Fraser meldt zich ziek bij Vitesse na onrust: 'Er is hier echt sprake van griep'

Fraser meldt zich ziek bij Vitesse na onrust: 'Er is hier echt sprake van griep'

woensdag 20 september 2017 om 18:03

Henk Fraser moet het bekerduel van Vitesse met Swift vanwege griep aan zich voorbij laten gaan. De ziekte van de trainer heeft niets te maken met de gespannen situatie rond de club, laat hij weten.

"Ik wil er dit weekeinde tegen Ajax (komende zondag, red.) absoluut bij zijn", laat hij desgevraagd weten aan De Gelderlander. Bij Vitesse is onrust ontstaan, omdat men achter de schermen naar verluidt invloed wil hebben op de tactiek en opstelling van Fraser. Valeri Oyf, het Russische lid van de raad van commissarissen in Arnhem, wil een vinger in de pap hebben. Daar is Fraser niet van gediend.

Dat Fraser tegen Swift ontbreekt, is echt omdat de trainer fysiek niet in staat is om zijn ploeg langs de zijlijn te coachen. "Er is hier echt sprake van een griep", laat een woordvoerder van de Arnhemmers weten. De taken van Fraser worden overgenomen door Edward Sturing.

Plaats een reactie

woensdag 20 september 2017 om 18:05
0-0 met de rust ...
Vind ik leuk
R2 +3210
woensdag 20 september 2017 om 18:09
Nee nee, Vitesse gaat gewoon lekker door met waar het mee bezig was.
Vind ik leuk
R2 +3210
woensdag 20 september 2017 om 18:45
Straks 0-0 na 90 minuten ..
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:52
Dat is het bijna nu. Haha. Dat Vitesse. Nou kunnen ze helemaal nog aan de bak.
Vind ik leuk
R2 +3210
woensdag 20 september 2017 om 19:13
Wat een drama!
Vind ik leuk
Dicky +6466
woensdag 20 september 2017 om 18:05
Kom er maar in haters. Bedankt VP voor de suggestieve kop.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:12
Maar het is wel toevallig. Toch?
Vind ik leuk
Dicky +6466
woensdag 20 september 2017 om 18:14
Stel dat Fraser thuis blijft vanwege ongerustheden bij Vitesse. Dan is het een slapjanus en mag hij van mij vanavond nog vertrekken. Maar ik ga daar dus niet van uit. Op mijn werk zijn er mensen ziek, mijn dochtertje is grieperig en zo zullen er nog wel meer mensen ziek zijn op dit moment.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:17
Hij kan ook een statement maken. Je weet niet wat zulke gasten flikken. Dat zijn echte boerse bullenbakken. Russen.
Vind ik leuk
Dicky +6466
woensdag 20 september 2017 om 18:27
Dan laat hij zijn team in de steek en geeft hij het verkeerde voorbeeld. Maar nogmaals ik ga er van uit dat hij ziek is.
Vind ik leuk
mcmodd +12086
woensdag 20 september 2017 om 18:17
Vind ik toch wel meevallen Dicky, hier worden nog in de kop de woorden "echte griep" genoemd en dat die Oyf zich voorstelt even invloed te kunnen uitoefenen, daarvan wordt in het artikel genoeg afstand genomen.
Verder: ja, soms zijn de koppen ongelukkig en suggestief, maar zo vaak als ze dit corrigeren denk ik: er wordt goed geluisterd naar onze kritiek. Soms wil ik daar iets over schrijven en dan ineens moet ik snel erasen, omdat de kop ineens gecorrigeerd is. Dat is toch w.s.het gevolg van wat ik vroeger leerde door de 'koppensnellers' beslist.
Ik kon artikelen inleveren (in een vroeger leven was ik een periode nieuwskever), geen enkele kop van mij werd overgenomen. Soms kwamen de artikelen daardoor niet goed uit de verf. Hier is dat soms iets erger.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 18:22]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:22
het zou jammer zijn als het geen griepje is. Ik wil fraser wel eens een jaar zien met deze ploeg want goei materiaal heeft ie dit seizoen wel.
Vind ik leuk
defons +1303
woensdag 20 september 2017 om 18:39
Nee hoor ik denk dat hij echt ziek is daar is het ook wel het weer voor.

Maar dat er wat speelt is wel duidelijk hoe erg zullen we later misschien horen we weten immers dat de media het vaak groter maakt dan het is.

Gewoon afwachten maar we kennen de uitdrukking waar rook is is ook vuur.
Vind ik leuk
Objectief +2671
woensdag 20 september 2017 om 18:08
Kleuren van Vitesse worden binnenkort ook veranderd naar het schijnt. Rood met op de mouw een gele hamer en sikkel.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:29
en nog een heel kleine Poetin... ergens op het shirt...
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:13
Als hij er zondag weer bij is lijkt het me geen griep - daarmeee lig je er wel wat langer uit.
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 20 september 2017 om 18:47
Hadden ze tegen vvv maar n vinger in de pap... Verloor een toto van 150e op die late pen
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
woensdag 20 september 2017 om 19:04
Nu weet ik het zeker, V.P. heeft een stagiair uit nijmegen aangenomen. De vierde dag op rij negatief nieuws over Vitesse.
Vind ik leuk
soksa +964
woensdag 20 september 2017 om 22:22
Als je je wil meten met de topclubs moet je ook een klein beetje kunnen incasseren. Volgens mij wordt PSV al een heel jaar lang door niemand gespaard.
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
donderdag 21 september 2017 om 13:25
Wij al sinds de jaren negentig, dus dan valt het bij psv wel mee.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:15
Aal....kom er maar in
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 23:23
Die lafhaard praat alleen als zijn cluppie wint!!!
Vind ik leuk
soksa +964
woensdag 20 september 2017 om 22:20
Ik vind dit altijd zo grappig. Woordvoerders die politiek correct gelul moeten voorlezen. Niet eens per se deze situatie maar gewoon in het algemeen. Soms zie je ook aan die gezichten 'ja... mensen... ik weet zelf ook dat het nergens op slaat maar ik word ook maar betaald om dit hier te zeggen'
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Fraser meldt zich ziek bij Vitesse na onrust: 'Er is hier echt sprake van griep'