Trots FC Twente heeft groot nieuws: meer seizoenkaarthouders dan in de Eredivisie

Trots FC Twente heeft groot nieuws: meer seizoenkaarthouders dan in de Eredivisie

Gepubliceerd: maandag 13 augustus 2018 om 10:11ma 13-08-2018 om 10:11

FC Twente zal komend seizoen zijn Keuken Kampioen Divisie-wedstrijden gaan afwerken in een bomvolle Grolsch Veste. De Tukkers maken maandagochtend via de officiële kanalen bekend dat ze deze zomer ruim negentienduizend seizoenkaarten hebben verkocht.

Hiermee hebben de Enschedeërs het aantal van vorig seizoen al overtroffen, meldt de club vol trots via de eigen website. Tijdens de start van het (voorlopig) laatste seizoen op Eredivisie-niveau waren er duizend jaarkaarten minder over de toonbank gegaan. Voor het seizoen 2016/2017 lag het aantal seizoenkaarthouders zelfs nog op ruim zeventienduizend.

FC Twente noemt de opmerkelijke cijfers 'een krachtig signaal van de achterban die FC Twente ook in de Eerste Divisie steunt', zo laat de club weten via de officiële kanalen. 'Daar zijn we de supporters zeer dankbaar voor.' De Tukkers werken vrijdagavond hun eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen af. Mede-degradant Sparta komt naar de Grolsch Veste, waar om 20.00 uur afgetrapt wordt.

Poll

Wat verwacht jij van de Eerste Divisie-kraker tussen FC Twente en Sparta?

(2778 stemmen)

Plaats een reactie

"Mimi" +23705
maandag 13 augustus 2018 om 10:13
#wijblijven????
Vind ik leuk
Luiehond +2274
maandag 13 augustus 2018 om 10:17
Mooie club met geweldige supporters!
Vind ik leuk
"Mimi" +23705
maandag 13 augustus 2018 om 10:18
Klijkt net alsof ze niet willen promoveren
Vind ik leuk
Tim +4918
maandag 13 augustus 2018 om 10:32
Of er zijn daar meer liefhebbers van Vrijdagwedstrijden ivm kinderen en wellicht speelde de prijselasticiteit ook nog een rol.
Vind ik leuk
Adje80 +9726
maandag 13 augustus 2018 om 10:36
Prijs elasticiteit 😂👍 netjes voor iemand die 14 jaar oud is.
Hopen dat Twente snel terug is in de eredivisie,de gif beker is wel leeg onderhand. Ze horen in de eredivisie thuis.
Vind ik leuk
popiejopie +2928
maandag 13 augustus 2018 om 11:09
Inderdaad, Iedereen geeft altijd maar af op Twente, wat deels terecht is. Maar iedereen ziet toch dat FC Twente een club met potentie is. Deze clubs hebben we in Nederland nodig. clubs welke geregeld 30.000 man op de tribunes hebben. Dat is toch veel mooier dan de 10 a 15 duizend waar de huidige eredivisie middenmoot mee komt.

Twente hoort gewoon in de subtop eredivisie samen met AZ en Utrecht en eventueel Vitesse (qua geld niet qua achterban) en Heerenveen.
Vind ik leuk
Connycoll +109
maandag 13 augustus 2018 om 13:33
je vergeet een club lummel of doen clubs als wij en zwolle voor spek en bonen mee soms ik heb met az utrecht en vitesse niks temaken en als jullie pony,s er zo over denken mag je van mij nog 10 jaar kkd spelen
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 13:34]
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
maandag 13 augustus 2018 om 13:50
Oké Zwolle ook, evt Eagles, verder zijn er geen echte clubs in Overijssel toch....?
Vind ik leuk
Connycoll +109
maandag 13 augustus 2018 om 14:48
nee de clubs uit het oosten moeten elkaar steunen afvallen is makkelijk heb je maar een paar woorden voor nodig elkaar complimenten maken schijnt veel moeilijker tezijn hoewel je de zelfde woorden in positieve zin zet
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
maandag 13 augustus 2018 om 15:43
Steunen haha.
Heb je de beelden in Almelo gezien na onze degradatie?

Wij zijn streekgenoten maar ik heb een gruwelijke hekel aan dat clubje uit Almelo.

En jij mag een hekel aan Twente hebben geen probleem.
Vind ik leuk
Connycoll +109
maandag 13 augustus 2018 om 23:12
hebben jullie dat niet zelf in de hand gewerkt om jaren ons calimero,s en het kleine broertje van tenoemen en nu niet gaan janken ik heb geen hekel aan twente maar wel aan de supporters die van alles riepen als jij je daardoor aan gesproken voelt das jou probleem
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
dinsdag 14 augustus 2018 om 00:36
Zelfs nu zijn en blijven jullie altijd het debiele broertje.
Ongeacht divisie.
Vind ik leuk
Connycoll +109
woensdag 15 augustus 2018 om 12:20
en jij blijft en bent een debiel maar ga lekker je ponyclub steunen en ik hoop dat jullie er nog jaren blijven
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
woensdag 15 augustus 2018 om 16:50
Hey mij pauperstalkertje weer.
Wil je een handtekening?
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
maandag 13 augustus 2018 om 11:25
die #wijblijven laat ons denken dat ze het wel lekker vinden in de #keukenkampioencompetitie
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:23
Misschien het denken aan de daartoe capabelen overlaten?
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
maandag 13 augustus 2018 om 12:29
Ik zie jullie graag terugkeren hoor. Een jaartje afkoelen en gezond weer terug naar de ED. Maar kan jij de #wijblijven plaatsen?
Vind ik leuk
buenosje +1032
maandag 13 augustus 2018 om 13:12
Wij blijven seizoenskaarthouders, wij blijven onze club supporten
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 13:13
Ben je nu werkelijk zo dom of doe je alsof? Supporters blijven, ongeacht divisie waarin Twente speelt.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 13:37
Fijn. Da's sympathiek van je!
Ja, ik kan #wijblijven plaatsen.
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
maandag 13 augustus 2018 om 14:02
Ik inmiddels ook, door een simpele ziel ;). Jullie hebben ook een mooi publiek, misschien kom ik nog wel een wedstrijdje meepakken.
Vind ik leuk
frankn27 +5641
maandag 13 augustus 2018 om 17:50
2000 meer supporters die normaal op zondag zelf voetballen werd er gezegd en nu op vrijdagavond erbij kunnen zijn. Maar buiten dat bij welke club in Nederland buiten de top 3 zou je zoiets zien? Zelfs nu meer kaarten verkocht dan az utrecht vitesse etc trots op mijn cluppie
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 13 augustus 2018 om 18:03
Kan ook klinken dat ze niet willen degraderen Timmio?
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 15:59
Thanks. Heel sympathiek!
Vind ik leuk
Janzijnvader +16851
maandag 13 augustus 2018 om 10:40
Ze blijven blijkbaar liever in de KK Divisie.
Vind ik leuk
Herendivisie +1966
maandag 13 augustus 2018 om 10:54
Je kan zeggen wat je wil over het management van de club. Maar de supporters horen thuis in de eredivisie.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 10:55]
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:59
Denk dat Twente op het moment liever hierin speelt dan bij al die andere fraude clubs die de hand niet in eigen boezen durven steken !!!!!! Haaaaa
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
maandag 13 augustus 2018 om 11:01
#wijgaannooitweg

;))
Vind ik leuk
Spartan +7169
maandag 13 augustus 2018 om 12:03
Meer seizoenkaarten dan in de eredivisie EN meer schulden dan in de eredivisie!
Vind ik leuk
Roodbergen +9598
maandag 13 augustus 2018 om 12:48
In de KKD?
Vind ik leuk
stratumseind +191510
maandag 13 augustus 2018 om 10:15
Das knap eerlijk is braaf.
Twente hoort ook gewoon in de eredivisie dat blijkt maar weer maar het zou wel eens een hele zware klus kunnen gaan worden om terug te komen.
Vind ik leuk
Adje80 +9726
maandag 13 augustus 2018 om 10:43
Heel lastig met wel 5-6 clubs die kans maken..roda nec sparta Twente Eagles en wat outsiders als rkc volendam en Dordrecht. Wordt wel een leuke competitie zo. Sparta Twente en roda zijn in mijn ogen het meest eredivisie waardig.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:15
ze zijn daar al snel tevreden
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:15
Lagere prijzen?
Vind ik leuk
HanV +5114
maandag 13 augustus 2018 om 10:28
Je kon kiezen uit twee prijzen, een JL-prijs en een eredivisieprijs, maar normaal verliest een ploeg toch rond de 20% aan toeschouwers bij een degradatie.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:57
Is inderdaad een slimme keuze! Voordeel is een vol stadion maar heeft de verlaging niet een dusdanig effect dat er minder inkomsten binnen komen? Denk dat Twente op dit moment meer heeft aan inkomsten dan een vol stadion.....
Vind ik leuk
Donnygo +4055
maandag 13 augustus 2018 om 11:11
Meete zullen de ED prijs betaald hebben en veel al supporters zijn erbij gekomen omdat ze zondags niet altijd konden( zelf spelend of natuurlijk familie verplichtingen) nu juist wel elke week kunnen omdat het vrijdags gespeeld wordt.

Iedere persoon zal ook drankjes en hapjes nemen en daarin zal ook een verschil wel merkbaar zijn als er standaard 20.000 man is ipv 17.000 .
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:11
om dat te kunnen beoordelen zou je moeten weten hoeveel seizoenskaarten ze hadden verkocht zonder prijsverlaging
als ze dan maar 13000 seizoens kaarten hadden verkocht , met een prijsverlaging van 20% , dan halen ze nu meer geld binnen
maar dat is moeilijk in te schatten
ik vind het in ieder geval een slimme zet
ik denk dat het qua geld niet zo veel uit maakt , en je speelt nu voor een vol stadion
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
maandag 13 augustus 2018 om 11:08
Je kon kiezen de normale oude prijs of een korting van maximaal 20%
Sponsoren idem.
Alle sponsoren hebben verlengd tegen het oude tarief.
70% ongeveer van de supporters tegen het oude tarief.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 10:15
Kijken of ze dat ook nog halen als ze komend seizoen niet promoveren.. want er zijn meer kapers op de kust..
Vind ik leuk
Ue91 +95
maandag 13 augustus 2018 om 10:27
En jij denk serieus dat een Tukker zo over stapt naar een andere club?
Dan vergis je je tocht enorm.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:00
Volgens mij heb ik dat helemaal niet geschreven, ik schrijf alleen, ik ben benieuwd of ze die 19 duizend ook halen bij een 2e jaar in de eerste divisie.. niet dat ze overstappen naar een andere club, je kan ook geen seizoenkaart kopen en wat anders gaan doen in het weekend..
Vind ik leuk
Ue91 +95
maandag 13 augustus 2018 om 11:04
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Snap alleen de strekking dan niet zo goed. Je kan ook zeggen. Tering dat hebben die Tukkers mooi voor elkaar wat een trouwe aanhang. Een tweede jaar eerste divisie is natuurlijk mogelijk, maar vergis je niet in hoe trots een Tukker op FC Twente is. Veel gebeurd door heren bobo’s maar blijft ons clubje. In goede maar ook zoals nu in mindere tijden!
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:10
Ik denk eerder, je moet er maar zin in hebben, om elke 2 weken in dat stadion te gaan zitten, maar dat geld overigens voor elke club in Nederland.. Vind het niveau vaak bedroevend slecht, en dan is zo'n wedstrijd vaak eerder een straf, dan dat het mij plezier zou verschaffen, om die moeten gaan zien..
Vind ik leuk
Ue91 +95
maandag 13 augustus 2018 om 11:30
Dan moet je geen voetbalsupporter worden van een Nederlandse club. Maar goed op een of andere manier trekt het jou ook nog steeds anders reageer je niet op VP.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:33
Jawel, want ik ben supporter van de beste club van Nederland, die het meeste kampioen is geworden afgelopen 26 jaar..
Maar waar ik ook vaak bij denk als ik wedstrijden van ze kijk, waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken.. Maar ja kampioensschap maakt dan weer veel goed..
En dat genot hebben de meeste supporters niet bij hun club..
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:47
Zo het voor Ajax spannend is of ze kampioen worden, zo is het net zo spannend voor andere clubs of ze de play offs halen, niet degraderen, kunnen promoveren etc.
Zelfde sportieve spanning dus.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:50
Uiteindelijk allemaal troostprijzen, het gaat maar om 1 ding, die schaal..
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:02
Dan heeft het ook geen zin om supporter van het Nederlands elftal te zijn.
Kampioen (EK of WK) worden is hetzelfde dan als Twente supporter zijn (1x kampioen en meerdere keren 2de en 3de, net als Oranje in hun bestaan)
Vind ik leuk
Ue91 +95
maandag 13 augustus 2018 om 21:13
Met alle respect je doet je naam eer aan. Clubliefde is maar dan een schaal en een prijs. Maar goed ieder zijn ding. Succes ermee. We beleven de voetbal anders laten we het daar maar bij houden.
Vind ik leuk
Schaar +1533
maandag 13 augustus 2018 om 11:11
Je suggereert met meer kapers op de kust naar mijn idee naar andere clubs. Clubliefde gaat niet over divisie. De echte fans stappen echt niet over naar Heracles of GAE. Degenen die dat wel doen zou ik als medesupporter liever kwijt dan rijk zijn.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:18
Ja andere clubs die ook kampioen willen en of kunnen worden komend seizoen.. Ik heb het toch al uitgelegd..
Vind ik leuk
Schaar +1533
maandag 13 augustus 2018 om 11:22
Je hebt het uitgelegd maar je snapt het verschil tussen een supporter en toeschouwer niet.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:29
Dat mag jij denken..

Dan vraag ik me af waar die zogenaamde supporters vorig seizoen waren, toen het slecht ging met de club, want ze hebben nu meer kaarten verkocht dan afgelopen seizoen..
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:49
Heb jij ooit zoveel toeschouwers gemiddeld gezien bij andere clubs die om degradatie streden?
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 11:50]
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:55
Ook nog nooit zoveel doorgesnoven junken op een tribune gezien..
Vind ik leuk
buenosje +1032
maandag 13 augustus 2018 om 12:15
Leer eerst eens wat het meervoud is van junk. Grappenmaker.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 12:32
Junken is gewoon een meervoud van Junk..
Je moet niet proberen slim en popi over te willen komen, je staat nu eigenlijk best wel voor lul.
Vind ik leuk
buenosje +1032
maandag 13 augustus 2018 om 12:39
Vooruit dan maar;
https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/junk#.W3Ff4Ogza70

En nou even rectificeren dat ik zogenaamd voor lul sta.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 12:43
Junken is gewoon goed wat jij of van Dale daar ook over schrijft..
Vind ik leuk
buenosje +1032
maandag 13 augustus 2018 om 12:45
En Twente is wereldkampioen
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:49
Dat is elke wedstrijd bij Ajax x 3..schijnheiltje
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:04
Maar minder mongolen die Stewards inelkaar slaan met een hart infarct tot gevolg
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:50
hoezo meer kapers op de kust. als die er al zijn, waarom zijn de supporters dan nog niet overgestapt. denk dat dat is omdat ze met die kapers niet zoveel op hebben.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:01
Met kapers op de kust bedoel ik , dat er meerdere clubs serieus kans maken op promotie..
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:10
niet de club met de meeste bezoekers wordt kampioen, maar de club die aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft. Als Twente supporter ga ik er niet vanuit dat wij dat wel eventjes worden. het voordeel is dat er van de 20 deelnemende clubs enkele teams afvallen ( jong teams) waardoor de kansen dat je aan het einde van het seizoen meespeelt om promotie stijgen.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:14
Twente is serieus kandidaat, ga ik vanuit, echter kan het ook zomaar gebeuren dat ze de komende 10 jaar in de eerste divisie blijven..
Het zal niet de eerste club zijn die eenmaal is gegradeerd, het niet meer lukt om weer terug te komen..
Vind ik leuk
Schaar +1533
maandag 13 augustus 2018 om 11:25
Jij verwacht niet dat ze minimaal bij de 1e acht eindigen. Je hebt namelijk ook via een nacompetitie een goede kans...
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 11:35
Je hoeft geen systemen uit te gaan leggen wat al 40 jaar bekend is.. ben geen achterlijke..
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 12:30
() die al 40 jaar bekend zijn.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 13:57
Nacompetitie bestaat zeker nog geen 40 jaar.
Achterlijk? Nee vast niet. Maar ook zeker geen hoogvlieger op de MAVO.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 13 augustus 2018 om 14:00
Doe nou niet zo dom als je de feiten niet kent, na competitie bestaat al 46 jaar oen.

LTS zwakstroom jonge man
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 14:21]
Vind ik leuk
Schaar +1533
maandag 13 augustus 2018 om 15:07
Door het zo specifiek te benoemen, krijg ik de indruk dat ze je vaak zo hebben genoemd.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:30
Dit jaar niet gelukt voor de haters. Volgend jaar nieuw kans voor ze? Is dat wat je bedoelt te zeggen?
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
maandag 13 augustus 2018 om 10:15
Toch wel een hele mooie supporters schare.Zij zijn FC Twente, niet die klootzakken die de club bijna kapot hebben gemaakt.
Vind ik leuk
Il Gordo +17010
maandag 13 augustus 2018 om 10:17
Mooi! Hopelijk nu bouwen aan een nieuwe Twente!
Vind ik leuk
El Cazador +8648
maandag 13 augustus 2018 om 10:20
Dat zijn bijna meer kaarten dan bij psv!!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 13 augustus 2018 om 10:20
Op de tribune kun je ongestoord snuiven. Voor het voetbal ga je toch allang niet meer naar Twente?
Vind ik leuk
hassa08 +123
maandag 13 augustus 2018 om 10:37
Wij zoeken in ieder geval geen ruzie met een steward
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 13 augustus 2018 om 10:39
Die snuiven dan ook lekker mee bij jullie.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 19:15
En bij Ajax dan in vak 410?..''wie het niet gauw genoeg oprookt (crack) word gezien?''
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:45
zo kinderachtig deze reactie, want ajax speelt geweldig, met deze miljoenen selectie. was niet om aan te zien. en de supporters waren na 10 min al still of aan het fluiten, wat een geweldige aanhang heeft Ajax ja. geen enkel grammetje wiet daar geloof je het zelf ?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 13 augustus 2018 om 10:50
Er is zat aan te merken op de aanhang van Ajax. En dat zal ik ook doen in het betreffende topic. Dit gaat over Twente en dat is mijn mening.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 13:17
Bij twente valt iemand in ieder geval niet op de grond met hart problemen en op de tribune ook al
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:54
noem mij eens 1 club waar dat op de tribune niet gebeurd. Het snuiven is een manco van de huidige samenleving. Het is dus voorspelbaar dat je bij verenigingen waar heel veel mensen samen komen, snuivers tegen kunt komen. Ik heb een jaarkaart in het zgn beruchte vak en constateer telkens dat er gebruikers zijn. procentueel ( berekend vanuit de supporters van vak P) is dat echter nog geen procent, dus waar praten we over.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 13 augustus 2018 om 11:00
Als het hele vak hasj coke en pillen roept dan generaliseer ik. En ja, het gebeurd bij elke club. Maar geen van de club wiens supporters daar zo luidkeels trots op zijn.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
maandag 13 augustus 2018 om 11:11
Hmm dan is volgens jou redenering iedere Ajacied een racist dat negers wil ophangen?
#Vermeer

Of ......?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 13 augustus 2018 om 11:20
Nee. Dat was een eenmans actie. Dat is ook iets waar verder uit het vak niemand (misschien hier en daar een individu wel) achter stond.
Ze hebben wel massaal Vermeer toegezongen voor verrader. Maar dat is niet racistisch, ook al probeer jij ze nu in die hoek te duwen. Gaat niet lukken.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
maandag 13 augustus 2018 om 13:15
Jij probeert Twente in een hoek te drukken door een liedje wat al in het Diekman gezongen werd, niemand zei toen iets trouwens.

Dan begin ik over een negerpop ophangen, dat wordt dan door jou gebagetaliseerd.

Beetje selectieve verontwaardiging als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:12
dus jij laat je beïnvloeden door een geuzenlied, dan zijn wij snel uitgediscussieerd.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 13 augustus 2018 om 11:17
Het is ook helemaal geen discussie, ik vind dat lied ongepast. Er zijn ook uitingen van Ajax die ik ongepast vind.
Vind ik leuk
Donnygo +4055
maandag 13 augustus 2018 om 11:22
Ik ben voor Ajax,
Ik ben geen Jood,
Ik ben geen poppen ophanger,
Ik fluit mijn club spelers niet uit,
Ik val geen stewards aan,
Ik kijk voetbal en ga niet met mijn rug naar het veld staan.

Allemaal dingen die ik wel zou doen volgens jou redenatie. Ga lekker dom doen met een andere naam straks denkt met hier nog dat elke ajacied zo dom is als jou na deze uitspraak.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 13 augustus 2018 om 11:25
Je snapt het niet.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:26
laten we het er op houden dat jij degene bent die het snapt
Vind ik leuk
Donnygo +4055
maandag 13 augustus 2018 om 11:33
Nee jij snapt het niet.

Hun zingen een lied en dus zijn ze allemaal doorgesnoven, met die insteek ben ik een malloot die 60 % van de wedstrijd met mijn rug naar de wedstrijd sta, ben ik net zo gek als iemand die een Vermeer pop ophang en ben ik een Jood omdat men dat zingt op de tribune's dat is wat je stelt met die achterlijke reactie, en dan snap ik het niet.

Nogmaals ga je domheid verspreiden maar doe het met een andere naam zodat ik en andere Ajax supporters er geen last van hebben.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
maandag 13 augustus 2018 om 13:18
Spijker op zn kop!
Vind ik leuk
Il Gordo +17010
maandag 13 augustus 2018 om 14:38
Och, ze hebben echt prima broodjes warme beenham. Althans, een jaar of acht terug. En Grolsch is ook dikke prima.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:21
Fantastisch! Hopelijk volgend jaar terug in de ED!
Vind ik leuk
El Lobo +2154
maandag 13 augustus 2018 om 10:22
Eindelijk een bericht waar ze een keer trots op kunnen zijn!

#wijblijvenlekkerindeKeukenKampioenDivisie
Vind ik leuk
Smithsonian +41303
maandag 13 augustus 2018 om 10:25
Dit is wel.mooi moet ik toegeven.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2192
maandag 13 augustus 2018 om 10:25
Aan de supporters ligt het in ieder geval niet daar. Dat is duidelijk.
Vind ik leuk
Nbl +829
maandag 13 augustus 2018 om 10:26
Misschien winnen ze nu wel wat wedstrijden maar wel mooi voor hun. toch inkomsten die ze goed kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:27
Twente wint
Vind ik leuk
Connycoll +109
woensdag 15 augustus 2018 om 22:34
Tuurlijk en toen ging de wekker en dacht je shit was maar een droom
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3289
maandag 13 augustus 2018 om 10:31
Toch leuk dat supporters trouw blijven
Vind ik leuk
Kuip +9696
maandag 13 augustus 2018 om 10:32
Grandioos. Nu maar hopen dat de druk niet te hoog is en dat Twente een goede start maakt. Zo snel mogelijk terug naar het niveau waar Twente hoort. Voor het Nederlands voetbal zou het een zegen zijn dat Twente volgend seizoen wisselt met Excelsior.
Vind ik leuk
deltiaan +1380
maandag 13 augustus 2018 om 10:34
meer kaarten , Maak dat de kat maar wijs
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:36
Heb net gevraagd aan poes, zei maauw, dus zal wel goed zijn.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:00
deltiaan, ik vind jouw antwoord een typisch voorbeeld van Oost Indisch geloven. alle shit die door de media uitgekraamd is, wordt als waarheid aangenomen en alles wat er uit officiële Twentse bronnen wordt vermeld wordt niet geloofd.
Vind ik leuk
Harrie82 +4130
maandag 13 augustus 2018 om 10:34
Mag hopen dat de prijzen van de kaarten ook zijn gezakt. Dus Kun je meer mensen bereiken die een seizoenskaart kunnen betalen.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:57
Je kon er zelf voor kiezen of je de oude prijs betaalde of dat je korting wilde. de uitkomst hiervan is verbazend, het merendeel heeft gewoon de volle prijs betaald ( ik zelf overigens ook)
Vind ik leuk
buenosje +1032
maandag 13 augustus 2018 om 12:23
Netjes, ik niet. Ben niet van plan om te betalen voor de financiële wanordelijkheden van beleidsbepalers. Voor die korting kan ik heel wat bier weg harken. Krijgen ze het zo wel terug.
Vind ik leuk
Donnygo +4055
maandag 13 augustus 2018 om 13:16
Het is ook niet betalen voor hun het is betalen voor de opbouw van hun club.
Vind ik leuk
buenosje +1032
maandag 13 augustus 2018 om 13:38
Vind dat 200 euro dan meer dan genoeg is :)
Vind ik leuk
Donnygo +4055
maandag 13 augustus 2018 om 13:47
Ik weet de prijzen niet als kan zijn dat je dan voor die prijs wel ergens in de 2e ring zit ;)
Vind ik leuk
buenosje +1032
maandag 13 augustus 2018 om 14:05
Weet niet meer precies wat ik heb betaald hoor dit seizoen, maar zit gewoon eerste ring ;)
Vind ik leuk
Harrie82 +4130
maandag 13 augustus 2018 om 13:21
Hooen voor jullie dat het helpt en dat er niet nog meer ellende komt.
Twente zal het zwaar krijgen komende seizoenen, maar zou er wel weer bovenop moeten kunnen komen.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:35
Twente werd door de beleidsbepalers voor dood achtergelaten.
Het volk brengt deze cultclub weer tot leven.
Vind ik leuk
Enkidoe +310
maandag 13 augustus 2018 om 10:51
En de belastingbetalers van Nederland.
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 11:23
Roda is veel meer geholpen, talloze keren. Huurverlagingen, huurachterstanden kwijtschelden etc. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
Waarom: omdat roda een mooie club is.
Vind ik leuk
J. Staatsen +6722
maandag 13 augustus 2018 om 11:35
In Roda zit meer belastingcenten.

De top-10: 1. Vitesse | 74.891.500 euro 2. ADO Den Haag | 73.168.000 euro 3. PSV | 49.652.500 euro 4. SC Heerenveen | 40.151.000 euro 5. FC Groningen | 39.638.500 euro 6. NAC Breda | 39.293.500 euro 7. AZ Alkmaar | 37.658.500 euro 8. Ajax | 35.403.000 euro 9. Roda JC | 32.160.000 euro 10. FC Utrecht | 27.849.500 euro

Fc Twente (25) staat anno nu nog steeds niet in de top 10.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 12:59]
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:59
Hoop dat NEC op een 'degradatieplaats' staat.
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 13:12
Hoop dat NEC weer promoveert. Naar ED
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 14:47]
Vind ik leuk
Caddy +81
maandag 13 augustus 2018 om 10:37
Maar wel jl
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 13 augustus 2018 om 10:37
Zo zie je maar weer, in de slachtofferrol kruipen is lonend.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20528
maandag 13 augustus 2018 om 10:38
Kijk, nu weten we meteen weer even waar de echte supporters zitten ;)

Haha We zouden voor een leeg stadion gaan spelen.... jawel.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 13 augustus 2018 om 10:48
Tuurlijk niet.
Anders had je vorig seizoen ook hooguit 10.000 op zien komen draven na de kerst.
Er zijn maar een paar clubs waar supporters toch wel blijven komen, hoe slecht de resultaten dan ook mogen zijn, Twente is er daar 1 van.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:07
rtd dub als geboren Rotterdammer ben ik van mening dat jij onzin uit kraamt. Zodra het bij de top 3 wat minder gaat zie je daar ook vele lege plekken in het stadion. Als ik de beelden van de ED dit weekend bekijk zie ik veel half lege stadions. de opkomst bij Twente was vorig jaar ( ook aan het einde van het seizoen) gemiddeld rond de 25.000 bezoekers. Bekijk de bezoekers aantallen van het afgelopen weekend en je kunt niet anders dan vaststellen dat Twente gewoon qua bezoekers aantallen tot de top behoort. Buiten Feyenoord om vallen de bezoekers aantallen bij de betaald voetbalclubs overigens zwaar tegen.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 13 augustus 2018 om 11:17
Ik ben degene die onzin uitkraamt?

Lees je eigen post nou nog even woord voor woord na en kom tot de conclusie dat je in veel meer woorden precies hetzelfde zegt als ik in 3 zinnen heb gedaan.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:25
dan hebben we een andere manier van begrijpend lezen
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 13 augustus 2018 om 13:16
Klopt.

Ik zeg dat er maar een paar clubs zijn waar supporters, hoe rot de resultaten dan ook zijn, toch wel blijven komen. Twente is er daar 1 van.

Jij hebt het over de top 3 waar lege plekken zijn zodra het voetbal tegenvalt.
Ten 1ste is Twente geen top 3 dus snap ik de vergelijking niet helemaal.
Ten 2de, ervan uitgaande dat je Feyenoord wel tot de top3 rekent, kom je vervolgens aan het eind dat het overal tegenvalt behalve bij Feyenoord.
Wat wil je nou?

En ja, ik reken Feyenoord tot die paar clubs waar men na een week van vloeken en tieren toch wel weer gewoon op de tribune gaat zitten.


Vind ik leuk
Bossie020 +5915
maandag 13 augustus 2018 om 11:33
Zo is het....Feyenoord heeft ook weleens een gemiddelde van beneden de 10.000 gehad. Ik herinner me zelfs een Ajax-PSV in het Olympisch Stadion waar ook zoiets op afkwam.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 13 augustus 2018 om 13:32
Ja jezus.... Ik heb Feyenoord - VVV met nog 2900 andere zielen op een regenachtige donderdagvond voor de kiezen gehad (0-2).

Gezien de hoeveelheid "volwassen" reacties hier bij tijd en wijle 75% van de lui die hier reageren denken dat Ajax nooit ergens anders dan in de JCA heeft gespeeld.
Als we nou de laatste 20 jaar als leidraad nemen en niet de tijd dat Ajax De Meer niet eens vol kreeg, Feyenoord - Utrecht voor 3000 man op donderdag om 1800 uur aftrapte (0-3), houden we een wat realistischer beeld over.
Vind ik leuk
Bossie020 +5915
maandag 13 augustus 2018 om 14:19
Ik heb niets met Ajax, maar als ik vroeger kaartjes wilde voor Ajax ging je gewoon naar de sigarenboer. De Meer zat zelden vol.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 14 augustus 2018 om 09:40
Geen 1 stadion zat vol in die tijd. Zelfs klassiekers waren niet altijd uitverkocht.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:23
Ik heb bij Twente ook wel eens voor amper 3000 man in het Diekman op een doordeweekse dag gezeten.
Maar het klopt wat je zegt.
In het algemeen genomen zijn er maar een paar clubs die in slechte tijden hun supporters schare behouden.
En daar horen oa Feyenoord en Twente ook bij, maar ook een NAC
Vind ik leuk
phritzzz +4238
maandag 13 augustus 2018 om 10:40
Lkkr in de Keukenkampioen competitie blijven dan. Dáár kun je wèl van PSV EN Ajax winnen
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 10:41]
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 20:25
Daar ben ik nog niet zo zeker van als je alleen al jong Ajax ziet........
Kan geen enkele andere KK club aan tippen.
Logisch ook, qua budget........
Vind ik leuk
Sacredfury +491
maandag 13 augustus 2018 om 10:44
Voor de supporters hoop ik het van Harte, die kunnen niets doen aan het wanbeleid wat er is gevoerd. Ik ga dan zelf heel hard zijn. Ik heb niets tegen de mensen die er werken en die gun ik het ook echt niet, maar deze club heeft geen enkel bestaansrecht na wat ze uitgevreten hebben. Er zal geen club zijn die een traan laat als ze verdwijnen. Dan weet ik nieuwe bestuur maar om dan het gore lef te hebben om afspraken die gemaakt zijn te willen terug draaien is net zo achterbaks als het bestuur die er voor het gezorgd dat de afspraken moesten worden gemaakt. Het is mooi voor de supporters dat er volgend jaar zoveel zitten en voor deze supporters hoop ik op veel succes.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:24
sacredfury, ik ga even hard zijn voor jou. een eigen mening hebben, daar heb ik niets op tegen, maar als je anderen daar bij betrekt kom dan met de juiste informatie en bekijk alles vanuit de juiste context. vele beschuldigingen zijn inmiddels achterhaald ( maar de straffen aanpassen ho maar) ik zeg niet dat Twente niets verkeerd gedaan heeft, maar vanuit de juiste context afgezet tegen de zwaarte van de opgelegde straffen valt dit reuze mee ( vooral omdat andere partijen die hetzelfde gedrag in dezelfde periode hebben vertoond, niet bestraft zelfs niet eens onderzocht zijn. dan het gore lef hebben om spraken die gemaakt zijn te willen terug draaien. begin dan eens bij het begin, waar haalden de andere clubs het gore lef vandaan om Twente tot zulke afspraken te dwingen afspraken welke in de gehele huishouding van de KNVB niet bestaan, afspraken gemaakt op aannames, zonder onderzoeken en subjectief ingegeven zijn De afspraken waar jij het over hebt zijn op criminele wijzen tot stand gekomen. maar omdat het hier in het voordeel van jouw clubje ( of in het nadeel van Twente) is, mag het ineens wel. Nogmaals Twente is niet geheel brandschoon, ze is maximaal gestraft en verdient nu een kans om zich met de toekomst bezig te houden.
Vind ik leuk
Sacredfury +491
maandag 13 augustus 2018 om 11:40
De enige juiste beslissling in het verhaal FC Twente is hetzelf als wat ploegen in het verleden ook is overkomen. De regels naleven. Dat is nu niet gebeurt en gaat ook niet meer gebeuren. Het nadeel is dat dit allemaal in het verleden is gebeurt maar wel reden was om de licentie af te pakken. Dit is niet gebeurd en daarom ook zeker niet maximaal gestraft. Ik gun het niemand, zeker niet de mensen die hun brood daar moeten verdienen maar gerechtigheid en maximaal gestraf is natuurlijk onzin. Mijn club heeft geen last van Twente dus die vlieger gaat niet op. Gaat mij daar ook niet om, zoals ik al zei zullen er weinig clubs zijn die een traan laten gezien wat er is gebeurd. Ik heb persoonlijk niks tegen twente, wel tegen onrecht. Als je iets doet en je weet dat het niet mag en je wordt gepakt. Dan ben je eerlijk als je de straf pakt zoals hij wordt gegeven, je wist toch immers wat er kon gebeuren? Als je dan er tegen in gaat gelijk krijgt van een rechter en afspraken maakt moet je die naleven en niet na een jaar omdat je de afspraken nu niet uitkomen het zaakje terugdraaien. Crimineel? Waarop baseer je dat? Zover ik weet is het bestuur de enige partij die beschuldigd zijn van criminele acties. Elke ploeg verdient een toekomst. Mijn opmerking had ik hier dan ook niet moeten plaatsen, dat was ondoordacht en daarvoor mijn excuus. Ik hoop voor jou dat Twente weer in volle glorie terugkeert hopelijk met een bestuur dat blijft opkomen voor zichzelf zonder andere clubs strafbaar te benadelen. En ja twente is brandschoon(denk ik) maar als de regels waren nageleeft was twente er niet meer om te bewijzen dat dit ze deze kans verdienden. Op basis hiervan zei ik bestaansrecht. Overigens vond ik je reactie best meevallen hoor.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 11:41]
Vind ik leuk
Shinji 79 +45
maandag 13 augustus 2018 om 10:46
Dat vind ik dan wel weer mooi.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:46
Gauw ruilen met de supporters van Vitesse. Als het Gelredome een keer vol is dan weet je dat er niet gevoetbald wordt.
Vind ik leuk
phritzzz +4238
maandag 13 augustus 2018 om 10:59
NEC supporter?
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:24
Ajacied, maar in de eredivisie naar een muur van blauwe stoeltjes kijken vindt niemand leuk toch?
Vind ik leuk
phritzzz +4238
maandag 13 augustus 2018 om 11:26
Helemaal mee eens hoor maar vond je opmerking hilarisch en passend bij supporter van de rivaal ;)
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:30
Haha, als Vitesse minder wisselvallig speelt dit seizoen zijn ze denk ook wel een rivaal voor de traditionele top 3 ;)

In before mensen die het Ajaxpubliek gaan bashen, ja, de advocaten en notarissen met seizoenskaarten op de eerste ring gaan eerder weg zodat ze met hun Audi niet in de file staan. Iedereen haat ze, wij Ajacieden ook.
Vind ik leuk
phritzzz +4238
maandag 13 augustus 2018 om 11:35
Zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen. En dan die coach met het uiterlijk van een Bourgondische clown. Toen ik m voor t eerst zag kon ik m niet serieus nemen maar de spelers lopen weg met m. Geweldige coach volgens mij!
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:56
ja, waddisser?
Vind ik leuk
phritzzz +4238
maandag 13 augustus 2018 om 13:05
Ha ha ha humor dit 👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
maandag 13 augustus 2018 om 10:47
Hier mogen jullie wel trots op zijn!!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20528
maandag 13 augustus 2018 om 10:48
Zijn we ook.
Vind ik leuk
DeNelis +160
maandag 13 augustus 2018 om 10:47
Altijd dat gezeik over hoe Twente jaren is geleid door een aantal mensen. Natuurlijk is het slecht en verdient het geen schoonheidsprijs, maar laten we gewoon eens eerlijk zijn; Twente hoort in de eredivisie. Ze hebben altijd een volstadion en nemen genoeg punliek mee naar uitwedstrijden. Als Ajacied zijnde hoop ik jullie volgen jaar weer te zien in de arena!
Vind ik leuk
Eddy T67 +2192
maandag 13 augustus 2018 om 11:31
Je hoort in de eredivisie als je je handhaaft of promoveert. In principe staat het aantal supporters daar natuurlijk los van.
Vind ik leuk
pos +9312
maandag 13 augustus 2018 om 10:52
Pffff ze verwachten nu weer af en toe een partijtje te winnen en dan zie je gelijk weer een boel gloryhunters opduiken.

Maarre netjes hoor. Supporten als de club het echt nodig heeft.
Gaat die Rienstra nou nog naar Twente ?
Vind ik leuk
Bossie020 +5915
maandag 13 augustus 2018 om 11:47
Rienstra kwam niet door de ballotagecommissie, pos.
Hij had nog geen strafblad.
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 12:34
In die ballotage commissie zit witteboordencrimineel D. Scheringa . Een zwaargewicht dus.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:38
Te weinig met Bossie opgetrokken?
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 12:38]
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 13:11
Oh wat gemeen!
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 13:35
Sorry...
Vind ik leuk
mchollie +3566
maandag 13 augustus 2018 om 10:55
Mooi hoor, nu nog meer punten halen dan in de ED.
Vind ik leuk
John M. +5063
maandag 13 augustus 2018 om 11:00
Ik heb eigenlijk niks met en niks tegen Twente maar voor hun supporters heb ik respect.
Zoiets noemt men door dik en dun.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:01
Het zou me niks verbazen als ze ook deze cijfers manipuleren.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:14
de enige kracht die Twente nog heeft, de achterban.
Ben totaal geen FCT supporter, integendeel, mijn hart ligt 20 km verderop, maar ik vind dit toch erg knap van de supporters. laat er volgend jaar maar weer een streekderby zijn. Ga ik dan dit jaar voor het eerst hopen op een overwinning van FCT?
Vind ik leuk
Hammers96 +2791
maandag 13 augustus 2018 om 12:12
Aan je naam te zien een Enschede inwoner met een Almelo hart? Schaam je....
Hoe je dat voor elkaar krijgt mag Joost trouwens weten
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 13:52
ik kom niet uit Enschede, niet direct in paniek raken.
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 14:43
Als jouw hart 20 km verderop ligt, is dit niet verenigbaar met het leven.

Je bent dus dood.
Hoe kan je dan toch nog typen? Of volg je ons vanuit de eeuwige jachtvelden?
Vind ik leuk
frankn27 +5641
maandag 13 augustus 2018 om 18:00
Mooie reactie.. thanks
Vind ik leuk
B3v3r +777
maandag 13 augustus 2018 om 11:19
Prachtig gebaar, nu hopen op een mooi seizoen van Twente.
Direct promoveren naar de Eredivisie, maar zal niet makkelijk worden.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:23
Wel lekker op vrijdagavond spelen.Kunnen ze de andere dagen achterover leunend, kijken naar de concurrentie in de eredivisie.
Vind ik leuk
Bossie020 +5915
maandag 13 augustus 2018 om 11:24
Gloryhunters ;-)
Vind ik leuk
Maronk +266
maandag 13 augustus 2018 om 11:26
Dan hebben ze dat geld al binnen voordat ze failliet gaan. Word et geen jaarkaart maar een 3 maandjeskaart...
Vind ik leuk
Wazzupp +625
maandag 13 augustus 2018 om 11:28
Is wat voor te zeggen, zijn hondstrouwe supporters, top!!
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:34
Twe
Vind ik leuk
Gutierres14 +1355
maandag 13 augustus 2018 om 11:39
Heerlijk! Genoeg geleden en nu terug naar de ED. Supporters mogen niet de dupe blijven na het wanbeleid van weleer. Go Twente
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 14:55]
Vind ik leuk
Caniggia +1140
maandag 13 augustus 2018 om 17:58
De Supporters doen zich dit zelf aan hoor,je kunt ook naar Heracles gaan dan speel je wel Eredivisie.Ik gun ze helemaal niets . Ok degradatie dan.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1355
maandag 13 augustus 2018 om 20:30
Als ze dat doen zijn zij geen supporter. Jij bent in ieder geval geen supporter..
Vind ik leuk
Caniggia +1140
dinsdag 14 augustus 2018 om 19:52
Dat klopt ik ben geen meelopende supporter.Mijn club bestaat niet en ik ga zeker niet betalen om fan van een club te mogen zijn.Want daar komt het fan zijn op neer,je mag een stoeltje lenen en wat dom schreeuwen in het voordeel van je club en daar houd het mee op.
Vind ik leuk
Fritske01 +4832
maandag 13 augustus 2018 om 11:40
Nou, das duidelijk dan. Zelfs de supporters willen je graag in de keuken kampioen (@"'$?""" wat een kutnaam) competitie houden.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:43
Wat een kut grap. Moest bijna lachen. Als ie al niet 200 keer was gemaakt.
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
maandag 13 augustus 2018 om 11:54
Mooi signaal en knap gedaan denk ik door de club. Al snap ik wel dat ze er alles aan promberen te doen om zoveel mogelijk mensen het stadion in te lokken. Mocht twente niet gelijk promoveren denk ik wel dat er meer mensen gaan afhaken.

Maar wel leuk om te zien dat het zo leeft in de regio. Twente is natuurlijk best succesvol geweest dus kan het wel begrijpen(en er is verder niet zoveel keuze).
[Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 11:55]
Vind ik leuk
Bocajuun +907
maandag 13 augustus 2018 om 12:10
Succes Twente, het is dringen voor de bovenste plekken!
Vind ik leuk
R3knoj +151
maandag 13 augustus 2018 om 12:24
Ik denk dat de meeste waarschijnlijk niet eens naar 't stadion komen maar maar zo'n kaartje hebben aangeschaft als soort donatie.
Vind ik leuk
Jahike +645
maandag 13 augustus 2018 om 12:26
Heel mooi zoveel seizoenkaarthouders. Geeft een enorme boost aan de Keukenkampioendivisie. Hopelijk houden ze dat nog jaren vol.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 12:31
En toch niet promoveren.
Vind ik leuk
FCKip +693
maandag 13 augustus 2018 om 12:52
Jaartje hotseknotsvoetbal, niet promoveren en het publiek blijft ook weg...
Vind ik leuk
ArieBombarie +42202
maandag 13 augustus 2018 om 13:11
Club mag van mij failliet gaan na alles wat er is gebeurd, maar vind dit wel een tof signaal van de fans.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 13:11
Zal dit wel waar zijn ?
Vind ik leuk
SirUltionem +3205
maandag 13 augustus 2018 om 14:05
Tukkers zijn successupporters, ze gaan pas naar het stadion als hun club een kans maakt te winnen...
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 18:17
Nee hoor. Wij hebben vorig seizoen bijna niets gewonnen.
Vind ik leuk
SirUltionem +3205
maandag 13 augustus 2018 om 23:42
precies... oftewel dan klopt mijn stelling toch volgens dit artikel...
Vind ik leuk
Brunt +261
maandag 13 augustus 2018 om 15:01
Dat ramptoerisme neemt in Nederland wel heel extreme vormen aan.
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 16:37
Dit is echte clubliefde. Je blijft je club altijd steunen ... hoe dan ook! Mooi dit!
Vind ik leuk
Caniggia +1140
maandag 13 augustus 2018 om 17:55
Dacht dat alleen Vak P maar doorgesnoven was.Zijn er toch meer dan je denkt dus.
Vind ik leuk
Slayerized +1500
maandag 13 augustus 2018 om 18:20
Plato?
Vind ik leuk
Lucyfer +0