Mbappé moet miljoenentransfer uitstellen: Ook als hij het laatste woord heeft

Mbappé moet miljoenentransfer uitstellen: "Ook als hij het laatste woord heeft"

zondag 18 juni 2017 om 19:01

Als het aan David Trezeguet ligt, komt de miljoenentransfer van Kylian Mbappé er deze zomer nog niet. De voormalig Franse spits vindt dat de sensatie van AS Monaco in ieder geval nog een jaar in de Ligue 1 moet blijven. Mbappé wordt in verband gebracht met diverse Europese grootmachten.

"In de halve finale van de Champions League konden we zien dat het een geweldige speler is die een grote toekomst tegemoet gaat. Dat is het belangrijkste", aldus Trezeguet tegen Franse verslaggevers na een wedstrijd tussen de Franse en Italiaanse legendes. "Hij weet dat hij goed is, maar hij is pas achttien jaar oud. Hij heeft nog voldoende te leren bij Monaco omdat het een geweldige club is met een geweldige jeugdopleiding."

"Maar alles gaat snel in het voetbal. Monaco heeft dat eerder meegemaakt met Anthony Martial (die voor ruim dertig miljoen euro naar Manchester United verkaste, red.). Tuurlijk speelt het financiële gedeelte een rol, maar ik denk dat dingen natuurlijk gebeuren als je het tijd geeft. Hij moet zich nog bewijzen bij Monaco, ook als hij het laatste woord heeft."

Lees meer over:Serie AAS Monaco

Poll

Eens met Trezeguet?

(278 stemmen)

Plaats een reactie

Bien +4776
zondag 18 juni 2017 om 19:03
Naar Real moet hij, desnoods loop ik naar Monaco met de voet om hem naar Real te brengen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:07
Bien, hoe wil je anders lopen als niet te voet gaat?
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 20:23
Met schoenen aan? ;p
Vind ik leuk
010Fr +355
zondag 18 juni 2017 om 19:08
Als hij dan naar een club moet gaan is het inderdaad Real
Vind ik leuk
Kwikwek +1714
zondag 18 juni 2017 om 19:10
En dybala naar barca :-)
Vind ik leuk
010Fr +355
zondag 18 juni 2017 om 19:14
Zou leuk zijn. wordt er weer nieuw talent in die twee ploegen gestopt. Real heeft zelf assensio ook nog in huis barca neymar. wordt dan weer een leuke 2 strijd.
Vind ik leuk
Ricky +3526
zondag 18 juni 2017 om 19:11
Reak kan hem kopen en 1-2 jaar laten rijpen bij Monaco...Het bespaar jou ook het lopen :)
Vind ik leuk
Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 19:45
Nou de eisen van Real zijn wel erg hoog hoor:
- Je moet een acteur van wereldklasse zijn.
- Je moet een absolute drama queen zijn
- Je moet minstens 24 tatoeages hebben
- Je moet Olympisch zwemmer zijn
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 20:24
Met Ronaldo als uitzondering?
Vind ik leuk
Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 20:38
Waarom denk je dat hij nu vertrekt?
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 20:40
Om lekker in Manchester te ballen.
Vind ik leuk
Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 20:47
Met alle respect voor je cluppie, dan kan hij nog beter naar Bayern gaan of zo. Man United is echt afgezakt sinds Ferguson daar klaar was.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 20:50
Dus hij brengt United naar een hoger niveau. Snap je zelf toch ook wel. Elke club heeft wel mindere periodes. United komt wel weer sterker terug.
Vind ik leuk
Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 21:13
Zeggen geblesseerde spelers ook altijd "We komen sterker terug". 70% van de keren zijn ze er juist slechter uitgekomen.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 21:15
Dan niet! Jij wil zeggen dat PSV nooit meer kampioen gaat worden?
Vind ik leuk
Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 21:17
PSV is nu één seizoen klote bezig. Man United heeft volgens mij wel bewezen hoe ongelooflijk afhankelijk het was van Ferguson. Moyes bakte er niks van. Van Gaal bakte er niks van en nu bakt Mourinho er ook helemaal niks van.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 21:21
Mourinho heeft het nog het beste gedaan. Ben geen fan van hem. Maar heb er ergens wel vertrouwen in. Komt wel weer goed. Maak je er maar niet druk om. Na Ferguson is het inderdaad lastig om het over te nemen. Maar in de toekomst zie ik ze wel weer kampioen worden.
Vind ik leuk
Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 21:35
Ooit. Het grootste probleem is dat United, ondanks dat ze voor honderden miljoenen per jaar aan aankopen doen, zesde worden in de PL...

Is overigens waarom ik echt geen fan meer ben van United. Kopen zo veel voor absurde bedragen.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 21:41
Ja dat is inderdaad waardeloos. De bedragen van tegenwoordig gaan nergens meer over. United moet gewoon investeren in de toekomst. Net zoals vroeger. Ben bang dat het nog wel even doorgaat zo. Daarom hoop ik ook op een andere trainer. Die trainer van Tottenham lijkt me wel wat.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:05
Dat kan david vinden maar er word waarschijnlijk geen gehoor aan gegeven...
Vind ik leuk
kerel +413
zondag 18 juni 2017 om 19:06
martial 30 mln??
Vind ik leuk
Ricky +3526
zondag 18 juni 2017 om 19:13
Ik dacht iets van 50 mil?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:18
Met bonussen kan t zelfs oplopen tot 80 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:48
Precies. Het was inderdaad 50 miljoen maar de 1ste bonus van 10 miljoen is dit seizoen al bereikt door een x aantal wedstrijden te spelen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:08
Van uitstel komt ........
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:43
Monaco is een mooie club geworden. Lekker blijven. Nieuw contract voor 4 jaar tekenen. 5 miljoen per jaar met een verkoopclausule van 60 miljoen.
5 miljoen is best veel hoor. En hij speelt elke week.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:32
Er moet nog een 1 voor de 60.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:44
Dat wil Monaco wel ja. Haha. Maar hij niet.
Vind ik leuk
Leffe +31
maandag 19 juni 2017 om 00:42
Laat hem idd nog blijven.,, dat gekoop van Real komt me de strot uit.Met al dat geld van Barca en Real was Spanje morgen zo uit de crisis.,,en dan blijft er nog genoeg over voor kopen en normale salarissen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mbappé moet miljoenentransfer uitstellen: "Ook als hij het laatste woord heeft"