Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera

    "Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera"

    dinsdag 22 mei 2018 om 12:09

    Marc Overmars, directeur spelersbeleid van Ajax, staat niet te springen om interviews te geven en wil ook zo min mogelijk voor de camera verschijnen. Overmars laat dat weten op de website van zijn club. 

    "Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera. Ik ben een rustig persoon en blijf liever op de achtergrond. Als speler was dat ook zo, en liet ik bij voorkeur voetballend zien wat ik kon", aldus Overmars, in gesprek met het dertienjarige Amourrichio van Axel Dongen. 

    De jeugdinternational wil graag van Overmars weten hoe en wanneer hij bepaalt welke speler geschikt is als versterking voor de Amsterdamse club. "Dat is heel moeilijk om te zeggen. Een speler moet uiteraard technisch goed zijn, het moet een harde werker zijn met lef, maar het moet ook kloppen. En waar dat 'm in zit, is moeilijk te definiëren. Dat voel je als je een jongen ziet spelen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Rodajc +14255
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:11
    Een ding is zeker, als hij op de achtergrond staat gaat niemand hem zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:12
    Misschien een andere baan Marc?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:16
    Doet het anders prima en na de zomer kunnen we hem goed beoordelen want hij lijkt nu tenminste wel geld uit te mogen geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:18
    Dat is waar. Ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18786
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:20
    Een bescheiden man onze Marc.

    Liever dit dan een publiciteitsgeile kerel, zoals b.v. een Toontje Gerbrands.;-).
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:22
    Probeer jij wat te provoceren?
    Ga is terug in je mand ;)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:31
    Goed voorbeeld doet goed volgen ;-)

    Bierprofessor +1416dinsdag 22 mei 2018 om 12:12
    Misschien een andere baan Marc?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3787
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:42
    Tsja, IQ van een kauwgombal. Plakt ook overal aan he :)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18786
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:53
    Doe jij nooit, hè, biertje.....;-).

    Uitdelen en ook af en toe incasseren. Moet kunnen.

    Overigens met alle respect naar Toon.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 12:54]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19148
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:22
    Ah, Toontje is ook niets mis mee toch :)? Hij weet wat ‘ie wel en niet moet zeggen als Algemeen directeur.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3787
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:40
    Toontje zal z'n wederhelft Marcel erg missen :)
    Vind ik leuk
    Romario9 +11669
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:54
    Ajax wilde onze Toon anders maar al te graag naar Amsterdam halen toen ie nog bij AZ werkte.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +290
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:39
    helemaal niet zijn kut verhalen!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:30
    Liever iemand die op de achtergrond zijn best doet en kei hard werkt, dan iemand die op de voorgrond staat te schreeuwen en niks presteert.
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:18
    oh oke, nee laten we het er dan bij houden dat ie z'n stinkende best doet..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:20
    En hij haalt resultaten.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1283
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:55
    Niet gezien anders de afgelopen vier jaar, echt gewoon helemaal niets!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27890
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:03
    Cool man
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:23
    Wat een bullshit dus als je 4 jaar geen kampioen bent heb je niks gezien het gaat meer om de spelers die je opleid en inkoopt en verkoopt verded in europa dat geeft aan of je de juiste blik op spelers inkopen hebt gehad
    Vind ik leuk
    Robert_b89 +309
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:16
    Echt irritant luitjes zoals jij... Meneer heeft na zijn aanstelling van de club die dik in de rode cijfers stond een club gemaakt met een groot eigen vermogen. Hij verkoopt zijn huid erg duur op de markt waardoor Ajax de hoofdprijs ontvangt. 27mijoen voor suarez 1 jarig contract. 42 miljoen voor sanchez die hij trouwens een jaar ervoor voor 5 miljoen heeft gekocht. Prestaties op het veld kan hij zelf niets aan doen. De selectie wat Ajax heeft is gewoon kampioenswaardig dat het niet gebeurd is niet zijn schuld. Aanstelling van Keizer was hij ook vel op tegen. Enige minpunt waar ik hem op kan betrappen is het aanstellen van Ten hag. Ik ben hier direct geen fan van geweest. Goede trainer maar past gewoon niet bij een club als ajax.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    donderdag 24 mei 2018 om 17:27
    Een van zijn taken is spelers verkopen. Had jij verwacht dat Milik 32 miljoen op zou leveren. Hij heeft 37 miljoen winst gemaakt op Sanchez binnen 1 jaar. En ja, dit gaat alleen maar over geld en niet over prijzen. Maar dat is ook niet de main job van de technisch directeur.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:24
    Iets als:

    Iemand die op de achtergornd zijn best doet, keihard werkt en niet presteert?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:15
    Verstandig, kunnen Ten Hag en Vd Sar dat ook niet doen ajb ?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19148
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:19
    Laten we gewoon Peter Bosz de persconferenties en de interviews houden. Die vertelde tenminste zinnige en logische dingen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27890
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:19
    Beetje gek als je als trainer niks wil zeggen na een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Haha, ja dat wel, maar ik kan er niet naar kijken, komt zoveel onzin uit..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27890
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:28
    Ik weet niet, ik vind z'n analyses best sterk.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Nee lekker laten praten, hoe meer hoe liever, we liggen iedere week weer krom van het, het, het. la, la, lach, lachen :-))
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27890
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:28
    Hartstikke mooi dat ie jou in een goed humeur krijgt.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:21
    Een geweldig representatief team voor een wannabee topclub, vd Sar, Overmars en TenHag, gelukkig winnen ze veel prijzen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Op de achtergrond met die blaaskop dat werkt niet
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:34
    Stel toch eens voor dat je je eigen wanbeleid moet verdedigen tegen kritische journalisten..

    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13367
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:43
    "gesprek met het dertienjarige Amourrichio van Axel Dongen. "
    Dat hij een intense kutnaam heeft is nog geen reden om amourrichio een ding te noemen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +8980
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:49
    Hahaha, ik gok dat daar het woord 'talent' is weggevallen ;-)
    Vind ik leuk
    Youri99 +9003
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:26
    Inderdaad, wie is Axel Dongen en waarom heeft hij een Amourrichio? Kan iemand mij dit uitleggen...
    Vind ik leuk
    Pilsje +145
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:51
    Zal ik ook doen met zon bakkes
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:58
    Gelukkig maar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:15
    haha wat een vent joh.. nee tuurlijk niet, je laat je bolus pas zien als er wat gewonnen word...
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1849
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:36
    Ze dikke kop past er ook niet op
    Vind ik leuk
    Mauritz +1283
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:53
    Wat een huilebalkje is het toch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:05
    Marc doet het goed. Lekker op de achtergrond laten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera"