Drenthe herkent zichzelf in Real Madrid-sensatie: 'Supergoed, maar onder stroom'

Drenthe herkent zichzelf in Real Madrid-sensatie: 'Supergoed, maar onder stroom'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 18:15ma 11-02-2019 om 18:15

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 21:24ma 11-02-2019 om 21:24

Royston Drenthe herkent een beetje van zichzelf in Vinicius Junior. Dat vertelt de oud-speler van Real Madrid in een vooruitblik van VoetbalPrimeur op de Champions League-kraker tussen Ajax en de Koninklijke, woensdag in de Johan Cruijff Arena.

Bennett van Fessem
ROTTERDAM

"Ik had een interview met AS, één van de grootste kranten van Madrid", laat Drenthe weten aan deze website. "Het eerste waar ze het over hadden was hem (Vinicius, red.). "Hij had een foto met een petje achterstevoren. Toen ik net tekende bij Real had ik ook zo'n foto, eigenlijk dezelfde soort stand. Dus we hadden het heel veel over die jongen."

Drenthe zag de achttienjarige Braziliaanse sensatie vorige week voor het eerst echt in actie in El Clásico met FC Barcelona (1-1). "In die wedstrijd zag ik voor het eerst wat hij kan. Je ziet dat hij vrij jong is. Ik had dezelfde dingen. Dat je eigenlijk supergoed bent, maar dat je op dat moment zo veel aandacht krijgt dat je een beetje onder stroom staat. Dat zag je wel."

"Hij had een schot op goal, maar raakte hem helemaal verkeerd", aldus de huidige verdediger van Sparta. "En in de laatste fases dat hij af moet spelen, maar dat niet doet omdat hij heel graag die goal in Camp Nou wil maken. Dat soort dingen leren die jongens vanzelf, of niet. Dan zullen ze vanzelf een club kiezen waar ze wel de degelijke kwaliteiten voor hebben."

Bekijk hieronder de hele vooruitblik, waarin Drenthe onder meer de kansen van Ajax bespreekt!

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 18:23
Hahahahaha
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:25
Echt hè .... kom op man
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:28
Wie gaan ze bij Ajax eigenlijk tegenover Vinicius zetten?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:41
Ze gaan helemaal scheel worden van vinicius kunnen ze niks tegen in zetten
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:42
Nee precies, ik kan oprecht geen optie bedenken
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Ik ook niet want die is er ook niet
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Misschien gaat ten Hag zelf wel spelen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:46
Dat is precies wat ik ook dacht hahahaha
Vind ik leuk
Arvin +7841
maandag 11 februari 2019 om 19:05
Bah. Onder elk stuk dat ik open ben jij en bussie en Cerik een privegesprek aan het houden over Ajax. Doe dat eens even lekker niet. Hou het bij je eigen club of kom met objectief commentaar. Hou het hier een beetje leuk ipv dit kinderachtige gedrag.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:09
Het zijn allemaal zijn accounts.. die gast heeft geen leven
Vind ik leuk
Arvin +7841
maandag 11 februari 2019 om 19:16
Je hebt er inderdaad een paar die dat doen. Die utreg verdenk ik er ook van, haha. 't blijft te zielig voor woorden natuurlijk.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 11 februari 2019 om 21:50
Net zoals jullie altijd over PSV doen en dus ook geen leven hebben?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:12
Bah bah wat zoutig die reactie
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:15
Het is dezelfde trieste figuur die snel heel veel berichten plaatst want dan kan hij ze met zijn andere account liken en zo heel snel heel veel likes en lekker trillen . In 3 uur tijd meer dan honderd met dit slap gelul ? Dat kan natuurlijk niet hè .
Vind ik leuk
pos +9965
maandag 11 februari 2019 om 22:07
Veltman is toch weer speelklaar ?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 19:29
Daley Blind 😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Molletje +4091
maandag 11 februari 2019 om 20:18
Veltman... sta je wel na 20 minuten met 10 man, maar Vincius is er ook uit.
Vind ik leuk
kloakatv +244
maandag 11 februari 2019 om 21:14
Mag daley wel uitkijken. Die is al zo scheel.
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
maandag 11 februari 2019 om 18:43
Blind natuurlijk!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:43
Hahahahaha 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:26
Hoop dat hij bij Sparta wat scherper is
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
maandag 11 februari 2019 om 18:35
Ik zie hem nog in die dikke Audi in Spanje, dat ie gek werd dat die stift ( na handtekening ) door het raampje op zijn truitje viel....: Dat is me nieuwe truitjuh swah "
ha ha , helemaal van het padje ging ie
Vind ik leuk
Arvin +7841
maandag 11 februari 2019 om 19:19
"gewoon een stukje stift op mn truitje" geniale beelden idd 😂.
Vind ik leuk
Seric +213
maandag 11 februari 2019 om 18:24
Hahaha wat een leeghoofd.
Vind ik leuk
John Garp +5461
maandag 11 februari 2019 om 20:50
Kabouter Plop heeft gebeld, die wil zijn baardje terug.
Vind ik leuk
raymaster +185
maandag 11 februari 2019 om 18:25
Ik zie geen overeenkomst zelfs niet na heel lang kijken.
Vind ik leuk
Fcdordt +108
maandag 11 februari 2019 om 18:37
Nou dan zal ik een nieuwe bril gaan kopen. Ik zie er 1.. al is dat niet voetbal gerelateerd.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:37]
Vind ik leuk
Nr14always +5591
maandag 11 februari 2019 om 18:25
😂😂😂 Die heeft ergens zuurstof tekort opgelopen.
Vind ik leuk
Seric +213
maandag 11 februari 2019 om 18:26
Dat weet ik wel zeker.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
maandag 11 februari 2019 om 18:25
Misschien is hij gevallen op een nickel.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:25
Jij ziet ze vliegen Royston
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 18:26
Je zet jezelf voor lul man .....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:19
Stop making stupid people famous.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:31
Whahahhahahaha
Vind ik leuk
Fcdordt +108
maandag 11 februari 2019 om 18:33
Hoop voor Vinicius dat hij beter met een tegenslag kan omgaan, dan dat meneer Drenthe dat kon.
Vind ik leuk
Muscles +2092
maandag 11 februari 2019 om 18:40
Als Vinicius veel van Drenthe heeft, eindigt hij blut bij Sparta?
Vind ik leuk
Fcdordt +108
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Mwaa blut zal hij niet zijn, ook is het geen feit dat hij stopt bij Sparta. Maar dat hij het niet slim heeft aangepakt is wel een understatement.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:10
🤣🤣
Vind ik leuk
Benniewies +6177
maandag 11 februari 2019 om 18:44
Drenthe is een held dat horen we wel
Vind ik leuk
Bas s +35
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Wim suurbier
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:08
Zijn beide donkere jongens.
Verder zie ik geen vergelijkingen.
Vind ik leuk
Cookee +13007
maandag 11 februari 2019 om 20:15
Wat is dat toch met die ringbaardjes?
Is dat niet meer iets voor moslims?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1842
maandag 11 februari 2019 om 20:18
Is gewoon lelijk en onverzorgd,maar dat is mijn mening he>>>
Vind ik leuk
Cookee +13007
dinsdag 12 februari 2019 om 20:48
Ze doen elkaar allemaal na.
Als je een dik en rond gezicht hebt dan is zo'n baardje te doen.
Maar vooral afgetrainde profs met magere gezichten dan staat het heel merkwaardig. Is niet zo mijn smaak ook nee.
Maar zal wel in de mode zijn of zo.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:33
Nee, er is Heel Slim, Slim ,minder Slim ,en;...... Moslim
Vind ik leuk
Cookee +13007
dinsdag 12 februari 2019 om 20:49
Slim slimmer en Most-Slim en overtreffende trap; Moslima
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:07
Nee, Moslipa !!
Vind ik leuk
Cookee +13007
maandag 18 februari 2019 om 18:29
Neeh... ik vind vrouwen leuker, we maken vrouwen de baas, dan komt er een mooiere wereld.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1842
woensdag 13 februari 2019 om 00:00
Noslim?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:30
Hij kan beter op de bank gaan zitten bij FC Emmen,dan kan hij Dick Lukien en de 4 e man instrueren !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:30
Stiekem is toch iedereen voor ajax tegen de koninklijke
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 11 februari 2019 om 21:51
Nee hoor
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:15
Die KUT Real heeft al zijn Prijzen gekocht Via ;UEFA en El Banco del Santander !
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 01:36
Uhh 2woordjes ZIE PRIJZEN KAST!!real heeft ipv bekers en faantjes er schijtpotten staan!!neej Ajax draait morgen gewoon weer zoals vanouds!!!
Vind ik leuk
Mo +13257
maandag 11 februari 2019 om 21:13
Hij zegt dus dat ie op die leeftijd supergoed was...
Vind ik leuk
frankje +115
maandag 11 februari 2019 om 21:48
Vincenius herkent zich in Drenthe: Toch denk ik dat er een mooie carriere in zit.
Vind ik leuk
Nar +1228
maandag 11 februari 2019 om 21:59
Laten we hopen dat die Vinicius niet van die k-tmuziek gaat maken...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws