No hard feelings bij De Jong: Ik merkte dat hij geschrokken was

    No hard feelings bij De Jong: "Ik merkte dat hij geschrokken was"

    vrijdag 22 september 2017 om 16:51

    No hard feelings voor Luuk de Jong na de harde botsing met Steven Berghuis in de beginfase van PSV - Feyenoord. Dat zegt de PSV-spits zelf tegen Omroep Brabant.

    "Ik ken Stevie nog van Twente", vertelt De Jong aan Omroep Brabant. "Hij belde me de volgende ochtend hoe het was. Ik merkte dat hij geschrokken was en het niet met opzet heeft gedaan. Maar het kwam er heel ongelukkig uit. Als je met zo'n snelheid inkomt is het altijd gevaarlijk natuurlijk."

    De Jong hield meerdere kneuzingen over aan het inkomen van Berghuis en mist daardoor ook de volgende wedstrijd van PSV, uit tegen FC Utrecht. "Het is goed dat hij contact heeft opgenomen, dat is fijn", zegt de PSV-spits. "Ik heb vaker contact met hem gehad, ook bij het Nederlands elftal. Ik kan het goed met hem vinden."

    Plaats een reactie

    Kopstootje +5810
    vrijdag 22 september 2017 om 16:45
    Had hem er graag bij gehad tegen Utrecht.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    vrijdag 22 september 2017 om 16:52
    Op de bank?
    Vind ik leuk
    Neutraal +611
    vrijdag 22 september 2017 om 16:56
    Hij is waarschijnlijk een Utrecht supporter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    vrijdag 22 september 2017 om 16:52
    ik hoop dat ie snel weer terug komt en weer de diepe spits word, locadia moet vanaf de zijkanten komen.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1217
    vrijdag 22 september 2017 om 17:00
    Of Locadia achter Luuk, Lozano links en Arias opkomend vanaf rechts
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    vrijdag 22 september 2017 om 17:18
    ik zie dan liever pereiro achter luuk
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 19:14
    Locadia moet vanaf de bank komen. Lozano is beter op links en de jong is balvaster als spits.
    Vind ik leuk
    Leffe +1051
    vrijdag 22 september 2017 om 16:59
    Netjes, zoals het hoort.Er is ook leven na 90-min elkaar bestrijden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 17:03
    Misschien wordt dit de ommekeer voor Luuk de Jong, hij was niet echt scherp het afgelopen jaar. Dankzij de ongelukkige overtreding van Steven komt daar natuurlijk verandering in. Misschien. Hopelijk voor hem en voor PSV.
    Iedereen die zelf gevoetbald heeft kon zien dat Berghuis te hard inkwam, maar ook dat hij schrok en zijn benen introk, waardoor hij per ongeluk de ribbenkast van De Jong met zijn knie ramde, wat puur met de menselijke motoriek te maken heeft. Vandaar dat Steven voortaan voorzichtiger moet en ook zal zijn denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 17:36
    Lief
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 17:52
    Lozano________de jong_________pereiro

    Ramselaar____hendrix__________maher

    Brenet___isimat______schwaab___arias
    __zoet__
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 17:53]
    Vind ik leuk
    RW1913 +1638
    vrijdag 22 september 2017 om 19:06
    Lozano________de jong_________Bergwijn

    _______________pereiro___________

    ____hendrix_________________Van Ginkel

    Paal___isimat______schwaab___arias

    __zoet__
    Vind ik leuk
    Foebele +48455
    vrijdag 22 september 2017 om 18:08
    Steven wilde gewoon even de grote jongen uithangen, even in een belangrijke pot laten zien dat je er bent en voorop gaat in de strijd. Steven was alleen even vergeten dat hij een aanvaller is en dus helemaal niets afweet van tackles en duels aangaan, dus ging hij er ongelofelijk lomp, wild en als een dwaas in.

    De overtreding was in mijn ogen echt rood waard, want de bal werd bij lange na niet gespeeld en hij wist dat al voordat hij de tackle uberhaupt had ingezet.

    Het was denk ik niet zijn intentie om Luuk de wedstrijd uit te schoppen, maar ja, aanvallers die zich even willen laten gelden doen dat wel vaker op een hele domme en vooral lompe manier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 18:16
    Je ene aanname is nog dwazer als de andere.
    Vind ik leuk
    5by5 +1254
    vrijdag 22 september 2017 om 19:43
    Wat maakt het uit wat jij denk. Luik de Jong heeft zijn zegje gedaan en dat is wat belangrijk is jou mening niet zo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 22:50
    Blijft een jankerd
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    No hard feelings bij De Jong: "Ik merkte dat hij geschrokken was"