Higler analyseert Lozano-moment: 'Hij riep direct: rood, rood, rood'

    Higler analyseert Lozano-moment: 'Hij riep direct: rood, rood, rood'

    zaterdag 17 februari 2018 om 22:55

    Hét moment van zaterdagavond: de rode kaart van Hirving Lozano (PSV) tijdens het duel met sc Heerenveen. Scheidsrechter Dennis Higler bestraft de Mexicaan wegens een slaande beweging. Na het zien van de beelden ging Higler twijfelen, zo vertelde hij na afloop. 

    "Ik zie een slaande beweging naar achteren, dus mijn eerste ingeving was een rode kaart. Ik had een redelijk goed gezichtsveld en de assistent aan de lijn kwam ook direct met rood, rood, rood", aldus Higler voor de camera van FOX Sports"Dus de beslissing was voor ons vrij snel duidelijk. Ik heb heel even twijfel gehad."

    Ook na de wedstrijd en na het zien van de overtreding in slowmotion, twijfelde de arbiter. "Vooropgesteld, we willen dit soort slaande bewegingen naar achteren uit het voetbal hebben. Mijn eerste ingeving was - zoals ik al zei - een slaande beweging op volle snelheid met kracht naar achteren. Ik snap wel dat als je de beelden daarna niet, zeker in slow motion, dat je dan gaat twijfelen."

    PSV kán in beroep gaan tegen de rode kaart van Lozano. Doet de club dat niet, dan mist de clubtopscorer sowieso de clash met Feyenoord van volgende week zondag. 

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 februari 2018 om 22:59
    Gewoon terecht Higler ,eerste keer dat ik je iets goeds zie doen trouwens .
    Was ook gewoon een penalty maja.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:00
    Nou eerlijkheid zou je sieren. Ik zeg het nooit graag maar manmanman wat heeft deze scheidsrechter een matige pot gespeeld. Kan zo een lijstje maken van belachelijke acties. Schande. Gewoon een grap van een scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:02
    Hoezo is gewoon rood hoor ,slaande beweging is rood .
    Was geen buitenspel en wel een penalty ,eerlijker kan ik het niet maken voor je .
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:05
    Moordaanslag op Arias toestaan.
    Enorm duidelijk 'kijjk mij nou eens de baas zijn gedrag'. Isimat zonder verzorging aan de kant laten staan voor een minuut

    Heerenveen speler maakt een schwalbe en krijgt verzorging. Mag meteen het veld in (zelfs na de geel voor aanstellen)

    Om maar even wat te noemen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:08
    Ach ja ,heeft het hele seizoen meegezeten en nu zit het een keer tegen kan gebeuren man :)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:09
    Uhu maar het blijft (zeker op de dag zelf) frustrerend om zo'n slechte arbiter tegen je te krijgen .. Gelukkig gebeurt het bijna nooit, maar vandaag speelden we 10 tegen 12 (al maakte hij inderdaad ook fouten in ons voordeel. Soms zelfs omdat hij bang leek te zijn van de supporters haha. )

    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:12
    Vind eerlijk gezegd elke scheidsrechter in Nederland een aanfluiting haha hou elke week mijn hart vast welke fouten er nu weer worden gemaakt :D
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:14
    Eens maar zelden gevevn ze me de indruk dat ze er expres een potje van maken.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 01:55
    Overwogen om zelf scheidrechter te worden Tim?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    maandag 19 februari 2018 om 11:55
    Kan moeilijk slechter dan 5 nederlandse arbiters, alleen mn conditie is te laag hiervoor anders doe ik het graag
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12509
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:32
    Gezien het spel over 90 min, had psv dan een overwinning verdiend?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:34
    Niet eens.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 00:09
    PSV was minder na de rode kaart.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3921
    zondag 18 februari 2018 om 00:22
    Weinig hulp van de scheids gehad. Laat scoren is lullig voor jullie maar geen geluk.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7130
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:09
    Ik voelde het al aankomen een gelijkspelletje vanavond!

    Hopelijk heeft je frikandel wel gesmaakt vanavond? :D
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:10
    Tsjja ik zei t n maand geleden vgm. We gaan nog 3 potten verspelen Hveen gelijk feyenoord en ajax verlies. Te hopen dat ajax 1 misstap maakt was het.

    Maar ik voel me nu enorm genaaid zeg niet normaal. ach volgende keer hebben we dat geluk weer eens mee...
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:10
    Ik had vandaag kipburger trouwens, al heb ik de hele dag amper gegeten
    Vind ik leuk
    masterpsv +13079
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:12
    Florian morgen jullie nog effe gelijk spelen ik zeg 1-1;)
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7130
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:14
    Wanneer dat zo is dan is dat zo, je hoort mij alleen nooit de schuld geven aan een scheidsrechter!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:15

    Dat we gelijkspelen ligt ook niet alleen aan hem, maar eerlijjk blijft eerlijk hij floot gewoon dramatisch (en ja. Aan beide kanten wel)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13079
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:22
    Drama was hij timmio als in het nadeel floot hij.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:24
    Niet alles in ons nadeel, wel veel, maar daar ligt het niet aan. zijn irritante 'kijk mij nou eens de baas zijn ' houding


    en het feit dat hij oordelen verandert als publiek fluit. Gewoon drama
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 01:59
    Duimje voor jouw eerlijke bijdrage Tim
    Vind ik leuk
    masterpsv +13079
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:21
    Dat is waar maar vandaag was die scheids echt drama dat kun ook niet ontkennen.

    Vorige week had ajax alle geluk hoor je niemand er over toch?
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7130
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:35
    Ik was er vorige week haast niet, ik reageer de laatste tijd weinig. Wanneer Ajax geluk heeft dan geef ik dat ook gewoon toe, soms zit het mee en soms zit het tegen, leuk toch dat voetbal?
    Vind ik leuk
    masterpsv +13079
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:44
    Mee eens!!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3921
    zondag 18 februari 2018 om 00:24
    Omdat dat niet nodig is, grapjas.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5280
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:11
    Er werden veel overtredingen gemaakt die een kaart waard waren voorafgaand aan de rode kaart. Dan is het heel vreemd dat je een speler die zich losrukt en daardoor een armzwaai maakt direct rood geeft. Kaart zal wel geseponeerd worden maar de punten ben je wel kwijt.
    Vind ik leuk
    JJD +273
    zondag 18 februari 2018 om 05:01
    Losrukt ??! joh lul niet man die lozano is altijd al een eng ventje geweest.
    Vind ik leuk
    JOJO +1448
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:18
    Dan zou bijna iedere tegenstander van Luuk rood moeten hebben. Als je weet hoeveel knallen hij per wedstrijd tegen zijn hoofd te verwerken krijgt, daar is een boxer niks bij. Belachelijk dat dit rood was. Daarom wordt hij ook geseponeerd, vooral na deze verklaring. Te veel twijfel, vooral na het zien van de beelden. Maar het heeft zijn effect al gehad met dit puntenverlies. In Zeist zullen er wel weer een paar zitten met een strakke plasser. Precies hun idee. Hopelijk loopt er morgen bij PEC wel een goede scheids rond en verkloot Ajakkes het ook. Dan valt het nog mee.
    Vind ik leuk
    Stranger +4022
    zondag 18 februari 2018 om 00:04
    Helaas zie zo'n actie wel meer en worden ze niet bestraft .
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Haha dan had hij voor de rode kaart al 4 keer geel moeten geven. Dat was je even vergeten zeker
    Vind ik leuk
    JJD +273
    zondag 18 februari 2018 om 04:50
    Ja want bij Feyenoord liep hij alleen maar te zwijnen.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1146
    maandag 19 februari 2018 om 05:57
    Wanneer door wie zou er een penalty zijn?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:46
    Penalty voor Heerenveen misschien ?
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1146
    maandag 19 februari 2018 om 13:50
    Ja goh zo ver was ik.. Noem eens een minuut en een speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 22:59
    Prima beslissing!
    Vind ik leuk
    RtdDub +8351
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:00
    Die speelt dus volgende week gewoon.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +419
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:01
    tsja, ik twijfel nog steeds, maar op het einde denk ik dat ondanks dat ie een dramatische pot floot, higler toch gelijk heeft wat betreft de rode kaart.
    desondanks trots op mij ploegie
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De glasbak +340
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:02
    Slappe zak
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:04
    Ik zou zeer zeker tegen deze onrecht in beroep gaan. Je wint er niks mee, want je bent al 2 punten kwijt. Maar her blijft belachelijk.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    zondag 18 februari 2018 om 00:49
    Gewoon aangifte doen ;)
    Vind ik leuk
    JoeyC +766
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:04
    PSV mist Lozano sowieso tegen Feyenoord. Of PSV nou in beroep gaat of niet. Enige mogelijkheid dat Lozano meedoet tegen Feyenoord is wanneer de kaart wordt geseponeerd. En die kan acht ik nihil. Zeker na deze lezing van Higler.
    Balen, want normaliter wordt dit afgedaan als losrukken of breedmaken en is dit hooguit geel. Nu niet. “Lucky” PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:04
    Een grensrechter die bovenop de situatie staat en wel constateert dat Lozano een slaande beweging maakt maar niet ziet dat Lozano werd vastgehouden, zegt veel over de kwaliteit (of partijdigheid?) van deze beste man. Net zoals het veelzeggend is dat Higler zelf meldt dat men kan twijfelen na het zien van de tv-beelden. Dit soort "losmaak bewegingen" komen wekelijks voor op de voetbalvelden, maar worden zelden bestraft met rood.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:08
    Ik zeg het ook niet graag, maar Higler was vandaag meer bezig het mannetje te zijn dan een arbiter. Best grappig aangezien hij 10 tot 15 minuten helemaal gedomineerd werd door PSV (de supporters. Fluiten?? Meteen van oordeel veranderen. De zwakkeling)
    Vind ik leuk
    Stranger +4022
    zondag 18 februari 2018 om 00:11
    Hilger is meestal bezig het mannetje te zijn. Helaas.
    Kun je beter Blom hebben daarvan weet je zeker dat je pas weet wie de overtreding tegen krijgt als Je ziet wie de vrije trap neemt.
    Blijft altijd spannend voor publiek en spelers;-)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    zondag 18 februari 2018 om 00:50
    Kan je beter Makkelie hebben. Die is meestal bezig het vrouwtje te zijn....
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:12
    Misschien een boek kopen met scheidsrechter regels. En dan opnieuw gaan nadenken voor je weer wat hier neerzet. Het was rood en tja of je er bij neerlegt is jouw probleempje, chineesje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:30
    "Of ik me erbij neerleg is jouw probleempje"? Goede interpretatie Stollie. Overigens niet veel minder dan het niveau van jouw overige reacties hier onder dit artikel. Je bent overigens vanavond opvallend actief op een PSV-topic, terwijl dat anders niet zo is. Wellicht zitten er nog wat opgekropte frustraties bij jou vanwege het feit dat PSV het zo onverwacht goed doet dit seizoen. Zou PSV niet 3e of 4e gaan worden dit seizoen?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 07:20
    Frustratie!? Welnee nergens last van, misschien jij wellicht, want jij bent op elk Ajax topic te vinden. En ik heb nergens gezegd dat ze derde of vierde werden. Misschien een goed idee om jezelf eens na te laten kijken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:38
    Elke Ajax-topic te vinden? Wellicht kun je vandaag even naar de opticiën gaan of je Ajax-waas voor je ogen weghalen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 10:57
    Misschien kun jij wat aan je mps gaan doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:11
    Je moet niet over zaken / dingen praten waar je 0,0 verstand van hebt.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 11:52
    Heb jij überhaupt verstand? Roeptoeteren over Ajax is alleen wat je bezig houdt. Misschien hobby's gaan zoeken of een baan. Of ben je ook Dr's.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:00
    Wat mijn privéleven is, heb jij niets mee te maken. Wat wel opvallend is, dat wanneer PSV eens punten verliest, onder andere jij maar ook veel meer van jouw partijgenootjes, direct weer een grote bek hebben. Vandaag en gisteren ben je alweer erg actief op diverse PSV-topics. En dan andere verwijten dat ze alleen met Ajax bezig zijn, hoe hypocriet kun je zijn. De afgelopen weken, hoorde ik je niet op PSV-topics en was je weggedoken. Maar dat weglopen is jullie Ajacieden niet vreemd, dat weet jij ook wel.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 13:56
    Weet je wat hypocriet is dat jullie supporters graag meerdere accounts aanmaken en dezelfde onzin neerzetten hier. En waarom zou ik op PSV topics komen? Het is mijn club niet, maar vind het hilarisch dat jij je druk maakt op een Ajax topic en op een PSV topic over mij. Wel schattig.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 14:06
    Leuk dat jij dit schattig vindt. En neem maar van mij aan dat ik slechts 1 account heb hier. Dit in tegenstelling tot zeer veel van jouw favoriete clubgenoten hier die te pas en te onpas bedreigingen (ik hang je op in de strop of ik zoek de hoogste boom uit) uiten of mensen uitmaken voor "staatsmongolen", of meer van die dommigheid.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bongo +1445
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:04
    Poeh weer een PSV topic
    Stratum bien waar zijn jullie ?
    Kijken jullie mee in jullie Ajax Pyjama?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:05
    Kent er iemand nog een goeie psychiater voor mijnheer Higler?
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    Ga er zelf ook heen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:30
    Na u
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +853
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:05
    Je kunt hem geven maar dit is zwaar bestraft. Als je zo strikt bent dan moeten er heel wat gele kaarten vallen aan Heerenveen zijde, deze scheidsrechter heeft zeer inconsequent gefloten en kan het niveau niet aan.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5674
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:07
    PSV begon weer eens als een angsthaas aan deze wedstrijd.

    Dat het publiek daar in Eindhoven. na het 1ste half uur, niet begon te fluiten echt ongelooflijk.

    is dit het begin van het einde voor PSV, het zou zomaar kunnen. volgende week tegen Feyenoord, waarschijnlijk zonder Lozano. dan wordt het wel heel erg moeilijk voor PSV.

    PSV gewoon een heel heel matig elftal. wordt door een laagvlieger als Hereveen van de 1ste minuut vast gezet. en dan alle ballen lang naar voren

    Vind ik leuk
    Werner1913 +5945
    zondag 18 februari 2018 om 07:42
    Haha. Ja tuurlijk. Daarom krijgt Heerenveen de eerste helft geen bal tussen de palen en staat er 2-0 op het bord na 45 minuten. Dat Lozano zo dom is om zich te laten gaan én Higler zo dom is om Schaars ipv Dumfries geel te geven, wat dan later in de wedstrijd ook zijn 2e kaart had opgeleverd, is pech. Wij hebben dan weer mazzel bij de pingel/buitenspel. Al met al een terechte 2-2. Kan een keer gebeuren. Ajax mag naar Zwolle straks. We zullen zien of we met 5, 7 of 8 punten voorsprong naar Rotterdam gaan...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5674
    zondag 18 februari 2018 om 11:21
    Ik zeg toch dat Hereveen een laag vlieger is. en die er ook niets van bakte, Maar de eerste 30 minuten speelde PSV gewoon laf. en totaal geen drang om naar voren te spelen. zelfs geen druk te zetten op de tegenstander.

    dat ze dan uit het niets ( via een corner) op 1 - 0 komen, en daarna door een mega fout achter in op 2 - 0 . maar dat wil toch niet zeggen dat PSV goed heeft gespeeld.

    voetballend hebben ze 0.0 kansen gecreeerd in de hele wedstrijd. alleen uit corners en vrijetrappen zijn ze gevaarlijk geweest.

    en nu gaat een kopbal van De Jong gelukkig een keertje op de paal anders winnen ze alsnog na een zeer zeer zeer slechte wedstrijd.

    nu zonder Lozano. gaat het denk ik moeilijk worden voor ze de volgende wedstrijden. want de enige die nog een beetje gevaarlijk is . is Lozano. de rest is gewoon middelmaat. en PSV staat met alle geluk van de wereld op de 1ste plaats.

    Als Ajax de laatste 11 wedstrijden allemaal wint. denk ik wel dat ze kampioen worden. dan hoeft PSV nog maar 1x gelijk te spelen
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:08
    Reactie verwijderd door vp.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7869
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:10
    Volle begrip voor de scheidsrechter, na de rode kaart was de wedstrijd tenminste leuk, daarvoor niet om aan te gluren. Heeft de scheids prima ingegrepen
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:10
    "Mijn eerste ingeving was - zoals ik al zei - een slaande beweging op volle snelheid met kracht naar achteren. Ik snap wel dat als je de beelden daarna niet, zeker in slow motion, dat je dan gaat twijfelen."

    Zou de KNJB de kaart seponeren, na deze 'uitleg' vd schijts?

    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:14
    Heb je die overjarige poederdoos ook weer eens. Valt niet mee he om puntverlies te accepteren. En jullie waren nog wel zeker van uit te lopen. Haha dit was pas slag één.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5945
    zondag 18 februari 2018 om 07:43
    We kunnen toch nog steeds uitlopen?
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    zondag 18 februari 2018 om 10:09
    Tegen Feyenoord? De ploeg die al drie keer te sterk was.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    zondag 18 februari 2018 om 00:21
    Net als Matavz, 4 wedstrijden!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:11
    kijk ze eens huilen Hier!!!
    nog mazzel dat Heerenveen doe pingel niet kreeg, want was geen buitenspel.
    psv'ers lopen altijd te halen op het veld en anderen kaarten aan te naaien. nu krijgt Lozano rood en ligt het weer aan de scheids.
    Hij raakt hem en daarvoor kan ie hem geven... Moet hij zijn arm maar thuis houden.
    Dat het Lozano is, met puntverlies en Feyenoord uit op de agenda.. da's ff minder, maar terecht is terecht!!
    eindhoven mag zich zorgen gaan maken als 020 morgen niet verliest... de weg is nog lang!
    Vind ik leuk
    ditbennick +399
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:12
    In de nek niet in t gezicht? hahahahaha. Je mag iemand wel voluit in de nek slaan dus? hahahaha. belachelijke sukkels en lafaards Higler en Cocu. Wordt weer een deal gemaakt. slappe laffe onsportieve scheids en coach
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    zondag 18 februari 2018 om 00:23
    Met zijn elleboog raakt hij die jongen zijn lip. Snap serieus niet dat jullie daar moeite mee hebben. Matavz 4 Lozano ook 4.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2140
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    Niet twijfelen joh,zuiver rood
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:13
    Ik heb het idee dat ze in Eindhoven een beetje gestrest zijn na vanavond. Dat carnaval is ook niet goed voor je...
    Vind ik leuk
    Stranger +4022
    zondag 18 februari 2018 om 00:14
    Carnaval is heel goed voor je. Alleen je relatie moet soms wel schokbestendig zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:25
    Wel mooi dat nu iedereen over de actie van Lozano roept dat het niks is. Maar als een Schöne, Huntelaar, Jørgensen, Beugelsdijk enzovoorts het flikken dan vergaat de wereld en is het 3 wedstrijden schorsing, boetes en nog meer wat men roept!
    Vind ik leuk
    rober2704 +689
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:27
    Ze lopen in Eindhoven af te geven op Higler. En laat ik nou in midden laten of rood terecht was, het was in ieder geval geel. Maar dan ga je met een 2-0 voorsprong de rust in tegen een Heerenveen wat in de eerste helft weliswaar een veldoverwicht had maar in de laatste fase zich er geen raad mee wist waardoor je als PSV simpel overeind blijft. In de 2e helft krijg ik dan een PSV te zien die bijna elke bal naar voren rost zonder te proberen hem in de ploeg te houden. Tja dan weet je dat een 2-0 voorsprong met zo'n manier van spelen als sneeuw voor de zon kan verdwijnen. Een punt dan pakken is hoe gek hert ook klinkt achteraf gezien nog geen eens zo slecht voor PSV
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:30
    10 tegen 12 spelen blijft lastig hoor. Zeker als Hveen 2x rood had mogen krijgen maar het niet kreeg (geel aan schaars ipv de nr 2 die later 'weer' geel kreeg. Woudenberg eerste helft)
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    zondag 18 februari 2018 om 00:26
    Geef gewoon toe dat PSV het zelf doet allemaal.
    Lozano doet het zelf, die naait zijn maatjes.
    En verder staat het middenveld Zoet te helpen.
    Zag er trouwens weer niet lekker uit Zoet bij die tweede.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zondag 18 februari 2018 om 00:28
    Zitten we zelf zo achterlijk te fluiten dan?



    Dat we niet goed speelden was duidelijk. Dat de scheids achterlijk was echter ook.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    zondag 18 februari 2018 om 00:31
    Geloof me aan het eind van de rit heb je hem voor je gevoel, voor en tegen gehad. Maakt niks uit, je moet het zelf doen.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10465
    zondag 18 februari 2018 om 12:46
    Helemaal mee eens hoor

    alleen een slechte scheeids blijft op de dag zelf enorm frustrerendd
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:34
    Bijzonder, dat iedere psv'er tot nu toe zeikt over de scheidsrechter maar ik nog niemand heb horen toegeven dat dit van lozano ook gewoon enorm dom is! Zeker gezien de stand op dat moment. Tevens niet de eerste keer dat hij zijn ploeg benadeeld. Heeft veel kwaliteit die jongen maar moet ook zeker nog veel leren.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5945
    zondag 18 februari 2018 om 07:48
    Dan moet je beter lezen. Het was zwaar bestraft, maar Lozano moet gewoon niet zo dom doen. Staat op het middenveld met zijn arm te zwaaien. Als er vandaag één verantwoordelijk is voor het puntverlies is het onze Mexicaan...

    2-0 voor, niks aan de hand. Gewoon je poten thuishouden.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2423
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:38
    Terechte rode kaart. Dank aan Higler dat ie dat durft. Dik verdiend tegen angsthazen voetbal van pisvee in eigen huis. Forza Hearrenfean!
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 00:44
    Ik schaam me als fries voor dit soort kneusjes pisveee jemug man! Ik hoop dat je nog geen 12 bent en anders ben je echt een zielig jochie
    Vind ik leuk
    Gizmo +3800
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:42
    Vuile kür site hier .. nou moet ik weer wachten op het volgende artikel om de actie te zien .. ik kijk maar even naar een herhaling op internet of Fox
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2836
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:50
    Hoe vaker ik hem terug zie, moet ik hem toch gelijk gaan geven.
    Maar dan moet hij ook alles bestraffen. Gedurende de hele wedstrijd maakt deze man teveel discutabele beslissingen, waardoor je dit ook in twijfel gaat trekken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:50
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    zondag 18 februari 2018 om 00:27
    Ook volwassen
    Vind ik leuk
    8mei2016 +66
    zaterdag 17 februari 2018 om 23:51
    Dan zal de knjb ajax morgen ook wel helpen
    Vind ik leuk
    coci +262
    zondag 18 februari 2018 om 00:16
    Nou ik heb de video bekeken maar als dit slaan is ben ik een lekker wijf
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    zondag 18 februari 2018 om 00:28
    Nou nog een keertje met je bril op.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +152
    zondag 18 februari 2018 om 00:18
    100% rood, uitstekend gezien scheids!
    Vind ik leuk
    Gerro +5359
    zondag 18 februari 2018 om 00:19
    Die foto erbij krijgen we de komende weken nog vaak te zien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 00:33
    De rode kaart is discutabel die alleen gerechtvaardigd wordt door een lagere straf anders zwaar overdreven in vergelijking met andere voorbeelden. Luister het interview van de scheids. Hij antwoord zo ingestudeerd door klopt te zeggen op het begin, wat ik zo irritant vindt! Anyway ik kan zeiken, maar het is overal altijd wat, iedereen zijn menig hoe laat deze ook is
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 00:42
    Laten we het erop houden alleen ajax mag dit
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6100
    zondag 18 februari 2018 om 00:46
    Gehypte speler die 'Chucky'
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 00:48
    Laatste paar weken lijkt het er sterk op dat de knvb erop wil aansturen dat ajax maar weer eens een keer kampioen moet worden.....lachwekkend slechte scheidsrechters die te vaak onbegrijpelijke beslissingen nemen.
    Het gaat opvallen...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 01:23
    Rood of niet, valt misschien over te discussiëren, maar er valt niet over te discussiëren of die Lucia de Jong echt een jankkop heeft...zie foto. Precies hoe jullie Lucia de Jong is. Huilebalk.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:32
    Ha ha ben het roerend met je eens ,hij moet ook een blonde pruik opzetten .
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:01
    Dit was echt het bewijs der bewijzen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134470
    zondag 18 februari 2018 om 01:30
    Met tien man geknokt naar weer een punt dichter bij de titel .
    Het gaat nog geheel volgens plan
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    zondag 18 februari 2018 om 03:12
    Sowieso een bagere scheids.
    Vind ik leuk
    JJD +273
    zondag 18 februari 2018 om 05:03
    Lozano is dan ook Italiaans voor : Loser.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 05:36
    Waar zit die twijfel in? Dat hem om PSV gaat? Deze Kun je voor de opleiding van scheidsrechters gebruiken als heel duidelijk voorbeeld van direct rood...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 06:50
    Ze vergeten allemaal 1 ding. Heerenveen word een stafschop ontnomen. En als de Jong zo geraakt zou worden zou hij tot de 16 meter doorrollen. Calimeros !!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 07:40
    het was mij direct duidelijk ik heb even twijfel gehad: ik snap wel dat als je de beelden daarna in slow motion ziet dat je dan gaat twijfelen. Hij is net zo duidelijk in zijn uitleg als in zijn fluiten. Het was net de zanger van de Cats met het nummer One way wind ( en ik ben geen PSV fan) Ik heb mij dood geërgerd aan de scheids. Als meneer Dumfries weer eens een overtreding maakte moest hij bij de scheids komen voor een gezellig onderonsje, op een gegeven moment kon Higler er niet meer onderuit om hem dan toch maar geel te geven
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +291
    zondag 18 februari 2018 om 08:01
    Was rood klaar ik zou hem 3 wedstrijden geven slaan mag niet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:05
    Het is wel druk hier met blije reacties . ze kunnen ook weer een x reageren nadat PSV eindelijk punten verspeeld . Maar niet getreurt wij worden KAMPIOEN
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:05
    Kampioen worden jullie wel, maar opvallend is het wel dat wanneer het geluk de andere kant opvalt, alles wat met psv te maken heeft, plotseling alles maar onterecht vindt. Neem dit dan ook eens als echte mannen, of zijn jullie allemaal een beetje zoals Lucia de Jong?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 13:02
    Plotseling onterecht nee hoor snap best dat hij rood geeft alleen wel zwaar bestraft.en dat het spel niet altijd even mooi is ben ik ook mee eens
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 13:30
    Misschien dat jij zo dénkt, maar genoeg van je medesupporters doen nu wel heel erg treurig nu het 1 keer fout gaat, dat is echt kinderachtig.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:07
    Kampioen worden jullie wel, maar opvallend is het wel dat wanneer het geluk de andere kant opvalt, alles wat met psv plotseling alles maar onterecht vindt. Neem dit dan ook eens als echte mannen, of zijn jullie allemaal een beetje zoals Lucia de Jong?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:14
    snap niet dat het zoveel over de scheids gaat. ook nog eens onfatsoenlijk.. 100% rode kaart. zijn lichaam is al groot deel weg bij de tegenstander, heeft zijn arm niet nodig om "af te zetten en brengt zijn arm moedwillig en met kracht naar hoofd tegenstander. rood, 3 wedstrijden wv 1 voorwaardelijk
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:14
    snap niet dat het zoveel over de scheids gaat. ook nog eens onfatsoenlijk.. 100% rode kaart. zijn lichaam is al groot deel weg bij de tegenstander, heeft zijn arm niet nodig om "af te zetten en brengt zijn arm moedwillig en met kracht naar hoofd tegenstander. rood, 3 wedstrijden wv 1 voorwaardelijk
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:29
    Hoop dat er meer scheidsrechters rood geven aan die mietjes van psv zelf mogen ze alles maar o wee als er wat met hun gebeurd schreeuwen ze moord en brand ,goed gedaan Higler
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:03
    Helemaal mee eens!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 08:41
    Wat een stakker die butsbal. Iemand een enge ziekte wensen. Totaal geen besef van enig realisme, typische PSV’r
    Vind ik leuk
    numann14 +72
    zondag 18 februari 2018 om 09:14
    Meneer higler moet niet jokken, wij zaten recht tegenover hem en hij pakte eerst de gele kaart en daarna pas rood, dus
    dus dat hij gelijk het een rode kaart vond klopt niet helemaal. Ook was hij over de hele wedstrijd niet in goede doen en dat begon al in de eerste minuten toen Lozano door gebroken was en werd vast gehouden en volgens de spelregels is dat geel of dat nu
    In de eerste minuten plaats vindt of niet. Ook niet hij een aantal Heereveen spelers behoorlijk overtredingen maken zonder hiervoor geel te geven.
    Vind ik leuk
    James655 +636
    zondag 18 februari 2018 om 10:10
    Misschien wordt het tijd voor een spreekverbod voor de scheidsrechters ten aanzien van vragen over kaarten tijdens een interview. De pers duikt er boven op en, als tenminste het gesprek hierboven correct is weergegeven ( als, als......!) brengt de scheidsrechter door tegenstrijdige uitlatingen ongewild weer zijn twijfel, en dus de mogelijkheid tot ongelijk, naar de voorgrond.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Higler analyseert Lozano-moment: 'Hij riep direct: rood, rood, rood'