'Ten Hag en Schreuder schrokken echt van wat ze aantroffen bij Ajax'

    'Ten Hag en Schreuder schrokken echt van wat ze aantroffen bij Ajax'

    maandag 12 februari 2018 om 21:43

    Erik ten Hag en Alfred Schreuder wilden de spelers van Ajax zeer intensief laten trainen, maar 'schrokken van wat ze aantroffen' na het ontslag van Marcel Keizer. Dat heeft Voetbal International laten weten bij FC Afkicken.

    "Freek Jansen (een Ajax-watcher van Voetbal International, red.) zei dat ze onder Ten Hag echt hard trainen en dat dat echt een groot verschil is met Keizer. Maar het is topsport, mag het even?", zegt VI-verslaggever Stef de Bont. Enkele Ajacieden gaven al snel toe dat er onder Ten Hag inderdaad harder, intensiever en vooral langer getraind wordt.

    Presentator Neal Petersen heeft iets soortgelijks gehoord van Jansen. "Dat heb ik ook van Freek gehoord. Ten Hag en Schreuder schrokken echt van wat ze aantroffen. De intensiteit van de trainingen die zij wilden, kon nog niet. Dus die hebben even gas gegeven."

    Ten Hag is nu vijf wedstrijden bezig bij Ajax. Daarvan won hij er vier, tegen FC Utrecht werd met 0-0 gelijkgespeeld. Afgelopen zondag werd er met 2-1 van FC Twente gewonnen, waardoor de achterstand op koploper PSV zeven punten blijft.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3343
    maandag 12 februari 2018 om 21:46
    Beetje flink trainen lijkt mij niks mis mee
    Vind ik leuk
    Ale +4728
    maandag 12 februari 2018 om 21:47
    Precies. Werken voor je centen.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12832
    maandag 12 februari 2018 om 22:31
    Maakt eigenlijk een beetje een lachtertje van de "topbegeleiding" waar dit soort clubs het altijd over heeft.
    Alle spelers worden tijdens trainingen en wedstrijden volgehangen met apparaatjes die elke stap meten.

    Kennelijk werd er bij Ajax dus veel te weinig en veel te slap getraind, maar was er geen enkel metertje van de deskundigen waarop dat te zien was?

    Nou stop dan maar met die rommel....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:29
    Dit verklaard ook waarom Zyech denkt dat hij hard werkt. Als de rest bijna niets doet....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:43
    Ja lekker veel blessures top man en niet te vergeten dat saaie voetbal van ten hag echt een topper!

    Ze lekken dit om hun eigen te beschermen elke boere lul ziet dit toch?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:46
    Jezus, neal petersen... waarom klik hier op?
    Vind ik leuk
    Mojo +40
    maandag 12 februari 2018 om 21:47
    Belachelijk dat ze om half 2 al uitgetraind waren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 21:47
    Is toch raar en dat zal je niet verwachten. Maar het spel is niet beter onder ten Hag.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 21:50
    Ten Hag is geen tovernaar. Hij zit er een maand of 2..

    Komt goed.. Als hij de tijd krijgt!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 21:52
    Vind jij zijn wisselbeleid goed dan?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 21:58
    Nee, zijn wisselbeleid is tot nu toe niet best.

    Maar hij zal er meerdere systemen inslijpen als hij tijd krijgt.

    Wisselen is een andere tak van sport!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:00
    Wissels kunnen wel doorslaggevend zijn in een wedstrijd. Verder ben ik het ermee eens dat hij de tijd moet krijgen. Alleen wat ik je zeg, het wisselbeleid is niet je van het.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 22:06
    Eens. Maar hij is nog ongeslagen. Zodra Ajax verliest of gelijk gaat spelen begint het gelazer. En dat gaat nog gebeuren dit seizoen! Twente verdiende eigenlijk al een punt.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3878
    maandag 12 februari 2018 om 22:18
    Ik vind het opvallend dat Cassiera nog steeds niet eens een invalbeurt krijgt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 22:25
    Zeker. Ten Hag zal het wel niet in hem zien zitten. Taak oor Winter lijkt me om hem op Cassiera te attenderen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23947
    maandag 12 februari 2018 om 23:00
    ik denk dat hij nu eerst de minder goed getrainde spelers extra aandacht gaat geven, opdat ze pas dan ingebracht kunnen worden. en ja, natuurlijk moet ook de tactiek aangepakt worden. Als er meer conditie nodig is, zal de handelingssnelheid ook wel omhoog moeten. Dan mag je blij zijn als dat nu al zonder nederlagen gaat.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:06
    Als je jong Ajax volgt weet je het wel.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 22:30
    Inderdaad niet echt logisch de wissels zoals gister maar goed gun hem de tijd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:32
    Ik ben zeker een voorstander van trainers de tijd geven. Tenzij het de spuigaten uitloopt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 22:34
    Vanaf winterstop tot nu is niet echt de tijd geven toch
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:36
    Nee maar ajax moest kampioen worden. Of is de doelstelling aangepast?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 22:57
    Worden ze ook
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 23:01
    Jij vergoed mijn bedrag die ik inzet dan?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 23:03
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 23:05
    Dan zet ik een rug in op ajax natuurlijk. Als jij het zeker weet :p
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 23:10
    Ik ook!
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:07
    Tot de winterstop de tijd geven ook niet
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    maandag 12 februari 2018 om 22:39
    Hij heeft ook geen wissels die het beter maken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 23:02
    Daar heeft hij in de winterstop op kunnen anticiperen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    maandag 12 februari 2018 om 23:27
    Hij gaat niet over de aankopen.
    En daarnaast is de selectie op elke plek dubbel bezet, alleen is de bank op dit moment niet beter dan de basis.
    Cassierra is leuk, maar niet beter dan Huntelaar. Normaal zit Dolberg of Huntelaar op de bank, dat is al een betere optie.
    Younes heeft minder rendement dan Kluivert, dus daar word je ook niet beter van, en Siem erin voor Van de Beek of win je ook niks mee.

    En volgens mij wilde hij Labyad, maar dat weet ik niet zeker ;)
    Vind ik leuk
    Aspers +513
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:30
    Meerdere systemen?? We zijn niet bij Utrecht. Als we uit tegen Barcelona ons systeem aanpassen ok, maar thuis tegen Twente of uit bij NAC? Dat lijkt me niet.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:16
    Zou ten Hag niet zijn aangetrokken omdat het bij Ajax ontbrak aan een plan B?

    Het ontbreken van een plan B werd pijnlijk duidelijk toen in de finale tegen ManU..

    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:28
    Ha ha ha ten Hag heeft niet eens een plan A als ik zo naar die belabberde wedstrijden kijk.
    Vind ik leuk
    danny117869 +2326
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:31
    Ik vind het meevallen, tegen utrecht had hij van mij wel mogen wisselen maar zondag haalt hij Neres eruit voor kristenson, Neres zat niet in de wedstrijd dus logisch dat hij eruit gaat dat ze binnen 5 minuten een goal tegen hadden was niet de fout van kristenson maar van veltman.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:53
    Midden noord is graag negatief over ajax, daar moet je een beetje doorheen kijken. Maar fc Twente eindigt volgens hem weer op plek 12 ;) maar goed kerel, jij bent in deze objectief en gaat niet zomaar in zijn verhaal mee.
    Je heb zoveel van die mee lullers hier
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 21:58
    Als er een mee lult ben jij het wel. Als jouw mede ajacieden in de PSV topics zeiken dan moet jij het ook doen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:00
    Niet op mij reageren aub ;) lekker weg blijven uit ajax topics.
    Ik ben en blijf altijd anti psv. Ik ben 1 van de weinige met een eigen mening hier ;). Wel de waarheid vertellen. Die leugens van je komen me strot uit. Maar gelukkig zijn er meerdere ajacieden die het zien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:02
    Hahaha wat een grapjas ben jij zeg. En dat ik aan de strop kon heb je zeker nooit gezegd en direct erachter trollen met jouw andere accounts. Niet waar zeker? Ben je nu mans genoeg?

    En als je wilt dat ik niet reageer op jou dan moet je mijn naam niet noemen. Bij voorbaat dank!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:07
    Ik heb 1 account gehad, en ik ben mans genoeg om het toe te geven.
    Maar jij bent dat zeer zeker niet.
    Speelt altijd de verloren onschuld.
    Zodra jij op een ajax topic je slag denkt te slaan met negatieve comments kom ik weer in aktie.
    Verder laat ik je met rust!
    Ik ben klaar met je hatelijke ajax gedoe.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:29
    Hahaha, jij spoort echt voor geen ene meter man!

    Laat je eens nakijken!

    (1 account gehad, de laatste weken is het de een na de ander)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:34
    Na dat ik gebanned ben bedoel ik he? Iederen kent mij hier, dus beetje gek als ik ga liegen he ;), zo ben ik niet, ben altijd eerlijk! Recht voor mijn raap.
    Dat jij nou je verhaaltje moet verzinnen om onder deze onzin uit te komen moet jij weten.
    Schijnheilig, en dan bij Edgar zitten slijmen.
    Laten we aub ophouden met contact houden.
    Het heeft geen nut, een wellis nietus spelletje ben ik te oud voor.
    Ik waarschuw je alleen voor ajax topics, ga niet lopen fokken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:35
    ''Ik waarschuw je alleen voor ajax topics, ga niet lopen fokken''


    Hahahaha, kijk hem eens gaan. Wat wil je doen dan? Schelden, tieren, dreigen, vloeken opstaan en weer doorgaan?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:37
    Ik maak gewoon zo weer een melding bij VP midden noord?
    Niet blijven uitdagen.
    @ VP MODERATOR
    KIJKEN JULLIE WEER EVEN MEE, MIDDEN NOORD PROBEER MIJ WEER UIT DE TENT TE LOKKEN.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:40
    Bij een volgende dergelijke reactie gaat er een mail de deur uit :) niet mij weer een ban aan gaan smeren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 23:14
    Dat doe je zelf door jouw taalgebruik. Dan pas jij jouw manier van reageren maar aan. Ik ga nooit over de lijn, blijf er altijd binnen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    maandag 12 februari 2018 om 23:22
    Laatst toen we in een discussie verzeilt raakten had je nog lovende woorden over MN en nu is het je vijand? Ik heb gezien waar het stuk liep tussen jou en hem, maar de reden waarvoor jij hem afserveert roept wel vraagtekens bij me op. Waar is het nu precies fout gegaan tussen jullie?
    Vind ik leuk
    Dutchman +824
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:35
    De Amsterdamse Flow wat jij over Midden-Noord zegt is ook niet helemaal waar. Ik heb als Ajacied hele normale discussies en felicitaties over en weer gehad. Die vlieger gaat niet op als je zegt dat hij altijd loopt te trollen.

    Laat elkaar lekker met rust verder het is een voetbalsite niet een dramaforum.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:04
    Ja dat kon ik ook heel lang, zijn haat jegens ajax is daarna sterk toegenomen.

    Idd elkaar gewoon met rust laten. Goed alternatief
    Vind ik leuk
    stratumseind +170937
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:13
    Niet jokken Niellie je hebt al zo vaak een nieuw accountje aangemaakt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 05:50
    Waar bemoei jij je mee? Leer eerst is lezen voordat je dom antwoorden geef.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170937
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:31
    Jij draagt enorm veel woede en frustratie met je mee . Das niet zo gezond . Ontspan wat meer en neem heel dit forum, het voetbal , mij maar vooral ook jezelf niet zo serieus.
    Je zal zien dat het leven er dan veel relaxter uit ziet
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 23:04
    Top
    Vind ik leuk
    Guust +5701
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:06
    Hij zegt toch niets geks, hij zegt gewoon zoals het is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:01
    Niet ergens mee bemoeien als je niet weet wat er is! Ik ga het ook niet uitleggen, midden noord doet toch of zijn neus bloed
    Vind ik leuk
    Guust +5701
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:27
    Hoezo mag niemand zich ermee bemoeien, doe jij ook regelmatig hier. Ik ben ook een Ajacied en heb totaal geen moeite met hem, eerlijk en oprecht noem ik dat. Joh ga in de flow, daar ga je jezelf toch niet echt druk om maken als hij tegen Ajax is, hij is voor ADO, en terecht. En jij hebt wel een hele rare gedachte, je zegt dat het gek is dat een Ajacied een PSVer gelijk geeft, maar als hij in jouw ogen tegen Ajax is dan is dat niet oké. Dan ben je verkeerd op een forum kan ik je vertellen. Ik geef fan’s van een andere club vaak genoeg gelijk, dat is normaal hoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 22:00
    Midden Noord is ook objectief hoor. Altijd een eigen mening en ik kan hem wel aardig volgen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:02
    Over andere clubs heeft hij prima comments, over ajax worden ze steeds slechter. Ik moet niks meer van hem hebben iig, telkens mijn club afzeiken en leugens vertellen over bepaalde dingen. Maar daar val ik voor de rest niemand mee lastig
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13703
    maandag 12 februari 2018 om 22:18
    Aww gossie
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:20
    Kusje erop?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 22:32
    Ik heb ook eigen mening
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:35
    Heel goed kerel :) zouden er wel wat meer mogen zijn.
    Je heb hier zelfs ajacieden die een Psv'er gelijk geven.
    Dat kan echt niet door de beugel hoor
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 22:58
    Klopt
    Vind ik leuk
    base +2233
    maandag 12 februari 2018 om 23:02
    Dus een AJAX supporter mag een psv supporter geen gelijk geven ?
    Als iemand gelijk heeft krijgt hij dat van mij wat zijn dit voor wazige opmerkingen ?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 22:45
    Dat is mooi, Hugo!

    Deel je mening vooral hier met ons.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 22:56
    Komt goed, het is maar goed dat ik grote neus heb.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 23:08
    Pinokkio ook! Pas maar op ;-)

    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 23:11
    Rutte ook
    Vind ik leuk
    Spiegel +10051
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:54
    Keizer zat er ook maar een paar maanden.

    Ben het met je eens dat Ten Hag de tijd moet krijgen maar vind dat keizer te weinig tijd heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:20
    Daarbij had Keizer nog de moeilijkste periode aan het begin van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:48
    Idd. nog niet eens 2 maanden volgens mij. Hij moet ineens met een onbekende ploeg en een korte voorbereiding wonderen verrichten kennelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:52
    Tsja, het spel is zelfs slechter voor zover dat nog kon. Ja dus.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 21:56
    Zo slecht deed Keizer het niet eens. Ajax begon toch te draaien of zie ik dat verkeerd?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:57
    Klopt, maar die twee goeie wedstrijden waren echt uitzonderingen. Daarvoor was het hilarisch slecht.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 21:58
    Vond je er geen lijn inzitten dan?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:59
    Nee. Één van de weinigen vermoed ik. Ik vond het vleesch nog Visch.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:01
    Oke dat is duidelijk. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:02
    Jups.
    Ik ben wel iemand die echt hele hoge verwachtingen hebt. Het moet én goed én mooi én op resultaat ben.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:03
    Bedankt voor je mening, altijd leuk om te horen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:05
    Ach, ik doe mijn best evenals jij.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    maandag 12 februari 2018 om 22:03
    Neuh, ook ik vond dat Ajax bete ging spelen in de loop vanndit seizoen. Ik baalde wel dat ze ten Hag bij Utrecht hebben opgehaald. Inmiddels begint het beter te draaien onder de Jong. Echte clubman en ik ben blij dat hij reslutaten boekt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:05
    Ja dat is zeker jammer, hij was bezig aan een proces. Maar ja dat is voetbal ;)

    De Jong verwacht ik ook wel veel van.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:00
    Minder zelfs met Ten Hag is Ajax achteruit gegaan naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:01
    Ik deel jou mening,
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:06
    Ze gebruiken de wedstrijden nu om uit te rusten van de trainingen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 23:03
    Jouw mening mag je voor je houden
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 12 februari 2018 om 23:13
    Tijdelijk wacht op volgend seizoen met hele voorbereiding enz.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3878
    maandag 12 februari 2018 om 22:17
    Je mag 'm ook wel de tijd geven toch? Alles naar je hand zetten binnen anderhalf maand is onmogelijk. Komend seizoen wordt er uiteraard meer verwacht.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    maandag 12 februari 2018 om 22:22
    Ja zeker weten, van mij mag het ook. Maar eist de directie niet een kampioenschap? Anders ging Edwin weg meen ik gehoord te hebben. Wat is de doelstelling dan?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:47
    Niet te hard , maar goed dat er nu harder schijnt getraind te worden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:48
    Lekker natrappen,chique hoor!
    Wat voegt dit allemaal toe?
    Vind ik leuk
    Sil95 +10782
    maandag 12 februari 2018 om 21:48
    Vooralsnog resulteert het hardere trainen niet in aantoonbaar beter voetbal dan onder Keizer. Denk dat het Ajax onder Keizer deze potten ook wel gewonnen had. Maar goed , laten we Erik en consorten nog even de tijd gunnen. Ze zijn immers net begonnen aan dit proces.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:53
    Dit ja. Ten Hag zal het niet beter gaan doen dan Keizer in zijn half jaartje.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:19
    Ik mis de positie spel waar Ajax de beste in was hier in Nederland, Henny Spijkerman beste positie trainer van Nederland door Overmars op non actief gezet.
    Vind ik leuk
    Mojo +40
    maandag 12 februari 2018 om 21:48
    Semi-profs , dat zie je ook tijdens de wedstrijden . Niet 100% trainen dan Kun je ook niet 100% geven .
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19555
    maandag 12 februari 2018 om 21:48
    Ja, hier en daar een extra dagje vrij kunnen ze nu wel vergeten ;)
    Vind ik leuk
    Laliga +2154
    maandag 12 februari 2018 om 21:57
    Oftewel ze hebbe nu vermoeide benen haha , ach wenne ze aaan zal tege het eind van het siezoen wel zijn vruchten afwerpen meestal .
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:01
    Dom van Ajax om Ten Hag aan te trekken heeft alleen maar achteruitgang betekend.
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    maandag 12 februari 2018 om 22:21
    Dat kunnen ze vinden, alleen moet je afvragen of het wel slim is om dat zo naar buiten te lekken. Aan de andere kant, trainen ze daar meer op balbezit mooi voetbal. Echte intensiteit qua fysiek trainen ze te weinig op. Dat is in heel Nederland het geval. In Duitsland bijvoorbeeld wordt er harder getraind, Verbeek had zich daarover een tijd geleden ook al over uitgelaten.
    Vind ik leuk
    hantayo +1067
    maandag 12 februari 2018 om 22:22
    Waar herken je de goede trainer aan? ze moeten op zijn minst de interviewer kunnen aankijken (keizer), en ze moeten een stem hebben (ten hag).
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1470
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:42
    Jow...Cocu en Gio zijn interresant
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:45
    Misschien wordt t spel dan uiteindelijk ook wat leuker om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:10
    Ze schrokken een beetje van het feit dat ze ondanks ze allebei nagenoeg kaal zijn toch meer haar op hun schedel hebben dan de hele selectie bij elkaar op hun zak
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 12 februari 2018 om 23:30
    Waarom de training intensiteit verhogen als het doel is om controle te houden?

    Zoveel energie kost dat toch niet, de verdedigers onderling de bal laten overspelen.
    Of is de geheime agenda een 4-4-2 opstelling en wordt er nu volgens goed politiek gebruik nepnieuws gelekt naar bevriende journalisten om dit mogelijk te maken in de toekomst.

    Je had beter Frank De Boer terug kunnen halen. Die kan iedereen verstaan en is een echte Ajacied.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:46
    Over het Paard getilde gastjes zijn het daar !!
    teveel geld en vrije tijd, praten als gansters en rondrijden in dikke wagens alsof ze god zijn.....een enkeling blijft zichzelf, en bereikt de echte top!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1470
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:41
    Ach joh, geeb speler die klaagt. Wat zeur jij nou
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 17:30
    Daarom ben ik voor Utrecht
    Vind ik leuk
    Patje41 +765
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:38
    wij zijn geschrokken van de manier waarop Ajax nu speelt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:24
    Ajax heeft een grote slag geslagen door Ten Hag aan te stellen als opvolger van Theo.. Straalt ook autoritair gezag uit. Als je de spelers nu aanpakt zul je merken dat het uiteindelijk van zelf gaat. Zelfde kwestie bij het nationaal elftal. Spelen met het hart voor de club gebeurt hedendaags niet meer. Wel jammer!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1470
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:39
    Dat kan ik Ten Hag nageven. Arbeidsintensief wil hij het op orde hebben.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:42
    Is zich nu al aan het indekken, deze a-collegiale onverstaanbare man. Het gaat met de week slechter dankzij hem.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:46
    Des te meer reden om deze man iets meer tijd te geven. Er wordt na een week al gevraagd naar de hand van Ten Hag etc. Ik vind een winterse transfer van een trainer niet handig, maar kennelijk was het nodig. Dan moet je dit duo ook vertrouwen geven.
    Vind ik leuk
    Basik013 +430
    dinsdag 13 februari 2018 om 05:35
    Hop hop , gas erop
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:19
    Zijn er hier ook nog mensen die ON topic reageren? Of is het echt alleen maar van dat zielige gejank tegen en over elkaar? Mensen die zogenaamd 'als enige een eigen mening hebben', tegelijk anderen de mond proberen te snoeren met een soort Sovjet-doctrine waarin iemand die voor club A is, iemand die voor B is, geen gelijk mag geven en daarnaast met droge ogen roepen dat ze 'altijd honderd procent anti-club B zijn'.

    Wat een kinderachtigheid. Ga iets doen met je leven. En ik ook want ik lees teveel van die pulp. En probeer daarna ook nog tevergeefs mensen iets in te laten zien.

    Dus, dan maar on topic, omdat dat net zoveel zin heegt:

    Ten Hag en Schreuder zijn allebei nogal van de discipline én in Duitsland geschoold. Dat botst dus met de Nederlandse (Amsterdamse?) aanpak. Als je dat halverwege een seizoen in wil gaan halen.... Ik heb altijd van andere trainers (die zich ook altijd indekken) begrepen dat dat alleen in de zomer kan. Succes dus maar hè. Hopelijk krijgen ze de tijd, want het is een gouden duo, ook voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1052
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:03
    Wat n gelul. Alsof keizer ze elke dag patat liet vreten. Kom op zeg.

    Feit is dat ajax onder ten hag minder voetbalt als onder keizer en dat ten hag met zijn neander taaltje totaal niet past tussen de amsterdammers. Kwestie van tijd dat die mafkees weer vertrekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:46
    Het spel is mat en des Ajax zowel onder Keizer als Ten Hag. Schreuder zou een klik hebben met Ziyech. Ziyech is nog stuurlozer geworden. Het is echt ondermaats wat gebracht wordt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:03
    Ze komen net zo klagend binnen als Verbeek bij Twente, even de voorgangers afzeiken, dank u wel.
    Met Keizer ging het prima en als je het niet gelooft, vraag het dan maar aan PSV en Feyenoord, wat een onsympathieke onzin.
    Even gauw een excuus op de voorhand claimen, als zijn aanpak niet werkt...... "tsja, ik kwam in zo'n puinhoop terecht"
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:08
    lekker ten Hag, gewoon keihard aanpakken
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:05
    Nooit afgeven op je voorganger als het minder gaat dan gedacht
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 17:28
    Tegen Utrecht kunnen ze gewoon niet winnen, begrijp ik wel hoor :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws