Van der Meyde: Ik heb daar twijfels over. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij

    Van der Meyde: "Ik heb daar twijfels over. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij"

    dinsdag 17 juli 2018 om 15:55

    Andy van der Meyde heeft zijn twijfels bij de terugkeer van Daley Blind bij Ajax. De voormalig Ajacied vindt het niet bij Ajax passen om een voormalig jeugdspeler terug te kopen. 

    Inclusief bonussen kan de transfersom voor Blind oplopen tot 20,5 miljoen euro. "Het is toch te gek voor woorden eigenlijk?", begint Van der Meyde tegen Ajax Showtime. "Waarom moeten wij daar zoveel geld voor betalen? Misschien dat hij net als zijn vader wil worden? De nieuwe Mister Ajax. Haha!"

    "Tuurlijk, Daley kan heel goed voetballen. Anders verdien je geen transfer naar Manchester United. Daley is ook een echte Ajacied, dat weet ik wel. Maar ik vind het veel geld. Gaat hij als verdediger zoveel extra brengen? Het is gewoon niet des Ajax, een eigen jeugdspeler terugkopen. Ik kan er niet bij dat we hier zelf geen oplossing voor hebben. Ajax is altijd goed geweest in de scouting, in de jeugdopleiding. Kennelijk is onze jeugdopleiding niet meer wat het was."

    "Het is altijd mooi als spelers terugkomen", nuanceert Van der Meyde. "Clubliefde is prachtig. Daley wil lekker terug naar Amsterdam. Misschien had hij een beetje heimwee. Uiteindelijk is het een goede keuze van hem. Ik gun hem ook het beste, dat hij veel speelt en belangrijk wordt voor Ajax. Maar ik heb daar mijn twijfels over. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij."

    Poll

    Ben jij het eens met Van der Meyde?

    (3383 stemmen)

    Plaats een reactie

    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:00
    Tja, dit roep ik ook al een tijdje
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:04
    Het is niet perse een pré als Van der Meyde dezelfde mening heeft. 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    Helemaal als Andy zich afvraagt waarom we geen ervaren spelers kunnen opleiden.

    Overgens komt dit verhaal gewoon van ze nieuwe billenmaatjes op de F-Side. Hoorde dat ze lijntjes coke van elkaars pikjes af snuiven op de wc’s.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3688
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:57
    Deze uitspraak moet je eens doen als je voor de Arena staat tussen de F-side. Ik weet niet hoe snel jij bent op de 100mtr maar hoop voor je dat je een bleke broer van Usain Bolt bent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:01
    Hou toch op kneusje.. voor wie moet ik bang zijn? Het broertje van Appa met ze 200kilo? Of wie van de andere halve junkies? Ga lekker met elkaar knikkeren..


    Hoor het ze zo zeggen jij mag nooit meer naar Ajax nadat ik er een op een feestje op ze plek zetten... 10 jaar later en ik kom nog. Wegwezen clown geldt zelfde voor die gastje bij jullie. Je weet toch wel dat er engere mensen dan een stel voetbal kneuzen op deze planeet rondlopen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    Deck010 +3688
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:08
    Juist diegene die hier met een grote bek achter hun toetsenbord zitten, zijn de grootste natte kersen. Ik zeg iets normaal tegen je en je noemt me gelijk een kneusje?
    Wat zal jij een hoop vrienden in de Arena hebben zeg. Als je al zo over je mede supporters praat verdien je elke thuiswedstrijd een pak slaag van de F-side.
    En geloof me.....indruk maak je al helemaal niet op me.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:25
    Haha wie heeft er nu een grote mond achter een toetsenbord? Ik moest maaar eens uit kijken voor jullie herzenlozen... en ik heb zat vrienden in de arena echte supporters! Geen mongolen die alleen in groepsverband iets durven zoals jullie types.

    Die domme scare tactics werken niet bij mij. Ik weet hoe makkelijk jullie ko gaan. Totaal geen kracht of techniek... niet vreemd ook echte mannen leven gezond.

    En ik probeer geen indruk te maken dat probeer jij. Jij zegt dat ik bang moet zijn voor jullie zwakke ongezonde lichaampjes. Er is een reden waarom die Russen niet zoals jullie leven dat heb je bij het EK kunnen zien haha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    Deck010 +3688
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:34
    Jammer dat je denkt dat ik van de F-side ben lulletje rozenwater. Als je nou is oplet zie je misschien dat ik Feyenooord supporter ben. Ik geb alleen medelijden met jouw mede supporters. Want met zulke mafkezen als jij hebben ze helemaal geen vijanden nodig.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:29
    Nee pino ik dat denk ik niet..

    Dr is geen verschil tussen een kneus van de F-Side en een havenslaaf van de scf. Dat is wat ik weet en noem je zelf geen supporter. Dat dappere geweld gebruik in groepjes heeft niks met supporters te maken.

    Fuck jullie allemaal beetje denken dat je wat bent.. zie geen verschil tussen de gastjes en de junkies op de wallen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3688
    woensdag 18 juli 2018 om 11:02
    Tjonge jonge jonge.......s'morgens om half 11 al aan de coke? Net wakker zeker?
    Wat ben jij voor een enorme lul joh. De F side zijn kneusjes SCF zijn kneusjes en havenslaven....het is echt te hopen voor jou dat niemand jouw IP adres achterhaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:38
    En nog geen verstand hoe ip’s werken...


    Wens jullie succes met me VPN overgens. En gaat nu een hooligan mij betichten van drugs gebruik?

    Hahahaha je hebt duidelijk de beeld met de werkelijkheid verloren he? En ik woon in hartje Amsterdam opgegroeid met de grote penose ik weet ook hoe zei jullie gebruiken en afpersen haha. Niemand is bang voor jullie soort enkel de zwakkere proberen te pakken. Heb op tig festivals gezien wat jullie doen als ik dr één k.o. sla... rennen!
    En je kan denken ik lul maar vraag je vrienden bij Feyenoord wat er bij latin house festival gebeurde... met ze 30 een Ajacied aanvallen. Tot die Marokkaan uit onze groep dr één met een trap neer haalde rennen hahaha rennen haha

    Ik ben overal geweest energie halen ook kereltje. In me jonge jaren kwamen we ook op al die plekken ik weet dat jullie allemaal pussy’s zijn echte kudde dieren.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 05:55
    de man spreekt duidelijke woorden meester. pak een kop thee en ga chillen gap.
    Vind ik leuk
    Adjab +621
    woensdag 18 juli 2018 om 13:38
    Oef heavy nu zijn we bang
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:51
    Dacht je dat er een Amsterdammer dat bij PSV wel kon doen, dan moet ie de broer van Max Verstappen zijn, ik snap niet dat je het opneemt voor iemand (alleen omdat hij Ajax in z'n profiel naam heeft) die niet de trots kan opbrengen om net als vd. Meyde over z'n eigen club te praten maar Psv erbij te halen, dan ben je zielig, Amsterdam is groter, Ajax is groter, heeft het meeste geld, titels, internationale prijzen maar toch elke keer Psv ergens in betrekken, jammer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    Deck010 +3688
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:37
    Hohoho, ik denk dat jij mij ook cerkkerd begrijp. Ik ben zeker geen Ajacied en neem het ook zeker niet voor die eikel op. Ik zeg alleen dat ie erg stoere praat uitslaat over zijn eigen mede supporters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:29
    Sorry
    Vind ik leuk
    Deck010 +3688
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:35
    Geen probleem 😂
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2026
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:24
    Korte lijntjes dan misschien wel 😂
    Vind ik leuk
    Hyena +27635
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    Andy van der Meyde is te vergelijken met Facebook. Als het daar staat, moet het wel de waarheid zijn!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:00
    In dit geval heeft het niet zoveel met waarheid te maken, het is een mening van iemand(wat je ook van hem vindt) die door velen gedeeld wordt, niet in het laatst Ajacieden en het blijft voetbal dus garanties heb je niet. Om 20,5 miljoen te betalen voor een speler van 29 die je zelf opgeleid hebt is het best apart, en er komen nou eenmaal niet alleen de De Ligtjes uit de jeugdopleiding, verder wenst hij hem alle geluk maar heeft hij twijfels of het zo'n goede zet was. Wat is daar mis mee en wat had jij geantwoord als ze jou die vraag stelde. Daar gaat het om.
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:50
    Absoluut vd Meyde heeft een sterk punt hier
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:05
    Ja waarom lopen er gvd geen ervaren PL spelers op de toekomst! Al onze tallenten zijn wel goed kijk maar naar de belangstelling en transfer bedrage. Dus waarom kunnen we gvd geen ervaren spelers opleiden! HupHolland roept het tenslotte ook een tijd toch?
    Vind ik leuk
    Senn +6215
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    Is Andy nu ook jaloers?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:10
    Nee Andy is de schandknaap van die coke snuivende kneuzen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:09
    Goed punt. Er komen al scheurtjes in De Toekomst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:12
    Misschien ook wat voor PSV? Aangezien dr geen tallent daar uit de hertgang door breekt haha
    Vind ik leuk
    Senn +6215
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:15
    En toch kampioen!! Knap he...
    Weet je de kampioenswedstrijd nog?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:17
    Nee ik heb net zo leeghoofd als jouw senn


    Nou ga maar gauw iemand anders trollen
    Vind ik leuk
    Senn +6215
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:22
    3-0 Ja echt 3-0
    Helemaal zoek gespeeld
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:25
    Doei clown eens 3-0... wat was het de jaren daar voor? En vooral toen met Frank?

    Zoek het ook lekker uit 24... is veel minder dan 33 en telende. Snap je drukte vandaag wel als die GOEI spelers en wij alleen maar KOEI op het wei haha
    Vind ik leuk
    Senn +6215
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:27
    Heerlijk.... je weet het niet meer.
    Gooi alles maar eruit trolletje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:39
    Hij is wel goed in wijze naar anderen.
    Vind ik leuk
    Senn +6215
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:44
    Ja is een echte troll
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:35
    Grote stumper
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:36
    Ja ik weet dat jij van een grote stumper houd, maar ik ben niet van de mannen liefde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:40
    Jij hebt net zo veel verstand als een naaktslak maar ja heb je van je ouders toch
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:43
    Ahhh hielden je ouders niet van je....begrijpelijk dat wel.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    woensdag 18 juli 2018 om 12:24
    In de Arena werden jullie zoekgespeeld.
    Kampioen van de armoede ja.9 punten in blessuretijd....Lucky Ajax?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    Senn +6215
    woensdag 18 juli 2018 om 13:47
    12 jaar ouder ben je niet!!
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    woensdag 18 juli 2018 om 19:05
    ?
    Vind ik leuk
    Eendracht +13943
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:17
    "Tallent uit de Hertgang"...
    Man, man, man...
    Dan denk je al veel gezien te hebben hier....
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:18
    zzzz,zzz,zzz

    Vooral die Rotterdamse oplichter blijven quote echt brrrr
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:27
    Is die zin een soort kruiswoordpuzzel?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:27
    Geen tallent in spelling.
    Vind ik leuk
    Eendracht +13943
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:28
    Je bedoelt spellink?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:19
    Malen is toch echt een doorgebroken talent. Eigen jeugd bovendien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:21
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Donyell_Malen

    Dan is sanchez, Cassiera en noem ze maar op ook eigen jeugd...
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +421
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:22
    Speelde van 2008 tm 2015 in de jeugd van, hoe kan het ook anders, Ajax.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:26
    Ow ja joh? :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:35
    Ja,je vraagt toch om zo'n antwoord!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:36
    Jij hapt toch ook zo graag :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:48
    Soms, als ik honger heb!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:54
    Sportief.
    Vind ik leuk
    AFFA +1414
    woensdag 18 juli 2018 om 09:46
    Stakker
    Vind ik leuk
    Futre +2534
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:32
    Heitinga was ook zo’n succesverhaal.
    Vind ik leuk
    AFFA +1414
    woensdag 18 juli 2018 om 09:45
    Bij jullie zitten dan gaten in de jeugd opleiding, is misschien 1 ooit een beetje doorgebroken depay anders zou ik het niet weten.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:17
    Inderdaad, Frenkie is veel gewilder als verdedigende middenvelder dan Blind en De Ligt is veel gewilder als centrale verdediger dan Blind..

    Blind komt op zo vele vlakken tekort; Koppen, Tackelen, Fysiek, Snelheid, Passing, Doelgevaar, Bal behendigheid. Je zult wel boos worden, maar tioch is het zo!

    Met Tadic, Huntelaar, Labyad, Tagliafigo, Schoene, Veltman en Ziyech heeft Ajax al aardig wat ervaring in huis, dus dat argument gaat ook niet echt op.

    Tuurlijk is het leuk als Blind terugkomt, maar hij zal weinig toevoegen aan het team dat ajax al had.

    Ajax had dit geld veel beter moeten/kunnen besteden, dan notabene een bijna 29-jarige verdediger de duurste aankoop ooit te maken.

    Ik weet niet wat voor wonderen jij van Blind verwacht, maar dit is mijn mening.
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:30
    Nou lul je uit je nek zeg! Blind is een meester in de passing en balbehendigheid. Altijd een goede aanname. Nee, geen balletjes achter het standbeen nee.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:49
    Kijk eens naar Frenkie, zoals hij rent, kapt en tussen spelers doorloopt en kijk dan nog eens naar Blind en zie het verschil.

    Hetzelfde geldt voor passing. Blind is zeker niet van hetzelfde niveau als Frenkie.

    Door Van Gaal kwam Blind bij Man U en het Nederlands elftal terrecht, maar eigenlijk heeft een echte topclub nooit interesse in Blind gehad, en als Shaw niet geblesseerd had geraakt, dan had Mourinho helemaal geen beroep op Blind gedaan.

    Daar mag je over nadenken
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:26
    De passing van Blind vooruit is echt heel goed! Dat jij Frenkie gaat vergelijken, dat is een compleet andere speler.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    woensdag 18 juli 2018 om 12:27
    We zullen het gaan zien toch?
    Vind ik leuk
    Cookee +9648
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:47
    Hij zegt dat Blind verdediger wordt. Ik denk dat hij Frenkie gaat verdrijven als midvelder, want als verdediger heeft Ajax hem niet nodig, die verdwaalde spits kan de Ligt toch wel aan?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24965
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:05
    Waarom zou Ajax het niet doen?
    Ze hebben behoefte aan oudere en ervaren spelers en Blind weet precies wat de bedoeling is bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    Exact. Daarom is het eigenlijk gewoon totale onzin wat vdMeyde hier zegt. Ik vind het een goede aankoop.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    Wat nodig is bij ajax, is een tikkie breed.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1558
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:41
    Precies, en een bal gehakt en een keukendeur, bedankt!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:22
    Simpelweg veels te duur, en Blind gaat het verschil niet maken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24965
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:26
    Nou, Ajax heeft meer geld dan het aan spelers en salaris op kan maken. Dus veel geld ja, te duur nee.
    "Het verschil maken." In wat?
    Vind ik leuk
    The Iceman +6737
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    Geld moet rollen, net als Andy met z’n pens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:09
    Andy ze geld rolt vooral ze neus in
    Vind ik leuk
    The Iceman +6737
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:10
    Haha, ook een manier om af te vallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    Tja wel als je het niet gebruikt om 100 liter bier te kunnen drinken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:29
    Eerst maak je een jeugdspeler belachelijk en nu weer Andy. Ben jij wel een echte ajacied? Je moet je schamen man om zo met jouw club om te gaan, haar spelers en ex spelers!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:30]
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:52
    Veel geld,lage rest waarde,brengt natuurlijk ervaring,niet idee dit 1e keus was,meer uit noodzaak gehandeld.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:04
    In mijn ogen lijkt het een beetje een paniek aankoop of aankoop onder druk. Overmars heeft zichzelf deze druk opgelegd om 'klaar' te zijn voor de 1e CL wedstrijd. Blind is dan een 'zekere' keuze en waarschijnlijk makkelijker binnen te hengelen dan sommige andere spelers,
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:01
    JC draait zich wederom om in zijn graf, dit is zo tegen de Ajax-filosofie...maar ja er zit druk op de club, op Paulus de Boskabouter en op de directie. Voor je het weet worden spelers wederom bedreigt en uitfluiten is al als een 2e natuur geworden in die betonnen vliegende schotel ..#jammer
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:06
    Dit is echt zo’n onzin. Als er iemand een voorstander was van échte en directe versterkingen dan was het Cruijff wel.

    Geld weggooien voor spelers die niet beter zijn dan wat je hebt, dát was zijn grote frustratie.

    Een Blind heb je niet, met al zijn ervaring en spelinzicht en ook nog op deze leeftijd.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    een rekensom, de transfer kost 21 milj + 15 milj salaris/tekengeld = 36 milj : 4 jaar, daarna geen restwaarde => 9 milj per jaar....dat wordt weer flink uitfluiten in de 2e voetbalhoofdstad van Nederland !!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:14
    36mio tegenover een 3 a 5 mio voor Guardado.
    Good deal? Komop zijn vader heeft veel inbreng in deze "deal".
    Enorme druk komt op Blind en Ajax.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:16
    Weet jij precies hoe deze deal in elkaar zit? Wellicht komt het tekengeld wel uit de transfersom via een percentage dat Blind in zijn contract met Man Utd had staan. Daarbij is het nog lang geen 21M.

    En 15M als salaris en tekengeld? Voor jouw info, Tadic kreeg 3,4 miljoen tekengeld dus Blind gaat echt geen 15m krijgen.

    Die bedragen die je noemt zijn dus veel te hoog.

    En uitfluiten, denk je dat serieus?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:23
    Uhm, nee..
    De transfer kost 16 miljoen en kan eventueel op lopen tot 20,5
    Maar dan moeten wel de bonussen gehaald worden..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6920
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    Ik moet hier toch wel een beetje om lachen. Blind is een prima speler, maar natuurlijk never nooit EUR 16 - 20 miljoen waard. En 'al zijn ervaring en spelinzicht...'. Niet zo lang geleden behoorde hij tot het Oranje dat er kansloos afging. En Blind was ook niet degene die daar de jongere spelers bij de hand nam. Dat heeft hij bij Manchester ook niet gedaan. Simpelweg omdat Blind genoeg moeite moet doen om zel aan te haken. Het is geen Rijkaard en geen Cocu. Dat waren spelers die op 80% nog beter waren dan de rest er omheen. Dat is Blind natuurlijk niet, hoe graag iedereen bij Ajax ook wil dat hij dat is.

    In het kader van de aankopen zou ik mijn hoop eerder vestigen op Tadic dan op Blind...
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:19
    Je zegt zo ongeveer dat Blind de schuld is van de prestaties van oranje.

    Sommigen zijn echt niet goed wijs hoor.

    Bij United had men veel ervarener jongens rondlopen. En ja, daar werd hij geroemd om zijn spelinzicht.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:25
    Ik denk niet dat Cruijff deze mening met je deelt. Van Gaal waarschijnlijk wel.
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:28
    In 2015 zei hij dit:

    "Het is duidelijk dat de opleiding en het A-elftal dichter naar elkaar toe gaan groeien. Dat wordt nog een pittige klus, omdat naarmate de kwaliteit van de eigen kweek toeneemt het steeds moeilijker wordt om op maat in te kopen. Dus iemand te halen die anderen meteen beter maakt en iets aan het jonge team toevoegt", doceert Cruijff.

    Er moet dus niet lukraak gekocht gaan worden door Ajax, benadrukt de legendarische nummer 14. "Ik noem dit voor het gemak het Rijkaard-model. Een door Ajax opgeleide middenvelder die aan het einde van zijn carrière gelouterd terug bij de club komt. Juist zo’n type middenvelder is ideaal omdat hij vanuit zijn positie het totale overzicht heeft en alle linies kan coachen. Helaas zijn dergelijke oud-spelers er niet of nauwelijks. De erfenis van een periode waarin Ajax voor die posities veel spelers kocht en de opleiding voornamelijk verdedigers afleverde."

    Blind valt nu net wél in die categorie. Waar Cruijff problemen mee zou hebben zijn types als Orejuela en Kristensen. Mogelijk zelfs Labyad.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:33
    Ter info, voor 36 milj aan kosten had JC deze speler nooit nimmer gekocht....een tikkiebreed-speler die niet het verschil kan maken. Verder spelen er nu spelers die 2 a 3 keer minder verdienen dan de speler die zijn vader in de RvC zit.
    Straks even kijken hoe dat straks gaat met contractverlengingen van spelers en hun makelaars..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:36
    Blind kost Ajax geen 36 miljoen over 4 jaar. Dat is onzin.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:36
    hoeveel dan ?
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:38
    Daar heb ik het hierboven al over gehad.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:38
    "Dus iemand te halen die anderen meteen beter maakt en iets aan het jonge team toevoegt"

    Daarmee veronderstel je dat Cruijff in Blind een speler ziet die iets aan het 'jonge' team toevoegd. Ik waag dat te betwijfelen. Ik denk dat Blind eerder het een-en-ander van De Ligt en Frenkie kan leren bijvoorbeeld.

    Daley wordt in Engeland gezien als een jongen van de Blind/van Gaal/Hiddinck familie. als Shaw zijn been niet had gebroken, dan had Blind bitter weinig minuten onder Mourinho gemaakt.
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:46
    Kijk even de reacties na die er geschreven zijn op sociale media rondom zijn vertrek.

    Ook schreef een United correspondent een mooi stuk over hem.

    Dat lezen en dan zeggen dat Blind zo gezien wordt als jij uitleg is een beetje raar.

    Daarnaast speelde Blind ook linksback onder Mourinho terwijl Shaw al lang weer fit was. Daarnaast speelde hij ook nog eens ongeveer net zoveel wedstrijden centraal achterin wat niets met Shaw te maken had.

    En leren van De Jong en De Ligt? Die gasten zullen dolblij zijn dat er een ervaren Ajacied bij komt. En als je denkt dat zij niets van Blind kunnen leren ben je echt niet goed wijs. Sorry.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:50
    Wat in werkelijkheid gaat gebeuren is, dat Blind geforceerd speeltijd krijgt.
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:52
    Net als bij United zeker.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:55
    Onder Van Gaal, ja inderdaad en Mourinho kon er ook weinig aan doen dat hij die erfenis overnam en Shaw zijn been brak.
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:57
    Die beenbreuk van Shaw was het seizoen ervoor...

    Opletten!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:12
    Klopt, hij heeft in 2016/2017 maar 22 wedstrijden gemist vanwege blessures, mijn vergissing.
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:26
    Jij had het over die beenbreuk. Die was het seizoen ervoor.

    Shaw was 14 competitiewedstrijden geblesseerd. Daarvan speelde Blind er maar 4!

    Daarnaast waren er nog 4 EL wedstrijden waarin Shaw geblesseerd was. Daarvan speelde Blind er 1 op zijn plek. De anderen als CV.

    Meer heeft Shaw niet gemist door blessures en al zeker niet vanwege die beenbreuk.

    Het spelen van Blind had dus niet of nauwelijks te maken met het ontbreken van Shaw.

    Vind ik leuk
    The Genius +2956
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    Dit is precies de ajax-filosofie anders hadden ze het niet gedaan. Die "ajax-filosofie" die jij bedoelt is denk ik "hoe meneer Cruyff het zou willen". Maar niemand is groter dan de club ... toch?
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    ben jij eigenlijk wel fan van die club man, zo ja...even wat googlen.

    Ps proost op je aankoop !!!
    Vind ik leuk
    The Genius +2956
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:20
    Ik ben zeker geen fan van "die club". Maar dat neemt niet weg dat als je het over een "ajax filosofie" hebt je het dus eigelijk hebt over hoe de bestuurders (vd sar. overmars etc) het in gedachte hebben. Dus in die zin kan het simpelweg niet "tegen" de ajax filosofie in gaan... maar zoals ik al zei je hebt het over het gedachtegoed van Cruyff, dat is iets heel anders..
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:28
    ter info, de huidige directie hanteert totaal niet de Ajax-filosief. Het zelfs opleiden van spelers is volledig los gelaten. Gekocht, 2 rechts-backs, 1 linksback, terughalen van een veel te dure oud-speler, Bande, dat gassie van Utrecht, Neres, Tadic, Schuurs und so weiter...Maar ja er is wanhoop, de directie ligt volledig onder vuur.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:29]
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1558
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:48
    Niet dat het mij wat uitmaakt wat er bij Ajax gebeurt, en nog minder wat jij er van vind maar objectief gezien kun met alle goede wil geen wanhoop concluderen. Ik weet wel waar je heen wil maar dat past meer op het dreumes forum denk je niet?
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:13
    Iets met geen prijzen als ten Hag geen kampioen wordt stap ik op (vd Sar)
    Vind ik leuk
    The Genius +2956
    donderdag 19 juli 2018 om 09:17
    Ter info, de huidige directie "is" de ajax filosofie. Mijn punt is niet of ze het ten opzichte van jou filosofie goed of fout doen, maar dat je per directie een verschillende filosofie er op kan na-houdeen. Die ajax filosofie die jij bedoelt....is al lang niet meer
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    donderdag 19 juli 2018 om 09:29
    dus hierbij de JC-revolutie is dus volledig mislukt, dus kopen is het parool ?? #Kleedkamer 2

    Uitfluiten en een uitvak die massaal roept "ten Hag rot op..." wordt weer de standaard...#fijne Club en dito supporters
    Vind ik leuk
    imho +315
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:16
    Als Cruijff zich maar vaak genoeg omdraait in zijn graf, ligt hij vanzelf weer een keer goed.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:19
    nou Cruijff is al aardig misselijk door het draaien in zijn graf. Maar ja als er wanhoop is doe je rare dingen als directie zijnde #Kat in Het Nauw Maakt Hele Rare Sprongen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1558
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:50
    Hoe is je Russisch? Ik zou daarheen verhuizen joh, liggen de banen voor het oprapen voor je!
    Vind ik leuk
    RedNas +3405
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:19
    Jezus Christus bedoel je denk ik?
    De verlosser van Ajax zou in ieder geval trots zijn op Marc en Edwin.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:24
    hahaha, trots op wat ? ...even de laatste 4 jaar terug-analyseren..#bedreigen #uitfluiten #geenPrijzen
    Vind ik leuk
    RedNas +3405
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:30
    Tja waar zou dat nou op zijn?

    Tip, ik reageer op 'dit' uit jouw tekst.
    Helder licht..
    Vind ik leuk
    danny1974 +1719
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:34
    Helder licht, hahaha..Proost met je aankoop !
    Vind ik leuk
    Springbok +1182
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:01
    Zeik dan ook niet als het toch een goede keuze is
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:01
    Alleen jeugd kan je niet op bouwen, daar heb je ervaring bij nodig! Dat kost in deze tijd gewoon geld!
    Vind ik leuk
    henkvlis +3559
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:01
    Een eigen jeugdspeler terug kopen voor bijna 20 miljoen euro,.... dan moet je nog wel heel veel potentie zien in deze voetballer.
    Blind is een aardige voetballer, maar de vraag is of ze nu met deze aankoop de spijker op de kop slaan.

    Affin, over een paar weken start de competitie, we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Muscles +624
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:02
    Hij spreekt zichzelf continu tegen en ik heb niets aan zijn gevoel. Dat heeft hij vroeger weggesnoven? De feiten moeten spreken door tastbare resultaten waarvan Europees voetbal en het kampioenschap het belangrijkste zijn
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:02
    Is ook veel geld. Maar we gaan de komende weken van Overmars wel horen hoe en wat.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15799
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:05
    Hooguit via Ajax TV. Waar de vragen zijn voorgekauwd.
    Vind ik leuk
    Mass +4519
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:03
    Eindelijk een kritische ajaxcied...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:04
    Helemaal gek geworden
    Vind ik leuk
    Blindsy +9587
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:04
    Heh, eindelijk een lekker tegendraads geluid..
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5019
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:04
    Ik vond Blind ook te duur en geef Van der Meyde dan ook gelijk in zijn onderbouwde kritiek.
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    Dat geen goede gevoel hebben waar die vd meijde het over heeft..dat hadden de supporters van zijn laatste 4 clubs ook toen hij werd aangetrokken. En terecht. Dus denk niet dat iemand het bij ajax boeit wat voor gevoel hij er bij heeft..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15799
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:04
    Helemaal eens met Andy. Blind voor dit bedrag terug halen en hem dan in de verdediging gaan zetten is too much.

    De terugkeer van Blind is geweldig, maar Overmars heeft hier lopen prutsen. Zoals zo vaak.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1212
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    Maar dit caliber speler heb je wel nodig in je selectie, en als je kijkt naar beschikbaarheid van wie er wilt komen op die leeftijd met de salarissen die ajax betaald dan heb je gewoon een profielschets met 0hits in principe. Dus moet je creatief gaan denken en bereid zijn een bereidwillige speler genoeg te geven zodat ie ook echt wilt komen.
    Laat ik het anders stellen, noem eens wat goede alternatieven...
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6920
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:16
    Welk kaliber speler? Je doet alsof Franco Baresi of Frank Rijkaard worden teruggehaald. Daley Blind heeft afgelopen jaar veel op de tribune gezeten. En dat is best knap met een coach die in eerste instantie 8 verdedigers opstelt.... Waarom denk je dat hij terug wil komen? Ongewtijfeld is Ajax zijn club. Maar daarnaast wordt hij als de messias binnengehaald, krijgt tekengeld en een vorstelijk salaris. Dan is de overweging tussen een jaar tribune of voetballen in Amsterdam niet moeilijk denk ik. Om over andere keuzes te spreken: hoeveel aanbiedingen denk je dat Blind op zak had....?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1212
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:07
    Als locadia al voor zoveel geld naaar de PL gaat dan was er voor daley echt wel iemand met interesse ik denk juist dat ajax slim is geweest door snel te handelen. De grote carrousel moet nog echt op gang komen en dan komen er wel plekjes vrij waar hij gegadigde voor zou kunnen worden. Overmars heb gewoon goed gehandeld. Maar goed nu die alternatieven van jou met gelijkwaardige ervaring met de bereidwilligheid in de eredivisie te spelen?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:18
    Creatief denken is 36mio investeren in 1 speler?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1497
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:26
    Frenkie en Eiting
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15799
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:40
    Het begint dus al met Magallan en die hele soap. Het feit dat dit zo lang geduurd heeft, inclusief keuring en al, is gewoon een brevet van onvermogen geweest van Overmars. Die had dit al veel eerder moeten afkappen.
    Dan kom je dus uit bij Blind en Overmars maakt het bedrag vlot over. Hij moet wel, hij moet zijn eigen woorden nakomen met zijn selectie op tijd op sterkte. Maar zoveel geld voor een wisselspeler met een 1 jaar contract..
    Gewoon laten afbluffen door kundige mensen in Manchester.
    En ik maar denken dat Neres de uitzondering zou zijn, deze aankoop is nog veel erger.

    Wat los staat van Blind. Want dat die terug wil komen is natuurlijk geweldig. Die is niet verantwoordelijk voor de transferprijs.
    En daat die extra gaat verdienen in verhouding met de rest, net als Tadic, vind ik nog logisch ook. Maar staat los van de trasnfer zelf.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4964
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:05
    Het gezever is begonnen op VP. Welke van de volgende oud spelers gaan nu volgen? Sonny Silooy, Brain Roy, Marciano Vink, Edgar Davids, Ronald de Boer?
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:27
    Sjaak swart niet te vergeten
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1212
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:05
    Ajax heeft juist altijd oud spelers getracht op latere leeftijd terug te halen. Helaas gaat dit de laatste jaren niet meer zo makkelijk omdat oudere spelers in de zandbak of China nog ff heel veel geld kunnen ophalen, ik ben juist blij dat we een ervaren speler met ajax dna halen. Enkel jeugd was ook niet de weg andy, want de laaste vier jaar is er niets gewonnen en werd de leeftijd van de selectie ongeveer elk jaar een stukje jonger door enkel verkopen en niets dan talenten terug te halen. Eindelijk snappen ze dat een ervaren speler goede sturing kan geven aan de jeugd in het veld. Dit is de ontbrekende factor van de laaste tijd. En ja als je ze uit de zandbak wilt houden moet je wel over de brug komen dat is helaas de tegenwoordige tijd. Tuurlijk is het veel geld maja dit caliber speler kost dat ook gewoon tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2924
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:29
    Er was geen interesse in Blind vanuit de zandbak en uit China.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10265
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:05
    Kan mij hier totaal niet in vinden , als je Ajax zijnde de kans hebt om een speler als Blind terug te halen moet je dat altijd doen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:05
    Haha weer verrassend gezellig hier met Psv supporters die hier wat van vinden
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    Altijd lachen met die gasten
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6920
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:55
    Alsof jullie niks vinden van PSV nieuws.... Dat maakt een site als deze toch interessant? Of wil je alleen maar applaus hebben op deze transfer?

    Of het een goede deal is, is pas te beantwoorden wanneer Blind straks een aantal wedstrijden gespeeld heeft. Vooralsnog vind ik persoonlijk (als PSV-er) het een hoop geld voor iemand die nergens het verschil heeft kunnen maken. Nogmaals, ik denk dat de transfer van Tadic meer nut heeft. Ik zie Blind niet direct Frenkie de Jong stimuleren of motiveren.
    Vind ik leuk
    Downvalley +172
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:10
    Beste Andy, in de afgelopen jaren is gebleken dat je het met jonge talent volle spelers niet red.
    Daarom denk ik dat o.a Blind van waarde kan zijn.
    Vind ik leuk
    Birdiemann +266
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:11
    Hij zal in elk geval meer brengen dan vd Meyde met zijn dikke pens bij PSV
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1212
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:12
    Tja je moet wat als je geen geld hebt 😂.
    Een versleten Kluivert kan der ook nog wel bij...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6920
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:57
    Wel mooi dan dat de goal van Kluivert uiteindelijk Ajax het kampioenschap kostte... En geen geld is relatief. Afgelopen seizoen zijn Lozano en Romero gekocht. Die waren niet gratis. Dat we minder geld hebben dan Ajax is ook duidelijk. Maar om jullie messias aan te halen: "ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken". Succes ermee.

    Vind ik leuk
    G.Kopf +939
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:17
    Als Blind nog 5/6 mee kan bij Ajax is het toch een prima aankoop voor dat geld.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:18
    Moeten WIJ... ja Andy
    Vind ik leuk
    Geert55 +55
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:22
    Áls dit team gaat draaien, hoor je niemand meer. Hoop op betere tijden. De enige twijfel bij mij is Ten Hag!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6920
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:00
    Open deuren in de aanbieding vandaag?
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:27
    De jeugdopleiding heeft net De Ligt voortgebracht... Dus zeggen dat er iets mis is met de jeugdopleiding..
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1818
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:44
    En vd Beek
    Vind ik leuk
    Sanuk +2924
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:28
    Is natuurlijk alleen maar een paniek aankoop. En natuurlijk houdt bankzitter Blind van Ajax, hij verdient nu alleen meer als de Ligt, F de Jong en van Beek samen.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1818
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:44
    Ajax kan beter gewoon de jeugd opdoeken want een linksback en rechtsback kunnen ze ook niet opleiden en buitenspelers en spitsen ook niet
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:46]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:48
    Andy snapt het
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:49
    Goed gezien Andy
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:55
    Gewoon een zwakte van Ajax dat ze oud spelers terug moeten kopen. Op papier leuk en aardig Tadic en blind nu mogen ze het nog gaan laten zien. Maar zolang ten hag trainer is kun je kopen wat je wil kampioen worden gaat ze niet lukken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:17
    Oh, c'est pas vrai! De snackbarmedewerker mag hier nog steeds berichten plaatsen van dat armoedige niveau. San the man, wat doe jij hier nog als je niveau niet omhoog gegaan is?Zeg, knoestige arbeider. Wordt het niet eens tijd om een fatsoenlijke opleiding te volgen voor je vingertjes weer ondoordachte berichten op het toetsenbordje gaan tikken? Anders kunnen ze het beter bij friet bakken houden.

    Spelers terughalen is niet per definitie een zwakte. Dat slaat helemaal nergens op. Elke speler moet het na een aankoop in principe nog laten zien. Dat geldt dus in iedere situatie. Die opmerking voegt dus helemaal niets toe. Verder is die laatste uitspraak ook onzin. Haal Messi en Ronaldo naar Ajax en het kampioenschap is een feit. Dat weet jij net zo goed als ik. Dus waarom plaats je dan expres zulke onzin? Of wacht: misschien kan jouw gebrekkige hersenpan dit niet bevatten. Ik weet niet wat erger is: of je bent expres bizar onnozele berichten aan het plaatsen om de discussies op deze site te verpesten, of je bent te dom om je eigen achterwerk af te vegen. Hoe dan ook: een smet op deze samenleving. Scheer je weg!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:19
    Kan ik beter over jou zeggen. Nieuw account aan moeten maken? Was je er weer uitgeschopt? En hoe is het verder? Al uit de kast gekomen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:25
    Hoezo heb jij nog steeds geen leven?
    Zolang ik niemand beledig of uitscheldt, mag ik natuurlijk mijn mening geven. En weet je nog steeds niet het verschil tussen een restaurant en een snackbar? Je Kun je wel mooie zinnen formuleren. Kun je verder nog meer dingen? Praten over voetbal in ieder geval nog steeds niet!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 08:15
    McDonald's mag zich eerder restaurant noemen dan dat paupertentje waar een pretentieus frietbakkertje als jij terechtkomt. Maar ik denk dat ik weet wat hier aan de hand is. Je wilt graag werken in een restaurant, maar je kan dat niet zo goed. Als jij jouw voldoening dan vervolgens moet halen uit het tijdig naar boven halen van een mandje friet, creëert je minuscule brein de illusie dat je in een restaurant werkt. Zo kan je toch leven met jezelf. Armoedig, armoedig, armoedig heur!

    Je vraagt "hoezo ik nog steeds geen leven heb". Daar wil ik wel even op reageren. De wetenschap dat zo'n misbaksel als jij onzin kan spuien op het internet zonder erbij na te denken is een doorn in het oog! Voor de rest heb ik het uitstekend voor elkaar! Ik werk namelijk niet als frietbakker en ik post ook geen onzin!

    Ten slotte spreek je over inhoudelijke voetbalbijdrages. Wat dat betreft merk ik het volgende op. Mijn inhoudelijk voetbalbijdrage is in dit geval dat ik de site tracht te verschonen van jouw stupiditeiten. Reden hiervoor is dat men op voetbalprimeur dan op een fatsoenlijk niveau behoorlijke gesprekken kan voeren over voetbal. Daarbij is het van essentieel belang dat jij het niveau niet naar beneden haalt. Daarom is het dus beter dat je per direct ophoudt met posten. Alvast dank voor je medewerking. En nu wegwezen, de frieten wachten op hun bad in het vet!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:00
    Gaat helaas niet gebeuren pik. Want ik weet wel iets van voetbal. Het jammer dat jij dat ook denkt te hebben spreken elkaar snel weer bij de handje.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:02
    Je hebt in ieder geval humor dat spreekt in je voordeel verder blijf je een labiel figuur. Begin me echt zorgen om je te maken.
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:56
    Kijk eeens wat een echte Ajaxiet er van vind. Die heeft net zoveel twijffels als ik op de meerwaarde van Blind tov transfersom daar geloof ik ook niet in.En ik vind de achterhoede echt niet van top niveau bij Feyenoord en PSV heb ik er meer vertrouwen in ook de spits possitie is niet goed bezet bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:27
    Dat is geen ajacied
    Vind ik leuk
    Herbiex +3
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:56
    Als iedereen nou eens even wacht tot dat ie een paar wedstrijden gespeeld heeft. Iedereen heeft zijn mening al klaar staan. Gaat t goed,zie je ik heb gelijk. Gaat t niet goed, zie je ik heb gelijk. Als Ajax niets doet id t ook niet goed. De beste stuurlui staan aan wal...........
    Vind ik leuk
    j-roen11 +872
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:57
    Denk niet dat ik al te veel waarde moet hechten aan de intuitie van Andy
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6539
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:57
    Geeft wel aan dat er toch niet zoveel van die pareltjes rondlopen op de toekomst zoals men altijd van de daken schreeuwt.
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:16
    Hahaha de onzin die mensen toch weten uit te kramen. Ajax heeft al veel te veel jonge spelers in de groep, dus dan ga je niet nog meer jeugd doorschuiven, maar haal je ervaring en als die ervaring ook nog eens een kind van de club is die op de top van zijn kunnen zit qua leeftijd dan is dat gewoon een top deal en dat heeft verder niks met die onzin die jij uitkraamt te maken, het gaat prima met de opleiding.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +194
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:57
    Misschien is het dan niet des Ajax. Maar als Ajax weer wil domineren in Europa zal dat geld van de bank af moeten en zullen er zulke bedragen moeten worden betaald voor kwalitatief prima spelers met de juiste leeftijd
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6539
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:04
    Ajax zal niet meer domineren in Europa. Al betalen ze meer dan PSG, Barca of United er zal geen topspeler naar de Eredivisie komen.
    Zou hetzelfde zijn als Messi in Lapland een contract zou gaan tekenen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:00
    Andy's voelspriet werkt beter in en rondom vochtige gebieden, dat is bekend.
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:14
    Wat een onin redernatie, dus omdat het niet des Ajax zou zijn om een speler terug te kopen (wat onzin is gezien de eerdere oud spelers die terugkeerde), zou deze deal niet slagen?

    Blind past perfect bij Ajax, bij wat we nu nodig hebben en gaat gewoon een mooi duo vormen met Matthijs in het hart van de verdediging.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6920
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:04
    Waarom past Blind pefect bij Ajax? Ik zie in hem niet direct een mentor die jongere spelers beter gaat maken, zoals bijvoorbeeld met Rijkaard het geval was. Blind moet keihard werken om zichzelf te handhaven in het centrum van Ajax. Zeker wanneer Ten Hag met 40 meter ruimte in zijn rug wil gaan spelen... Hij zat niet voor niets op de tribune bij United. Een team dat standaard met 8 verdedigend ingestelde spelers speelde onder Mourinho... Ook bij Oranje zijn zijn leidinggevende kwaliteiten me nooit opgevallen. Het is een prima voetballer, maar wanneer je een leider verwacht wordt je denk ik ernstig teleurgesteld.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:16
    arogante speler
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:18
    PS eerst vond hij nog dat Ajax te zuinig was, net zoals vele mensen die nu dit soort onzin uitkramen, eerst was het Marc Netto die op de centen zat en dat was niet goed en nu wordt er geld uitgegeven (in een totaal ophol geslagen markt) en zou Ajax ineens weer niet goed bezig zijn!

    Gewoon allemaal je bek houden met jullie dubbele uitspraken, of sta voor het een of voor het ander, niet als een windvaantje met de nieuwe windrichting mee waaien aub!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6212
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:18
    Ik snap niet dat Daisy niet een paar jaar met mooi weer in Spanje gaat ballen
    Vind ik leuk
    Smash +2936
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:44
    Duidelijk een man met visie!
    Vind ik leuk
    Jm07 +5
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:58
    Top speler voor ajax samen met Tadic! Mooi elftal zo komend jaar.....op naar de schaal!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    Tfoe +1191
    woensdag 18 juli 2018 om 12:13
    Ach ja Andy...jouw gevoel....pfff.
    Als ik jou zo op tv zie met je Melissa heb ik ook niet een goed gevoel...
    Vind ik leuk
    Basik013 +278
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:05
    . Ajax is altijd goed geweest in de scouting, in de jeugdopleiding. Kennelijk is onze jeugdopleiding niet meer wat het was."

    Ehmmm ... andy? , daley komt ook uit de jeugdopleiding he ?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 02:06]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Meyde: "Ik heb daar twijfels over. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij"