'Barça wil PSG terugpakken en doet poging groot talent weg te kapen'

    'Barça wil PSG terugpakken en doet poging groot talent weg te kapen'

    dinsdag 14 november 2017 om 11:37

    FC Barcelona wil rivaal Paris Saint-Germain van een groot talent beroven. De Catalaanse club hoopt Yacine Adli weg te plukken bij de Parijzenaren.

    Een overgang zou de relatie tussen Barça en PSG, die door de Neymar-deal al vertroebeld was, weer op scherp zetten. Adli heeft een aflopend contract in Parijs en is niet happig op een verlenging van de verbintenis. PSG doet er wel alles aan om de zeventienjarige aanvallende middenvelder voor de club te behouden.

    Adli is echter niet gevoelig voor geld, meldt L'Equipe, en wil bij een club spelen waar hij zich het best kan ontwikkelen en waar er kansen op een doorbraak liggen. Om die reden gaat hij waarschijnlijk ook niet in op het contractvoorstel van Manchester City dat op tafel ligt. Adli gaat kiezen tussen Barcelona en Bayern München, twee clubs die recentelijk naar hem geïnformeerd hebben. De club die Adli overneemt moet een vergoeding van 300.000 euro betalen.

    Plaats een reactie

    Manolo +2309
    dinsdag 14 november 2017 om 11:43
    Gebombardeerd tot de nieuwe Messi/Ronaldo/René van Rijswijk in 3... 2.... 1....
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    dinsdag 14 november 2017 om 12:07
    Bilal?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 16:21
    Bilal? En wie is dat dan weer? Een omhoog gevallen voetballertje met no mentaliteit, zo als zoveel!
    Vind ik leuk
    GKL +196
    dinsdag 14 november 2017 om 11:44
    Kom naar de eredivisie, kan je je prachtig sportief ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 11:46
    Hopelijk betere kwaliteit dan waar zijn naam op doet lijken; Aldi
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    dinsdag 14 november 2017 om 12:06
    Haha
    Vind ik leuk
    Eendracht +12440
    dinsdag 14 november 2017 om 13:54
    Wel conform Aldi: spotgoedkoop..
    Vind ik leuk
    Vidar +739
    dinsdag 14 november 2017 om 11:51
    Alsof hij bij Barca wel kans krijgt om door te breken. Welke speler van La Masia is de afgelopen jaren doorgebroken? Hele grote talenten zoals Munir El Hadadi en Alen Halilovic hebben nauwelijks kansen gehad.

    Daarnaast denk ik dat Barca dit ook doet puur uit rancune, zou me niks verbazen, zo triest zijn ze daar wel.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9234
    dinsdag 14 november 2017 om 12:19
    Precies. De tijden waarin het éne na het andere talent doorbrak bij Barcelona zijn inmiddels al lang verleden tijd. Toch wel jammer eigenlijk.. Want opleiden zit / zat wel in het DNA van de club.
    Vind ik leuk
    Ravioli +9
    dinsdag 14 november 2017 om 18:37
    Tja, als de talenten niet goed genoeg zijn om in het eerste te komen dan kom je niet ver he. Barca wil tenslotte ook gewoon elk jaar alle mogelijke prijzen pakken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 11:52
    Overmars, lees je dit?
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    dinsdag 14 november 2017 om 11:53
    Lekker naar München gaan.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19776
    dinsdag 14 november 2017 om 11:54
    Zet hem op Frans, een koopje voor deze speler en bij FC Utrecht krijgt hij een degelijke opleiding. Naar Barcelona kan hij altijd nog.
    Vind ik leuk
    berwi +423
    dinsdag 14 november 2017 om 11:58
    koopje
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    dinsdag 14 november 2017 om 12:06
    300.000 pff dat zal de Catalaanse portemonnee wel even voelen....
    Vind ik leuk
    Sil95 +9234
    dinsdag 14 november 2017 om 12:16
    Want zo'n jongen zou bij Barcelona en/of Bayern München wel aan de bak komen.. Dit zijn spelers die op zulke leeftijden helemaal niet voor dat soort clubs zouden moeten spelen.
    Vind ik leuk
    tannat +4600
    dinsdag 14 november 2017 om 12:19
    Fok... 300.000 euro!
    Niet normaal die prijzen vandaag de dag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 16:27
    Het zijn net kleine kinderen.
    Vind ik leuk
    Valderrama +456
    dinsdag 14 november 2017 om 17:29
    Ja daar zal hij wel aan spelen toekomen enzo duhhh
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Barça wil PSG terugpakken en doet poging groot talent weg te kapen'