'Nog meer transferactie in Heerenveen: deal met NEC op deadlineday'

'Nog meer transferactie in Heerenveen: deal met NEC op deadlineday'

Gepubliceerd: donderdag 31 januari 2019 om 09:40do 31-01-2019 om 09:40

SC Heerenveen gaat Jordy Bruijn verhuren aan NEC. Dat meldt de Leeuwarder Courant donderdag. Heerenveen is bereid om tijdelijk afscheid te nemen van de 22-jarige Bruijn. In Friesland heeft de middenvelder geen basisplaats. 

Volgens LC vindt Heerenveen het voor de ontwikkeling van Bruijn cruciaal dat hij de komende maanden speelminuten krijgt. De club 'gelooft nog steeds dat Bruijn op termijn basisspeler kan worden'. Dit seizoen stond de voormalig Ajacied niet één keer in de basis in de Eredivisie. Trainer Jan Olde Riekerink liet hem acht keer invallen.

Heerenveen is een van de meest actieve ploegen op de winterse transfermarkt. Woensdag werd vleugelaanvaller Dennis Johnsen op huurbasis overgenomen van Ajax. Eerder werd ook Andreas Skovgaard ingelijfd. Volgens Zweedse media gaat de Friese club zich donderdag ook nog versterken met Ibrahim Dresevic

Van onder meer Dave Bulthuis en Arber Zeneli werd deze maand afscheid genomen. 

Poll

Gaat Heerenveen de play-offs voor Europees voetbal bereiken?

(454 stemmen)

Plaats een reactie

Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 09:46
Nooit van gehoord. Is het wat en wat zijn zijn kwaliteiten en zwaktes?
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
donderdag 31 januari 2019 om 09:51
Hmmm, om eerlijk te zijn vind ik Darri beter.




Geintje Bertjes :):)
Vind ik leuk
Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 10:00
Mmm, dan zal hij wel gehaald worden voor het G-team ;)
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 10:03
De roep om een basisplaats voor deze jongen is groot bij Heerenveen maar krijgt te weinig speeltijd.

Kan goed voetballen, een middenvelder die kan scoren en niet te beroerd om het vuile werk op te knappen.
Vind ik leuk
Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 10:06
Dat maakt me al iets enthousiaster. Ik zag dat hij nauwelijks wedstrijden had gespeeld en op z'n 22e (bijna 23) vind ik dat wel karig. Maar als hij bij jullie tegen een basisplaats aan zit moet hij voor de nummer 15 van de KKD wel bruikbaar zijn. :)
Vind ik leuk
Hupfean +5697
donderdag 31 januari 2019 om 10:03
Hij is een middenvelder met loopvermogen, een vechter zoal Joey vd Berg ooit was. Ook kan hij een doelpunt maken.
Vind ik leuk
mason +2417
donderdag 31 januari 2019 om 10:07
Ik vind hem een goede voor NEC. Sterker nog ik had hem wel een paar keer in de basis bij ons willen zien. Geef de jeugd maar de kans. Alleen hadden wij thorsby schaars rienstra kobayashi van amserfoort en vlap ook nog voor het middenveld. Dan is het lastig om daar voor bij te komen. Maar ik vind hem echt een goede speler en wil ook wel werken op het middenveld.
Vind ik leuk
Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 10:16
En Thorsby gaan ze juist verkopen las ik net, is dat wel zo handig dan?
Vind ik leuk
mason +2417
donderdag 31 januari 2019 om 10:44
Ik had hem persoonlijk liever bij Heerenveen gehouden. Maar ja het beleid bij heerenveen is toch geen peil op te trekken.
Vind ik leuk
Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 10:51
Dan zijn jullie onze grote broer dus! Het ienemienemutte/dartboard/kop of munt/steen-papier-schaar beleid is door ons uitgevonden dacht ik ;)
Vind ik leuk
mason +2417
donderdag 31 januari 2019 om 11:29
Klopt ja.
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 10:01
Hier gaan jullie nog veel plezier aan beleven.
Snap niet dat hij bij Heerenveen alleen af en toe even mocht invallen.
Had hem graag vaker zien spelen.

Des al niet te min, mooi voor hem dat hij nu minuten kan maken.
Vind ik leuk
Hupfean +5697
donderdag 31 januari 2019 om 10:01
Mooi voor Bruijn en Nec, hij id op termijn wel geschikt als basis speler.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 31 januari 2019 om 10:17
Leuke speler volgens mij. Ook goed beleid nu zonder TD 😅
Vind ik leuk
Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 10:35
Nou, zo lang de Gier mag blijven zitten vind ik het maar een pruts TD ;)
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 31 januari 2019 om 10:38
Met/zonder, maakt niet uit 😉 Haha nee ik vermoed dat De Gier het afmaakt. Zonder een goeie 2e seizoenshelft ligt hij er denk ik na de competitie eruit.
Vind ik leuk
Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 10:52
Ik vermoed het ook, daarom hoopte ik dus dat ze niks zouden halen, want het is toch allemaal weggegooid geld..
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 31 januari 2019 om 12:05
Ja dat is ook. Of er moet nog een investeerder zijn die erop gokt dat we de play offs kunnen halen 🙈
Vind ik leuk
Rodajc +19296
donderdag 31 januari 2019 om 10:20
Hoeveel spelers wilt NEC nog halen?
Vind ik leuk
Bertjes +1595
donderdag 31 januari 2019 om 10:37
Ik hoop de hele tijd geen, want met die prutser van een de Gier aan het roer kan je eigenlijk de centen beter in je zak houden. Die weet het waarschijnlijk voor elkaar te krijgen om ook deze talentvolle jongen volledig te verkrachten dat iedereen aan het einde van het seizoen denkt dat het ook een prutser is.. :(
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 10:31
Niks ten nadele van die jongen maar er zijn inmiddels 10 spelers gekomen, 10 spelers gegaan, elke week een andere opstelling en dan in het begin van het seizoen praten over vastigheden, wat een puinhoop
Vind ik leuk
deltiaan +1475
donderdag 31 januari 2019 om 10:40
allemaal competitie vervalsing
Vind ik leuk
Heerenv1 +226
donderdag 31 januari 2019 om 10:47
Goede stap, hij kan zich mooi ontwikkelen daar. NEC heeft een goede middenvelder er bij. Daar gaan jullie veel plezier aan beleven dit jaar. Hoop alleen wel dat Heerenveen dan snel zijn contract openbreekt.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 31 januari 2019 om 12:06
Wat voor soort middenvelder? Toevallig een aanvallend ingestelde middenvelder?
Vind ik leuk
Heerenv1 +226
donderdag 31 januari 2019 om 12:23
Zeker, meer aanvallende dan verdedigende kwaliteiten.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 31 januari 2019 om 16:26
Ah oke dan hoop ik dat hij veel speelt!
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 14:23
Wat is dit toch een goeie voetballer! zou hem graag vaker zien spelen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws