'Woedende fans eisen vertrek Van der Sar en dat Ziyech nooit meer opgesteld wordt'

'Woedende fans eisen vertrek Van der Sar en dat Ziyech nooit meer opgesteld wordt'

zondag 15 april 2018 om 22:28

Ajax-fans hebben bij de Johan Cruijff Arena het vertrek van Edwin van der Sar geëist. De algemeen directeur van Ajax probeerde de woedende supporters te kalmeren. Ook trainer Erik ten Hag kwam uit de bus en voegde zich bij Van der Sar, meldt AT5.

Fans van Ajax zien Van der Sar na de met 3-0 verloren wedstrijd tegen PSV liever vandaag dan morgen vertrekken. De algemeen directeur zegt dat 'dat niet zomaar kan'. De supporters hielden de bus staande en sloegen tegen de ramen. Er zijn geen aanhoudingen verricht.

Een aantal spelers wilde de bus uit, maar kwam terecht in duw- en trekwerk met supporters, waarna er weer een plek gezocht werd in de bus. Dat schrijft De Telegraaf. 'De spelers zitten te shaken in de bus en verbazen zich dat de politie wel aanwezig is, maar niet ingrijpt', schrijft de ochtendkrant. De Telegraaf schrijft op basis van een aanwezige dat Ajax-fans bij Van der Sar hebben geëist dat Hakim Ziyech nooit meer bij Ajax wordt opgesteld.

Er werd na het laatste fluitsignaal in Eindhoven nattigheid gevoeld en daardoor een poging gewaagd om de treinen van Eindhoven naar Amsterdam langer te laten rijden, zodat de spelers eerder in Amsterdam waren dan de supporters. Dat mislukte echter, waardoor de fans eerder bij de Arena waren. Inmiddels is de spelersbus weer binnen.

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 22:30
Het is maar voetbal alhoewel ik het okk wel weer snap al 4 jaar niets.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:31]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:33
Dat gaat knagen..
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:36
Dat zeker hadden wij ook in 2014 dat wr eindelijk weer de titel hadden. Ik denk dat er veel spelers weggaan en dat ze onder Ten Hag op nieuw moeten bouwen alhoewel Overmars al aankopen heeft gedaan voor koment seizoen waar ben je dan mee bezig.

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:38
Nee ik snap er niks van, dit soort ramdebielen mogen ze wat mij betreft opsluiten en de rest voor hun leven een stadionverbod geven.

Steun je ploeg, in goede en slechte tijden en daarmee basta.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:37
Gewoon niet de nr 1 maar nr 2
Vind ik leuk
tannat +2960
zondag 15 april 2018 om 23:45
Duimen dat het 3 wordt. zo'n gefrustreerd zooitje wil je nooit meer zien.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:48
Das nog maar de vraag of ze plek 2 verdienen
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:57
gister hebben jullie mooie wedstrijd gespeelt, maar laten we nou niet doen alsof jullie voetbal seizoen zo brand schoon is geweest.. mazzel met scheidse. 93 minuut doelpunten.. list goes on...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:26
Huilie huilie ? ?????
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:46
Echte supporters
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:59
Maar waarom een stadionverbod als je ze opsluit? Lijkt me een gevalletje dubbele administratie. Toevallig een ambtenaar aan t woord?
Vind ik leuk
Spartan +4300
zondag 15 april 2018 om 22:40
Snappen?
Schandalig. Triest volk om je eigen spelers aan te vallen!
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zondag 15 april 2018 om 22:52
Hoort bij de club Ajax.
Warmte? Neen.

Vuurwerk door supporters in het stadion. 2 rode kaarten door de spelers,. Supporters vallen de spelers aan bij terugkomst. Chaos in bestuur.
Ziyech, Veldman en nog meer spelers worden uitgekotst. Dit gebeurd overigens elk jaar.
.
En dan of roepen.wij zijn de beste.

Ajax...een beschamende club.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:55]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:08
Hersens zijn geweldig iedereen zou ze moeten hebben.
Vind ik leuk
Ozpo +221
zondag 15 april 2018 om 23:14
Als Ajax hierdoor een beschamende club is is PSV dat ook en Feyenoord ook en elk amdere top club. Dit soort praktijken gebeuren helaas overal.

Dus ga ff ergens anders rondstrooien met je achterlijke uitspraken
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:21
Ik was bij de Arena, spelers van Ajax zijn niet geslagen, ook Ziyech niet! Geen idee wie dat op Twitter heeft gezegd maar het is een leugen. Ziyech heeft zelfs nog met een paar Ajacieden gewoon gesproken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:47
Was jij ook zo'n stoere jongen? Ajax is Ajax niet meer... Er wordt eens niet gewonnen hoor, wat een onzin.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:00
Nee hoor ik ben geen stoere jongen en val spelers ook niet lastig. Paar jaar geleden mijn dochtertje verloren aan kanker, denk jij dat Ik me dan druk maak om spelers lastig te vallen? Ik heb wel andere zorgen te verwerken dan spelers lastig vallen!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:22
Respect ouwe!
Het spijt me enorm van je dochter :(
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:22
Dan is de rest van de wereld ineens heel onbelangrijk...respect..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:10
Maar.. Oprechte vraag hè. Wat doe je daar dan in hemelsnaam?

Het was een uitwedstrijd... Ik snap het niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:12]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 15:48
inderdaad, wat doe je dan bij de ArenA?
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 17:59
Ik vrees dat we daar geen antwoord meer op gaan krijgen. Jammer.
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 14:12
Omdat ik bij de Arena werk als beveiliger. Niks meer en niks minder.
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 17:45
Dan begint er wel iets te dagen :P

Wel mooi dat je zo'n functie bij je club uit kunt voeren!
Vind ik leuk
dhrwobo +16209
maandag 16 april 2018 om 09:48
Wel heel toevallig dat Ziyech dan al zijn ajax-posts heeft verwijderd. Maar heb jij alles goed gezien? Geen dooie hoek gehad in je gezichtsveld?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:34
Vandaag is toch echt wat anders naar buiten gekomen dan jouw verhaal hier.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:47]
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 14:13
Ziyech is niet geslagen, een duw is wat anders. Ziyech heeft na afloop met een paar supporters gewoon gesproken, maak het daarom niet groter dan het is.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:35
Waarom was je daar? Hahaha
Vind ik leuk
WRFM +505
dinsdag 17 april 2018 om 17:46
Ziyech zegt het zelf toch ook
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 16:14
Nu ff niet naar andere clubs wijzen met je vingertje Ozpo. Los van het feit dat het bij andere clubs ook gebeurt, gebeurt het nu bij ajax, dus wijzen we met het vingertje naar ajax. Als grootste club van Nederland is gepaste schaamte nu op zijn plaats. Voor het vuurwerk in het stadion, voor de wanprestatie van het elftal en staf, voor de rode kaarten, voor het intimideren van de eigen spelers bij het stadion na terugkomst.Wonden likken, uithuilen en opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
Ozpo +221
maandag 16 april 2018 om 18:07
Zie je het woordje “helaas” in mijn bericht?
Wat denk je dat dat betekend?

Als je wijst naar een andere ckub terwijl je eigen club zich ook aan dezelfde fout zich heeft vergrepen ben je hypocriet
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 18:09]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 21:20
niet mijn eigen club, jouw club is momenteel negatief in het nieuws en je probeert het te bagatelliseren door ook naar andere clubs te wijzen. Dat moet je niet doen.
Vind ik leuk
Ozpo +221
maandag 16 april 2018 om 21:49
Gast serieus?
Misschien moet jij je niet zo focussen op Ajax.
Ook heel verstandig van je dat je jouw club niet vermeld hebt in je profiel. Ik schaam me niet voor mijn club. Wel voor een aantal supporters.
Zoals gezegd, ga lekker op je eigen club focussen. Vraag me namelijk af of je er ook als de kippen bij bent als dit bij een andere club gebeurd. Vast niet.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:24
Dit geldt ook voor de KNVB en een aantal scheidsrechters!
Overigens het beschamende geldt bij Ajax niet voor alle supporters, maar voor een deel "zogenaamde" Ajax supporters.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:27
Lul jij nou weer allemaal haha,weet nog een moment dat Rutte trainer was van PSV en dat de bus werd opgewacht en Strootman uitgescholden werd en de trainer ook .
Hoort bij de club PSV
Warmte? Neen

Gebeurt bij vele clubs leipkees
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:31
@jaja-PSV: In plaats van blij te zijn met het kampioenschap van PSV, houd jij je alweer bezig met het provoceren van de Ajacieden op VP.

Figuren zoals jij zijn er de oorzaak van dat het niveau op VP steeds lager wordt.

Ga er gewoon een groot feest van maken, man. Wees blij.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:32]
Vind ik leuk
Bertus +3406
maandag 16 april 2018 om 07:06
Het provoceren is afgelopen week ingezet door heren als Schöne en ten Hag. Door hun grote bek was PSV nog wat extra gemotiveerd gisteren. Heerlijke sfeer in het stadion. Alleen jammer van die 1500 hersenlozen randdebielen in het uitvak.
Blijkbaar is de beveiliging bij Ajax net zo lek als de defensie.
Hoe komt er anders zo veel vuurwerk in dat vak terecht.
Kansloze idioten die je club nog meer te schande maken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:37
Zwakke vertoning Ajax
Vind ik leuk
tannat +2960
zondag 15 april 2018 om 23:47
Gefrustreerde eikeltjes daar in 020
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:52
Jij ook al gehackt?
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zondag 15 april 2018 om 23:53
Bij PSV deden ze hetzelfde met Cocu, jeugdtrainers zitten aan kleine kinderen, spelers zitten aan de coke...

PSV... Een trieste club.
Vind ik leuk
Jur74 +5435
maandag 16 april 2018 om 05:16
Stom nou een smet dat domme gelul zinnetje van jeugdtrainers zitten aan kleine kinderen. Zo was er namelijk ook één bij jullie en die is niet eens ontslagen!!
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zondag 15 april 2018 om 23:54
By the way: actie tegen Rutten vergeten?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:59
@Mr. Dildo Ag man loop tog niet zo te zijke. Droef toeter.

Wat deden jullie dan 5 jaar geleden bij die fretje Rutte ow ja dat waren ook van zo'n triest volk op de Hertgang.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 00:01]
Vind ik leuk
Garrie +3145
maandag 16 april 2018 om 01:37
Hebben jullie nooit gedaan hè.. Jij bent echt een vies kwalletje die het klappen nog niet waard is! Grote bek op die korte nek! Steukertje
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 02:45
@jaja_psv zeker Fred rutten vergeten... Lekker zielig praten over de beste club van Nederland. Maar de historie van die vereniging psv niet kennen. Sneu
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 06:31
Ga feestje vieren, staatsmongolen niet gezien bij Fred Rutten? De vernederinflg met muntjes gooien? De aanval op HSV supporters? Flikker toch op, Ajax is de grootste club van het land en dan trek je ook idioten aan.
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
maandag 16 april 2018 om 06:32
Jake, ik wist niet dat je toch wat zelfkennis in je lijf hebt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:57
nou dat van die grootste club trek in sterk in twijfel, zolang je wint heb je vrienden en bij Ajax heb je er daar heel veel van. Zodra het minder wordt zijn ze pleite. dat maakt een club niet groot. Ajax is groot als het op geld aan komt, maar als je met al die centen niet verder komt dan een stelletje middelmatige spelers dan doe je het toch niet goed ( ja middelmatige spelers die echter door alles wat Ajax een warm hart toedraagt gehypet worden en daar trappen ze in het buitenland nog steeds in, zodat ze nog (te) duur betaald worden).
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:37
Tuig van de richel is het goos! Hoop dat ze deze tokkies achterhalen en een levenslang stadionverboden geven.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:01
kan me vorig jaar nog wel een 1-0 heugen in eindhoven waar de PSVers zich in eigen stadion niet veel beter gedroegen.. iets met rookbommen enzo?.. stop met wijzen naar elkaar en besef dat elke club klootviolen in zijn supporters vak heeft.. En ga daar wat mee doen ipv wijzen naar elkaar
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
dinsdag 17 april 2018 om 19:56
Wat een populistische opmerking. Ben je de zwarte rook in het stadion bij de vorige editie van PSV - Ajax vergeten? En waar kwam die rook vandaan? Ik praat het zeker niet goed, want het was een belachelijke actie.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:46
Opsluiten die door gesnoven droeftoeters.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:39
Blijkbaar snap jij het juist niet, het heeft niets te naken met 4 jaar niets. Het vertoonde spel en het gevoerde beleid lokt deze reactie uit v/d Sar zorgde er persoonlijk voor dat Bosz vertrok terwijl dit de enige was die Ajax liet ballen zoals Ajax hoort te spelen vervolgens naaide die HUFTER Keizer een oor aan en schoof Ten Hag naar voren tot gevolg hebbende geen kampioenschap, armzalige spel wat niet om aan te zien is en bestuurlijk heeft hij er een janboel van gemaakt....dit beleid jaagt mensen uit de Arena.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:54
Het spel wat ajax toont vind ik wel redelijk. Helaas niet effectief en inconsistent. Vanaf het begin was het al duidelijk dat ajax mooi aanvallend voetbal speelde maar daarmee ook zeer gevoelig voor tegengoals was, of is. Als er dan niet gescoord wordt dan krijg je ze om de oren...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:14
helemaal mee een en laten we elkaar met een beetje respect behandelen wat ik hier allemaal lees is pubers aan het woord die hebben namelijk hun hersens nog niet voledig ontwikkeld het gebeurd bij elke club ook bij ons in eindhoven Doe normaal AUB
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:14
En jij al vier jaar aan t aftrekken in die pauperstad van je?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:30
Supporters om trots op te zijn
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:53
Je zal er maar mee geassocieerd worden met dat tuig-;)
Vind ik leuk
Spiegel +6231
zondag 15 april 2018 om 22:30
Als dit waar is...

Echt vredig ging het dus niet.
En dan is er dus heeeeel veel mis met “verhaal halen”
Vind ik leuk
#Keizerout +15050
zondag 15 april 2018 om 22:38
Ik ben er ook voor dat ze morgen die supporters opzoeken en het vertrek van die supporters eisen.
Vind ik leuk
Bayern FC +2045
zondag 15 april 2018 om 22:54
Van der Sar zou toch vertrekken bij mislopen titel???
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zondag 15 april 2018 om 23:35
Zoals hij zegt... zo makkelijk gaat dat niet... hij mag van zijn vrouw niet zonder werk komen te zitten !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:52
Dan zit Sar de hele dag thuis.. Dat ziet mevrouw Sar weer niet zo zitten!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 06:27
Ze zoeken nog een parkeerwacht, ik zie het probleem niet ...
Vind ik leuk
WRFM +505
dinsdag 17 april 2018 om 17:51
Edwin van de spar
Vind ik leuk
#Keizerout +15050
zondag 15 april 2018 om 23:56
Hij had het over het zien van vooruitgang geloof ik. Het was in ieder geval niet heel duidelijk.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
dinsdag 17 april 2018 om 18:43
Het enige dat vooruit is gegaan is de bankrekening ! Fijn voor de aandeelhouders maar wanneer zien de fans think dat terug op het veld ?
Vind ik leuk
#Keizerout +15050
dinsdag 17 april 2018 om 18:45
Zelfs de bankrekening is de afgelopen maanden achteruit gegaan (Bandé, Schuurs, Tagliafico)
Ik hoop vanaf komend seizoen :p
Maar dat hoop ik al een paar jaren. Al denk ik wel dat er nu iets veranderd is.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
dinsdag 17 april 2018 om 18:46
Denk dat mss nu het besef er op kantoor is dat de fans dit waarschijnlijk niet nog een jaar gaan pikken. Maar ik zie het niet zo makkelijk gebeuren
Vind ik leuk
#Keizerout +15050
dinsdag 17 april 2018 om 18:54
Ik heb het gevoel dat Overmars al heel lang geld uit wil geven.
Vind ik leuk
Spartan +4300
zondag 15 april 2018 om 23:15
En ook een kwalijke rol van de politie, die er gewoon bij staat te kijken!

Als je nu speler van Ajax bent en je wordt aangevallen door je eigen “supporters”... dan wil je toch nooit meer een minuut spelen voor dat zooitje!?!

Alleen lijden de goede supporters weer eens onder de kwaden.

Triest!
Vind ik leuk
#Keizerout +15050
maandag 16 april 2018 om 00:06
Ja, dit lijkt nergens op.

Nee, maar de meeste fans zijn daar niet, dus hopelijk kunnen ze zich daar overheen zetten. Het idiote is dat deze 'fans' ze de volgende keer weer toejuichen. Een beetje waar Ziyech over klaagt x10.

Maar het is altijd en overal zo dat een klein groepje lijdt onder gedrag van de rest. Het zou leuk zijn als we daar eens van zouden leren
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zondag 15 april 2018 om 22:58
Als het waar is dat Ziyech is geslagen en dat mensen de bus zijn binnengedrongen, dan is het inderdaad schandalig. Ik ging er van uit dat het gewoon onschuldig was. Een groepje supporters die hun zorgen uit richting de staf en spelers uiten en even hun verhaal hebben kunnen doen. Vandaar ook mijn grapje in een eerder topic dat Sjaak Swart vooraan stond.

Maar vooralsnog eerst maar afwachten wat er klopt van deze berichten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:31
Grote schoonmaak, zsm.
Bovenaan beginnen.


Oprotten!!


Ziyech is niet geslagen. Onzin.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:32]
Vind ik leuk
Koeroe +7156
zondag 15 april 2018 om 22:35
Want jij was er bij dus.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:36
Nee ikzelf helaas niet.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:53
Jantje is een echte ajacied, die supporteren van achter hun tv en pc.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:54
Zeg jij vanaf je PC haha!

Heb gewoon een seizoenskaart en uitkaart hoor, joe.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:56
Oke
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:21
Een echte Ajacied zou de naam van meneer Vertonghen goed schrijven.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:22
zit hier al een jaar of 8 denk ik, met wat onderbrekingen.
Was nog jong destijds.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:22]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:42
Hahaha ik een paar maanden, 8 jaar geleden mocht ik voor het eerst met een balpen schrijven op school.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:43
Haha, kon ik dat maar zeggen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:42
Nee er is niks aan de hand.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:43
Precies.
Wel leuk dat je me negeert over Bazoer.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:46
Nee hoor, nooit gedaan. Maar dat had niets met racisme te maken. Er speelde ook toen zelf donkere spelers bij ons. Wil niet zeggen dat ik het goedkeur want ik ben niet van de racisme.

Nou wat ik lees schaar ik niet onder dat er niets aan de hand is.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:47
Niks met racisme te maken hahaha.
Kijk lekker weg omdat het over je club gaat.

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:54
Een donkere speler is een donkere speler. Dan bedoelen ze die van ons ook. Maar die worden op handen en voeten gedragen. Dus kan de prullenbak in.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:56
Kreeg 90 min lang racistische teksten naar zn hoofd.
Kan er niks anders van maken.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zondag 15 april 2018 om 23:22
Ga aub ergens anders janken. Kom op neem de nederlaag en het verlies van de competitie op je kaak, recht je rug en kom volgend jaar sterker terug!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:23
huh?

Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zondag 15 april 2018 om 23:28
Gaat niet persoonlijk naar jouw jantje. Meer in het algemeen naar die pipos die een bus opwachten en verhaal gaan halen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:30
Oh haha, snapte het al niet..
Niet met je eens overigens.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zondag 15 april 2018 om 23:32
Dus deze nederlaag niet accepteren als een vent? Je rug krom houden en nog slapper terugkomen?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:34
Gaat niet om deze nederlaag he.Gaat om dit seizoen.
Schandalig.
Ik vind dat je dan best verhaal mag komen halen.

Dat je volgend jaar sterker terug moet komen is altijd het geval.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zondag 15 april 2018 om 23:38
Tja verhaal halen snap ik best, maar doe dat op een training nadien. De spelers en staf zullen ook niet met opzet verliezen. Ik ben ook wel eens over de zeik over mijn psv. Dus snap de focking frustratie zeker, maar ja heb er geen ene moet invloed op. Accepteren en door. Aanstaand seizoen hoop ik voor jullie dat jullie langer mee doen voor de titel. Sterker nog mag aannemen dat ajax geen 5 seizoenen accepteert zonder titel. Het is aan jullie nu.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:41
"De spelers verliezen ook niet met opzet"
Dat is een argument van niks natuurlijk.
Bij ajax mag je een niveau verwachten. wat we heel het jaar niet gezien hebben.
Training of nu, zie het verschil niet.
En ajax hoort 4 jaar zonder kampieonschap al niet te accepteren.Daarom staan die supporters er ook.

Denk dat er voorbeelden genoeg zijn waarin supporters wel degelijk invloeden hadden op de toekomst van een club (zie vd looi bij willem 2 bijvoorbeeld.)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:05
Tuurlijk maak het nog erger dan het was. Niet afwijken van gespreksstof! Dat tokkie tuig dat de baas is in de Arena neemt wel ernstige vormen aan.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:14
Waar heb je het over?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:21
Over dat tuig dat het voor het zeggen heeft in de Arena.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:24
Je overdrijft.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:28
Hoezo overdrijf ik? Het bestuur durft niet tegen fside onderwereld op te treden. Is toch algemeen bekend dit of ben jij hier niet van op de hoogte?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:35
Nogmaals, je overdrijft.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:56
Trouwens, jij kijkt nu ook weg nu het om jouw club gaat.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:57
Nee hoor.
Ik vind een bus opwachten totaal niet erg.
En daar mag best wat woede bij zijn.


Vuurwerk in het thuisvak van psv, is een schande.
Oh en mochten ze echt aan spelers hebben gezeten, is dat ook een schande.

Maar daar zijn geen feiten van, en de berichten die ik krijg, ontkrachten dat.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:02]
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zondag 15 april 2018 om 23:56
‘Oeh, oeh, oeh’ roepen naar een donkere speler is niet racistisch? Wat heb jij gedronken/gesnoven?

En dat er bij jou eigen club zwarte spelers spelen heeft er niks mee te maken, zo hypocriet zijn supporters wel. Kijk in Italië, heeft ook bijna iedere club wel minstens één zwarte speler en toch is racisme tegen spelers van de tegenpartij een vaste prik op de agenda.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:53
Je hebt gelijk, het mag gewoon niet! Enige dat ik kan zeggen is dat het vaak niet uit racistisch oogpunt gedaan wordt, maar om de speler uit zijn spel te halen want op het veld redden ze het kwalitatief niet. Het zijn ook donkere gasten die die geluiden maken. Ik praat het dus absoluut niet goed, ik probeer alleen uit te leggen dat het door de meeste 'met minder hersens bedeelden' niet racistisch bedoeld is
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
maandag 16 april 2018 om 11:33
Prima reactie, als je het zo uitlegt ben ik het wel met je eens ja, je hoeft natuurlijk niks tegen te hebben op donkere mensen om racistische opmerkingen te maken.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:47
Dus nogmaals, ik ben er ook op tegen, maar als zulke reacties blijven werken, verandert er niets. We hebben zelf ook donkere jongens op het veld lopen! Degene die zich aangevallen voelen kunnen altijd het beste hun voeten laten spreken als vergelding ;)
Neem als voorbeeld even hoe Tommie (en vooral zijn moeder!) reageerde toen hij vorige week in Utrecht verbaal onder vuur werd genomen
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
maandag 16 april 2018 om 11:57
Prachtig filmpje was dat ja haha.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:31
Neem direct de rest van die puinhoop uit het bestuur mee!
Vind ik leuk
R94 +702
zondag 15 april 2018 om 22:32
Mocht dat van Ziyech waar zijn dan moet je je kapot schamen. Vast ook van die stoere fakkel gooiers
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:32
Gestoorde supporters met ziekelijk gedrag die denken dat ze god zijn. Stelletje calimero’s.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:33
Wat heeft dit met calimero te maken?
Vind ik leuk
Stranger +3254
zondag 15 april 2018 om 22:35
Calimero krijgt tegenwoordig overal de schuld van...........


En dat is niet eerlijk;-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:39
Verdorie, vertoont Calimero nou ook al Calimero gedrag?
Vind ik leuk
Stranger +3254
zondag 15 april 2018 om 22:46
Ja het wordt met de dag gekker.
Als normale supporter weet je het gewoon niet meer.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:55
En daar ben jij fan van?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:32
Van spelers blijf je af (ook van supporters trouwens!) Echter ben ik het wel eens dat ze hun ongenoegen uiten. Dit wanbeleid kan zo niet langer! Honderden miljoenen, dramatisch bestuur en voetbal wat geen naam mag hebben! Ik hoop dat er koppen gaan rollen want de maat is nu wel echt vol!
Vind ik leuk
Stranger +3254
zondag 15 april 2018 om 22:37
Het is toch echt Cruijff beleid!
Eigen ( jeugd)spelers.
Oud spelers in het bestuur!
En oudspelers in de technische staf!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:43
En wie zegt dat ik daar voorstander van ben? Van mijn part zetten ze Pipo de clown er neer als het maar bestuurders zijn die kennis van zaken hebben. EN (het belangrijkste) zichzelf nooit belangrijker vinden dan de club waardoor er geen machtsstrijd ontstaat en er geen trainers (lees vriendjes) worden aangenomen welke te licht zijn.
Vind ik leuk
Stranger +3254
zondag 15 april 2018 om 22:44
Dat zeg ik niet!
Maar het werd enkele jaren geleden wel zo gepresenteerd . Het zou Ajax terug naar de top brengen!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:47
Ja daar is Ajax goed in geweest de laatste jaren, veel praten en weinig doen! Zorg verdomme weer eens voor leuk en goed voetbal i.p.v. al dat geblaat. Je ziet het, je staat weer met lege handen. Maar goed, komende week prachtig weer ;)
Vind ik leuk
Stranger +3254
zondag 15 april 2018 om 22:51
Kijk dat is de juiste reactie. Geniet ervan!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:52
Jij ook!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:56
Maar dan moet het wel naar behoren uitgevoerd worden
Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zondag 15 april 2018 om 23:30
De fluwelen revolutie van cruiff is al jaren achterhaald, net als de filosofie dat je moet domineren en goed voetbal moet spelen. Je moet winnen, dat is eigenlijk dat telt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:55
Precies! Ik verafschuw elke vorm van (supporters)geweld, maar als je zo slecht presteerd met je miljoenen, dan mag je als supporters verhaal halen. Je betaalt als supporter genoeg aan een seizoenkaart, uitwedstrijden, merchandise etc. Dus mag je, op een normale manier, verhaal halen
Vind ik leuk
Toke +1444
zondag 15 april 2018 om 22:32
Degene die met zijn handen aan spelers en/Of staf heeft gezeten schorsen voor het leven.
Ajax (en iedere andere club overigens) onwaardig.
Je kan het niet eens zijn met bestuur of met spelers als Ziyech, maar ik dacht toch echt dat we in een land leven waar respect voorop moet staan.
Erg jammer dit.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:32
IJskoude club. De aandeelhouders zullen dit seizoen een paar knaken hebben verdiend, dat is daar het belangrijkste.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:40
Ja jij zal hier wel van genieten zeker.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:57
Ik wel ja whahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:32
Ergens snap ik het wel dat de ajaxfans boos zijn en ze moeten dat natuurlijk ook (normaal) kunnen uitten, maar ga er maar aanstaan als algemeen directeur (en trainer) om een boze menigte te woord te staan, terwijl je dag en in en dag uit je best doet voor de club.

Edit (had ergens anders het bericht gelezen, zonder de toevoeging nog dat "fans" hun eigen spelers hebben aangevallen)--> Wat een schandalige vertoning zeg! Je blijft met je poten van elkaar af.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:35]
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
zondag 15 april 2018 om 22:36
Het gaat er niet om "of je je best doet" het gaat om de prestaties, Ajax is geen kleuterschool !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:40
De meeste organisaties en bedrijven die ik ken zijn geen kleuterscholen, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. En ja Ajax grijpt nu al een aantal jaren mis, maar volgens mij gaan er ook een hele hoop dingen wel goed. Hier en daar een kleine aanpassing aan het beleid, zoals het toevoegen en echt geld uittrekken aan 2 ervaren spelers die ook echt in de basis staan, en de wereld ziet er weer heel anders uit.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:59
Zoals die tagliafico? Leuke back, maar brengt niks extra’s
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
zondag 15 april 2018 om 23:01
Het is heel simpel, jouw eisen passen bij een leuke middenmoot club en totaal niet bij een top club / bedrijf.
Als je gedurende 4 jaar je eigen doelstellingen niet haalt, met de ruimste begroting, het grootste eigen vermogen in een lullige ED competitie, faal je, zo simpel en aantoonbaar is dat !
Er is geen Internationaal bedrijf waar honderden miljoenen in omgaan, waar dan ook, die een Algemeen Directeur aanstelt zonder enige ervaring ( 15 jaar + ) en bewezen prestaties op bestuurlijk niveau.
De aanstelling van v.d Sar is een gigantische blunder en een bedrijfsresultaat is altijd een reflectie van de leiding en haar kwaliteit.
Je reactie is wat wereldvreemd en naïef.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 06:52
Naïef nog wel. Alleen omdat ik vd Sar liever boze aandeelhouders gun ipv een stelletje idioten....als je gaat analyseren waar het bij Ajax de laatste jaren mis is gegaan dan vind ik het idd te makkelijk om het te wijten aan 1 of 2 personen maar men wilt blijkbaar bloed zien. succes daarmee:)
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
maandag 16 april 2018 om 08:04
Het is heel simpel:
Je hebt een AD en die is eindverantwoordelijk.
Die eindverantwoordelijke, v.d Sar mist elke opleiding en ervaring om die positie in te nemen.
Ajax faalt daarom en daar is v.d Sar verantwoordelijk voor uit hoofde van zijn functie, heeft niets met bloed te maken.
Zo wordt je uiteindelijk afgerekend bij een ambitieus bedrijf als je jaar na jaar je eigen doelstellingen mist.
Ajax is geen kleuterschool, al lijkt het er wel veel op zo nu en dan.
Vind ik leuk
Stranger +3254
zondag 15 april 2018 om 22:42
Bij Ajax moeten ze eerst gaan beseffen dat
A de talenten geen wereldtoppers zijn.
B dat als ze investeren in ervaren spelers en een ervaren coach ze elk jaar kampioen kunnen worden.

Het probleem is echter dat ze denken dat ze de beste zijn omdat ze zo'n leuke jeugdspelers hebben. Die echter als het erop aankomt het net niet zijn.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
zondag 15 april 2018 om 22:51
Heel goed....!
Weet je; ik twijfelde altijd, eerst dacht ik dat ze dat deden om de reclame, dat zijn toch vaak opgeklopte slogans om het lekker aan de man te brengen, Ajax DNA etc.,
Naar nu blijkt geloofde ze dus in hun eigen"leugen" en dat is pas echt kwalijk.
Inderdaad: flink investeren in een lengte as met ervaren, fysiek sterke spelers; Keeper, Centr. Verd.,Centr. Mid.v. en Spits van zo'n 25 / 28 jaar.
Onana, Ziyech en de Ligt gaan wel weg = 100 miljoen......
Nieuwe leiding aanstellen die dat geld verstandig aanwendt, bij van Gaal aankloppen op de bezem er door te halen.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
zondag 15 april 2018 om 23:09
Met die jeugdspelers is niks mis mee, waarom worden dan heel veel jeugdelftallen elk jaar kampioen?
Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zondag 15 april 2018 om 23:40
Is ook weinig mis mee. (Denk dat die van psv niet minder zijn.) collectief wint van de individu. Als is het hij het eerste tussen ajax en psv op heeeel veel plaatsen lood in oud ijzer.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
maandag 16 april 2018 om 10:27
Klopt PSV doet 't ook erg goed met de jeugd, strijden veel met Ajax om titels.t verschil is dat bij PSV veel meer rust heerst in de gehele club.Bij Ajax is altijd gezeik Bosz eruit, Keizer eruit, Bergkamp eruit. De 5e colonne die overal een mening over hebben. Binnen Ajax zijn veelste veel stromingen. Bij PSV heb je gewoon de driehoek Gerbrands-Brands-Cocu. De rest hoor je heel weinig over. Die cijferen zich naar de achtergrond zoals dat hoor.Ik denk dat dat 1 vd pijlers is van het succes bij PSV.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zondag 15 april 2018 om 22:32
Zal wel een hoop onzin zijn. Sommige spelers raken van een scheet al bang...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:33
Tuurlijk, het wordt allemaal aangedikt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:43
Behalve als het in Den Haag zal gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:44
Hoezo?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:46
Dan is de wereld te klein.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:49
Jullie moeten ook niet met mayonaise potten gaan gooien ;)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:52
Nee, dat is zonde man. ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zondag 15 april 2018 om 22:57
Vooral wanneer het Zaanse Mayonaise zou zijn, veel te lekker om mee te gooien :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:58
Lekker man.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:29
Midden noord er is iemand die mij hackt
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:16
Wijzen naar een ander zijn ze superieur in, dat weet je toch maat. Alles in doofpotten stoppen en wegwuiven van ellende zijn ze de beste in.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:10
Vooral blijven bagatelliseren, Jantje.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:12
wat is er zo erg dan?

Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:19
Nee niks, is de normaalste zaak van de wereld in Amsterdam.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:22
Ze komen alleen even verhaal halen. En dan komt er emotie los.
Er is niemand geraakt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:33
"Er werd nattigheid gevoeld en daardoor een poging gewaagd om de treinen van Eindhoven naar Amsterdam langer te laten rijden"

De dienstregeling verstoren omdat je je fans niet onder controle hebt, moet niet gekker worden.
Vind ik leuk
020west +320
zondag 15 april 2018 om 22:38
Precies. En op de een of andere manier wordt dat ook nog semi gedoogd. Denk eens aan anti-zwarte piet demonstranten, asielzoekers of PVV aanhangers voor wie wordt overwogen een trein langzaam te laten rijden (nadat ze al 15 gewonden door fakkels hebben veroorzaakt) om rust in de tent te houden. Echt belachelijk. Overigens wel respect voor de 90 procent van het uitvak vandaag die willens en wetens gaan kijken naar in potentie de grootste vernedering in hun supportersleven. Kon ik in ieder geval niet opbrengen.
Vind ik leuk
Starkoo +441
zondag 15 april 2018 om 22:33
Logische de organisatie moet op de schop!

Ajax moet zich diep schamen, de gezondste club Financieel, de rijkste hoort kampioen te worden en afstand te nemen van de rest!

Dus beurs exit moet gewoon, Ajax is geen bv maar voetbal club!
Vind ik leuk
020west +320
zondag 15 april 2018 om 22:39
Ajax is geen bv maar een nv...
Vind ik leuk
Garinsha +3605
zondag 15 april 2018 om 22:34
"Op Twitter gaat zelfs het gerucht dat Hakim Ziyech klappen zou hebben gekregen."

Als dit waar is.. is het exit Ziyech wat al bekend was trouwens.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zondag 15 april 2018 om 22:36
Weten we snel genoeg. Die weigert donderdag te spelen dan.
Vind ik leuk
Garinsha +3605
zondag 15 april 2018 om 22:38
Precies.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:34
Klote tuig!, De zee in jagen bij Zandvoort.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:34
Wouwww... gesprek met de directeur omdat je boos bent, prima. Halve spelersbus in gaan en schhreeuwen, prima. Ontslag eisen, prima. Maar je gaat gvd niet je speler een klap verkopen en al helemaal niet als dat je beste speler is en nog zei dat ajax de grootste club van NL is. Jezus wat schaam ik me voor die nepsupporters. Dit is toch geen ajax man.
Vind ik leuk
JoeyC +479
zondag 15 april 2018 om 22:34
Ik dacht dat ze wel tevreden waren met dat “prachtige” voetbal. Blijkbaar niet...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:34
Kenmerkend voor het hele seizoen, onrust!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:36
Dat zijn de evhte supporters ze gaan door het vuur en de bus
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:36
Ten Hag weg weg ermee
Vind ik leuk
orion73 +988
zondag 15 april 2018 om 22:36
Dat de politie in Amsterdam niet ingrijpt kan geen verrassing zijn. Kraken en rellen is allemaal toegestaan onder deze burgemeester.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:46
Nou idd zeg
Vind ik leuk
Jarinr10 +2084
zondag 15 april 2018 om 22:40
Wat een kansloze figuren zijn dit zeg. Keihard aanpakken dit. Nooit meer in een stadion laten komen en meldingsplicht tijdens de wedstrijd.
Vind ik leuk
5by5 +1043
zondag 15 april 2018 om 22:41
Van der sar zou toch opstappen als ze geen kampioen werden? De eis lijkt me daarom overbodig
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3318
zondag 15 april 2018 om 23:10
Die stapt niet op, die wacht tot hij ontslagen wordt. Die oprotpremie moet natuurlijk mee.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:43
Kids.. drugs are bad hmmmkay
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:43
Koude club koude supporters
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:46
En terecht ook! De supporters pikken het niet meer door die enorm slechte schijtaankopen van Overmars en het aanstellen van Ten Hag terwijl je met Keizer veel verder was gekomen. Ten Hag schaad de club met zijn rare uitspraken en Overmars koopt zo enorm slecht in dat je er nauwelijks winst op maakt! Ik had echt hoop op een winst partij tegen PSV of op zijn minst een gelijkspel maar waren weer als een kip zonder kop aan het aanvallen. De tactiek van Ten Hag slaat nergens op!

Het is tijd voor een revolutie binnen Ajax en wel nu!!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:47]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:50
Jullie hadden zogenaamde de beste spelers toch?
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zondag 15 april 2018 om 23:02
Waarom zeg jij tegen hem jullie? Doe je nou net of je gek bent en niet weet dat het een troll account is?
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zondag 15 april 2018 om 23:58
Hij is net zo’n troll als dat jij bent.
Vind ik leuk
13 +9097
maandag 16 april 2018 om 04:50
Nee, want de een geeft zich uit voor een ander en Bien is gewoon Bien, daar zit wel verschil tussen.
Vind ik leuk
Renelas +110
zondag 15 april 2018 om 22:48
Boosheid bij sommige hardcore fans is te begrijp, maar dit klonk als toch 2 stapjes te ver. Raar van de politie dat ze ook helemaal niks deden. Volgend seizoen verwacht ik toch best wel wat veranderingen in Ajax, want 4 jaar zonder landstitel, niks en nu zo'n vertoning, mensen raken gefrustreerd.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3318
zondag 15 april 2018 om 23:09
Dus jij verwacht veranderingen van mensen wie het 4 jaar al niet lukt dat ze het nu opeens wel gaan doen?
Als je maar lang genoeg wacht zeker..
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:49
Wie is er morgen in Eindhoven??
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zondag 15 april 2018 om 23:58
Waarschijnlijk heel veel uitkeringstrekkers.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:50
Ik begrijp niet dat er nu pas opstand komt. Dit roep ik hier al jaren. Telkens word ik hier uitgelachen door mannetjes als 2cents en morris, maar eindelijk geven de ajax supporters mij nu gelijk en eisen zij ook het ontslag van vd Sar.

Het zal tijd worden dat er grote schoonmaak komt bij Ajax, want de manier hoe de club nu geleid wordt slaat kant noch wal.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:50
Ik snap de ophef niet
Het is zeer constant wat Ajax laat zien
Keizer stond 5 punten achter op PSV
Nu met den Hag is 10 punten
Ieder jaar geen kampioen
Ieder jaar geen beker
Het is de meest constante ploeg van Nederland
Kunnen we wat positiever spreken

[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 05:55]
Vind ik leuk
Jur74 +5435
zondag 15 april 2018 om 22:50
Oppakken, levenslange en wereldwijde stadionverboden uit delen. Tevens de politie aanklagen als die idd aanwezig waren, maar hun werk niet deden.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:52
Zielig stelletje figuren en dat durft zich ook nog supporter te noemen
Vind ik leuk
yuuup +7702
zondag 15 april 2018 om 22:52
Hersenloze debielen.
Vind ik leuk
gustare +469
zondag 15 april 2018 om 22:52
Sukkels, dit zijn geen supporters. Totale idioten zonder enige intelligentie. Spelers gaan hierdoor écht niet beter spelen. Eerder slechter. Bovendien loop je risico dat straks niemand meer voor Ajax wil spelen. Van spelers blijf je af!
Vind ik leuk
Romo +137
zondag 15 april 2018 om 22:53
Triest volk
Slechte verliezers ..lekker naar iedereen wijzen en elke week je eigen spelers uitfluiten.
Ziyech heeft 1 fout gemaakt, die had nooit naar Ajax moeten gaan.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3318
zondag 15 april 2018 om 22:54
Zijn dit dezelfde boys met dat spandoek NEE TEGEN PETER B?
En die willen ze nu dan terug hebben?

Ik snap het niet meer hoor.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:54
Vandaag is de 29ste 'anniversary' van dag dat 96 supporters naar een wedstrijd gingen in Sheffield en niet meer thuis kwamen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:55
Blijf positief! natuurlijk hebben we geen prijzen de afgelopen 4 jaar maar er gebeuren ook hele goede dingen binnen Ajax. Kijk naar de spelers die goed ontwikkelen en voor ontzettend veel geld de stap maken. Richt je op volgend seizoen en geef nieuwe spelers weer kansen. Ik kan niet wachten om bijvoorbeeld Schuurs, Mazraoui, Bandé, Sierhuis te zien spelen.

Geniet van de spelers die we nu hebben zoals Frenkie de Jong, Donny, Justin, Matthijs. geweldige lichting!

We zijn op basis van spelers al zoveel verder als een aantal seizoenen geleden (toen we wel kampioen werden) met Anita, de Zeeuw, Enoh, Boilessen.

Laat deze vernedering inzinken en ga positief verder met de geweldige talenten die we hebben!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:56]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:55
Mensen, mensen het is uiteindelijk maar voetbal! Een bijzaak in het leven.

Dit soort gedrag is niet te tolereren. Gek dat de politie niet heeft ingegrepen als de supporters zelfs de bus in zijn gekomen. En van spelers blijf je natuurlijk af!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:11
Maar wel godverdomme de belangrijkste bijzaak van het leven.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:25
Zeker de belangrijkste bijzaak!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:29
Iemand hackt mij
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:57
Walgelijk dit zeg. Wat een nepsupporters. Helaas lopen dit soort gekken overal en bij de grote clubs net iets meer... hoop niet dat ziyech geraakt is... zou wel het toppunt zijn!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:01
ziyech was vandaag de beste man van Ajax. Die gaat weg daar bij ajax. Bioscooppubliek
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:03
Ik ben volgens mij de enige pro ziyech. Ik heb jaren gehoopt en geroepen dat ze ziyech moesten halen vorig jaar heeft die geschitterd met name de thuis wedstrijd tegen feyenoord en lyon. Nou ik dit lees huilt me ajax hart. Ik ben nederlander ik ben tegen rasisme en word moe van mensen die om alles maar roepen dat het rasisme is maar bij ziyech weet ik het zeker. Hij heeft een houding dat niks hem boeit hij is een trotse jongen hij is goud eerlijk en zegt wat hij denkt wat dat betreft heeft hij alle kenmerken van een arrogante ajacied. Waarom doen mensen dit dan ? Hij is met afstand de beste ajacied samen met de ligt. Zet spelers vrij voor de goal maar wat heeft deze jongen misdaan ?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3318
zondag 15 april 2018 om 23:08
Ik ben ook pro Ziyech. Inderdaad altijd eerlijk geweest en vanaf het begin gezegd Ajax als tussenstap te zien. Kun je je voorstellen hoe weinig we genoten hadden als hij niet als paniek aankoop was aangekocht destijds, 2 jaar geleden.

De mensen die hem destijds kochten deden dat niet uit beleid. Nee, puur om de supporters te paaien. Hij pastte niet eens in het plaatje, maar Peter Bosz kon er uitstekend mee werken. En diezelfde mensen hebben daarna Peter Bosz weg laten gaan. En nu weer Ten Hag aangesteld. Fout op fout op fout en nu gaan een stel randdebielen Ziyech verantwoordelijk houden, Wat een onzin.
Vind ik leuk
fr1963 +1784
zondag 15 april 2018 om 23:04
Onsportief volk en slechte verliezers.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:04
Zo lachwekkend dit
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:05
hahahahaha die boefjes van Ajax ook, huilie huilie doen prachtig. PSV KAMPIOEN en HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zondag 15 april 2018 om 23:06
Het wordt tijd dat Ajax een absolute media stilte gaat houden.
De media maakt Ajax onrustig en de supporters gek.

Dan maar 1 miljoen minder inkomsten en rust bij de club.
De spelers worden gek gemaakt met "scouts" op de tribune en de meest vreemde vragen tijdens een interview. Uitspraken die compleet uit het verband getrokken worden. En zeker stoppen met het clubje van Jan Joost van G.

Je bent Ajax, de enigste topclub die op eigen benen staat. Creëer rust in de club door de media zo veel mogelijk vermijden. Daar had je dit seizoen veel punten mee kunnen winnen. En dat de club uit eindhoven nu feest viert is allen maar mooi, maar ook zij gaan nog hele zware tijden tegemoet.

De stand is Ajax 33 - psv 24
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:00
Steek hand 's in eigen boesem joh. De media heeft je punten gekost???
Vind ik leuk
100%PSV +1390
zondag 15 april 2018 om 23:08
Een stelletje hersenloze “supporters” die eisen gaan stellen dat een speler nooit meer voor hun club mag uitkomen. Dat zal bevorderlijk zijn voor zijn marktwaarde!
Vind ik leuk
Verratti +1164
zondag 15 april 2018 om 23:11
Emotionele taferelen nadat het kampioenschap onhaalbaar was. Hakim Ziyech (de beste voetballer van Nederland) zal wel vertrekken aan het einde van het seizoen. Hij past niet in de Ajax-pul. Ontslag van de directeur eisen is aandoenlijk. In een emo-wereld is veel mogelijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:58]
Vind ik leuk
Bizzy +13516
zondag 15 april 2018 om 23:16
Domme mensen. Noem ze niet eens supporters. Deze actie brengt Ajax in de problemen rondom de verkoop van Ziyech. Geinteresseerde clubs zullen niet meer de hfd prijs willen betalen voor Ziyech. Speler wil vertrekken en Ajax moet hem verkopen om deze groep zgn supporters tevreden te houden.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:16
Wat kunnen die boeren feestvieren zitten met z'n allen op VP.
Vind ik leuk
debacle +455
zondag 15 april 2018 om 23:21
Ik heb het vorige week al gezegd, als je het niet kan opbrengen om te vechten in Eindhoven en verliest, ga dan niet terug met de bus !!
Vind ik leuk
mcmodd +17836
zondag 15 april 2018 om 23:23
Dit incident, gevoegd bij het lafhartige en gevaarlijke vuurwerk gooien is precies wat ik de afgelopen week voorspelde. Als je lang opschept dat ‘het allemaal nog kan’, dat je zeker in een rechtstreekse confrontatie PSV niet kampioen laat worden, dan is alle aanmatiging en arrogantie van je gelijk een extra nederlaag naast het verliezen van de match. Het kwijlt nog wel even na, dat WZAWZDB, maar in vier jaar werd het alleen maar erger. Tien punten achterstand bij het kampioenschap van PSV is logisch. Volkomen logisch zelfs. Gooi het lekker op Ten Hag, maar dat is niet terecht. Bij Keizers vertrek was de achterstand vijf punten. Als je dat een trainer toerekent, dan ook Keizer. Nu is het tien punten, dus Ten Hag, dit even doortrekkend, heeft een zelfde ‘resultaat’ bereikt. Hij maakte van vijf tien, dus ook vijf punten.

Maar als ik Ajax zo zag modderen, dan mag elke speler zich kapot schamen. Volledig waardeloos, van hun kant ‘slechte zaadkwaliteit’.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:23
Ik vind van der Sar ideaal! Heeft een Ajax achtergrond en doet het toch netjes, ze zijn tweede geëindigd. Dat is nog altijd beter dan de overige 16 Eredivisie clubs. Marc heeft een heleboel centjes op de bank staan, ze gaan al richting de 1 miljard euro. Schijnt dat Real Madrid een lening bij Ajax wil afsluiten.

Ze hebben ook de beste spelers van de Eredivisie, schijnen de Ajax spelers overigens te vinden. Ik denk dat Ajax volgend jaar kampioen wordt, want: top spelers, top bestuur, top sportklimaat, PSV kan niet weer 34 wedstrijden geluk hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 23:24]
Vind ik leuk
Phoxy75 +358
zondag 15 april 2018 om 23:28
Lijkt me voor de NS toch niet zo lastig om mensen langer in de trein te laten wachten. Wat een plezier weer om die Ajacieden. Wij zijn Ajax en de rest lacht zich kapot.
Vind ik leuk
Phoxy75 +358
zondag 15 april 2018 om 23:33
Shakende Ajaxspelers in het Philips stadion bedoelen ze zeker. Hoogtepunt bij de Arena was dit seizoen The Passion 2018.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:34
Ziyech nooit meer opstellen?! Hebben ze wel gekeken vandaag?!?!?!

Noem eens een betere middenvelder in de selectie van Ajax dan Ziyech
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:35
Kostas Lamprou haha.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:34
Ajax is ajax ook niet meer.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:34
van der Sar moet wel oprotten!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:38
Tsja,.. morgen uithuilen, beleid weer niet veranderen dusmaar aanbrassen doormodderen en snel weer een grote aankoop in de media aankondigen.
AJAX — WAKKER WORDEN.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zondag 15 april 2018 om 23:39
Wat is dat toch met die mallooten die hun spelers opwachten. Gebeurs bij zoveel clubs en is gewoon lachwekkend. Het enige dat je doet is jezelf en club voor schut zetten !
No matter what but you support your club !!!
Yellow green army !!
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zondag 15 april 2018 om 23:41
Stelletje mafkesen jeemig het is maar een spelletje.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:41
Vanuit Ziyech kwam vandaag de meeste dreiging van Ajax kant. Was de enige die ervoor ging. Nee moet je niet opstellen.

Wat een fans. Schaam je kapot! Gek he dat jullie nergens gewenst zijn.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:51
Zyech was de beste veldspeler van Ajax. Jammer dat de rest niets doet met zijn mooie balletjes.
Na de derde was hij er klaar mee en liet hij het ook lopen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:03
Goed dat ze eindelijk aangepakt worden misschien krijgen de heertjes Kluivert etc eindelijk eens minder babbels. En vd sar Overmars opzouten allebei. Als je een eigen vermogen van 170 miljoen niet uit Zuid-Amerika spelers kunt scouten die je op de sloffen kampioen maken. Dan faal je
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:16
Daar kan Ziyech niets aan doen. Wat een onzin toch weer
Vind ik leuk
poklane +4109
maandag 16 april 2018 om 00:27
Vind het al heel wat dat het vertrek van Ten Hag niet word geëist. Ik heb maar weer ff de statistieken erbij gehaald, en in de Eredivisie presteert Ajax op alle vakken minder onder Ten Hag dan dat ze deden onder Keizer:

Punten:
Onder Keizer haalde Ajax 38 punten in 17 wedstrijden, een gemiddelde van 2.235 (afgerond) punten per wedstrijd. Onder Ten Hag heeft Ajax tot nu toe 29 punten gehaald in 13 wedstrijden, een gemiddelde van 2.231 (afgerond) punten per wedstrijd. Dit verschil is miniem, en als Ajax de 3 resterende wedstrijden wint haalt Ten Hag precies evenveel punten in 16 wedstrijden als Keizer in 17.

Doelpunten gescoord:
Dit verschil is GIGANTISCH. Onder Keizer scoorde Ajax maar liefst 51 keer in 17 wedstrijden, een gemiddelde van precies 3 per wedstrijd. Onder Ten Hag heeft Ajax in 13 wedstrijden maar 26 keer gescoord, een gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijd. Ajax scoort onder Ten Hag dus 33% minder doelpunten, een gigantisch verschil.

Tegendoelpunten:
Onder Keizer kreeg Ajax 16 tegendoelpunten in 17 wedstrijden, een gemiddelde van 0.941 (afgerond) per wedstrijd. Onder Ten Hag is dat 14 doelpunten in 13 wedstrijden, een gemiddelde van 1.077 (afgerond).

Dan moet je ook nog erbij optellen dat Keizer te maken had met de situatie rondom Nouri, en Ten Hag heeft in de winterstop de broodnodige linksback erbij gekregen waarvan we allemaal wel weten dat Keizer die heel goed kon gebruiken.

Een overzicht, inclusief de statistieken onder Bosz: https://i.imgur.com/igGiR5c.png
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 00:34]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:36
Wat een verschil 1 jaar maakt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 00:54
Lol Ziyech was vandaag dik de beste aan Ajax kant.
Creëerde weer een paar goeie kansen of mogelijke voor assists. Maar als de rest er niks van bakt dan kan je er zelf niks aan doen.
Deze jongen wordt te hard aangepakt daar door de supporters, weet niet of het met z'n keuze voor Marokko te maken heeft.
Maar best kansloos dit gedrag een speler mishandelen!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:55
De beste stuur lui staan aan wal.
Vind ik leuk
utreg1971 +1431
maandag 16 april 2018 om 02:09
Bah zeg. Voor die aantal shit fans dan
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
maandag 16 april 2018 om 03:10
Niets aan de hand, een opstootje, vol emoties en met een sisser afgelopen.
Het lijkt allemaal veel bedreigender dan het is of wordt gemaakt........
Spelers lopen in en uit de bus en v.d Sar staat gewoon onverstoord buiten de bus in de menigte een groepje gefrustreerde supporters te woord.
Verstandig opgelost en afgelopen uiteindelijk.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 04:09
Mooi hiero .benzine word steeds duurder onze huur gaat omhoog supermarkten verkopen gekke voedsel waar je kk van krijgt de belastingdienst die je leegplukt verzekeringen die je naaien . Iedereen is tegenwoordig homo op tv onze kids worden gebrainwasht en gemanipuleerd door de tv overal oorlogen heel de wereld staat in de fik kan elke moment losbarsten en wij maken ons druk om een bal.en elkaar voor alles uitmaken die gasten verdienen miljoenen. Geen €1600 per maand net als de meeste en na dat je alles betaald bebt hou je net €350 over.schapen zijn wij meer niet ja ook jij vriend
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
maandag 16 april 2018 om 06:26
Zo is het jopi. De eerste echte goede reactie hier!chapeau!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 05:09
Ziyech was lachwekkend weer met zijn passes , van de sar heeft zelf aangegeven conclusies te trekken als resultaten tegenvallen.

Ik kan wel begrijpen dat je teleurgesteld bent en ook wel enigzins voor schut staat als ajaxfan, maar hou je een beetje in zeg er zijn tenslotte wel belangrijkere dingen in het leven "GET A LIFE".
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 05:40
Over Ziyech hebben ze wel gelijk, weg met dit soort verongelijkte prinsjes
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
maandag 16 april 2018 om 06:25
Ze shaken al 4 jaar.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 06:25
Goedemorgen, ik lees dit net en ja dit is emotie. Voetbal is emotie. Als er niets is gebeurd dan is het goed. Slaan is niet goed te praten. Vanaf vandaag is het voorbereiden voor volgende seizoen gestart en moet er nu geselecteerd worden. Wie moet weg en wie blijft. Alles en iedereen wegsturen lijkt mij geen optie, dan heb je weer een jaar nodig om alles in te laten slijten. Wel is duidelijk dat een aantal spelers dit jaar door de mand zij gevallen. Denk aan Veltman, Schone en Ziyech. Zouden toch de dragers moeten zijn maar waren steeds afwezig of kunnen het tempo niet meer aan. Aankopen die geen zelfvertrouwen krijgen en hebben door maar niet te spelen waarvoor ze zijn gekomen. Spelers die je binnen moet houden zijn Onana, de Ligt, Huntelaar, Neres en Kluivert. Die kunnen en hebben laten zien dat wat kunnen. Verlaat het salarisplafond en geef ze meer, anders zijn ze weg. Het liefst zie ik Peter Bosz weer terug voor het betere voetbal en mentaliteit.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 06:37
Ik snap het eerlijk gezegd wel .Supporters betalen meer dan het seizoen ervoor , en rijden heel het land door om zicht te laten horen in een uitvak. Er staat een kleine 150 miljoen op de bank en het is weer hartstikke onrustig na dat de Boer weg ging. Binnen een jaar 3 trainers net als voor de Boer kwam , ik vind het voor een (bedrijf) echt schandalig dat het zo onrustig is .De RvC zou toch een keer in moeten grijpen . Als ik zulke fouten zou maken op mijn werk kan ik gewoon mijn spullen pakken na een paar maandjes. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat spelers zijn aangevallen, denk eerder dat er verhaal is proberen te halen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 06:43
Schande schande! Ik ben geboren Amsterdammer en Ajax zit in mijn bloed maar nooit.... nooit zou ik mij verlagen tot dit soort randdebielen gedrag! Maakt niet uit bij welke club het gebeurt maar dit soort lui mag wat mij betreft meteen aan de kraag gevat worden en lekker een nachtje de cel in. Die lui hebben geen verstand van voetbal. Die zijn vaak te dronken of te high om te zie hoe de bal rolt. Ziyech heeft zijn bijdrage geleverd. Zonder hem stonden we lager op de ranglijst.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 17:41
Dat v/d Sar ongeschikt is weet iedereen die heeft er immers voor gezorgd dat wij afscheid moesten nemen van Bosz en daarmee de rust en het mooie spel.

Wat dit soort nep supporters doen is een schande bovendien zorgen zij ervoor dat talent eerder vertrekt, de Ligt, Onana en Ziyech zullen vertrekken en wellicht Tagliafigo zodat je weer overnieuw kunt beginnen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:21
V/D SAR Hoeft voor mij niet weg .Maar een andere trainer is een must
Deze trainer is totaal ongeschikt voor AJAX . Keizer begon meer grip op de groep te krijgen en had het seizoen gewoon af moeten maken . Voor het nieuwe seizoen had je dan kunnen bekijken hoe geschikt Keizer nog was en Of een nieuwe trainer kunnen nemen . Maar zo ik zei deze trainer 9 Ten Hag ) is ongeschikt .
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:17
Beschamende club? Je gaat ver om de grootste club van nl en nog steeds kwa prijzen en statestieken de beste van de wereld behoren. Jullie boeren zijn ALTIJD met Ajax bezig. Hou het gewoon bij je eigen club!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:46
alle 1celligen verzameluh!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:10
Voetbal maakt mensen soms gek. Waarschijnlijk vinden deze mensen dat ze zich degelijk gedragen. Ik debk dat de meeate van de ajax selectie jonger dan 24 ofzo als ik het goed heb, met uitzondering van schone en waarachijnlijk nog enkele andere. Met nog maar een paar wedstrijden te spelen en zeven punten achterstand was het sowieso al moeilijk geweest dus de kans was groot dat psv dit jaar kampioen zou worden. Mensen reageren uit emotie en dan denk je sowieso niet echt helder na en doe je dit soort dingen. Psv was gewoon beter dit jaar. Elk jaar is anders. Ik heb dan toch medelijden meer met de spelers zelf. True ze hebben het zelf gedaan maar dit verdiend niemand. Diezelfde mensen die nu dit doen stonden waarschijnlijk vooraan voor ajax applaus na de Europa League finale. Dan ben je 18 of 19 en speel je in het eerste van ajax en wordt je uitgescholden als een malle. Die spelers voelen zich ook kut en dit helpt dan zekers niet mee. Slecht seizoen gespeeld. Volgend jaar beter.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:15
stakkers die supporters gewoon stoppen met dat kut voetbal
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:56
Overmars moet zijn vertrek aankondigen. Veel verkocht en 2 jaar achter elkaar al te laat met goede vervanging. Nu moeten ook al goede vervangers aangekocht worden voor het nieuwe seizoen.
Vind ik leuk
Och jeh +1495
maandag 16 april 2018 om 10:31
GENIETEN!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:00
WZAWZDB***
Vind ik leuk
Bhj +468
dinsdag 17 april 2018 om 09:34
Ajax is Ajax niet meer?
Voetbal is Voetbal niet meer

Ajax is Ajax al 20 jaar niet meer, maar goed dat ze tijd hebben voor dit soort dingen
Vind ik leuk
WRFM +505
dinsdag 17 april 2018 om 17:44
Psv is de club van deze eeuw op dit moment en dat vinden ze niet fijn
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Woedende fans eisen vertrek Van der Sar en dat Ziyech nooit meer opgesteld wordt'