Hoorde dat ze anderhalf miljoen voor me vragen. Ja, zou ik ook niet neerleggen

"Hoorde dat ze anderhalf miljoen voor me vragen. Ja, zou ik ook niet neerleggen"

donderdag 11 januari 2018 om 12:38

Vito Wormgoor speelt tegenwoordig als aanvoerder voor de Noorse topclub SK Brann en staat in de interesse van een aantal clubs. Een vertrek is echter niet aan de orde.

"Ik heb nog een tweejarig contract en de club wil me niet laten gaan", zegt Wormgoor tegen Voetbal International. "Ik hoorde onlangs dat een paar clubs hebben geïnformeerd, maar dat ze anderhalf miljoen euro voor me vragen. Ja, dat zou ik ook niet voor mezelf neerleggen. Ach, het is prima zo, we hebben het goed en wie weet wat de toekomst nog brengt. Het voetbal en het leven is goed in Bergen. Laatst deden we de gordijnen open en stond er zomaar een eland in de tuin. Op dat soort momenten geniet ik echt van het avontuur."

De oud-verdediger van onder meer FC Utrecht en ADO Den Haag ging het avontuur aan om eens iets anders te zijn. Via Aalesunds kwam hij vorig jaar bij Brann bekend. "Ik kon op dat moment voor het geld gaan in Turkije en Zuid-Korea, en er was ook interesse vanuit de Eredivisie, maar het Noorse avontuur beviel mij en mijn gezin wel heel goed. Met mijn vrouw en drie dochters maakten we de overstap naar Bergen", aldus Wormgoor.

Plaats een reactie

Spartan +4725
donderdag 11 januari 2018 om 12:46
Gelijk heeft ie. Mooi leven man in Noorwegen.

Klinkt in ieder geval als een verstandige kerel.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:44
Ik zie liever een giraffe in mijn tuin staan. Dan is het meestal een paar graden warmer, als je hun ziet.
Vind ik leuk
Spartan +4725
donderdag 11 januari 2018 om 15:46
Haha. Daar heb jij weer gelijk in. Maar als je een giraffe ziet, dan is een leeuw niet ver uit de buurt. En die leeuw hangt zo aan Wimpie’s billetjes! ;-)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:52
Ik neem gewoon een kilo biefstuk mee, als ik naar buiten ga.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:47
Haha wat een gast. Groot gelijk heeft ie!

"Ik hoorde onlangs dat een paar clubs hebben geïnformeerd, maar dat ze anderhalf miljoen euro voor me vragen. Ja, dat zou ik ook niet voor mezelf neerleggen.''
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 12:47]
Vind ik leuk
Guusman +5637
donderdag 11 januari 2018 om 12:54
Eens.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 12:57]
Vind ik leuk
dhrwobo +17124
donderdag 11 januari 2018 om 12:48
Mooie regio ook om te woning hoor. Leuke stad, en fantastische natuur op minder dan een uurtje rijden. En als hij ervan kan leven.. why not.
Vind ik leuk
ihvmmdk +5637
donderdag 11 januari 2018 om 12:48
Drie dochters, wat moet dat verschrikkelijk zijn:D
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:51
Loopt zo de natuur in daar. Hengeltje mee, pilsje mee en klaar
Vind ik leuk
Vaag +3033
donderdag 11 januari 2018 om 15:18
Haha ik heb er 4)
Vind ik leuk
ihvmmdk +5637
donderdag 11 januari 2018 om 15:23
hahaha Ik leef met je me :D
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:45
Tjonge. Dat je nog tijd hebt hierzo.
Vind ik leuk
RtdDub +6925
donderdag 11 januari 2018 om 12:50
Een van de weinige landen in Europa die het wel redelijk voor elkaar hebben en zich niet door merkel cs de wil laat op leggen.
Fantastische natuur er bij. Zou er nooit meer weg gaan als ik hem was.
Vind ik leuk
Rodajc +8022
donderdag 11 januari 2018 om 13:14
Noorwegen heeft dan ook wel erg veel geluk met het grote aantal natuurlijke hulpbronnen dat behoorlijk wat oplevert voor het kleine aantal inwoners. Dan is het makkelijk om niet in verplichtingen van de EU mee te gaan
Vind ik leuk
RtdDub +6925
donderdag 11 januari 2018 om 13:52

Slimme jongens die Noren zoals ze dat hebben aangepakt
Kan je van de politici hier die de gasopbrengsten verkwanselden niet zeggen.

En het is natuurlijk ook niet zo dat we in Nederland de EU zo nodig met alles zouden moeten volgen als de bovenonsgestelden dat niet heel erg geil voor hun eigen carrière zouden vinden.
Vind ik leuk
Rodajc +8022
donderdag 11 januari 2018 om 14:03
De EU heeft ons ook veel gebracht en zal dat ook blijven doen. Het was helaas wel een fout om te denken dat een EU-lidmaatschap de problemen in Oost- en Zuid-Europese landen ook snel zouden oplossen want daar zitten in veel gevallen structurele dingen fout. Een overmatige drang naar solidariteit en eenheid binnen Europa maakt dat de crisis in met name Europa langer heeft geduurd dan nodig was. Maar de beginselen van de Unie zijn gewoon goed
Vind ik leuk
RtdDub +6925
donderdag 11 januari 2018 om 14:09
Benelux, EGKS, EEG was leuk, leverde op.
Tot 16 leden ging het nog net, daarna heeft het alleen maar gekost en met trucs die ze de laatste 10 jaar ofzo uithalen geven ze pas echt aan hoeveel schijt ze aan de burger hebben.
Als je dan van die volksmenners als Verhofstadt hoort met zijn we zijn allemaal europeaan.
Fuck off.. ik heb niks met Boris uit Bulgarije en ik heb al helemaal geen zin om hem te ondehouden. Ik heb al vrijwel niks met Bas-Kloris uit Groningen
Vind ik leuk
Rodajc +8022
donderdag 11 januari 2018 om 14:59
Ik moet je gelijk geven. Tijdens mijn erasmus exchange heb ik gemerkt hoe groot de kloof in cultuur is tussen West-, Zuid- en Oost-Europa. Een samenwerking is gewoon moeilijk omdat de prioriteiten anders liggen, het was een fout om de EU samenwerking zo ver uit te breiden
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:50
Die kloof gaat steeds kleiner worden. In NL heb je ook Friezen en Limburgers. Zo kun je wel blijven denken.
Hoe meer mensen, hoe meer mogelijkheden. Maar wij zien alleen de nadelen. NL exporteert voor 67%.

Alleen al aan paprika's verkopen wij er 16 miljoen aan Hongarije. En hier hoor je alleen maar de nadelen. De mensen zeuren over centen, terwijl het euro's oplevert.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:51]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:06
Mooi plekkie om te vertoeven Vito.
Vind ik leuk
remakil +4151
donderdag 11 januari 2018 om 13:11
Vito wie?

Ach ja... Noorwegen. Mooi land, dus lekker daar blijven... ;-)
Vind ik leuk
Pinda +70
donderdag 11 januari 2018 om 13:12
Hij had nog bij Ajax kunnen spelen en misschien een mooie transfer kunnen hebben als jij niet werd weggestuurd door Ajax nadat hij van zijn medespelers had gestolen in de kleedkamer!!!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:18
Lijkt me logisch dat hij het daar wel goed vindt. Ik discrimineer een beetje en ben van mening dat de scandinavische landen gewoon de beste zijn die Europa te bieden heeft ( misschien wel de wereld).
Vind ik leuk
HJR +6125
donderdag 11 januari 2018 om 13:32
Nou ja als je van warmte en goedkoop bier houdt, kan je beter naar Portugal/Spanje gaan ;)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:35
Ik zou graag eens een keer naar Zweden toe willen, wat hebben ze daar toch lekkere vrouwen rondlopen ;)
Vind ik leuk
Kayzer +2168
vrijdag 12 januari 2018 om 09:51
Woon zelf al 10 jaar in Zweden en kom niet meer terug naar het ultieme bureaucratische land. Nederland dus!!
Vind ik leuk
HJR +6125
donderdag 11 januari 2018 om 13:31
Laatst deden we de gordijnen open en stond er zomaar een eland in de tuin. Op dat soort momenten geniet ik echt van het avontuur."

Was met kerst zeker?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Hoorde dat ze anderhalf miljoen voor me vragen. Ja, zou ik ook niet neerleggen"