Lof voor 'Rotterdamse jongen' van Feyenoord: 'Hij heeft schijt aan alles'

Lof voor 'Rotterdamse jongen' van Feyenoord: 'Hij heeft schijt aan alles'

vrijdag 18 augustus 2017 om 13:25

Jan-Arie van der Heijden is onder de indruk van Justin Bijlow, die vorige week als negentienjarige foutloos debuteerde in de Eredivisie. De jonge doelman verving de geblesseerde Brad Jones en Kenneth Vermeer met verve in het thuisduel met FC Twente (2-1).

"Justin heeft het echt goed gedaan en dat is knap, want er stond natuurlijk wel wat druk op voor hem," zegt Van der Heijden tegen het Algemeen Dagblad. "Zijn hele familie zat op de tribune bij het doel. Maar op trainingen heeft hij het vertrouwen van zijn ploeggenoten afgedwongen. Hij traint goed en straalt echt iets uit. Ja, je kunt zien dat hij een Rotterdamse jongen is. Hij heeft schijt aan alles en doet gewoon zijn ding. Dat is mooi om te zien."

Mogelijk staat Bijlow ook zondag in de uitwedstrijd tegen Excelsior onder de lat, al maakt Brad Jones vorderingen in zijn herstel. Van der Heijden was in mei van de partij, toen de kampioenswedstrijd tegen de stadgenoot met 3-0 werd verloren. "In de spelersgroep valt het wel mee hoe vaak deze week over die wedstrijd gesproken is. Er is wel een keer aan gerefereerd, maar we proberen de wedstrijd van zondag als een nieuwe te zien", zegt hij tegen RTV Rijnmond.

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 13:28
Schijt aan alles? Dan gaat het op een gegeven moment wel erg stinken.
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:28
Mooi ventje idd die Bijlow, gaat denk ik een hele grote worden!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:30
Ik hoop het ook! Echt een sympathieke gast!
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:32
Ik volg hem al een tijdje inmiddels, ga regelmatig naar Varkenoord vond hem de laatste jaren in de jeugd echt fantastisch, natuurlijk is de stap naar de Eredivisie groot vanuit de jeugd maar heb het volle vertrouwen in deze Jongen!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:40
Het moet heel raar lopen als hij niet eerste keeper van Feyenoord wordt binnen een paar jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:53
Jaar of 4, dan is hij alsnog erg jong. Vooral positief om te zien hoe deze jongen zich voorbereid op zijn debuut bij Feyenoord, iets waar hij al vanaf de Fjes van droomt.

Maar in de komende jaren kan veel gebeuren, ik gun het hem van harte en deze wedstrijd neemt iig niemand hem meer af
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:59
Prachtig, de hele familie is voor Feyenoord. En de trots om bij Feyenoord onder de lat te staan, geweldig!

En zijn Feyenoord tattoo ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:03
Een kennis van de familie zit voor me in het stadion, de hele familie heeft dagen wakker gelegen van zijn mogelijke debuut, die jongen was gefocust en sliep meer dan zijn ouders samen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:16
Hahahaha dat zijn leuke verhalen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:07
Hij was echt een van de uitblinkers tussen de keepers bij het EK O19.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:09
Klopt helemaal.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:28
Die is over 3 jaar eerste keeper.

Nu denk ik nog Jones, je moet hem in de CL nog niet in het diepe gooien.

Daarna nog 2 jaar Vermeer en dan Bijlow.
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:39
Precies! misschien zouden ze hem moeten verhuren volgend seizoen.. Dat ze dan Kenneth erin gooien en hem over 2 seizoenen al erin kunnen zetten!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:41
Nee joh, gewoon volgend seizoen 2de man achter Vermeer. Die is toch vrij blessure gevoelig, de beker laten keepen en in de competitie pakt hij ook wel zijn potjes.
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:44
Dat is waar maar Jones heeft ook voor volgend seizoen nog een contract toch? Dus dan heb je al 2 goede keepers zou zonde zijn als die jongen zich niet kan doorontwikkelen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:45
Ook nog, owh dan misschien wel verhuren.

Misschien aan Heerenveen ;)
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:47
Stand in van Hahn? die is toch altijd geblesseerd ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:48
Nee, Hahn word de stand-in voor Bijlow als hij eindelijk eens heel blijft. :D
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:49
Hahaha heeft hij weer een Feyenoord keeper voor zich, het zit die jongen ook niet mee! ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:50
Een echte Feyenoorder dus ;)
Vind ik leuk
J Kiprich +7637
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:29
Ik verwacht toch wel eerherstel zondag!
Vind ik leuk
Nick Kools +11619
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:53
Hopelijk gaat hij echt doorbreken en hebben wij de komende 10 jaar een toppertje in de goal staan.
En dan ook nog een jongen van de stad, mooier kan toch niet.
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:22
10 jaar is wel érg optimistisch :p als-ie zo door blijft gaan en we halen na Vermeer en Jones geen andere keepers die eerste keeper moeten worden is hij maximaal op z'n 24ste weg.
Vind ik leuk
Lou94 +78
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:56
Bijlow is een heel groot talent. met een klein beetje geluk is dat de nieuwe NL keeper in pakweg 5 jaar. Jammer dat hij nog een tegengoal had gehad vorige week, dat gezegd te hebben, zelfs Neuer had die niet gered.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:00
' ik eet wanneer ik eet, ik slaap wanneer ik slaap, ik heb overal schijt aan'
va wie is deze schitterende quote?
even kijken wie zijn klassiekertjes kent
Vind ik leuk
Woudo +2868
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:05
Is van probleemwijken toch? Woensel? xD
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:25
kijk jij kent je klassiekertjes!
Vind ik leuk
Nick Kools +11619
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:01
Ik dacht even Romario :)
Vind ik leuk
mba4u2c +486
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:17
Dan zal het wel gaan stinken in de Kuip...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:21
Foutloos??
Hij heeft toch een keer mogen vissen? Zonder fouten vallen er nml geen doelpunten.
Vind ik leuk
BassieN +5809
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:31
Onzin. Niet elk doelpunt is een fout van de keeper
Vind ik leuk
666 +5074
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:20
Mss is dammen toch een net wat betere sport voor je.

Van voetbal heb je kennelijk de ballen verstand.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:39
"Zijn hele familie zat op de tribune bij het doel. man man man VP jullie nemen echt klakkeloos over uit andere media. Zijn hele familie zit totaal niet achter t doel. Vader broer en vrienden zitten op vak V, Moeder onder eretribune.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:50
Gewoon laten staan heb je de komende 15 jaar een goede keeper aan en zo leert hij het snelste!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:18
Als Erwin mulder het heeft gehaald dan moet deze jongen het makkelijk halen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1743
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:03
Eerst maar even afwachten. Erg jong nog en de druk is groot
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lof voor 'Rotterdamse jongen' van Feyenoord: 'Hij heeft schijt aan alles'