'Feyenoord en PSV strijden met elkaar om spits: beide clubs praten met Stoke City'

    'Feyenoord en PSV strijden met elkaar om spits: beide clubs praten met Stoke City'

    woensdag 20 juni 2018 om 18:21

    PSV en Feyenoord zijn samen in de race voor Saido Berahino, meldt FOX Sports. De 24-jarige spits degradeerde vorig seizoen met Stoke City uit de Premier League.

    Berahino heeft nog een contract tot medio 2022, maar Feyenoord en PSV hopen op een huurdeal met Stoke City. Beide Nederlandse topclubs zijn volgens FOX Sports in gesprek met The Potters. Feyenoord houdt rekening met een vertrek van Nicolai Jörgensen, terwijl PSV onlangs Sam Lammers uitzwaaide.

    Tijdens zijn periode bij West Bromwich Albion gold Berahino nog als een grote belofte. De spits werd in november 2014 zelfs opgeroepen voor het Engelse nationale elftal, maar tijdens de interlands tegen Slovenië en Schotland bleef hij op de bank zitten. Sinds Berahino halverwege het seizoen 2016/2017 naar Stoke City verhuisde, heeft hij echter geen doelpunt meer gemaakt.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +18052
    woensdag 20 juni 2018 om 18:24
    Dat zou echt een stunt zijn, welke club hem dan ook te pakken krijgt. Maar ik geloof er niets van.
    Bij PSV gaat Luuk de Jong blijven en ze hebben die chronisch geblesseerde Argentijn nog.
    Bij Feyenoord hebben ze Jorgenson, Van Persie en Vente.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5348
    woensdag 20 juni 2018 om 18:26
    Ik verwacht dat Jorgensen vertrekt. V Persie is fysiek niet klaar om een heel seizoen eerste spits te zijn, en Vente net te onervaren om dat gat op te vullen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:05
    Ach Feyenoord moet gewoon lef tonen. Stel Vente gewoon op vanaf de start van het seizoen. Dan kan hij misschien een keer een terugslag krijgen maar daar kan ie uiteindelijk alleen maar beter van worden. Als ie nu niet goed genoeg is, zal ie het ook niet worden, zeker niet als je hem op de bank zet. Wat goed is komt snel dat zag je aan Dolberg. Die kreeg uiteindelijk ook een terugval maar daarvan weten we nu wel zeker dat het een klasbak is. Bij PSV hebben ze die fout ook al gemaakt. Sam Lammers had allang basisspeler moeten zijn als ze hem meer vertrouwen hadden gegeven. Nu moet ie zich nog steeds bewijzen. Hopelijk komt het nog goed met hem.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    woensdag 20 juni 2018 om 19:07
    Ik ben het met je eens.

    Bovendien is het maar de Eredivisie.... niveau is bijzonder laag.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:22
    Heb je Sam Lammers ooit zien spelen? Waarschijnlijk niet want dat wordt never nooit niet de nr. 1 spits van Psv. Helaas, maar komt te kort. Beter hopen we dat Luuk de Jong blijft.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 05:24
    Sam Lammers was in de jeugd altijd één van de besten. De had op z'n 17e prima kunnen debuteren. Maar bang als ze zijn in Eindhoven, hebben ze dat niet gedaan. Die jongen heeft veel te lang aan de zijlijn gestaan. Inmiddels is hij al 21, dat gaat niet meer goed komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:38
    Deels mee eens.

    Het zit in de cultuur van "mijn" club dat je jonge jongens niet te vroeg voor de leeuwen werpt. Maar soms moet je die gok gewoon eens wagen. En dan niet drie keer een kwartier aan het einde van de wedstrijd, maar gewoon vijf wedstrijden achter elkaar in de basis en minimaal een uur laten spelen.

    Sommigen zijn er vroeg klaar voor en alle tijd die je daarna wacht, zorgt voor een vertraging in de ontwikkeling. Ik hoop dat Lammers het bij Heerenveen weer op kan pikken door wekelijks op het hoogste niveau te spelen.

    Of je een topper wordt hangt maar voor een beperkt deel af van talent. Door keihard aan jezelf te werken en mentale weerbaarheid te ontwikkelen kun je veel compenseren. Het is nog niet te laat voor Lammers. Een nieuwe omgeving kan wellicht gaan helpen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1028
    woensdag 20 juni 2018 om 20:05
    En dat is dus het verschil tussen ajax enerzijds en psv en Feyenoord anderzijds en dan al een jaartje of 40!!! Feyenoord heeft dan nog 1 periode gehad dat ze de jeugd echt een kans gaven( 2008-2013), maar dat was uit nood geboren vanwege financiele problemen. Anders had ik het nog moeten zien of al die jongens toendertijd een kans gehad zouden hebben!
    In dat opzicht doet ajax dat al jaren veel beter!!! Zelfs jongens als De Sa,Splinter,Lukoki,Andersen,Poepon,Jozefzoon etc, krijgen gewoon een kans bij ajax 1. Bewijs je maar, en pak je je kans niet dan kan je vertrekken. Maarrrrrrr,ze krijgen in ieder geval een paar wedstrijden de kans!!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:36
    Klopt wel wat je zegt, maar niet iedereen verdient een kans. Zeker de spelers die jij opnoemt niet. Die zijn op voorhand al te slecht. Die spelers laat PSV gelijk gaan. Zelfde geldt voor Feyenoord. Natuurlijk is het zo dat je talenten wel gewoon de kans niet gunnen. Zeker aanvallend ingestelde spelers, aangezien hun fouten niet gelijk bestraft zullen worden.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1028
    woensdag 20 juni 2018 om 20:47
    De Sa en Andersen werden echt als grote talenten gezien,ze vielen door de mand toen ze de kans kregen bij ajax 1. Ik bedoel ermee te zeggen dat ze bij ajax veel eerde die jongens durven te brengen. Gaat niet altijd goed,maar soms ook wel: zoals Patrick Kluivert, De Ligt,Dolberg,vBasten,Rijkaard,Eriksen,Onana etc.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 06:20
    El ghazi , fischer, van rhijn,
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    woensdag 20 juni 2018 om 21:13
    Was Jozefzoon niet PSV? Maar goed... Ik vind dat Feyenoord het een hele lange tijd slecht gedaan heeft, maar sinds van Geel er zit wordt er genoeg gekeken naar de jeugd. Anders speelt er niet in elke linie een eigen jeugdspeler. Maar als je zo hard roept als de technische staf bij Feyenoord dat je overtuigd bent van Vente dan moet hij volgend jaar een kans krijgen. Zeker met van Persie ernaast moet dat voldoende zijn.
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    donderdag 21 juni 2018 om 00:24
    Jozefzoon was AJAX toen RKC daarna PSV
    Vind ik leuk
    Vato75 +2235
    woensdag 20 juni 2018 om 20:31
    Veels te licht vente
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:38
    Dan kun je beter een ‘ervaren’ spits halen die niet scoort.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27098
    woensdag 20 juni 2018 om 18:26
    Jorgensen kan best vertrekken.
    Luuk de Jong misschien ook wel. Dat hij niet naar mexico gaat betekent niet dat hij blijft
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    woensdag 20 juni 2018 om 18:45
    Luuk de Jong staat ook in de belangstelling van Fenerbahçe dus dat zou een reden voor PSV kunnen zijn. Als de Jong en een fitte Romero er zijn dan is hij overbodig.
    Dit is puur inspelen op een vertrek van de Jong anders hoeft PSV hem niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 18:46]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27098
    woensdag 20 juni 2018 om 18:54
    Is dat al lang een gerucht of sinds Cocu daar naartoe zou gaan?
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    woensdag 20 juni 2018 om 18:58
    Deze week stond op soccernews.nl dat Cocu interesse heeft in Locadia,Luuk de Jong en van Ginkel. Wat daar dan van uitkomt of waar is weet ik natuurlijk ook niet.
    Wel zijn nieuws berichten op soccernews.nl vaak eerder en sneller. Lees primeur en soccernews dat valt dan op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27098
    woensdag 20 juni 2018 om 19:16
    Ik vroeg het omdat het bijna altijd geruchten zijn. Bosz zou Dolberg en De Ligt meenemen naar Dortmund.
    Al zou het natuurlijk wel kunnen. Labyad zit nu ook bij Ajax.
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    woensdag 20 juni 2018 om 19:20
    Het gerucht betreft cocu is wel sinds cocu naar Fenerbahçe wil.
    Verder zelfde gerucht in dezelfde tijd dat luuk de Jong bij PSV wil blijven. Ja 2 geruchten. Kan beide kanten opgaan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27098
    woensdag 20 juni 2018 om 19:22
    Ik denk niet dat Cocu zich hard maakt voor De Jong. Van Ginkel misschien wel, maar De Jong heeft heel lang droog gestaan.
    Dat zou ik een te groot risico vinden.
    Als hij dat in Turkije zou doen kan Cocu zo weer naar huis
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1959
    woensdag 20 juni 2018 om 19:23
    Volgens mij heeft hij inderdaad aangegeven dat hij voorlopig bij Psv wil blijven (ergo geen Mexico) sinds cocu zelf aangeeft weg te willen.
    Vertrek de Jong is dus zeker mogelijk (met flipke mee dus)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27098
    woensdag 20 juni 2018 om 19:24
    Zou kunnen, maar vaak zijn het gewoon geruchten die makkelijk bedacht zijn. Cocu naar Fenerbahce, dus De Jong naar fenerbahce.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20533
    woensdag 20 juni 2018 om 18:28
    Als t al waar is , zal deze jongen altijd voor CL kiezen. Maar geloof er geen reet van. de Jong, Romero zijn er.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:37
    Een hele mooie stunt, denk eerder dat hij naar psv komt dan naar Feyenoord want wie wilt nu niet voorronde champl. spelen en eventueel champl
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18052
    woensdag 20 juni 2018 om 18:40
    Ik geloof eerder in Tadic naar Ajax dan deze speler naar PSV of Feyenoord. Maar het zou een stunt van jewelste zijn als het lukt. EN dan denk ik inderdaad dat PSV de beste papieren heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:00
    wil Saido Berahino op huurbasis overnemen van Stoke City'
    20 juni 2018

    Fox Sports weet te melden dat PSV Saido Berahino op huurbasis wil overnemen van het Engelse Stoke City. Gesprekken over een overname zouden al zijn begonnen. PSV zou bij de huur van de aanvaller wel een optie tot koop willen bedingen.
    PSV Netwerk
    In de winter van 2017 kwam Berahino van West Bromwich Albian naar Stoke City. In 28 Premier League wedstrijden kwam hij niet tot scoren.

    * en als hier optie tot koop staat dan zijn ze er echt wel mee bezig!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 19:07]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27098
    woensdag 20 juni 2018 om 19:25
    Scoorde bij WBA evenveel goals als Luuk de Jong bij Newcastle.
    Dat kan dus best een succes worden :p
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42569
    woensdag 20 juni 2018 om 20:09
    Nooit tot scoren gekomen in de PL in 28 wedstrijden?
    Laat gaan, laat gaan..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:15
    Ja hoorde van Rik Elfrink dat het nonsens was.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    woensdag 20 juni 2018 om 18:41
    Chronisch geblesseerde Argentijn zal wel meevallen,nieuwe seizoen zal er die heus wel bij zijn.
    Vind ik leuk
    Thilo +2830
    woensdag 20 juni 2018 om 18:50
    Stunt? Heb je hem 1 keer zien spelen?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18052
    woensdag 20 juni 2018 om 18:52
    Beter als Sanogo, toch?
    Vind ik leuk
    Thilo +2830
    woensdag 20 juni 2018 om 18:53
    Nou, zit er dicht tegen aan
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    woensdag 20 juni 2018 om 18:58
    jorgensen gaat weg waarschijnlijk. RVP trekt het niet een heel seizoen en een hele wedstrijd en Vente komt gewoon nog duidelijk tekort. Kortom, feyenoord heeft echt wel een spits erbij nodig.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    woensdag 20 juni 2018 om 19:06
    Een niet-scorende spits.... kunnen ze vast ergens gebruiken, maar niet tweewekelijks in De Kuip!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27098
    woensdag 20 juni 2018 om 21:26
    De PL is wat anders dan de eredivisie.
    Luuk de Jong scoorde daar ook 0x voor Newcastle.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:26
    “terwijl PSV onlangs Sam Lammers uitzwaaide” staat in de tekst lijkt wel of deze berahino helemaal niet gezien word als de vervanger van luuk de jong ;)
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1051
    woensdag 20 juni 2018 om 18:26
    Feyenoord zou mooi zijn
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    woensdag 20 juni 2018 om 18:42
    Als Luuk de Jong blijft en die Argentijn Romero fit is dan is speeltijd misschien dun. Zie hem dan bij Feyenoord meer kansen krijgen.
    Vind ik leuk
    Moa +3610
    woensdag 20 juni 2018 om 18:46
    Hij speelt met gemak de Jong uit de basis,
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    woensdag 20 juni 2018 om 19:10
    M'n kleine zusje ook....
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    woensdag 20 juni 2018 om 18:26
    Dik!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12447
    woensdag 20 juni 2018 om 18:26
    Zou vet zijn maar zal wel een lekker salaris vangen daar.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:32
    £3 miljoen pond.. zonder bonussen! Niet haalbaar lijkt me
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:28
    Als. Hy goed. Kom maar
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:30
    Al twee jaar geen doelpunt gemaakt....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:50
    Idd. Een niet-scorende spits voor veel geld huren en de eigen talentvolle spitsen bij de middelmaat ED stallen. Wat is daar logisch aan? Dat levert niets op, leidt enkel tot kapitaalvernietiging. Hopelijk weer een zwambericht van VP en anders moet PSV er maar een keer naast grijpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:31
    Dit lijkt me zeer sterk! Deze jongen heeft een salaris dat geen Nederlandse club gaat betalen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:33
    Verdiend ruim 4 miljoen pond per jaar dus dat lijkt me niet nee.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:34
    Nee daarom, ik las net inderdaad 3 miljoen pond zonder bonussen
    Vind ik leuk
    Mr. O +936
    donderdag 21 juni 2018 om 02:21
    Bonussen zal hij amper gekregen hebben denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:26
    Dit seizoen wel ja..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:31
    Iets voor twente?
    Vind ik leuk
    Toes010 +1595
    woensdag 20 juni 2018 om 18:31
    Snap niet zo goed waarom? Die knul heeft al 2 jaar geen goal gemaakt.. 1 seizoen met 14 goals en thats it. Next
    Vind ik leuk
    Boi +506
    woensdag 20 juni 2018 om 18:33
    Van mij mag Berahino naar Feyenoord gaan. De laatste 2 jaar ofzo lees ik niet zo veel goede dingen over hem, en heeft ook een periode gehad van bijna 2 jaar waarin hij niet scoorde, en heel veel waarschuwingen gekregen voor onprofessioneel gedrag, en te laat komen en zo. Bij Feyenoord hebben ze daar wel ervaring mee...denk bijvoorbeeld alleen al aan Kazim Richards. Die man kreeg ook meer vermaningen dan dat hij scoorde...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:35
    Onzin,we hebben net lammers verhuurd.
    Vind ik leuk
    Foebele +53878
    woensdag 20 juni 2018 om 18:41
    24 jarig talent? Ja, in Engeland ben je dan nog talent, in Nederland ben je dan al een oude zak.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:08
    Da's waar
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:43
    Als hij het niveau van 2014/2015 haalt, heb je er een geweldige speler aan voor Eredivisie-begrippen (het was niet voor niets dat o.a. Spurs en Man. City hem in die periode nadrukkelijk volgden), maar ik heb er een hard hoofd in, ook omdat zijn gedrag buiten het veld te wensen overlaat de laatste jaren en hij veel te weinig zelfkritiek heeft.

    Verder zal Stoke dan een flink deel van zijn salaris moeten betalen, want wat hij verdient, zullen clubs als PSV en Feyenoord bij lange na niet betalen. Al met al zie ik hem niet in De Eredivisie spelen aankomend seizoen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:14
    Kijk een reactie met kennis van zaken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154490
    woensdag 20 juni 2018 om 18:44
    Haal daar ibi maar gratis op das beter
    Vind ik leuk
    PRICE +32070
    woensdag 20 juni 2018 om 18:52
    Gratis moet wel want dat rijtje blessures van hem word je niet vrolijk van.
    Vind ik leuk
    Foebele +53878
    woensdag 20 juni 2018 om 19:18
    Denk dat je daar als PSV niet veel beter van wordt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154490
    woensdag 20 juni 2018 om 19:54
    Als ie fit is en blijft zeker wel.
    Vind ik leuk
    Foebele +53878
    woensdag 20 juni 2018 om 20:00
    Ik heb zo m'n twijfels, hij is alleen nog beter als hij 100% geeft, anders kan hij niet uitblinken.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1280
    woensdag 20 juni 2018 om 18:44
    Prutser, moeten ze daar nouweer mee.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +525
    woensdag 20 juni 2018 om 18:51
    Waarom zou dit zo’n goede zet zijn? Scoort al 2 jaar niet en zo bijzonder vind ik hem niet.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    woensdag 20 juni 2018 om 18:54
    Onzinbericht volgens RE ! Komkommertijd zeg
    Vind ik leuk
    El Cazador +5744
    woensdag 20 juni 2018 om 18:55
    die gaat echt niet in de ED voetballen
    Vind ik leuk
    poklane +4686
    woensdag 20 juni 2018 om 18:58
    Doe maar niet.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10387
    woensdag 20 juni 2018 om 19:00
    Een spits die al 1,5jr jaar droog staat, die wil je inderdaad hebben.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    woensdag 20 juni 2018 om 19:05
    Lijkt me ook een speler die Standard Luik probeert te halen..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:12
    Roddels. Beide clubs zitten veel te ruim in de spitsen om zoveel geld uit te geven.
    Vind ik leuk
    Pimman +2926
    woensdag 20 juni 2018 om 19:20
    Hij heeft al anderhalf jaar geen doelpunt meer gemaakt?! Dus hij kan sowieso goed de nul houden ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +11828
    woensdag 20 juni 2018 om 19:21
    Geschiedenis van die gast kennende.... doe maar niet.
    Ook nauwelijks gespeeld de afgelopen 2 a 3 jaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:22
    Misschien De Jong met V.Janssen ruilen bij Fenerbahçe, die scoort makkelijk in de Eredivisie! CL voetballen kan je alleen maar van genieten om tegen de grootmachten spelen. De kleintjes mogen van de UEFA maximaal de poule overleven, en dan is het exit! Zorgen ze wel voor!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    woensdag 20 juni 2018 om 20:14
    Zie hem graag komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:46
    Haha berahino ... laatste 2 seizoenen 32 wedstrijden en 0 goals.... ja echt een topaanvaller!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:56
    Moeten ze niet doen. Vraag me sowieso af hoe ze ooit zijn torenhoge salaris op kunnen trommelen en dan komt hij hier binnenlopen alsof “ie het allemaal wel eventjes zal gaan doen.” “Want hij is tenslotte die grote speler uit de premier league.”
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:06
    Waarschijnlijk veel te duur en qua salaris ook niet reëel. Zou het met name vanuit PSV raar vinden. Dat zou betekenen dat ze Romero afgeschreven hebben?!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    donderdag 21 juni 2018 om 08:58
    Berahino, de naam zei me weinig, is direct in zijn aanvalsneigingen. Zijn penalties, zoals dat in dit filmpje te zien is, gaan altijd op links, rechts van de keeper. Je ziet dat alle keepers dat weten, toch houden ze, in ieder geval in de getoonde situaties, de bal niet uit hun doel. Hij heeft het een-tweetje tot kunst verheven, waarbij hij altijd het tweetje is die mag afmaken. Een echte spits dus, met enig gevoel voor drama. Laten we die Feyenoord een keer gunnen, kan Vente daarachter verder groeien. En PSV? Gewoon Luuk de Jong in de gelederen houden, die is nu gewend om kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 10:00
    Daar zitten we op te wachten, een NIET scorende spits.....
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:10
    Feyenoord koopt niets. Die wachten op afvallers en nemen dan de 2de rang spelers waar ze dan van weten dat ze weer geen kampioen worden .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:07
    ja en psv wacht ook op afvallers !
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:57
    Echt weer v geel target, staat in Engeland bekend als jongen met discipline probleem. Op deze manier kan je beter t salaris van v geel uitsparen en aan scouts uitgeven, die man komt alleen met spelers die iedereen kent, tijd om door te selecteren qua td!!!!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:20
    Scouts van Feyenoord zijn blinde honden. Onbegrijpelijk nog steeds na zoveel jaar. Wat scouten ze ? Heel veel matig tot zeer matig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:06
    leuke voetballer voor Ajax!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:22
    Dit voelt helemaal niet goed waarom zou je dit doen? Eigen jeugd een kans geven? Zucht......
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Feyenoord en PSV strijden met elkaar om spits: beide clubs praten met Stoke City'