Overmars over 'veel interesse in drie, vier spelers': Geld komt echt op twee

Overmars over 'veel interesse in drie, vier spelers': "Geld komt echt op twee"

donderdag 17 augustus 2017 om 21:25

Marc Overmars onthult dat er voor 'drie, vier spelers heel veel interesse' is. De directeur voetbalzaken van Ajax zegt echter dat geld niet het belangrijkste is in Amsterdam.

"Wij willen graag onze spelers behouden", zegt Overmars tegen Ziggo Sport. "We hebben een Europees topjaar gehad. Daar betalen we nu de prijs voor. Er is voor drie, vier spelers heel veel interesse", zegt Overmars, die benadrukt dat hij z'n elftal zo veel mogelijk bij elkaar wil houden. "Geld komt echt op twee. Het is voor een Nederlandse club niet makkelijk om de jongens binnenboord te houden."

"Of het niet gelukt is om op de interesse in Sánchez in te spelen? We hebben wel met spelers gesproken, maar je moet ze ook een eerlijk beeld geven. Als je zegt dat een speler achter Sánchez komt te spelen en hij zegt: ja, maar daar ben ik veel te goed voor, ik wil niet op het tweede plan komen, dan is het lastig schakelen. We hebben wel een back-up klaar staan (voor Sánchez, red.). We willen een zo sterk mogelijk team. Op dit moment is het nog een beetje onrustig."

Overmars zegt dat de defensie van Ajax nog versterking nodig heeft. "Één speler? Daar zeg ik niets op. Als ik twee zeg dan zeggen mensen dat er nog twee spelers komen. Daar wil ik m'n vingers niet aan branden. Misschien komt er nog een verrassing bij."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 21:30
Nog even zo door gaan en zijn neus gaat groeien

Geld is niet het belangrijkste

Jokkebrok
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:32
Lekker geloofwaardig allemaal.
Vind ik leuk
Bullet +1273
donderdag 17 augustus 2017 om 21:37
maakt het uit, toch niet jullie TD
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:04
Nee, gelukkig niet. Anders hadden ze van die mini verhuisdoosjes eruit geflikkerd.

Je moet begrijpen dat het niet alleen maar om geld draait. En vooral niet als je gezond bent als club zijnde?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:11
En jij moet begrijpen dat na zo'n Europees jaar er veel clubs veel geld willen betalen voor spelers zoals Ziyech, Dolberg en Sanchez. Wat kan overmars daar aan doen??
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
Aan zn contract houden zoals menig clubs doen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:14
De speler is gek gemaakt, dat is toch overduidelijk. Als Ajax er niet met Tottenham uitkomt, zal hij gewoon het seizoen gemotiveerd afmaken, geloof me
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Op tijd anticiperen. Zoals Feyenoord en Utrecht wel deden. Het is al sinds april/ mei duidelijk dat er voor Sanchez, Dolberg en Zyech belangstelling zou zijn. En als je spelers wilt moet je er soms tijd boor nemen zoals PSV met Lozano heeft gedaan.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Waarom zou Overmars hierover liegen?
Wat moet je met een ongemotiveerde werknemer die nog een langlopend contract heeft?
Geld beuren en snel opzouten Sanchez!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Er komt niks beters voor terug

Zo kan elke speler een transfer forceren
Vind ik leuk
Tweey +383
donderdag 17 augustus 2017 om 21:49
Jij werkt niet voor geld?
Vind ik leuk
zwollie +2984
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
Dagobert Overmars, gaat nog meer spelers verkopen.
Vind ik leuk
lexy88 +989
donderdag 17 augustus 2017 om 21:55
Voor jou is een ontevreden speler het belangrijkste?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:59
Sanches is in ene ontevreden omdat er een club intresse in hem heeft?

Een Viergever heeft reden om ontevreden te zijn
Mag geen mooie transfer naar Duitsland maken maar krijgt ook geen blijk van waardering
Vind ik leuk
furgist +965
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Pinokkio Netto
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Geniaal
Vind ik leuk
AFFA +895
donderdag 17 augustus 2017 om 23:31
Gewoon van die beurs af
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:19
Overmars is een geldgeil pinnig mannetje wat zichzelf graag op de borst slaat als hij geld voor een goede speler binnenharkt. is op sportief vlak momenteel een groot probleem!!!!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 00:21]
Vind ik leuk
036 +1242
donderdag 17 augustus 2017 om 21:30
Klopt!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:56
Precies. Ik roep al maanden dat ook Ziyech en zeker Dolberg op de nominatie staan om te vertrekken. En daar kun je als Nederlandse club niet zo heel veel aan doen. Het is het zoals Overmars al zei, het directe gevolg van de prestaties van vorig seizoen en ook dat is een voldongen feit. Ajax moet dat al geld maar steken in de aankoop van het stadion en terugkopen van aandelen, dan doen ze de club er in ieder geval een lol mee.
Vind ik leuk
036 +1242
donderdag 17 augustus 2017 om 22:33
Realiteitszin kan ik jou niet ontzeggen. :-))
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:35
Ligt een beetje aan de hoeveelheid cognac.... of calvados (deze avond)
Vind ik leuk
036 +1242
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Ik zit nu in Twenthe vlakbij ....... dus a/d b eugeltjes.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:10
Lekker! Proost....
Vind ik leuk
RocknRoll +1006
donderdag 17 augustus 2017 om 21:31
En de verassing zal zijn dat Ajax aan het eind van de rit 3 belangrijke basisspelers kwijt is, toch Marc? Koekoek supporters
Vind ik leuk
Jamesco +235
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Nee het is nog erger; de potentiele en beste opvolgers zijn ook vertrokken; Bazoer, Tete en Riedewald.
Vind ik leuk
Pino61 +8179
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Nah, Riedewald hoort niet in het rijtje thuis hoor.
Vind ik leuk
Jamesco +235
donderdag 17 augustus 2017 om 22:13
Die was nog jong hoor, daar zit nog veel rek in die jongen!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:58
Juist. Daar zit m de kneep.

Aan de ene kant verdien je dankzij de aanstelling van Bosz nu vele miljoenen aan Sanchez en wellicht straks Dolberg en Ziyech, mar aan de andere kant hebben ze ook een hoop moeten laten gaan.

Men zou zich dus af kunnen vragen wat wijsheid is.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:57
Zo is het precies. En geen Marc die daar wat aan kan doen..... een ander overigens ook niet.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:31
Haal dan gvd wat voor terug!!!
Vind ik leuk
Bullet +1273
donderdag 17 augustus 2017 om 21:38
daar reageert hij toch juist op??? Lees jij niet? of snap ik je reactie niet?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:40
VP heeft weer eens de titel gewijzigd
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:03
Als Marc tot september de tijd krijgt dan lukt het ook wel
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:23
Spelers van Osjek voor 1.4 vind Dagobert wel geil!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:31
Eerst maar eens Schöne inwisselen voor Ayoub.
Middenveld is veel te aanvallend.
Vind ik leuk
Forza u +1098
donderdag 17 augustus 2017 om 21:33
Ayoub gaat niet weg en zeker niet naar Ajax. Hij is meer een speler voor Feyenoord of eventueel PSV.
Vind ik leuk
Bullet +1273
donderdag 17 augustus 2017 om 21:39
beslis jij over hem ja? wedden dat als Ajax zich meldt, hij geïnteresseerd is!
Vind ik leuk
Utca030 +1176
donderdag 17 augustus 2017 om 21:56
Hij zal nooit Nasr Ajax gaan heeft die gezegd
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:14
Niet te veel geloven wat spelers zeggen..Denk dat als Ajax zich meld hij zeker wel gaat.
Vind ik leuk
Nistel +803
donderdag 17 augustus 2017 om 23:24
Hij is in de jeugd van Ajax weggestuurd wegens wangedrag, die is echt niet zomaar weer terug.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:39
Ken het verhaal, maar ik zie Ayoub zeker niet twijfelen als Ajax voor hem komt.
Vind ik leuk
Moa +1631
donderdag 17 augustus 2017 om 21:41
Vind hem ook een echte Feyenoord middenvelder, verwacht dat hij na dit seizoen al richting de Kuip vertrekt. Echt een type Clasie/Vilhena, zo'n bikkelaar wordt bij ons op handen gedragen.
Vind ik leuk
Pvdsluis +1622
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Ayoub is allesbehalve een bikkelaar. Technisch zeer sterk en een goed overzicht maar geen kuitenbijter
Vind ik leuk
Moa +1631
donderdag 17 augustus 2017 om 21:46
Vind hem juist ook erg sterk in de duels, en hij is lekker fel vind ik. In ieder geval geen flegmatieke technicus.
Vind ik leuk
Utca030 +1176
donderdag 17 augustus 2017 om 21:55
Yassin ayoub is niet te koop
Vind ik leuk
zwollie +2984
donderdag 17 augustus 2017 om 22:04
Alles is te koop.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:13
Behalve mijn schoonmoeder, die krijg je voor niks
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:04
Alles is te koop. Zelfs neymar
Vind ik leuk
Utca030 +1176
donderdag 17 augustus 2017 om 21:57
Nee maar wel creatief
Vind ik leuk
Pvdsluis +1622
donderdag 17 augustus 2017 om 21:59
Dat zeg ik toch?
Vind ik leuk
fr1963 +1058
donderdag 17 augustus 2017 om 21:52
Ruilen voor Vilhena vind ik een goed plan. Die loopt veel, te veel met de bal en voegt aanvallend zeer weinig toe, ook 0,0 creativiteit.
Vind ik leuk
Moa +1631
donderdag 17 augustus 2017 om 21:57
Nee joh, die is wel wat beter en verder dan Ayoub, die verkopen we gewoon eind dit seizoen voor een bedrag van 15 tot XX? miljoen. En dan halen we Ayoub transfervrij.
Vind ik leuk
Paul1982 +6332
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
Daar hebben we Frenkie De Jong al voor. En als ik Ajax was zou ik eens een poging wagen bij Nigel De Jong
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:57
Nigel de Jong is passé, Ayoub is de betere versie.
Frenkie de Jong is aanvallend goed, verdedigend net als Schóne en Ziyech te weinig, middenveld wordt overlopen zo.
Vind ik leuk
Paul1982 +6332
donderdag 17 augustus 2017 om 22:05
Dan vd Beek in een verdedigende rol. En ik denk dat Nigel nog genoeg kan brengen voor Ajax
Vind ik leuk
ajax1973 +1193
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
ayoub is te min
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:56
Who the fuck is ayoub
Vind ik leuk
Utca030 +1176
donderdag 17 augustus 2017 om 21:58
Nederlands praten kluivenduiker
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Wie de neuken is ayoub

Klinkt nie
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:04]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Hoop dat de directie van Ajax dat wel weet...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:04
Nou ik vraag me af of ayoub meer te brengen heeft dan Schöne
Vind ik leuk
Joen'tje +1287
donderdag 17 augustus 2017 om 22:05
Hele andere speler. Hij is een dribbelaar, iemand die keypases geeft en kan op elke middenveld positie spelen, maar wil zelf het liefst op 10.

6 is zijn minst favo positie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:08
meer snelheid en gif i.i.g
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:19
Hij zou prima als Ajax-logo kunnen dienen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:32
Het isnwel goed te lezen dat er dus een lijstje met vervangers is. Dan kan Ajax straks snel schakelen!
Vind ik leuk
Foebele +30102
donderdag 17 augustus 2017 om 21:32
Grappig dat hij meerdere keren moet aangeven dat het niet om het geld gaat, dat hij het team bij elkaar wil houden en ze een zo sterk mogelijk team willen.

Uit het beleid en zijn handelen blijkt het totaal niet, dus moet hij met woorden maar verduidelijken dat het wel de intentie is... Kortom, als je wel wil maar het lukt je maar keer op keer niet, dan ben je ongeschikt voor je job.
Vind ik leuk
Moa +1631
donderdag 17 augustus 2017 om 21:43
Een beetje als een man die zegt dat sex niet belangrijk is in zijn relatie, het vlees blijft zwak, zo ook het spaarboekje van onze Marc.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:34
Zo is t gewoon ! Helder verhaal
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:40
Denk niet dat Overmars jokt als de Sánchez deal door gaat heeft Ajax circa 240 miljoen aan eigen vermogen, hij heeft dus geen reden om te liegen bovendien zou Ajax nooit door het salarisplafond gaan met ene leugen om best wil.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:45
Goede vervanger voor Schone. Zo'n type Casemiro.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Netto Marc weer
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
Hoe verloopt de wedstrijd? Ik zie dat Ajax veel balbezit heeft volgens een andere site.
Vind ik leuk
fr1963 +1058
donderdag 17 augustus 2017 om 21:54
zoals te verwachten, alleen heeft ajax niet de power om in een hoog tempo Rosenborg kapot te spelen. Veel balverlies en geen ballen op Dolberg. Rosenborg echte kans gehad, van de lijn gehaald door Veltwachter geloof ik
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:59
Je bedoeld denk ik Veltman ;), maar bedankt!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
Sky meldt 46 miljoen euro rond.. Ajax ontkent Haha
Vind ik leuk
Utca030 +1176
donderdag 17 augustus 2017 om 21:52
Wat kan dat mannetje liegen zeg
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:00
De neuzen worden alsmaar langer;-)
Vind ik leuk
Johan_D +3030
donderdag 17 augustus 2017 om 21:55
Van elke 10 woorden die Overmars zegt zijn er 8 gelogen en die andere 2 zijn nog in twijfel te trekken.

Geld komt dus op plaats 1 ...

"En misschien komt er nog een verrassing bij" , tja hij maakt iedereen blij met een dooie mus.

Of hij speelt nu ook al voor Sinterklaas of de kerstman , benieuwd wie hij uit de zak tovert.

Zet hem aub in de Efteling , daar geloven ze nog in sprookjes.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 21:56]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:55
Weet iemand of Ajax ergens wordt uitgezonden?
Vind ik leuk
Johan_D +3030
donderdag 17 augustus 2017 om 21:56
Ziggo
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:58
Keizer eruit
Danny blind terug
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:49
Hahahahaha
Vind ik leuk
Ale +718
donderdag 17 augustus 2017 om 21:58
Overmars, lik mijn reet!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Geld komt echt op 2........... Marc denk jij dat Nederland gevuld is met hersenloze?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:12
Zegt hij alleen maar om zichzelf te redden
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:13
ga een sprookjesboek schrijven joh lapzwans, marc en de wereld vol leugens is misschien een goede titel
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:15
Die hadden er al moeten zijn Marc, jullie verkopen Tete, Riedewald en in mindere maten Westerman.
Dan gaan jullie bekijken of de jongens die jullie hebben goed genoeg zijn cq klaar zijn voor het grote werk.
Dat blijkt dan helaas niet zo te zijn.
Dan mag bij gebrek aan beter Dijks niet weg......Sanchez wil weg, Viergever begint te mokken........
En "nieuwe" spelers komen niet voor het 2e plan.
Ik ben benieuwd met wie jullie binnen nu en 2 weken aankomen!!!
Marc het is net hoe vorig jaar allang 5 voor 12 geweest!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:17
De prijzenkast zal weer leeg zijn maar weer een nog grotere bankrekening en daar gaat het bij Ajax op de 1e plaats om.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:18
Donder toch op man! In drie maanden een boel stappen terug gezet. Praatjes als "moet iets structureels worden, nu aansluiting zoeken bij echte top etc. en dan met dit elftal aankomen zetten!? Meer dan de helft heeft het niveau niet man. Keizer heeft niet eens een kans zo, los van zn kwaliteiten! Tijd om te gaan voor overmars, bergkamp, Hennie en lami!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:22
Geld komt op 2 !
Pinokkio die Overmars
Vind ik leuk
tikkietoe +2327
donderdag 17 augustus 2017 om 22:22
Ondertussen met het kapitaal wat er staat, is het 0-1 achterstand voor Ajax.
Wat een wanprestatie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:24
Ik hoop voor Veltman!
Vind ik leuk
mablo46 +514
donderdag 17 augustus 2017 om 22:24
Laat er 11 komen, tegen Rosenborg bakken ze er weinig van. Dat opbouwen van achter, mateloos irritant. Schiet ook weinig op.
Vind ik leuk
gustare +218
donderdag 17 augustus 2017 om 22:27
natuurlijk Marc. maar jij laat de verkeerde spelers gaan en je houdt de verkeerde. tete slechter dan Veltman? hou toch op. je wordt niet voor niets Marc netto genoemd. maar van structureel lange termijn beleid snap je echt niets.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:30
"We zijn al verder dan vorig seizoen" "We kunnen niet wachten ol het nieuwe seizoen"
Wauw door weer het beleid is het "Nieuwe" Seizoen nu alweer voorbij.
Marc bedankt ik mag jou wel en nog meer als je zo snel mogelijk vertrekt!!!!
Vind ik leuk
Teo Smith +11670
donderdag 17 augustus 2017 om 22:35
Haal maar eens 4 nieuwe verdedigers ;).
Vind ik leuk
Mari +254
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Middenveld
Schone wil wel, maar kan niet meer. Veel te veel balverlies, speelt in een te langzaam tempo.
Achter
Veldman is de beste, dat zegt iets over de rest.
Voorhoede
Dolberg heeft ooit eens twee of drie goede wedstrijden gespeeld
Younes scoort niet,
Naast deze tekortkomingen, heeft men de fout gemaakt om een "jonge"trainer aan te stellen. Die mislukken bijna altijd het eerste jaar.
Voorbeelden zat. Hij had eerst een jaar assistent coach moet zijn.
Dus Overmars en companen trek veel meer geld uit voor een toptrainer, voordat Ajax ver achterop raakt en het publiek het vertrek eist van Keizer
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Niet het geld is belangrijk waarom is er de laatste tijd dan geen vodoende aankopen gedaan. 010 lacht zich een ongeluk uitgeschakeld in de Champions League en nu ook in de Europa League het is een lachertje dat er nu opeens geen spelers naar Ajax willen komen , zoveel spelers vrij en toch geen speler kunnen komen waar zijn we mee bezig .
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Ayoub
Vind ik leuk
Gerro +2550
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
ik zou ze allemaal verkopen nu het nog kan want ik heb nog nooit zo groot contrast gezien tussen het Dream team van drie maanden geleden en nu daar kun je dan de Europese uitschakeling mee financieren..
Nu pas blijkt hoe goed Bosz het voor elkaar had en hadden ze dus die spijkerman en consorten er uit moeten trappen. Maar nee we hadden een droom trainer in het tweede en die kon met een nagenoeg intact gebleven team wat op elkaar was ingespeeld voortborduren. Maar Marc heeft zich door denis dit vriendje door de strot laten duwen. Goed beleid hoor.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Zou het geld maar pakken,in Europa ga je het niet verdienen
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:48]
Vind ik leuk
furgist +965
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Kieft slaat de spijker op zn kop...iemand geluisterd? gewoon waar wat ie zegt
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Dat deze man überhaupt nog onder contract staat bij Ajax, is echt een wonder...
Vind ik leuk
buddha +4087
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
nou mark . als de scouts deze wedstrijd gezien hebbe hoef je niet bang te zijn dat er nog spelers vertrekken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:41
Lekker NONCHALANT Marc
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:45
Gaan er naast sanchez nog 2 of 3 weg dan
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
Gewoon alles verkopen nu.Het ijzer smeden wanneer t heet is.seizoen is toch al onderhand naar de kloten!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:50
Geld op twee? Vuile leugenaar. Ik denk dat er voor hem helemaal niets belangrijker is dan geld.
Vind ik leuk
United FC +9690
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:28
Zo blijkt wel weer.
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 21:52
Yo thom
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 21:58
Yo C!
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 21:59
Vriend ik heb gehoord dat je hebt bedankt voor ons klein vrienden ploegje...WTF is er met jou.
Jij hoort daar bij man.
Is een leuke ploeg tot nu toe
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:01]
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:03
Helaas mister Cliffman!
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:05
Oké..jammer...als je bedenkt...je bent welkom.
We Willen ook samen wedstrijd van andere clubs bezoeken.

Maar oké..
Dan ga ik je gewoon op vp pesten!
Hahaha
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:09
De gunfactor is weg... Dat wordt oorlog T&T!! ;-))))
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:11
Welke gun factor...heb ik iets gemist..
De handschoenen gaan er nu af...
Ben je niet met me...dan u'r fucked son!

;-)))))

[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:12]
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:25
Kom op dan K.... Jong!!
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:14
Kijk goed onder je auto ..voordat je wegrijdt "vriend"!

Hahahahaha
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:25
Ik weet waar je bed slaap ''vriend''!
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:30
We hebben 2 Utrechters erbij
@fcmod en nog 1
En we hebben net afgesproken om elkaar te bezoeken en samen naar de wedstrijd gaan in hun stadion en zij bij ons.
Zodat je het weet.

Nou presure!

Ff goeie vrienden!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:31]
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:31
Ga je treinen kijken? ;-)))

Maar dat klinkt gezellig voor jullie.
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:36
Niet zeuren..lees goed!
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:37
Stond toch echt station ;p
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:39
Ik weet nie waar je het over hebt.

Jij hoort er niet bij...weet je nog!
;-))))
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:40
Okee dan meneer de aanpasser!
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:46
Maar ff serieus...nog hard feelings.

;-)))
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 22:50
Dacht je dat?
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 22:54
Ja...nu vraag je er zelf om...

Smile...u asked for IT!
Vind ik leuk
United FC +9690
zondag 20 augustus 2017 om 23:01
Haha Cliffy toch!
Vind ik leuk
T&T +9861
zondag 20 augustus 2017 om 23:12
Hahaha...diegene die mij cliffy noemt..
Gaat meestal op de knieën.
En dan niet om te bidden!

;-)))
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 23:13]
Vind ik leuk
United FC +9690