'Diehard Feyenoorder' hoopt op Ajax-zege: 'Keizer niet per ongeluk Ajax-trainer'

'Diehard Feyenoorder' hoopt op Ajax-zege: 'Keizer niet per ongeluk Ajax-trainer'

zaterdag 21 oktober 2017 om 12:13

Voor het eerst in zijn leven hoopt 'diehard Feyenoorder' en algemeen directeur van Telstar Pieter de Waard op een zege van Ajax in De Klassieker. Dit vanwege zijn warme band met Ajax-coach Marcel Keizer.

"Ik wist dat het een droom van Marcel was om ooit trainer van Ajax te worden. Ik noem het een dappere droom, maar Marcel heeft zijn carrière bewust gepland. Hij laat zien dat je groot moet durven denken", zegt De Waard in gesprek met de Volkskrant.

"Ik wil ooit voorzitter van de KNVB worden, Marcel geeft mij de hoop om mijn dappere droom te vervullen", vervolgt De Waard. "Veel mensen vinden het eng als je zo ambitieus bent. Zij durven geen stoute droom te hebben, zoals Marcel die had. Maar dan is de kans ook het grootst dat je tot de grijze middelmaat blijft behoren. Marcel is niet per ongeluk trainer van Ajax geworden, bij Jong Ajax heeft hij een kans gekregen en die ook meteen gegrepen."

En ongeacht het resultaat tegen Feyenoord, Keizer blijft grootse dromen houden. "Ajax moet winnen, maar de dromen van Marcel blijven groots. Ik zie hem ook bondscoach worden. Dit is pas het begin", aldus De Waard.

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Wordt Keizer ooit bondscoach?

(1337 stemmen)

Plaats een reactie

Jozef +20781
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:21
Weet je wat?

Ik antwoord gewoon 'ja' op die poll...

Kan het vanaf vandaag aub?

Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:32
Heb direct je voorbeeld gevolgd.Met dezelfde redenen.
Vind ik leuk
Olfie +2681
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:22
Help die man van zn drugs af
Vind ik leuk
HansVites +2047
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:23
Is die de Waard zijn tabletjes vergeten of zo ?
Vind ik leuk
buddha +4875
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:23
een echte die hard feyenoorder zal NOOIT hopen dat ajax wint van feyenoord .
Vind ik leuk
robery +2509
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:37
Leek mij ook al.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:49
Daar heb je wel een punt mee!
Een echte Die-Hardsupporter schaamt zich ook kapot over het gedrag van een groep die vindt dat de foto met de ster en ander “dubieus” gedrag dat de club en de achterban schaadt “moet kunnen” .
Het is soms verdomd “klote” om je te “moeten” verantwoorden in de maatschappij voor het feit dat je een Die-hardsupporter bent! En dan iedere keer weer moeten zeggen dat het helaas een deel van de supporters is die helaas eencelligen blijken te zijn. Sarren en dergelijke moet kunnen, maar grensoverschreidend gedrag zou altijd aangepakt moeten worden.
Vind ik leuk
HJR +4377
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:10
Ik dacht het ook gelijk. Daarentegen kan hij wel als echte Feyenoorder directeur worden van de KNVB ;)
Vind ik leuk
buddha +4875
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:52
ieder zijn voorkeur he
Vind ik leuk
Vato75 +803
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:23
Als je ajax overwinning gunt ben je sowieso geen die hard supporter
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:27
Pieter de Waard..... ik wil weten welke leverancier hij heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:44
Geen Energiedirect in ieder geval. Zou ie dan wel Ziggo hebben?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 13:15]
Vind ik leuk
derksen +6773
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:09
En dan worden wij beschuldigd van stom lullen?
Mmmmmmmm
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:44
het kan altijd erger zie je maar.......
Vind ik leuk
Jozef +20781
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:02
Ook interesse om je te bekeren?


:-)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:12
qua geloof??
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:32
Als Fred Grim bondscoach kan zijn in dit land...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:12
Fred Grim is tenminste geen mongool
Vind ik leuk
Dee79 +1906
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:16
Nou...hij zit er dicht tegen aan.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:24
Nee je denkt aan Hennie Spijkerman. Die zit dicht tegen een mongool aan. Elke wedstrijd weer :p
Vind ik leuk
Utca030 +2174
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:33
Is die vent met ze geboorte van de commode gevallen . Wat een gek is dat.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:39
Zou best kunnen, gezien: "Ik wil ooit voorzitter van de KNVB worden"

Vind ik leuk
HJR +4377
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:11
Omdat hij voor Feyenoord is?? ;)
Vind ik leuk
Utca030 +2174
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:39
Nee dat die keizer bondscoach ziet worden
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:42
"Marcel keizer is de beste trainer", aldus de beste vriend van Marcel Keizer....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:42
Bij dit Oranje kan iedereen bondscoach worden, dus waarom niet?
Vind ik leuk
Mölby +776
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:03
Ik heb 't niet zo op carierrejagers. Ik ambieerde een rustig, goed en stressloos leven. Da's aardig gelukt.
Vind ik leuk
Hammie +620
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:04
Wat een mongool zeg

Hoop dat 020 wint mafkees

Dus een neppert die vent, mag zich geen Feyenoorder noemen.
Vind ik leuk
14forever +6828
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:07
Ok leuk...
Vind ik leuk
_AJAX_ +2034
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:09
Als De Waard z'n gelijk krijgt, en zo Feyenoord het kampioenschap verspeeld...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:16
''diehard Feyenoorder''

?? Dat lijkt mij niet want dat zou ten koste gaan van..
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:17
Jezus wat een poll, hahaha VP toch.

Boycot VP poll
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 13:18]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:28
Vreemde vogel, die Telstar-dodo
Vind ik leuk
Polly11 +1756
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:50
Luxemburg is op rij afstand, dus zou goed kunnen
Vind ik leuk
Leeuw +3007
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:56
Wat een warme band met je kan doen. Hij is het totaal kwijt die man.
Vind ik leuk
Paul1982 +6741
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:26
En zo kom je als totaal onbekende directeur van Telstar in het landelijke nieuws....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:55
Meer clicks= meer inkomsten voor VP
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:28
Pff als je dat uit je strot krijgt dat je hoopt op een overwinning van ajax dan ben je geen diehard feyenoorder.. wie er ook werken je bent voor een club of niet!!
De waard je bent een nep feyenoorder
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:54
Keizer bondscoach? Kans is nog groter dat Bilal de Ballon d’or wint...
Vind ik leuk
WTSGD +164
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:14
Een Feyenoorder zou nooit zulke woorden kunnen uitspreken, laat staan hopen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:43
Wie had ooit gedacht dat Danny Blind bondcoach zou worden? De KNVB is nu hoogst waarschijnlijj aan het afwachten tot dat Marcel Keizer bij Ajax wordt ontslagen zodat zij hem kunnen aannemen.
Vind ik leuk
5by5 +483
zondag 22 oktober 2017 om 04:05
Psycho
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Diehard Feyenoorder' hoopt op Ajax-zege: 'Keizer niet per ongeluk Ajax-trainer'