Update: 'De Gier spreekt met verbannen Achahbar: spits blijft bij Jong NEC'

Update: 'De Gier spreekt met verbannen Achahbar: spits blijft bij Jong NEC'

Gepubliceerd: maandag 4 februari 2019 om 20:04ma 04-02-2019 om 20:04

De NEC-deur staat weer open voor Anass Achahbar. Trainer Jack de Gier besloot de spits vanwege wangedrag uit de selectie te zetten, samen met Brahim Darri. Dat Achahbar terugkeert in de selectie is aannemelijk.

Achahbar werd teruggezet naar het tweede elftal, naar verluidt omdat hij De Gier samen met Darri in het Marokkaans uitschold in de kleedkamer. "Ik heb komende maandag een afspraak met Anass", vertelt De Gier vrijdagavond aan FOX Sports. "Dan gaan we gewoon even zitten. We gaan in gesprek en bepaalde afspraken maken. Als er voldoening inzit, is hij gewoon weer welkom."

Zonder Achahbar weet NEC weer wat winnen is: vrijdag werd Jong FC Utrecht met 4-1 verslagen. Dat is voor De Gier geen reden om het te laten zoals het is. "Je kijkt ook naar een aantal spelers en naar de hele selectie."

"Zij moeten presteren en de sfeer onderling goed houden. We moeten allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben, al zeg ik niet dat zij dat niet hadden. Eentje is er weg (Darri is naar FC Den Bosch, red.) en met Anass gaan we weer praten."

Update 4.2 20.02 uur: Anass Achahbar blijft voorlopig bij Jong NEC en keert niet terug naar het eerste elftal. Dat bevestigt een woordvoerder van de club aan supporterssite Forza NEC. Trainer Jack de Gier sprak maandag met Achahbar over zijn positie binnen de club. Een rentree in het eerste elftal heeft dat niet opgeleverd. 

Poll

Moet Achahbar in genade worden aangenomen?

(1322 stemmen)

Plaats een reactie

Bixente +112
zaterdag 2 februari 2019 om 08:38
Anass, gewoon sorry zeggen en gaan met die banaan ⚽
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 08:47
Warme club
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 09:36
Slimme trainer.
Vind ik leuk
Hupfean +5097
maandag 4 februari 2019 om 21:45
Hoe deed Jordy Bruijn het vrijdag?
Vind ik leuk
Roodbergen +9591
zaterdag 2 februari 2019 om 08:40
Sfeer is goed? Wie gelooft dat nou, staat rechterrijtje KKD en paar spelers worden uit de selectie gezet. Ja dan zal de sfeer top zijn. Tis om te Gieren
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 09:28
Deze man slaat louter wartaal uit. Moet een van de slechtste trainers ooit in het betaalde voetbal zijn met dit materiaal zo presteren is de ultieme wanprestatie.
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 12:40
Als speler was het al niet veel
Vind ik leuk
Cookee +12156
zaterdag 2 februari 2019 om 12:05
Waar je Gier ruikt stinkt het.
Vind ik leuk
Roodbergen +9591
zaterdag 2 februari 2019 om 15:34
😬
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 20:18
Binnenkort verdwijnt de trainer in de Giertank !
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 20:21]
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 22:37
Vind je het gek het allerslechtste nec dat ooit heeft bestaan maar wel met echte nijmeegse supporters en daarmee komen we er wel weer bovenop
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 22:37]
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 08:42
Cursus marokaans voor de gier. Ze gaven namelijk gewoon tips voor het avond eten helemaal geen scheldwoorden.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 08:50
k.m.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 2 februari 2019 om 11:51]
Vind ik leuk
De Goffert +743
zaterdag 2 februari 2019 om 08:57
Sfeer kan niet goed zijn als je als NEC zo laag staat!
Een tijdje terug pleitte de Gier nog vior gesloten trainingen omdat he elkaar dan de waarheid kon zeggen zonder pottenkijers erbij. Nu hebben Darri en Achabar dat gedaan en worden ze verbannen🤭
Gisteren speelde ze wel redelijk maar dat liet JUT ook wel toe. Wat was dat een slecht team joh!
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zaterdag 2 februari 2019 om 09:22
Reëel Goffert.
Zou een schande zijn als je gisteren ook punten had laten liggen.
Niet jongens als Janssen, Braken, Darri en Achahbar zijn degene die schuldig zijn maar de Gier is dat. De Gier maakt er wekelijks een potje van en staat dan raar te kijken als er iemand een keer kwaad wordt. Overigens Darri gisteren bij ons zeer goed en Janssen speelt bij Cambuur ook sterk. Zonde om de kwaliteit van deze spelers niet te benutten en dit simpelweg omdat je een coach hebt die niet weet hoe je ermee om moet gaan.
Vind ik leuk
zondag 3 februari 2019 om 12:42
Dat probleem hebben ze met de afgelopen 5 trainers gehad . Om het nog op de trainer te schuiven moet je een goede plaat voor de kop hebben
Vind ik leuk
fcdb 67 +2376
zondag 3 februari 2019 om 14:24
Het is een combinatie van. Zowel het zootje rondom Schaik als her zootje rondom de trainer. Het is een grootte bende iedereen houdt elkaar de hand boven het hoofd en schuift mekaar leuke baantjes toe. Gewoon het hele zootje opdoeken!!!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
zaterdag 2 februari 2019 om 09:06
Gier hem uit de selectie
Vind ik leuk
keesje s +375
zaterdag 2 februari 2019 om 09:09
Wat is dat toch altijd.... Altijd dezelfden die problemen maken. Zo jammer
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
zaterdag 2 februari 2019 om 09:15
Het is ook wat als je van feijenoord naar pec wissel gaat en dan naar nec wissel gaat natuurlijk 😋
Vind ik leuk
gerard.. +772
zaterdag 2 februari 2019 om 10:00
Ja nu gaan ze promoveren hoor. Hij was de beste bij Feyenoord (dacht hij) Bij Pec was hij niet begrepen. Nu is hij olifantje bij nec (althans zijn achterkant) dus komt goed.
Vind ik leuk
Ikkuh +1073
zaterdag 2 februari 2019 om 11:06
Goh weer een Marokkaan die buiten de selectie was gezet, zal vast toeval zijn, Toch?
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 12:19
Gewoon wegschoppen, met zijn misselijk gedrag
Vind ik leuk
5by5 +1345
zaterdag 2 februari 2019 om 16:19
Man wat is er met hem gebeurd, van Feyenoord naar dit.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 20:23
Heeft er idd een zooitje van gemaakt !
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 21:45
Amper goed genoeg voor betaald voetbal. Teleurstelling op teleurstelling en dan komt de frustratie.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 20:24
Groot gelijk heeft de Gier. Kan die wereldspeler lekker onzin berichten over Ajax posten op Facebook. Benieuwd of hij dit weekend nog iets gepost heeft?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 20:34
De Gier doet veel fout, maar op zich goed dat hij zijn poot stijf houdt als zo’n jongen niet begrijpt dat hij even moet dimmen en sorry moet zeggen.
Dit zijn van die spelers die alleen bij Fred Rutten kunnen functioneren. Van die rebelse verwende jochies die denken super goed te zijn.
Vind ik leuk
Twente +296
maandag 4 februari 2019 om 20:35
Verbeter me als ik het fout. Maar volgens mij is achabar een van de beste spelers bij nec, maar zijn gedrag( wat bij veel voetballers het probleem is) moet veranderen
Vind ik leuk
debacle +546
maandag 4 februari 2019 om 20:43
De gier wilde hem weer opnemen in de selectie als achabar maandag spijt zou betuigen... dat deed anas niet
Vind ik leuk
gerard.. +772
maandag 4 februari 2019 om 20:50
Ik heb begrepen dat Lienden met Achebar in gesprek is.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3244
maandag 4 februari 2019 om 21:03
Snap wel dat ze hem niet bij de hoofdselectie zetten.. Is niet echt een meerwaarde.. Helemaal niet als je zoiets flikt
Vind ik leuk
keesje s +375