No hard feelings bij De Jong: Ik merkte dat hij geschrokken was

No hard feelings bij De Jong: "Ik merkte dat hij geschrokken was"

vrijdag 22 september 2017 om 16:51

No hard feelings voor Luuk de Jong na de harde botsing met Steven Berghuis in de beginfase van PSV - Feyenoord. Dat zegt de PSV-spits zelf tegen Omroep Brabant.

"Ik ken Stevie nog van Twente", vertelt De Jong aan Omroep Brabant. "Hij belde me de volgende ochtend hoe het was. Ik merkte dat hij geschrokken was en het niet met opzet heeft gedaan. Maar het kwam er heel ongelukkig uit. Als je met zo'n snelheid inkomt is het altijd gevaarlijk natuurlijk."

De Jong hield meerdere kneuzingen over aan het inkomen van Berghuis en mist daardoor ook de volgende wedstrijd van PSV, uit tegen FC Utrecht. "Het is goed dat hij contact heeft opgenomen, dat is fijn", zegt de PSV-spits. "Ik heb vaker contact met hem gehad, ook bij het Nederlands elftal. Ik kan het goed met hem vinden."

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 16:45
Had hem er graag bij gehad tegen Utrecht.
Vind ik leuk
goekie4 +939
vrijdag 22 september 2017 om 16:52
Op de bank?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:56
Hij is waarschijnlijk een Utrecht supporter.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:52
ik hoop dat ie snel weer terug komt en weer de diepe spits word, locadia moet vanaf de zijkanten komen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:00
Of Locadia achter Luuk, Lozano links en Arias opkomend vanaf rechts
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:18
ik zie dan liever pereiro achter luuk
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:14
Locadia moet vanaf de bank komen. Lozano is beter op links en de jong is balvaster als spits.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:55
Mischien heb ik het verkeert gezien hoor maar dat geschrokken van berghuis viel me ma die actie niet zo heel erg veel op mischien later tijdens het terugzien van de beelden dat ie de schrik er in had zou kunnen
Vind ik leuk
Polly11 +1489
vrijdag 22 september 2017 om 18:30
Ik dacht hetzelfde, maar de foto in dit artikel zegt toch wel wat
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:00
Ja idd zal wel zo zijn dan heb ook aleen maar de samenvatting van de wedstrijd gezien daar viel geschrokkene mij in elk geval nie zo op
Vind ik leuk
Polly11 +1489
zaterdag 23 september 2017 om 09:30
In stadion viel het ook niet op...
Vind ik leuk
Leffe +791
vrijdag 22 september 2017 om 16:59
Netjes, zoals het hoort.Er is ook leven na 90-min elkaar bestrijden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:03
Misschien wordt dit de ommekeer voor Luuk de Jong, hij was niet echt scherp het afgelopen jaar. Dankzij de ongelukkige overtreding van Steven komt daar natuurlijk verandering in. Misschien. Hopelijk voor hem en voor PSV.
Iedereen die zelf gevoetbald heeft kon zien dat Berghuis te hard inkwam, maar ook dat hij schrok en zijn benen introk, waardoor hij per ongeluk de ribbenkast van De Jong met zijn knie ramde, wat puur met de menselijke motoriek te maken heeft. Vandaar dat Steven voortaan voorzichtiger moet en ook zal zijn denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:36
Lief
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:52
Lozano________de jong_________pereiro

Ramselaar____hendrix__________maher

Brenet___isimat______schwaab___arias
__zoet__
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 17:53]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:39
Hahaha
Zou je wel willen he?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:23
Ja hz niet dan? Vind je van ginkel zo goed spelen
Vind ik leuk
RW1913 +1102
vrijdag 22 september 2017 om 19:06
Lozano________de jong_________Bergwijn

_______________pereiro___________

____hendrix_________________Van Ginkel

Paal___isimat______schwaab___arias

__zoet__
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:37
Ik heb behalve een paar samenvattingen van psv dit seizoen niet heel erg veel van hun gezien en dit is dan ook geen kritiek op je opstelling ofzo maar maher? Zit die weer beetje op goed niveau aan het ballen dan?
Vind ik leuk
Foebele +32422
vrijdag 22 september 2017 om 18:08
Steven wilde gewoon even de grote jongen uithangen, even in een belangrijke pot laten zien dat je er bent en voorop gaat in de strijd. Steven was alleen even vergeten dat hij een aanvaller is en dus helemaal niets afweet van tackles en duels aangaan, dus ging hij er ongelofelijk lomp, wild en als een dwaas in.

De overtreding was in mijn ogen echt rood waard, want de bal werd bij lange na niet gespeeld en hij wist dat al voordat hij de tackle uberhaupt had ingezet.

Het was denk ik niet zijn intentie om Luuk de wedstrijd uit te schoppen, maar ja, aanvallers die zich even willen laten gelden doen dat wel vaker op een hele domme en vooral lompe manier.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:16
Je ene aanname is nog dwazer als de andere.
Vind ik leuk
5by5 +484
vrijdag 22 september 2017 om 19:43
Wat maakt het uit wat jij denk. Luik de Jong heeft zijn zegje gedaan en dat is wat belangrijk is jou mening niet zo.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:50
Blijft een jankerd
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

No hard feelings bij De Jong: "Ik merkte dat hij geschrokken was"