De Telegraaf: Blind meldt zich op trainingskamp en is bijna Ajacied

    De Telegraaf: Blind meldt zich op trainingskamp en is bijna Ajacied

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 15:22ma 16-07-2018 om 15:22

    De transfer van Daley Blind is nu écht bijna in kannen en kruiken, lijkt het. De Telegraaf meldt maandagmiddag dat de verdediger zich gemeld heeft bij het trainingskamp van Ajax. De Amsterdammers zijn momenteel in Engeland. Daar staan donderdag twee oefenduels op het programma. 

    Zondag werd al bekend dat Blind (28) níet met Manchester United afreist naar de Verenigde Staten, waar de komende weken enkele oefenduels worden gespeeld door The Red Devils. De weg is daardoor vrij voor de Oranje-international om zijn terugkeer bij Ajax af te ronden. 

    Nederlandse media meldden afgelopen week dat Ajax ongeveer zestien miljoen euro gaat betalen voor Blind. Daarmee wordt hij de tweede grote versterking voor het nieuwe seizoen. Eerder strikte directeur spelersbeleid Marc Overmars ook al Dusan Tadic. Hij kwam voor een slordige elf miljoen euro over van Southampton.

    Poll

    Gaat Ajax kampioen worden?

    (16707 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 15:28
    Topper!!!!
    Vind ik leuk
    martinho +915
    maandag 16 juli 2018 om 15:28
    Welkom Blind! We zijn er blij mee!
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    maandag 16 juli 2018 om 15:29
    SIIIIIUUUUUUUUU
    Vind ik leuk
    Laliga +2234
    maandag 16 juli 2018 om 15:29
    Duo blind de ligt is voor eredivisie begrippen echt meer dan prima hoor , toch straks een team met zo goed als alleen maar internationals in de mickey mouse competitie ! Ben benieuwd
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:30
    Donderdag gelijk aan de bak tegen Wolves, zal een loodzware wedstrijd worden.
    Vind ik leuk
    reggie +1817
    maandag 16 juli 2018 om 15:30
    Hoe diep kun je zinken, je was een leuke voetballer, aldus Johan Derksen.
    Vind ik leuk
    Hyena +30623
    maandag 16 juli 2018 om 15:30
    Uitstekende zaak! Nu de rest nog bij elkaar houden.
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 16 juli 2018 om 16:05
    Dat laatste lijkt me inderdaad van groot belang.

    Daar kan deze transfer ook bij helpen natuurlijk. Jongens als De Ligt wilden niet voor niets graag al vroeg de plannen van Ajax weten voor komend seizoen. In die gesprekken zijn ambities uitgesproken en de club zet die kracht bij met de transfers van Tadic en Blind.
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    maandag 16 juli 2018 om 15:30
    Als.Ziyech blijft, hebben we de beste selectie in jaren.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1833
    maandag 16 juli 2018 om 15:34
    Toch zie ik nog wel graag een vleugelaanvaller komen... De spoeling is daar toch wel redelijk dun (zeker na het wegvallen van Bande)
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    maandag 16 juli 2018 om 15:37
    Denk dat dat opgevuld kan worden vanuit jong ajax of de A1.
    Cerny komt terug van een.blessure. Jensen, Noa, Gravenberg, Neres en dan nog die speler , die we gehaald hebben van Leipzig.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    maandag 16 juli 2018 om 15:55
    Je vergeet dat als Ziyech zou blijven je met Labyat en Tadic ook 2 spelers hebt die op links kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    maandag 16 juli 2018 om 19:03
    Ten.eerste labrat.kan ook linksvoor spelen en Tadic als middenvelder naast Ziyech
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:53
    Precies, Een spits zou ook niet overbodig zijn.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    maandag 16 juli 2018 om 15:56
    Waarom dan je hebt Dolberg,Huntelaar en Sierhuis waarom nog een 4e spits halen dat gaat juist ten koste van Sierhuis en Cassiera die volgend seizoen na hopelijk een goed seizoen weer terug komt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:58
    Dolberg gaat zijn oude vorm niet meer halen denk ik. Huntelaar is ook al 34. Cassiera is verhuurt en met alleen sierhuis ga je het niet redden. :p
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    maandag 16 juli 2018 om 16:05
    Zou juist volgend jaar 1 halen Huntelaar zal stoppen, Cassiera is dan bekend hoe hij het in de ED doet net als Sierhuis.

    Hoezo zou Dolberg zijn niveau niet weer halen dan?

    Na zijn blessure ook nog lekker getraint met Denemarken en dus fit.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:16
    Eerlijk is eerlijk het zijn geen top spitsen waarmee je de CL mee kan in gaan.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    maandag 16 juli 2018 om 16:20
    Nee maar welke club in NL heeft dat wel en waar haal je een spits op die het wel is.

    Dolberg en Huntelaar kunnen altijd scoren en Sierhuis moet dit jaar de minuten gaan maken en speelt in de voorbereiding niet verkeerd moet ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1911
    maandag 16 juli 2018 om 15:31
    Ajax krijgt nu wel wat ervaring in het team. Dat kan het verschil wel eens gaan maken. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 15:32
    Toch heerlijk dat het allemaal weer zo positief is bij Ajax. Elk begin van het seizoen ...is het daar Hosanna. De SNAVELTJES gaan dan wagenwijd open, maar ja tot dat ze weer puntverlies lijden en Europees uitgeschakeld worden en wederom geen kampioen worden zodat de "supporters" hun frustraties wederom kunnen bot vieren op de spelers, leiding en vooral de trainer. Met als hoogtepunt het uitfluiten, het bedreigen en duwen van hun eigen spelers. Jaargang 2018-2019 start bijna...

    Vind ik leuk
    Hyena +30623
    maandag 16 juli 2018 om 15:34
    We mogen hier dus niet blij mee zijn begrijp ik?
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 15:44
    je mag juichen, je mag het vieren enkel blijf het wel in perspectief zien...en dat was juist het probleem van afgelopen jaren. Nogmaals trek een flesje open, Proost
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33187
    maandag 16 juli 2018 om 15:44
    Nee, we moeten zeggen dat de concurrenten beter zijn en gewoon accepteren dat alle Ajacieden zo zijn als hij omschrijft ofzo.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 15:56
    Whahaha te vaak gehoord en gelezen, wij zijn beter, zij zijn bang voor ons, blablablabla. Tip: probeer het eens in praktijk te brengen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33187
    maandag 16 juli 2018 om 15:57
    En alle Ajacieden zijn natuurlijk hetzelfde.
    Tip: leer dat mensen verschillend zijn.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 15:59
    lees dan even de reacties, eenling....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33187
    maandag 16 juli 2018 om 16:01
    Want alle supporters reageren natuurlijk.
    Je hebt gelijk over een klein groepje fans, maar het is allemaal nogal generaliserend.
    Uiteindelijk heeft van alle Ajacieden één een speler geduwd. Niet dat dat oke is, maar het is ook een beetje gek om te doen alsof het allemaal standaard gedrag is.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 16:03
    Nogmaals wel een dure maar goede aankoop voor Ajax namelijk deze speler weet al hoe het is om uitgefloten te worden door je eigen supporters dus die zal niet zo reageren als Ziyech. Hebben ze daar handig gedaan in de 2e voetbalhoofdstad van Nederland.

    Blind gewend aan kritiek: 'Maar uitfluiten doet meeste pijn'
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33187
    maandag 16 juli 2018 om 16:06
    Oke, mooi man
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 16:10
    Proost..op je aankoop
    Vind ik leuk
    Degraaf +17968
    maandag 16 juli 2018 om 16:33
    Jij hebt de PSV'ers de afgelopen weken niet gehoord, die ook roepen dat de platte kar in April alweer klaar moet staan? Diegene die ons arrogant noemen ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2031
    maandag 16 juli 2018 om 15:49
    Ach hoop doet leven. Ze komen allemaal in hun Ajax dekbed gun ze dat toch... hoop ergens wel dat Ajax aanhaakt elke week van die ten Hag show intervieuws trek ik ni meer.
    Hup Ajax 😂
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22127
    maandag 16 juli 2018 om 18:25
    Hebben we stakkertje weer met z'n snaveltjes.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 20:08
    Proost op je aankoop..
    Vind ik leuk
    coci +330
    maandag 16 juli 2018 om 15:32
    Zet de schaal maar vast in Amsterdam neer. Wordt saaie competitie.
    Snap alleen niet dat blind niet nog een paar seizoenen in zuid Europa gaat spelen, mooie competities leuk leven.
    Vind ik leuk
    Ajaxfan37 +47
    maandag 16 juli 2018 om 15:33
    AJAX KAMPIOEN 2018/2019 10 PUNTEN VERSCHIL.
    Vind ik leuk
    410hhw +1797
    maandag 16 juli 2018 om 15:43
    Zit er dik in.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:35
    Welkom back Daley !!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:36
    Blind a.k.a. 'balletje breed' is binnen, dat belooft veel goeds...
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 16 juli 2018 om 16:36
    Veel gehoord, maar nauwelijks te rijmen met zijn vaak geconstrueerde oog voor juist de bal diep.

    Zoek op YouTube maar eens naar: Daley Blind passing.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7642
    maandag 16 juli 2018 om 15:37
    Bijnaaa! Wat een nieuws.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    maandag 16 juli 2018 om 15:38
    Hoewel Blind en Tadic niet de Verlossers zullen zijn, blijft het een stuntje, 2 PL-spelers halen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    maandag 16 juli 2018 om 15:38
    Selectie lijkt op tijd en goed in balans te zijn met ervaring en talent.

    Vind ik leuk
    Rodajc +15774
    maandag 16 juli 2018 om 15:40
    Veel Ajacieden hier die het nodig hebben om zichzelf al als kampioen en geweldige ploeg uit te roepen. Misschien het hoog van de toren blazen uitstellen tot er daadwerkelijk iets van een resultaat bereikt is?
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    maandag 16 juli 2018 om 15:47
    Moet je met een korreltje zout nemen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:50
    Wat is er mis mee om als supporter te geloven in een pracht resultaat naar aanleiding van de bewegingen in de zomer? Ajax en PSV supporters menen dat hun club kampioen wordt. Prima.
    Emmen supporters menen dat hun club gewoon in de ED blijft na dit seizoen. Prima.

    Ik vind dat geen arrogantie of "hoog van de toren blazen". Het is een mooi en positief gevoel hebben over de nabije toekomst en dat gewoon uitspreken.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15774
    maandag 16 juli 2018 om 15:54
    Spelmaker, Turkse Nederlander en nog een aantal anderen in dit topic zijn niets anders dan arrogant mbt Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:56
    Gewoon negeren. :p
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:03
    Of er om lachen, nog beter :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:58
    Ja, én?
    Ik heb liever dat mensen arrogant zijn als het gaat om hun eigen club, dan dat ze continue andere clubs alleen maar de grond in boren. Het is erg makkelijk om jezelf belangrijk te maken door een ander te kleineren.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:55
    Goed verwoord. :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:41
    Veilig terug bij pappa
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:44
    Ajax wil Blind. Ajax informeert naar Blind. Ajax heeft antwoord over Blind. Ajax overweegt een bod op Blind. Blind luistert naar aanbod van Ajax. Blind kan naar Ajax. Ajax heeft bijna een deal met Man U.. Wellicht komt Blind naar Ajax..

    etc. etc. etc. Het lijkt wel de immense reeks berichten, telkens met een kleine nuance, over Lammers en Heerenveen :-D

    Kleine lettertjes: het gaat me niet om Ajax of Blind, beste vrienden... maar om die eindeloze variaties op hetzelfde nieuws die VP steeds weer weet te genereren.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 15:47
    wel een dure maar goede aankoop voor Ajax namelijk deze speler weet al hoe het is om uitgefloten te worden door je eigen supporters dus die zal niet zo reageren als Ziyech. Hebben ze daar handig gedaan in de 2e voetbalhoofdstad van Nederland.

    Blind gewend aan kritiek: 'Maar uitfluiten doet meeste pijn'
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 16 juli 2018 om 16:10
    Kijk even terug wat Blind zei bij zijn afscheid destijds. Hij kende geen rancune, werd op handen gedragen en beloofde destijds al een terugkeer naar zijn “thuis”.

    Hij houdt zich eraan en nog wel op een vroeg punt in zijn carrière.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 16:12
    Proost op je aankoop....
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    maandag 16 juli 2018 om 16:49
    Jij was zo trots op jouw bericht dat je hem nog ff een keer herhaald...

    Nog een dom afgunst berichtje ook nog is waar je zo trots op bent.
    Gebeurd bij andere clubs nooit uitfluiten? Vraag het Luuk nog maar is ff..

    Of Pereiro, of wat langer geleden Berg die zich niet fijn voelde door het publiek, of hier een quote van Narsingh toen, "Laat ik maar op veilig spelen, want als ik iets verkeerds doet gaan ze al fluiten"
    Een quote van Cocu nadat Narsingh en Maher werden uitgefloten "Jammer dat een aantal van onze fans zich negatief uitliet over twee spelers. Ik ben daar teleurgesteld over", zei Cocu"

    of na een overwinning het team uitfluiten PSV won zondag met 2-0 van Roda JC. Na afloop van de wedstrijd was er van een groot deel van het publiek geen applaus maar gefluit te horen. Dit tot onvrede van trainer Philip Cocu"

    Moet ik ff doorgaan??
    Dus houd je opmerkingen lekker voor je, en scheer niet iedereen over één kam. Deel van de Ziyech fluiters werden door een nog groter deel zelf uitgefloten. Ziyech zijn houding is vaak niet goed, voor hem een leerproces kritiek kan dan komen maar moet niet elke week hoorbaar zijn, elke club heeft een deel van het publiek waar je geen controle over hebt, zoals laatst dat groepje Feyenoorders bij een oefenwedstrijd enge spreekkoren over Nouri misselijkmakende spanddoek erbij. Maar moeten we dan alle Feyenoorders over een kam scheren? Er is altijd een deel waar je geen controle over hebt, maar dan heb je mannetjes zoals jij die dat dan gebruiken om tegen een club te slaan, tegen de goede supporters die niks te maken hebben met het uitfluiten enz.. Dat gebruik je als inhoud in een topic over een Ajax transfer, en jij komt uit '74? Wat een kinderachtig figuur moet jij zijn, vast vaak de boot gemist in je leven......
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    maandag 16 juli 2018 om 17:07
    Proost man met je aankoop
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    maandag 16 juli 2018 om 17:15
    Dat zeg je dan tegen iedereen als antwoord, omdat je geen antwoord hebt verder waarom jouw bericht gewoon achterlijk was, en dan met een proost aankomen, nee jouw intentie was niet proficiat proost met de aankoop, dus doe niet zo schijnheilig. 43+ jaar jij, nou daar is totaal niks van te merken..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31523
    maandag 16 juli 2018 om 15:51
    Pfff moet ik weer een seizoen tegen dat hoofd aan zitten kijken.....
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    maandag 16 juli 2018 om 16:52
    Waar slaat dat nou weer op...
    vdHeijden vind je knapper ofzo haha, en dan kijk je toch lekker niet...
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    maandag 16 juli 2018 om 15:52
    Daar ligt de druk weer zo bizar hoog dit seizoen.
    Vind ik leuk
    52N6E +1067
    maandag 16 juli 2018 om 16:01
    Grote versterking? Hopen dat tie wedstrijdfit is..heeft afgelopen seizoen weinig gespeeld. Wanneer gaat Ajax eens een echte speler binnenhalen waarvan VP ontploft.
    Vind ik leuk
    torinofc +483
    maandag 16 juli 2018 om 16:09
    Grootste duurkoop voor ajax ooit. Voor zoveel geld, zal er toch wel een veel betere en jongere speler te halen zijn?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3916
    maandag 16 juli 2018 om 16:10
    Hoeveel spelers gaat Ajax opstellen dit jaar? Volgens mij is er nog helemaal niet zoveel vertrokken...

    Het is wel de doodsteek voor dit technische hart als CL nu weer misgelopen wordt met 30 miljoen aan investeringen...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:23
    dat is het ook en heel hoog zelfs ...een eigen opgeleid product zoals ze dat zo mooi zeggen wederom weer niet geslaagd elders ,nu voor de hoofdprijs terug kopen ..daarin zet je je eigen opleiding toch wel even mooi voor lul , goed gedaan van ajax na de pijpen dansen van de supporters ..ik zeg topbeleid daar .
    Vind ik leuk
    Pimman +6262
    maandag 16 juli 2018 om 16:24
    Yessss!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:28
    Weer eens iemand uit de, zo geprezen, eigen opleiding.
    Vind ik leuk
    Pimman +6262
    maandag 16 juli 2018 om 17:32
    Fijn dat je dat bijhoud!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2490
    maandag 16 juli 2018 om 16:30
    Nou nog paar miljoen voor een nieuwe trainer.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 16:30
    Kampioenen, klampioenen, kampioenen ole oleeeeeee!
    Vind ik leuk
    whiskey33 +299
    maandag 16 juli 2018 om 16:33
    wordt ook tijd na 4 jaar zonder een enkele prijs
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 16 juli 2018 om 16:35
    Origineel man, zelf bedacht?
    Vind ik leuk
    whiskey33 +299
    maandag 16 juli 2018 om 16:32
    16 miljoen voor zo'n matige speler. Jaren geleden werd ie door Eigen publiek jaar lang uitgefloten, nu als held terug, wat een club!
    Vind ik leuk
    2cents +57868
    maandag 16 juli 2018 om 16:39
    Ook deze verhalen blijven maar terugkeren.

    Blind werd destijds slachtoffer van de rol van zijn Pa tijdens de revolutie.

    Blind vocht zich daar doorheen en werd daardoor later nog meer op handen gedragen. Bovendien bleef hij Ajax als zijn thuis noemen. Als daar dus nog enige pijn zit dan weet hij dat goed te verbergen.

    In tegenstelling tot mensen als jij due daar maar op blijven wijzen.

    Neem een voorbeeld aan Blind zelf. Hij houdt van de club en de stad.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34309
    maandag 16 juli 2018 om 16:33
    16 miljoen die je nooit meer terug gaat zien.

    Ach het is geen sulejmani.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:53
    Blind, langzaam en veel te duur. Voor alle andere clubs fijn als hij speelt, sta je gewoon met n man minder op het veld. De zoveelste miskoop .....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    maandag 16 juli 2018 om 17:03
    Dat tripje van van der Sar naar Manchester heeft niet zijn vruchten afgeworpen. Prijs is niet lager geworden. Kan zelfs met bonussen hoger uitvallen! 16-21M!
    Vind ik leuk
    pim4ever +1087
    maandag 16 juli 2018 om 17:06
    Welkom terug Daley, winnaars als jou kunnen we goed gebruiken!

    Vier keer Winnaar van de Nederlandse eredivisie,
    Winnaar van de Johan Cruijff schaal,
    Winnaar van de Uefa Europa league,
    Winnaar van de F.A. cup
    Winnaar van de League cup
    Winnaar van de FA Community Shield
    Winnaar van de FIFA World Cup

    Winnaar van de gouden schoen
    Winnaar van de titel talent van het jaar
    Winnaar van de club van 100
    Winnaar van Uefa Europa League Squad of the Season
    Enz, enz

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Daley_Blind




    Vind ik leuk
    fr1963 +3346
    maandag 16 juli 2018 om 17:15
    Blind kan wel een belangrijke stabiliserende factor zijn voor dit wankele en kwakkelende team.
    Serieus goede aanwinst voor ajax en de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21455
    maandag 16 juli 2018 om 17:20
    Druk om kampioen te worden zal ongekend hoog zijn in Amsterdam. Vd Sar en Overmars kunnen zich niet meer verschuilen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1473
    maandag 16 juli 2018 om 17:41
    De paniek is groot in Mokum. Wanneer je een beperkte speler terug haalt.
    Vind ik leuk
    bergerac +41
    maandag 16 juli 2018 om 17:44
    Zucht...…………….dat worden dus weer tikkies breed...……………..
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1473
    maandag 16 juli 2018 om 18:07
    Niet alleen tikkies breed, maar ook de nodige fluitconcerten van de zgn. Harde kern.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +363
    maandag 16 juli 2018 om 18:03
    Welkom terug Daley!!!!
    Vind ik leuk
    alaaf +1646
    maandag 16 juli 2018 om 18:19
    Met Blind maken ze alleen nog maar minder kans op de titel. Die gozer is allang op z’n retour...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:23
    En we kopen er nog maar een.
    Vind ik leuk
    Mo +11797
    maandag 16 juli 2018 om 18:42
    Met deze twee spelers erbij en het metariaal dat we al hadden kan het gewoon niet anders dat de schaal aan het eind van komend seizoen weer in Amsterdam is. Als je weer tweede wordt moet je je echt kapot schamen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:14
    Blind nu al aan het afbouwen???
    Vind ik leuk
    Veteraan +21
    maandag 16 juli 2018 om 19:15
    Welkom terug blind jongen van de club
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:58
    Lekker man weer een houterige klaar erbij met een snelheid van een slak
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:49
    Balletje breed Blind lees ik vaak hier...

    Ik zou het wel niet snappen maar volgens mij is Blind voor elke E.d club een zeer goede versterking.
    Vind ik leuk
    Broes +1026
    maandag 16 juli 2018 om 21:14
    Als hij goed in dienst van Tadic en Zyjech gaat spelen zodat zij kunnen excelleren is het een goede aankoop, maar ik vind het wel erg veel geld ….
    Vind ik leuk