Ajax komt met bevestiging: akkoord voor 10,5 miljoen met Sevilla

Ajax komt met bevestiging: akkoord voor 10,5 miljoen met Sevilla

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 20:34vr 11-01-2019 om 20:34

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 20:45vr 11-01-2019 om 20:45

Ajax bevestigt het vertrek van Maximilian Wöber naar Sevilla. De Amsterdammers hebben met de Primera Division-club 'in hoofdlijnen overeenstemming bereikt'. 'Het akkoord is onder voorbehoud van de vervulling van een aantal voorwaarden', schrijft Ajax vrijdagavond.

Ajax incasseert een transfersom van 10,5 miljoen euro, die door bonussen op kan lopen tot maximaal elf miljoen euro. Wöber had in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2021. De Oostenrijkse verdediger verliet Rapid Wien in 2017 voor Ajax.

Wöber was bij Ajax nooit een onomstreden basisspeler, maar hij stond er als hij er moest staan. De Oostenrijker was de vaste back-up van Daley Blind en Nicolas Tagliafico. Bij Sevilla tekent Wöber naar verluidt een contract voor vier seizoenen.

Door de komst van Lisandro Magallán en de rentree van Joël Veltman werd het perspectief voor Wöber er niet beter op.

Viel Glück in Sevilla! 🇪🇸#DankeMax 👋https://t.co/nayR0h0u2D

— AFC Ajax (@AFCAjax) January 11, 2019

Plaats een reactie

Chebaisit +1417
vrijdag 11 januari 2019 om 20:35
Heel jammer, het gaat je goed Max Wöber. Bedankt
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
De volgende Limburger staat alweer klaar bij Ajax !
Vind ik leuk
Pino61 +12382
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Wtf is Brunsum?
Vind ik leuk
Senn +8116
vrijdag 11 januari 2019 om 21:21
Een dorp
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
vrijdag 11 januari 2019 om 21:31
Stad
Vind ik leuk
dhrwobo +43771
vrijdag 11 januari 2019 om 22:55
Gehucht
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4425
zaterdag 12 januari 2019 om 01:33
Hihi
Vind ik leuk
Snapje? +8678
zaterdag 12 januari 2019 om 05:30
10 mil. voor een wisselspeler van Ajax. Goed bezig daar!
Vind ik leuk
Jorg Vde +360
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
Verkeerd geïndexeerd, had Duitsland moeten zijn.
Vind ik leuk
AllAdIn +24829
zaterdag 12 januari 2019 om 00:47
Hoofdstad van provincie Drenthe.
Vind ik leuk
Jef Stam +64
zaterdag 12 januari 2019 om 05:18
Onder een steen geleefd?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:18
Brunsum bestaat ook niet
Vind ik leuk
Whatevaa +690
vrijdag 11 januari 2019 om 23:06
Vinnik ook!! Hoop dat ze iets van een terugkoop clause hebben gevoegd aan deze deal. Mocht ie et super gaan doen, wat ik eigenlijk wel verwacht, heeft Ajax de eerste keus
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
zaterdag 12 januari 2019 om 01:47
Vinnik? Serieus?
Vind ik leuk
Whatevaa +690
zaterdag 12 januari 2019 om 03:39
Jawel man. Wattan? 😁
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 20:35
10, 5 oplopend naar 11? Wat is dat nou voor onzin?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
5 ton aan mogelijke bonussen zo moeilijk is het niet...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Als je die 5 ton niet eens kan ophoesten is het best een armoedige deal.
Vind ik leuk
Pino61 +12382
vrijdag 11 januari 2019 om 21:16
Oorsmeer is armoede
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 21:25
Ook de hele rijken hebben oorsmeer.
Vind ik leuk
SimonSays +7419
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Heb jij dat van dichtbij gezien? :p
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Het zijn van die dingen waarvan je weet dat het zo is ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:44]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:47
Als Ajax die 2 milj voor Lainez niet kan ophoesten is het dan ook armoede ?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 12 januari 2019 om 08:23
Je hebt een punt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 08:25]
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
Ja dat vindt ik ook niet goed.
Dacht 14 miljoen weer slecht van Overmars wat is er toch aan de hand met Marc?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
:-),het moet een typfout zijn :-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:55
vindt ik bedoel je ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:57
Ja, dat vinD ik.😄
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:25
Goetsow! Ik lust geen thee...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Volgens Spaanse media 15 miljoen dus wat de echte transfersom is?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 20:41
Ik vind dit zo suf. Niet eens om het geld, maar jezus man... 10.5 om 11 ros die 5 ton er dan ook meteen bij
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:43]
Vind ik leuk
Adje80 +10295
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
Als je ziet hoelang psv op het geld van betis voor Robert moest wachten pfff..die clubs hebben helemaal niet zoveel geld volgens mij
Vind ik leuk
Ove +2640
vrijdag 11 januari 2019 om 20:52
14 ,12 ,10,5 over een kwartier 6
Vind ik leuk
fr1963 +4362
vrijdag 11 januari 2019 om 21:20
Pesetas
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:34
Als ouwe man moet jij toch weten dat die niet meer bestaan 😂
Vind ik leuk
Johan_D +3546
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
10mil. voor Ajax.

De overige 5mil verdwijnt in de zakken van Marc en Edwin ...
Vind ik leuk
RenW +4110
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Das een heftige beschuldiging, maar alles kan op het internet.
Zelf de laffe onder ons komen boven!
Vind ik leuk
Stranger +6634
zaterdag 12 januari 2019 om 10:41
Dat is het probleem , met de Spaanse media en misschien opk wel met alle media.
De meeste roepen maar wat en zeker als het over voetbal gaat.
Vind ik leuk
mcmodd +26972
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
Bonus voor als hij meer dan drie wedstrijden heeft gespeeld?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:51
Ergens anders las ik oplopend tot 12 miljoen ???
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 20:54
Dat zou ik dan nog enigzins kunnen rijmen ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Nog krapjes hoor !
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 21:12
😂😂
Vind ik leuk
Hast58 +914
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Middelmaat koopt hij voor de hoofdprijs om ze later met korting te verkopen.
Vind ik leuk
pietprecies +11729
vrijdag 11 januari 2019 om 20:35
Succes Max! Bedankt voor je inzet :-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Dit is ergens wel redelijk zonde hoor. Hoe gaat dat dan nu? Blind centraal achterin?
Vind ik leuk
Janzijnvader +17492
vrijdag 11 januari 2019 om 20:35
Volgens mij kan Ajax een appelflap nog aan een kanarie verkopen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:40
Oprichters zijn joden van Ajax dus...
Vind ik leuk
WilcoS64 +3943
vrijdag 11 januari 2019 om 20:42
Dus wat?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:46
kunnen goed met geld overweg dus niks verkeerd mee
Vind ik leuk
WilcoS64 +3943
vrijdag 11 januari 2019 om 20:50
En anderen kunnen niet met geld om gaan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:55
zeg ik dat??
Vind ik leuk
WilcoS64 +3943
vrijdag 11 januari 2019 om 20:57
Ik vraag het.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
ok je vraag het als je Nederland bekijkt ja dat wel maar als je buiten de grenzen gaat naar het zuiden toe wordt het minder
Vind ik leuk
Wildboy +21
vrijdag 11 januari 2019 om 20:50
Oprichters zijn geen joden. Misschien eerst ff op Google opzoeken voor je wat roept.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:53
kan je wel google maar in de volksmond is het zo
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:53]
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 21:00
Is toch heel wat anders.
Vind ik leuk
Binkie +164
vrijdag 11 januari 2019 om 21:25
De Meer lag in Amsterdam Oost. Daar woonden veel Joodse mensen. 1 plus 1 is 2. F-Side is begonnen met dat Joden gegeus. Rest van de achterlijke mensen heeft dit overgenomen. Zit geen mens op te wachten.
Vind ik leuk
Wildboy +21
vrijdag 11 januari 2019 om 21:33
Wanneer de tegenpartij naar het stadion moest lopen liep men onderweg door een Joodse wijk in Amsterdam-Oost. De Bunnikside wist Nederland te shockeren door een spandoek te maken met daarop Ajax, alleen waren de letters a afgebeeld als davidssterren, en de letter x als een hakenkruis. Later nog kwam dezelfde Bunnikside met de lugubere tekst: Adolf, hier lopen er nog 11, als jij ze niet vergast dan doen we het zelf. De F-Side ging als reactie hierop steeds meer Israëlische vlaggen gebruiken in het stadion, en adopteerde 'joden' als geuzennaam. Pas later begonnen de fans met het scanderen van de naam Joden. Is pas sinds de jaren 70.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:35]
Vind ik leuk
pietprecies +11729
vrijdag 11 januari 2019 om 21:44
Eindelijk iemand die de geschiedenis ook kent
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
In de jaren 30 en 40 stond Ajax wel al bekend als Neuzen club. Vanwege de Joodse gok zoals men wel weet. Dus Ajax stond toen al wel een beetje bekendt als joden club. Maar dat kwam vooral door de joodse gemeenschap die fanatiek Ajax supporter waren.
Vind ik leuk
Binkie +164
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Klopt. Had ik ook gegoogled. Blijft aanstootgevend.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 20:55
Wie van de oprichters was joods?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:03
geen enkele maar in de volksmond wordt het gezegd dat Ajax een jodenclub
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 21:06
Waarom zeg je dan dat de oprichters joods zijn... beetje suf.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:08
Niet letterlijk maar in de volksmond
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:11]
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 11 januari 2019 om 21:13
darth vader +473 vrijdag 11 januari 2019 om 20:40 Oprichters zijn joden van Ajax
Vind ik leuk
Pino61 +12382
vrijdag 11 januari 2019 om 21:18
Zo, Darth naar de maan
Vind ik leuk
Maan88 +6558
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
Wat heb ik ermee te maken?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Het is een droefes die een eind in de ruimt lult.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
vrijdag 11 januari 2019 om 21:38
Wat heeft dat met de oprichters te maken dan?
Volgens mij wordt Ajax een jodenclub genoemd vanwege het feit dat uitsupporters vroeger op weg naar het stadion door een jodenbuurt kwamen, ook omdat er in het verleden een aantal spelers met een Joodse achtergrond zaten en Amsterdam over het algemeen altijd een redelijk grote Joodse gemeenschap heeft gehad.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
ik had het woordje oprichters niet moeten bijzetten maar bedoel algemeen in de volksmond
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Wat jij nu zegt slaat nergens op, De oprichters van Ajax (eerste naam Union en later om gedoopt tot Footh ball club Ajax) Floris Stempel, Han Dade en Carl Bruno Reeser waren geen joden. Het waren vrienden van school die een tweede poging deden om de club op te richten. Later in de jaren dertig woonden veel joodse mensen in Amsterdam die voor de Ajax waren en er ook voetbalden en dat waren er niet eens veel. Om precies te zijn 4 en half. En die halve is Sjaak Zwart (Aleen een joodse vader). Het gekke is dat Feyenoord meer joodse mensen in dienst heeft gehad dan Ajax. Dus voor je weer eens onzin uitkraamt, eerst je feiten op een rijtje hebben!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:12
wat ik al zei volksmond maar fijn dat je dit heel uitgebreid heb uitgelegd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:16]
Vind ik leuk
Stranger +6634
zaterdag 12 januari 2019 om 10:46
Dat van Feyenoord hing mij opk ergens bij.
Alleen durfde ik dat niet te benoemen omdat ik het niet zeker wist.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:55
Dus eigenlijk is Feyenoord de jodenclub. ;-)
Vind ik leuk
Stranger +6634
zaterdag 12 januari 2019 om 19:16
Ja alleen het geld zit bij de verkeerde😊
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:40
AZ kan dat toch ook of ben je de 22 miljoen vergeten van Janssen 😉
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
vrijdag 11 januari 2019 om 21:08
Dat is zelf een appelflap...
Vind ik leuk
Janzijnvader +17492
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Oja die appelflap.. je hebt gelijk :)
Vind ik leuk
pietprecies +11729
vrijdag 11 januari 2019 om 21:43
Zelfs een bal sneeuw weet Marc nog aan een eskimo te slijten. Let maar op, Ajax haalt deze winter nog ergens voor ~8 miljoen een talentvolle RVA vandaan om Neres voor 50 mil aan een Chinese club te verkopen. Best knap.
Vind ik leuk
Stranger +6634
zaterdag 12 januari 2019 om 10:46
De prijs van Neres stijgt per minuut.😊
Vind ik leuk
lars Utrecht +1351
vrijdag 11 januari 2019 om 20:36
Wie is een geschikte vervanger? Denkdoncker?
Vind ik leuk
appeltje +3616
vrijdag 11 januari 2019 om 20:38
Geen vervanger nodig.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1351
vrijdag 11 januari 2019 om 20:41
Je hebt geen linksbenige centrum verdediger. Denk dat zo'n speler voor een club als Ajax toch wel noodzakelijk is.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3943
vrijdag 11 januari 2019 om 20:43
Voor de eredivisie? Dat red je met 1 houten been nog wel bij Ajax.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1351
vrijdag 11 januari 2019 om 20:47
Ajax moet toch gewoon internationaal mee gaan doen? Dan moet je daar ook op inkopen. Ze zijn goed op weg, maar nu lekker door beuken.
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
vrijdag 11 januari 2019 om 21:37
Inderdaad maar met deze elf pakken ze PSV in.

Ajax

Onana
Massaroui
De Ligt
Mallagán
Tagliafigo
De Jong
Blind
Ziyech
Neres
Dolberg
Tadic

Wissels
Van de Beek
Schöne
Huntelaar
Veltman
Troaré
Er moet nog een goede 2e keeper bij en nog een verdediger. Het liefst ook een gearriveerde spits.
Je speelt op drie fronten nog mee dan moet je extra kwaliteit inkopen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:54
Pssst. Drie fronten. Het is Nederland. Geen Engeland of Spanje ofzo. Hier tref je RKC.
Vind ik leuk
Palafima +342
vrijdag 11 januari 2019 om 20:59
Blijkt al jaren idd
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
Alleen bij PSV niet met Wober, heeft hij een papieren been?
Vind ik leuk
appeltje +3616
vrijdag 11 januari 2019 om 20:46
Blind? En Magallan heeft ook ervaring op links.

Ik zou Wöber ook niet weg hebben gedaan, maar als Ajax een vervanger nodig acht, hadden ze hem niet weggedaan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:47]
Vind ik leuk
lars Utrecht +1351
vrijdag 11 januari 2019 om 20:48
Blind vind ik meer een LCM eigenlijk. Vooral internationaal komt hij als LCV tekort. Magallan is echt meer een RCV.
Vind ik leuk
appeltje +3616
vrijdag 11 januari 2019 om 20:52
Heeft toch 72 wedstrijden voor een van de beste clubs ter wereld op die positie gespeeld.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 20:57
Beste club van de wereld? In welke eeuw leef jij?
Vind ik leuk
appeltje +3616
vrijdag 11 januari 2019 om 21:33
Manchester United
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 20:59
Wöber kwam nauwelijks aan spelen toe in anderhalf jaar dus een logische verkoop. Magallan is zojuist gekocht. Sinkgrave en Veltman zijn inmiddels zo goed als fit en Bakker uit Jong ontwikkelt zich goéd. Kortom een zéér uitgebreide selectie met veel mogelijkheden. En ja alle salarissen is óók een flinke kostenpost dus doorselecteren is nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:52
Viergever terughalen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
Mooie transfer voor je hoor.... is je gegund... ik vind 10-11 miljoen redelijk karig hoor. Vond het een stabiele verdediger die nog erg jong is. Maar succes daar. Een PSVer.
Vind ik leuk
Marco B. +322
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
Kijk zo kan het ook! Goeie reactie ook. Hoewel voor een reserve 4 mil winst wordt gemaakt blijft het even afwachten wat onze Argentijnse vriend kan. Denk toch Wober PSV uit had gespeeld.... Maja fock it. Succes Wober!
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
Wat heeft Ajax deze jongen goedkoop verkwanselt, aangezien ze zelf liefst 7,5 miljoen hebben betaald.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 20:56
Per saldo paar ton winst matig onderhandeld van Overmars.
Vind ik leuk
Guust +6391
vrijdag 11 januari 2019 om 23:01
Hoezo, als hij nog een jaar op de bank zit krijg Ajax er misschien 5 miljoen voor, dit is gewoon voor alle partijen heel mooi.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15624
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
Een koopje voor Sevilla. Overmars had er waarschijnlijk geen zin meer in om te onderhandelen na het Lainnez debacle.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:02
Klopt maar iedere maand een hoog salaris voor hem betalen terwijl hij nauwelijks speelt is óók weggegooid geld. Buiten dat is Magalan gehaald.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15624
vrijdag 11 januari 2019 om 21:07
Magallan is blijkbaar de opvolger voor De Ligt. Dan heb je daar toch volgend seizoen weer iemand achter nodig? Dat had toch Wober kunnen blijven?
Of gaat dat Veltman worden?
Ik vind alweer een rare beslissing.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Veltman én Sinkgrave zijn weer zo goed als fit. Bakker van Jong komt eraan. Ik denk dat ze nu kijken hoe de komende tijd sommige zich ontwikkelen en als de Ligt weggaat er eventueel alsnog een centrale man bijkomt. Je hebt nu al ontzettend veel selectiespelers wat óók een vermogen kost dus doorselecteren is nodig.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:14]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15624
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
Klopt allemaal wel maar nu gaan zeuren over het vermogen terwijl je 15 miljoen wil uitgeven voor een talent is een beetje raar.
Daarbij als De Ligt gaat en er komt een nieuwe CV voor, dan moet die weer een halfjaar kunnen wennen. Dat kan Magallan nu wel doen. Wober had die ervaring dan al.
Ach we gaan het wel weer zien.
Vind ik leuk
Coach 101 +282
vrijdag 11 januari 2019 om 20:38
Overmars: "We laten niemand gaan"

Sevilla: "10.5 miljoen voor Wöber"

Overmars: "Verkocht"
Vind ik leuk
Mo +12878
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Geen belangrijke spelers...
Vind ik leuk
Roeptoeter +15624
vrijdag 11 januari 2019 om 20:59
Wober is echt wel belangrijk geweest. En had veel belangrijker kunnen zijn als Ten Hag hem gewoon had opgesteld tegen PSV in plaats van een middenvelder op die plek.
Hij heeft geen eerlijke kans gehad, vorig jaar al niet onder Ten Hag.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:05
Wöber kwam gewoon tekort voor Ajax. In anderhalf jaar heeft hij te weinig van zich laten zien. Een aantal goede optredens maar óók teveel bepalende fouten gemaakt wat niet kan op dit niveau.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15624
vrijdag 11 januari 2019 om 21:22
Oneens. Wober heeft in die paar wedstrijden die hij achter elkaar kon spelen vorig jaar echt wel laten zien dat hij wat kan.
Ajaax wou hem al hebben maar hij wou niet komen omdat hij geen zicht had op minuten. Hij kwam pas na een 2de poging toen Sanchez weg was.
Deze jongen had gewoon veel meer vertrouwen moeten hebben. Ten Hag was voor hem de verkeerde trainer.
En dan een paar keer een fout, dat is gebrek aan ritme.

Ik hoop dat hij het ongelijk van Ajax gaat bewijzen bij Sevilla. Ik ga in ieder geval die club vaker bekijken nu.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:41
Ik gun het Wöber van harte..maar kwam helaas nét tekort voor Ajax..erg onzeker.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:22
Ik heb de wedstrijd van Ajax tegen Flamengo gezien en afgezien van zijn verdedigende acties was ik niet echt onder de indruk van Magalláns voetballende kwaliteiten. Dat valt ook wel te zien in de manier waarop hij de penalty hoog over schoot. Frank de Boer heeft bij Voetbal Inside wel eens gezegd dat Wöber voetballend toch wel bepaalde kwaliteiten heeft.

Ik verwacht dan ook dat hij bij Sevilla wel de kans krijgt om te spelen en het daar uiteindelijk ook wel gaat maken. Ajax heeft op dit moment gewoon een luxeprobleem met verdedigers. Ik verwacht dan ook niet dat Wöber ooit weer in Amsterdam terugkeert. Misschien wordt hij wel herenigd met Keizer op een bepaald moment.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:27]
Vind ik leuk
pietprecies +11729
vrijdag 11 januari 2019 om 21:52
Dat kan je niet zeggen op basis van 1 wedstrijd.

Ik denk ook dat als hij meer de kans had gehad dat hij had kunnen groeien maar het was bij lange na geen geweldenaar.

Ik zeg niet dat Magallán per se beter is hoor, wel ervarener en als je het 1 op 1 vergelijkt zou je Magallán makkelijker in moeten kunnen passen.

Uiteindelijk maak je dan dus, in elk geval nu, “winst”.

TH is echt niet bang om naar spelers te luisteren en talent op te stellen maar de ontwikkeling van Wober stagneerde gewoon te veel.

Ik sluit niet uit dat Wober zich nog ontwikkeld maar onder aan de streep:

Magallán erin, Wober weg: 3 miljoen in de plus en een ervarener speler terug.
Vind ik leuk
Mo +12878
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Gun hem alle succes, altijd zich voorbeeldig gedragen en komt over als een vriendelijke gezellige gozer.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Da's niet een hele hoge transfersom. Had verwacht dat ze pas voor een miljoen of 14, 15 een deal zouden maken.

En nu Hoedt?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3943
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
Geld klotst tegen de plinten in de ArenA, meer een tsunami aan miljoenen, dit is klein geld.
Vind ik leuk
SimonSays +7419
zaterdag 12 januari 2019 om 01:02
Het Johan Cruyff Geldpakhuis.
Vind ik leuk
Smithsonian +43282
vrijdag 11 januari 2019 om 20:40
Vaag. Denk dat wober beter is dan magellan. Dom van ajax.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3943
vrijdag 11 januari 2019 om 20:45
We hadden beter Botteghin kunnen kopen, die is lekker snel.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 20:58
Tsja, wedstrijdje tussen Botteghin en Blind gaat er ook om spannen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
Want jij keek wekelijks naar Boca? De vorige Copa Libertadores finalist die naar Ajax kwam, werd voor 45 miljoen aan Spurs verkocht. Laten we eerst even aankijken of Wober beter was dan Magallan. Ik vermoed van niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
Smithsonian +43282
vrijdag 11 januari 2019 om 21:02
We gaan het zien
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:10
Wöber heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld maar óók teveel bepalende fouten gemaakt wat niet kan op dit niveau. Hij was het helaas net niet. Wél een goede vent en voorbeeldige prof.
Vind ik leuk
Smithsonian +43282
vrijdag 11 januari 2019 om 21:32
Als je hem ook opstelt als linksback.. wober komt er wel.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:37
Kan zomaar en ik hoop het voor hem, goede vent echte prof!. .maar in anderhalf jaar Ajax heeft hij net niet kunnen overtuigen.
Vind ik leuk
Iggy +4517
vrijdag 11 januari 2019 om 21:23
Daar weet jij helemaal niets van.
Vind ik leuk
Smithsonian +43282
vrijdag 11 januari 2019 om 21:31
Nouuu
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 11 januari 2019 om 21:39
Waarom denk je dat?
Vind ik leuk
Smithsonian +43282
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Wober komt er wel.
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Dat geloof ik ook wel, bedoel waarom vind jij Wöber beter dan Magallan?
Vind ik leuk
Smithsonian +43282
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Qua leeftijd en potentieel alleen al.
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Potentieel kan je niks mee natuurlijk. Hij moet het gewoon doen, als hij dat deed had hij heus wel basis gestaan hoor bij Ajax. Je kan ze alleen gewoon nog niet vergelijken aangezien we Magallan nog niet echt in actie hebben gezien bij Ajax. Zo vroeg conclusies trekken vind ik wel wat snel. Maar dat is hoe ik erover denk.😜
Vind ik leuk
RGB +1278
vrijdag 11 januari 2019 om 20:41
Leuk, de derby van Sevilla! A por Lainez Máx!
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1088
vrijdag 11 januari 2019 om 20:42
Jammer, echt jammer. Nu moet Maggalan zich echt bewijzen als Tagliafico of Blind niet aanwezig zijn.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:31
Klopt!..daarom is hij gehaald.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
Ungelaublich!!
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
beter voor hem als speler werd hij door die matige trainer toch meestal verkeerd gebruikt
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:45
Begon goed, maar is na zijn blessure niet meer op hetzelfde niveau teruggekomen. Centraal in de verdediging neemt de keus nu wel af met 3 spelers: Blind, De Ligt en Magallan. Mocht de laatste aanpassingsproblemen hebben mag je hopen dat de eerste 2 niet geblesseerd raken. Veltman central, mocht die al fit zijn, kan echt niet en Schuurs is er ook nog niet aan toe.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:46
veel succes Max Wober good bye
Vind ik leuk
Het Brein +4768
vrijdag 11 januari 2019 om 20:47
Belachelijke transfer!!
10,5 miljoen voor een speler van 20 jaar, die waarschijnlijk niet minder is dan Magallan, voor wie bijna 0 interesse was!
Vind ik leuk
GJL +1
vrijdag 11 januari 2019 om 20:50
Ik ben blij dat ie weg is goeie deal ergerde me rot aan die gozer
Vind ik leuk
Dee79 +2658
vrijdag 11 januari 2019 om 20:53
Waarom nou prima verdediger thx Max!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:53
Bedankt Max, wanneer het nodig was, stond je er. En Sevilla is gewoon een prima club, ...



in ieder geval van een ander niveau dan Betis
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:54
Nou Wöber doe ff zo'n lekker tackeltje als in de CL, op Lainez in de competitie.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:54]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:36
Denk dat dat in het contract later is toegevoegd vandaar de lagere transfer waarde die dus lager is vanwege de 8 wedstrijden schorsing.

(Grapje voordat iedereen weer roept dat ik Lainez een blessure gun, heb al eerder gezegd een griepje is genoeg)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:01
Haha nee een blessure gun ik niemand, gewoon ff een lekkere klets.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 20:54
Als het aan Ajax ligt verkopen ze Neres ook fijn dat Neres niet meer weg mag na mislukten transfer poging op Lainez. Leuk dat Ajax aan de poen denkt en ze Neres liever kwijt dan rijk zijn ze denken daar alleen een geld Niet voor niets heet hij Marc netto...
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 21:00
Wat zou het aandeel doen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Het was gisteren nog op journaal ( rtl ) dat het aandeel steeds meer waard wordt en de bankrekening ook. Ze hadden 4 opties wat Ajax met het geld kon doen.

Optie 4 was om Feyenoord financieel te helpen om de nieuwe kuip te financieren.. Maar zei RTL erbij dan moet Feyenoord wel zo sportief zijn om de nieuwe kuip de Johan Cruyff Kuip te noemen, dat is namelijk de beste speler die ooit bij Feyenoord heeft gespeeld 😉
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 22:01
Hihi. Dat RTL ook. Fijn om te lezen dat RTL inderdaad achteruit blijft gaan ;-)


Cruijff is in naam de beste speler geweest ja, op z'n 37e meen ik. Puur op het veld (edit: in Feyenoord shirt) waren dat natuurlijk Moulijn en Van Hanegem. En wellicht Jansen, die ook nog een seizoen bij Ajax heeft gespeeld.

Maar we hebben het wel over Cruijff. Vergeet niet dat één van de beste keepers ooit in het Ajax-shirt ook een verleden heeft bij Feyenoord: Lamprou.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:02]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
Lamprou kwam bij Feyenoord na zijn Ajax jaar! En dezelfde Lamprou is een schande dat ie een Ajax shirt mag dragen🤔
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Jep, opgeleid en gedumpt door Ajax. En uithuilen bij Feyenoord waar ze 'm ook niet goed genoeg vonden.


Loopt tegenwoordig een beetje te bleren op het trainingsveld toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:12
Ja klopt en hoop dat 30 juni snel komt, dan kan Ajax hem ook dumpen want het is echt niks! Vannacht 2 blunders en 2 keer goal 😠
Vind ik leuk
Antikunstgras +13955
vrijdag 11 januari 2019 om 21:28
Leuk “marc netto”, zelf verzonnen?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:32
Niet zo stoken is niet nodig!
Vind ik leuk
1313 +8755
vrijdag 11 januari 2019 om 21:44
En jouw club denkt natuurlijk niet aan geld? Waanzin. Dat is voetbal deze tijden. Er moet geld verdiend worden. Of dacht je dat Psv voor de lol naar Qatar gaat op trainingskamp? Dan hadden ze net zo goed in NL kunnen blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:56
Voor een prikkie kun je wel stellen. Viel Glück in Spanien!
Vind ik leuk
Storm14 +143
vrijdag 11 januari 2019 om 20:56
Ik dacht even dat het om Schöne ging 🤔😎
Vind ik leuk
PoepWagen +2181
vrijdag 11 januari 2019 om 20:58
Blijf het jammer vinden. Deze jongen is nog erg jong en had in de toekomst veel kunnen betekenen. Ik denk dat we echt nog wel van deze jongen gaan horen in de toekomst!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
Fijn voor Wöber, willen ze niet liever Veltman?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:31
Niemand wil Veltman, maar ze willen wel Wöber. Dus ik denk dat het wel duidelijk wie de betere is van de twee met de meeste potentie. Ik zie Veltman ook niet snel terugkomen bij het Nederlands elftal, zeker niet zolang Ronald Koeman bondscoach is.
Vind ik leuk
Cada +68
vrijdag 11 januari 2019 om 21:02
Jammer, zag liever Veltman vertrekken. Maar veel succes Maximiliaan Wőber in Sevilla.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:04
Jammer dat hij nu al weggaat. We hadden hem als CV’er nog goed kunnen gebruiken. Hij viel tot nu toe nog niet echt mee. Zeker op linksback vond ik hem zeer zenuwachtig en onzurgvuldig. Daar is hij ook een grote dromer. Centraal viel hij me vaak ook tegen, maar daar zag je meer een natuurlijk spelende Wöber. Tegen Bayern München, in de uitwedstrijd, stond hij centraal en liet een goeie indruk achter. Hij kan het wel, maar als je daarvoor en daarna nauwelijk tot niet meer kan overtuigen is er uiteraard grote twijfel. ‘Ach, het was gewoon een uitschietertjevnaar boven, daar had Godbetert Ferdy Vierklau ook wel eens ‘last’ van.’ Logisch dat mensen zo denken. Misschien zegt het niets over zijn kunnen op de CV positie. Misschien zegt het wel iets. Had het nog half jaartje willen aankijken bij Ajax bij hem. Maar goed, dat gaat niet meer. Succes gap in Spanje bij Sevilla!
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:35
Edgar mee eens..hij oogde vaak erg onzeker. Na anderhalf jaar mag dat niet meer..kan dat niet meer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:46
Dit dus. Niet normaal meer.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 11 januari 2019 om 21:06
Toch voor te weinig verkocht. Een speler naar mijn hart. Ik vond het altijd een hele goede speler. Maargoed, als Ajax Magallan koopt en zowel Veltman als Sinkgraven terugkomen van blessures en daarnaast heb je ook nog eens 'talenten' als Bakker en Schuurs. Dan begrijp ik wel dat Ajax iets teveel verdedigers heeft rondrennen. Ik wens hem alle succes. Sevilla is een goede club als hij daar kan doorbreken.
Vind ik leuk
Storm14 +143
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Gelukkig ziet Ten Hag wel in dat Sinkgraven geen verdediger maar een middenvelder is...denk serieus dat wanneer ie zn niveau haalt hij velen kan gaan verbazen......
Veltman gaat vaak wel in de grote wedstrijden voorop in de strijd, heerlijk...
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Ik denk dat zowel Sinkgraven als Veltman voorlopig genoegen moeten nemen met de bank.

Ik vraag mij eerder af wie van het kwartet De Ligt, Magallan, Blind en Tagliafigo gaat banken. of gaat Blind naar het middenveld ten koste van een Lasse of vd Beek (terwijl ze daar ook nog Eiting hebben en Gravenbergh die er toch stilletjes maar rap aankomt).

Ik vond Sinkgraven bij Heereveen geweldig, maar hij zal zich opnieuw moeten bewijzen. Veltman is zo'n typische Ajax-speler waar Ajacieden aan vast houden. Ik vind hem niet goed genoeg voor dit Ajax (en dan te bedenken dat ik helemaal geen fan van Mazraoui was).
Vind ik leuk
Storm14 +143
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Ik denk dat we langzaamaan ook wel afscheid moeten gaan nemen van Schöne...

Vd Beek zal toch met Neres rouleren denk ik, zal ook aan de tactiek liggen natuurlijk..

Veltman altijd wel blij mee, de rare momenten en foutjes zijn er toch wel uit....gele kaarten die hij laatste moment van spelen pakte zijn toch vaak nuttiger dan voorheen.....Mazraoui heeft wel een terugval vindt ik....niet echt mijn type speler
Vind ik leuk
NESAFCA +186
vrijdag 11 januari 2019 om 21:11
Zag liever Joel gaan.

Die man pakt oliedomme kaarten voor onnodige overtredingen. Het gaat je goef Max!!!
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Niemand wil hem hebben. :-s
Vind ik leuk
Joodje +247
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
ik zoek nog een schoonmaakster.
Vind ik leuk
Bocajuun +893
vrijdag 11 januari 2019 om 21:11
Succes Max!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:13
Ga je goed Max!
Vind ik leuk
Miller +46
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Sevilla heeft hier wel hele goede zaken gedaan. Ik schrik ervan dat Wöber nog maar 20 jaar oud is. Die gaat een heel stuk meer waard worden daar in Sevilla. Jammer, ik zit niet bepaald op Veltman te wachten ipv Wöber. Ik zag liever Veltman vertrekken voor ieder willekeurig bod dan Wöber. Zeker ook zonde kijkende naar volgend seizoen. Mocht De LIgt dan vertrokken zijn, dan is Wöber zijn vertrek vast en zeker extra pijnlijk geworden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:16
Had veltman maar verkocht.
Vind ik leuk
Pimman +10339
vrijdag 11 januari 2019 om 21:47
Veltman stond in de planning om vorig jaar zomer te worden verkocht totdat hij zwaar geblesseerd raakte..dát is de reden dat hij nog niet verkocht is..nu nog steeds niet 100% wedstrijdfit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:23
Max was een te lieve gast..Ik had gehoopt dat hij zich sterker had ontwikkeld. Hij lag erg goed in de groep. Had der Kaiser moeten worden. Jammer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:24
10.5 miljoen min de aankoop van 7,5 mijoen min 10% doorverkoop.
Een winst van 2 miljoen.
Als je daar salaris nog van afhaalt...

Echt rare beslissing om een 20-jarige international voor dat geld te laten gaan.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Ajax heeft gewoon teveel verdedigers, dan is het logisch dat woeber weg wil en weg kan. Niemand wil op dit moment Veltman, Sinkgraven, Bakker of Schuurs hebben.

Je hebt op dit moment De Ligt, Magallan, Bilnd en Tagliafigo. Eentje moet er al naar de bank en als de nood aan de man is dan heb je ook Frenkie nog. Het is onzinnig om Woeber erbij te houden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Hoe kom je daar nou bij???
Bakker en Schuurs stellen nog niks voor waarbij Bakker nog maar een half jaar contract heeft en beide heel erg stil staan in hun ontwikkeling.
Links heb je alleen Sinkgraven als back-up en dat is een speler die net terug is van een lange en vervelende blessure.
Centraal heb je nieuweling Magallan die eerst nog een half jaar moet wennen en in de jeugd loopt er momemteel niks rond.

Wöber was de ideale back-up voor links EN centraal.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 11 januari 2019 om 22:42
Links heb je Tagliafigo, Blind, Sinkgraven, Bakker (en Woeber).

Centraal heb je Tagliafigo, Magallan, Blind, en Schuurs zit wekelijks op de bank, verder kunnen ook Veltman en Frenkie daar uit de voeten (en Woeber).

Na de verkoop van woeber hou je zo'n beetje 8 spelers voor 3 posities over. De enige reden waarom Bakker 'nooit' speelt, is eerst vanwege Woeber en nu omdat Sinkgraven niet meer bij Jong-Ajax mee kan doen.

Ajax heeft teveel verdedigers en Woeber wil spelen. Logisch dat hij vertrekt.

PS.
Magallan is niet gekocht voor Jong-Ajax, hij is gekocht voor de basis (nu of over een half jaar) en is daarmee Woeber al voorbij in de pik-orde..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:45]
Vind ik leuk
whiskey33 +658
vrijdag 11 januari 2019 om 21:27
de beste verdediger van ajax laten ze in winterstop gaan!
Vind ik leuk
Storm14 +143
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
ja want de ligt is niet beter
Vind ik leuk
Iniesta 8 +37
vrijdag 11 januari 2019 om 21:32
Kansloze club
Vind ik leuk
B. Alrond +1875
vrijdag 11 januari 2019 om 21:35
Vind ik een hoop geld voor die speler. Is 3e reserve. Die gaan doorgaans voor 4 of 5 miljoen de deur uit. Is toch niet een uitzonderlijk talent.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:40
Succes!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:48
top bedrag voor n miskoop
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:52
Je zal Veldman heten en in 020 werken, man, man, man dan weet je wel waar je toekomst ligt, KKD of nog lager....volgens je eigen "supporters"
Vind ik leuk
Nr14always +3985
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Servus
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Never change a winning team .
Grootste miskleun was t niet opstellen van Wöber toen de ligt was geblesseerd .
Volgende miskleun . verkoop van een deel van een winning team .
Let op .
Aan t eind van het seizoen tot de conclusie komen dat hierdoor t kampioenschap is verkocht .
Niet de beste speler . Maar
Wöber was een topper in sober .
Vind ik leuk
Hast58 +914
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Misschien een goed idee om de onderhandelaar van Club America de Ajax spelers te laten verkopen. Die krijgt minimaal het gevraagde bedrag of zelfs nog meer. Als ze het aan Marc over laten dan worden ze allemaal met flinke korting verkocht.
Vind ik leuk
Pancev +1084
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Dat heet: gewogen en De Ligt bevonden...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:29
Onzin, Bakker heeft nog een contract voor een half jaar en is er nog lang niet. Schuurs is er nog lang lang niet. Dan heb je dus alleen Magallan als back-up centraal en Sinkgraven op links. 1 die lang geblesseerd is geweest en een ander waar je nog geen flauw idee van heb of hij direct inzetbaar is en eerst een half jaar moet wennen.
En bij Jong Ajax loopt er echt helemaal niks rond op die posities.

Dat heet niet slim en vooruitstrevend handelen, Darko.
Vind ik leuk
Pancev +1084
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Oh da's allemaal best waar, neemt niet weg dat Wöber denk ik gewoon niet goed genoeg bevonden is voor het niveau dat Ajax nastreeft en dan bij een bod als dit gewoon weer afgestaan wordt. Er waren twijfels, en zo'n bedrag krijg je misschien maar eens. Ajax zal heus wel speuren naar een vervanger van niveau op die positie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:42
Ja, maar die komt dan echt uit het buitenland want in de Nederlandse competitie loopt er momenteel niks bijzonders rond op links.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Bedankt gozer, goed gespeeld tegen Bayern
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:58
Snap heel goed waarom hij naar Spanje gaat. Hij hoort de verhalen van zijn thuis land Oostenrijk. Ben er drie weken geweest en wat een sneeuw is er gevallen. Hij gaat nu lekker het Spaanse zonnetje op zoeken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:04
dit zijn toch toverkunsten van marc en edwin hij is niet goed genoeg voor ajax maar hem toch voor dubbele cijfers bij sevilla aan de man brengen klasse marc en natuurlijk suc6 max denk alleen dat hij snel door de mand gaat vallen maar mischien verast hij ons wel
Vind ik leuk
Settler11 +212
vrijdag 11 januari 2019 om 23:12
Gekocht in 2017 voor circa €7.500.000,- en nu alweer verkocht voor een dikke 10,5 mil. Hatsee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:32
Meteen doen helaas want het is een goede tweede man.
NERES mee gratis af te halen
Vind ik leuk
Teppie +82
zaterdag 12 januari 2019 om 02:26
Hij wordt gewoon ingeruild voor magallan met statiegeld! Prima toch!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 06:50
Ik hoop maar dat er een goed soorverkooppercentage is opgenomen. Vind 10.5 mil wat kan oplopen tot 11 vrij weinig. Van mij had wober ook niet weg gemoeten. Als ik me niet vergis heeft hij in 3 champions league wedstrijden in de basis gestaan dit jaar. Hij kreeg rood tegen Bayern thuis maar bij Bayern uit speelde die foutloos.
Vind ik leuk
ritje +636
zaterdag 12 januari 2019 om 08:35
hallo Wober voor 10.5 miljoen? Dat is veel te weinig! Daar koop je geen gelijkwaardige speler voor terug! Ja in het INT voetbal hebben ze door dat je in NED nog koopjes kan halen! Dat clubs als Betis Watfort Ajax aftroeven is niet veelbelovend voor de toekomst! NED is koopjesland geworden! mvg ritje
Vind ik leuk
Uitvak030 +382