent en Messi 2.0 etc en nu kan hij niet eens die euro knallers eruit spelen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Het is inderdaad een groot talent die pas 18 jaar oud is.. Dat hij ziyech of Tadic uit de basis zou kunne spelen heb ik een hard hoofd in. En er zal nooit een messi2.0 zijn..
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:30]
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:29
Ok het kan maar hard gelach dat echte talenten toch eieren voor het geld kiezen zie ook wober
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:00
Nou, als er blessures of kaarten in het spel zijn en deze jongen is inderdaad zo getalenteerd.. Of ten hag wil weer eens iets anders. Ik als psv fan ben in elk geval stiekem toch een beetje opgelucht. Zelfs als guardado er niet meer speelt is die nog belangrijk voor ze haha..
Vind ik leuk
hollister +762
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
je kan en mag ook gewoon naar een andere voetbalsite hoor... haha.. zelfs in de media veruit nr 1
Vind ik leuk
Op afstand +1336
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Is er geen nieuws over Frenckie ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Hij heeft zelf gezegd dat hij deze winter blijft (op Ajax.nl)
Vind ik leuk
John Garp +4781
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Ik zie dat het wat met je doet.

Vervelend voor je, ik hoop oprecht dat VP vanaf vandaag meer rekening gaat houden met anders gestemden.
Vind ik leuk
Tfoe +3858
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Ik ben een ajacied ,en het het helemaal met je eens.
Word er echt niet goed van van al die roddels die komt dat bod en uiteindelijk gaan ze poef..........zo ergens anders heen....Nou ik heb een nieuwtje....
Ajax was kansloos zodra die Spaanse prutsclub om de hoek kwam kijken.En Ajax is mooi gebruikt om de prijs op te drijven.
Net als richarlison. En weer trapt die tuinkabouter erin...
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Jaja, nou achteraf heb je in één keer liever Neres.
Vind ik leuk
Ove +2668
donderdag 10 januari 2019 om 21:48
Welkom bij ons aller Real Betis
Vind ik leuk
Romario9 +13586
donderdag 10 januari 2019 om 22:09
😂
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Lekker zeg zit je met een ontevreden speler.
Neres kon 11 miljoen per jaar verdienen in China.
Vind ik leuk
slechtekont +4870
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Everton, Pjaca, Vargas, genoeg alternatieven voor dat bedrag. Jammer, maar wordt wel heel veel geld.
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
Juist, Polska!

Graag of niet. Dan maar niet!!

Neres hier houden, dan is er in feite niks aan de hand.👍
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:19
Wanneer het waar is over Neres en het salaris in China 7 miljoen + per jaar, heeft Overmars veel werk aan de winkel om Neres bij Ajax te houden!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:37
Neres verkopen voor 43 miljoen. Heb je nog 3 weken om een capabele speler terug te halen.
Die mag dan ook wat meer kosten.
Dat moet toch te doen zijn.?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:40
Nee geen risico nemen, Neres niet verkopen voor er een vervanger is..
Vind ik leuk
chicken +14847
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Als ze weten dat je, een speler nodig hebt en geld hebt...
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
Die mag ook wat meer kosten 😂😂😂
Vind ik leuk
hollister +762
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Overmars lekker Neres en Wober verkopen... en dan Pedrihno proberen binnen te hengelen in de laatste week... houdt je nog geld over en heb je 2 prima vervangers voor de 2 reserves die dan vertrokken zijn
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:22
Nieuwe update op espn: de vlucht is geannuleerd van de voorzitter uit spanje en er is nog geen nieuwe vlucht geboekt.

Het is dus weer afwachten :')
En VP loopt wat achter.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:22]
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Huili huili Ajax kille club daar wil geen hond heen
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Alleen lui als Frenkie en Sanchez idd.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Daarom willen ze ook zsm weg koekoek blijven denken
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Ze willen zo graag dat hun nieuwe club de hoofdprijs overmaakt aan Ajax. Prima dan(Y).
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Ja een zak geld kan je PSV kopen wordt je ook eens kampioen koor knaapje
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 21:35
Want op die manier zijn we natuurlijk al 33x kampioen geworden in Amsterdam.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:39
In het verleden behaalde resultaten... met name voor 1970
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Na 1970 werden we vaker kampioen dan welke andere club dan ook. Maar dat telt zeker ook even niet?;)
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:51
1980 dan?
Vind ik leuk
Remko +402
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Lossen jullie die geleende belastingcenten nou maar eerst af,dan kan de belastingbetaler misschien weer wen beetje trots worden op psv, en dan mag je verder kletsen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
Alex Koopman +1432
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Dat slaat echt kant nog wal, idd kerel ze willen zsm weg bij een van de beste twee clubs van NL en heeft verder ook niks te maken met het lage niveau hier vergeleken met het niveau in het buitenland...... Koekoek, blijven denken!
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
Precies hier geef ik jou gelijk
Vind ik leuk
M.de jong +215
donderdag 10 januari 2019 om 20:39
Vertonghen, alderweireld, eriksen, huntelaar,Suárez, Ibrahimovic, ect. Zou hij meer namen kunnen noemen, nog actief bij wie zijn hart nog ligt inAmsterdam? En die een beetje op Niveau speelt?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
Nee meer zijn er niet een kwal van een Zweed en paar andere kwalletjes passen daar prima
Vind ik leuk
benny-boys +2030
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Ze kunnen Ramselaar nog kopen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Liever niet, misschien kunnen jullie die nog ergens bij een kringloopwinkel slijten, en anders gewoon bij het grofvuil zetten in Utrecht, dan pikt Van Seumeren hem wel op!
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Kijk dit bedoel ik nou, elke kans aangrijpen om Ajax te vernederen en als je tegenreacties krijgt dan is het pas huili huili, r#th#nd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:05]
Vind ik leuk
Breezer4u +2309
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Kille club? En dat weet je omdat je elke thuiswedstrijd in vak 427 zit? Maar vooruit omdat je toch (zij het op een onaardige negatieve manier) wat probeert toe te voegen krijg je van mij een like.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Geef ik jou ook! Ja kille club blijkt toch uit alles Ziyech uitgekotst beste speler uitkotsen schande wereldspeler uitkotsen zegt genoeg
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
Breezer4u +2309
donderdag 10 januari 2019 om 20:33
Het zit diep blijkbaar, Hij is iemand die snel botst met supporters. Kijk naar Heerenveen en Twente. Keur het niet goed, maar om dat als voorbeeld te nemen is niet echt steekhoudend.
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Volgens mij ben jij overspannen Paul, kan niet anders te zien aan je ophitsige reacties.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Whaha het zit erg diep dat jullie alweer achter het net vissen bij een echt talent
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
Ach Paultje, koop maar pakken tissues bij de LIDL als Ajax kampioen wordt. Het zal erg kil worden bij jullie op het Stadhuispleintje.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
4 jaar niks maat dat doet vast pijn de kans wordt wel steeds groter dat Ajax een keer kampioen wordt kopen kopen kopen die schaal dan maar 😂😂😂
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Paulte, Ajax wordt kampioen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Ga jij eens fatsoenlijk Nederlands leren schrijven want dat blijkt al moeilijk voor jou te zijn. Laat staan dat jij verstand hebt van voetballen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:34
Wat heeft het een met het ander van doen dan ik zie verband niet... wellicht zijn dit de verbanden die de supporters van Ajax ook maken kampioen van de tweede plek maakt je nog geen nummer 1!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:34]
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Breezr4U, laat die Paulhuynh, hij is een notoire onbenul, heeft weinig in het leven, is ballenjongen op de Herdgang.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
WoW dat zou een mooi baantje zijn daar droomt de hele wereld van! Begrijp dat jij er ook over droomt👍👍👍
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Paultje Ajax wordt een mooie kampioen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Afptje wc eend is om te drinken
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 21:55
Paultje, Ajax=kampioen !
Vind ik leuk
RGB +1330
donderdag 10 januari 2019 om 23:03
Moet je dan ook op je knietjes voor Fons Spooren?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Huili huili paultje
Vind ik leuk
Erwin34 +154
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Hahaha zegt de supporter van de meest kille club van het land. En het grootste stille theater publiek wat er is.
Lachwekkend mannetje.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Ben je wel eens in de arena geweest bioscoop is er niks bij
Vind ik leuk
hollister +762
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Iedere 2 weken 53000 man sukkeltje.. meer dan in dat kippenhok van jullie
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:52
53000 nono’s
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
Haha de no show ratio van PSV is verweg het grootste van de top drie. Terwijl er in de opblaasboot maar 30.000 toeschouwers kunnen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Bioscoopje die arena Kuip is veruit mooiste stadion daarna Eindhoven indd op plaats 28 arena
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:10
Haha ga jij dat sfeerloze Guus Meeuwis stadion nu echt verheerlijken? Een gemiddelde begrafenis is gezelliger. Psv fans mogen nooit, maar dan ook nooit een Ajacied wijzen oo gebrek aan sfeer. Blijf jij eens van de drugs af.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Heb niks met Guus maar de arena is toch wel bekend om zijn slechte sfeer behalve in de CL en ooit eens tegen Twente jaren terug toen de gulden nog van hout was
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:13
Haha nee PSV fans staan er juist door iedereen om bekend van een sfeerloos vroeg zaterdagavond stadionetje. Geen sfeeracties, bijna geen geluid. 3 keer 30 seconde come on PSV en voor de rest 88:30 minuten lang stil.
Vind ik leuk
Ove +2668
donderdag 10 januari 2019 om 21:06
op teletekst
Vind ik leuk
rpaulp50 +13530
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Mede dankzij spelers die wel wilde is er 252 miljoen verdient in 5 jaar.
"Ajax is crying all the way to the Bank"
Vind ik leuk
chicken +14847
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
En wat zou dat inhouden?
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Dat dezelfde media die in december beweerden dat ie naar Ajax kwam en vanmiddag beweerden dat ie naar Betis zou gaan het nog steeds niet weten :-)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Is dit echt waar of een geintje?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:03
Zijn de updates rondom deze transfer ergens te volgen?
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Dit staat nergens op die site
Vind ik leuk
Joodje +247
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
Blijf bij ons ga niet weg...

Volgende ochtend;
50 Miljoen bod

Doei Neres
Vind ik leuk
M.de jong +215
donderdag 10 januari 2019 om 20:46
Eens, alleen ik vind het wel jammer. Bij neres heb ik het idee dat het wel eens een alla Boerigter kan worden. Begon uitstekend, maar he ziet dat neres elke wedstrijd meer minder plezier erin gaat krijgen. Mede natuurlijk door zijn plaats op de bank,maar ook zijn spel komt niet uit de verf. (De laatste wedstrijden op Bayern na dan)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:50
Het nivo van de ED laat het niet toe om een bank te hebben met allemaal basisspelers. Als het ook maar even tegenzit krijg je onrust. In potentie is dat vd Beek, huntelaar en Neres. Twee hebben er al iets over gezegd. Door het nu aantrekken van nog meer kwaliteit van buitenlandse afkomst wordt dat gevaar alleen maar groter.als psv’er hoop ik op mooie ajax winter transfers. Het liefst grote namen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11983
donderdag 10 januari 2019 om 22:20
Blijkbaar hebben de Mexicanen alleen maar liefde om naar psv te gaan.
De Taco Brothers🌽🌽
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Next
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Jammer en door...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Vooral jammer voor die jongen 🤗
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Terecht geen hond wil naar die kille club alleen voor de euro komen ze ieuw auw
Vind ik leuk
Erwin34 +154
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Hahahaha geen hond wil naar die kille club ik voel veel afgunst van een theater publiek fan, naar de grootste club van het land. Als ze in het buitenland over Pisvee beginnen zeggen alle spelers Who the fuck is PSV. Elk jong talent wil naar Ajax.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:53
Ja dat is te zien weer
Vind ik leuk
Werner1913 +10639
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Zelfs Lainez... en Pisvee... Serieus? Hoe oud ben je? Treurwilg.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Haha een nieuwe Eindhovense internetgekkie actief. Paul hoe trots ben jij op de derde club van Nederland PSV?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:10
Ja het valt op tussen de Ajax vrienden. Wc eenden kennen niet tegen een andere mening want wc eend prijst wc eend
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Waarom nu de Calimero uithangen. Wat kunnen wij Ajax fans nu doen aan het feit dat Ajax de allergrootste club is van ons land.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Grote neuzen ja 😊
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Haha ja wel geld, aanzien en veel respect. PSV is en blijft in alles de derde club van Nederland. Kunnen wij niks aan doen
Vind ik leuk
kcim +3103
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Idd. Tevens als je als grootste mexicaans talent ooit kiest voor Betis dan heb je zelf weiing vertrouwen in jouw kwaliteiten maar vooral topsport mentaliteit.
Zou je bijvoorbeeld kiezen voor Lyon, Monaco, Roma, RB Leipzig, Arsenal, Spurs etc in plaats van Ajax zou ik het goed begrijp ik. Maar Betis?
Vind ik leuk
Fentas +559
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Helaas, al zou ik zijn keus wel begrijpen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Keus van een kneus ???
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Nee van een weldenkend mens
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Daarom ook het vraagteken 🤗
Vind ik leuk
Fentas +559
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Zo gek is het toch niet dat die jongen van 18 kiest voor een club waar hij zijn eigen taal kan blijven praten en waar de in Mexico onwijs populaire Guardado speelt die hem daar opweg kan helpen?
Vind ik leuk
kcim +3103
donderdag 10 januari 2019 om 21:23
Oeps dit gemist.
M.a.w. hij kiest voor de veiligheid en vertrouwelijkheid inplaatst van de top bereiken?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
vrijdag 11 januari 2019 om 05:56
2de is niet top
Vind ik leuk
kcim +3103
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
Ik niet. Maar Ben benieuwd naar jouw argumenten.
Vind ik leuk
MojoRisin +15124
donderdag 10 januari 2019 om 20:05
Neres dus niet verkopen..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:15
Tja de vraag is of ze dat echt gaan weigeren wanneer het waar is dat er 43 miljoen is geboden! Ik mag toch hopen dat ze het tegen houden...
Vind ik leuk
chicken +14847
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Dan gewoon dat hele bedrag inzetten en een toppertje halen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 20:06
Onzin.
Vind ik leuk
Coach 101 +282
donderdag 10 januari 2019 om 20:06
Weet niet of Overmars sneller had moeten handelen om dit te kunnen voorkomen of dat het weer sensatie is...
Vind ik leuk
#Keizerout +45787
donderdag 10 januari 2019 om 20:15
Ik weet niet of je altijd sneller had kunnen handelen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Waardevolle toevoeging ook die tweet. Schept een hoop duidelijkheid.
Vind ik leuk
Harmmm +190
donderdag 10 januari 2019 om 20:07
Ik hoop dat ze Neres nu houden. (Als PSV'er zijnde)
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
donderdag 10 januari 2019 om 20:08
😂 it takes a special kind of Brands to hable esponyol ,.. ik zei t al eerder

Fata morgana

Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Hey Marcel, we verkopen hem (Lozano) voor twaalf miljoen euro en een veertig procent doorverkooppercentage. Ja of nee?
Meesterhandelaar die jongen :D
Vind ik leuk
kloakatv +172
donderdag 10 januari 2019 om 20:08
Wat een soap 😄 GTST is er niks bij...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Als die al zo twijfelt lekker naar spanje gaan dan 👋👋
Vind ik leuk
Smithsonian +43362
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Sevilla of amsterdam. Makkelijk zat.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:37
Amsterdam natuurlijk!
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Tuurlijk😂😂😂
Vind ik leuk
Smithsonian +43362
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
Neah
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:09
Dat espn is net zo geloofwaardig als mark rutte
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
ESPN is tegenwoordig een web zoekend medium dat geen eigen nieuws lijkt te halen. Gisteren kwamen zij nog met het bericht dat de TD van Betis Lainez geen prioriteit vond. Vanmiddag riepen ze dat hij Lainez naar Spanje zou vliegen. Om vervolgens met het bericht te komen dat die tickets weer zijn gecanceld.

Er heerst een soort hysterie in Mexico waarbij niemand nog lijkt te weten wat er echt waar is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:10]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Van wanneer is dat bericht van gecanceld?
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
45 minuten geleden werd het doorgestuurd. Van hoe laat het originele bericht was weet ik niet precies.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
Dank je.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Ergens rond 18:30 om 17:53 werd gezegd dat hij op weg was naar Betis
Vind ik leuk
#Keizerout +45787
donderdag 10 januari 2019 om 20:17
Misschien gaat het wel helemaal niet goed met die TD en klopt het allemaal.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
ESPN wordt door de Mexicanen ook niet meer serieus genomen als nieuws brenger.

Maar alles kan natuurlijk.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21716
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Waarom dan een verbeterd bod als je bod al geaccepteerd is door de club? Vaag verhaal..
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Klinkt ongeloofwaardig inderdaad.
Vind ik leuk
jochempje +4176
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
Het bod naar de speler zelf.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21716
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Oja, te snel gelezen ;)
Vind ik leuk
Bizzy +23385
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Bedoeling is dat Ajax meer moet betalen. Journalist Espn kan een stroman zijn van Club America.

Zo langzamerhand weet je niet wie je moet geloven. Is die vz van Betis uberhaupt in Mexico ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21716
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
Hehe tja... Ik zie het morgen ochtend wel :)
Vind ik leuk
plein19 +3135
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Graag of niet. Maar dit zeik steeds met spelers uit zuid en midden Amerika is irritant
Vind ik leuk
JanTa48 +8075
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Geen man overboord dan blijft Neres gewoon, ook geen straf.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Datzelfde ESPN schreef in december dat ie zo goed als zeker naar Ajax zou gaan.
We zullen rustig zien dus.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Het is nou ook niet zo dat Ajax niet presteert zonder hem. Was misschien een leuke en goede voetballer, maar zonder hem redden we het ook wel. En trouwens, bij zoveel twijfel, moet je zo een speler niet eens meer willen toch?
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
ook goed toch er komt wel weer een ander
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
JC040 +42
donderdag 10 januari 2019 om 20:13
Aaaaaiii deze doet pijn in Amsterdam
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:21
Waarom zou het pijn moeten doen dan?
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
Dat vraag ik mij ook af 😂
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:35
Hoeveel pijn zal het doen als Ajax per ongeluk wel kampioen zou worden....
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Al die kinderachtige hatertjes maken er zo'n punt van joh, terwijl wij gewoon denken van we merken het wel en komt hij niet dan gewoon door.

No big deal.. 😁
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
yeah right. niet heel geloofwaardig...
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Gewoon de reacties lezen, dan kom je al een heel eind.. 😏
Vind ik leuk
2-1 +1440
vrijdag 11 januari 2019 om 08:03
Als er bij PSV een deal op deze manier zou knappen zou ik daar stevig van balen. En ik ga er vanuit dat dat bij jullie niet anders zal zijn. Maar dat gaat natuurlijk niemand hier neerzetten....
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 11 januari 2019 om 08:05
Het is jammer, maar er zijn ergere dingen dan het mislopen van Lainez hoor.
Vind ik leuk
2-1 +1440
vrijdag 11 januari 2019 om 08:06
Oh absoluut waar.
Vind ik leuk
Garinsha +5074
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
Telegraaf.... wat is hiervan waar?!
Vind ik leuk
JC040 +42
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
Marcieeee... als je kan rekenen.. dan rekent er maar niet op!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
doet ie het of doet ie het niet.......

Het grappige van dit verhaal zijn wel de reacties hier van onze diemense vrienden: Het ene moment is het een wonderkind en het andere is ie plots niet goed genoeg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:17
Laat mensen toch gewoon even hun teleurstelling verwerken 🤗 ..................



....doen een over een paar maanden ook bij jou wanneer je geen kampioen wordt 😎
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:19
Kan je me 2 mensen hier laten zien die eerst beweerden dat het een wonderkind was en die nu stellen dat ie niet goed genoeg is?
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
wel 20 ook
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Mooi. Begin maar vast met een lijstje dan.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
heb jij niet zo n draai wielletje aan je muis ?
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Jawel. Gezocht en niet gevonden. Jij was zo stellig. Dus kom gerust met twee voorbeelden.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
ze staan zelfs in dit topic om nog maar niet te spreken over die vele andere topics over lainez de afgelopen week.
Het ene moment is het geweldig gedaan overmars dit is een echt pareltje , lozano en guti zijn erbij vergelijken amateurs .
Vervolgens strik om neres lainez is veel beter en nu we hebben neres nog ....

lees hieronder maar weer eens : neres heeft een beter beter schot ,lainez is een lastig ventje.....

zoals gezegd scroll zelf maar een eind raak , ik weet wat ik lees.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
Jij ziet ze kennelijk bij bosjes. We wachten rustig je voorbeelden af. Of zou t dan toch wel meevallen allemaal?:-)
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
als je zelf te lam bent om te scrollen dan zal het allemaal wel mee vallen inderdaad.

De voorbeelden die ik geef staan zelfs hier in dit topic.
Maar ook de voorbije topics over lainez voorbeelden genoeg met dezelfde strekking.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
Jij kan ze simpel vinden. Ik zocht, maar vond ze niet.
Je neemt nogal je tijd met je posts hier, maar de tijd nemen om ook maar 1 goed voorbeeld te noemen: ho maar.

Laten we maar concluderen dat het kennelijk allemaal wel meevalt.
Je kan ons natuurlijk van anders doen overtuigen....
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
heb ik al drie keer gedaan : scroll maar naar beneden....

Maar maak je niet druk arie , morgen komt ie naar schiphol
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Hoop geouwehoer. Geen enkel voorbeeld.
Niet echt sterk bezig Stratum.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
pffff en ik dacht dat ik een lamzak was :

Chebaisit
Edgar Manuyarian
AFP
kiko kiko
janta

etc etc

En nog een laatste tip : vergelijk dat hier allemaal eens met het eerste lainez gaat naar ajax topic..... een wereld van verschil
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
Stratum, ik AFP had in eerdere mails al aangegeven dat Ajax Lainez moest laten gaan, vervelend ventje. En ach het is maar een klein gebouwde Mexicaantje, geen sterke Argentijn of brede Braziliaan.
Wat zit je nou weer te zeperen Stratum ?
Als Lainez toch naar Ajax komt dan moet hij wat laten zien, bij iedere fout zal hij door de supporters van de beste club van Nederland, Ajax dus, worden afgevoerd.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43201
donderdag 10 januari 2019 om 21:30
Lekker sterk.
De enige waar ik wat van kan terugvinden is AFP. Die vond in een ander Lainez topic al hetzelfde als ie hier schreef.

Je zal toch echt met iets beters moeten komen.
Vind ik leuk
Zultkop +6649
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Ctrl+F
Vind ik leuk
M.de jong +215
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Laat hem eerst maar 1 aanwijzen. Was vandaag op de radio dat vooral oudere mensen fake nieuws verspreiden. Misschien valt stratumseind wel onder deze categorie
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:20
EDIT VP: reactie verwijderds
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Bewijs het eens dan.....
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
scroll zelf maar door de lainez topics de afgelopen week
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Precies pochen met niks. Uiteindelijk komen ze alleen voor de euro knallers maar liever wil niemand naar die kille club alleen als er geen andere optie is voor de euris voor de familie dan maar
Vind ik leuk
M.de jong +215
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Je hebt het over 'plots' dus over deze topic, en niet over afgelopen week. Je wilt alleen maar irritant doen met je uitspraak
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
wat jij wil
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:34
Jij doet het nu zo voorkomen dat alle Ajax supporters zo hebben gereageerd. Dat is eigenlijk wat ik bedoel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
Wat praat jij een hoop stront. Als je iets roept en vervolgens iemand je vraagt om het te bewijzen dan moet je niet met zo een dom argument komen. Maar dat somt jou als persoon wel mooi samen.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:38
somt samen .... ok mooi
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
Je moet echt is professionele hulp zoeken.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Blijf jij dan nog een tijdje Nederlandse les volgen op school?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Is moet eens zijn
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 10 januari 2019 om 21:33
Waar ligt Diemen ?
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 21:37
google eens en er zal een wereld voor je open gaan
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Als jij het nu eerst eens doet !
Ik weet echt niet wat de eindhalte van lijn 9 met Ajax te maken heeft.
Of denk je dat Ajax nog. Steeds in de meer speelt?
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
was dat maar zo , dan was het tenminste nog een voetbalclub
Vind ik leuk
Hvdp +1847
donderdag 10 januari 2019 om 21:58
Je google’t snel
Goed gedaan man
Vind ik leuk
windforce11 +3416
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
Hahahahaha
Vind ik leuk
MokumXXX +720
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
No pasa nada! Vergeten en verder zoeken, heb er alle vertrouwen in dat Marc een schaduwlijst heeft.
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
donderdag 10 januari 2019 om 20:16
Ajax moet niet hoger bieden is hij niet waard, dan liever Neres, die heeft een beter schot en is een betere afmaker dan Lainez.
Lekker laten lopen want dat welles nietes spelletjes in de media ben ik ook al zat.
Succes VP met het vervolg.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Neres is ook gewoon de betere voetballer. Geef mij David maar. Zijn performance tegen Bayern was van een extreem hoog niveau. Neres, de bal zéér kort aan de voet, (niet af te pakken) de absolute over-mijn-lijk-mentaliteit (zie zijn goal in de Arena tegen Az geloof ik waar hij eerst behoorlijk getackeld werd om vervolgens door te vechten en een paar spelers voorbij te gaan alsof ze er niet stonden om vervolgens de bal kiezelhard in het doel te rammen.) en de man die vaak diep gaat waardoor hij bereikt kan worden.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Tuurlijk blijven dromen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Ik geef gewoon mijn mening. Neres is in mijn ogen een gruwelijk groot talent. Daar kun je het mee eens zijn of niet.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
vrijdag 11 januari 2019 om 05:58
Ok is ook goed indd maar wel voor de nummer 2 geen top
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:39
Prachtig dat ieder zijn of haar (hoewel, er zullen vermoed ik weinig vrouwmensen hier op Voetbal Primeur zitten, maar misschien zit ik wel gigantisch fout.) mening heeft. Anders zou er geen doedelzak meer aan zijn.
Vind ik leuk
Cappie +7824
donderdag 10 januari 2019 om 20:20
No es oficial.

Volgens Google Translate... het is NIET officieel...
Vind ik leuk
Roeptoeter +15985
donderdag 10 januari 2019 om 20:21
Jammer. Dan schakelt Overmars nu door naar de volgende op zijn lijst.
Vind ik leuk
fritsie +882
donderdag 10 januari 2019 om 20:21
Lekker laten gaan nu. Hij heeft zijn keuze gemaakt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Ik ben niet verbaasd dat hij naar Spanje gaat. Wij hebben Neres.
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Ik heb al in eerdere mails aangegeven dat het een lastig ventje is. Ajax gewoon laten gaan, de chemie tussen Ajax en Lainez was er nooit en bij tegenvallende prestaties gaat het Ajaxpubliek Lainez het leven zuur maken. Goede spelers genoeg.
Vind ik leuk
Zultkop +6649
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Aan wie mail jij dan? Vp redactie?
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Mijn algemene reactie.
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Zei ik toch ajaciedjes.
Vind ik leuk
Mo +12883
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Gooi je er 3 of 4 miljoen bovenop, als hij komt vang je toch 43 miljoen voor Neres.
Vind ik leuk
kikokiko +49
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Rot dan maar lekker op, en veel plezier met het bank zitten.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
Krijg wel trek van al die berichten. Zo maar even taco mundo bellen.
Vind ik leuk
Twanno17 +113
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
Lees nu via twitter dat Lainez zijn vliegtuigstoelen naar Madrid gecanceld zijn... Er is hoop :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:30
http://www.espn.com.mx/futbol/mexico/nota/_/id/5157143/lainez-programado-para-viajar-este-jueves-a-espana?platform=amp&__twitter_impression=true
Vind ik leuk
AFP +2949
donderdag 10 januari 2019 om 20:32
Lainez naar Betis ? Ga dan naar Atletico of een gelijkwaardige ploeg. Betis is geen Sevilla.
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Met geld is niet alles te koop en al helemaal geen titel ha
Vind ik leuk
de buffels +836
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
joepie de poepie
Vind ik leuk
Joey_S +156
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Wie wil er nou niet voor Real spelen??? Lainez in spanje: ‘kan niet wachten tot ik in het bernabeu speel’.. coach: ‘over 2 maanden spelen we daar uit’ 😂
Vind ik leuk
Bruno Conti +1360
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Tja Ajax is natuurlijk ook geen PSV qua uitstraling...., logisch toch ...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Nee psv heeft big veel ijn te halen
Vind ik leuk
Bas s +34
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Graag of niet anders rot hij maar op naar Spanje
Vind ik leuk
JoeyC +4002
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
Valt hem niet kwalijk te nemen. Spreekt Spaans en Guardado speelt bij Betis. Begrijpelijke keuze.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Ik voorzie een probleem voor Ajax. Straks heb je 350 mio gekregen voor:
De Jong, De Ligt, vd Beek, Zyech, Neres, Wober, Tagliafico en Onana en kun je weer bouwen aan een nieuw team. De enige manier die dan overblijft om kampioen te worden is PSV kopen.
Vind ik leuk
Pancev +1118
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
En dan wordt 'ie zomaar opeens een voormalig Ajax-target in toekomstige berichtgeving. Of is het allemaal een spelletje en wordt er geprobeerd het onderste uit de salariskan te halen vanuit Kamp Lainez?
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
donderdag 10 januari 2019 om 20:49
Beklonken is dat volgens mij nog lang niet. Als het klopt ik ben er niet rouwig om. Als ik mexicaan was ging ik ook liever in sevilla wonen, gelet op taal, cultuur, salaris en competitie. De man heeft evenveel met ajax als sevilla niks dus. Daarbij heb ik het niet op mexicanen, moet de eerste sympathieke nog tegenkomen, zelfs cesar milan is een naar mannetje. Ik weet het ik mag geen heel volkstammen over een kam scheren. Hoe dan ook hoop dat het dit mannetje voor de wind gaat!
Vind ik leuk
B3v3r +806
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Is te hopen dat ze niet zo lang op hun geld moeten wachten als PSV toen met Robert
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Dat zegt 1 journalist ja moet ik nog maar zien denk dat hij gewoon naar Ajax gaat hoor
Vind ik leuk
johan2602 +62
donderdag 10 januari 2019 om 20:51
Begrijp niet dat ajax altijd zolang wacht met een speler aantrekken
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Wat is ajax toch een grote club. Richarlison ging liever naar watford en deze jongen gaat nog liever bij Betis voetballen Hahah. En ze hebben het constant over uitstraling!! Lachwekkend natuurlijk.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1488
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
Alleen supporters net als wc eend die prijzen ook wc eend aan de rest van de wereld heeft lak aan die kille kleuter €€€ club
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
geloof toch niet al die berichten op internet. En dat zeg ik als psv'er. Wacht gewoon rustig af. En gaat het echt niet door, zo zijn er nog tientallen zogenaamde nieuwe messi's....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Mexicanen houden van warmte.....
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 20:57
Dan heb je niks te zoeken bij dat clubje uit adam !! Die fluiten hun eigen spelers nog uit!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:59
Lozano en gut niet blijkbaar
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:47
Jij verraad volk en vaderland dus,
Vind ik leuk
Mad Max +1205
donderdag 10 januari 2019 om 20:55
Guardado heeft er zich mee bemoeit.
Vind ik leuk
Benniewies +5385
donderdag 10 januari 2019 om 20:59
Odegaard? Over 3 jaar dan naar Heerenveen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:02
Gewoon afwachten. Er is nog niets besloten. Het is de voetbalwereld hè. En oh ja , journalisten 😉
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:08
Hoe serieus is het hier nog, ik ga me in ieder geval eens bedenken, 100 topics over hetzelfde, zijn alle fatsoenlijke schrijvers op vakantie ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
De kop doet vermoeden dat het definitief is, de tekst zet de deur nog open..?
Vind ik leuk
Frietbakker +5722
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Die spaanse " journalisten" gelooft helemaal niemand meer toch
Vind ik leuk
Rene Hus +11
donderdag 10 januari 2019 om 21:13
Hij gaat op de bank daar
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
De name is Guardado die hem heeft ingepraat om naar Betis te gaan. Er gaat geen ene Mexicaan naar Ajax!!!
Vind ik leuk
Mad Max +1205
donderdag 10 januari 2019 om 21:37
Helemaal niks in Amsterdam
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:49
ajax moet tanken in de Bronx, Mexicanen willen naar de Kampioenen
Vind ik leuk
Rene Hus +11
donderdag 10 januari 2019 om 21:14
Er kijken veel naar soccernews🤗
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Dit is toch om te gieren je kan nog zoveel geld bieden als een speler niet wil heb je nog niks
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:27
Schijnbaar nog niets officieel, maar ik zou zeggen ga lekker naar die galbak van een guardado in Sevilla, halen lainez binnen om Ajax in het kampioenschap te dwarsbomen, mag hopen dat het een flop wordt in Spanje, kan hier slecht tegen, en maar roepen ik wil naar Ajax, laat me gaan bah, hoop dat je het naar de zin krijgt met je familie en zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Hoezo wil Betis het kampioenschap van Ajax dwarsbomen? Ze willen dezelfde speler, meer niet toch?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
laat me raden, je bent autistisch, draagt en roze slip en eens per jaar heb je feest..........op een bootje in de grach
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
Hahahaha hier hebben we de gemiddelde ajacied.
Vind ik leuk
pietprecies +11750
donderdag 10 januari 2019 om 21:28
Prima toch, als ie komt leuk, zo niet, dan gaat Neres nergens heen :-)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:55
Overmars, die geldwolf brengt hem op de fiets naar China....
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Precies. Maar of je daar nou zo blij mee moet zijn haha?
Vind ik leuk
Jonafca +8
donderdag 10 januari 2019 om 21:29
Als je betis kiest over Amsterdam mag je snel weg, die hoef ik nu ook niet meer te zien hoor
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
En richarlison koos watford boven ajax hahahah.. Wat een uitstraling dat ajax zeg haha
Vind ik leuk
Jonafca +8
donderdag 10 januari 2019 om 22:25
Watford begrijp ik ergens nog wel, boven aan middenmoot premier league. Niet heel gek, maar Betis?
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
donderdag 10 januari 2019 om 21:30
Ajax wil Lozano en Alvarez als de deal niet door gaat..... 😁 😁 😁
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
Mooi, geld genoeg, dus geen probleem, 235 miljoen
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
donderdag 10 januari 2019 om 22:33
Je weet toch dat Lozano 25 kost bij buitenlandse transfer.
Bij een binnenlandse krijgt PSV maximaal 20 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Als hij kiest voor Betis, dan is dat zo. Als hij zelf niet overtuigd is van Ajax kan ik daar niet wakker van liggen. Jammer is het wel.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Tja dat zei ik al de hele dag. En al die ajacieden me maar uitlachen.

Eerste poging Magallan , Overmars te laks

Richarlison, Overmars te traag met hand op de knip.

Lainez, 2 jaar lang gescout en Overmars weer te lang gewacht. 11 miljoen bieden en maar wachten om 15 miljoen te bieden en weer te laat te zijn.

Ontsla die man toch eens 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
donderdag 10 januari 2019 om 22:35
Overmars is niet te laat.
Betis kwam er tussen.
Maar zolang niks definitief is blijf ik hopen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
donderdag 10 januari 2019 om 23:27
Dus Overmars is te laat. Je bent 2 jaar met deze jongen bezig. Ligt hij te steggelen om 3 miljoen. Betis betaald de vraagprijs meteen en hoppa binnen.

Ajax is weer misbruikt net als met Richarlison en Overmars is de joker.

Lachwekkend weer. Die man kan er helemaal niks van
Vind ik leuk
WilcoS64 +3998
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Ga maar lekker degradatie voetbal in Spanje spelen, veel leuker dan CL natuurlijk.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
donderdag 10 januari 2019 om 21:50
Degradatievoetbal hahaha. Eerst de ranglijst bekijken voor je iets schrijft is toch best makkelijk
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
Degradatie voetbal ? als 6e in la liga?
Vind ik leuk
Blac-ca +563
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Hahahahahahaha wordt nog n spannende week hahahahahaha
Vind ik leuk
Pancev +1118
donderdag 10 januari 2019 om 21:42
Guardado de doorslaggevende factor?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Toch knap dat dat boeren clubje het meestal wel lukt. Jammer Ajax, hoop voor jullie dat neres blijft. Voor PSV hoop ik dat die weggaat :)
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Nou lekker dan, geen Lainez.
https://www.youtube.com/watch?v=5WZMzT0_JGU

Twee jaar lang voor Jan Lul gescout.
Hij kiest voor Betis, omdat de Spaanse competitie een betere competitie is.
En ze spelen in Spanje niet op kunstgras.

Mag hopen dat Betis niet snel het geld betaald.
Succes op de bank in Spanje en dat Diego er lang mag blijven zitten !
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Ja, Betis betaalt miljoenen om een 18-jarig talent op de bank te laten zitten. Ik denk dat-ie z'n kansen wel gaat krijgen. En goed begeleid wordt door landgenoot Guardado.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
donderdag 10 januari 2019 om 23:30
Overmars prutser. En maar de hand boven het hoofd houden. Die kan er echt helemaal niks van.

Magallan wat de eerste keer flopte. Richarlison en nu dit weer.

Comedycapers is er niks bij
Vind ik leuk
Vooruit +228
donderdag 10 januari 2019 om 21:45
Is een hard gelag voor de Telegraafnapraters dat Ajax véél minder beroemd is dan ze denken en dat spelers die door Ajax worden gewenst voor een andere club kiezen van het niveau Betis.
Vind ik leuk
Ove +2668
donderdag 10 januari 2019 om 21:57
Overmars eruit ,Annet ophalen
Vind ik leuk
WilcoS64 +3998
donderdag 10 januari 2019 om 22:38
Betis heeft met 35 titels, 6x CL, 18 nationale bekers, 8 wereldbekers etc natuurlijk een beter palmares dan Ajax.
Vind ik leuk
wil +1324
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Journalisten praat
Vind ik leuk
Come on Utreg +29725
donderdag 10 januari 2019 om 22:04
La Liga staat net ff hoger aangeschreven dan de ED..

Neres maar binnenboord houden dan.
Vind ik leuk
Hoeness +759
donderdag 10 januari 2019 om 22:11
Met eeb zakje geld lukt niet alles..
Vind ik leuk
Pancev +1118
donderdag 10 januari 2019 om 23:06
Gelukkig maar Uli (of is het Dieter?).
Vind ik leuk
Hoeness +759
donderdag 10 januari 2019 om 23:08
Uli
Vind ik leuk
Gelukshand +925
donderdag 10 januari 2019 om 22:16
Misschien moet VP even zelf kijken naar ESPN Global en dan naar transfertalk. Daar staat namelijk helemaal geen gerucht. Alleen juist de ontkenning van hun zelf dat Lainez naar Betis gaat, omdat de telegraaf claimt dat Ajax en America een deal hebben. En volgens hun is het dus niet in kannen en kruiken:

12.37 GMT: Earlier, we brought you news that Real Betis sporting director Lorenzo Ferrer has travelled to Mexico to negotiate the signing of Ajax target Diego Lainez from Club America. But Telegraaf claim that Ajax are still in the hunt and the choice now stands with the 18-year-old.

Verder staat er niks, over een mogelijke deal. Alleen de spaanse versie, die melden dat, maar die meldingen zijn van in de ochtend. Net als de spaanse media zelf en de engelse versie daarvan melden ook niks.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21716
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
Pfieuw... bedankt hehe ;)
Vind ik leuk
Mozes24 +698
donderdag 10 januari 2019 om 22:20
Logische keuze! Betis is een veel meer aansprekende club dan Ajax.
Vind ik leuk
Caniggia +1219
donderdag 10 januari 2019 om 22:22
Eerst zien dan geloven hij kan zomaar in Amsterdam op de stoep staan.Bij Betis moet hij nog maar laten zien een versterking te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:27
Liever geen Mexicaanse kliek. Adios
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:29
Wel grappig dat elke ajacied deze jongen de hemel in prijst. En nu hij niet lijkt te komen is neres beter? Lainez heeft duidelijk een grotere potentie dan Neres. Ik vind het vooral jammer dat het mislukt. Liever 43 mil pakken op neres en deze jongen op rechts zetten. Maargoed Neres is ook top dus either way is de rechterflank in orde.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Totdat de zomer van 2019 aanbreekt. Wie dan?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
Dat lijken me zorgen voor de zomer. Bovendien als Ajax ver komt in de CL is de kans groter dat spelers als Neres nog een jaar blijven.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:57
Zorgen die je nu al had weg kunnen nemen.

Ik denk dat spelers langer willen blijven als ze zien dat ze in seizoen 2019-2020 ook CL spelen. Dat wordt lastig aangezien je per definitie een voorronde moet spelen, ook als kampioen. Als Neres ziet dat De Ligt, De Jong en Ziyech vertrekken dan geeft-ie zelf in de zomer ook de vinger aan Flappie en Marc.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:26
Dat zit er dik in, maar misschien is dat ook de reden dat Lainez liever in Spanje gaat ballen. Hij zal ook vast wel doorhebben dat de toppers er volgend jaar er niet meer zijn. Ik denk dat volgend seizoen sowieso een ramp wordt voor Ajax al hoop ik van niet. Maar ik ben bang dat zeker 4/5 basisspelers vertrekken in de zomer.
Vind ik leuk
yuuup +10843
donderdag 10 januari 2019 om 22:37
Het blijven Mexicaanse ratten.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:39
Nou zijn het opeens ratten. Hoe dan?
Vind ik leuk
yuuup +10843
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Twee benenbrekers bij PSV gezien, een duikelaar/matennaaier. Nu dit weer. Kan nu niet zeggen dat ik er een warm gevoel bij krijg nee.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:46
En als Lainez wel had getekend? Werd je dan wel gekieteld van binnen?
Vind ik leuk
yuuup +10843
donderdag 10 januari 2019 om 22:54
Misschien vanwege de reacties uit het PSV-kamp wel.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
Wauw.
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Omdat die jongen voor een andere club kiest ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:38
Geen Lainez dan maar Lens of Babel?! In die vijver kan ajax vissen tegenwoorig!
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 22:39
Wacht ff een uur en de telegraaf heeft wel weer iemand die weet dat ie toch een ticket naar schiphol heeft geboekt........
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 22:42
De meneer van de Telegraaf zit voorlopig zelf nog in het vliegtuig... 😂
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
ze hebben er vast nog wel 1 meer
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 22:46
Ben benieuwd, Valentijntje zal zich toch niet met het nieuws bezig houden?
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
dat zou dan voor het eerst zijn
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:58]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:39
Eigen schuld dikke bult, te traag gehandeld.
Vind ik leuk
Niels92 +36620
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Eindelijk een einde gekomen aan de Lainez soap :) Op naar de volgende soap :(
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21716
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
Ben benieuwd wie nu hehe
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Mag Overmars nu in zijn beste Chinees gaan vertellen dat Neres nog een half jaar in Amsterdam blijft.
Vind ik leuk
Niels92 +36620
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
Neres你必須留下來
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Dank je Niels, ook namens Marc. Is dat afhalen of bezorgd op kantoor?
Vind ik leuk
Niels92 +36620
donderdag 10 januari 2019 om 22:50
Bezorgen op kantoor :)
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 22:53
Het zal hem smaken.
Vind ik leuk
Linders +34
donderdag 10 januari 2019 om 22:41
Zo zie je maar weer eerst een handtekening, dan heb je pas een speler binnen. (Mondelinge overstemming) of blazen ik wil naar Ajax stelt geen donder meer voor .
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Jij was er bij toen-ie een mondeling toezegging (of blazen) deed?
Vind ik leuk
Niels92 +36620
donderdag 10 januari 2019 om 22:46
In een interview vorige week zei ie dat ie alleen naar Ajax wilde, maar zoals het in het voetbal gaat, niemand in de voetballerij is te vertrouwen :)
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:47
Een interview.... dat is toch iets wat journalisten publiceren? En VP naar eigen inzicht kopieert en plakt?

;-)
Vind ik leuk
Niels92 +36620
donderdag 10 januari 2019 om 22:49
Een televisie interview waar ie dat zelf heeft gezegd, dus niet door wat journalisten hebben geschreven :)

Maar zoals gezegd, spelers zeggen wel vaker dingen die ze niet menen :)
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:54
Tsja, Dirk Kuyt heeft ook ooit geroepen dat-ie bij Feyenoord, Utrecht en Quick Boys wilde terugkeren.

Dat televisie interview was me ff ontschoten ;-)
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
Dit is wel raar. Ajax had toch interesse?
Vind ik leuk
Niels92 +36620
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Tja, wat dan nog :)
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
donderdag 10 januari 2019 om 22:46
Ik dacht o.b.v. de meeste reacties hier dat dat betekende dat een speler dan blind voor Ajax zou kiezen ;-)

Maar zonder dollen: zonde, had waarschijnlijk een mooie toevoeging geweest voor de eredivisie. Maar ja, snap het wel. Sevilla is een topstad, met Guardado een prima mentor én je krijgt daar wel speeltijd als je als 18-jarige voor die som binnen komt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:43
Gelukkig. Next!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15985
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Nou dan niet. Eens kijken straks of Neres nog met zijn hoofd bij Ajax zit tijdens de oefenwedstrijd. Daar komt toch wel een live-topic van hier?
Vind ik leuk
Mass +5863
donderdag 10 januari 2019 om 22:45
Haha..weer 50 onzin polls aan besteedt
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:45
Is toch niet erg. Overmars heeft het geprobeerd, helaas niet gelukt. Dat is de wereld van het geld, zaakwaarnemers en vele invloeden.
Vind ik leuk
debacle +551
donderdag 10 januari 2019 om 22:45
Zoals sjaak zou zeggen, vertrouw nou nooit een mexicaan.
Vind ik leuk
Pancev +1118
donderdag 10 januari 2019 om 23:02
De Zangeres Zonder Naam dacht er anders over...
Vind ik leuk
debacle +551
donderdag 10 januari 2019 om 23:21
Ja precies het niveau van guardado :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:47
De zaakwaarnemer krijgt meer van de Spanjaarden....
Vind ik leuk
debacle +551
donderdag 10 januari 2019 om 22:47
En zeker niet als ze in dr buurt van een lampjes fabriek zijn geweest hahaha
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10778
donderdag 10 januari 2019 om 22:50
Dit is dus wat ik bedoelde met Guardado👿
Vind ik leuk
Pancev +1118
donderdag 10 januari 2019 om 23:01
De doosboener. 😋
Vind ik leuk
Dharmpie +1025
donderdag 10 januari 2019 om 22:51
Als je geld hebt moet je er niet mee gaan strooien maar er zo lang over doen om een mogelijk grote talent binnen te halen is nooit goed. Andere clubs lezen ook, ook mogelijke biedingen die gedaan zijn. Als je iemand heel graag wilt, en je kunt het je permiteren. Dan moet je doorpakken zodat anderen er niet meer tussen kunnen komen.
Vind ik leuk
Vamos7 +11079
donderdag 10 januari 2019 om 22:54
Juist.
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 22:57
In een steriele wereld wel. Maar in een wereld waar iedereen met iedereen in contact kan komen kunnen er ook nog anderen zijn die graag willen én kunnen betalen.
Vind ik leuk
Dharmpie +1025
donderdag 10 januari 2019 om 23:17
Dus moet je dit tactisch aanpakken en snel handelen...
Vind ik leuk
2cents +61654
donderdag 10 januari 2019 om 23:19
Laten we even eerlijk zijn, we hebben geen idee hoe dit gegaan is.
Vind ik leuk
debacle +551
donderdag 10 januari 2019 om 23:25
Trump had die muur al gezet!
Vind ik leuk
Vamos7 +11079
donderdag 10 januari 2019 om 22:54
Als ik de Ajax fans mocht geloven was Lainez binnen dit is dan ook een hard gelach...
Vind ik leuk
Dharmpie +1025
donderdag 10 januari 2019 om 23:15
Zoals er over geschreven en op gereageerd werd was de “buit” al binnen.
Dat was niet bepaald handig, er is een spreekwoord over “huid” verkopen voordat de “beer” geschoten is, die blijkt ook in dit geval weer op te gaan . Dit is bezt pijnlijk voor een boel mensen hier met “enige” grootspraak.. ehhh. ik wilde dit even netjes verwoorden..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
Ja e jt officieel nu. Club heeft persbericht geplaatst.
Vind ik leuk
Tjeentje +237
donderdag 10 januari 2019 om 22:56
Gefeliciteerd, Betis Heeft de nieuwe Messi, Ajax, gefeliciteerd, as usual, veel woorden, geen daden. We zullen weer eens zien aan het einde van het seizoen, of de grote mond terecht was.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:57]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10778
donderdag 10 januari 2019 om 23:21
Bloemen bij de finish, Neres blijft dus niks aan de hand!
Vind ik leuk
Tjeentje +237
donderdag 10 januari 2019 om 22:58
Gefeliciteerd, Betis Heeft de nieuwe Messi, Ajax, gefeliciteerd, as usual, veel woorden, geen daden. We zullen weer eens zien aan het einde van het seizoen, of de grote mond westerns terecht was.
Vind ik leuk
Pancev +1118
donderdag 10 januari 2019 om 22:58
Er zal toch heus wel een alternatief/plan B klaarliggen? Of heeft Ajax op slechts één (Mexicaans) paard gewed? Stop nooit al je eieren in hetzelfde mandje!

Ik neem aan dat we spoedig te horen krijgen wie het volgende doelwit is...
Vind ik leuk
debacle +551
donderdag 10 januari 2019 om 23:28
? Neres is nog niet verkocht ... dus eigenlijk kwan hij voor de bank, hij is ook weer niet zo goed dat de top europese too erachteraan zit
Vind ik leuk
Nr14always +4061
donderdag 10 januari 2019 om 22:59
Ze laten zich aftroeven door een nikszeggend clubje waar die ex 040 jojo zijn nadagen beleeft, dit bevestigd eens te meer dat je echt een manager nodig hebt die dat vak beheerst, krijg je als je daar ex voetballer neerzet, dit is juristenwerk.
Vind ik leuk
Itsese +6217
donderdag 10 januari 2019 om 23:00
Lekker Guardado! Zo ver weg en nog Ajax stangen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:03
Lekker op de bank zitten en taco’s eten met je vriendje
Vind ik leuk
debacle +551
donderdag 10 januari 2019 om 23:29
Ja met uitzicht op een hele groote muur hahaha
Vind ik leuk
Altijd wat +112
donderdag 10 januari 2019 om 23:04
Toch knap dat zoveel anti Ajax mensen hier een reactie op kunnen geven. Net of het aan Guardado zal liggen dat ie niet naar Ajax gaat. Uiteindelijk wint alleen diegene die het meest per maand overmaakt. En de eenmalige bonus naar de zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:04
Guardado, wat ben jij een domme lul. #voorlopigeindeontwikkelinglainez

zegt ik die totaal clubonafhankelijk is
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 23:09]
Vind ik leuk
Gerro +9009
donderdag 10 januari 2019 om 23:05
Als dit waar blijkt dan is dit de tweede keer dat ze achter het net vissen en waar ze veel moeite voor hebben gedaan. De volgende keer zou ik Marc dan ook adviseren eerst met de speler een overeenkomst te gaan krijgen en dan zien met de club eruit te komen. Daarnaast valt indien het waar is van dr speler ook niet te begrijpen als.je naar het sportieve aspect kijkt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:07
Heel goed. Die kleine opdonder wordt nooit sterk genoeg. Nu Robert Skov halen van Kopenhagen voor 10-12 miljoen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
donderdag 10 januari 2019 om 23:35
Psv heeft niet alleen Rodriguez en Salcido gecontracteerd als ambassadeurs van de club maar nu ook al Guardado.

Heerlijk volk die mexicanen
Vind ik leuk
Oud Fluks +1086
donderdag 10 januari 2019 om 23:37
Zo dat is een fout dat Lainez maakt , volgend seizoen degradatie , geen Europees voetbal en weer op het laatste moment trekt Ajax aan het kortste end maar voor Ajax maakt het nu niets uit want Neres heeft zich al bewezen en beheerst het spelletje en mag nu niet weg. Liever dan ook hem dan Lainez die nog jong is en zeer zeker veel tijd nodig had en vooral nu is automatisme belangrijk in de 2e helft en Neres is ook nog belangrijk voor Ajax !
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:22
Logisch, het is de competitie, taal, klimaat die de doorslag geeft
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 03:15
Everything is gonna be allright.............
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 06:21
Het gaat hier wel veel over europees. Maar jammer dat zo een speler niet komt, zegt genoeg over de Nederlandse competitie denk ik. Plastic velden en te weinig niveau.
Vind ik leuk
ritje +642
vrijdag 11 januari 2019 om 08:29
hallo Wanneer stopt Ajax niet met die wanvertoningen? En ga zoeken in NED! Daar is genoeg te halen. Lozano Bergwijn Odegaard Doan Berghuis? Die hoeven ook niet te wennen (aanpassen)? En kunnen zo ingepast worden! mvg ritje
Vind ik leuk
Ekr 1913 +45