'Ik kan nog drie jaar mee en kan voor elke club in de Eredivisie van waarde zijn'

    'Ik kan nog drie jaar mee en kan voor elke club in de Eredivisie van waarde zijn'

    donderdag 19 april 2018 om 12:57

    Bartholomew Ogbeche vertrekt aan het einde van het seizoen bij Willem II, maar dat betekent niet dat hij klaar is in de Eredivisie. De Nigeriaanse spits (33) staat open voor een langer verblijf in Nederland.

    Ogbeche kreeg eind maart te horen dat zijn contract niet wordt verlengd door Willem II. "Dat kwam als een verrassing", reageert de aanvaller in het Brabants Dagblad. Woensdagavond tegen Feyenoord maakte hij zijn tiende doelpunt van het seizoen. "Of ik daar tevreden mee ben? Ach, het kan altijd beter. Tegen Feyenoord had ik twee keer kunnen scoren, maar ik schoot nog op de paal."

    Ogbeche weet nog niet wat er in de zomer gaat gebeuren. Een langer verblijf in Nederland is niet uitgesloten. "Ik denk wel dat ik voor elke club in de Eredivisie van waarde kan zijn. En anders komt er in het buitenland wel iets. Ja, ik ben 33 jaar, maar wat zegt dat? Kijk naar Robben en Ribéry. Die moeten veel meer meters maken dan ik. Ik ben superfit en kan nog makkelijk drie jaar mee."

    Plaats een reactie

    Sil95 +10596
    donderdag 19 april 2018 om 13:02
    Best bijzonder dat een club als Willem II een spits als Ogbeche wegstuurt terwijl de beste man er toch gewoon 10 gemaakt heeft. Wat meer dan uitstekend is voor een spits die zijn wedstrijden in het shirt van Willem II speelt. Bovendien denk ik niet dat super Sol na dit seizoen nog te behouden valt voor de Tilburgers. Dan ben je dus twee doelpuntenmakers kwijt.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5190
    donderdag 19 april 2018 om 13:04
    Te blessuregevoelig..
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 19 april 2018 om 13:07
    Ja hij is inderdaad wel wat wedstrijden afwezig geweest door blessureleed. Dan is het wat dat betreft razendknap dat je alsnog aan tien treffers komt.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5190
    donderdag 19 april 2018 om 13:08
    Dat is waar maar je betaald wel salaris door en aangezien zijn leeftijd, is de kans groter op meerdere en langere blessures..
    Vind ik leuk
    sooike1973 +662
    donderdag 19 april 2018 om 17:19
    Is niet bijzonder.... hij wordt deels betaald door sponsoren en verdient nu 3,5 ton. Sie sponsoren betalen echt niet meer mee voor een speler van 33. Hij mag best hier blijven maar dan wel voor een normaal willem II salaris dat zal liggen tussen de 1,5 en 2 ton. En zelfs dat is al veel voor een blessurig gevoelige speler van 33
    Vind ik leuk
    Jay5713 +3132
    donderdag 19 april 2018 om 13:02
    Ondanks de paar blessures die hij dit seizoen heeft gehad zou ik hem als ploeg in de middenmoot/onderin zeker wel aan de selectie toe willen voegen. Prima spits met ervaring en een neusje voor de goal. Mocht Fortuna promoveren zou ik hem daar wel willen zien. Roda zou hem ook goed kunnen gebruiken als Schahin vertrekt en Vancamp en Avdijaj terug gaan. Ook Groningen kan wel een centrumspits gebruiken, zij het als supersub.
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    donderdag 19 april 2018 om 13:03
    Wacht even op de nacompetitie van Cambuur.
    Geel staat hem toch het beste.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:07
    Vvv venlo zoekt volgend jaar een spits
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    donderdag 19 april 2018 om 13:09
    Voor elke club uit de onderste regionen een aanwinst.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    donderdag 19 april 2018 om 13:11
    Sparta? Heracles? Here we go...
    Vind ik leuk
    6ix9ine +503
    donderdag 19 april 2018 om 13:17
    Iets voor ADO als Johnsen weggaat
    Vind ik leuk
    Zot Joke +519
    donderdag 19 april 2018 om 13:17
    Voorbeeldprof en erg jammer dat mijn club zijn contract niet verlengt. Baal er stevig van.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 14:08
    Ik snap hier idd ook niets van. Met het aantal gehuurde spelers kun je niet elk jaar een eredivisie waardig team bij elkaar sprokkelen. Want dat Sol weg gaat lijkt me helder. Misschien gaat hij voor jong aankomend talent. Weer een kweekvijver aanleggen, zoals we in het verleden bekend stonden. Hopelijk gaat Sol terug naar Spanje, dan cashen we het beste, lijkt me.
    Vind ik leuk
    sooike1973 +662
    donderdag 19 april 2018 om 17:22
    Logisch hoor joke... als ze niks hadden gezegd hadden ze hetzelfde moeten betalen als nu. 3,5 ton per jaar. Deels betaald door sponsoren. Dat is veel te veel voor een 33 jarige bij ons clubke. Ik verwacht nog wel dat ze hem een aanvoeding doen maar dan zal hij genoegen moeten nenen met zo’n 1,5 ton
    Vind ik leuk
    Zot Joke +519
    vrijdag 20 april 2018 om 09:12
    Dat is nogal fors sooike. Zou dat echt zijn huidige salaris zijn? Tja, dan snap ik dat ons clubke de stekker eruit trekt.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2709
    donderdag 19 april 2018 om 13:29
    Zou voor een club als Sparta een aanwinst zijn gelet op zijn leeftijd en ervaring.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 15:25
    Een van de topsalarissen van w2. Zal de reden wel zijn. Met zijn leeftijd erbij.
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    donderdag 19 april 2018 om 15:57
    Met Nigerianen kan hij ook zomaar 38 zijn, even de haren in het doucheputje checken en op DNA insturen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6595
    donderdag 19 april 2018 om 16:09
    Geweldig leuke speler.. Misschien iets voor Heerenveen?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4450
    donderdag 19 april 2018 om 18:35
    Wellicht iets voor Twente, als ze degaraderen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik kan nog drie jaar mee en kan voor elke club in de Eredivisie van waarde zijn'