Hofland verrast Fortuna-fans met tweet: 'Jammer dat ze het mij niet gunnen'

Hofland verrast Fortuna-fans met tweet: 'Jammer dat ze het mij niet gunnen'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 18:55ma 11-02-2019 om 18:55

Kevin Hofland baarde zondag na de wedstrijd van Fortuna Sittard tegen Excelsior opzien met een opmerkelijke tweet. Volgens de assistent-trainer heeft het echter niets met de Limburgse club te maken.

'1 Team ben je met elkaar in goede en slechte tijden. Jammer dat er mensen zijn die het mij of een ander niet gunnen en alleen aan zichzelf denken', liet Hofland onder meer weten. De oud-verdediger stelt tegenover de Limburger dat het een privézaak betreft en 'externe personen buiten de club'. "Dit heeft niets met Fortuna te maken. Of mensen binnen Fortuna", benadrukt hij.

Hofland wil verder niets loslaten over zijn opmerkelijke tweet. Wel zegt hij de tweet bewust naar buiten te hebben gebracht. "Volgens mij is een tweet altijd bewust. Maar als ik iets twitter over een mooie overwinning hoor je er niemand over en nu wel." Met name Fortuna-fans vroegen zich volop af waar Hofland op doelde, waarna hij het bericht verwijderde.

Onlangs trok Fortuna-eigenaar Isitan Gün al de aandacht op Twitter. Hij noemde het VAR-systeem 'een zwarte komedie', nadat enkele arbitrale beslissingen in het nadeel van de Limburgers waren uitgevallen.

Plaats een reactie

Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 19:05
Kevin Hofland wordt ooit coach van PSV.
Vind ik leuk
Arvin +6763
maandag 11 februari 2019 om 19:07
Hoop het niet.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
maandag 11 februari 2019 om 19:54
Inderdaad hoop het niet. Vind m niks
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:10
Eerst nog even met Mark "de verlosser" van Bommel doorgaan
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 19:12
Ja ik bedoel niet nu maar wellicht in de toekomst.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:14
Wellicht. Toch fijn dat wij goede coaches kunnen aantrekken
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:44
zoals erik ten hag??
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:11
Een veel groter talent als trainer dan Van Bommel.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:06
Dus wat is het nu?
Vind ik leuk
PS VAR +424
maandag 11 februari 2019 om 19:07
Psv weet geluk met de var
Vind ik leuk
Paulhuynh +963
maandag 11 februari 2019 om 19:11
Je bedoelt pech
Vind ik leuk
PS VAR +424
maandag 11 februari 2019 om 19:19
Nee geluk
Vind ik leuk
Paulhuynh +963
maandag 11 februari 2019 om 19:53
Hoe dat dan man gister hadden ze simpel gewonnen mocht die van Luuk gegeven zijn dus snap jou niet
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
maandag 11 februari 2019 om 19:09
Beetje vaag gedoe
Vind ik leuk
abfab5300 +443
maandag 11 februari 2019 om 19:09
Het bericht heeft niets met Fortuna te maken. Oh, vandaar de hashtag #FortunaSittard
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +598
maandag 11 februari 2019 om 19:58
Wilde t net zeggen. Lachwekkend.
Vind ik leuk
Sjekkie +124
maandag 11 februari 2019 om 21:28
Net zoals de 1-0 tegen Heracles😂😂
Vind ik leuk
michelhx +4467
maandag 11 februari 2019 om 19:10
Het heeft niks met Fortuna te maken maar je gebruikt wel de hashtag fortunasittard. Opmerkelijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 12:32]
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 19:11
Probeer het eerst eens in fatsoenlijk Nederlands ....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:12
Kevin wil meer respect voor wat hij allemaal bereikt heeft met fortuna!
Echter hij is wel 2de geworden met fortuna en geen kampioen.
Vind ik leuk
Jasperkoos +2507
maandag 11 februari 2019 om 19:13
Het heeft niks met Fortuna te maken, maar je zet (naar eigen zeggen volledig bewust) wel #fortunasittard aan het einde?
Vind ik leuk
gerard.. +811
maandag 11 februari 2019 om 19:19
Hofland moet zen gore bek houden laat een zieke man als Eier voor zijn trainersschap opdraaien. Is het gek dat men het hem niet gunt mafkees
Vind ik leuk
jamesquinn +3882
maandag 11 februari 2019 om 19:20
"Het is een privezaak", en het vervolgens wel op Twitter zetten. Jaajaaaa....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:53
👍 Dit dus. Onzinnig gedoe!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 21:53]
Vind ik leuk
deltiaan +1387
maandag 11 februari 2019 om 19:21
wat een dom gelul van die hofland wil hij zeker meer aandacht mee trekken
Vind ik leuk
tikkietoe +5936
maandag 11 februari 2019 om 19:22
Als je deze tweet bewust de ether in slingert moet je ook helder communiceren wat je er mee bedoeld. Zwak om het bericht nu na de ophef te verwijderen in plaats van helderheid te verschaffen.
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
maandag 11 februari 2019 om 19:29
De domheid straalt ervan af. Inclusief de reactie erna (privé zaak).
Vind ik leuk
Mama +416
maandag 11 februari 2019 om 19:35
Ik haat je.... ( ja jij, )
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:59
"Het heeft niks met Fortuna te maken maar extern" vervolgens zet hij #FortunaSittard bij de tweet hmmm beetje raar right?
Vind ik leuk
Couto76 +989
maandag 11 februari 2019 om 20:02
Hofland is een huilebalk
Vind ik leuk
Cookee +12206
maandag 11 februari 2019 om 20:12
Wie is goed in kryptogrammen.
Ik kan er niks mee.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:23
En die digibeet van een journalist @ De Limburger Sport is niet in staat een prt Scrn te maken? Dan maar net als een echte 65+er, die zo nodig op WhatsApp moet, een foto van je beeldscherm maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:24]
Vind ik leuk
repeP +2106
maandag 11 februari 2019 om 21:00
Heb je mensen iets te zeggen doe dat dan rechtstreeks in plaats van via het publiekelijke twitter lijkt mij.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:04
Roda Kerkrade
Vind ik leuk
Romo +1273
maandag 11 februari 2019 om 23:45
Idd Assistent trainer, zo zou het moeten zijn.
Maar hij haalt alle eer naar zichzelf toe ...wat een egotripper
Voorlopig moet hij vlgd seizoen pas op cursus
Als ik Eyer was kon hij lekker de boom in!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 01:10
Proost. Neem er nog eentje.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws