Twitter ontploft na rode kaart Ronaldo: 'Idiote misser. UEFA hobbelt erachteraan'

    Twitter ontploft na rode kaart Ronaldo: 'Idiote misser. UEFA hobbelt erachteraan'

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 21:53wo 19-09-2018 om 21:53

    Het is het meest besproken moment van deze Champions League-avond: de rode kaart die Cristiano Ronaldo ontving tegen Valencia. Het incident zorgt voor heel wat onbegrip op Twitter. Een greep uit de reacties:

    Poll

    Was de rode kaart voor Ronaldo terecht?

    (2067 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 19 september 2018 om 21:55
    ik ben geen fan van Ronaldo zijn gedrag , maar dit slaat echt nergens op
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 19 september 2018 om 21:58
    Inschattingsfout van arbiter. Jammer voor Juventus en de wedstrijd.
    Gebeurt vaker, maar wel vervelend voor speler die de dupe is.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1215
    woensdag 19 september 2018 om 22:02
    Een inschattingsfout kan wel eens gebeuren. In deze wedstrijd wordt gewoon een rode kaart verzonnen. Ben absoluut geen Ronaldo fan maar dit kan je echt niet maken als scheidsrechter
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 19 september 2018 om 22:05
    Mag er vanuit gaan dat de arbiter integer is. Het overkomt de kleinere clubs en voetballers misschien wel vaker dan de grotere clubs en voetballers. Blijft natuurlijk sneu. Mee eens. :-)
    Vind ik leuk
    Koenbres +1215
    woensdag 19 september 2018 om 22:35
    Nee klopt ook wel, de scheids heeft het zelf ook niet gezien. Bij een rode kaart moet je alleen vind ik 100% zeker zijn en dat kon echt niet bij deze situatie
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    woensdag 19 september 2018 om 22:51
    Wederom mee eens.
    Ben jij ook een soort counterattack, Koenbres?
    Vind ik leuk
    Koenbres +1215
    woensdag 19 september 2018 om 23:46
    Soort counterattack haha?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    vrijdag 21 september 2018 om 23:40
    Jij countert de opmerkingen goed. :-)
    Vind ik leuk
    Koenbres +1215
    zaterdag 22 september 2018 om 00:43
    Aah zoo, was positief bedoeld. Ik doe mn best :-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zaterdag 22 september 2018 om 23:04
    Join the club. Positive vibes😜
    Vind ik leuk
    Leeds United +1105
    woensdag 19 september 2018 om 21:58
    De scheidsrechter is geïnstrueerd dat Juve niet de Champions League mag winnen.
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1697
    woensdag 19 september 2018 om 22:02
    Maak je niet druk. Die zullen ze ook niet winnen
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2378
    donderdag 20 september 2018 om 00:22
    Nu weet Ronaldo hoe het is om aan the dark side van de UEFA te voetballen
    Vind ik leuk
    power +6115
    woensdag 19 september 2018 om 22:06
    Ben mee eens, ik vind deze rode kaart gewoon belachelijk hij had niks gedaan. die scheidsrechter wil bekend worden..
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:10
    Wel lachen dat een volwassen vent jankend van het veld afloopt... Schitterend gewoon... Kaart onterecht, dat dan wel...Maar toch lol
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2185
    woensdag 19 september 2018 om 22:25
    Het gemarchandeer van de scheids ná die fout is nog veel schandaliger
    Vind ik leuk
    Leeds United +1105
    woensdag 19 september 2018 om 21:56
    Een rode kaart is altijd terecht voor Christiano 🤘🏻
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    MR - +128
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    ??? Kan je in plaats van zo'n onzin opmerking gewoon zeggen wat je van deze rode kaart vind? Wel zo handig 😊
    Vind ik leuk
    Leeds United +1105
    woensdag 19 september 2018 om 22:09
    Terecht dus! Al was het alleen maar om de VAR er door heen te drukken.
    Vind ik leuk
    MR - +128
    woensdag 19 september 2018 om 22:14
    Kan jij zien wat hij deed dan? Ik zie het zelfs met uitvergroten niet goed
    Vind ik leuk
    Leeds United +1105
    woensdag 19 september 2018 om 22:17
    Zie reactie hierboven ... niet zo serieus nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:57
    Duidelijk een schopje toch wat hij uitdeelt. Heeft die wel vaker gedaan en toen werd het niet bestraft. Niet slim voor zo'n grote speler.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:00
    waar zie jij een schopje dan
    in heel het fragment raakt ie met zijn benen die speler niet aan
    heb net op Ziggo gekeken , hij legt heel ff zijn hand op zijn hoofd , met de nadruk op leggen
    dat is het enige lichamelijke contact wat ze hebben
    Vind ik leuk
    Koenbres +1215
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    Schopje is er wel degelijk, net voor ze de 16 inlopen. Dit was echter wel heel zwaar gestraft zo als dat al rode kaarten zijn
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    Helemaal geen schopje.kijk de slowmotion op internet.loopt achterlangs.
    Vind ik leuk
    MR - +128
    woensdag 19 september 2018 om 22:12
    Lijkt eerder op een slaande beweging (zonder de speler daarmee te raken, in eerste instantie), maar ik kan niet helemaal goed zien wat hij daarna doet (misschien geeft hij de speler een tikje tegen z'n gezicht /oor?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:27
    nee hij legt zijn hand op zijn hoofd , met echt de nadruk op leggen
    een soort aai over de bol
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    woensdag 19 september 2018 om 21:57
    Hij slaat hem gewoon vol in zijn gezicht, wat zit iedereen nou te janken man, minimaal 6 wedstrijden schorsen die gek!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22154
    woensdag 19 september 2018 om 21:59
    Ik weet niet of je serieus ben5 maar bij Memphis ligt her ook al
    Aan wie het is en niet wat het doet.


    Maar als je serieus bent kink het dan maar na.
    Was niks aan de hand
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    woensdag 19 september 2018 om 22:00
    Haha ik kan het niet zien op die 3 bewegende pixels die door moeten voor een filmpje...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22154
    woensdag 19 september 2018 om 22:17
    Oftewel ik ken geen bewijs maar dsarom klopy het?
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    woensdag 19 september 2018 om 22:01
    Net de goede beelden gezien. Hij deed niets. Behalve zijn haren vastpakken..
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    woensdag 19 september 2018 om 22:04
    Dan vind ik het om eerlijk te zijn toch wel wat anders, als hij overduidelijk hem bij de haren pakt dan vind ik een kaart toch wel te rechtvaardigen.

    Heb je toevallig een link naar de beelden ?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:06
    Haren vastpakken LOL. Die Ronaldo word steeds meer verwijfd.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:05
    Helemaal mee eens!

    Eigenlijk als ik eerlijk ben zie ik ook niks meer geniet gewoon van dat hij een rode kaart krijgt die arrogante jankbak!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:58
    Hij zou nooit protesteren en huilen als het een terechte kaart was geweest, dat zit niet in zijn aard.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    Leeds United +1105
    woensdag 19 september 2018 om 22:01
    Eens 😂
    Vind ik leuk
    Nielsk +1261
    woensdag 19 september 2018 om 21:59
    Wat gebeurd hier überhaupt? Omdat hij iets zegt of...?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34268
    woensdag 19 september 2018 om 22:01
    Karma cristina....
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    woensdag 19 september 2018 om 22:02
    Nog steeds zeggen 13 % van de mensen dat de kaart terecht is.of zien de wedstrijd niet of zijn familie van de scheids !
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    Duidelijk onterecht rode kaart. Net goede beelden gezien. Of je krijgt tegenwoordig al rood als je iemand zijn haren pakt. Hij trok echter niet..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:55
    Euh ja, dat is idd een rode kaart. Volledig terecht dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    Volgens mij maakt hij een schoppende beweging en raakt de speler voor de zgn "haar trek scène" ..streng bestraft maar ..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1728
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    Zojuist betere beelden gezien, reactie van Ronaldo na het duiken was niet verstandig... maar een kaart? En dan ook nog een rode kaart... nee nee nee nee... al vind ik Ronaldo zo nu en dan een arrogant kwalletje, maak je een speler van zijn kaliber gewoon dood.. scheidsrechter kan er volgens mij weinig aan doen. Had zijn rug richting het incident. Maar de rest van zijn korps heeft verschikkelijk gefaald
    Vind ik leuk
    Nosje +1505
    woensdag 19 september 2018 om 22:03
    Totaal onterecht. Tja, Ronaldo zo voelt dat nou. Genaait worden door een speler. Moet je toch gewend zijn in Madrid met je ex collegae die geen haar beter waren.
    Vind ik leuk
    M. +0
    woensdag 19 september 2018 om 22:07
    Waar is de VAR als je die nodig hebt
    Vind ik leuk
    TheMariner +3537
    woensdag 19 september 2018 om 22:07
    Twitter ontploft weer eens, joh. Twitter ontploft dagelijks over van alles en nog wat. Twitteraars zijn klaarblijkelijk zure mensen. Het wachten is nou op de eerste doodsbedrijging.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:07
    Ik wacht nog op een clipje met duidelijke beelden. Op het twitterfilmpje gebeurd alles buiten beeld
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2502
    woensdag 19 september 2018 om 22:07
    Zit VP te slapen ofzo zie nergens dat Lyon gewoon verdient op 0-2 staat !!!
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    woensdag 19 september 2018 om 22:08
    Ronaldo werd genaaid en leek daarna als reactie aan het haar te trekken. Benieuwd naar de uitleg scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:56
    En het haar trekken is terecht rood.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34268
    woensdag 19 september 2018 om 22:21
    Hij heeft zijn naam tegen....
    Vind ik leuk
    JuDeCh +45
    woensdag 19 september 2018 om 22:21
    Waarom grijpt de VaR niet in? Of is dat niet bij de CL
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:52
    idd. pas vanaf de kwartfinale.
    Vind ik leuk
    tikkitrug +818
    woensdag 19 september 2018 om 22:22
    Terechte rode kaart! Was inderdaad geen overtreding, maar je hoeft daarna niet iemand aan de haren te trekken!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    woensdag 19 september 2018 om 22:23
    Och zit t een keer tegen gaat ie janken.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2514
    woensdag 19 september 2018 om 22:25
    Ach dan krijgt ie hem voor alle keren dat hij schwalbes maakt en liep te janken..
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:28
    De vraag is : hoe gaan zij zich eruit praten (eufa)
    Vind ik leuk
    fdegit +40
    woensdag 19 september 2018 om 22:31
    Hij heeft vaak genoeg een ander rood aangenaaid,nu is hij zelf aan de beurt.
    Vind ik leuk
    NickA +65
    woensdag 19 september 2018 om 22:33
    Seponeren!!!!!
    Vind ik leuk
    pos +8834
    woensdag 19 september 2018 om 22:35
    Scheids 2 maanden schorsen en die nul achter de lijn voor een jaar. Wedden dat het niveau omhoog gaat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    woensdag 19 september 2018 om 22:41
    Echt een schande, heb met vol verwondering zitten kijken naar die kut scheids, grensrechter en vierde man. Lekker staf! VAR?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    Cptje +208
    woensdag 19 september 2018 om 22:51
    Ik heb de wedstrijd niet gezien maar vindt het ook belachelijk🤔🤔🤔
    Vind ik leuk
    Deck010 +8187
    woensdag 19 september 2018 om 22:56
    Karma is a bitch.......
    Hoeveel kaarten heeft hij anderen niet aangesmeerd? Uiteraard slaat die beslissing nergens op maar toch
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 22:56
    Nounis het huilebalk Ronaldo, volgende keer iemand anders, handig die 7 scheidsrechters om het veld.
    Vind ik leuk
    broedkip +1793
    woensdag 19 september 2018 om 22:58
    Terechte rode kaart hij trapt zijn tegenstander zonder een bal in de buurt soort van natrappen.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +722
    woensdag 19 september 2018 om 22:59
    Als dit rood is.....
    Dan hadden er veel meer weggestuurd moeten worden tijdens Ajax-AEK.!!!!!!!!!

    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:19
    Ja idd. Alef bijvoorbeeld die over de bal stapte en bewust op Blind zn enkel stampte...
    Vind ik leuk
    twentegoal +497