Enorme dreun voor Marokko: verlies tegen Iran na eigen doelpunt in extra tijd

    Enorme dreun voor Marokko: verlies tegen Iran na eigen doelpunt in extra tijd

    vrijdag 15 juni 2018 om 18:57

    Marokko heeft tijdens zijn WK-rentree een bijzonder zure nederlaag moeten slikken. Het leek een doelpuntloos gelijkspel aan de wedstrijd tegen Iran over te houden, maar verloor in blessuretijd door een eigen doelpunt van Aziz Bouhaddouz.

    De Leeuwen van de Atlas begonnen met Hakim Ziyech, Karim El Ahmadi, Mbark Boussoufa en Nordin Amrabat in de basis. Laatstgenoemde liep in de slotfase een nare blessure op en moest vervangen worden door broer Sofyan Amrabat. Bij Iran ging Eredivisie-topscorer Alireza Jahanbakhsh in de slotfase per brancard van het veld. Reza Ghoochannejhad bleef negentig minuten lang op de bank.

    Marokko begon furieus aan de wedstrijd. Ziyech kreeg al na twee minuten spelen een opgelegde kans, maar maaide jammerlijk over de bal heen. Na twintig minuten spelen hadden de Marokkanen de score moeten openen, maar Mehdi Benatia en Younes Belahnda wisten een rommelige scrimmage niet tot doelpunt te promoveren. Op slag van rust vond er een soortgelijke situatie plaats aan de andere kant van het veld, maar Sadar Azmoun en Jahanbakhsh konden Iran niet op voorsprong schieten.

    Beide ploegen legden in de eerste helft nog veel energie in hun spel, maar bleken na rust hun kruit verschoten te hebben. De wedstrijd werd steeds rommeliger en het tempo ging langzaam maar zeker omlaag. Beide ploegen leken met 0-0 genoegen te nemen, maar Iran sloeg in de blessuretijd alsnog toe. De ingevallen Bouhaddouz kopte bij de eerste paal een vrije trap op bijzonder knullige wijze achter doelman Munir Mohand.

    Plaats een reactie

    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:58
    3 wedstrijden gezien, 3x totaal waardeloos niveau!

    Die jongen van Marokko zien we waarschijnlijk niet meer terug, ja op vermist posters!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Marokko speelde gewoon redelijk. Iran was matig, paar keer countertje waarvan maar 1 echt goed. Onverdiend als de tering maar ik maal er niet om. Ik heb ze op winst én door. doorpakken nu suuuuuuu
    Portugal to lose vs spain. BY LOTS!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16724
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Zijn er mensen die aan een wkpoule meedoen?

    Ik denk dat Marokko met de wereldbeker naar huis gaat, ben alleen nog niet zeker wie het toernooi gaat winnen 🤔

    #jaikposthemgewoonweer!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:01]
    Vind ik leuk
    Sanuk +2493
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:09
    #hijisookleuk
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:25
    Soooooo leuk zeg.
    Vind ik leuk
    Zippy +3737
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:12
    ..... met de wereldbeker naar huis ?
    LUKT niet.
    Stelen is verboden in Rusland.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:13
    blijft goed:)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4594
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:21
    @nietzoveeldumpertkijken
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:01
    Als je met 0 punten nog tegen Portugal en Spanje moet ben je bij voorbaat kansloos. Of Iran gaat door en piepelt 1 van die 2 landen met wat mazzel of het is nu al duidelijk dat Spanje en Portugal door gaan.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Portugal is zeer matig ik zie ze dat wel winnne
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:06
    Spanje staat op dit moment in de brand, dus die zijn ook te pakken, maar als je al niet kan overtuigen tegen de minste tegenstander in de poule dan heb je toch weinig kans tegen die twee landen!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:07
    Precies . Alles kan gebeuren, wie had dat gedacht!
    Verder. Minste tegenstander? Ja Marokko was veel beter (Dus overtuigen wel) maar iedereen doet maar lacherig over Iran terwijl ze toch met twee vingers in de neus zijn geplaatst
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2944
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:21
    Je kunt eindeloos Marokko hier proberen te verdedigen maar dit is een enorme domper.
    Ik had ze op winst staan, gaan echt niet van Portugal of Spanje winnen in mijn ogen.
    Spanje heeft idd wat issues gehad maar Hierro aan het hoofd en het komt goed.
    Spanje wint het wk ;-)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:22
    Ik had Iran 1-2. 0-1 ben ik dus tevreden mee.

    Maar ik zie ze wel winnen van Portugal . Portugal is echt heel slecht en Marokko speelde de eerste helft redelijk
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2944
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:23
    Bij Portugal loopt er toch één rond die wel eens een doelpuntje kan maken....
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:25
    Bij Marokko ook ;)
    Vind ik leuk
    Caniggia +686
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:24
    Nou dan heb jij een andere wedstrijd gezien waarschijnlijk.Ik heb alleen maar heel slecht voetbal gezien en niet alleen deze wedstrijd overigens.Tot nu toe is het allemaal zeer matig.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:25
    Eerste 30 minuten sterk marokko, daarna meer vechtvoetbal maar over het algemeen.. ik zie kansen voor marokko tegen portugal
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:35
    Veel beter? Als
    In wat? Man schei toch uit. Hoeveel opgelegde kansen heb je geteld? 2?
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:46
    Hadden ze in Europa niet voor elkaar gekregen,net als Saudi Arabië Nigeria, Honduras, Zuid-Korea, Japan enz.Europa en Zuid-Amerika zijn de moeilijkste continenten om je te kwalificeren, is gewoon zo.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:29
    Europa heeft 13 deelnemers + Rusland...
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:37
    Ik bedoel meer dat bijv. Oceanië en Azië nou niet bepaald moeilijk zijn om je te plaatsen voor een WK omdat het niveau daar lager is dan in Europa, Italië en Nederland of Griekenland zie ik liever dan Iran of Saudi Arabië op het WK,kijk alleen al naar wat voor grote namen af vielen bij Europese selecties.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:53
    Ik zie liever een WK dan 29 Europeanen, Brazilië Argentinië en de houder

    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:46
    Hoezo was marokko veel beter
    .ben je dom of ben je blind. Onnodig balverlies zenuwachtig en.alles bij elkaar ze kunnen niet voetballen. Waar basseer je op dat ze veel beter zijn. Je hébt een dokter nodig jij
    .Portugal is een wijze ploeg en die gaan echt niet verliezen van een ploegje die eens niet Iran kan verslaan. Spanje is véél sterker
    .je hébt totaal geen verstand en kenis van voetbal
    Je lijkt net een vrouw die mee lult over voetbal. Gedraag je man
    Vind ik leuk
    Viva MA +2
    zondag 17 juni 2018 om 17:00
    Ze kunnen niet voetballen maar de laatste keer dat ze tegen België spelden werd het 4-2 voor Marokko in in Brussel.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:14
    Je haalt België bij omdat je de naam Brussel ziet en denkt dat ik een Belg ben. Ik heb een verassing voor je ik ben Marokkaan en ik volg de wedstrijden in marokko in cafés ..Dit bewijst dat je een handicap bent.. laats toen marokko tegen België speelden was in 2008 ..nog eens bewijs dat je een handicap bent. UWV uitkering zou wel druk met je hebben zo te merken ..trouwens in 2008 werd het 4-1 en niet 4-2. Nog meer bewijs dat je een beperking hebt in je hersens
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    Viva MA +2
    zondag 17 juni 2018 om 22:05
    Bedankt voor je reactie, ja ik heb inderdaad een beperking ik ben Drs in Econometrie.
    Geniet in Marokko van je uitkering.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 22:41]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:25
    Ik ben in marokko lekker aan het genieten van mijn land. Ik werk ik België..uitkering dat heb jij a kansloze
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:28
    Je ziet ze vliegen. Als je niet van Iran kan winnen. Win je al helemaal niet van Portugal.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:29
    Zoals ik al heel vaak zeg. Mensen onderschatten Iran...
    Vind ik leuk
    Viva MA +2
    zondag 17 juni 2018 om 22:50
    Klopt Iran werd onderschat door velen maar niet door Hervé Renard. Als hij Iran had onderschat en met een normaal en meest logische opstelling met een echte linksback Mendil en echte rechtsback Hakimi, drie middenvelders Zyech, El Ahmadi en Boussoufa, en drie aanvallers El Kaabi, Amrabat en En Nsseri. Dan was het een heel ander wedstrijd geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:17
    Van mij mag Mexico wereld kampioen worden. Dat noem ik pas een ploeg
    Vind ik leuk
    Viva MA +2
    zondag 17 juni 2018 om 22:32
    Zo werkt het niet in voetbal. In 2010 verloor Spanje van Zwitserland en won daarna van veel sterker landen. En werd wereld kampioen. Duitsland verliest van Mexico toch is de kans dat Duitsland wereldkampioen wordt veel groter dan de kans dat Mexico het wordt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 22:39]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:27
    Gefeliciteerd met je duitsland
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4975
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:06
    Als ze winnen van Portugal is alles nog mogelijk maar wordt zeker lastig...
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:27
    Dat is inderdaad het geval. Wordt niks meer. Binnenkort Oranje weer op de nationscup.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:47
    Dat wordt helaas ook niks.....
    Vind ik leuk
    Koeroe +9545
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:14
    Marokko redelijk? Echt armetierig niveau, had op meer gehoopt
    Vind ik leuk
    PRICE +17725
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:21
    Dom van Marokko,hadden 1e helft afstand moeten nemen
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:21
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +880
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:27
    Meen je dat echt? Marokko speelde redelijk? Op de eerste 15 minuten aan was het dramatisch nivo, trouwens alle 3 de wedstrijden... Nederland was echt niet slechter dan wat we nu gezien hebben hoor
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:28
    Nederland was echt niet beter hoor ahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:51
    Nederland kan teminste wel de bal rond spelen en in de voet en vasthouden. Heb ik niet gezien bij Marokko. Dus níet lullen .Marokkanen Hebben niet gevoetbald tegen iran. En ze kunen nu beter beginen met koffers inpakken .
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:52
    Nou sow hey wat een kwalitit
    Vind ik leuk
    HupHolland +1006
    zaterdag 16 juni 2018 om 06:45
    Marocco Iran was eerste divisie niet waardig
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:57
    Ben je blind of zo van marokko speelde redelijk. Ik weet niet wat jij redelijk noemt. Ik ben zelf opdit moment in marokko en ik volg de wedstrijd in café en ik zit helemaal vooraan de groot tv scherm. Marokko had gisteren erg lastig van zenuwachtigheid onnodig balverlies. Onnodig fouten maken. Kansen verprutsen
    Ik vondt bijvoorbeeld al amadi niet bepaald goed spelen. Achraf hakimi was erg slecht. Amine harit was niks. Soufiane Amrabat bakte er niks van. Engiste wie wel goed speelde was bijvoorbeeld roman sais. Hakim ziyech. Boussoufa. Belhanda .nordin amrabat ..Portugal en Spanje die kan je niet verslaan als je erg bang bent of was van iran
    .het word niks met marokko
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23682
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Misschien dat de 4de pot een beetje beter is...
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:02
    Zou tijd worden, tot nu toe heb ik meer het idee dat ik naar de playoffs promotie/degradatie zit te kijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Wees niet getreurd! Op dinsdag voetbalt polen! Dan is Het grote mannen voetbal op wereldklasse!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:05
    Op het WK stucen maken jullie een grote kans, maar in de voetbalwereld is Polen natuurlijk net zo dramatisch als de rest die we tot nu toe gezien hebben.

    God, dat we ons niet geplaatst hebben wordt met de seconde pijnlijker als je naar dit toernooi kijkt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:09
    Poland is toch echt wel beter dan wat we nu gezien hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:10
    Ik ben voor Polska dit WK succes!
    Vind ik leuk
    Viva MA +2
    zondag 17 juni 2018 om 22:38
    Mooi dat Polen erbij is, in 1986 zaten ze in de poule met Marokko en werden ze 3de ze versloegen Portugal met 1-0. Portugal werd láátste.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:04
    Ik zie het al. Belangrijke spannende potten doen je helemaal niets..

    Kijk dan vriendschappelijk Spanje brazilie ofzo
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:07
    Wat een rare conclussies trek jij! Sowieso is Iran - Marokko niet een belangrijke pot net als die vorige 2 potten niet belangrijk waren.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:08
    Niet belangrijk? Als ze willen 'stunten' moest het iig hier gebeuren!
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:12
    Heb je veel kwaliteit gezien dan? Helemaal niks man..
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:13
    Dus? Als het de pot is die bepaalt of je kans maakt om door te gaan is het toch belangrijk?
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:15
    Yep, en Iran heeft 3 punten :) vandaar, Mexico gaat gewoon winnen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:16
    Lekkerrrrrr
    Ali en reza kaaaaamon
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:19
    Mexico gaat winnen, hebben al een goede “bonding” session gehad:p
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:20
    Heerlijk bonding ;)
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:22
    Kan noet anders dan Nederlandse staff daaro;)
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Mag ik toch hopen? Moet je nagaan... dat dit soort teams mee kunnen en wij niet:p de FIFA slaat echt de plank mis met zo’n opstelling.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10116
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Tja... maar je hebt dan ook Iran, Marokko, Rusland, Saudie Arabie, Egypte en de enige competente ploeg Uruguay gehad tot dusver.
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Uruguay was ook niks en als je al 6 ploegen kan noemen die eigenlijk niks op het toernooi te zoeken hebben dan zegt dat best veel.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10116
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:04
    Klopt, maar de echte toppers komen nog. Vanavond om 20.00 uur bijvoorbeeld ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22046
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:13
    Uruguay speelde beroerd maar die hebben wel aardige spelers rondlopen. Maar inderdaad 3 wedstrijden tot nu waren rukkierukkie niveau..
    Vind ik leuk
    Pimman +1419
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:08
    Mee eens Foebele maar dit was toch wel het dieptepunt!..hoe vaak lag het spel stil voor aanstelleritus?
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:09
    Het was gewoon andermaal een pot die pijn aan je ogen deed, nu heb je die er altijd tussen, maar na 3 potjes een score van 3 matige potjes is wel erg veel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:09
    je bedoelt Opsporing Verzocht?
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:11
    Nee, ik kijk liever naar Vermist...
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8376
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:26
    Wat is het ineens zo rustig op straat 👀 😂
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1214
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:50
    Nu is het omgekeerd
    Een gestolen overwinning
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1784
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:04
    liever niet meedoen dan verliezen van Iran
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10047
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Die liggen er dus uit..
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Onverdiend maar mij maakt het niet uit. LEKKER MANNNNN
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Lekker Marokko, mooie goal, maar toch 1.0 verloren
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2044
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Het moet je maar overkomen. De allerlaatste minuut, in een WK-duel, de eerste in weet ik veel hoeveel jaar.

    Onterechte overwinning naar mijn mening. Deze wedstrijd had in een gelijkspel moeten eindigen, maar blijkbaar mocht het niet zo zijn voor Marokko.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1499
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:02
    Overtreding van Amrabat trouwens..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    0 punten. Ze gaan nooit meer 4 punten tegen Portugal en Spanje. De handtasjes kunnen naar huis..
    Vind ik leuk
    _Mark +796
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    HAhahahaha een heel WK geen getoeter!
    Vind ik leuk
    Gozert +2487
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Hatsikidee, mooi resultaat voor Iran!
    Vind ik leuk
    Rodajc +11050
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Haha wel lachen dit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    *Roblox oof*
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10116
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Wat een kut wedstrijd, laatste halfuur alleen maar liggen en schoppen. Ziyech en co. zwaar teleurstellend
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:04
    40 miljoen waard.. aldus de Ajacied die nog steeds denkt dat Ajax 1e is. Kijk in de week maar even naar Lozano, Ajaciedje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Lekker toeteren toch! Toch nog een doelpunt voor Marocco
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Dat was het dan voor Marokko. Geen geweldig team, Iran overigens ook niet.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23682
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Boeinde wk tot nu toe maar niet heus.

    Het kan alleen maar beter worden.

    Marokko is klaar.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18879
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Prima wedstrijd van Hakim Ziyech ondanks verlies..... laat het bieden maar beginnen voor de Hakim Ziyech veiling... AS Roma... Liverpool... er komen er vast nog meer die gaan meebieden.....
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Helemaal mee eens! Bieden begint met 100 miljoen!
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +623
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Goeie pot? Wat heb jij gekeken?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18879
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:05
    Naar Hakim Ziyech... en die speelde gewoon een prima wedstrijd... als je dat niet hebt gezien dan ben je of zo blind als een mol.... of je bent op je achterhoofd gevallen.....
    Vind ik leuk
    Hupfean +2957
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:26
    Tuurlijk ziyech goed gespeeld, hij trapte anders lekker over die bal heen. 100% kans om zeep geholpen.
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +623
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:41
    Noem wat momenten waar hij geweldig was, zijn moment was toch echt die grote misser
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1763
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138673
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:25
    Liverpool???
    Hahahaha nog in geen 100 jaar dat die zo gek zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:47
    Volgens de laatste geruchten heeft Liverpool interesse in Ziyech. Kan zomaar zijn dat Ziyech naar Liverpool gaat vertrekken.
    Alleen is een discussie wat dat aangaat moeilijk aan te gaan met jou, aangezien jij de grootste betweter van Voetbalprimeur bent.
    Cocu zou volgens jou ook niet weggaan naar Turkije en ook dat zit er toch echt aan te komen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138673
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:48
    liverpool gaat zyech echt niet halen let nou maar op
    en onze flip is nog helemaal nergens naar toe
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:53
    We gaan het zien. Ik schat de kans heel groot dat Cocu voor Turkije gaat kiezen, zijn bruto salaris bij PSV kan cocu 4.8 x netto ontvangen bij Fenerbahce.
    Lekker warm land, mooie villa met zwembad & en een prachtige club om te trainen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    stratumseind +138673
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:00
    zou kunnen maar vooralsnog geloof ik er niet zo veel van
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:11
    Vooral dat overstapje in de derde minuut was geniaal. Zijn stomme ploeggenoten hadden natuurlijk niet door dat hij dat expres deed. HAHA 40 miljoen. Lekker weer bij ajax ballen, lachebek.
    Vind ik leuk
    koosje +247
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    allemaal de schuld van Nederland !!
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Meedoen is belangrijker dan winnen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    John M. +4177
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:10
    Vind ik leuk.
    Vind ik leuk
    Mari +5520
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Marokko heeft geen spitsen.
    Onterecht verloren
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Ze hadden toch Mahi?
    Vind ik leuk
    VamosPSV +67
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:01
    Wat is daar nou onterecht aan
    Vind ik leuk
    kaazelien +2820
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Alireza Jahanbakhsh, het is je gegund gozert.
    Vind ik leuk
    6ix9ine +244
    vrijdag 15 juni 2018 om 18:59
    Nou die Marokkanen overdrijven wel met hoe goed ze zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Allebij verdiende de winst niet wat een slecht niveau van beide landen
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4970
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    En toch gun ik het Iran van harte. Als je die oprechte blijdschap na afloopt ziet en het ongeloof op hun gezichten.. alsof ze wereldkampioen werden.

    Marokko is me buiten de openingsfase ook tegengevallen. De grootste kans was nota bene voor Iran vlak voor rust.
    Vind ik leuk
    cheeks +3009
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Zyech zakt wederom door het ijs als de tegenstander geen Heracles, Sparta of Roda heet.
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:20
    Lijkt Justin Kluivert wel
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:31
    Laat Heracles er buiten svp.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18387
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Gehypt elftal van Marokko.
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Ik ben even toeteren in de stad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    TÜÜT TÜÜT
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Wat was de 2de helft zo ongelooflijk slecht. Er was ook een moment in het wedstrijd dat er miljoenen overtredingen werden gemaakt. Om de 2 secondes werd het spel stilgelegd, zwaar irritant

    Toch knap hoe die een snoekduik in eigen doel maakr
    Vind ik leuk
    VamosPSV +67
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:00
    Heerlijk zo'n eigen goal op zo'n moment
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1499
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:01
    Die ballon is ook weer leeg geprikt...

    En kunnen de Dries Boussata's, Khalid Sinouh's en alle andere comedianten ook weer na drie wedstrijden naar huis..
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:19
    Gelukkig dat ze met hun hart kiezen voor Marokko
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:01
    en daar is ie dan. de eerste goal van Marokko op het WK.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:01
    Gênant dit niveau. Ziyech min 20 miljoen marktwaarde, maakt 10 miljoen maximaal.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +401
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:01
    Ik ga nu meteen naar buiten om te tuteren. Tuut tuuuuuuuut
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +44
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:01
    Heerlijk dit! Maar Ziyech had die goal wel moeten scoren dan had Ajax 20 miljoen meer kunnen vragen. Wat een prutser! Had 2-1 voor Iran voorspeld maar die ene goal had ik Ziyech gegund al is het alleen maar voor het geld voor Ajax.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18387
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:04
    Nepper
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 21:22
    jood
    Vind ik leuk
    Hupfean +2957
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:02
    Nou marokkanen, de straat op feest vieren. O wacht.....
    Bedankt iran, weddenschap gewonnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:02
    Zuur voor onze Marokkaanse vrienden.

    Goed nieuws is echter dat MKB Nederland nu al spreekt van de meest incidentloze koopavond sinds 1998!
    Vind ik leuk
    kaazelien +2820
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:14
    Ty
    Vind ik leuk
    Hupfean +2957
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:16
    De avond is nog jong.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:02
    Geweldig hoop op 0 punten en wat is die hakym een verschrikkelijke speler
    Vind ik leuk
    BS +931
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:02
    Dag Marokko, wat een bedroevend niveau
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Zo die kunnen beter gelijk hun koffers weer inpakken wat een afgang en maar een grote mond hebben dat zij de volgende ronde wel zullen halen , nou dat kunnen ze vergeten na deze wedstrijd. Was dan ook niet om aan te zien !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    haarlemx +409
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Wow, Marokko uitgeschakeld das vroeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:03
    Mooizo, gefeliciteerd Iran.
    Vind ik leuk
    Micha EL +818
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:04
    Ik zie Marokko rustig winnen van Portugal. En 1 punt tegen Spanje. Maar ik zie ook Iran wel punten pakken van Portugal. Dus wordt nog spannend hoor..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:07
    Welnee. Marokko had mazzel dat het gehele Afrikaanse continent qua voetbal niks voorstelt. Anders hadden ze er ook niet bij geweest. Is poule opvulling meer niet. Wij gelukkig thuis gebleven, want geen zin in opvulling spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:04
    Geen getoeter lekker rustig:)
    Vind ik leuk
    Dani82 +625
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:04
    Was echt een schitterend doelpunt
    Vind ik leuk
    John M. +4177
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:05
    Er is nog hoop voor Marokko. In 2010 verloor Spanje de eerste wedstrijd tegen Zwitserland met 1-0 en werden wereldkampioen. Marokko moet nu nog even winnen van Spanje en Portugal en ze zijn tenminste verder. Als je die Marokkaner zo hoort is dat een makkelijke klus.
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:18
    Nederland won ook met 5-1 van Spanje en dit jaar met 3-0 van Portugal!
    Vind ik leuk
    kaazelien +2820
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:05
    Silvana gaat hier officieel tegen protesteren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:05
    Heeeeeerlijk Iran nu nog die vieze Khomeini afzetten en jullie hebben een mooie toekomst zowel sportief als menselijk.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2679
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:05
    Wat is die Ziyech toch ongelofelijk overschat. Een goed schot en voor de rest alle ballen ingeleverd
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:17
    Een WK is een ander nivo dan de Eredivisie...
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:06
    Kom op fifa cia fbi inlichtingen dienst politie marine leger TRUMP
    Als dit geen matfixing is weet ik het niet meer hij kon alles doen behalve in zijn eigen goal koppen
    Dit kan echt niet lol
    Vind ik leuk
    pinkelman +3833
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:06
    Alireza Jahanbakhsh sprookje duurt voort.
    Speelde een goede wedstrijd maar zijn teamgenoten moeten hem wel meer aan spelen op rechts want hij gaf weer enkele slimme passes.
    Wellicht nog stunten tegen Portugal en AZ kan grof maar dan ook grof aan hem verdienen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:06
    Zo verliezen is hard
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:08
    Ik vind van niet. Beetje leedvermaak verzacht de pijn.
    Vind ik leuk
    soccer02 +475
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:06
    Iran had minder de bal, maar iran heeft wel meer kansen gehad. Helaas voor marokko, maar wel verdiende overwinning voor Iran. Met alleen balbezit win je geen wedstrijden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:07
    Absoluut onverdiend. Heel de wedstrijd tijdrekken en loeren op een stilstaande moment. WK onwaardig. Krijgen ze nog 3 punten in de schoot geworpen ook. Pfff. Voetbal is soms raar. Marokko had het in het eerste half uur moeten klaren.
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:17
    ja als als als...
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:32
    Na het verlies van vandaag moet ik helaas zeggen dat alles wat jullie roepen waar is. We hebben verloren dus geen recht van spreken. Dus jongens haal jullie gram maar. Jullie goed recht. Ik heb te hoog van de toren geblazen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4970
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:56
    Dat siert je dan toch wel weer.. nog geen uur na zo'n klote nederlaag voor jullie.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1600
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:18
    Hahaha wat een bagger daar in die hoek.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2957
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:30
    Net of jullie t wel verdiend hadden, toch beter zo.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4970
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:54
    Maar vergeet daarbij ook niet dat Iran vlak voor rust op 1-0 hoorde te komen. Marokko had het absoluut in de beginfase maar vielen mij daarna ook tegen. De nederlaag is natuurlijk wel hard.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +97
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:07
    Weer met beide beentjes op de grond. Einde WK......
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:17
    Daar lijkt het wel op ja. Ik vraag mij alleen af. Wat die coach bezielt om iemand te selecteren die bij st pauli speelt en een premier league speler thuis laat.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +97
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:47
    Maakt niet heel veel uit wie hij selecteert. Marokko is gewoon een hele matige ploeg. Met of zonder st Pauli speler. En zoals bijna alle Afrikaanse ploegen geen sterk collectief....
    Vind ik leuk
    HanV +3427
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:38
    Achteraf is het goed om iemand thuis te laten die een eigen doelpunt maakt. Hij zal wel een spits hebben gewild in plaats van een 12e middenvelder (Boufal). Bij de spitsen is de spoeling dun met iemand van St Pauli, een middenmoter uit Marokko, een jonge speler van de nummer laatst van Spanje. Als je alleen de cijfers ziet dan zou je een basisplaats verwachten van de vierde: Boutaïb, maar de coach koos in de basis voor de speler uit de Marokkaanse competitie.
    Vind ik leuk
    Johnson +65
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:08
    Ik had het die mensen wel gegund maar laten we eerlijk wezen, als je spelers als Amrabat moet opstellen dan heb je gewoon een heel matig elftal.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:11
    nee die kleuter van een zyech was goed.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:08
    De 2de helft was net zo slecht als de 1ste 2 wedstrijden.
    1ste helft had nog enigsinds niveau.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:09
    Ik heb alleen de 2e helft kunnen zien maar was die ook zo beroerd?
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:24
    Nee beroerder. Eerste helft 67% balbezit Marokko, Iran op de counter. Marokko paar kansen, Iran 1 grote kans eerste helft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:09
    Haha
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +24
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:09
    Verdorie nog aan toe zeg.... Zie ik daar Louietje ineens druk toeterend voorbij rijden in een 'lelijk eendje'.......!!
    Vind ik leuk
    Piet44 +334
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:10
    Jalla , word er nog gefeest . Tuut tuut !
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:18
    Lekker rustig toch. Jullie hadden ze het toch niet gegund.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138673
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:10
    het was ook helemaal niks , van beide kanten niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:13
    Winnen van Portugal en Spanje en je bent wsch alsnog door. Nederland begon in 1988 met 0-1 verlies tegen Sovjet-Unie en werd kampioen in finale tegen Sovjet-Unie. Finale WK: Marokko - Iran: 2-0.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:19
    Pffffff. sorry maar na deze wedstrijd heb ik er geen vertrouwen meer in. Al blijf ik ze steunen de komende 2 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:27
    Is niks, was niks, en wordt ook niet wat... Hahah wordt je gewoon gepakt door Iran man...Dikke bek, geen daden.. precies Marocco
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:30
    Eigen goal hè.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:01
    super verdiend VOOR Iran, Een agressie schoppen slaan. Het hoor bij hun cultuur Maar niet op het veld
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:00
    voor de lol steunen is nog een hele opgave 3 wedstrijden 3 verloren
    Vind ik leuk
    Hupfean +2957
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:32
    Je vergelijkt marokko toch niet met Nederland van 88'? gekkie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:03
    Scherp en helemaal mee eens. Iran trouwens ook geen Sovjet-Unie 1988
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:29
    Waarom niet een beetje realistisch???
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +732
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:13
    Goed zo hadden diegene die de keuze hadden maar voor oranje moeten kiezen
    Vind ik leuk
    JoeyC +925
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:13
    Terechte overwinning Iran. Beste heeft gewonnen. Marokko waarschijnlijk laatste in de poule.
    Vind ik leuk
    Johnny020 +40
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:14
    Lig helemaal in een deuk. Die Marokkanen werden door eigen publiek uitgefloten. Ha ha. Dat vind mijnheertje Ziyech niet leuk !!!!!
    Vind ik leuk
    pim4ever +649
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:14
    Gewoon de volgende potjes even winnen, hehe..

    Maar wel goed voor het toernooi, je moet er niet aandenken dat we nog meer van deze gasten moeten aangluren..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:15
    Onder Iran eindigen in de poule, hoe vernederend!
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:58
    hebben toch mooi meegedaan na 20 jaar
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1600
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:16
    Zooo, het blijft rustig op straat.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1416
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:16
    Kwam mij goed uit.. Had 0 - 1 gegokt voor Iran..
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1443
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:16
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....heerlijk...klaar , over en uit...wel thuis....en dan bedoel ik naar Marokko !!! sla Rotterdam een keer over.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +419
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:17
    supersaai wk tot nu toe lijkt wel of we naar de eridivisie aant kijken zijn zo traag allemaal
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:57
    Zwakke landen de beste moeten nog komen
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:19
    Wat een vermoeiende wedstrijd zeg..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:21
    Oke, het startsignaal om de Schilderswijk te slopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:21
    Geeft het niveau van de Nederlandse competitie prima weer wanneer die omhooggevallen wereld voetballer van ajax zich in een wedstrijd op derde divisie niveau niet eens weet te onderscheiden.

    Wat een waardloze wedstrijd enige zeer grote voordeel : Geen toeterende Marokkanen, al zal der links en rechts wel weer een en ander gesloopt moeten worden uiteraard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:22
    daar gaat de droom van zyech. Echt nog n jochie man. Zal in roma niks klaar spelen.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:07
    wist je dat dan niet. Over de grens is het niets
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80967
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:25
    Jammer voor Marokko. Maar ik ben dus zeer waarschijnlijk de enige die Iran een kans gaf. Ik blijf het zeggen, Iran gaat gewoon door naar de volgende ronde. Heb ik ook voorspeld.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:09
    Van mij mag het.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80967
    zaterdag 16 juni 2018 om 02:11
    Da's aardig. ;-)

    Ik gun het iedereen wel maar mijn gevoel is dat Iran tweede wordt in de groep.
    Vind ik leuk
    Paashaas +14
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:25
    Het is een mooie dag
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1416
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:25
    Wat een sneue titel.. Had toch ook kunnen zijn : enorme opsteker Iran !
    Vind ik leuk
    B.O.B. +223
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:28
    Ik sluit me aan bij de woorden van Louis van Gaal.....YALLAH!!!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3279
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:29
    Een 0-0 had een beter weergave gegeven van de krachtsverhoudingen maar na de grote woorden vanuit het Marokkaanse kamp is dit toch een mokerslag. Niveau was bedroevend, buiten het eerste kwartier waarin Marokko nog wel enthousiast begon was het vooral lange ballen en veel duels. Blijkbaar hebben ze in beide landen nooit gehoord van positiespel. Zeker aan de kant van Marokko is dat enigzins apart omdat veel jongens opgeleid zijn in Frankrijk, Nederland en Spanje. Maar goed, een nederlaag heeft Marokko zeker ook niet verdiend.
    Vind ik leuk
    alaaf +330
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:30
    Hahaha wat een prutsers
    Vind ik leuk
    Dorzon +4008
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:30
    Geen toeterende auto's vandaag
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1093
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:33
    He Overmans dat wordt dus geen 40 miljoen maar 6 kronenkurken voor Ziyech
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:34
    Geef niks hoor ze zouden het even maken hoeven ze ook niette feesten en de zaak kapot maken.
    Vind ik leuk
    Purist01 +430
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:37
    Hahahahahahaha, dat onvolprezen Marokko faalt UITERAARD weer als het er op aankomt. Altijd hetzelfde. Nou, kom er maar in: "marktwaarde Ziyech naar 100 miljoen gestegen?'
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +4988
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:38
    Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:41
    Wat een zielige figuren toch weer op dit forum. Blij zijn dat iran van marokko wint met als enige reden dat je de marokkanen in nederland niks gunt. Fijn zeg !! En het gek vinden dat steeds meer marokkanen zich niet meer kunnen en willen identificeren met nederland. Vanaf 1988 zit ik elk groot toernooi met een oranje shirt aan met mijn nederlandse vrienden voor de tv hartstochtelijk te juichen voor oranje en dan krijg je dit. Helaas is het niet alleen bij alle mongolen op deze site maar veel breder in nederland. Ik wens jullie allemaal veel succes met jullie zielige leven en veel plezier met de eerste wedstrijd van oranje op dit wk.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:53
    Betaal jij de schade. Met je zielige figuur. Neem ook een geit
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:58
    Je bedoelt als ajax en of feyenoord supporters de boel kort en klein slaan ? Of geldt dit alleen voor marokkaanse supporters ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:06
    In dit geval wel JA
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:33
    In dit geval is op jou de kwalificatie zielig en mongool juist
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 21:46
    Waarom ben jij hier en niet in marokko, jullie houden toch zo veel van dat land
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:25
    Ik ben hier om te kunnen profiteren van jouw belastinggeld en te profiteren van alle welvaart waar ik eigenlijk geen recht op heb, als dat ten koste gaat van jou smaakt dat alleen maar zoeter. Nog andere vragen waar je een antwoord op wilt ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:27
    Nee duidelijk je heb dus niks met jou knoflook landje
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:28
    Jawel hoor ik heb veel met mijn knoflooklandje maar ik heb meer met jouw geld en jouw frustratie
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:39
    Nee je bent laf zulke misselijke types als jou behandelen ze in dat knoflook land als een varken
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:45
    Oh je bent er nog ? Moet je niet gaan slapen van je moeder ? Kom op even het licht uit op je zolderkamertje, laptopje uit en naar bed. Morgen kan je weer de dappere internetheld uithangen.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    woensdag 20 juni 2018 om 10:20
    vuile nichten, pleur lekker naar de bergen waar je thuis hoor.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    maandag 18 juni 2018 om 21:19
    Stumper met je grafkop. Moet je stoten op je muil hebben. Hier stuur doen betekend Niet dat je veilig bent. sukkel.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:36
    Hahaha, ben echt bang nu, alsjeblieft mij niet bedreigen hoor dat kan ik emotioneel niet handelen. Ik zal niet meer “stuur” doen. En hoe weet jij trouwens dat ik een grafkop heb, ik heb dat toch echt al die tijd geheim kunnen houden, ben je er toch achter gekomen.
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    woensdag 20 juni 2018 om 10:22
    lekker janken na 3 wedstrijdjes eindelijk weer over. en tot over 20 jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:28
    Heb je nou echt 2 hele berichten achter getyped. Knap hoor !! Voor iemand met een beperking red jezelf nog best aardig. Echt respect. Je moeder zal trots op je zijn
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:01
    Over en uit heerlijk die zwijnen uit het toernooi. Neem je vaar & moer ook maar weer mee naar de bergen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:14
    Er zijn wisselende reacties, maar je maakt het jezelf makkelijker als je de positieve apprecieert PhilipB. Je wordt, helaas, geïrriteerd, maar maak niet de fout om te polariseren / stigmatiseren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:09
    Zoek je rechtvaardiging voor gedrag. Ooit gezien hoe Mandela het deed. !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:26
    Ik blijf marokko steunen.
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +325
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:45
    Toeter toeter toeter....
    Hahahahahahahaha
    Toeter toeter toeter.....
    Hahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Hagenees +331
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:51
    Heerlijk hahahaha
    Vind ik leuk
    3Detti +66
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:52
    heerlijk Iran 0-1, schoppen is hun handelsmerk van marokko
    Vind ik leuk
    mchollie +3340
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:01
    haha, mooi voor mijn poule. En voor Jahanbakhsh.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1006
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:19
    het is always beter om voor Marokko uit te komen. Eerste divisie voeltbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:32
    Yess, Marokko nu al al huis.
    Vind ik leuk
    hassel +583
    vrijdag 15 juni 2018 om 20:38
    Met die gehypte neus win je niks.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +353
    vrijdag 15 juni 2018 om 21:01
    Marokko moet dadelijk gewoon een resultaat neerzetten tegen Spanje en Portugal. Dat is echt niet ommogelijk!
    Vind ik leuk
    hassel +583
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:05
    Jawel man, die kutmarokkanen kunnen er helemaal niets van.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +942
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:28
    Hahahahahahahahahajah jupps
    Voorspellingen:
    Por- mar 2-0
    Spa- mar 2-0
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 22:29]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1006
    zaterdag 16 juni 2018 om 06:46
    Op papier niet, maar als je die wanvertoning teren iran hebt gezien dat heb ik er weinig vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 21:56
    Jammer jammer jamner(grapje) schitterend wegwezen met die bontkraagjes! Alles verliezen hoop ik......
    Vind ik leuk
    Teamgeest +942
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:23
    Manoman dat was het dan. Dat intervieuw met Ziech zo uitgeblust passieloos net als afgelopen seizoen bij de nr 2 van NL. Koffers inpakken houdoe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 22:59
    Mensen voetbal draait om resultaat. Iran heeft van Marokko gewonnen en iedereen die het iran niet gunt of teleurgesteld is omdat ze Marokkanen zijn, moet dat gewoon accepteren. Iran speelt een verdedigende voetbal al sinds Quiroz als bondscoach heeft. Daarvoor altijd aanvallend maar vaak teleurstellend voor de toejuichers omdat ze heel vaak (zoals Marokko vandaag) na 10 talen score mogelijkheden op de 90ste minuut een doelpunt tegen kregen van zwakke saudie, of Koreanen. De bewijs daarvan is ali daie met de meest gescoorde doelpunten in interlands. Maar afgelopen paar jaar heeft deze coach een verandering ingebracht en deze manier van voetbal geintroduceert. Ik denk dat Marokko iran erg onderschatte en nogal ervaring (door 20 jaar afwezigheid in wk) miste om van ervarende iran te winnen.
    Vergeet overigens niet dat iran veel meer getalenteerde spelers in eigen league heeft lopen die door de sancties en beperkte connectie en natuurlijk geld in eigen land of in Arabische landen als Qatar spelen. Iran is een land met 80 miljoen inwoners die net zo gek op voetbal zijn Als Mexico of Brazilië. Dat kun je ook terugzien in hun geboekte resultaten in zaalvoetbal.
    P.s. deze Marokko bestaat voor 90% niet in marokko geboren Marokkanen. Dus eigenlijk geen marokannen. Marokko heeft veel talenten lopen in marokko die ook op wereldniveau willen spelen maar de bondscoach zoekt de makkelijkste weg door Europese Marokkanen te introduceren als Marokko welke ik oneerlijk vind voor echte Marokkaanse spelers die hierdoor de motivatie niet meer hebben aangezien hun regering niet meer in eigen voetbal hoeft te investeren.

    Tevens vind ik dat Marokkanen heel erg van te voren gingen juichen als iran 2006 door te denken iran makkelijk te kunnen verslaan. Ze zagen iran als ëen tussendoortje en hebben zich vooral gericht op onbereikbare Portugal en spanje. Grote fout door ontbrekende ervaring.

    Ik van Iraanse afkomst ben blij met de resultaat van vandaag maar ben realistisch en ik weet dat Portugal en Spanje gewoon beter zijn omdat ze veel meer in hun voetbalstructuur investeren en hebben geïnvesteerd. Hun spelers zijn niet geïmporteerd en spelen soms iedere 3 dagen een wedstrijd op top niveau waardoor ze fysiek en mentaal.gewoon beter en sterker zijn. Ik hoop dat Marokkanen ook met zo realistisch worden om teleurstellingen te voorkomen.
    Ik zou zeggen succes Marokko en iran met investeren in voetbal om over 30 jaar misschien het niey te bereiken als Spanje of Portugal.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 23:34]
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:24
    Prachtig geformuleerd, en gefeliciteerd! Ik hoop nu ook dat al die heisa en arrogantie van Marokko afgelopen is. Nu hopen dat Iran kan verassen tegen Portugal of Spanje met een gelijkspel. Dat zou zomaar eens genoeg kunnen zijn, nu we gezien hebben dat Portugal en Spanje gelijk hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    Tauck +6
    zaterdag 16 juni 2018 om 05:57
    Lekker kort maar boeiend verhaal!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1006
    zaterdag 16 juni 2018 om 06:51
    Je maakt een heel goed punt. Waarom moeten al die niet Marokkanen in het Marokkaanse elftal spelen. De reden is, omdat ze niet goed genoeg zijn om voor hun eigen nationaliteit uit te komen! Ze staan Marokkaanse jongens in de weg.
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:21
    Hopelijk is het nu wel afgelopen met al die heisa rondom het Marrokaans elftal. Zoals verwacht: beide teams stellen niks voor. We kunnen wel blijven zeuren dat Marokko kan verassen dit WK, omdat ze als enige team ongeslagen waren in de kwalificatie, maar ik heb er nooit in geloofd dat Marokko de volgende ronde kon halen. Ze hebben ook de pech dat ze met Portugal en Spanje in één groep zitten. Iran heeft deze wedstrijd gewoon gewonnen met meer geluk dan wijsheid, want ze waren gewoon niet goed. Marokko is kansloos, Iran moet hopen op een wonderbaarlijk gelijkspel tegen Portugal of Spanje. Maar dat gaat echt niet gebeuren. Spanje 1e, Portugal 2e, Iran 3e, Marokko 4e.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 05:19
    Was kwa strijd wel een leuke wedstrijd maar kwa goede spel matig overdiend verloren marokkko ik weet dat er veel haaters nu eindelijk jarig zijn . Als het Nederland was of een andere groot voetbal land die zo had verloren dan had de scheidsrechter het gedaan . Wat mij heel erg opviel was dat hij dichtbij de zestien van Iran nooit een vrije trap durfde toe te kennen . Waarom een Turk laten fluiten deze wedstrijd waar je weet dat de gemoederen tussen twee aardsrivalen zo hoog in de heet van de strijd zo kunnen oplopen . Een Engels man in Rusia was beter geweest dan dat goksindicaat uit Turkije nou kunnen Turkije en Iran de banden weer beter gaan aanhalen stelletje debielen bij de Fiffa zoals Van Basten en de rest corrupte f....s sorry for me frenish opgerot naar zionistan hahaha voetbal is oorlog en emoties gooien we er maar lekker oplos mmmm dat lucht even hahaha siktirlan
    Vind ik leuk
    Tauck +6
    zaterdag 16 juni 2018 om 05:57
    Zo, ben je nu klaar?
    Vergeet voortaan de leestekens niet!!
    Vind ik leuk
    Johnny020 +40
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:38
    Tja als het om voetbal gaat zijn het ineens Marokkanen, maar als ze elke maand de WW gaan ophalen zijn het Nederlanders. Hoop dat ze van de week weer verliezen en dan is het klaar. Kunnen ze na twee wedstrijden weer naar huis. Naar Nederland of Marokko, wie weet.
    Vind ik leuk
    Gerro +5454
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:54
    De druk staat er bij Marokko direct vol op na deze nederlaag. Denk einde oefening
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:57
    Geniaal overstapje van die Ziyech. Onbegrepen door zijn ploeggenoten. Haha. Zie die nog maar te slijten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:22
    maar Marokko heeft wel gescoord kunnen ze nu zeggen hahahaha einde suikerfeest smaakt lekker zout Allah zat in een voetbalshirtje van Iran aan te kijken naar de wedstrijd einde suikerfeest = einde WK voor het land van misdadigers ALAHHH IRANBAR
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:24
    Bij het eigendoelpunt van Marokko stond Geert Wilders in zijn kamer te springen en riep MEER MEER MEER
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:57
    Dat zou ik nietnzegge want hij heeft ook niks met Iran.
    Vind ik leuk
    Viva MA +2
    zondag 17 juni 2018 om 17:14
    Marokko verloor door lafheid van de Franse trainer Renard. Tegen een land die anti voetbal speelt zoal Iran ga je niet met een geïsoleerd spits op een eilandje en daar ver achter 5 middenvelders. Bovendien hij vernederde de arme jong Hakimi door hem op links op te stellen. Tegen Iran zou je aanvallende moeten spelen bijvoorbeeld in ee 4-2-4 opstelling met En Nsseri en El Kaabi als centrale spitsen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:45
    Anti voetbal is een dure woord.
    1. Iran kan goed verdedigen
    2. Iran is meer een team dan Marokko
    3. Iran heeft een betere coach die op veel hogere niveau naar de wedstrijd kijkt. Hij heeft altijd een game plan voor iedere minuut van het wedstrijd.

    Je kunt quiroz vergelijken met morinio of van Marwijk. Renard is wel een knappe trainer maar helaas geen game planner. Spelers moesten het doen met zijn ideeën die gebaseerd was op de eerste 20 minuten. Daarna raakte Marokko eigenlijk uit het spel en had weinig kansen en als azmoun en ansarifard geen stres hadden had iran met 2-3 doelpunten zelfs gewonnen. Eigenlijk had iran hoewel minder kansen maar wel zeker betere kansen die door hoge stressniveau van zijn jonge spelers verspild werden.

    Iran heeft in 2006 hetzelfde meegemaakt als Marokko nu met Branko ivankovic als trainer. Ze hadden toen veel betere spelers dan nu zelfs en hebben Mexico de eerste helft met 10talen mogelijkheden gebombardeerd. Maar twede helft heeft Mexico het zo zuur gemaakt voor Iraniërs dat ik dan heb geleerd wat ervaring en game plan betekent.






    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 22:48]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Enorme dreun voor Marokko: verlies tegen Iran na eigen doelpunt in extra tijd