PSG zwaar gehavend voor clash met United: na Neymar haakt volgende ster af

PSG zwaar gehavend voor clash met United: na Neymar haakt volgende ster af

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 20:43ma 11-02-2019 om 20:43

De aanvalsmachine van Paris Saint-Germain is zwaar gehavend voor de clash met Manchester United in de achtste finale van de Champions League. De Franse kampioen moet het dinsdag op Old Trafford ook zonder Edinson Cavani stellen.

Het is een extra domper voor PSG, dat sterspeler Neymar voorlopig al moet missen vanwege een voetblessure. Cavani liep zaterdag een heupblessure op in het Ligue 1-duel met Bordeaux. De Uruguayaanse spits had zijn ploeg nog wel op 1-0 gezet. Dat bleek uiteindelijk ook de eindstand.

Van het gevreesde aanvalstrio van de Parijzenaars blijft alleen Kylian Mbappé over. "Het is niet de taak van Kylian Mbappé om Cavani of Neymar te vervangen, hij moet zijn eigen spel spelen", laat trainer Thomas Tuchel weten.

Naast Cavani en Neymar is ook de Belg Thomas Meunier afwezig. De rechtsback kampt met een hersenschudding en moet minstens een week rust houden.

Plaats een reactie

Emiel198 +107
maandag 11 februari 2019 om 20:52
Lekker voor united, Maar de grootste ster is toch wel mbappe waar ze voor moeten uitkijken!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:56
Dat was het zonder de blessures ook al haha wat is die goed zeg. Zo razendsnel.
Vind ik leuk
Emiel198 +107
maandag 11 februari 2019 om 21:16
Ja echt niet normaal die jongen.. ma denk dat united het gaat redden de 2 Luik
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:15
Mbappe is niet beter dan Neymar. Zonder de blessures is het toch echt Neymar die de ster is
Vind ik leuk
schfan1920 +6391
maandag 11 februari 2019 om 21:10
En andersom Pogba. Die is helemaal los sinds een tijdje met indrukwekkende cijfers.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:00
Grootste ster is onze Anthony Martial. Heerlijke speler
Vind ik leuk
Enw02 +684
maandag 11 februari 2019 om 20:55
Europees lukt het dus weer niet voor Pag
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:56
Vast wel. Man united stelt niet veel voor. PSG gaat gewoon door met moeite.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:56]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:58
Ajax had natuurlijk van beiden zonder meer gewonnen😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:59
Uh, Nee. De finale van de Europa League gemist? ;p
Vind ik leuk
Enw02 +684
dinsdag 12 februari 2019 om 05:36
Man utd aardig terug gekomem
Vind ik leuk
TheMariner +4200
dinsdag 12 februari 2019 om 11:13
Negen van de elf overwinningen onder Solksjaer tegen ploegen uit het rechter rijtje.
PSG is andere koek. Maar hun geluk is dat Cavani en Neymar niet mee doen.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1898
maandag 11 februari 2019 om 21:10
Mooi zo, die liggen er meteen uit hopelijk. Kunnen we niet meteen vast een poll houden wie de nieuwe trainer van psg moet worden in de zomer?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:12
Ten hag hè, lijkt me duidelijk.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1898
maandag 11 februari 2019 om 21:15
Wel een mooie oplossing. Misschien moet Overmars een ruildeal voorstellen....
Vind ik leuk
Metsie +210
maandag 11 februari 2019 om 21:12
Neymar is maar een overschatte voetballer. Cavani is een gemis.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:44
Jij hebt zoizo geen verstand van voetbal of je haat neymar zo erg dat je gewoon hele domme dingen zegt
Vind ik leuk
Mo +13257