'Feyenoord maakt contact in Engeland en eist transferrecord: 25 miljoen euro'

    'Feyenoord maakt contact in Engeland en eist transferrecord: 25 miljoen euro'

    Newcastle United moet 25 miljoen euro betalen als de Premier League-club nog geïnteresseerd is in Nicolai Jörgensen. Dat heeft Feyenoord volgens The Chronicle laten weten.

    De komst van een nieuwe spits heeft deze zomer prioriteit voor Newcastle-manager Rafa Benitez, die volgens The Chronicle op de kleintjes moet letten. Deze zomer heeft hij een slordige vijftig miljoen euro te besteden. De helft van dat budget gaat mogelijk op aan Jörgensen (27). Feyenoord zou Newcastle hebben 'gewaarschuwd' dat de Deense spits zo'n 25 miljoen euro moet kosten.

    Afgelopen seizoen was Newcastle concreet, maar Feyenoord bepaalde de vraagprijs van Jörgensen toen al op 23 miljoen euro. Dat was de Premier League-club te gortig. Op dit moment zou de Deense WK-ganger slechts één van de spitsen op het lijstje zijn. Betalen The Magpies het volle pond voor Jörgensen, dan gaat het clubrecord eraan. In 2005 werd negentien miljoen euro betaald aan Real Madrid voor Michael Owen.

    Lees ook: Engelse fans schrikken van 'piss poor' Feyenoorder: 'Echt verschrikkelijk slecht'

    Poll

    Is Jörgensen 25 miljoen waard?

    (7506 stemmen)

    Plaats een reactie

    Koeroe +12635
    maandag 18 juni 2018 om 07:51
    Snel verkopen voor hij nog minder waard wordt..
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5084
    maandag 18 juni 2018 om 08:44
    Nog minder dan 2,5?
    Vind dat wel ongeveer juist op waarde geschat.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    maandag 18 juni 2018 om 08:45
    Wat jij wilt goos
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5084
    maandag 18 juni 2018 om 08:47
    Voor een spits die het afgelopen jaar amper heeft gescoord in de Mickey Mouse competitie, En nu ook nog op een Wk laat zien dat hij niet kan voetballen. ja hoor meer dan 5 mil is echt realistisch. Vooral met al die beelden die hier in Engeland viral gaan.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    maandag 18 juni 2018 om 08:50
    Wat wil je nou? Nogmaals, wat jij wilt. Ik kan nu legio voorbeelden geven van spelers die minder hebben gepresteerd maar denk dat jezelf ook wel snapt dat je jezelf belachelijk maakt. fijne dag nog
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5084
    maandag 18 juni 2018 om 08:51
    Misschien moet je even je bril af zetten. In de Championship lopen nog betere spitsen voor minder rond.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    maandag 18 juni 2018 om 09:25
    Koeroe, ik help je in het verdedigen van deze speler. Hij moet er nog helemaal inkomen, na een wedstrijd kan je echt nog niet zeggen wie de speler van het toernooi wordt. Dat zal Jorgensen niet zijn vermoed ik, maar hij verdient, net als iedereen, meer dan een wedstrijd de kans om zijn waarde te bewijzen. Dit is het zgn onderling plagen, dat gaat over nadat Jorgensen twee doelpunten heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    maandag 18 juni 2018 om 09:52
    Het gaat om 25 miljoen, mcmodd. Dat heeft bij wijze van spreken de gehele selectie van FC Utrecht bij elkaar nog niet gekost. Als AZ 25 miljoen zou vragen voor Weghorst ontploft VP.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    maandag 18 juni 2018 om 10:12
    Ja, maar vragen kan altijd en dat is wat Feyenoord doet. Ze slaat een piketpaaltje om vervolgens volgend seizoen gezellig door te gaan met Jorgensen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    maandag 18 juni 2018 om 10:38
    Dat betwijfel ik. Als ik hier de reacties lees beschouwen ze NJ in Rotterdam-Zuid als wereldspits.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:30
    Een bossiejood serieus nemen nee dat doen we hier zeker niet!.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    maandag 18 juni 2018 om 11:42
    Heb je Neymar en Messi gezien? Van dat soort dure spelers verwacht je ook wel wat meer, ik vond ze beiden spelen als een natte krant.
    Nu begin ik eerder de indruk te krijgen dat omdat Jörgensen bij Feyenoord speelt dat het in jouw ogen weer allemaal waardeloos is. Oftewel als ajax fan ben je gewoon een Feijenoordspeler aan het bashen.

    Trollengedrag!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    maandag 18 juni 2018 om 13:10
    Ajaxfan? Ik zou blij zijn als ajax in het rechter rijtje zou eindigen. Ik ga af op resultaten. Ik vind het prima als Feyenoord (Mmet een Y ipv een IJ) tevreden is met een centrumspits die over een heel seizoen 10 competitietreffers produceert. Van mij mag hij blijven tot zijn 38e. Graag zelfs.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4160
    maandag 18 juni 2018 om 12:05
    We weten inmiddels wel dat alleen Ajax spelers kunnen voetballen. Jij blij hoop ik.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5381
    maandag 18 juni 2018 om 13:12
    Waarom zou ik daar blij mee zijn?
    Vind ik leuk
    cj_fey +4160
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:29
    Was een reactie op Nvd88
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5084
    maandag 18 juni 2018 om 14:00
    Nee hoor. Met bijvoorbeeld Vilhena heb ik geen problemen. Bij mij is het niet zo zwart wit, Ik vind alleen Jorgensen niks. Dolberg trouwens ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:26
    Ja hoor er is weer een onnozelere jood hiero.Nv88 !.
    5 miljoen SURE dan blijft hij gewoon en schopt hij er volgend seizoen gewoon weer 20+ in bij de mooiste club van nederland en staan we in 2019 weer op de coolsingel sukkel!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:28
    Ik neem aan dat dolberg voor een zak lollies weg mag zeker na zo n flutjaar!.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5340
    maandag 18 juni 2018 om 07:52
    Goeie timing wel om een hogere prijs te vragen :)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:07
    Alle clubs wachten tot na het WK om hun spelers die daar aan mee doen te verkopen....Als bijvoorbeeld Lozano zo blijft voetballen word hij 5 miljoen per wedstrijd duurder
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5340
    maandag 18 juni 2018 om 08:14
    Maar als Jorgensen zo blijft voetballen gaat er 5 miljoen per wedstrijd af :)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    maandag 18 juni 2018 om 08:38
    Dan gaat de waarde van het hele deense elftal naar beneden, want daar lag het ook zeer zeker aan. Wanneer eriksen dat balletje van nicolai had afgemaakt had iedereen vol lof gesproken, maar ach in de voetbalwereld leeft de waan vd dag
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    maandag 18 juni 2018 om 10:14
    Je zou verwachten dat de prijs omlaag gaat, een jaar minder contract, een jaartje ouder, een niet zo'n best seizoen gehad.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    maandag 18 juni 2018 om 07:52
    Doe niet zo lomp..

    18 en strik erom.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6225
    maandag 18 juni 2018 om 07:56
    3 strikken. leuk voor de NL competitie. maar in de PL een figurant.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    maandag 18 juni 2018 om 09:16
    Komt tekort voor dat niveau ;)
    Vind ik leuk
    Spartan +6862
    maandag 18 juni 2018 om 07:52
    Na het zien van de wedstrijd van afgelopen weekend?
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 07:52]
    Vind ik leuk
    COYG +6179
    maandag 18 juni 2018 om 08:28
    Ja één wedstrijd waarin iedereen slecht was bepaald natuurlijk hoe slecht iemand is...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:53
    Als hij bij de amsterdammers had gespeelt was ie zeker wel 60 milj waard he..
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 08:20]
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    maandag 18 juni 2018 om 07:56
    Ziyech zou ook wel eens een stukje minder op kunnen brengen als ie zo blijft presteren. Je kunt moeilijk zeggen dat Jorgensen een mooi visitekaartje afgaf.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:09
    Het zit hem vooral hierin, zodra een speler uit Amsterdam 1 wedstrijd leuk speelt (bazoer riedewald kluivert younes el ghazi de ligt frenkie dolberg veltman tete etc etc) is het volgens vele hier (en in de media) meteen de volgende godenzoon... moeten ze meteen weer 60 milj opleveren.. als 1 speler bij Feyenoord 3 jaar op rij een prijs pakt. 1 van de belangrijkste spelers is en nog een x topscorer wordt plus dat hij de kapstok is van het hele team dan hoor je daar niets van hier. Maar zodra hij 1 slechte wedstrijd voor Denemarken speelt zijn dezelfde moderators/media/fans er als de kippen bij om te vertellen dat hij niets waard is.. Natuurlijk zal elke ajax supporter dit ontkennen en niet willen zien maar t is gewoon een feit..
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    Adriaan +449
    maandag 18 juni 2018 om 08:12
    Jij maakt er druk om.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3277
    maandag 18 juni 2018 om 08:16
    Klopt wat je zegt! Maar we kunnen ook niet ontkennen dat vanuit het buitenland ook gewoon meer geld betaald wil worden voor spelers van Ajax dan die van andere clubs in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:18
    Klopt.. mee eens
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    maandag 18 juni 2018 om 08:54
    Je maakt je erg druk.

    Ik vind dat Ajax mag vragen wat het wil en als het teveel is dan blijven ze toch gewoon? Wij kunnen er echt niks aan doen dat er idioten zijn die 18 miljoen voor Kluivert geven en 12 voor Bazoer... Je doet alsof we ons schuldig moeten voelen, omdat deze spelers zonder prijzen te pakken toch de hoofdprijs opbrengen.

    Nee, we ontkennen niks. We zien alleen wat er gebeurt. Kunnen wij dat helpen? Nee.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    maandag 18 juni 2018 om 10:18
    Je hebt groot gelijk, het gaat niet om de waarde, het is wat de gek er voor geeft en dat is meer en meer het geval.Zodra ze het woord Ajax zien worden ze blind, verkwistend en bijna roekeloos om de spelers weg te halen voor zoveel geld. Daar kan Ajax niks aan doen, maar ze kunnen dat geld ook goed gebruiken om spelers van pakweg 20, 25 miljoen te kopen. Dan kom je in de buurt van landskampioenschappen enz.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    maandag 18 juni 2018 om 11:45
    De vraag is hoe lang het nog duurt. Wanneer blijkt dat het meerendeel van de Ajax spelers die voor veel geld zijn verkocht, niet presteren bij hun nieuwe club, dan denken clubs in de toekomst wel 2 x na voordat ze zoveel geld betalen voor een jong huftertje die het niveau eigenlijk gewoon nog niet aan kan....
    Vind ik leuk
    Wilex +1265
    maandag 18 juni 2018 om 10:22
    Van die 3 jaar eindigt hij 2 jaar op een straatlengte achterstand op Ajax en 1 keer terwijl Ajax bijna 20 wedstrijden in Europa moest afwerken werd er over een heel seizoen een gelijkspeletje meer behaald met een minder doelsaldo en in de onderlinge wedstrijden afgedroogd dus wat is je punt?
    Ik schaal Jorgensen van het niveau Luuk de Jong in, ze hebben opvallend veel overeenkomsten. Zelfde leeftijd, allebei een mislukt avontuur in een topcompetitie, keer topscorer van NL, kampioen van de Mickey mousse league, Hebben van alles een beetje wat een spits moet hebben maar blinken nergens echt in uit of hebben een specialiteit.
    Tussen de 10 en 15 miljoen dan mag Feyenoord naar mijn mening zen handen dicht knijpen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6225
    maandag 18 juni 2018 om 10:53
    het verschil is. dat de spelers die jij opnoemt allemaal nog beginnen aan hun carriere en Jorgenson. is al aan bijna het einde van zijn loopbaan, zal niet echt meer beter worden. waarbij de Ajax spelers zeker nog groeimogenlijkheden hebben

    en het pakken van prijzen heeft niets te maken met de kwaliteit van een speler, maar van het elftal.

    als je 11 messie's hebt. zal je denk ik geen kampioen worden, je zal er waarschijnlijk iedere wedstrijd 6 inschieten ( zolang ze maar geen penalty's zijn), maar ze zullen er ook 8 tegen krijgen, want verdedigen is niet zijn sterkste punt

    Jorgenson is een goede bruikbare speler voor Feyenoord en was zeker heel belangrijk bij het kampioenschap vorig jaar.

    maar ik denk dat hij niet mee kan in de PL. maar dat is mijn mening, en ik denk van vele hier.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:58
    Nee klopt tete vetlman klaassen ruedeald el ghazi kunnen lekker mee in de pl.. lees nou eens mijn verhaal voordat je reageert maar eigenlijk inhoudelijk helemal niet reageert.. gaat mij om het verschil in benadering..
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6225
    maandag 18 juni 2018 om 11:04
    dat heeft vooral te maken dat Ajax spelers gewoon meer intrek zijn in het buitenland. en ja in Amsterdam denken we gelijk dat het allemaal supertalenten zijn. zodra ze in het eerste spelen

    gelukkig hebben we in Amsterdam het genoegen om ieder jaar weer 1/2/3 nieuwe talenten te begroeten in het eerste, waarbij dat bij de andere 2 "top Clubs" het er soms 1 of soms geen is die kan aanhaken bij het eerste

    als je bv naar Feyenoord kijkt, die zijn terug gekomen van een groot financieel debacle. en erg knap dat dat allemaal is opgevangen door jonge jeugd spelers te brengen.

    maar zodra ze weer een beetje geld kregen. werden de talenten niet meer zo gebracht als voorheen, maar ging men over het algemeen middelmaat halen. en werden de eigen talenten opzij geschoven.

    waarom bv Haps halen als je een leuke speler op de zelfde positie hebt lopen ( kan helaas even niet op zijn naam komen)

    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:36
    Ok je hebt gelijk. De ajax talenten zijn idd 3x beter en meer waard. Vandaar al die prijzen in de laatste 4 jaar.. ow wacht ff...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6225
    maandag 18 juni 2018 om 12:50
    nogmaals beter lezen Talent heeft niets met prijzen te maken. dat gaat om het team.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    maandag 18 juni 2018 om 11:43
    Neymar ook niet echt, maar goed... Die speelt niet in Nederland he.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 18 juni 2018 om 09:16
    Ajax had Jörgensen niet eens gekocht!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:43
    ga nu niet net doen alsof Ajax te goed is voor Jörgensen
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 18 juni 2018 om 09:47
    Ik weet niet of Ajax te goed is, maar Jörgensen is niet echt een Ajax-speler.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:47
    en wat is een Ajax speler dan ????
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    maandag 18 juni 2018 om 10:23
    Als hij destijds door Ajax was gekocht was het een typische Ajaxspeler geworden. Wiens brood men eet, wiens taal men spreekt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:29
    paul doet net of Ajax zo'n geweldige spits heeft met Huntelaar
    het is niet voor niks dat deze houten klaas , nooit kampioen is geworden
    maar ik zie hier wel meer reactie's van amsterdammertjes die Jörgensen de grond in trappen , maar vind hem toch echt net iets beter als Huntelaar op dit moment
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    maandag 18 juni 2018 om 11:47
    Dolbergje, leuke start, maar erg afgezakt.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6225
    maandag 18 juni 2018 om 10:54
    echt niet, dan zou hij echt geen 60 miljoen op brengen, denk eerder dat hij dan het transfer record van Neymar zou hebben verpulverd
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3524
    maandag 18 juni 2018 om 07:55
    Feijenoord ziet de bui al hangen. Verkopen ze nooit voor meer dan 12 miljoen.
    Vind ik leuk
    heur es +721
    maandag 18 juni 2018 om 07:56
    2.5 miljoen neem ik aan!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    maandag 18 juni 2018 om 07:58
    15 miljoen mag Feyenoord blij mee zijn, hebben geloof ik 3,5 miljoen voor hem betaald in 2016.
    Feyenoord kan hem beter houden, want hij staat nog tot 2021 onder contract en door wie moet je Jorgensen nu vervangen ?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16145
    maandag 18 juni 2018 om 08:42
    Ach, er wordt een visje uitgegooit. Met de miljoenen die nu rond gaan sta ik nergens meer van te kijken. 22 voor Janssen, 17 voor Kluivert of 33 voor Milik? Gewoon de hengel uitgooien en kijken wat er blijft hangen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    maandag 18 juni 2018 om 08:57
    Tuurlijk. Ik zou blij zijn dat hij wat minder speelde voor Denemarken.

    De kans dat hij blijft wordt daardoor groter en voor Eredivisiebegrippen is het een zeer waardevolle speler, die het bovendien helemaal gewend is hier.
    Wat dat betreft hoop ik stiekem dat Ziyech het niet zo goed gaat doen en zijn wensclub niet kan vinden. Dan blijft ie toch lekker nog? Dan worden we er op sportief gebied niet slechter op. Met geld kunnen we niks, dat is inmiddels wel bekend...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16145
    maandag 18 juni 2018 om 09:04
    Probleem is alleen wel dat bij zowel Jörgensen als Ziyech er nu een transfer in het koppie rondzingt. Dus dat "lekker" blijven wordt dan alweer een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    maandag 18 juni 2018 om 09:17
    Dan zullen ze een spiegeltje moeten pakken.

    Vervolgens zullen ze moeten beseffen dat ze blij mogen zijn dat ze bij zulke mooie clubs zulke enorme salarissen verdienen. Want laten we wel zijn, ze verdienen ook in Nederland absurde bedragen voor een balletje trappen...
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    maandag 18 juni 2018 om 11:49
    Heb je liever dat Dolberg speelt? Die kan dat niveau niet meer aan denk ik....
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9545
    maandag 18 juni 2018 om 08:58
    Over Jorgensen gesproken kan je het ook zien inderdaad en nu hopen dat hij als nog de draad goed weer op pakt op het WK.
    Zodat we als nog met 25 miljoen de hoofdprijs kunnen vragen .
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    maandag 18 juni 2018 om 18:26
    Je hebt gelijk ha ha
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    maandag 18 juni 2018 om 09:10
    Heeft geen enkele zin om deze speler te behouden. Dan begrijp je spelers niet en ken je de achtergrond niet. Die jongen heeft aangegeven dat hij een jaar of 2 zou blijven en wil gewoon een stap hogerop (in ieder geval financieel). Die man dan binnenboord houden heeft geen zin, dan zit je weer met een ontevreden speler.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    maandag 18 juni 2018 om 18:32
    Als je hem kan verkopen voor 25 M ja, maar hij lijkt mij niet meer dan 15 M waard en wat koop je daar dan voor terug....?
    Je kan wel financieel hoger op willen, maar er moet dan ook een geïnteresseerde partij zijn.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:03
    die geïnteresseerden zijn er genoeg verwacht ik, alleen niet degene die 25 zullen gaan betalen.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1154
    maandag 18 juni 2018 om 07:58
    Hieruit blijkt overduidelijk dat Feyenoord ze ziet vliegen. Jörgensen is by far geen 25 miljoen euro waard, totaal lachwekkend. Een zeer beperkte spits die bij Feyenoord zijn plafond al bereikt heeft, dat is zijn niveau en zeker niet hoger. Zijn marktwaarde is hooguit 15 miljoen euro. Newcastle zou gek zijn als ze dit doen, knettergek!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    maandag 18 juni 2018 om 08:01
    geen enkele speler is miljoenen waard. het is wat de gek ervoor geeft..
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5932
    maandag 18 juni 2018 om 08:40
    In de huidige markt is het niet gek om proberen 25 te pakken. Die Engelse clubs hebben net zoveel geld als dat wij water hebben
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:15
    Tja.... hij gaf aan echt weg te willen (zou nu zeker niet de hoofdprijs vragen na de laatste wedstrijd) want voordat je bet weet heb je een ongeïnteresseerde en ongemotiveerde speler in het veld staan. Kunnen we zeker niet gebruiken... ga in onderhandeling, maar gooi er niet een recordprijs tegenaan. Vraagprijs moet zeker omlaag.
    Vind ik leuk
    Jozef +38734
    maandag 18 juni 2018 om 08:59
    Misschien had Feyenoord een jaar terug het ijzer moeten smeden. Ik denk dat die prijs er toen wel in zat, maar ik begrijp dat ze hem niet lieten gaan. Zeer goede spits voor Nederlandse begrippen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:16
    Jorgensen blijft gewoon lekkrr bij Feyenoord.Niet goed genoeg voor BPL. We verdienen al miljoenen aan Vilhena. Opvolger Ayoub staat al klaar.
    Vermeer; Nieuwkoop,vBeek,stJuste,Haps; El Ahamdi,Toornstra,Ayoub;Berghuis,Jorgensen,Larsson.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1959
    maandag 18 juni 2018 om 09:03
    Ja een echt topteam dat zeker weer zal meedoen voor plek 8 tot 5
    Vind ik leuk
    Sytz +3325
    maandag 18 juni 2018 om 09:47
    Linkerrijtje jaaaaaa!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:35
    Van Persie? Of doel je op spelers die je nog kunt verkopen in de toekomst?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8169
    maandag 18 juni 2018 om 08:22
    Ik vrees dat Feyenoord zijn hand gaat overspelen hier. Na het initiële bod van Newcastle is het eigenlijk alleen maar minder gegaan met Jörgensen. Neem daarbij zijn zwakke optreden tegen Peru en ik denk dat Newcastle haar eerdere bod zeker niet zal verhogen. Maar goed, mocht hij er tegen Australië of Frankrijk twee inschieten kan alles weer anders zijn ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:27
    Zeker een waas voor hun ogen, 25 milj is een absurd bedrag, max 15 tot 18 milj is haslbaar !
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    maandag 18 juni 2018 om 08:44
    ... dit moet een bericht zijn van voor de wedstrijd van Denemarken tegen Peru... , als Feyenoord er nu nog 10 miljoen voor krijgt is dat de hoofdprijs, man, man wat was die slecht...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:46
    Totaal niet realistisch
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    maandag 18 juni 2018 om 08:50
    Als Newcastle weer wil degraderen is het een uitstekende aankoop.
    Vind ik leuk
    patjeado +252
    maandag 18 juni 2018 om 08:53
    25 miljoen ????? Maximaal de helft zoals hij de laatste periode speelt
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:59
    als kluivert die niets gepresteerd heeft voor 10 miljoen vertrokken is ,moet men niet lullen over de kleine 25 miljoen van jorgensen die vorig jaar nog topscoorder was in nederland. HYPOCRIETEN zijn die gasten die deze vraag stellen
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 08:59]
    Vind ik leuk
    Chebaisit +350
    maandag 18 juni 2018 om 09:12
    Kluivert speelt wel bij de nr 2 die VCL heeft gehaald en niet de nr 4.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:28
    beste nummer 2 van nederland al zes jaar met legen handen breek me de bek niet open. nummer vier heeft in 2 jaar twee prijzen behaald. dus effe dimmen laten die clubs met prijzen praten.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +350
    maandag 18 juni 2018 om 09:34
    Dat jij niet tellen kunt met je 6 jaar kan ik begrijpen .
    En Ajax heeft ook succes gehad door de finale te bereiken van de Europa League.
    Maar zoals jullie altijd zeggen , resultaten in het verleden tellen niet .
    Er komt een nieuw seisoen aan en Feyenoord werd afgelopen jaar geen kampioen net als de komende 17 jaar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:36]
    Vind ik leuk
    munkikiii +1959
    maandag 18 juni 2018 om 09:02
    Hahahahaha 25 miljoen hebben ze gister het WK zitte kijken en dachten als we nu niet snel handelen krijgen we er nog geen 10 miljoen voor
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:04
    8 ml als je geluk heb
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    maandag 18 juni 2018 om 09:10
    Als newcastle dit doet is het echt het bewijs dat engelse clubs als een kip zonder kop scouten. Een jorgensen kan je voor de helft 5 jaar jonger scouten, die gaat echt het verschil niet maken voor newcastle.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +350
    maandag 18 juni 2018 om 09:11
    Nooit , veel te veel voor een speler die uitkomt voor de nr 4 van Nederland.
    12 miljoen is rieel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:16
    hahahahaha en voor een speler(kluiverd 10mil) die niets gepresteerd heeft en voor een club speelt die al zes jaar de beste nummer twee is van nederland. dit is nou een HYPO. Die niets gewonnen heeft de afgelopen 6 jaar ook nog. nummer 4 van nederland heeft wel een beker gewonnen twee prijzen in twee jaar niet slecht.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:20]
    Vind ik leuk
    orion73 +1483
    maandag 18 juni 2018 om 09:25
    Prima om 25 te vragen. Dan op 18 uitkomen en wegdoen.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4161
    maandag 18 juni 2018 om 09:35
    Als de beste speler en topscorer uit de eredivisie 'Jahanbakhsh' rond de 25 a 30 miljoen moet kosten en zo'n weghorst 12 miljoen vind ik die prijs voor deze Feyenoord spits een beetje te hoog gegrepen.
    12 miljoen net als Weghorst vind ik reële prijzen voor dergelijke spelers.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:36]
    Vind ik leuk
    Sytz +3325
    maandag 18 juni 2018 om 09:49
    Denk dat Jorgensen iets completer is dan Weghorst. Nu is Weghorst wel meer een strijdertje. Ik hoop dat we 18 mj voor hem pakken. Maarja, met 15 ben ik ook tevreden.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:04
    100 procent beter dan weghorst weghorst door zijn inzet lijkt hij een voetballer meer nier. motoriek is heel laag bij weghorst . weghorst moet je vergelijken met jansen die ze zo duur gekocht hebben in engeland
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:05
    tja en wie was topscoorder vorig jaar in de eredivisie, of kan je niet meer voetballen als je geen topscoorder meer ben. sorry hoor
    Vind ik leuk
    Mari +9405
    maandag 18 juni 2018 om 09:51
    Voor een spits op het WK is dit geen gek bedrag.
    Wel de onderkant van de markt.
    Feijenoord vasthouden hieraan!
    Vind ik leuk
    ronnieb +538
    maandag 18 juni 2018 om 09:56
    Feit is dat de markt op hol is geslagen dus een speler die e erst Eur 15 mil waard was is not 30 waard minstens. Moet 'ie niet scoren op een WK dan komt er Eur 5 mil per goal bij. Trouwens dit is wee fake nieuws omdat MvG nooit bedragen bekent maakt.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1564
    maandag 18 juni 2018 om 10:27
    De interesse was al weg en zeker na de eerste wedstrijd is het helemaal over
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:00
    Het blijft de beste spits van de eredivisie, zelfs na een wat minder seizoen. Dat zegt toch wel wat over de andere spitsen die rondlopen bij de andere clubs.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:00
    ha ha 25.000.000 veeeeeel te veel! dacht aan 6 tot 7000.000!!! dan is hij nog goed betaalt!
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    maandag 18 juni 2018 om 11:50
    knikkers ??
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:07
    'Feyenoord wilt 25 miljoen euro'
    Ik wil het dubbele
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    maandag 18 juni 2018 om 11:49
    . . er is mi geen enkele voetballer 25 mln waard, nog niet het tiende deel, de bedragen daartussen zijn gebakken lucht en salaris voor niets-nutten.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:00
    Prima spits voor Feyenoord! we HOEVEN niet te verkopen...zijn vervanger kost evenveel of meer, zijn opvolger (Vente) is er nog niet klaar voor....van Persie goed voor tien wedstrijden per seizoen...niet verkopen dus!
    Vind ik leuk
    Blindsy +12458
    maandag 18 juni 2018 om 15:16
    En geen cent minder ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws