'Na ADO en Excelsior ook PEC Zwolle in de markt voor gewilde rechtsback'

'Na ADO en Excelsior ook PEC Zwolle in de markt voor gewilde rechtsback'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 15:13ma 11-02-2019 om 15:13

Profclubs uit de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie staan in de rij voor Milan van Ewijk. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Na onder meer Sparta, Excelsior Rotterdam, SC Cambuur, ADO Den Haag en Go Ahead Eagles is nu ook PEC Zwolle in de markt voor de jonge rechtsback. 

Van Ewijk doet het uitstekend bij amateurclub Excelsior Maassluis, dat uitkomt in de Tweede Divisie. Voor de tiener lonkt promotie naar het profvoetbal. PEC heeft Van Ewijk volgens het AD op de korrel. Tijdens het duel met IJsselmeervogels werd hij bekeken door de formatie uit Overijssel. 

Het dagblad weet dat Van Ewijk inmiddels benaderd is door PEC. Of de back ook daadwerkelijk naar Zwolle verkast, wordt waarschijnlijk snel duidelijk. Van Ewijk wil op korte termijn een keuze maken. Eerder werden onder meer Excelsior, ADO en Sparta aan hem gelinkt. 

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 15:20
Ben benieuwd....
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
maandag 11 februari 2019 om 15:34
Ik zie liever Polley een kans krijgen. Is echt een groot talent.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:49
Prince Polley is al een tijd gestopt hoor! ;-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
maandag 11 februari 2019 om 16:18
Robin is zijn zoon ;-)
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
maandag 11 februari 2019 om 19:31
Man wat valt die Troupee tegen zeg. Waardeloze speler is dat zeg en dan te bedenken dat Fons hem elke week maar blijft opstellen, terwijl je beter Polley of Malone op die plek kan zetten. Irriteer me mateloos aan de wissels van Fons.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
dinsdag 12 februari 2019 om 09:45
Van mij mogen ze hem terugsturen maat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
dinsdag 12 februari 2019 om 11:33
Zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken.
Vind ik leuk
allround +1761
dinsdag 12 februari 2019 om 08:42
En trevor Davids. Wordt eens tijd dat ADO zijn jeugd meer en meer gaat inpassen. Voor Davids ff wachten ivm zijn blessure.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
dinsdag 12 februari 2019 om 09:45
En zijn contract loopt ook af.
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
dinsdag 12 februari 2019 om 11:38
Hennos Asmelash hebben we ook nog maat zie reactie beneden.👇
Vind ik leuk
allround +1761
woensdag 13 februari 2019 om 10:00
hoorde gisteren dat Khisna niet speelklaar was voor de wedstrijd in het 2de elftal. Hoop niet dat hij een terugslag heeft gekregen. Aangezien we zo snel mogelijk van Lorenzen af moeten. Erger me iedere week rot aan die ballerina.
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
dinsdag 12 februari 2019 om 11:36
We hebben ook nog Hennos Asmelash die verhuurd is aan Top Oss.
Vind ik leuk
De Kleine +60
maandag 11 februari 2019 om 15:20
Bij excelsior krijgt hij sneller de kans dat hij speelt dan bij de andere clubs
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:22
Ik denk dat hij sowieso wordt uitgeleend aan het club in de Keukendivisie.
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
maandag 11 februari 2019 om 19:36
Den Haag wilt hem voor het 2e elftal halen en volgend seizoen schuift Polley door naar het 1e elftal. We hebben dus nog Polley, Davids en Malone die op de rechtsback positie kunnen spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:28
Waarbij FG en DM in een onderonsje hebben afgesproken dat hij niet meer als rechtsback speelt, alleen in geval van echte nood
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
dinsdag 12 februari 2019 om 15:53
Klopt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:23
Hij moet voor PEC Zwolle kiezen want onder Jaap Stam kan die echt grote stappen maken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:29
Want? Krijgt ie daar grotere schoenen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:47
Och och ja nou goed. Ga nou meer weer naar ja vriendje die foute eikel midden noord.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
dinsdag 12 februari 2019 om 18:18
Aansteller!

Die Midden Noord moeten ze stenigen joh!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:31
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Roeptoeter +12167
maandag 11 februari 2019 om 15:29
Jong Ajax? Waar is Overmars??
Zeker weer in Columbia?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:29
Nooit voor Excelsior kiezen want voor dat hij het weet staat hij oog in oog met van Geel en dat moet je als jonge profvoetballer niet willen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:38
Denk niet dat deze jonge in het old boys netwerk van Martin van Geel zit Feyenoord Fan 😅
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:30
Meneer van Ewijk gaat straks gewoon voor €65 miljoen naar FC Barcelona.
Vind ik leuk
HanV +5109
maandag 11 februari 2019 om 15:37
Wel via PEC. Je hebt zeker ook gezien dat deze correspondent volgens eigen zeggen voor de Stentor, Barcelona en Roger Federer schrijft over PEC.
Vind ik leuk
sundaymanara +1200
maandag 11 februari 2019 om 16:50
Excelsior, ADO en Sparta. Dat soort clubs. Dan is de keuze voor Pec snel gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:57
Waarom????
Vind ik leuk
S - SIDE +114
maandag 11 februari 2019 om 18:23
die gaat naar pec zwolle
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:08
Ja want Pec staat wel te verstaan 1 hele punt boven ado, knappe prestatie.
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
maandag 11 februari 2019 om 19:39
Neem die kneus niet zo serieus-;)
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
maandag 11 februari 2019 om 19:37
Hahaha prutser ben je toch he.

Het tweede elftal van ADO Den Haag heeft haar tweede optreden in de kampioenspoule van de voorjaarscompetitie opgeluisterd met een glansrijke overwinning op Heracles Almelo 2. Er werd met 4-0 gewonnen van de Heraclieden. 
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 19:41]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3280
maandag 11 februari 2019 om 19:41
Mooi bij oms pec komen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:28
Kom maar naar Leeuwarden
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:32
Lekker in de regio blijven, niet al gelijk op avontuur gaan na zo'n grote stap van 2e divisie naar BVO. Je zult alle dierbaren om je heen voorlopig nog nodig hebben.
Dus kom naar onze FC
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws