Feyenoord vindt voetbalpiramide te duur: 'Kwaliteit in plaats van kwantiteit'

Feyenoord vindt voetbalpiramide te duur: 'Kwaliteit in plaats van kwantiteit'

Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 18:15di 15-01-2019 om 18:15

Laatste update: dinsdag 15 januari 2019 om 18:23di 15-01-2019 om 18:23

Feyenoord neemt de komende jaren nog geen deel aan de voetbalpiramide. Volgens technisch directeur Martin van Geel is geld een belangrijke drijfveer achter die keuze.

"Het zijn budgettaire redenen. Het is genoegzaam bekend dat Feyenoord niet het allerhoogste budget van Nederland heeft. Daar moeten we heel zorgvuldig mee omgaan. Op deze manier kunnen we ons beperken tot minder contractspelers en dus kiezen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit", zegt Van Geel tegen Feyenoord TV. "Een andere reden is dat de weg naar de Keuken Kampioen Divisie heel, heel, erg lang is."

Door de samenwerking met FC Dordrecht kan Feyenoord alsnog vier à vijf talenten per seizoen ervaring op laten doen in de Eerste Divisie. In Jong Feyenoord zullen voornamelijk reservespelers van het eerste elftal wedstrijdritme opdoen. De reservecompetitie kent namelijk geen restricties. Het team wordt aangevuld met spelers die te oud zijn voor Feyenoord onder 19.

Het eerste elftal zal komend seizoen uit 24 spelers bestaan, melden de Rotterdammers verder. De helft daarvan dient afkomstig te zijn uit de eigen jeugdopleiding. Tevens moeten ieder jaar twee spelers uit de jeugdopleiding doorstromen. Dat is conform het huidige beleid.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Jong Feyenoord niet in de Keuken Kampioen Divisie: een gemiste kans?

(3679 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 15 januari 2019 om 18:23
Wat een onzin, Utrecht & AZ zitten er ook gewoon in en hebben een minder budget
Vind ik leuk
Mosquito +20110
dinsdag 15 januari 2019 om 18:41
Misschien is die trainer van dord hierom wel opgestapt. Verschil van visie.
Vind ik leuk
Blindsy +17204
dinsdag 15 januari 2019 om 18:43
De keeperstrainer? Want hij hoorde dat hij een 20-jarige Feyenoord-keeper erbij mag gaan doen? Rare vent, dan.
Vind ik leuk
Obl93 +2728
dinsdag 15 januari 2019 om 18:47
Echt he, wat een bullshit
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 15 januari 2019 om 19:04
Ik vind er wel wat voor te zeggen. Door alle restricties van de KNVB wordt het lastig om te promoveren. Daarnaast heb je meer spelers nodig en je kan je geld maar 1 keer uitgeven.
Misschien zakken Utrecht en AZ hierdoor juist wel verder weg. Je hebt nu eenmaal niet ieder seizoen een paar talenten, die makkelijk doorstromen naar het eerste. Het geld dat je in jong steekt kun je niet in het eerste steken.
Vind ik leuk
Harrie82 +4126
dinsdag 15 januari 2019 om 20:29
Nou ik heb afgelopen weekend de wedstrijd Jong Utrecht-Jong Az gekeken, maar dan zie ik wel dat ze er goed aan doen. En dat er wel potentiële spelers voor de eredivisie rondlopen. Dan lag voor mij de nadruk op het bekijken van Utrecht.
Vind ik leuk
pietprecies +10211
dinsdag 15 januari 2019 om 19:06
Klopt maar omdat de vrouw van v. Geel het destijds geen goed idee vond kunnen ze niet direct de kkd in maar moeten ze in de 3e divisie instromen dus in het huidige licht snap ik het wel weer.
Vind ik leuk
4everfcu +5068
woensdag 16 januari 2019 om 07:45
hebben az en utrecht ook moeten doen dus waarom feyenoord niet al blijven die jong teams in de kkd een schande voor het nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Het Brein +4679
dinsdag 15 januari 2019 om 19:49
"Yes we can't!"

- Martin van Geel
Vind ik leuk
Lampenpit +1291
dinsdag 15 januari 2019 om 20:08
Niet alleen onzin, ook heel erg dom. Een talent van Feyenoord krijgt straks de keuze, naar Chelsea of bij Dordrecht in een rampenteam hopen dat je opvalt en niet weer verhuurd wordt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13163
dinsdag 15 januari 2019 om 20:41
Maar die clubs staan duidelijk onder Feyenoord in de ED, dat is dus de kwaliteit waar van Geel het over heeft.
Hij kiest dus voor Feyenoord 1 om niet te belanden op het niveau van AZ en Utrecht in de ED.
Vind ik leuk
repeP +2020
dinsdag 15 januari 2019 om 22:37
Feyenoord maakt bewust een andere keuze waar weinig mis mee is: 'Feyenoord kiest er bewust voor niet zelfstandig met een eigen elftal deel te nemen aan de voetbalpiramide. Dit omdat daarmee een weg wordt ingeslagen die (te) lang duurt voordat Feyenoord-spelers op een acceptabel niveau spelen en omdat dit financieel gezien een kostbare aangelegenheid is. Hiervoor is immers een groot aantal (extra) contractspelers nodig, waarvan op voorhand bekend is dat slechts een zeer beperkt aantal van hen voldoende kwaliteit heeft om uiteindelijk het eerste elftal te halen. Dit staat haaks op de keuze van kwaliteit in plaats van kwantiteit, terwijl Feyenoord het beschikbare budget zorgvuldig wenst te besteden: namelijk (vooral) aan een zo sterk mogelijk eerste elftal.'

https://www.fr-fans.nl/nieuws/38763/feyenoord-komt-met-nieuw-viersporenbeleid
Vind ik leuk
Harry.f +402
woensdag 16 januari 2019 om 00:58
Als je geen proffessioneel jeugdbeleid hebt en geen scouting dan heb je maar 5 jeugdspelers met potentie voor mogelijk een plaats voor Feyenoord1. Je moet een club opbouwen bij de jeugd en geef hun de faciliteiten die ze nodig hebben. Dat kost relatief weinig tov een groot en duur stadion. Het bestuur is niet capabel om de club omhoog te stuwen . Feyenoord city kan leiden tot een faling en dat is einde verhaal. Dit kan je nooit verkopen aan je supporters.
Vind ik leuk
repeP +2020
woensdag 16 januari 2019 om 20:48
De faciliteiten voor de Feyenoord Academy (samen met SC Feyenoord) zijn volgens mij anders al aardig ver op weg toch? Is het niet de bedoeling dat het ergens in de zomer opgeleverd zal gaan worden?
Vind ik leuk
Harry.f +402
woensdag 16 januari 2019 om 21:37
En dan je talenten doorsturen naar Dordrecht? Is dat het mooie perspectief voor deze talenten? Ik geloof niet in deze constructie. Ga met een team in de kkd en geef de jeugd een extra impuls.Er word door De Jong gezegd het is te duur om in de piramide te gaan.......? Wat??? Het nieuwe stadion mag een fortuin kosten en de toekomst van de club mag bij Dordrecht gaan spelen? Is dit een visie van bestuurders die 7 ton verdienen? Ik vraag mij ernsttig af wat vooor belangen deze mensen hebben in dat nieuwe stadion. 150 miljoen gezocht,ik hoop en denk dat ze dit niet vinden.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
dinsdag 15 januari 2019 om 22:43
zeker als je instapt op 3e divisie niveau...
Vind ik leuk
Op afstand +1038
dinsdag 15 januari 2019 om 22:55
En over welke kwaliteit heeft van Geel het dan, deze man is totaal de weg kwijt, het is toch duidelijk, geen jong feyenoord en geen kwaliteit in de ED om mee te doen voor het kampioenschap
Vind ik leuk
4everfcu +5068
woensdag 16 januari 2019 om 07:25
precies en die twee hebben die plek ook niet cadeau gehad maar zijn er voetballend in gekomen.
al horen de jong teams natuurlijk niet in de kkd
Vind ik leuk
Hast58 +942
dinsdag 15 januari 2019 om 18:24
Gewoon vol blijven houden aan je eigen te kortkomingen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 18:27
Brienenoordtunnel visie
Vind ik leuk
Hast58 +942
dinsdag 15 januari 2019 om 18:35
Nu kunnen alle ruziezoekers zonder overleg gelijk naar Dordrecht worden afgevoerd.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 18:45
Wist je dat Feijenoord een jaar of twee terug een ' samenwerking ' had met Den Bosch en RKC.
Nooit wat van gezien buiten Koomen. Weet niet eens of Koomen in het kader van die samenwerking kwam.

