Opmerkelijke ontboezeming Smit: 'Laat geen traan om degradatie Twente'

Opmerkelijke ontboezeming Smit: 'Laat geen traan om degradatie Twente'

vrijdag 9 maart 2018 om 09:06

Heracles Almelo-FC Twente is dit seizoen een van de weinige 'streekoorlogen' in de Eredivisie. Het duel van vrijdagavond heeft bovendien een pikant tintje: Heracles kan de grote buurman dieper in de zorgen drukken. Jan Smit maalt daar geen seconde om.

"Dit is de wedstrijd van het jaar", zegt Smit in gesprek met De Telegraaf. De huidig voorzitter van de raad van commissarissen van de KNVB stuurde de Almeloërs liefst negentien jaar aan. Dat de derby volgend seizoen ontbreekt als Twente degradeert, deert hem niet. "Een jaartje zonder derby kan best. Ik ben te veel Almeloër om een traan te laten bij degradatie van FC Twente."

Dat is een opmerkelijke ontboezeming van de KNVB-bewindsman. "Ik moet boven de partijen staan, maar er zijn sentimenten", aldus Smit. "Mensen in Almelo voelen zich achtergesteld bij Enschede. Vanuit het Twente-vak klinken altijd spreekkoren als 'Calimero Almelo'. Inmiddels voor ons een geuzennaam, want net als vorig seizoen staat Heracles weer ruim boven FC Twente."

Poll

Hoe eindigt Heracles-FC Twente?

(1756 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 9 maart 2018 om 09:10
Niet alleen Almelo
Vind ik leuk
zomer +914
vrijdag 9 maart 2018 om 09:14
Voor alle clubs buiten Almelo kan ik het me voorstellen, alleen niet van Heracles, ze vergeten een hoop dingen uit het verleden, maar goed ze moeten maar doen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:51
lekkere slimme uitspraak van hem vanuit zijn functie....
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:44
Zekers als deurwaarder gouden tijden bij falisementen
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 16:11
Anderzijds zou het wel hypocriet zijn als hij zijn achtergrond als oud-Heracles ineens buiten beschouwing zou laten
Vind ik leuk
zondag 11 maart 2018 om 14:44
Klopt, maar hij mag t denken, maar niet zeggen...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:16
Vind niet dat een directeur van de KNVB dit soort dingen moet zeggen.
Hij mag het best denken, geen probleem. Maar hier laat hij zich wel kennen. Hij baalde altijd als een stekker dat Heracles nog niet eens in Twente' s schaduw mocht staan.
Jarenlang geprofiteerd van de samenwerking in de jeugd....
Hij haalt hier gewoon zijn grammetje als supporter.
Vind ik leuk
El Lobo +1509
vrijdag 9 maart 2018 om 09:43
Geprofiteerd?

Twente investeerde het meest en had altijd eerste keus. Maar Jopie wou kopen,kopen, kopen en ging de jeugd naar Heracles.

Door domme keuzen bij Twente kregen deze spelers bij Heracles wel kansen en groeiden ze door!
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:50
Dus profiteert Heracles ervan toch? dat Twente fout beleid voert doet daar niets aan af, Heracles heeft dus succes door het falen van de grote broer..

En trouwens in de tijd dat hun beste spelers bij ons speelden waren die spelers ook inderdaad niet goed genoeg voor het niveau dat Twente op dat moment had (Bruns/Pelupessy enzo kwamen tekort voor dat niveau) voor de lange termijn had je beter wel dat soort jongens kunnen hebben ipv dure Castaignos ,Fer etc...)
Vind ik leuk
El Lobo +1509
vrijdag 9 maart 2018 om 10:08
In Enschede wordt er geschreeuwt dat wij 'profiteren', maar ook wij investeren hierin.
Twente wou destijds eerste keus hebben en betaalde daarom meer dan Heracles.

Dus we profiteren niet zo als afgeschilderd wordt, wij betalen ook mee en hebben dus ook recht op de jeugd. Als Twente ze niet goed genoeg vind is dat hun pakkie-an.

Maar dan niet zielig lopen schreeuwen dat wij profiteurs zijn
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 11:41
Maar je profiteert er toch ook van? is niets mis mee dat dat gedaan wordt dat is logisch als Twente er geen gebruik van maakte en Heracles wel... maar daarom heb je er wel profijt van dus mag je daar best beetje dankbaar voor zijn lijkt mij?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:20
ken eerst het hele verhaal en de juiste cijfers en reageer dan nog eens. Heracles heeft jaren geprofiteerd voor een fooitje want meer was de bijdrage van Heracles niet.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:52
Heracles is een mooie club, maar niet van het formaat Twente. Vanuit de samenwerking ging hooguit 25% naar Twente terwijl we meer dan 75% van de kosten betaalden. Zonder deze samenwerking had Heracles zelfs die spelers die bij Twente geen kans kregen helemaal niet kunnen halen.
Smit smeekte om hulp, kreeg die en schijt nu in de hand die hem is gegeven. Echt een topper.
Vind ik leuk
El Lobo +1509
vrijdag 9 maart 2018 om 10:58
Dat was een voorwaarde voor Twente dat zij meer betaalden zodat ze eerste keus hadden.

Wij zijn akkoord gegaan omdat wij voor ons doen een goede scouting hebben (linssen, Kuwas, Duarte, Bel Hassani, Dost, Weghorst etc. etc.)
Dus zo heel erg om hulp smeken deed Smit niet. Puur uit zakelijk oogpunt, want de man werkt liever niet dan wel samen met FCT

Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:02
En nog een keer bevestig jij mijn punt. Je hebt er totaal geen verstand van en nul kennis van zaken;)
Vind ik leuk
El Lobo +1509
vrijdag 9 maart 2018 om 11:04
Ah en jij wel?

Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:44
Ik ken de feiten in ieder geval. Dat kun je van jou heel duidelijk niet zeggen.
Snap je punt ook niet. Het is toch juist mooi dat wij als tukkers zoveel clubs in de eredivisie hebben?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:13
Twente heeft jaren boven Heracles gestaan omdat ze structureel de boel belazerden. Dat ze staan waar ze nu staan hebben ze aan zichzelf te wijten.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:48
Jij snapt er echt helemaal niks van hahaha.
Twente heeft na 2010 een paar jaar een scheve schaats gereden. Meer niet.
Wanneer wij niet degraderen, komen we er weer bovenop en staan de komende 100 jaar weer structureel boven Heracles;)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:36
Nee, ik schat dat het overgrote deel van Nederland er zo over denkt. Een jaartje JL zou prima zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:10
Mooie, nuchtere vent die Smit
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:10
Druk dat Twente nog maar dieper in de shit! Groetjes uit Groningen!
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
vrijdag 9 maart 2018 om 09:17
Waarom?
Dat iemand dat uit Groningen moet zeggen zeg.
Zelf meer fraude (zwart geld) gepleegt dan Twente
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:38
Hee staatsen, nieuwe Nickname genomen ?
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
vrijdag 9 maart 2018 om 09:42
Nee hoor, Staatsen is er nog steeds hier.
Ook ik weet van enkele fraude gevalletjes
Vind ik leuk
Spiegel +7185
vrijdag 9 maart 2018 om 10:00
Bewijs aub. Bewijs bewijs bewijs.

Ik weet nog wel wat dingen over Twente maar ik roep ze hier niet... (is niet zo hoor)

Maar als je zo groot bent om te zeggen dat je nog wat weet, moet je ook zeggen wat ook.
Vind ik leuk
El Unicum +2845
vrijdag 9 maart 2018 om 10:34
Ken je google? Probeer eens. De hele tijd dezelfde links posten om mensen steeds dezelfde feiten dezelfde feiten onder de neus te drukken wordt zo langzamerhand vermoeiend
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
vrijdag 9 maart 2018 om 10:39
Pfffffff.....ik ben hier niet om andere clubs aan te vallen alleen om mijn eigen club te verdedigen en de bal terug te kaatsen.
Maar als je bewijs wilt................Ajax versus Ardverladze, inval Fiod bij (belasting fraude) Ajax, Renze de Vries bij Groningen opgepakt na zwart geld affaire transfers.........ach, google maar even..........kom je veel meer tegen
Vind ik leuk
Spiegel +7185
vrijdag 9 maart 2018 om 10:43
Maar zijn deze mensen ook veroordeeld en schuldig bevonden?

Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
vrijdag 9 maart 2018 om 10:51
Jazeker
Renze de Vries kreeg gevangenisstraf die hij ook uitgezeten heeft.
Ajax kreeg een claim van (geloof) 2 milj gulden (belasting ontduiking)
Echter de KNVB bemoeide zich er niet mee.
Net zo min dat Twente gestraft werd doordat ze in zee gingen met Doyen en Ajax (jawel alweer hun) en PSV dat met de mantel der liefde bedekt werd terwijl zij ook een deal hadden met Doyen!
Vind ik leuk
SB +273
vrijdag 9 maart 2018 om 09:10
Misschien niet de handigste uitspraak als je bij de KNVB werkt, maar gevoel overheerst altijd. Smit is een goede man, echt een boegbeeld.
Vind ik leuk
Dtc0314 +623
vrijdag 9 maart 2018 om 09:15
Ag stel je niet aan man tenminste iemand die niet zo schijnheilig is en gewoon eerlijk zegt. Lijkt me toch veel beter dan dat achterbakse ofniet?
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
vrijdag 9 maart 2018 om 09:19
Precies... in Nederland hebben we de afgelopen jaren zoooooo geageerd op het eerlijk uitspreken van je mening. We moeten weer eens terugkomen naar het moment waarop we gewoon de waarheid moeten kunnen zeggen. Nee we zijn veel te bang dat we anderen kwetsen, denk aan de zwarte pieten discussie. Rot toch op zeg. Hij zegt niets verkeerds en mag best zeggen dat hij niks met twente heeft.
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:50
waarom zegt hij zelf dan ook dat hij het beter niet kan zeggen? :)
Vind ik leuk
Dtc0314 +623
vrijdag 9 maart 2018 om 11:39
Snap helemaal niks van jouw reactie, waar heb je het over?
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 11:43
geeft niets, dat is inherent aan Almelooooooo
Vind ik leuk
WTSGD +1159
vrijdag 9 maart 2018 om 09:10
Tot zo ver de onpartijdige knvb.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:10
"net als vorig seizoen staat Heracles weer ruim boven Twente". Vorig jaar eindigde Heracles met 43 punten, 2 punten onder Twente. Sorry Jan.
Vind ik leuk
HanV +3187
vrijdag 9 maart 2018 om 09:27
Hij zat er een jaartje naast, het was een jaar eerder. Maar het lijkt me niet iets om als Almeloër te veel naar te kijken. Op de FOX-ranglijst (over 10 jaar, tv-gelden) is het nog de nummer 10 tegen de nummer 5. Het gaat wel iets naar elkaar toe, als de stand zo blijft worden het de nummers 11 en 7.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:10
toch mooi man, gewoon zeggen wat je denkt zonder dat je altijd maar een politiek correct antwoord gaat geven! koesteren !
Vind ik leuk
RtdDub +7024
vrijdag 9 maart 2018 om 09:14
Herinner je je de shitstorm van vorig seizoen niet meer toen een aantal knvb'ers Feyenoord de titel wel gunden voor het seizoen afgelopen was?
Maar nu is het niet die snelle, gladde gozer De Jong die zich uitspreekt maar de nationale voetbal knuffelbeer\kunstgraspooier Smit en is het ineens wel leuk?
Vind ik leuk
3Bier +4990
vrijdag 9 maart 2018 om 09:40
Inderdaad dit moet hij niet doen. Hij mag het denken maar waarom moet hij dit zo nodig vertellen? Kijk mij eens authentiek zijn? Totaal onnodig om dit als baas van het totale voetbal in NL te vermelden.
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:52
precies laat hem zich op het zooitje bij de KNVB richten en zich zorgen maken dat we nog maar nipt van een club in Malta ofzo zouden winnen
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:43
nou, na 17/18 jaar hoeveel was het ook alweer, gunde ik het feyenoord ook wel. Nu weer heel veel jaren afzien, maak kinderen als ze dan gaan puberen kan het weer s gebeuren;)
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:54
Voor jou nu ook bijna 18 jaar Eerste Divisie met je cluppie toch?
Dus ook voor jou is er misschien toch licht aan het eind van de tunnel. Toevallig ook kinderen gemaakt die nu bijna in de pubertijd komen...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:56
vertel mij wat echt ellende ! het had vorig jaar moeten gebeuren helaas mocht het niet zo zijn
Vind ik leuk
RtdDub +7024
vrijdag 9 maart 2018 om 09:59
Ja......Als aanhanger van MVfuckingV moest je maar niet lollig gaan lopen doen over "voor het eerst in 18 jaar"
Mmmmmkay?
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 10:42
nou het valt niet bepaald te vergelijken als we naar de financien kijken. dus ik blijf wel lollig doen als je het niet erg vind RtdDub
Vind ik leuk
RtdDub +7024
vrijdag 9 maart 2018 om 10:52
Prima... maar doe dan eens lollig.
Die "18 jaar opmerking" is dat al een poosje niet meer en uit de vingers van een supporter van een club waar het grootste succes een 2de plek in 1925\26 was , is die opmerking ook nooit lollig geweest.
Vind ik leuk
Pec010 +1545
vrijdag 9 maart 2018 om 09:47
En als iemand van Feyenoord of Ajax dit over een andere topclub had gezegd? Dan vond iedereen het niet kunnen, je hoort gewoon boven de partijen te staan.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:11
Smit is een beste kerel maar wat laat je je kennen als je als volwassen man(directeur ook nog) zo als een supporter uitlaat. Zo blijft de haat bestaan want de meelopers pikken het zo op.
Vind ik leuk
zomer +914
vrijdag 9 maart 2018 om 09:11
Flikker toch op man, wat een achterbaks stuk vreten.
Hij vergeet gewoon dat toen Heracles destijds promoveerde ze een geholpen zijn door FC Twente, destijds hadden ze een gezamenlijke jeugd, waarin de meeste jeugd van Twente in doorstroomde, echter nadat ze promoveerden mochten ze destijds gebruik maken van die poule, terwijl 75% van de kosten door Twente werd genomen.
Praat mij niet over Jan Smit
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:26
Ha als je zegt dat je groter bent dan Heracles en de meeste kosten wil dragen dan moet je achteraf ook niet zeuren zomer!!!

Daar hadden ze toch een overeenstemming voor ondertekenend.
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:53
niet alleen dankzij Twente konden ze erin blijven he, ook dankzij dat vals speelveld van ze daar moeten ze clubs als Nac ook nog voor vergoeden maar ja wij hebben iedereen wel netjes vergoeding gedaan (die nergens op sloeg) maar zij zullen dat nooit doen omdat ze altijd kleiner zullen zijn
Vind ik leuk
pico323 +5053
vrijdag 9 maart 2018 om 09:11
zou mooi zijn twente degradeert. yippie
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:21
Daar komt het eerste lek alweer aan
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
vrijdag 9 maart 2018 om 09:22
Ach Smitje, vind je het zo erg dat Enschede en Fc Twente gewoon groter zijn dan Almelo en Heracles?
Zo is Eindhoven en PSV weer groter dan Enschede en Twente
Amsterdam en Ajax weer groter dan..............München en Bayern weer groter............etc etc
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:25
Dit soort uitspraken zijn natuurlijk als KNVB bobo eigenlijk een no-go, maar ach, ik kan me nog een bepaalde uitspraak herinneren van ene Henk Kesler. Laat dat vuurtje maar lekker aanwakkeren voor vanavond! Ik heb best wel leedvermaak om wat er nu in Enschede gebeurt, maar hoop wel dat de club op de been blijft bij eventuele degradatie. Een faillissement gun ik geen enkele club.
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
vrijdag 9 maart 2018 om 09:39
Klasse gesproken voor een Heraclied.
Gezegt door een Twente supporter.
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:55
mag ik vragen wat Kesler destijds vroeg, ik kan het mij niet herinneren
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:59
'Heracles mag wat mij betreft morgen verdwijnen' - Henk Kesler
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:40
Vroeg of laat zal dat ook gebeuren. Paardenbek, Hoogma en Stegeman, Kuwas weg. Verval van Heracles is na dit seizoen ingezet. De club gaat ver terugvallen. Word straks een beroerd jaartje daar in Almelo.
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 11:44
ze houden hun valsspeelveld helaas
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 11:43
En Kesler is nu ook weg he? dus Smit ook haha nee gekkigheid maar dat hoort dan indd ook niet
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:55
Mooie reactie indd
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:30
Jan moet dit als man van de KNVB voor zichzelf houden. Eerste nare bond trekjes!
Vind ik leuk
Abelvis +1175
vrijdag 9 maart 2018 om 09:33
Kan écht niet. Zeg dan niets.
Vind ik leuk
Sazzz +10933
vrijdag 9 maart 2018 om 09:34
Hij behoort het eigenlijk niet te zeggen, maar aan de andere kant is hij ook maar een mens en ook nog eens een mens die jarenlang bij heracles heeft gehoord. En dat nog doet eigenlijk. Hij is gewoon eerlijk
Vind ik leuk
Cappie +6544
vrijdag 9 maart 2018 om 09:37
Tuurlijk. Hij is eerlijk. Niets mis mee. Maar je kan er dan ook voor kiezen om niets te zeggen. Dan ben je nog steeds eerlijk namelijk.
Vind ik leuk
Sazzz +10933
vrijdag 9 maart 2018 om 17:56
Normaal gesproken zou ik het helemaal met je eens zijn. Maar iedereen weet het toch, ook als ie geen antwoord geeft. Waarom dan eromheen draaien?
Vind ik leuk
Lubje +693
vrijdag 9 maart 2018 om 09:37
Ik had Jan Smit intelligenter ingeschat.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:41
Kom op Heracles!! Druk die fraudeurs nog dieper in de zorgen!! Paar jaartjes jl zou goed voor ze zijn
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:41]
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:56
calimero en afgunst tegen grote broer nummero 2? misschien kunnen jullie de krachten bundelen? dan zijn jullie nog steeds kleiner
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:58
Ondertussen staan jullie 16e en wij op een prachtige 7e plek en Heracles op een goede 11e plek. Veel plezier in de laatste degradatiewedstrijden!
Vind ik leuk
HansVites +4124
vrijdag 9 maart 2018 om 09:46
Hij komt er tenminste voor uit van welke club hij supporter is, dat zie je hier op VP trouwens erg weinig, mensen met een grote mond maar als je het profiel bekijkt zie je favoriete club onbekend.
Vind ik leuk
frankn27 +4721
vrijdag 9 maart 2018 om 09:48
Dat was ons allang bekend Smit dat zien we wekelijks aan de scheidsrechters
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:54
Niet te geloven die Smith. Hij zegt wat hij denkt. Niet netjes met de functie die hij heeft. Maar ach iedereen mag zeggen wat hij denkt. Wel humor. Ik hoop dat Heracles waar kan maken wat de poll hierboven aangeeft.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 10:03]
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 09:59
Zie mensen aangeven dat hij het alleen had mogen denken.... Dit is dus precies de schijnheiligheid van velen. Niet eerlijk kunnen zijn omdat je bang bent voor de mening van anderen... Precies die poppenkast op hoog niveau daar heb ik een hekel aan. Hij is gewoon eerlijk en dat siert hem.
Vind ik leuk
peinke +1675
vrijdag 9 maart 2018 om 10:05
Ik snap Smit wel. Maar als argument om je achtergesteld te voelen t.o.v. een club en regio die zich altijd en immer achtergesteld voelt is wat overdreven. Pas maar op, anders zegt die Siemerink nog meer gekke dingen over je. Die vergelijkt die Smit al met Munsterman. Nou, het is wel duidelijk waarom hij dat doet. Precies, hij voelt zich zelfs achtergesteld, bij de zichzelf achtergestelde Almeloër. Tukkerland, wie wil er niet wonen en supporter zijn? Of dergelijke sentimenten bij een functionaris van de KNVB hoort valt echter te betwijfelen. Ik denk zelf van niet!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
OverdOse +1566
vrijdag 9 maart 2018 om 10:20
Van mij mag alles behalve Az ,Psv , Feyenoord en ajax degraderen. Spelen we alle 4 tenminste ( als het goed gaat ) alle 4 europees :-p

* de pleuris, 5keer mijn tekst aangepast door een specialiteit in typtfouten maken haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 10:22]
Vind ik leuk
Lucky Kes +2397
vrijdag 9 maart 2018 om 11:11
Eigenlijk moet je het nogmaals aanpassen want 5keer aan elkaar kan niet hè ;-)
Vind ik leuk
OverdOse +1566
vrijdag 9 maart 2018 om 20:51
Barstinmijnschermwaardooriknietopspatiekanklikken
Vind ik leuk
Dorzon +3684
vrijdag 9 maart 2018 om 10:33
ik ben het helemaal met Smit eens, ik zou er ook geen traan om laten als fc fraude degradeert, sterker nog denk dat ik een glimlach op mijn gezicht krijgt.

En als Willem II dan via de nacompetitie een degradeert zou het feest compleet zijn.
Vind ik leuk
mchollie +3260
vrijdag 9 maart 2018 om 10:33
95% van de voetbalfans laat geen traan als Twente degradeert.
Vind ik leuk
Rodajc +8089
vrijdag 9 maart 2018 om 11:03
Deze uitspraken zouden natuurlijk niet mogen kunnen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:14
Het standpunt van de KNVB is al jaren bekend.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 11:35
Volgens mij is een sterk fc twente met zijn stadion en achterban altijd een aanwinst voor de eredivisie. De KNVB moet er m.i. Op die manier instaan
Vind ik leuk
harryheck +1184
vrijdag 9 maart 2018 om 12:22
Staan RESPECT en FAIR PLAY niet hoog in het zadel bij KNVB. En verwachten en willen zij dat de clubs hier vol voor gaan??? Nou, dan is het hoogst genant en opmerkelijk dat een zich voorzitter van RVC van KNVB noemende Smit zich zo in openbaar uitlaat.
De derby is altijd al zo beladen, waarom dan nog eens extra olie op vuur gooien.
En dan vanavond de grootste mond wanneer er rellen uitbreken???
Mocht dat gebeuren (wat ik uiteraard niet hoop) dan is er maar 1 schuldige... juist ja, een zekere Smit.
Bah, wat een misselijke man is het wederom.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:22
Meneer Smit is het gezicht van de KNVB en laat met zijn opmerking zien dat wat wij al het hele jaar vermoeden op waarheid berust. De KNVB en zijn bestuursleden is er alles aan gelegen om alsnog hun zijn te krijgen, degradatie voor Twente. Het is een persoonlijke strijd over de rug van 10 duizenden supporters.
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:28
Hoop dat Twente er gewoon in blijft kan Heracles nooit aan tippen en zullen altijd in de schaduw blijven van twente
Vind ik leuk
Farmer +8446
vrijdag 9 maart 2018 om 18:04
Wat een uitverband-getrokken gezwets weer VP...

Hij zegt toch duidelijk;

"Als ALMELOËR!".... dus niet als KNVB man, neit als voorzitter niet als... nee, als bewoner ván Almelo, als fan ván Heracles, zal hij geen traan laten op de degradatie van hun rivaal/streekgenoot.

Wat is daar mis mee? Waarom mag die man dat niet zeggen? Wat zegt hij verkeerd dan?

Niks
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opmerkelijke ontboezeming Smit: 'Laat geen traan om degradatie Twente'