Witte rook vanuit Arnhem: nieuwe Vitesse-trainer ondertekent zijn contract

    Witte rook vanuit Arnhem: nieuwe Vitesse-trainer ondertekent zijn contract

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 12:32ma 12-03-2018 om 12:32

    Vitesse heeft een nieuwe trainer voor volgend seizoen vastgelegd. De Arnhemmers bevestigen maandagmiddag via de officiële kanalen dat de Rus Leonid Slutksy zijn contract heeft ondertekend.

    Slutsky heeft zichzelf tot de zomer van 2020 verbonden aan Vitesse. "Zijn komst is een buitenkans voor Vitesse. Ik ben blij dat we een man met zijn kwaliteiten aan onze club kunnen verbinden", laat technisch directeur Marc van Hintum weten in een eerste reactie. Dat Slutsky geen Nederlander is, doet voor Van Hintum niet ter zake. "In onze zoektocht naar een geschikte nieuwe hoofdtrainer is kwaliteit altijd belangrijker geweest dan nationaliteit."

    De 46-jarige oud-bondscoach van Rusland vertrok in december bij het Engelse Hull City en volgt komend seizoen Henk Fraser op. De eerste Russische hoofdtrainer in de Eredivisie-geschiedenis zal officieel gepresenteerd worden, wanneer hij zijn werkvergunning binnen heeft. Dit zal naar verwachting binnen drie tot zes weken gebeuren.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19421
    maandag 12 maart 2018 om 12:34
    Viteski
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:37
    Ik heb zo'n vermoeden dat dit hilarische beelden op gaat leveren.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11504
    maandag 12 maart 2018 om 12:38
    Lekker aan de zuip met Theo
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29215
    maandag 12 maart 2018 om 13:06
    Nu er witte rookski uit het Gelredomski komt kan er lekker op geproosti worden
    Vind ik leuk
    RebelVox +8460
    maandag 12 maart 2018 om 13:21
    Zet hem een rode fopneus op en je hebt je clown te pakken
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29215
    maandag 12 maart 2018 om 13:22
    Geef hem twee glazen vodka en die fopneus groeit vanzelf ;-)
    Vind ik leuk
    Fckronos +148
    maandag 12 maart 2018 om 17:24
    Dat is ten hag al!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:16
    Drinkt geen druppel!
    Vind ik leuk
    The Iceman +11504
    maandag 12 maart 2018 om 14:33
    Zou kunnen, dat is wat Maaskant zegt. Voor de rest is daar niets over te vinden, behalve een uitspraak van Slutsky dat hij niet van wodka houdt
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    Als jij maaskant serieus neemt, dan weet ik genoeg.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11504
    maandag 12 maart 2018 om 17:35
    Ik gaf juist aan dat Maaskant de enige is die zegt dat Slutsky niet drinkt
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:06
    Jij bent er echt als de kippen bij elke keer met deze afgezaagde woordspeling hè!

    Persoonlijk vind ik m wel leuk, ware het niet dat hij al zo oud is.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 12 maart 2018 om 13:08
    Er wordt nou eenmaal heel leuk op gereageerd door de Vitesse fans hier. Jij bent een positieve uitzondering. :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:58
    Tja je kunt er maar beter een grapje van maken toch?

    Ik heb er als supporter geen last van. Het schijnt dat heel andere mensen er van alles van vinden.

    In de media is het met name Johan Derksen die het als oude langspeelplaat maar blijft hethalen. Toevallig supporter van aartsrivaal nec, maar dat terzijde
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:34
    Tsja het is vervelend dat je twee keer hebt verloren van Vitesse, dan ga je maar net als die ouwe swart lopen nuilen hier.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:31
    Die hebben we nog niet gehoord van jouw hier.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 12 maart 2018 om 17:33
    Ik kan er niets aan doen dat er zoveel topics over deze trainer komen hier op VP. :p
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 12 maart 2018 om 21:45
    Hoor ik nou een Joodski.
    Je mag de Ruski's wel dankbaar zijn ski.
    45 vergeetski
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:37
    Yessssski!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:37
    Het moge duidelijk zijn dat de Nederlanders bij Vitesse het nog maar nauwelijks in de hand hebben.
    Vind ik leuk
    RWB013 +2012
    maandag 12 maart 2018 om 13:41
    Als er buitenlandse clubs zijn waar een hoop Nederlanders rond lopen vinden we het prachtig. Andersom is het schandalig en gaan we lopen janken. Vind ik toch maar raar.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4236
    maandag 12 maart 2018 om 12:40
    Ja als alle Nederlandse trainers mislukken dan moet je als Russische eigenaar natuurlijk ook een Russische trainer hebben. Iemand die samen met de eigenaar de opstelling maakt.
    Vind ik leuk
    HansVites +5266
    maandag 12 maart 2018 om 12:42
    De gast die nu de opstelling maakt weet er ook weinig van.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4236
    maandag 12 maart 2018 om 12:43
    Hoezo? Vorige week won deze trainer met dezelfde 11 gehakt van Ajax en nu kan ie er niks meer van?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:49
    Andere formatie en zeker niet dezelfde 11 aan de aftrap...
    Vind ik leuk
    yuuup +9905
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Vorige week was de gehakt in de aanbieding.
    Vind ik leuk
    Fristie +503
    maandag 12 maart 2018 om 15:49
    Dat bracht de stand onder fraser op 6 leuke wedstrijden in 2 seizoenen. Beetje magertjes gezien het materiaal
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:40
    Goeie trainer hoor! Goed voor de eredivisie en een beetje buitenlandse invloeden in Nederland kan geen kwaad.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1519
    maandag 12 maart 2018 om 12:45
    Precies zo denk ik erover! Ik denk dat het heel goed is om een echte buitenlandse trainer in de eredivisie te hebben..
    Vind ik leuk
    markpark +1015
    maandag 12 maart 2018 om 12:40
    ongelofelijk dit zeg..
    Vind ik leuk
    HansVites +5266
    maandag 12 maart 2018 om 12:41
    Mooi misschien weet hij nog een goeie keeper voor ons.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 12 maart 2018 om 12:59
    Wat nou? Is Pasveer ineens niet meer goed genoeg?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:10
    Hele seizoen al bagger, muv een paar goede reddingen vorige week tegen Ajax.

    Ketser eerste klas en lijkt serieus of hij een bril voor veraf moet
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 12 maart 2018 om 13:17
    Ja, zoek eens uit dan. Of laat het door je club uitzoeken moet ik eigenlijk zeggen. Het is helemaal geen slechte keeper, dit moet gewoon van tijdelijke aard zijn. Met zijn allen hebben jullie er last van, maar het lijkt nu op de volgende situatie: Een man, altijd gezond, gaat iets mankeren en gaat naar de dokter. De dokter zegt: Man, wat mankeert jou? Je bent toch nooit ziek? Ja, de man heeft wel wat troubletjes hier en daar maar denkt wellicht zelf dat het dat niet kan zijn. Dan krijgt hij het voorstel van de dokter: “Zullen we dan maar euthanasie toepassen?”. Zo komen Vitessenaren nu bij me over nu ze zeggen dat hij weg moet. Natuurlijk bedoel je dat dan niet letterliijk, maar man, je hebt het wel over Pasveer die je destijds toch heel graag binnenhaalde? Die is het nog echt niet verleerd hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:32
    Er wordt door velen veel te snel geroepen dat een speler weg moet.

    Pasveer lijkt, hoe jammer ook, het niet (meer) te hebben. Het zou in ieder geval een goede zaak zijn een tweede keeper van niveau te hebben.

    Pasveer ‘ruilen’ voor Room vond iedereen vanaf het begin al een slechte deal, maar iedereen had wel iets hogere verwachtingen van de beste man
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 12 maart 2018 om 14:05
    Daar kan ik het wel mee eens zijn. Je gebruikt de goed argumenten en dan nog; probeer eens uit te zoeken hoe het komt dat Pasveer het nu niet meer laat zien. Misschien heeft hij andere prioriteiten in het leven? Misschien moet hij naar de oogarts? Ik zou als ik hem was wel een keepersklep aanschaffen, juist in deze tijd met de laagstaande zon is dat geen luxe.
    Vind ik leuk
    Sportvogel +180
    maandag 12 maart 2018 om 14:53
    En simpele reden, kwalitatief uitermate teleurstellend...
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1907
    maandag 12 maart 2018 om 13:51
    Helaas lijkt het er wel op dat hij het verleerd is. Het was niet alleen gisteren. Eigenlijk het hele seizoen al onder de maat.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 12 maart 2018 om 14:07
    Zie mijn commentaar net boven je reactie. Maar nog: er moet een reden zijn. Het kan ook zijn dat hij vindt dat zijn carriere voorbij is, dan moet hij direct stoppen. Doorgaan zou dan niet eerlijk zijn. Maar nog: zoek het uit.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1907
    maandag 12 maart 2018 om 15:17
    Dat is niet aan mij natuurlijk. Ik neem aan dat je de club bedoeld? Het is wel apart. De Pasveer die ik me van Heracles herinner was een betrouwbare keeper. Bij Vitesse heeft hij dat nauwelijks laten zien. Misschien voelt hij zich niet lekker bij Vitesse? Geen idee. Je kan er op los speculeren. Feit is dat hij voor dit niveau momenteel niet geschikt is.
    Vind ik leuk
    HansVites +5266
    maandag 12 maart 2018 om 14:18
    Die is nog nooit goed geweest.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:42
    Serieus ????
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:52
    Dzhanaev hoop ik..
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1519
    maandag 12 maart 2018 om 12:43
    Ik vind het wel tof, ik hoop dat hij het goed gaat doen bij vitesse. Ik denk dat het wel een hit kan worden!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    maandag 12 maart 2018 om 12:46
    Chelsea 2 haha.
    Vind ik leuk
    Manolo +2294
    maandag 12 maart 2018 om 12:49
    Origineel haha.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    maandag 12 maart 2018 om 12:50
    Altijd haha.
    Vind ik leuk
    VA1 +2028
    maandag 12 maart 2018 om 12:58
    Sta je nou nog steeds droog?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:11
    Want deze trainer heeft daar gewerkt?
    Want Chelsea heeft ook een Russische trainer?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:43
    Nee nu is het CSKA 2, wel een beetje bij de tijd blijven theo.
    Vind ik leuk
    Branco +38
    maandag 12 maart 2018 om 12:46
    Verschrikkelijk
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:49
    Geweldig dit. Beter dan al die zogenaamde Nederlandse (top)trainers.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:10
    Top trainers... welke hebben jullie dan wel niet gehad? Bij viteski?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:17
    Bosz, Rutten, vd Brom
    En voor zoals jij benoemt vitesSKI
    Koeman, Ten Kate, Beenhakker
    En in verder verleden nog meer namen, maar dat zegt je waarschijnlijk niks
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:23
    Allemaal geen top trainers...
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1907
    maandag 12 maart 2018 om 15:19
    Wie vind je wel top dan? We hebben ook nog Neuman gehad. Ook prima. En Jorge. Toen ook een grote naam. Voor Nederlandse clubs zijn Bosz, Rutten, Koeman, Ten Cate, Beenhakker en Slutsky natuurlijk toptrainers. Of vind je Cocu, Ten Hag en Van Bronckhorst grotere namen (op trainersvlak) ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 15:41
    Louis van gaal en Hiddink de rest is echt geen top hou die slechte humor in Rusland.. ehh ik bedoel in arnhemski
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:46
    Beenhakker met Real Madrid drie keer op rij kampioen van Spanje, en dat is dan geen toptrainer ? Geeft jouw niveau wel weer aan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:59
    Dat was niet de zelfde Beenhakker van toen net zo goed dat Koeman niet de Koeman van nu was.

    Stoppen met dat fake News viteski we weten dat jullie ruskis dr achter zitten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1907
    maandag 12 maart 2018 om 19:44
    Haha...ja zo kan je alles af doen. Hiddink is ook geen top meer. Van Gaal wellicht ook al niet meer.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1907
    maandag 12 maart 2018 om 12:51
    Goed voor het Nederlandse voetbal wat invloed van buitenaf. Deze man heeft ervaring op hoog niveau. Dus ik denk dat Vitesse hier een prima zet mee heeft gezet. En natuurlijk hangt het samen met de Russische eigenaar. Maar is dat een probleem? Uiteindelijk gaat het om kwaliteit. Hopelijk zorgen onze russisiche vrienden ook voor een fatsoenlijke keeper. Scheelt al gauw een punt of 6.
    In ieder succes Slutsky! :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:22
    Precies!: wat maakt het uit dat hij uit die hoek is voorgedragen! Iedereen heeft toch zijn netwerken
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    maandag 12 maart 2018 om 12:55
    Top!!!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 12 maart 2018 om 12:57
    Nou Leonid, kom binnen, wees welkom en zuip eens wat minder. Er wacht nog veel werk, nu al contracteren heeft ook een groot risico.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:37
    Tja in de winterstop al zeggen dat je niet gaat verlengen (Fräser) is ook niet echt handig.

    Dan is dit een logisch gevolg.
    Nog een wonder dat Fräser niet wordt ontslagen, want als motivatie en inzet van de spelers je grootste verbeterpunt is, dan helpt het niet als ze weten dat de trainer hem over een paar weken smeert
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    maandag 12 maart 2018 om 13:50
    Ja, dat bedoel ik nu.
    Vind ik leuk
    VA1 +2028
    maandag 12 maart 2018 om 12:57
    Dit is echt top!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    maandag 12 maart 2018 om 12:58
    Russische trainer met een aardig CV (Zenit, nationale elftal), ben benieuwd.
    Ook niet verkeerd voor de algemene uitstraling van onze competitie.
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3118
    maandag 12 maart 2018 om 13:02
    Je doelt waarschijnlijk op CSKA Moskou ipv Zenit, maar het lijkt mij een uitstekende keus. Een trainer met veel ervaring op het hoogste niveau (o.a. CL en als bondscoach). Met deze trainer aan het roer zullen misschien wel betere spelers aangetrokken kunnen worden (van bijv Chelsea)
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    maandag 12 maart 2018 om 15:12
    Ja da's waar. Mn bron had dat verkeerd ingefluisterd. ;-)
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3118
    maandag 12 maart 2018 om 13:01
    Het lijkt mij een uitstekende keus. Een trainer met veel ervaring op het hoogste niveau (o.a. CL en als bondscoach). Met deze trainer aan het roer zullen misschien wel betere spelers aangetrokken kunnen worden (van bijv Chelsea)
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:02]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:14
    Heb je ze cijfers niet gezien? Is meer rood dan groen....
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3118
    maandag 12 maart 2018 om 14:36
    De cijfers van Slutsky? Meer dan 300 wedstrijden gecoacht namens CSKA, ruim de helft gewonnen. Verder met CSKA de achtste- en kwartfinales bereikt van de CL. Bij Hull ging het misschien niet goed, maar iedere trainer heeft een mindere periode
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:37
    Ja en daarna... niet veelsoeps na zn CSKA vertrek 5 jaar geleden 1000 flessen vodka later
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3118
    maandag 12 maart 2018 om 14:47
    Geen idee waar of welke periode je op doelt maar na CSKA heeft hij, zoals ik al aangaf, bij Hull alleen ondermaats gepresteerd. Hij heeft overigens ook Eredivisiespelers als Honda, Musa, Wernbloom en Elm naar CSKA gehaald en Karavaev (huidig selectielid van Vitesse laten debuteren). Hij sloot destijds zijn ogen niet voor de Eredivisie en daarom denk ik dat hij zijn ei wel kwijt kan bij een Nederlandse club.

    Overigens is hij niet vijf jaar geleden vertrokken bij CSKA maar vorig seizoen. Of hij drinkt of een alcoholist is weet ik niet, maar zolang hij presteert zou dat er niet toe moeten doen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 14:55]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:48
    CSKA drie keer kampioen, twee keer de beker en twee keer de supercup, ja dan doe je het slecht.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:01
    Wanneer was dat? En wat heeft hij dr na gepresteerdski
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 18:05
    Wat heeft de Boer gepresteerd dan na vier landskampioenschappen in Nederland ? Dus die moet dan ook maar nergens meer gaan trainen ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:07
    Waar zeg ik dat de boer dat wel is?

    Stop met fake News viteski
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Nee maar jij weet precies te vertellen dat deze man ineens nu hij naar Vitesse gaat niet meer kan trainen ! Ga lekker op een topic van je eigen club lopen zeuren, oh nee die heb jij niet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:11
    Nee ik zeg dat hij al sinds CSKA vertrek dr niks meer van bakt viteski


    Jullie zijn duidelijk goed opgeleid wat een fake News weer.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 18:15
    Zegt een fake supporter zonder club.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:18
    Geen club? Haha jongen heb meer vlieguren dan al jullie viteski supporters met elkaar met de mooiste en grootste en vooral beste club... hoevaak heb jij je club een cl in het stadionski zien winnen?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 18:35
    Ik zie geen club staan bij jouw profiel, schaam jij je er soms voor ?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    maandag 12 maart 2018 om 14:50
    Wie doet het wel goed bij Hull City ? Daar redt Guardiola het ook niet hoor
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:08
    Dat kunnen we ook over viteski zeggen hahaha
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    maandag 12 maart 2018 om 18:57
    Nee, want Vitesse is een stabiele subtopper in de hoogste divisie van Nederland terwijl Hull city dat in Engeland zeker niet is. Btw ik heb een eerlijke vraag. Als ik lees dat jij een CL hebt zien winnen dan moet je aardig op leeftijd zijn, vind je het dan niet kinderachtig om het over Viteski en stadionski te hebben
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:13
    En ik zal m vast er in gooien:

    Ook assistent-trainer Oleg Yarovinskiy komt, als de formaliteiten zijn afgerond. Dus hij brengt ook zijn eveneens Russische (vaste) assistent mee.
    Ohoo nog een Rus! O:
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:15
    Joenid is de slutski van viteski!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:33
    Ja man
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 12 maart 2018 om 14:14
    en wellicht een kleine portie lachgas...
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:49
    Beter dan al die zogenaamde Nederlandse toptrainers, De Boer, Koeman, Streppel, van der Looi en Faber.
    Vind ik leuk
    coci +330
    maandag 12 maart 2018 om 13:16
    Regel ook gelijk een wapenvergunning voor de voorzitter.
    Vind ik leuk
    Haloress +30
    maandag 12 maart 2018 om 13:24
    Eindelijk! Een trainer met een reputatie uit het buitenland. Alleen maar goed voor de competitie. :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 12 maart 2018 om 13:29
    Gefeliciteerd Vitesse met deze grote trainer. Dit moet je koesteren, normaal zal hij nooit tekenen. De banden met Rusland worden nu benut. Goeie zaken voor Vitesse!
    Vind ik leuk
    Skipopski +51
    maandag 12 maart 2018 om 13:32
    Hij lijkt op een rukker
    Vind ik leuk
    JansenD10 +197
    maandag 12 maart 2018 om 13:34
    Haha Tom Hanks bij Vitesse
    Vind ik leuk
    Simonsopa +433
    maandag 12 maart 2018 om 13:47
    Toen ik enige weken terug zei, daar komen de Russen werd er om gelachen,
    Russisch geld word hier erg belangrijk gevonden
    Vind ik leuk
    pico323 +6573
    maandag 12 maart 2018 om 13:49
    opvallend veel reacties op deze topic. Helaas veel negatief, maar komt dat voort uit jaloezie of zijn ze gewoon zo stom om elkaar maar na te blaten.
    Vind ik leuk
    robertus +2035
    maandag 12 maart 2018 om 14:00
    Dus je kan geen afwijkende mening hebben zonder dat jaloers bent of stom??
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    maandag 12 maart 2018 om 14:54
    Tuurlijk wel maar lees de negatieve reacties nou eens terug. Zie jij er veel die onderbouwd zijn met argumenten ? Deze man heeft veel ervaring. Hij zal makkelijk met de eigenaar om kunnen gaan want hij spreekt de taal en waarschijnlijk kenden ze elkaar al zodat ze weten wat ze aan elkaar hebben want anders beland hij niet zomaar bij Vitesse. hij komt uit het buitenland en kent Vitesse waarschijnlijk niet heel goed en kan dus juist een frisse blik erop werpen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    robertus +2035
    maandag 12 maart 2018 om 15:56
    Ik geloof ook wel dat ie een prima trainer is voor vitesse en de eredivisie. Denk dat met hem als trainer chelsea misschien ook wel bereid is om wat betere reserves naar Arnhem te sturen. Dus wat dat betreft, helemaal prima. Maar dit is niet de eerste topic over hem en iedereen die wel met een argument komt, krijgt als reactie dat ie de feiten niet kent. Nee dat klopt, dus vormen mensen zelf een mening. Wel eens dat sommige roepen om ook wat te roepen te willen hebben.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 12 maart 2018 om 14:05
    Ik denk beide man. Jaloers en na-apen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:04
    Nee slutski kom op man met zo een naam vraag je dr om!

    En maakt me geen zak uit wie viteski bestuurd alleen niet te positief doen. Deze slet presteerde de afgelopen tijd niet echt best.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:04
    Eens kijken of een buitenlandse trainer een beetje pit in dit elftal krijgt
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +201
    maandag 12 maart 2018 om 14:08
    Er was natuurlijk nooit een Russische trainer geweest als de eigenaar ook niet Russisch was geweest. Maar goed ken het gezicht wel via het spel FIFA =p
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    maandag 12 maart 2018 om 14:11
    Echt een afgetraind sportkoppie :). Ik geef hem tot Kerst (onder voorwaarde dat hij pas in augustus begint, zo niet dan houd ik mij het recht voor de ontslagdatum aan te passen....
    Vind ik leuk
    deltiaan +1284
    maandag 12 maart 2018 om 14:17
    ik zou me eens goed bedenken en vertrekken bij vitesse
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:54
    Vertel eens waarom, man zonder club ?
    Vind ik leuk
    Verratti +2136
    maandag 12 maart 2018 om 14:19
    Welkom en veel succes. Ik ben wel blij met deze trainer. Fris bloed en internationale ervaring is voor iedere vereniging goed. En liefst met de Russisch stijl: beter dan het oeverloze geouwehoer van onze trainers. Kwam hierdoor en daardoor; zakdoeken erbij etc. En het gaat maar over voetbalwedstrijden op een relatief laag niveau.

    Volgend jaar weer een seizoenskaart!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:19
    Prima zaak dit. Verstandig om zo'n trainer binnen te halen via de connecties van de club anders had je hem nooit vastgelegd.
    Altijd afwachten hoe het gaat strax maar dat is bij iedere trainer.
    Liever een buitenlander met een goed Cv dan weer aanmodderen met een NL middelmatige coach.
    Vind ik leuk
    Mari +10214
    maandag 12 maart 2018 om 15:31
    Goede zet. Maar ja na Frezer ben je snel tevreden.
    Vitesse veel succes
    Vind ik leuk
    YB +234
    maandag 12 maart 2018 om 15:57
    Oh wat hoop ik toch graag dat deze trainer, alle mensen met nul onderbouwd commentaar, de mond snoert.

    Ik ben er zelf in elk geval erg blij mee, ervaren coach die zich bewezen heeft op het hoogste niveau.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22121
    maandag 12 maart 2018 om 17:15
    Als ie maar geen pistool meeneemt
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11594
    maandag 12 maart 2018 om 17:55
    Die neemt een tank mee, een pistool is zo gewoontjes.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22121
    maandag 12 maart 2018 om 18:12
    ;-) Griekse taferelen ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:06
    Een rijke ruski zonder pistool op zak en den liter vodka achter de kiezen bestaat niet
    Vind ik leuk
    Verratti +2136
    maandag 12 maart 2018 om 19:57
    Veel geplaatste reacties zullen als satire of humor worden afgedaan, maar dan wel op een niveau dat je zelfs met de beste wil ter wereld niet eens kunt glimlachen. Wat een armoede.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:42
    Ach, maar mijn grapje hieronder is toch wel leuk?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 20:42]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:41
    Hopelijk heeft hij nog een harem Russische vrouwen meegenomen voor de lustvolle Arnhemse mannen daar.
    Vind ik leuk
    Verratti +2136
    maandag 12 maart 2018 om 22:16
    Natuurlijk. Hij komt niet alleen en PR is belangrijk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:17
    Juistem. Komt dus wel goed. Ik kom ook één van die Russische liefjes ontmoeten. Moet mijn vrouw maar niet weten.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4345
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:54
    Misschien tijd voor een nieuwe bijnaam voor ons Vitesse: 'Kremlin aan de Rijn' :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws