'Barça wil PSG terugpakken en doet poging groot talent weg te kapen'

'Barça wil PSG terugpakken en doet poging groot talent weg te kapen'

dinsdag 14 november 2017 om 11:37

FC Barcelona wil rivaal Paris Saint-Germain van een groot talent beroven. De Catalaanse club hoopt Yacine Adli weg te plukken bij de Parijzenaren.

Een overgang zou de relatie tussen Barça en PSG, die door de Neymar-deal al vertroebeld was, weer op scherp zetten. Adli heeft een aflopend contract in Parijs en is niet happig op een verlenging van de verbintenis. PSG doet er wel alles aan om de zeventienjarige aanvallende middenvelder voor de club te behouden.

Adli is echter niet gevoelig voor geld, meldt L'Equipe, en wil bij een club spelen waar hij zich het best kan ontwikkelen en waar er kansen op een doorbraak liggen. Om die reden gaat hij waarschijnlijk ook niet in op het contractvoorstel van Manchester City dat op tafel ligt. Adli gaat kiezen tussen Barcelona en Bayern München, twee clubs die recentelijk naar hem geïnformeerd hebben. De club die Adli overneemt moet een vergoeding van 300.000 euro betalen.

Plaats een reactie

Manolo +1469
dinsdag 14 november 2017 om 11:43
Gebombardeerd tot de nieuwe Messi/Ronaldo/René van Rijswijk in 3... 2.... 1....
Vind ik leuk
Mo +7986
dinsdag 14 november 2017 om 12:07
Bilal?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:10
Geen geintjes over onze wereld ster Bilal;)
Vind ik leuk
Mo +7986
dinsdag 14 november 2017 om 12:17
Kramer dan? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 13:39
De status van Lord Nelom
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:21
Bilal? En wie is dat dan weer? Een omhoog gevallen voetballertje met no mentaliteit, zo als zoveel!
Vind ik leuk
GKL +133
dinsdag 14 november 2017 om 11:44
Kom naar de eredivisie, kan je je prachtig sportief ontwikkelen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:53
GKL? Dat moet bijna wel de Grote Kale Leider zijn;)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:46
Hopelijk betere kwaliteit dan waar zijn naam op doet lijken; Aldi
Vind ik leuk
Mo +7986
dinsdag 14 november 2017 om 12:06
Haha
Vind ik leuk
Eendracht +7797
dinsdag 14 november 2017 om 13:54
Wel conform Aldi: spotgoedkoop..
Vind ik leuk
Vidar +698
dinsdag 14 november 2017 om 11:51
Alsof hij bij Barca wel kans krijgt om door te breken. Welke speler van La Masia is de afgelopen jaren doorgebroken? Hele grote talenten zoals Munir El Hadadi en Alen Halilovic hebben nauwelijks kansen gehad.

Daarnaast denk ik dat Barca dit ook doet puur uit rancune, zou me niks verbazen, zo triest zijn ze daar wel.
Vind ik leuk
Sil95 +4236
dinsdag 14 november 2017 om 12:19
Precies. De tijden waarin het éne na het andere talent doorbrak bij Barcelona zijn inmiddels al lang verleden tijd. Toch wel jammer eigenlijk.. Want opleiden zit / zat wel in het DNA van de club.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:37
Tja, als de talenten niet goed genoeg zijn om in het eerste te komen dan kom je niet ver he. Barca wil tenslotte ook gewoon elk jaar alle mogelijke prijzen pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:52
Overmars, lees je dit?
Vind ik leuk
frank1971 +2004
dinsdag 14 november 2017 om 11:53
Lekker naar München gaan.
Vind ik leuk
mcmodd +11399
dinsdag 14 november 2017 om 11:54
Zet hem op Frans, een koopje voor deze speler en bij FC Utrecht krijgt hij een degelijke opleiding. Naar Barcelona kan hij altijd nog.
Vind ik leuk
berwi +258
dinsdag 14 november 2017 om 11:58
koopje
Vind ik leuk
Mo +7986
dinsdag 14 november 2017 om 12:06
300.000 pff dat zal de Catalaanse portemonnee wel even voelen....
Vind ik leuk
Sil95 +4236
dinsdag 14 november 2017 om 12:16
Want zo'n jongen zou bij Barcelona en/of Bayern München wel aan de bak komen.. Dit zijn spelers die op zulke leeftijden helemaal niet voor dat soort clubs zouden moeten spelen.
Vind ik leuk
tannat +622
dinsdag 14 november 2017 om 12:19
Fok... 300.000 euro!
Niet normaal die prijzen vandaag de dag.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 13:07
Ik hoop dat Barca en Psg elkaar gaan treffen in de Champions League! Dan krijgt de wedstrijd nog wat extra lading door het Neymar verhaal ect..
Vind ik leuk
chicken +6154
dinsdag 14 november 2017 om 13:19
Daar zorgt de uefa wel voor hoor..
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:25
Haha dat denk ik ook : )
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:27
Het zijn net kleine kinderen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:29
Ja daar zal hij wel aan spelen toekomen enzo duhhh
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barça wil PSG terugpakken en doet poging groot talent weg te kapen'