Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera

    "Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera"

    dinsdag 22 mei 2018 om 12:09

    Marc Overmars, directeur spelersbeleid van Ajax, staat niet te springen om interviews te geven en wil ook zo min mogelijk voor de camera verschijnen. Overmars laat dat weten op de website van zijn club. 

    "Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera. Ik ben een rustig persoon en blijf liever op de achtergrond. Als speler was dat ook zo, en liet ik bij voorkeur voetballend zien wat ik kon", aldus Overmars, in gesprek met het dertienjarige Amourrichio van Axel Dongen. 

    De jeugdinternational wil graag van Overmars weten hoe en wanneer hij bepaalt welke speler geschikt is als versterking voor de Amsterdamse club. "Dat is heel moeilijk om te zeggen. Een speler moet uiteraard technisch goed zijn, het moet een harde werker zijn met lef, maar het moet ook kloppen. En waar dat 'm in zit, is moeilijk te definiëren. Dat voel je als je een jongen ziet spelen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Rodajc +9518
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:11
    Een ding is zeker, als hij op de achtergrond staat gaat niemand hem zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:12
    Misschien een andere baan Marc?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:16
    Doet het anders prima en na de zomer kunnen we hem goed beoordelen want hij lijkt nu tenminste wel geld uit te mogen geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:18
    Dat is waar. Ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:20
    Een bescheiden man onze Marc.

    Liever dit dan een publiciteitsgeile kerel, zoals b.v. een Toontje Gerbrands.;-).
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:22
    Probeer jij wat te provoceren?
    Ga is terug in je mand ;)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10333
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:31
    Goed voorbeeld doet goed volgen ;-)

    Bierprofessor +1416dinsdag 22 mei 2018 om 12:12
    Misschien een andere baan Marc?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3063
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:42
    Tsja, IQ van een kauwgombal. Plakt ook overal aan he :)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:53
    Doe jij nooit, hè, biertje.....;-).

    Uitdelen en ook af en toe incasseren. Moet kunnen.

    Overigens met alle respect naar Toon.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:22
    Ah, Toontje is ook niets mis mee toch :)? Hij weet wat ‘ie wel en niet moet zeggen als Algemeen directeur.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3063
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:40
    Toontje zal z'n wederhelft Marcel erg missen :)
    Vind ik leuk
    Romario9 +9406
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:54
    Ajax wilde onze Toon anders maar al te graag naar Amsterdam halen toen ie nog bij AZ werkte.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:39
    helemaal niet zijn kut verhalen!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10333
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:30
    Liever iemand die op de achtergrond zijn best doet en kei hard werkt, dan iemand die op de voorgrond staat te schreeuwen en niks presteert.
    Vind ik leuk
    Makis +962
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:18
    oh oke, nee laten we het er dan bij houden dat ie z'n stinkende best doet..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10333
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:20
    En hij haalt resultaten.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1266
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:55
    Niet gezien anders de afgelopen vier jaar, echt gewoon helemaal niets!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:03
    Cool man
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:23
    Wat een bullshit dus als je 4 jaar geen kampioen bent heb je niks gezien het gaat meer om de spelers die je opleid en inkoopt en verkoopt verded in europa dat geeft aan of je de juiste blik op spelers inkopen hebt gehad
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:16
    Echt irritant luitjes zoals jij... Meneer heeft na zijn aanstelling van de club die dik in de rode cijfers stond een club gemaakt met een groot eigen vermogen. Hij verkoopt zijn huid erg duur op de markt waardoor Ajax de hoofdprijs ontvangt. 27mijoen voor suarez 1 jarig contract. 42 miljoen voor sanchez die hij trouwens een jaar ervoor voor 5 miljoen heeft gekocht. Prestaties op het veld kan hij zelf niets aan doen. De selectie wat Ajax heeft is gewoon kampioenswaardig dat het niet gebeurd is niet zijn schuld. Aanstelling van Keizer was hij ook vel op tegen. Enige minpunt waar ik hem op kan betrappen is het aanstellen van Ten hag. Ik ben hier direct geen fan van geweest. Goede trainer maar past gewoon niet bij een club als ajax.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10333
    donderdag 24 mei 2018 om 17:27
    Een van zijn taken is spelers verkopen. Had jij verwacht dat Milik 32 miljoen op zou leveren. Hij heeft 37 miljoen winst gemaakt op Sanchez binnen 1 jaar. En ja, dit gaat alleen maar over geld en niet over prijzen. Maar dat is ook niet de main job van de technisch directeur.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11011
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:24
    Iets als:

    Iemand die op de achtergornd zijn best doet, keihard werkt en niet presteert?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9185
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:15
    Verstandig, kunnen Ten Hag en Vd Sar dat ook niet doen ajb ?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:19
    Laten we gewoon Peter Bosz de persconferenties en de interviews houden. Die vertelde tenminste zinnige en logische dingen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:19
    Beetje gek als je als trainer niks wil zeggen na een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9185
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Haha, ja dat wel, maar ik kan er niet naar kijken, komt zoveel onzin uit..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:28
    Ik weet niet, ik vind z'n analyses best sterk.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Nee lekker laten praten, hoe meer hoe liever, we liggen iedere week weer krom van het, het, het. la, la, lach, lachen :-))
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:28
    Hartstikke mooi dat ie jou in een goed humeur krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:19
    Groot gelijk Overmars. Je doet het goed en ga zo door.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:21
    Een geweldig representatief team voor een wannabee topclub, vd Sar, Overmars en TenHag, gelukkig winnen ze veel prijzen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Geweldige betoog van een wannabe PSV'er hahaha.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:30
    Ik heb nog met een winnaar van EC 1988 samen gevoetbald en in de zaal tegen de John de Bever van artikel gisteren, gekozen beste zaalvoetballer WK Brazilie, dus ik denk meer ballen geraakt als jij ooit live in een stadium hebt gezien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:32
    Doe er maar een speklapje erbij. Hard gebakken graag hahahahaha
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:40
    Dat is toevallig, ik hoorde laatst van een EC winnaar van 1988 en John de Bever dat ze nog hebben gevoetbald met Sanuk van VP!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:45
    Jij ook al dus. Ik voetbalde nog met een EC winaar die John de Bever niet serieus nam. Ben namelijk goed bevriend met Marco van Basten.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:52
    Maar je hebt nooit met van Basten gevoetbald en het lijkt me wel lachen met Basten, dus niet.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:50
    Nee tegen John de Bever, ook maar eenmalig.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:19
    Hey, ik kan het niet helpen dat John de Bever liegt :p
    Is John de Bever trouwens zijn echte naam of een bijnaam omdat hij vrij angstig is?
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:38
    Nee je moet maar eens googelen, was een jarenlang de beste zaalvoetballer. Is een kamper, dus let maar op wat je zegt :-))
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:40
    Haha oke, ik let op mijn woorden. Anders wordt het Keizerout de Bever :p
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:42
    Je naam aanpassen #FanvandeBever
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:14
    Bij John de Bever in bed gelegen zeker haha
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:21
    De biografie van Overmars wordt een pareltje. Er spelen zoveel dingen achter de schermen met betrekking tot het beschikbare budget. Daar hebben wij geen weet van.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:22
    Het beschikbare budget zit grotendeels in ajax aandelen, wil jij er kopen?
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:24
    Ik heb er meer dan me lief is. Zit al jaren amper beweging in.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:41
    Hey, wel voor het eerst in weet ik veel hoelang boven de 12 euro :p
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:48
    Okay, dat misschien wel, maar over 20 jaar gezien underperformer.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:07
    Nou, wel toepasselijk als je naar de club kijkt :p
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:32
    Hoewel ik het niet met de keuze van je naam eens ben, zal ik proberen wat vriendelijker te zijn. Morgennacht vliegen we voor Vakantie naar Nederland en worden we zelfs door een Amsterdamse volkszanger opgehaald op Schiphol, maar hij geeft niets om voetbal, anders had hij ons denk ik ook niet opgehaald :-)).
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:38
    Toe maar weer. Vakantie en een warm onthaal nog ook.
    Haha, veel plezier in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:41
    Bedankt, weer 2 jaar geleden dat we in Nederland waren. We gaan natuurlijk zuidwaarts, maar ook een dagje Amsterdam.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:51
    Net te laat om een wedstrijdje van Ajax mee te pikken. Jammer hoor ;)
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:55
    Ben een keer in de Arena geweest voor een of ander muziekspektakel, met oa Jantje
    Smit, was genoeg. Hebben hier van die kastjes, kun je tv van de hele wereld ontvangen, ook Fox etc. In de Meer en Olympisch stadion ben ik wel vaker geweest.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:00
    Nou, als je je bedenkt ben je van harte welkom. Met een beetje geluk ziet het voetbal er dan ook weer goed uit :p
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:02
    We vliegen 21 juni al weer terug, dus helaas.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:13
    Het aanbod blijft geldig :p
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:02
    Ik had het veel emotioneler verwacht. Valt niet mee te speculeren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18506
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:08
    Ik vermoed dat er nu een redelijk stijgende lijn komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:25
    Op de achtergrond met die blaaskop dat werkt niet
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8113
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:34
    Stel toch eens voor dat je je eigen wanbeleid moet verdedigen tegen kritische journalisten..

    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9920
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:43
    "gesprek met het dertienjarige Amourrichio van Axel Dongen. "
    Dat hij een intense kutnaam heeft is nog geen reden om amourrichio een ding te noemen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4521
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:49
    Hahaha, ik gok dat daar het woord 'talent' is weggevallen ;-)
    Vind ik leuk
    Youri99 +7404
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:26
    Inderdaad, wie is Axel Dongen en waarom heeft hij een Amourrichio? Kan iemand mij dit uitleggen...
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:51
    Zal ik ook doen met zon bakkes
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21059
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:58
    Gelukkig maar.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Makis +962
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:15
    haha wat een vent joh.. nee tuurlijk niet, je laat je bolus pas zien als er wat gewonnen word...
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1502
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:36
    Ze dikke kop past er ook niet op
    Vind ik leuk
    Mauritz +1266
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:53
    Wat een huilebalkje is het toch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:05
    Marc doet het goed. Lekker op de achtergrond laten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik geef niet graag interviews en verschijn zo min mogelijk voor de camera"