'Alba-opvolger' Angelino niet bezig met nationale elftal: 'Houd ik mij verre van'

'Alba-opvolger' Angelino niet bezig met nationale elftal: 'Houd ik mij verre van'

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 20:22ma 11-03-2019 om 20:22

Laatste update: maandag 11 maart 2019 om 21:01ma 11-03-2019 om 21:01

PSV-back Angelino is niet bezig met een eventuele selectie voor het Spaanse nationale elftal. Volgens de 22-jarige Spanjaard is het enige wat hem momenteel bezighoudt het binnenhalen van de landstitel.

In Spaanse media wordt Angelino regelmatig in verband gebracht met een selectie voor het nationale elftal van Spanje, de wereldkampioen van 2010. Hij zou daar de opvolger moeten worden van Jordi Alba. "Daar houd ik mij verre van. Eerst presteren bij PSV", tekent BN DeStem na PSV - NAC op uit de mond van Angelino. De verdediger werd overigens al twee keer geselecteerd voor Jong Spanje.

De Spanjaard heeft allesbehalve spijt van zijn overstap van NAC naar PSV, afgelopen zomer. "Dit is een prima stap geweest, het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik ben tevreden hier en wil over twee maanden de landstitel winnen. Dat zou het jaar compleet maken", stelt hij. De Spanjaard stelt dat hij NAC altijd dankbaar zal blijven. "Bij PSV merk ik dat het essentieel is om eerst bij een kleinere club een seizoen lang alles te spelen. Ik zal NAC altijd dankbaar voor zijn de kans die het mij gegeven heeft."

Lees meer over:EredivisiePSVSpanje

Plaats een reactie

maandag 11 maart 2019 om 20:25
Hahagahaga
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:13
Goed geformuleerd en zeker een toevoeging op deze post.
Vind ik leuk
dhrwobo +43967
maandag 11 maart 2019 om 22:47
Tja, aan de naam te zien is Nathalie ongesteld. Dus dan snap ik de reactie wel weer
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 20:25
Alba heeft geen rijbewijs dus misschien kan Angelino Jordi Alba zijn vader opvolgen als prive chauffeur.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
maandag 11 maart 2019 om 20:29
ik denk dat Ramos , Angelino zijn veters gaat strikken
net als Frenkie bij Messi
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 20:29
Ik denk dat ramos niet weet wie Angelino is, in tegenstelling tot messi en Frenkiemeister.
Vind ik leuk
Tommieman +5392
maandag 11 maart 2019 om 21:08
Well put!
Vind ik leuk
companen +2195
maandag 11 maart 2019 om 21:46
Wat lul jij nou Spanje is voetbalgek Angelino is veel aandacht voor in de Spaanse media de laatste tijd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:01
De laatste tijd?? Nadat Real weggespeeld is door Ajax misschien? Zijn ze toen gaan kijken wat er eigenlijk allemaal rondloopt in Nederland en peer toeval een Spanjaard tegenkwamen bij PSV. 😂 Jammer voor Fran Sol. Net te vroeg weggegaan, anders had hij wellicht ook een oproep gekregen voor Spanje door uiteraard het succes van Ajax in Madrid. 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
maandag 11 maart 2019 om 21:05
Ik heb heel lang gedacht dat deze jongen van het kamp kwam maar het bleek een Spanjaard te zijn. Kleine praatjesmaker is het, maar wel een prima back!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10117
maandag 11 maart 2019 om 21:29
Waarom dacht je dat
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
maandag 11 maart 2019 om 21:52
Enorm stigmatiserend heel slecht van mij. Dacht dat het de voornaam van die beste jongen was. Had hij wel in oranje kunnen ballen 😉
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 00:56
so als hij van t kamp komt wa dan nog nie zo discriminerend doen stuk stront
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
dinsdag 12 maart 2019 om 08:02
Dat zei ik zelf toch ook al en zeg nergens dat er wat mis is, dus blaas eens niet zo. Ik heb tig goede bekende op het kamp maak je niet te druk vriend 😉
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:15
ik woon zelf op t kamp en hou niet van dat denigrerend gedrag
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
dinsdag 12 maart 2019 om 11:04
Ik herhaal mezelf nog een keertje voor je ik zeg verder niks verkeerd over het kamp. Het zal je nog verbazen hoe vaak ik er kom en inderdaad zeer amusenten gesprekken heb. Maar goed dat je het even aangeeft 😉!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:23
kom je vaak in eindhoven op het kamp zeg eens bij wie dan want die ken ik namelijk allemaal
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:26
ik woon zelf in mierlo maar mijn moeder uit eindhoven dus veel vandaar is mijn familie en als je daar zegt coen en bertus zal je verbazen hoeveel mensen ons daar kennen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:05
Dus als je denkt dat iemand van het kamp komt dan ben je al gelijk aan het discrimineren???
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:19
nee iemand uit een huis of van t kamp is het zelfde dus als je van t kamp komt ben je een prastjes maker als je daar verschil maakt is dat discriminerend indd.ik heb een nl paspoort rood bloed en poep ook stront net als jullie niks minder dus hoef je dat niet aan te duiden
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:38
Niet meteen zo in de verdediging, je maakt er zelf een belediging van! Je zegt bijv toch ook: Hij woont in het centrum van Eindhoven. Is hetzelfde als bijv: Hij woont op het kamp in Eindhoven.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:21
heeft geen zin dus laat maar
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 23:28]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:37
Wat een praatjes
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:22
zieligert en dan zegfen dat wij praatjes maken stuk verdriet
Vind ik leuk
Dommetje +3396
maandag 11 maart 2019 om 20:25
Heul veul goei .
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
maandag 11 maart 2019 om 21:06
Jij bent gewoon een verkapte psv-fan of een enorme slijmbal bij onze PSV-vrienden. Maakt verder niet uit maar zie je altijd maar blij worden van de psv-topics en reacties. Denk toch eens vragen zo op een maandagavond, omdat het kan?
Vind ik leuk
Tommieman +5392
maandag 11 maart 2019 om 21:10
Vooral anti-ajax zoals wel meer utrechters hier. En slijmt lekker tegen de psvers aan hier zodat ze dan samen kunnen afgeven op Ajax. Vinden ze leuk de jongetjes.
Vind ik leuk
companen +2195
maandag 11 maart 2019 om 21:47
Niet alleen Utrechters hoor maar ook die andere 16 clubs.
Vind ik leuk
AFP +2948
dinsdag 12 maart 2019 om 01:27
Zijn die andere 16 clubs echt ook jaloers op de prestaties van Ajax ?
Echt ?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:03
Ik woon momenteel ook al een tijdje in Utrecht, kom zelf uit Liverpool (Nederlandse ouders) heb een aantal jaar in Eindhoven gewoond met mijn vader en destijds nog moeder, vandaar dat ik een PSV supporter ben, in Utrecht hoor je opzich wel gejuich wanneer PSV wint en Ajax niet zeg maar, desondanks zijn alle Utrecht supporters (tegen mij in iedergeval) wel aardig, heb nooit echt een discussie met eentje gehad, mijn vriendin haar ouders zijn wel Utrecht supporters misschien ligt het daaraan😂 maar zoals vele clubs in Nederland is Ajax wel de "vijand" ik heb trouwens geen problemen met Ajaxcieden (alleen met City en Madridista's😂)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:27
Die jongen valt net als zijn maat op rechts aardig terug na de winter, voldoende reden om nog een paar jaar bij PSV te blijven en je inderdaad niet te focussen op de nationale ploeg.

Hij doet het prima hoor, voordat mensen denken dat ik op hem haat, maar hij is nog geen topper en moet zich de komende jaren maar eerst lekker bij PSV bewijzen.
Vind ik leuk
Tommieman +5392
maandag 11 maart 2019 om 21:12
Hij doet t idd redelijk voor zijn eerste seizoen. Maar mensen slaan zo door hier. Gelijk over Alba hebben. En ook aan Ajax kant hoor als ik dat net lees over standbeeld Tadic bijvoorbeeld. Kom op zeg. Relaxxxx
Vind ik leuk
Johnny Cash +10117
maandag 11 maart 2019 om 20:33
Alba Gaya bernar alonso azpilicueta. Zomaar ff wat linksback die allemaal verder zijn dan angelino. Wordt een heel moeilijk verhaal voor hem denk ik
Vind ik leuk
Alex Koopman +1432
maandag 11 maart 2019 om 22:07
Azpilicueta is een RB van origine, geen LB.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10117
maandag 11 maart 2019 om 22:09
Oh oke ja daar twijfelde ik al over. Alsnog wordt het moeilijk met die andere spanjaarden van psg, chelsea en zo
Vind ik leuk
stratumseind +195331
maandag 11 maart 2019 om 20:34
Un mooi menneke onzen angelino
Vind ik leuk
Johnny Cash +10117
maandag 11 maart 2019 om 20:38
Nou, denk niet dat het moeders mooiste is. Of hij moet geen broers of zussen hebben dan ben je dat al wel weer snel
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:00
Ze vinden daar alles mooi en lief, niet voor niets zo'n warme club
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:39
Goeie voetballer. Die gaat ver komen. Heeft de juiste mentaliteit. En kiest de juiste club.
Vind ik leuk
la galaxy +1119
maandag 11 maart 2019 om 20:47
Angelino is potentiëel een goede opvolger van Alba. Tegen Barça was hij duidelijk de beste en je zag dat hij goed is op hoger niveau
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:58
Die heeft wel gevoel in dat linkerpootje, en wat een drive!
Vind ik leuk
lexy88 +1675
maandag 11 maart 2019 om 21:12
Leuke speler, maar moet nog wel een paar stappen maken. De enige echte opvolger van Alba lijkt mij momenteel José Gayà van Valencia. Lijkt me zelfs een betere versie van Alba, soort kopie. Wordt lastig voor Angeliño
Vind ik leuk
Nr14always +4061
maandag 11 maart 2019 om 21:14
Kan zich beter met de Spanjolen bezighouden, kampioenschap is Adios.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1053
maandag 11 maart 2019 om 21:41
Ik denk dat Ajax uitstel gaat vragen voor de wedstrijd tegen Psv..
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:17
Nadat fox het uitlichtte ben ik er afgelopen wedstrijd op gaan letten toen sadilek erin kwam: hij laat angelino veel beter spelen. Angelino staat 15 meter hoger en gaat vol diep omdat hij weet dat sadilek het gat dicht.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1053
maandag 11 maart 2019 om 21:40
Begin eerst een paar goeie voorzetten te geven met Dumfries voordat je over,De Echte Godenzonen begint...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws