'Bayern München is eruit en breekt clubrecord voor afspraak met Real Madrid'

'Bayern München is eruit en breekt clubrecord voor afspraak met Real Madrid'

woensdag 14 februari 2018 om 19:14

De toekomst van James Rodriguez ligt hoogstwaarschijnlijk in Duitsland. Bayern München is van plan de optie tot koop in de huurovereenkomst met Real Madrid te lichten.

Dat meldt Sport Bild woensdag. Bayern München stelt één voorwaarde: James moet zijn niveau tot het einde van het seizoen vasthouden. De 26-jarige Colombiaan speelt sinds de zomer op huurbasis in de Allianz Arena en is inmiddels niet meer weg te denken uit de basiself van trainer Jupp Heynckes. Sinds de winterstop was hij al goed voor twee goals en drie assists.

Wordt de optie tot koop in het huurcontract van James inderdaad gelicht, dan betaalt Bayern München naar verluidt 55 miljoen euro. Dat bedrag, een clubrecord, bestaat uit een huursom van dertien miljoen euro en een koopsom van 42 miljoen euro. Veel haast is er niet geboden, want Bayern heeft tot de zomer van 2019 om alles op de bankrekening van Real Madrid te storten.

Plaats een reactie

feyeniels +19765
woensdag 14 februari 2018 om 19:17
In de huidige markt is dit een koopje. Rodriguez heeft zijn vorm van een aantal jaar geleden weer teruggevonden en doet het de laatste tijd prima bij Bayern.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:18
Ook zonde had hem liever terug bij mijn geliefde madrid gezien
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:19
Dit is echt geen geld voor James.
Ben blij dan ze hem houden. Prachtige speler om naar te kijken.
Vind ik leuk
Pec010 +963
woensdag 14 februari 2018 om 19:17
Dat is in deze tijden een koopje.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:19
Wisselgeld
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:38
Fooi
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:39
Tip
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:40
Daar kan ik niet aan tippen;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:41
Haha hoeft ook niet het is geen wedstrijd
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:25
Heerlijk dat Bayern mee kan blijven doen in de felle concurrentiestrijd aan de top van het clubvoetbal, dus kan aanhaken bij Real, Barca, PSG en eh....

....


nou Real, PSG, Barca, PSG, noem maar op en ga maar door. Fijn dat je zo'n wereldtoptalent als James dan kunt doorschuiven van de ene wereldtopclub naar de andere, dat ze daar niet moeilijk over doen die wereldtopclubs.

Want anders dan zakt zo'n jongen af naar de losercompetities waar alle club s spelen behalve de wereldtopclubs. Dat is niet interessant voor de sponsoren en de eigenaren van James.

Dan levert iedereen geld in en dat willen we nu juist niet in het voetbal dat mensen geld moeten inleveren.
Vind ik leuk
Teo Smith +16380
woensdag 14 februari 2018 om 19:30
Prima speler voor bayern. Ongewaardeerd bij real.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:37
Een speler die belachelijk goed kan voetballen. Een speler naar mijn hart.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:37
Wat slaat Real hier de plank mis zeg als ze dit doen

Dik verlies op een wereld speler

En ook nog is eentje die ze heel goed zouden kunnen gebruiken
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:39
Real heeft het al gedaan afkoop bedrag staat vast alles ligt in de handen van bayern
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:06
Serieus?

Thanks voor je info

Wat zonde zeg
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:39
VP redactie waar blijft livemeepraten topic Real Madrid Paris?????????
Vind ik leuk
Shenzen +222
woensdag 14 februari 2018 om 19:40
Goed nieuws! :D
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:30
Goede deal voor Bayern! Koopje ook nog eens
Vind ik leuk
Rodajc +4568
woensdag 14 februari 2018 om 21:40
Toch knap dat Bayern wereldtop blijft ondanks dat "slechts" 55 miljoen hun recordbedrag is.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:23
goede deal van bayern
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 00:05
Rodriguez heeft zijn oude vorm nog niet helemaal terug, dankzij Real waar hij verpieterde. Wellicht dat Real hem terug wil omdat men moet verjongen.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 02:33
Laat Bayern de CL maar winnen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bayern München is eruit en breekt clubrecord voor afspraak met Real Madrid'