Lammers maakt weer indruk: 'Voetbaltechnisch zit hij op het niveau van Ajax'

Lammers maakt weer indruk: 'Voetbaltechnisch zit hij op het niveau van Ajax'

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 21:05za 09-03-2019 om 21:05

Mario Been vindt dat Sam Lammers bij Ajax beter tot zijn recht zou komen dan bij PSV. De analist van FOX Sports zegt dat in de rust van het duel tussen ADO Den Haag en sc Heerenveen, een wedstrijd waarin Lammers wederom indruk maakt.

Lammers behield in de eerste helft het overzicht en stelde daarmee Michel Vlap in staat om de 0-1 op het scorebord te zetten. "Voetbaltechnisch zeg ik dat hij op het niveau van Ajax zit", meldt Been in de rust bij FOX Sports. "Hij heeft gewoon zo veel overzicht in elke situatie, kan dat ook uitvoeren en heeft oog voor lopende mensen."

"Met links en rechts zie je geen verschil bij deze jongen", vervolgt Been zijn lofzang. "Daarnaast is zijn eerste aanname bijna altijd goed. Dus je neigt er naar om te zeggen dat hij eigenlijk een Ajax-spits zou moeten zijn."

Lammers is door PSV verhuurd aan Heerenveen en kwam dit seizoen in alle competities al tot zestien treffers en vijf assists voor de Friezen. Het is nog onduidelijk of de jonge Tilburger volgend seizoen de kans in de spits krijgt bij PSV.

Poll

Ben jij het eens met Mario Been?

(4459 stemmen)

Plaats een reactie

Dommetje +3397
zaterdag 9 maart 2019 om 21:08
Terug na de roots PSV .
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:21
Ik heb het al vaker geroepen! Deze jongen gaat de Huntelaar route bewandelen ;)
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zaterdag 9 maart 2019 om 22:20
Zoooo, al 8 Ajax fans willen Lammers.
Helaas, zo'n fout als met Huntelaar gebeurd maar één keer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:32
Ismael Aisatti en Peter Hoekstra
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Alsof Aissati de sterren van de hemel gespeeld heeft in Amsterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:52
Zou je denken? Er staat eentje op de nominatie gratis naar Juve te vertrekken dus hoezo maar een keer.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 03:16
Deze jongen is zwaar ontevreden bij PSV, een slungel zonder balgevoel en die dikke Argentijn voor hem op basis van wat?

Lammers verdient iets beters dan PSV.
Vind ik leuk
Finnkro +52
zondag 10 maart 2019 om 04:35
Die slungel die er al 21 in heeft liggen? Een spits staat er om te scoren koekenbakker
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:05
Dat ligt er aan hoe je tegen een spits aankijkt. Assists geven is net zo belangrijk als doelpunten maken. Een meevoetballende spits die ook wel zijn goaltjes meepikt kan waardevoller voor een team zijn dan een pure goalgetter a la Jardel. (Herinner je vast nog wel)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 07:15
Fout? Pakte prima uit bij Ajax hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:43
Moet je niet eens willen...
Vind ik leuk
Hupfean +5315
zondag 10 maart 2019 om 11:14
Goed idee, Heerenveen koopt hem van Psv en na 1.5 jaar koopt Ajax hem voor 16 miljoen ofzo.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:47
Ja zoiets
Vind ik leuk
Iggy +4517
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
Na?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:50
Dan zou hij naar Willem II terug moeten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:09
Meteen 10 miljoen bieden op hem. Kan je ook halen met alle inkomen ideale spits voor afc ajax.

Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:15
Nee Dolberg is echt beter Kijk de eerste helft maar eens terug
Vind ik leuk
psvfan1913 +7660
zaterdag 9 maart 2019 om 22:30
Dolberg is momenteel echt niet beter dan Lammers. Beetje gelijkwaardig.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Want psv heeft zoveel geldnood dat hij voor 10mil naar Ajax gaat, een directe concurrent? Denk het niet man, even wakker worden. Ajax will toch zelf opleiden?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Het is meer bij wijze van spreken
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:22
Oh, je kan bij wijze van spreken 10mil bieden? Deden ze dat maar op mijn huis.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:34
1 mil vond ik okk al goed ;)
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zaterdag 9 maart 2019 om 22:21
Ajax noemt hem dan meteen eigen jeugd.
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
zaterdag 9 maart 2019 om 21:45
Nou nou , is dat niet te veel voor Overmars ?
Als of PSV hem aan Ajax verkoopt.
Met alle respect, maar ik weet het antwoord al.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:51
Het is meer bij wijze van spreken
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:34
Men roept dat Ajax de eredivisie financieel tegemoet moet komen. Nou dan mag je van Ajax ook verwachten dat ze er iets voor terug krijgen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:54
Ohja, Ajax geeft Elke club geld in de eredivisie en in ruil daarvoor moet alleen psv zijn spits afstaan? Lees even na wat je zegt. Het slaat nergens op namelijk. Spelers kunnen alleen worden gekocht dmv een transfer
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:05
Weet je wat 't is Buut'nkaantjeRegs. Ajax is al zo diep geworteld in het DNA van het Nederlandse voetbal. Dat zal voor figuren lastig te accepteren zijn maar wen er maar vast aan, het wordt nog veel erger.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:55
Als je de ajax inbreng hier in dit psv topic over een psv speler leest lijkt het meer op een virus als iets met dna.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:05
Check de selectie van PSV maar eens, hoeveel spelers er een Ajax verleden hebben. Bergwijn, Malen, Rosario en Viergevert. Da's 30 procent van een elftal, best veul toch.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:08
Mooi man koste bij elkaar 100 000 euro.Laat die boeren maar schuiven .
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:22
Allemaal wel gewoon psv jeugd volgens de regels, behalve viergever en malen. Daarnaast hebben 3 van deze spelers niet eens wedstrijden voor Jong Ajax gespeeld. Snap je punt dus niet echt.
Vind ik leuk
Unitas'59 +30
zondag 10 maart 2019 om 16:17
Dat zal alleen maar meer worden aangezien Ajax overal talenten weg haalt. Op zich niks mis mee, maar veel gaan het niet halen omdat Ajax nu echt zoveel geld heeft dat ze toppers kunnen halen. Kans dat talenten dan geen kans krijgen en uiteindelijk via een omweg bij de andere clubs terecht komen.
Vind ik leuk
Rabarber +4344
zaterdag 9 maart 2019 om 21:11
Heb liever Vlap. Wat een heerlijke speler.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:25
Vlap of flap?
Vind ik leuk
Mr bien +6891
zaterdag 9 maart 2019 om 21:28
Ik die met appel erin
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:32
Of met drol erachter?

Vlapdrol?
Vind ik leuk
Mr bien +6891
zaterdag 9 maart 2019 om 21:33
Als die jarig is
GefeliciVlapstaart
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
zaterdag 9 maart 2019 om 22:03
Vlapper de Flap 🤡
Vind ik leuk
buddha +10895
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
dan moet flappie vlappie halen he.
Vind ik leuk
Il Gordo +18465
zaterdag 9 maart 2019 om 21:11
"Daarnaast is zijn eerste aanname bijna altijd goed. Dus je neigt er naar om te zeggen dat hij eigenlijk een Ajax-spits zou moeten zijn."


Ja, want met een goeie, eerste balaanname wordt je niet gepruimd bij PSV of Feyenoord (zegt niets over John v.d. Beukering..).
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:14
Marionetje van het AJAX-succes ??
Weet hij wel wát hij zegt
Vind ik leuk
Il Gordo +18465
zaterdag 9 maart 2019 om 21:21
Mario weet niet wat-ie zegt. Daar gaat het juist fout.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:12
Mariotje is echt kansloos,totaal ongeloofwaardig,lammers is zijn examen aan het doen bij heerenveen voor een volgende stap bij het prachtige psv.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:12
Nou geef mij Vlappie maar
Vind ik leuk
ficusje +2902
zaterdag 9 maart 2019 om 21:17
2de sulemani,kan bij ajax echt niet mee.zag je in de beker toch,kwam niet in het spel voor.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:26
Ben ik nog niet met je eens ... we zullen zien in de toekomst 😎
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1714
zaterdag 9 maart 2019 om 21:50
Binnen NL is alleen Stengs een mogelijke aanvulling
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7096
zaterdag 9 maart 2019 om 21:14
Voor 200 miljoen mag hij weg.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:22
Goeie grap, Dolberg is in alles beter. Lammers leuk voor de subtop maar niet goed genoeg voor kwartfinalist Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:27
Helemaal mee eens, maar Lammers-Vlap is wel een interessante tandem voor de Eredivisie 😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:36
Die Dolberg is echt een mislukte emo die niet meer dan 5 doelpunten heeft gescoord!!
Vind ik leuk
Il Gordo +18465
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Ja, ik vond het ook echt raar dat Dolberg het zo goed deed in seizoen 16/17. Dat gekke Monaco ook, met z'n 50 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:15
Dolberg staat dit seizoen op 10 doelpunten 🤔
Vind ik leuk
Werner1913 +10637
zaterdag 9 maart 2019 om 21:42
Dolberg is in alles beter, behalve scoren... toch wel nuttig als spits ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
7 maanden speelt Lammers leuk mee. Laten we even afwachten
Vind ik leuk
Il Gordo +18465
zaterdag 9 maart 2019 om 21:54
Exact.
Vind ik leuk
ROCK +61
zaterdag 9 maart 2019 om 22:13
Met een enorme dip een paar weken geleden tegen PSV ???
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 21:29
Dan gaan we hem toch halen, kunnen hun de leningen aflossen 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Mjblinker +887
zaterdag 9 maart 2019 om 21:33
Been toch...; nou, psv wil hem wellicht verkopen aan ajax voor eur 175mln + dolberg.
Vind ik leuk
hydrowear +23
zaterdag 9 maart 2019 om 21:38
Een prima speler, voor Ajax ja, niet voor PSV, zolang die 5 min.voetballer
er in staat, die alleen in blessuretijd scoort.
Vind ik leuk
ficusje +2902
zaterdag 9 maart 2019 om 21:40
vindt hem niet een snelle handeling hebben,bij ajax is dat wel vereist.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:41
Alsof die voor ajax gaat ballen
Vind ik leuk
Dropfrans +22
zaterdag 9 maart 2019 om 21:45
Willen ze bij grafjax wel een redder in nood uit Eindhoven..? Turkse 'scheidsrechter' helpt niet voldoende?
Vind ik leuk
Gilze +1123
zaterdag 9 maart 2019 om 22:29
Had je geen droplul van je naam kunnen maken ?
Vind ik leuk
Dropfrans +22
zondag 10 maart 2019 om 00:57
Lul= Frans (Timmermans)...nog zo'n nazi die voor de alleenheerschappij over lijken gaat...net als van praag (VP = Voetbal Primeur)...Wakker worden!!@
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:29
Haha jaloerse hond. Lekker Ajax haten we love it
Vind ik leuk
DON7 +164
zaterdag 9 maart 2019 om 22:34
Woww grafjax..mooi gevonden joh..zelf bedacht?! Creatief brein hoor poehpoeh..
Vind ik leuk
Dropfrans +22
zondag 10 maart 2019 om 00:53
ajax was al dood en begraven toen jullie 'ere'- voorzitter het gezonken schip heeft verlaten om orde op zaken te stellen...wel bij de les blijven,graag...Dank u!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:46
Misschien moeten sommmige mensen even nalezen wat ze schrijven. No way dat Lammers naar Ajax gaat, een directe concurrent. Psv heeft geen geldnood en er zullen ook echt wel anderen in de markt. Snap deze hele "Lammers naar Ajax" discussie sowieso niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
Ajax koopt geen Nederlandse spelers meer, zijn veels te duur. Liever Argentijn of Braziliaan van 3 a 4 miljoen..en volgend jaar weer verkopen voor 35 miljoen..😜😜
Vind ik leuk
Ik zlatan +388
zondag 10 maart 2019 om 11:28
9 miljoen las ik net🤔
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:51
Op het voetbaltechnisch zit hij op het niveau van Ajax zit iedereen al gauw.

Denk dat Lammers al veel verder is.
Vind ik leuk
bartzwolle +182
zaterdag 9 maart 2019 om 22:04
Heeft zijn niveau wel weer snel terug na die enorme dip van een paar weken geleden tegen PSV
Vind ik leuk
Mari +12489
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Heerenven moet Lammers kopen. Hij ontwikkelt zich daar goed.
Niet meer huren. Dit levert de club te weinig op.
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
zaterdag 9 maart 2019 om 22:19
Kopen? Ze moeten al geld lenen om de salarissen te betalen.

Snap overigens niet dat Heerenveen zo in geldnood kan zitten. Ze hebben toch regelmatig goede verkopen gedaan en betalen geen miljoenen voor nieuwe spelers. Ook de salarissen zullen toch niet schrikbarend hoog zijn lijkt mij.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:53
Tja vele miskopen, plus te hoge salarissen en al meerdere jaren bestuurlijke problemen (wat inmiddels miljoenen aan afkoopsommen gekost heeft)
Vind ik leuk
Mari +12489
zondag 10 maart 2019 om 16:02
Dat is inderdaad raar.
Waarschijnlijk is het op gegaan aan salarissen van het bestuur.

Ze kunnen het geld lenen bij Ajax met de afspraak dat ze Lammers volgend jaar aan Ajax verkopen voor bijv 30% meer dan ze nu aan PSV betalen.
Ajax, Lammers en Heerenveen blij.
PSV genaaid (want als Ajax aanklopt zal hij ineens een stuk duurder worden, haha)

Vind ik leuk
Blije +63
zaterdag 9 maart 2019 om 21:57
Ja in kansen missen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:14
Ja hoor we blijven vrolijk doorgaan met de verafgoding.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:37
Ze hangen in de arena ook een banner "kwartfinalist CL 2018/2019".
Want het duurt zó lang voor dat er anders eentje bij komt. Zouden ze daar voor gehuldigd worden ?
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
zaterdag 9 maart 2019 om 23:56
Misschien stropdassen laten bedrukken met 1/4 er op?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:02
Hahaha goeie.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:04
Ik proef jaloezie!!!

Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:28
Moet je niet hebben joh, Ajaz zal heus nog wel ooit een keertje kampioen worden.
Vind ik leuk
Chriski +1
zaterdag 9 maart 2019 om 22:20
Ik zou hem graag zien bij Ajax. Lang, sterk (wnr nodig), tweebenig met een uitstekend schot, en technisch heel goed voor zijn lengte. Zou ons spitsenprobleem echt kunnen oplossen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:25
Hij past netet
Vind ik leuk
Relaxie +430
zaterdag 9 maart 2019 om 22:31
Kom net thuis van deze wedstrijd maar wat vind ik die Vlap een geweldenaar zeg ..de betere versie van Toornstra....deze gozer heeft echt alles ..diepgang,techniek, loopvermogen en inzicht....toppertje in wording!
Vind ik leuk
Futjebal +2706
zaterdag 9 maart 2019 om 22:36
Dan zal Ajax flink de beurs moeten trekken...zullen we beginnen bij 40 miljoen?
Vind ik leuk
Bizzy +23381
zaterdag 9 maart 2019 om 22:46
Poetsen en in de etalage voor int clubs.
Komt tekomt voor psv
Vind ik leuk
Beste PSV +290
zaterdag 9 maart 2019 om 23:00
Hoe zo ajax? Dit snap ik niet alsof Dolberg en Hunter momenteel technische voetballers zijn...Ga lekker weg zeg
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:18
Hij zit niet op 020 niveau, maar het eerste elftal van niveau van PSV! Hij is geen speler van 020, maar speler van PSV Eindhoven you motherfuckers van Voetbalprimeur!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:01
Haal hem er maar lekker bij voor volgend seizoen. Klaas-Jan Huntelaar stopt toch waarschuwing jnlijk. Is wel lekker,net als KJH opgeleid door PSV,en succesvol worden voor Ajax!!!
Vind ik leuk
AFP +2941
zondag 10 maart 2019 om 00:07
Sam Lammers de verloren zoon van PSV moet snel terug naar Edhv voordat een buitenlandse club hem bij hen wegkaapt. is een heule goeie die Sam.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:23
Wat n idiote vraag, opmerking van been en redenering. Je suggereert ermee dat Lammers technisch te goed zou zijn voor PSV. Hoe verzin je het.....
Vind ik leuk
Ray01 +144
zondag 10 maart 2019 om 00:46
Wel heel apart te moeten stellen dat voetbaltechnische jongens niet bij PSV thuishoren.. spelen ze bij PSV misschien bananenvoetbal..?
Vind ik leuk
JanTa48 +8074
zondag 10 maart 2019 om 01:13
Ik heb al eerder verklaard, als Ajax voor Ödegaart gaat dan moeten ze Lammers ook erbij betrekken. Een echte Ajaxspits die bij PSV nooit tot z'n recht zal komen.
Vind ik leuk
Xienix +159
zondag 10 maart 2019 om 07:29
* off-topic
Herhaaldelijk lees ik dat PSV geldnood heeft, klopt deze bewering wel? Er komt 35 tot 40 miljoen binnen voor CL?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:01
Talenten van 19 of ouder moeten in de ere divisie spelen. De KKdivisie is leuk voor 17/18 jarigen.
Vind ik leuk
markie +2763
zondag 10 maart 2019 om 08:09
Tja, die blijft bij psv. Ik denk niet dat hij het al aan kan om meerdere wedstrijden in de week te spelen dus zit hij bij psv prima
Vind ik leuk
Wilhelmus +517
zondag 10 maart 2019 om 09:07
Lammers is technisch echt een goede spits, en ben het eens met Mario.. het is geen PSV spits! Die spelen ander systeem, moet je groot en sterk voor zijn.. iets wat Lammers juist niet is!
Vind ik leuk
Merdocs +32
zondag 10 maart 2019 om 10:28
Klopt. PSV heeft in het verleden alleen maar technische onbenullen gehad.

-Romario
-Ronaldo
-Van Nistelrooy
-Kezman
-De Jong
-Edstrom
-Kieft
-Gullit
-Nillis
-Eijkelkamp
-Depay

Zomaar even snel een rijtje.Geen van deze heeft iets bereikt. Konden een bal nog geen drie keer hooghouden. HAHAHAHA
Wat een stelling.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
Isakson +172
zondag 10 maart 2019 om 10:33
NIVO AJAX WAT IS DAT DAN?
Vind ik leuk
Isakson +172
zondag 10 maart 2019 om 10:49
Rapporten het lijjt het leger wel bij vp. Iedereeen in dezelfde brainwash mode wat een bedenkelijk nivo heeft deze site.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:55
Gewoon terughalen naar PSV en volgend jaar in de spits
Vind ik leuk
ritje +641