Misschien blijf ik wel mijn hele loopbaan bij Feyenoord. Als een soort Totti

    "Misschien blijf ik wel mijn hele loopbaan bij Feyenoord. Als een soort Totti"

    donderdag 22 maart 2018 om 14:54

    Dylan Vente heeft het uitstekend naar zijn zin bij Feyenoord. De tienerspits sluit - met een knipoog - zelfs niet uit dat hij de rest van zijn nog prille loopbaan actief blijft in De Kuip. 

    In 2017 maakte Vente namens de onttroonde kampioen zijn debuut op het hoogste niveau. Heel ver wil de jeugdinternational niet vooruit kijken. "Ik sta pas aan het begin van mijn carrière. Hoe het allemaal gaat lopen is moeilijk in te schatten", vertelt Vente in een vraaggesprek met ELF Voetbal Magazine. 

    "Misschien blijf ik wel mijn hele loopbaan bij Feyenoord. Als een soort Totti in De Kuip, haha. Voor mij blijft Feyenoord voor altijd de mooiste club die er is. Dat komt omdat ik er al rondloop vanaf mijn vierde. En ook door de liefde die mijn vader heeft voor Feyenoord. Ik ben ermee opgegroeid."

    Vente (18) kwam dit seizoen acht keer in actie namens Feyenoord, voornamelijk als invaller. Hij maakte één goal. 

    Poll

    Heeft Vente de potentie om Jörgensen op te volgen?

    (4929 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 22 maart 2018 om 15:01
    Zegt ie nu, maar als ie een goed seizoen draait en een grote club komt is ie weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:06
    Juist! Eerst zien dan geloven.

    Geen woorden maar daden!!
    Vind ik leuk
    PRICE +17598
    donderdag 22 maart 2018 om 15:14
    Ha ha,schoenen strikken van Totti is nog te Sjiek voor hem.
    Misschien met veel geluk 1x per week Totti s kliko op straat mag zetten.
    T jonge wat een onzin een soort Totti.
    Hij Vente in geen 100 jaar
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 15:14]
    Vind ik leuk
    RtdDub +9423
    donderdag 22 maart 2018 om 15:30
    Nou.... effe schuim van je bekkie vegen en goed opletten nu.... ga ik je even uitleggen waarom hij de vergelijking met Totti maakt

    Let je op?

    Totti >>>> heel zijn carriere bij Roma.
    Vente>>>> geen probleem als hij heel zijn carrière bij Feyenoord zou blijven.

    Get it?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:39
    Goed gezegd met dat schuim van je bekkie vegen.
    Zoiets kwam in mijn gedachten toen ik zijn bericht las.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4319
    donderdag 22 maart 2018 om 15:43
    Wijze woorden waren dat inderdaad!

    Als ze nou slim waren, hadden ze er notities van gemaakt.

    Volgende keer kan hij zijn berichten misschien beter beginnen met "ik citeer", is het ook meteen duidelijk toch!
    Vind ik leuk
    RtdDub +9423
    donderdag 22 maart 2018 om 15:44
    En naar beneden kijkend.... het wordt er ook niet beter op.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:46
    Dat kun je wel zeggen ja.
    Vind ik leuk
    Nuance +6939
    donderdag 22 maart 2018 om 17:30
    De eerste drie reacties allemaal negatief over Feyenoord en Vente, ze zijn er als de kippen bij.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    donderdag 22 maart 2018 om 19:14
    Ja, dezelfde zeurpieten die elke keer opduiken met als tragisch dieptepunt de Rotterdammer die zijn eigen naam verkeerd spelt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    Degraaf +14819
    donderdag 22 maart 2018 om 19:42
    Dat heeft hij keer op keer hier uitgelegd waarom hij bewust die naam verkeerd heeft gespeld. Hij, maar ook ik gaan dat niet meer doen.
    Vind ik leuk
    Nuance +6939
    donderdag 22 maart 2018 om 22:42
    Das onzin, want toen ik hem een tijd geleden wees op de spelfout zei hij nog dat hij “weer wat geleerd” had. Daarna ontpopte hij zich als een trol van de ergste soort. Alleen maar uitdelen en niet incaseren, zuigen, provoceren en als daar dan op gereageerd wordt, de vermoorde onschuld spelen. Ik heb hem uitgedaagd om iets te schrijven over Ajax, de taktiek of iets dergelijks, maar er kwam helemaal niks. Totaal geen verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    PRICE +17598
    donderdag 22 maart 2018 om 15:40
    Wat wil,ik ben net ff naar keuken gelopen,tissue mijn mond schuim afgeveegd,ondertussen nagedacht over jou WOORDEN.
    Stel dat hij een grote voetballer zou worden,ik zeg STEL,(wat nog maar te bezien valt) dan als de grote salarissen over de grens lonken dan gaat heer Vente ook.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    Grijs +1148
    donderdag 22 maart 2018 om 16:12
    "De tienerspits sluit - met een knipoog - zelfs niet uit dat hij de rest van zijn nog prille loopbaan actief blijft in De Kuip."

    Als jij nou zegt wat je niet begrijpt aan deze zin, dan kunnen we er even samen naar kijken, oké?

    Edit: ik scrolde net verder naar beneden en zag daar je reacties. Bij nader inzien ben ik bang dat ik niet genoeg tijd heb om het je uitgelegd te krijgen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    Degraaf +14819
    donderdag 22 maart 2018 om 19:44
    Hahaha Grijs, ik vind het nog knap dat je het hem probeert uit te leggen. Hij is nu eenmaal niet de slimste en het is onbegonnen werk.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14819
    donderdag 22 maart 2018 om 19:40
    RtdDub je bent één van de weinige die het snapt.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 21:04
    Goed man, voor veel mensen blijft het toch lastig, begrijpend lezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:46
    Jij kent hem niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:46
    Jij kent hem niet
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 16:24
    Het is geen Ajaxied
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23582
    donderdag 22 maart 2018 om 15:05
    Speel jorgensen er maar uit.

    En ze moeten de spitsen leren om niet het castaignos route te volgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:10
    Nou hij ging gisteren beter spelen toen hij op 10 kwam te staan. Zoals Totti altijd speelde dan. Als valse nummer 9. Is beweeglijk, goede pass, goede techniek en kan heel goed koppen. Alleen misschien té beweeglijk en ook niet fysiek zo sterk als de andere talenten.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    donderdag 22 maart 2018 om 15:16
    Dat niet zo fysieke heeft misschien te maken met zijn leeftijd?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:18
    Zou je kunnen zeggen, maar wat dan met die andere spelers? Zwarts enzo die zijn jonger en veel sterker. Natuurlijk gaat het moet bij iedereen even snel, maar als spits mag ik hopen dat je fysiek wel op kracht bent.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    donderdag 22 maart 2018 om 15:20
    Ik kan het moeilijk inschatten. Sommige jongens zijn nog niet volgroeid op zijn leeftijd en ik heb altijd begrepen dat je dan toch voorzichtig moet zijn met krachttraining.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:24
    Ja klopt. Over het algemeen wachten met de echt grote gewichten tot je achtiende. Maar ze zeggen dat je ook tot in je twintiger jaren kan groeien.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    donderdag 22 maart 2018 om 15:28
    Hopelijk wordt het een topper. Goeie spitsen hebben we nu eenmaal nodig.
    Vind ik leuk
    HJR +6364
    donderdag 22 maart 2018 om 15:25
    Haha hij zegt iets met een knipoog, wat duidelijk vermeld staat, en nog schiet zowat het hele forum in de stress.
    Ik denk dat hij de nieuwe Messi wordt ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:40
    Ik denk de nieuwe Melvin platje
    Vind ik leuk
    guusje +935
    donderdag 22 maart 2018 om 16:24
    waarschijnlijk meer als een soort Tosti. in de Kuip............
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 16:28
    Vente is een jongen van de club, loopt er vanaf zijn vierde rond en pap was ook zo, die gaat niet zo snel weg , nuchtere jongen.
    En zeker niet na een goed seizoen, het is geen neus!
    Vind ik leuk
    El Cazador +4741
    donderdag 22 maart 2018 om 16:38
    Die komt er wel!!
    Vind ik leuk
    Cookee +8771
    donderdag 22 maart 2018 om 17:31
    Hij is iig goed begonnen die Vente... paar goaltjes altijd lekker, ook goed in de combinatie, oog voor anderen. Afwachten of hij nog andere kwaliteiten heeft. Zou mooi zijn voor zijn club als hij echt doorbreekt.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 18:53
    Nu mogen de nette Ajax supporters wel opmerkingen maken over een speler van een ander club maar oh wee als het om hun club gaat is de wereld te klein hypocrieten volk
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    donderdag 22 maart 2018 om 19:46
    Sorry, maar ik vind dat je erg stigmatiseert.

    Dergelijk volk loopt overal rond. Dat zie je hier dagelijks. Als jij fatsoenlijk reageert, dan beoordeel ik jou daar op en niet op de woorden van bijvoorbeeld je PSV-gabber Brylle-nog wat of nog wat van die lichten hier...

    Andersom wil ik als Ajacied beoordeeld worden op wat ik zeg en niet op wat een andere Ajacied hier rond bazuint. Logisch lijkt me.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 20:02
    Helemaal mee eens
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Misschien blijf ik wel mijn hele loopbaan bij Feyenoord. Als een soort Totti"