Vind ik leuk
Hast58 +942
dinsdag 15 januari 2019 om 18:47
Nee wist ik niet. Jullie zijn er iig niet beter van geworden.
Vind ik leuk
Sabau +1706
dinsdag 15 januari 2019 om 19:04
Hadden we ook met excelsior en toen vond iedereen het competitievervalsing.
Vind ik leuk
Hast58 +942
dinsdag 15 januari 2019 om 19:36
Zal nu niet gebeuren want Dordrecht komt voor 2030 niet meer terug in de ED.
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 15 januari 2019 om 18:49
Misschien wat vaker naar buiten gaan? Brienenoordbrug. Geen tunnel. Zeg dan Maastunnelvisie ;-). Like voor de intentie though.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:00
Brienenoordtunnel = Beneluxtunnel
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 15 januari 2019 om 19:19
Ik zou toch de Maastunnel gebruiken. Die ligt tussen Rotterdam Noord en Zuid. De Benelux ligt bij Schiedam/Vlaardingen.
Gelukkig gaat het met je cluppie wel goed. Kun je het volgend jaar zelf misschien komen bekijken ;-).
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:27
Het was maar een geintje.
Ik ben met een Rotterdamse getrouwd.
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 15 januari 2019 om 20:45
Totaal geen probleem hier hoor. Was van mijn kant ook gewoon bedoeld als gebbetje. Maar wel knap dat Den Bosch bovenaan staat, terwijl er 6 andere ploegen voor de titel getipt werden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 20:57
Na de derde wedstrijd tegen Ajax wist ik het al.
Reiziger zag het ook en zei toen dat Den Bosch beter was.
Den Bosch was ook veel beter dan Ajax en hield met 10 man stand maar stond zowat onderaan met dit piepjonge team.

Boessen zag het ook en kreeg gelijk.
Vind ik leuk
rexxo +6747
dinsdag 15 januari 2019 om 19:09
Vind je het gek dat het voetbaltechnisch en financieel slecht gaat met deze clown als eindverantwoordelijke voor je technisch beleid.

''We eindigen sommige wedstrijden met 8 zelf opgeleide spelers''

Daar heb je niks aan als ze weinig kwaliteit hebben.
Vind ik leuk
Hast58 +942
dinsdag 15 januari 2019 om 19:41
En wat zal dat nou meer kosten?? Die paar contractspelers die ze extra moeten hebben. Als een club als Feyenoord dat niet op kan brengen moeten ze een onafhankelijk bureau de boel eens flink door laten lichten. Waarschijnlijk blijft er een enkel miljoentje hier of daar hangen. Om je kapot te schamen voor zo'n grote club om je hier achter te verschuilen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13163
dinsdag 15 januari 2019 om 20:46
Ze hebben geen andere keus.
Van Geel heeft de slag jaren geleden verloren tegen Brands en Overmars en zit nu met de gevolgen.
Nu is men bezig 150 miljoen bij elkaar te schrapen voor het stadion, Feyenoord 1 blijft dus in het verdomhoekje zitten financieel gesproken.
Hebben zo direct een prachtig onderbezet stadion, ben je mooi klaar mee.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 00:55
https://www.stadslog.nl/gastbijdrage/feyenoordcity-rekent-zich-rijk
Vind ik leuk
rpaulp50 +13163
woensdag 16 januari 2019 om 09:31
Uiteindelijk valt dat project minimaal 25% duurder uit tegen de tijd van oplevering. Feyenoord zal niet veel geld hebben om te investeren in Feyenoord 1 en zitten dan met een sub top team in een te groot en te duur stadion.
Maar de Gemeente wilde dit nu eenmaal en als puntje bij paaltje komt laten ze Feyenoord niet zakken als er financiële steun nodig is.
Vind ik leuk
Vakkie D +4442
woensdag 16 januari 2019 om 07:53
De ruim 55 mio die v geel verdient heeft, kan bijna niet besteed worden aan de selectie, dan is elke misser een flinke uitholling van de kwaliteit van je selectie
Vind ik leuk
rexxo +6747
woensdag 16 januari 2019 om 11:16
Het is gebleken dat deelnemen van jong elftallen in de KKD voor Ajax en PSV heel goed werkt. Het betaald zich terug in grotere transfersommen.

Maar van Geel heeft het over het budgettaire redenen. Dit alleen al is reden om hem en iedereen die hem hierin steunt per direct weg te sturen.

Met van Geel kom je als club niet verder, zijn rolodex staat alleen vol met ex spelers.
Vind ik leuk
Vakkie D +4442
woensdag 16 januari 2019 om 11:20
Laten we beginnen met die samenwerking en kijken of we voldoende kunnen groeien om een volwaardig team in de 3e divisie te plaatsen. Op de lange termijn kan het wat opleveren maar er is de afgelopen jaren veel in andere nodige zaken geïnvesteerd. Na de rampjaren is feyenoord weer op de weg terug maar helaas moet elke euro nog worden omgedraaid.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
dinsdag 15 januari 2019 om 18:25
Brard ga je best doen
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6101
dinsdag 15 januari 2019 om 18:25
Dan moet je wachten tot het transfer windows om zo een jonge door te schuiven naar feyenoord 1 lijkt me
Vind ik leuk
appeltje +2886
dinsdag 15 januari 2019 om 18:26
Maar Almere City, Sparta, Groningen en Volendam lukt het wel.
Vind ik leuk
1313 +6182
dinsdag 15 januari 2019 om 18:32
Nja Almere City is financieel gewoon prima op orde. Nog wel beter dan die clubs die je daarbij noemt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 15 januari 2019 om 18:28
Snijden in het salaris van Van Geel.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 18:29
Haha wat een beleid, arme Feyenoorders.
Vind ik leuk
BariAFCA +427
dinsdag 15 januari 2019 om 18:30
Hadden meteen moeten instappen. Nu hebben ze de boot gemist.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 15 januari 2019 om 18:41
Het kan alsnog, alleen elke vorm van moeite is ze kennelijk teveel.
Vind ik leuk
BariAFCA +427
dinsdag 15 januari 2019 om 20:56
Is het dan niet zo dat ze veel lager instromen in de voetbalpiramide? Hoofdklasse bijvoorbeeld? En dan omhoog richting KKD?
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 15 januari 2019 om 21:02
Derde klasse las ik vandaag. Dan moet je dus twee keer promoveren en kan het nog tegenzitten door andere belofteteams, omdat je een maximum hebt per competitie.
Alleen dan ga je wel ergens naartoe. Nu ben je over een paar jaar nog nergens.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 18:31
Hahahaha budgettaire redenen. Gewoon slechte smoezen, zoals je kunt lezen hebben ze nooit genoeg spelers om überhaupt van betekenis te kunnen zijn in de KKD ze moeten het nu al aanvullen met spelers vanuit het eerste en spelers die ^Te oud^ zijn. Zonder investeringen boek je sowieso geen vooruitgang.
Vind ik leuk
satesaus +1331
dinsdag 15 januari 2019 om 18:33
Rot aub snel op van Geel! Die andere clubs hebben minder budget. En dat het zo lang duurt, komt omdat je nu al voor de 3e keer niet in stapt! Jij vind je eigen fouten masqueren blijkbaar belangrijker dan groei. Nogmaals, opzouten!
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 18:54
Ja echt opzochten van Geel
Vind ik leuk
Koenbres +1867
dinsdag 15 januari 2019 om 18:36
Ben hier wel benieuwd naar, Dordrecht zal ook wel een zegje hebben welke en hoeveel huurlingen ze willen
Vind ik leuk
Dordtenees +1184
dinsdag 15 januari 2019 om 18:47
De jongens die ze naar Dordt sturen kijken ze niet naar om. Gustavo Hamer was het laatste mooie voorbeeld hiervan
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 18:36
Die twee, de Jong en van Geel, lullen goed, maar hun daden zijn niet navenant hun praatjes.
Vind ik leuk
chicken +14003
dinsdag 15 januari 2019 om 18:38
Ze kiezen voor kwaliteit.....waar is dat dan?
Vind ik leuk
tikkietoe +5899
dinsdag 15 januari 2019 om 18:38
Ik vond het stom dat Feyenoord niet gelijk toen ze voor het eerst de kans hadden in te stappen dat gedaan hebben.
Maar met alle restricties die er inmiddels voor de jong ploegen in de eerste divisie zijn, (geen oude revaliderende spelers kunnen opstellen, zoveel jonge spelers op zijn minst onder contract moeten hebben) kan ik Feyenoord nu begrijpen dat ze niet onderin willen instromen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 15 januari 2019 om 18:43
Die spelers onder contract is al heel lang lang zo volgens mij.
Ze missen nu wel de kans om een tweede team op degelijk niveau te krijgen. En de andere clubs hebben daar allemaal voordeel bij.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 18:40
Of geen van beiden...
Vind ik leuk
Hyena +30292
dinsdag 15 januari 2019 om 18:42
Hahaha budgettaire redenen, wanbeleid weer daar.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 15 januari 2019 om 18:43
En dan straks geen budget hebben, omdat je geen jong team in de KKD wilde zetten.
Vind ik leuk
Boefje +383
dinsdag 15 januari 2019 om 18:49
Feyenoordsupporters nog heel veel plezier met de fam van Geel.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 15 januari 2019 om 18:49
In Jong Feyenoord zullen voornamelijk reservespelers van het eerste elftal wedstrijdritme opdoen.

Oh ja, dus geen talenten in de piramide en weinig talenten in de beloftecompetitie. Dit gaat helemaal goedkomen.
Vind ik leuk
plein19 +2822
dinsdag 15 januari 2019 om 18:52
Waarom betaald Feyenoord meer aan salarissen dan PSV. Zijn de meeste financiële cijfers ongeveer hetzelfde met PSV en klaagt Feyenoord steeds over gebrek aan geld. De kwaliteit en de transferinkomsten maken PSV enorm veel beter dan Feyenoord. En dan spreekt van Geel nu over kwaliteit ipv kwantiteit. Ik kan nergens een financiële onderbouwing vinden die het gebrek aan geld verklaard.
Vind ik leuk
Hvdp +1569
dinsdag 15 januari 2019 om 18:53
Wat een ongelofelijke blunder!!
Dit is een rede om de goede man onmiddellijk te ontslaan
Vind ik leuk
Blindsy +17204
dinsdag 15 januari 2019 om 18:55
Ik zie net dat Martin van Geel niet bij de nieuwjaarsreceptie aanwezig was.
Zou hij dan toch aan het scouten zijn?
Vind ik leuk
Ove +1704
dinsdag 15 januari 2019 om 19:09
Hij was afwezig door prive omstandigheden
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1092
dinsdag 15 januari 2019 om 18:58
En dan zegt ie "kwaliteit ipv kwantiteit"...eehh waar is nu dan die kwaliteit Martin ???
Gewoon suf verhaal wat hij hier ophangt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:00
De echte toppers moeten gelijk in het 1e meedoen. Zo hoog is het nivo in de ere divisie al niet.

Je kunt talenten toch ook verkopen met een terugkoopclausule? Dan bespaar je salaris en spreid je het risico.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5932
dinsdag 15 januari 2019 om 19:38
Lekker signaa naar die talenten dan... ga nu maar weg want we zien t niet zitten maar als je om wat voor reden dan ook toch ergens slaagt dan mogen we je goedkoop terugkopen ;0)
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3652
dinsdag 15 januari 2019 om 19:08
Ik ben er blij mee, vervelend voor supporters van andere clubs dat zij t niet zijn
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
dinsdag 15 januari 2019 om 19:08
plausibel, en met dordt een goede KKD ploeg om te testen.....ideaal....
Vind ik leuk
Bobo8484 +127
dinsdag 15 januari 2019 om 19:08
Kwaliteit ipv kwantiteit... Dikke onzin! Hij heeft het niet over artikelen maar over personen. En ik snap van Geel wel dat hij minder contract spelers wil maar deze gedachtengang past meer bij de bedrijfsleider van de Lidl of MediaMarkt..
Vind ik leuk
poklane +5470
dinsdag 15 januari 2019 om 19:10
Wanbeleid van het allerhoogste niveau. Als je mee doet aan de voetbalpiramide en na 2 seizoen naar de Eerste Divisie promoveert kan je je talenten 38 Eerste Divisie wedstrijden per seizoen degraderen, en als ze zich goed ontwikkelen kan je ze op elk moment doorschuiven naar het eerste.

Met de aankomende opzet kan je je spelers niks garanderen, je kan alleen een handje vol spelers naar Dordrecht sturen en dan moet je maar hopen dat ze daar speeltijd krijgen. En de grootste talenten kan je niet sturen, want die heb je eventueel nodig bij het eerste bij blessures en/of schorsingen.
Vind ik leuk
HanV +5101
dinsdag 15 januari 2019 om 20:26
Dan moeten ze wel weer eerst de stop tussen de eerste en de tweede divisie eruit trekken.
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
dinsdag 15 januari 2019 om 19:14
Feyenoord krijgt 80 procent v h bestuur in dordt, word echt Feyenoord 2....
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:19
V Geel doet me heel erg denken aan onze premier Rutte, doet precies niet wat t volk wil.
Vind ik leuk
Chebaisit +1436
dinsdag 15 januari 2019 om 19:21
Van Geel wil zijn eigen falen goed praten.
Wilde destijds niks weten van jong Feyenoord in de eerste divisie.
Vind ik leuk
heur es +861
dinsdag 15 januari 2019 om 19:26
Zo zakken ze steeds verder weg.
Vind ik leuk
Cooz +4
dinsdag 15 januari 2019 om 19:34
Fyenoord1 laten degraderen naar kkd. Probleem opgelost
Vind ik leuk
Smithsonian +41016
dinsdag 15 januari 2019 om 19:37
Dom martin dom.
Vind ik leuk
Het Brein +4679
dinsdag 15 januari 2019 om 19:46
Begin eens met slimme aankopen! Groeneveld ipv Sinisterra, Schouten ipv Ayoub, een speler als Kanon ipv Van der Heijden, Ryan Thomas ipv Clasie, Fran Sol ipv Jörgensen etc.

Transfers van gelijke strekking, want wat worden er een miskopen gedaan!
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 15 januari 2019 om 20:53
Als jij Groeneveld voor 1,5 miljoen kan kopen ipv Sinisterra, Ryan Thomas los kan weken bij PSV en weer wedstrijdfit kan krijgen en dan ook nog Fran Sol uit de klauwen van de Russische beer weet te houden, dan heb je je bijnaam echt verdiend.
Bedoel je echt Schouten van Excelsior en Kanon van Den Haag, die er al 6 jaar speelt, zonder dat iemand hem uit zijn lijden wil verlossen? Ik word al blij dat Van Geel TD is en niet jij.
Vind ik leuk
Het Brein +4679
dinsdag 15 januari 2019 om 21:00
Het gaat erom dat je spelers haalt met een bepaald potentieel, die wel haalbaar zijn (of waren zoals in mijn voorbeeld). En ja, 10x liever een speler als Kanon of Pierie dan Vd Heijden en beter Thomas (nu wel lang out) dan Clasie en liever Groeneveld (waar Club 1,5 miljoen voor betaalde) dan Sinisterra (die 2 miljoen kostte). Van Geel is gewoon een afgrijselijk slechte TD, alsmede de scouting trouwens...
Vind ik leuk
Fooligan +1092
dinsdag 15 januari 2019 om 19:48
Kwaiteit? Waar dan?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 19:59
Als je loopt te klagen over het budget waarom gaan ze dan door met Feyenoord city 🤔
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 15 januari 2019 om 20:46
Juist om het budget te kunnen verhogen. Misschien voortaan eerst eens inlezen?
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 01:00
Inlezen...

https://www.stadslog.nl/gastbijdrage/feyenoordcity-rekent-zich-rijk
Vind ik leuk
Malaga036 +471
dinsdag 15 januari 2019 om 20:22
Lekker uit de KKD houden, weg met die beloften elftallen en gewoon een verplichte promotie/degradatie met de 2e divisie
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 21:32
De vraag in de poll in onjuist. Ze stromen niet de KK divisie in maar een paar niveau's lager. Overigens had ik liever Sparta of Excelsior als satellietclub i.p.v Dordt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 22:37
Sparta is al gekoppeld aan Ajax. Dus die slag heeft Feyenoord al gemist. Zoals met veel zaken komen ze overal te laat achter.
Nu maar hopen voor Feyenoord dat ze niet te laat achter het feit dat ze altijd overal te laat achter komen komen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 22:28
Volgens mij lopen er bij PSV en Ajax meer kwaliteit dan kwantiteit en bij Feyenoord juist minder kwaliteit
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 22:32
SCF gaat naar de klote. Stadion huren geen eerste divisie, geen geld, geen geld op het veld ...... zo zonde
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 22:34
Dit is korte termijndenken. Logisch want ik verwacht dat hij er niet lang meer zit.
Vind ik leuk
Harry.f +402
dinsdag 15 januari 2019 om 22:58
Nu heb ik het ook gehad met deze amateur bestuurders. Wat een onkunde . Juist daar moet je investeren en geen dure spelers halen!
Vind ik leuk
PoepWagen +2066
dinsdag 15 januari 2019 om 23:14
Kwaliteit bovenaan dus? Pak die koffers maar Van Geel, leegruimen dat bureau!
Vind ik leuk
Harry.f +402
woensdag 16 januari 2019 om 00:07
SOS STOP FEYENOORD CITY! INVESTEER IN UW JEUGD EN SCOUTING. ALSTUBLIEFT NIEUW BESTUUR FEYENOORD!
Vind ik leuk
Harry.f +402
woensdag 16 januari 2019 om 00:44
Ridicule beslissing! Zeg tegen uw jeugd ga maar een jaar of twee in dordrecht spelen ....wij kunnen uw opleiding niet betalen. En dan een nieuw stadion willen voor een gigantisch bedrag. Is dit eerlijk naar uw supporters en uw eigen spelers? Volksverlakkerlei is dit. Of krijgen bestuurders extra fooi voor deze hachlijke beslising. Hoe kun je dit verkopen aan je supporters? Hoeveel keer heeft Gio al niet aangegeven dat er geen doorstroming is uit de eigen jeugd?

Vind ik leuk
bert +437
woensdag 16 januari 2019 om 04:37
Lekker volhouden van geel ,het wordt zo nooit wat,jullie hebben de boot gemist.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 06:39
Word de hoofdtrainer bij Dordrecht dan ook een Feyenoord trainer die weet wat er van topvoetballers verlangt word.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 07:14
Dat ziet die rare van Geel wel goed. Je kan wel alles willen maar het moet ergens vandaan komen ook. 24 man in het eerste en degene die daar net buiten vallen lekker verhuren zoals Tapia aan Willem 2, wat je niet kan doen als je een volledig 2e team moet onderhouden. Dan zouden spelers als Tapia moeten ballen in de 3e divisie, 2e divisie of na zoveel jaar misschien ooit in de 1e divisie? Nou ik zou het ook wel weten.
Vind ik leuk
BenikBen +100
woensdag 16 januari 2019 om 09:52
En weer maken ze De zelfde fout. Geld wat je voor Clasie als huursom betaald kan je wel stoppen. Je kan een aparte zonder zoeken om daar te spelen . Je kan je kan je kan je kan maar nee Feyenoord word geleid door amateurs !!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws