'Fred Friday is op dit moment een blok aan het been van FC Twente'

'Fred Friday is op dit moment een blok aan het been van FC Twente'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:42vr 15-03-2019 om 12:42

Het publiek van FC Twente heeft het al gehad met winteraanwinst Fred Friday, verzekert clubwatcher Leon Ten Voorde van Tubantia. Het Twente-avontuur van de van AZ gehuurde aanvaller is tot nu toe nog geen succes te noemen. 

Friday begon met een achterstand omdat hij nog geen werkvergunning had. De aanvaller wacht nog altijd op zijn eerste doelpunt voor Twente. "Het publiek is nu al een beetje klaar met hem. Dat is vervelend voor die jongen, dat merk je aan hem. Het is op dit moment een blok aan het been van de ploeg", zegt Ten Voorde.

Goed nieuws voor Twente-trainer Pusic is dat hij over meer spelers kan beschikken tegen FC Volendam. "Het goede nieuws is dat de ziekenboeg langzaam leegstroomt. Die is het hele seizoen vol geweest. Assaidi en Zekhnini zijn erbij, Vuckic heeft voor het eerst de hele week meegetraind."

Maar Ten Voorde verwacht niet dat Assaidi en Zekhnini vrijdagavond in de basis staan tegen Volendam. "Mijn gevoel is dat hij gaat spelen met Tom Boere en Jari Oosterwijk."

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 12:45
Het maakt me niet uit wie ze er vanavond inschiet. Als ze maar winnen haha.
Goed voor de Unibet haha.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:10
Als je wint is het nooit goed voor Unibet.
Vind ik leuk
AZVork +2105
vrijdag 15 maart 2019 om 12:45
Kon ik ze meteen wel zeggen. Wat viel die tegen bij AZ al.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
....en Sparta
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:08
Je zou maar in een kampioens team moeten spelen en daar doen waar je naar betaald krijgt. Dit noemen we affiniteit crisis.
Alles kan op een vrijdag avond, maar niet met Friday!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Nou het 2e niveau van Nederland kan nog te hoog voor hem zijn. Hij kan het nog een divisie lager proberen.
Vind ik leuk
Tsubamba +3024
vrijdag 15 maart 2019 om 12:52
Of België proberen..;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:25
Zowel in 2e divisie 8 uit 8 en 1e divisie ook 2 jaar geleden. 8 uit 8.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Die moest waarschijnlijk spelen van AZ, bij Twente. Boere en Oosterwijk zijn ook geen toppers, maar wel beter. En dan speelt hij meestal ook nog op zijn favoriete dag.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:26
Dat komt doordat AZ hem betaald. Waarom spelen jullie maar met 2 aanvallende spelers dan?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:44
Ik snap niet dat AZ hem betaald, hij zou AZ moeten betalen, wel gaf hij een keurige assist gisteren. Ik denk dat je met jullie FC Twente bedoeld, dan is mijn reactie dat Assaidi en Zekhnini nog niet helemaal fit zijn en FC Twente dus maar 2 goede aanvallende spelers heeft. Daarnaast vind ik Aitor ook een behoorlijk aanvallende speler. En het was 5-0 gisteren.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Het is nog geen goede vrijdag😁
Vind ik leuk
Jaxi +3
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Matige voetballer had wel verwacht dat hij wat meer zou brengen bij twente. Misschien wil friday weer op sunday spelen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:49
Friday is 1 groot DRAMA!
Weg ermee.
Vind ik leuk
S - SIDE +250
vrijdag 15 maart 2019 om 15:32
heel twente is een DRAMA,,,,
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:40
Bedankt voor je bijdrage.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6959
vrijdag 15 maart 2019 om 15:56
Dus Almelo ook?
Vind ik leuk
Jan ref +1638
vrijdag 15 maart 2019 om 17:27
Kijk eens wat voor drama je zelf bent dat is nog veel erger
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:26
Wat dat aan gaat past ie wel weer bij jullie dan.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5592
vrijdag 15 maart 2019 om 12:56
Waarom haal je hem dan? Hij was bij Sparta toch ook geen hoogvlieger? En daarbij....die jongen heeft vier, vijf wedstrijden gevoetbald voor Twente?
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 15 maart 2019 om 13:05
Sparta was degradatievoetbal eredivisie... titelstrijd keuken kampioen moet fredje wel kunnen toch? Tot dusver helaas nog niet
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:27
Das toch het zelfde niveau dan?
Vind ik leuk
frankn27 +5679
zaterdag 16 maart 2019 om 22:32
Vind jij degradatievoetbal hetzelfde als om de titel spelen?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 07:46
Zelfde niveau, zie Sparta nu.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
zondag 17 maart 2019 om 19:46
Vooruit ik zal het uitleggen dan.... bij degradatievoetbal een niveau hoger dan heb je niet veel de bal en speel je op de counter.... bij een titelstrijd niveau lager moet je het spel maken wordt je veel in het spel betrokken en speel je veel op helft tegenstander in balbezit... daarom zou het zo maar anders kunnen zijn geweest... helaas is dat niet zo
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 19:56
Hij zou beide moeten beheersen als je bij AZ hebt gelopen he....Zou moeten. Voor mij was dit vanzelf sprekend.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6959
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
Twente huurde hem ook omdat het met vele blessures zat met oa Assaidi en Zekhnini op die plek.
Boere en Oosterwijk zijn spitsen voor een 4-3-3 systeem en wisselden elkaar af voor die plek.
Maar nu blijkt dat ze ook in het 4-4-2 systeem mee kunnen.
En natuurlijk hoopte Twente dat Friday een versterking zou zijn.
Vind ik leuk
De Kleine +127
vrijdag 15 maart 2019 om 13:03
Die friday kan nog geeneens mee in de derde divisie bij sparta kwam hij ook al op een zijspoor vorig jaar
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 03:28
Dus moet ie naar jong Sparta!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5420
vrijdag 15 maart 2019 om 13:04
Dat zijn 3 avonturen achter elkaar die geen succes zijn voor Fredje.
Zou het misschien komen omdat ie er geen reet van kan?

Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Ja net niet ED niveau dan verwacht je dat hij wel KKD aan kan toch, toch o nee toch niet. Jammer gegokt en verloren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:37
Het is vandaag Friday.

Mocht Fred zich niet aanpassen dan geef je hem toch extra “frije-dagen”.....onbetaald...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
Blindsy +18791
vrijdag 15 maart 2019 om 14:32
Fredje Friday. Dit is toch wel een misser van Ted. Een Van Geeltje.
Vind ik leuk
Hazelnoot +82
vrijdag 15 maart 2019 om 14:35
Wat een nieuws op vrijdag.
Vind ik leuk
Blindsy +18791
vrijdag 15 maart 2019 om 14:36
Ja inderdaad. Freaky Friday met Fred en Ted.
Vind ik leuk
Busk +1871
vrijdag 15 maart 2019 om 16:03
En ik maar hopen dat Fredje daar een paar goals op z'n conto ging schrijven.
Voor jong AZ scoorde hij ook regelmatig.
Dus had wel hoop dat het 'm daar ging lukken.
Om z'n CV een beetje op te leuken,voor een verkoop.

Maar niet dus.
Die komt in de zomer weer terug.
En AZ zit weer opgescheept met een dure zinloze aankoop.
Het loopt nog een jaar door dat contract. En zo raak je 'm niet kwijt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:04]
Vind ik leuk
Shelbourne +5957
vrijdag 15 maart 2019 om 16:33
Friday is overal een blok aan het been. Op zich aardig sterk en redelijk snel en een hard schot. Eigenschappen die van pas komen als spits zijnde. Maar technisch zo zwak, taktisch zwak en ontzettend lui. Als team heb je er niks aan als hij niet scoort.
Vind ik leuk
Cultheld +49
vrijdag 15 maart 2019 om 18:53
Misschien moeten ze Sunday Oliseh inhuren als trainer
Vind ik leuk
Cultheld +49
vrijdag 15 maart 2019 om 19:04
Fred begint op de bank met naast 'm Assaidi en Zehkini. Bij bijna alle KKD divisie clubs zouden ze alledrie in de basis staan
Vind ik leuk
Tukkerland +3597
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
Gaat moeilijk zonder ritme als je net terug komt van een blessure.
Vind ik leuk
lemon9 +1016
vrijdag 15 maart 2019 om 19:23
Ajasadie heeft geen zin om te werken voor zijn geld
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:05
Nooit die keuze begrepen.
Hebben ze niet bij sparta gekeken 😀 terwijl ted van leeuwen helemaal gek van hem is
Vind ik leuk
Gilze +1114
vrijdag 15 maart 2019 om 23:58
Ik neem aan dat de gemeente dit probleem wel oplost
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:58
Zijn gevoel, speelde toch, regelde wel een penalty waardoor ze zoveel voor staan nu...

Net als of ze betere spelers kunnen krijgen daar.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:06
Het was weer Friday. Komt allemaal goed volgend jaar op Sunday met friday
Vind ik leuk
redknap +1185
maandag 18 maart 2019 om 12:34
Die Ten Voorde is een journalist van 13 in een dozijn.
Al wat te zeiken op FC Twente. Het is nooit goed .
En als het goed gaat loopt hij voorop in de polonaise.
Wil een beetje de Johan Derksen van Twente worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws